D3/D7 (076)-Підприємництво, торгівля та біржова
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд D3/D7 (076)-Підприємництво, торгівля та біржова за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 97
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- Документ«Аналіз конкурентоспроможності газованих напоїв «Байкал», що реалізуються у торгових мережах м. Одеси»(ОНТУ, кафедра товарознавство та митна справа, 2022) Петик, Ірина ВалеріївнаТема дипломної роботи – : «Аналіз конкурентоспроможності газованих напоїв «Байкал», що реалізуються у торгових мережах м. Одеси» Диплом містить 74 сторінки в яких 4 розділи,7 ілюстрацій, 20 таблиць, 5 формули, 24-джерел в переліку посилань, 1 додаток. У першому розділі представленні представлені формування споживних властивостей, асортимент і аналіз ринку безалкогольних солодких газованих напоїв типу «Байкал». У другому розділі – об`єкти та методи досліджень. В розділі третьому представлені товарознавча оцінка безалкогольних солодких газованих напоїв типу «Байкал», а також проаналізували конкурентоспроможність безалкогольних солодких газованих напоїв типу «Байкал». В останньому розділі дипломної роботи було розглянуті норми та заходи з охорони праці.
- ДокументАналіз конкурентоспроможності темного пива, що реалізується в торговельних мережах м. Одеси та особливості митного регулювання при переміщенні через кордон України(ОНТУ, кафедра товарознавства та митної справи, 2023) Степаненко Дар'я ДенисівнаВипускна кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» за спеціальністю 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність, освітня програма «Комерційна діяльність, товарознавство і експертиза в митній справі». Одеський національний технологічний університет. Одеса.2023р. Робота викладена на 119 сторінок, що містить 4 розділи, 15 ілюстрацій, 31 таблицю, 57 джерел в переліку посилань та 2 додатки. Об’єктом розгляду є темне пиво вітчизняного та іноземного виробництва, які користуються попитом серед населення країни. Предметом роботи є споживні властивості пива, стан споживчого пакування, відповідність маркування, нормативна документація щодо якості пива та митного оформлення. Метою кваліфікаційної роботи є визначення конкурентоспроможності пива та митного контролю при імпорті, вивчення ринку, забезпечення якості та безпеки праці на підприємствах пивоварної галузі. В першому розділі проведений аналіз сучасного стану та перспектив розвитку імпортно-експортних операцій з пивом, розглянуті чинники, що впливають на якість пива, проведена класифікація асортименту та дослідження дефектів пива та їх причин. Другий розділ присвячений об'єктам та методам досліджень. Визначені об'єкти дослідження та застосовані методи для отримання необхідних даних. Також описана методологія визначення коду темного пива ТМ "Vamberg" відповідно до української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності. Третій розділ зосереджений на товарознавчій оцінці та митному контролі при імпорті темного пива. Описано характеристику асортименту, визначення коефіцієнту глибини і широти асортименту, оцінку пакування, маркування та якості темного пива за органолептичними та фізико-хімічними показниками. Також розрахована конкурентоспроможність асортименту темного пива та розглянуті заходи нетарифного регулювання та визначення країни походження. Четвертий розділ присвячений охороні праці. Проведений аналіз потенційно небезпечних та шкідливих факторів на підприємстві, розглянуте розміщення виробничого устаткування, забезпечення нормованих показників мікроклімату, освітлення, заходи та засоби захисту працюючих від ураження електричним струмом, вимоги безпеки під час експлуатації персонального комп'ютера, пожежовибухобезпека та шляхи евакуації. У висновках сформовані основні результати дослідження та надаються рекомендації щодо покращення якості темного пива, охорони праці та забезпечення безпеки на підприємстві.
