076-Підприємництво, торгівля та біржова
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 076-Підприємництво, торгівля та біржова за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 140
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- Документ« Аналіз асортименту та визначення якості рожевих ігристих вин брют вітчизняного та закордонного виробництва»(ОНТУ, кафедра товарознавство та митна справа, 2022) Швець, Михайло ОлександровичДипломна робота Щвець Михайла на тему: «Аналіз асортименту та визначення якості рожевих ігристих вин брют вітчизняного та закордонного виробництва» присвячена таким питанням як дослідження сучасного стану та перспектив розвитку ринку ігристих вин в Україні та в світі, вивченню споживних властивостей ігристих вин, проведенню товарознавчої оцінки якості, а також дослідженню структури асортименту рожевих ігристих вин брют вітчизняного та закордонного виробництва. Робота виконана на 69 сторінках машинописного тексту, складається зі вступу, 4 розділів, висновків до розділів, загальних висновків, списку використаних джерел – 29 найменувань, 12 таблиць, 6 рисунків.
- Документ«Аналіз конкурентоспроможності газованих напоїв «Байкал», що реалізуються у торгових мережах м. Одеси»(ОНТУ, кафедра товарознавство та митна справа, 2022) Петик, Ірина ВалеріївнаТема дипломної роботи – : «Аналіз конкурентоспроможності газованих напоїв «Байкал», що реалізуються у торгових мережах м. Одеси» Диплом містить 74 сторінки в яких 4 розділи,7 ілюстрацій, 20 таблиць, 5 формули, 24-джерел в переліку посилань, 1 додаток. У першому розділі представленні представлені формування споживних властивостей, асортимент і аналіз ринку безалкогольних солодких газованих напоїв типу «Байкал». У другому розділі – об`єкти та методи досліджень. В розділі третьому представлені товарознавча оцінка безалкогольних солодких газованих напоїв типу «Байкал», а також проаналізували конкурентоспроможність безалкогольних солодких газованих напоїв типу «Байкал». В останньому розділі дипломної роботи було розглянуті норми та заходи з охорони праці.
- ДокументАналіз конкурентоспроможності темного пива, що реалізується в торговельних мережах м. Одеси та особливості митного регулювання при переміщенні через кордон України(ОНТУ, кафедра товарознавства та митної справи, 2023) Степаненко Дар'я ДенисівнаВипускна кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» за спеціальністю 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність, освітня програма «Комерційна діяльність, товарознавство і експертиза в митній справі». Одеський національний технологічний університет. Одеса.2023р. Робота викладена на 119 сторінок, що містить 4 розділи, 15 ілюстрацій, 31 таблицю, 57 джерел в переліку посилань та 2 додатки. Об’єктом розгляду є темне пиво вітчизняного та іноземного виробництва, які користуються попитом серед населення країни. Предметом роботи є споживні властивості пива, стан споживчого пакування, відповідність маркування, нормативна документація щодо якості пива та митного оформлення. Метою кваліфікаційної роботи є визначення конкурентоспроможності пива та митного контролю при імпорті, вивчення ринку, забезпечення якості та безпеки праці на підприємствах пивоварної галузі. В першому розділі проведений аналіз сучасного стану та перспектив розвитку імпортно-експортних операцій з пивом, розглянуті чинники, що впливають на якість пива, проведена класифікація асортименту та дослідження дефектів пива та їх причин. Другий розділ присвячений об'єктам та методам досліджень. Визначені об'єкти дослідження та застосовані методи для отримання необхідних даних. Також описана методологія визначення коду темного пива ТМ "Vamberg" відповідно до української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності. Третій розділ зосереджений на товарознавчій оцінці та митному контролі при імпорті темного пива. Описано характеристику асортименту, визначення коефіцієнту глибини і широти асортименту, оцінку пакування, маркування та якості темного пива за органолептичними та фізико-хімічними показниками. Також розрахована конкурентоспроможність асортименту темного пива та розглянуті заходи нетарифного регулювання та визначення країни походження. Четвертий розділ присвячений охороні праці. Проведений аналіз потенційно небезпечних та шкідливих факторів на підприємстві, розглянуте розміщення виробничого устаткування, забезпечення нормованих показників мікроклімату, освітлення, заходи та засоби захисту працюючих від ураження електричним струмом, вимоги безпеки під час експлуатації персонального комп'ютера, пожежовибухобезпека та шляхи евакуації. У висновках сформовані основні результати дослідження та надаються рекомендації щодо покращення якості темного пива, охорони праці та забезпечення безпеки на підприємстві.
- Документ«Аналіз конкурентоспроможності томатної пасти, що реалізується у торговельних мережах м. Одеси»(ОНТУ, кафедра товарознавство та митна справа, 2022) Азаренко, ВалеріяТема дипломної роботи - Аналіз конкурентоспроможності томатної пасти, що реалізується у торговельних мережах м. Одеси. Диплом містить 86 сторінок в яких 4 розділи, 3 ілюстрації, 20 таблиць, 6 формул, 34 джерел в переліку посилань, 2 додатки. У першому розділі представлені формування споживних властивостей, асортименті аналіз ринку томатної пасти. У другому розділі - об'єкти та методи досліджень. В розділі третьому представлені товарознавча оцінка якості томатної пасти, а також проаналізували конкурентоспроможність томатної пасти. В останньому розділі дипломної роботи було розглянуті нороми та заходи з охорони праці.
- Документ«Аналіз показників безпечності та оцінка якості гірчиці,(ОНТУ, кафедра товарознавство та митна справа, 2022) Швець, Юлія ВіталіївнаВ дипломній роботі розглянуто питання щодо споживних властивостей гірчиці харчової, її контролю якості та безпечності. Метою роботи є проведення товарознавчої оцінки і оцінювання безпечності гірчиці харчової, що реалізується в торгових мережах міста Одеси. Об’єктами цієї дипломної роботи стали три зразки гірчиці харчової: Гірчиця міцна (ТМ «Торчин»), Гірчиця «Українська міцна» (ТМ «Своя лінія»), Гірчиця «Українська міцна» (ТМ «Верес»). Дипломна робота містить такі розділи: 1. Аналітичний огляд літератури; 2. Об’єкти та методи досліджень; 3. Оцінювання якості та безпечності гірчиці; 4. Охорона праці. В процесі роботи зроблено висновки та рекомендації виробникам і споживачам. За результатами проведених органолептичних і фізико-хімічних досліджень встановлено, що всі зразки відповідають вимогам ДСТУ 1052:2005 «Гірчиця харчова. Загальні технічні умови». Робота викладена на 60 сторінках друкованого тексту, містить 11таблиць, 4 рисунків, 23 літературних джерел та 3 додатки.
- ДокументАналіз ринку та порівняльна оцінка якості безалкогольних напоїв, що реалізуються в роздрібній торгівельній мережі м. Одеси(ОНТУ, кафедра торговельного підприємництва, товарознавства та управління бізнесом, 2024) Албул Роман ОлексійовичКваліфікаційна робота містить 93