- Документ«Аналіз показників безпечності та оцінка якості гірчиці,(ОНТУ, кафедра товарознавство та митна справа, 2022) Швець, Юлія ВіталіївнаВ дипломній роботі розглянуто питання щодо споживних властивостей гірчиці харчової, її контролю якості та безпечності. Метою роботи є проведення товарознавчої оцінки і оцінювання безпечності гірчиці харчової, що реалізується в торгових мережах міста Одеси. Об’єктами цієї дипломної роботи стали три зразки гірчиці харчової: Гірчиця міцна (ТМ «Торчин»), Гірчиця «Українська міцна» (ТМ «Своя лінія»), Гірчиця «Українська міцна» (ТМ «Верес»). Дипломна робота містить такі розділи: 1. Аналітичний огляд літератури; 2. Об’єкти та методи досліджень; 3. Оцінювання якості та безпечності гірчиці; 4. Охорона праці. В процесі роботи зроблено висновки та рекомендації виробникам і споживачам. За результатами проведених органолептичних і фізико-хімічних досліджень встановлено, що всі зразки відповідають вимогам ДСТУ 1052:2005 «Гірчиця харчова. Загальні технічні умови». Робота викладена на 60 сторінках друкованого тексту, містить 11таблиць, 4 рисунків, 23 літературних джерел та 3 додатки.
- ДокументАНАЛІЗ РИНКУ ТА ПОРІВНЯЛЬНА ОЦІНКА ЯКОСТІ ПАСТИЛЬНИХ ВИРОБІВ, ЩО РЕАЛІЗУЮТЬСЯ В РОЗДРІБНІЙ ТОРГОВЕЛЬНІЙ МЕРЕЖІ М. ОДЕСИ(ОНТУ, кафедра товарознавство та митна справа, 2022) Чікунда, ОлександраТема дипломної роботи - Аналіз ринку та порівняльна оцінка якості пастильних виробів, що реалізуються в роздрібній торгівельній мережі м. Одеси Диплом містить 79 сторінок в яких 4 розділи, 15 рисунки, 22 таблиць, 6 формул, 30 джерел в переліку посилань. У першому розділі представлені аналіз ринку пастильних виробів та огляд факторів, що формують споживчі властивості. У другому розділі - об'єкти та методи досліджень. В розділі третьому представлені товарознавча та експертна оцінка якості пастильних виробів. В останньому розділі дипломної роботи було розглянуті норми та заходи з охорони праці.
- Документ«Аналіз ринку та порівняльна оцінка якості традиційної та безлактозної сметани, що реалізується в роздрібній торговельній мережі м. Одеса»(ОНТУ, кафедра товарознавство та митна справа, 2022) Толока, Аліна ОлексіївнаТема дипломної роботи - Аналіз ринку та порівняльна оцінка якості традиційної та безлактозної сметани, що реалізується в роздрібній торгівельній мережі м. Одеси. Диплом містить 63 сторінку в яких 4 розділи, 6 ілюстрацій, 17 таблиць, 21 джерело в переліку посилань. У першому розділі представлено аналіз ринку, класифікація та асортимент сметани, споживні властивості та фактори що формують якість, нормативна база. У другому розділі представлено об’єкти досліджень та методи дослідження. В третьому розділі представлено характеристика асортименту в торговельній мережі м. Одеси, дослідження пакування та маркування, розрахунок штрихового кодування, оцінка якості за органолептичними та фізико-хімічними показниками. В четвертому розділі розглянуто охорону праці та безпеку в надзвичайних ситуаціях.
- Документ«Аналіз ринку та товарознавча оцінка якості м’яких сирів, представлених на споживчому ринку м. Одеси»(ОНТУ, кафедра товарознавство та митна справа, 2022) Фабріка, ОленаТема дипломної роботи - Аналіз ринку та товарознавча оцінка якості м"яких сирів, представлених на споживчому ринку м. Одеси. Диплом містить 78 сторінок в яких 4 розділи,8 ілюстрацій, 14 таблиць, 19 джерел в переліку посилань. У першому розділі представлено аналіз ринку сиру та факторів, що формують його якість. У другому розділі представлено об’єкти та методи дослідження. В третьому розділі представленотоварознавча характеристика сиру.
- ДокументАналіз ринку і товарознавча оцінка грибів маринованих, що реалізується в торгівельних мережах м. Одеси та особливості митного регулювання при переміщенні через кордон України(ОНТУ, кафедра товарознавства та митної справи, 2023) Мажар Анна ВолодимирівнаВипускна кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» за спеціальністю 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність, освітня програма «Комерційна діяльність і товарознавство та експертиза в митній справі» . Одеський національний технологічний університет. Одеса. 2023 р. Робота викладена на 87 сторінках, що містить 4 розділа, 4 ілюстрації, 19 таблиць, 41 інформаційне джерело та 1 додаток. Об’єктом розгляду є продукт "Грузді мариновані" консервованні вітчизняного та закордонного виробництва. Предмет роботи – споживні властивості та нормативні документи, що регулюють якість та безпечність продукту "Грузді мариновані". Метою кваліфікаційної роботи є дослідження якісних характеристик та безпечності харчового продукту "Грузді мариновані", що реалізуються на ринку України і технічне регулювання, що забезпечує якість та порядок здійснення митних формальностей. У першому розділі представлено аналіз сучасного стану ринку та перспективи розвитку імпортно-експортних операцій відносно об’єктів дослідження, основні чинники формування якості продукту "Грузді мариновані", проаналізовано ринок, вивчено склад продукту, технологія. Наведено порівняльний аналіз чинних нормативно-правових документів, що регламентують якість та безпечність продукту, на підставі якого виявлено проблемні питання гармонізації нормативних документів та контролю якості грибів маринованих. У другому розділі представлені об’єкти та методи дослідження грибів маринованих, методологія визначення коду об’єктів дослідження згідно до української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності У третьому розділі наведено аналіз структури асортименту в торговельних мережах м. Одеси, товарознавча оцінка якості грибів маринованих, за маркуванням та пакуванням, органолептичними, фізико-хімічними показникам якості. Також наведено застосування заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності об’єктів дослідження при імпорті, визначення країни походження та застосування преференційних заходів. Четвертий розділ містить заходи щодо охорони праці, заходи забезпечення безпечної евакуації персоналу під час пожежі; протипожежне водопостачання – зовнішнє і внутрішнє; категорії приміщень і будівель за вибухопожежною і пожежною небезпекою; основні причини виникнення горючого середовища і загоряння в електричному устаткуванні та інші. За результатами роботи представлені висновки та пропозиції.
- ДокументАНАЛІЗ РИНКУ І ТОВАРОЗНАВЧА ОЦІНКА МЕДУ НАТУРАЛЬНОГО, ЩО РЕАЛІЗУЄТЬСЯ В ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖАХ М. ОДЕСИ ТА ОСОБЛИВОСТІ МИТНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ПРИ ПЕРЕМІЩЕННІ ЧЕРЕЗ КОРДОН УКРАЇНИ(ОНТУ, кафедра торговельного підприємництва, товарознавства та управління бізнесом, 2024) Корчмарюк Аліна ІгорівнаКваліфікаційна робота містить 81 сторінку, 20 таблиць, 6 рисунків, 3 додатка, список використаних джерел. Метою роботи є комплексний аналіз ринку, споживних властивостей меду квіткового та вивчення особливостей митного регулювання, пов'язаних з його переміщенням через кордон України. Об’єктом аналізу та дослідження є три зразки квіткового меду акацієвого різних торгових марок. Завданням роботи передбачено провести аналіз ринку меду, надати характеристику асортименту меду, виконати оцінку відповідності пакування та маркування споживчої тари, оцінити якість трьох зразків меду за органолептичними та фізико-хімічними показниками, визначити методи нетарифного регулювання, код УКТЗЕД та країну походження меду, розглянути вимоги до охорони праці на підприємствах торгівлі. За результатами роботи сформульовано висновки стосовно стану ринку меду, характеристики асортименту трьох торгових мереж міста Одеса, стану пакування, маркування та показників якості об’єктів дослідження. Ключові слова: мед, аналіз ринку, асортимент, торгівля, нетарифне регулювання, споживні властивості. Рік виконання роботи – 2023 - 2024. Рік захисту роботи – 2024.
- ДокументАсортимента політика ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» в сфері торгівлі дитячим харчуванням(ОНТУ, кафедра економічної теорії та фінансово-економічної безпеки, 2022) Бриль, МаріяУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетингових методів стимулювання продажів морозива в ТОВ «Сільпо-Фуд», обґрунтуванні їх необхідності та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел та додатків. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингових методів стиму-лювання продажів морозива в ТОВ «Сільпо-Фуд». Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є ТОВ «Сільпо-Фуд» та асортимент морозива ТМ «Лімо» та конкурентів, який реалізуються в роздріб-ній торговельній мережі. Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних та прикладних аспектів розробки маркетингових методів стимулювання продажів морозива. Для проведення аналізу маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд» та морозива ТМ «Лімо» були використані карта стратегічних груп, позиціонування торгових марок, АВС-XYZ-аналіз, маркетингове дослідження, SWOT-аналіз. Загальний обсяг роботи складає 79 сторінок, з них 64 сторінки основного тексту. Робота містить 21 рисунок, 17 таблиць, список використаних джерел складається з 71 джерела.
- Документ«Асортиментна структура і визначення якості десертних вин типу кагор, що реалізується у торговельних мережах м. Одеса»(ОНТУ, кафедра товарознавство та митна справа, 2022) Іваненко, Ольга ВалентинівнаТема дипломної роботи – «Асортиментна структура і визначення якості десертних вин типу кагор, що реалізується у торговельних мережах м. Одеса».\ Диплом містить 62 сторінки в яких 4 розділи,6 ілюстрацій, 18 таблиць, 4 формули, 14-джерел в переліку посилань. У першому розділі представленні представлені формування споживних властивостей, асортимент і аналіз ринку десертних вин типу «кагор». У другому розділі – об`єкти та методи досліджень. В розділі третьому представлені товарознавча оцінка десертних вин типу «кагор», а також дослідити асортимент десертних вин. В останньому розділі дипломної роботи було розглянуті норми та заходи з охорони праці.
- ДокументБізнес-планування в управлінні асортиментною політикою ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті продукції для дитячого харчування(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Хлюпкина, КатеринаЗа умов загострення конкурентної боротьби між торгівельними підприємствами все більшого значення набуває асортиментна політика підприємства. Від якості та динамічності якої залежить прихильність споживачів до торговельної мережі і, в кінцевому підсумку, ефективність діяльності підприємства. Формування асортименту продуктів харчування, зокрема в сегменті дитячого харчування є складним та багатогранним процесом, що потребує всебічного аналізу ринкової ситуації та поведінки споживачів зокрема, що зумовлює підвищення ролі маркетингових досліджень у діяльності підприємств та пошуку шляхів оптимізації асортиментного портфеля. Метою даної кваліфікаційної роботи є визначення доцільності та ефективності застосування бізнес-планування в управлінні асортиментною політикою ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті продукції для дитячого харчування. Виходячи із мети дослідження було поставлено наступні задачі: - розглянути сутність і роль бізнес-планування у підвищенні ефективності підприємницької діяльності; - проаналізувати фінансово-економічний та оцінити ефективність підприємницької діяльності стан підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд»; - провести аналіз маркетингового середовища підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд»; - надати рекомендації щодо удосконалення асортиментної політики ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті продуктів дитячого харчування Об’єктом дослідження є діяльність підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд». Предметом є організаційно-економічна характеристика ТОВ «Сільпо-Фуд», асортимент продуктів дитячого харчування, маркетингове середовище підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд», показники ефективності підприємницької діяльності підприємства.
- ДокументБізнес-планування випуску інноваційної молочної продукції(ОНТУ, кафедра торговельного підприємництва, товарознавства та управління бізнесом, 2024) Бондар Олена МиколаївнаКваліфікаційна робота містить 91 сторінку, 8 таблиць, 2 рисунка, 38 літературних джерел. Метою роботи є обґрунтування теоретичних аспектів бізнес-планування випуску інноваційної продукції та розроблення бізнес-проєкту. Об'єктом дослідження є процес бізнес-планування випуску інноваційної продукції. В умовах глобалізації та відкритості ринків, бізнес-планування інноваційної молочної продукції дозволяє не лише задовольнити внутрішній попит, але й вийти на міжнародні ринки, забезпечуючи високу конкурентоспроможність підприємства. Системний підхід до бізнес-планування сприяє залученню інвестицій, розширенню партнерських відносин і підвищенню ефективності управління компанією. Таким чином, актуальність теми бізнес-планування випуску інноваційної молочної продукції полягає в необхідності адаптації підприємств до сучасних ринкових умов, задоволенні змінюваних потреб споживачів, впровадженні новітніх технологій та забезпеченні сталого розвитку бізнесу в довгостроковій перспективі. За результатами роботи сформульовано висновки щодо теоретичних аспектів бізнес-планування випуску інноваційної молочної продукції, проведено аналіз ефективності діяльності АТ «Житомирський маслозавод» та запропоновано практичні рекомендації щодо впровадження інноваційної продукції. Отримані результати рекомендовані до використання в діяльності АТ «Житомирський маслозавод» з вдосконалення управління ефективністю та забезпечення стійкого розвитку підприємства. Ключові слова: інновації, бізнес-планування, молочна продукція, харчова промисловість, фактори ефективності, підприємство. Рік виконання роботи-2023-2024. Рік захисту роботи - 2024.
- ДокументБізнес-планування диверсифікації підприємницької діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Фроюк, ВалентинУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки бізнес-плану диверсифікації підприємницької діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд». Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел та додатків. Об’єктом кваліфікаційної роботи є теоретико-методологічні основи диверсифікації бізнес-діяльності торгівельного підприємства. Предмет ‒ проект диверсифікації діяльності торгівельної організації. Мета роботи ‒ визначення доцільності та ефективності бізнес-планування диверсифікації підприємницької діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд». Для досягнення поставленої мети необхідно виконати наступні завдання: - Узагальнити теоретичні засади бізнес-планування дивнрсифікації підприємницької діяльності; - Проаналізувати ефектинвість підприємницької діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд»; - Розробити бізнес-план диверсифікації підприємницької діяльності у сфері торгівлі. У кваліфікаційній роботі використано загальнонаукові та спеціальні методи, які дозволяють системно вирішувати проблемні завдання з обраного напряму дослідження.
- ДокументБізнес-планування розвитку підприємницької діяльності ФОП Стоянова Вікторія Ельшанівна на умовах диверсифікації(ОНТУ, кафедра економічної теорії та фінансово-економічної безпеки, 2022) Марусіч, АнастасіяПри розробці нової продукції, створенні організації та фінансуванні її діяльності необхідно враховувати динаміку ринкових тенденцій. Тобто, перед початком кожного етапу вдосконалення діяльності підприємства, розширення видів діяльності або оновлення асортименту необхідно встановити: чи варто вкладати кошти та витрачати зусилля на реалізацію конкретного проекту. Інструментом вирішення цієї проблеми служить бізнес-план, розробка якого дозволяє узгодити інноваційні можливості з потребами ринку на визначений період часу. Метою роботи визначення доцільності та ефективності бізнес-планування диверсифікації підприємницької діяльності ФОП Стоянова Вікторія Ельшанівна. Досягнення поставленої мети потребує вирішення таких завдань: розглянути сутність і роль бізнес-планування диверсифікації підприємницької діяльності; підходи до оцінки ефективності підприємницької діяльності підприємства, проаналізувати ефективність підприємницької діяльності ФОП Стоянова Вікторія Ельшанівна; розробити бізнес-план диверсифікації підприємницької діяльності у сфері торгівлі.
- ДокументБізнес-планування розвитку торговельного підприємства на прикладі торгівлі автокосметичними засобами(ОНТУ, кафедра торговельного підприємництва, товарознавства та управління бізнесом, 2024) Жигунов Данило ЄвгенійовичКваліфікаційна робота містить 105 сторінок, 10 таблиць, 2 рисунки, список літератури з 41 найменувань, 1 додаток. Метою роботи є розробка бізнес-плану розвитку торговельної компанії “Phoenix Aroma” з виробництва і торгівлі автомобільними ароматизаторами на основі аналізу перспектив ринку автокосметичних засобів в Україні. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження є економічні відносини, які розвиваються на ринку автокосметичних засобів України. Завданням роботи передбачено аналіз виробничих процесів створення автомобільних ароматизаторів, дослідження використання французьких парфумованих ароматичних олій у виробництві ароматизаторів та оцінка їх впливу на якість і конкурентоспроможність продукції, аналіз конкурентного середовища у сфері виробництва ароматизаторів для автомобілів і виявлення основних конкурентних переваг «Phoenix Aroma», розробка маркетингової стратегії просування продукції автокосметичних засобів на ринку, оцінка потенціалу для розширення асортименту та ринків збуту. За результатами роботи сформульовано висновки стосовно аналізу ринку автокосметики в Україні, оцінки потенціалу зростання ринків збуту на основі розширення асортименту, обгрунтування бізнес-плану розвитку торговельного підприємства «Phoenix Aroma». Отримані результати рекомендовані до використання в діяльності торговельного підприємства автокосметичними засобами «Phoenix Aroma» з метою вдосконалення його діяльності. Ключові слова: бізнес-план торговельного підприємства, ринок автокосметичних засобів, автокосметика, торговельне підприємство. Рік виконання роботи – 2023-2024. Рік захисту роботи – 2024.
- ДокументБізнес-планування у підвищенні ефективності торгівлі кисломолочною продукцією в ТОВ «Сільпо-Фуд»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Пономарьова, ДіанаУ кваліфікаційній роботі розглянули важливість та методи розробки бізнес-плану для підвищення ефективності діяльності підприємства у сфері роздрібної торгівлі кисломолочною продукцією ТОВ «сільпо-Фуд». Кваліфікаційна роота містить вступ, 3 розділи, висновки та пропозиції, список використаних джерел та додатки. Мета даної роботи - розробка теоретичних, методичних та організаційних положень і практичних рекомендацій щодо формування системи стимулювання продажів кисломолочної продукції ТОВ «Сільпо-Фуд». Завдання дослідження: визначити сутності та змісту підвищення ефективності підпрємницької діяльності; охарактеризувати методи підвищення ефективності підприємницької діяльності у сфері роздрібної торгівлі; дослідити підходи розробки бізнес-плану; надати характеристику організаційно-економічній діяльності підприємству; проаналізувати маркетингове середовище підприємство; надати аналіз ефективності підприємницької діяльності у сфері торгівлі; охарактеризувати місію та маркетинговий план запронованого підприємства; розробити виробничий та організаційний план; розрахувати фінансовий план та оцінити ризики. Об’єкт дослідження – науково-теоретичні засади розробки бізнес-плану для підвищення ефективності діяльності у сфері роздібної торгівлі. Предметом дослідження є методи підвищення ефективності діяльності кисломолочною продукцією ТОВ «Сільпо-Фуд». Загальний обсяг роботи складає 85 сторінок, основного тексту – 70 сторінок.
- ДокументБізнес-планування у підвищенні ефективності торгівлі коньячними виробами у мережі ТОВ "Сільпо Фуд"(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Волк, ІлляОбгрунтовано процес бізнес-планування у сфері торгівлі, проаналізовано стан ринку коньячних виробів, ефективність торгівлі коньячними виробами у мережі ТОВ "Сільпо Фуд", розроблено бізнес-план створення спеціалізованого відділу торгівлі алкогольними виробами
- ДокументВибір форм стимулювання працівників промислового підприємства в кризових умовах господарювання в ТОВ «Вознесенський коньячний завод»(ОНТУ, кафедра економічна теорія та фінансово - економічна безпека, 2023) Скакун ІннаЗнання основних економічних і психологічних законів і закономірностей мотиваційного управління дозволить фахівцю так організувати роботу організації і суб'єкта господарювання, щоб персонал трудився з повною самовіддачею й усвідомленою зацікавленістю в досягненні високих кінцевих результатів діяльності. Встановлено, що складні умови сьогодення вимагають від керівників підприємств системного бачення у вирішенні проблем розвитку підприємств та досягненні цілей управління персоналом, пов’язаних із мотивацією діяльності та стимулюванням до праці. Наведені визначення мотивації та стимулювання персоналу підприємства дещо відрізняються від тих, що можна знайти в словниках іншомовних слів для термінів «мотивація» і «стимулювання», зате вони чітко показують різницю між ними, тоді як багато керівників вважають їх практично синонімами. Стверджено, що оптимальність системи мотивування і стимулювання працівників підприємства полягає у реалізації цілей підприємства шляхом забезпечення цілеспрямованого, систематизованого впливу вищого керівництва підприємства на рівень якості виконання працівниками своїх професійних обов’язків. Для того щоб забезпечити зацікавленість управлінського персоналу та інших працівників у реалізації ідей стосовно розвитку підприємства, необхідно створити умови для зацікавленості персоналу у стійкому підвищенні результативності праці та забезпеченні життєздатності підприємства.
- ДокументВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ ПЮРЕ ВІТЧИЗНЯНИХ І ЗАКОРДОННИХ ВИРОБНИКІВ ТА ОСОБЛИВОСТІ ВИЗНАЧЕННЯ КОДУ УКТЗЕД(ОНТУ, кафедра товарознавство та митна справа, 2023) Старостина ІринаСтаростина Ірина Євгенівна. Визначення конкурентоспроможності дитячого харчування пюре вітчизняних і закордонних виробників та особливості визначення коду УКТЗЕД. Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» за спеціальністю 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність, освітня професійна програма «Комерційна діяльність і товарознавство та експертиза в митній справі». Одеський національний технологічний університет. Одеса. 2023 р. Робота викладена на 89 сторінках, що містить 4 розділу, 6 ілюстрацій, 17 таблиць, 46 інформаційних джерел та 1 додаток. Об’єктом розгляду єпродукт "Пюре з яблук для дитячого харчування" вітчизняного та закордонного виробництва. Предмет роботи –споживні властивості, нормативні документи, що регулюють якість, безпечністьпродукту "Пюре з яблук для дитячого харчування ". Метою кваліфікаційної роботи є дослідження якісних характеристик та безпечності пюре з яблук для дитячого харчування, що реалізується на ринку України та порядок здійснення митних формальностей. У першому розділі представлено аналіз сучасного стану та перспективи розвитку імпортно-експортних операцій,проаналізовано ринок, основні чинники формування якості пюре з яблук, вивчено споживчі властивості продукту, основи технології виробництва. Наведено порівняльний аналіз чинних нормативно-правових документів, що регламентують якість та безпечність продукту, на підставі якого виявлено проблемні питання гармонізації нормативних документів та контролю якості пюре яблучного. У другому розділі представлені об’єкти та методи дослідження. Методологія визначення коду продукту згідно до української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності У третьому розділі наведено аналіз структури асортиментупюре для дитячого харчуванняв торговельних мережах м. Одеси, товарознавча оцінка якості продукту за маркуванням та пакуванням, органолептичними, фізико-хімічними показниками якості, розрахунок конкурентоспроможності.Також, наведенозастосування заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності при імпорті та визначення країни походження продукту та застосування преференційних заходів. Четвертий розділ міститьзаходищодо охорони праці товарознавця на підприємствіроздрібної торгівлі. За результатами дослідної роботи представлені висновки та пропозиції.
- ДокументДослідження споживних властивостей сирів твердих та особливості митного регулювання при переміщенні через кордон України(ОНТУ, кафедра торговельного підприємництва, товарознавства та управління бізнесом, 2024) Бойко Олексій ОлександровичКваліфікаційна робота містить 82 сторінки, 16 таблиць, 3 додатка, список використаних джерел. Метою роботи є комплексний аналіз споживних властивостей твердих сирів та вивчення особливостей митного регулювання, пов'язаних з їх переміщенням через кордон України. Об’єктом аналізу та дослідження є три зразки твердого сира Чеддер різних торгових марок. Завданням роботи передбачено провести аналіз ринку сирів, надати характеристику асортименту твердих сирів, виконати оцінку відповідності пакування та маркування споживчої тари, оцінити якість твердих сирів за органолептичними та фізико-хімічними показниками, визначити методи нетарифного регулювання, код УКТЗЕД та країну походження сирів, розглянути вимоги до охорони праці на підприємствах торгівлі. За результатами роботи сформульовано висновки стосовно стану ринку сирів, характеристики асортименту 3 торгових мереж міста Одеса, стану пакування, маркування та показників якості об’єктів дослідження. Ключові слова: стан ринку, характеристика асортименту, нетарифне регулювання, споживні властивості. Рік виконання роботи – 2023 - 2024. Рік захисту роботи – 2024.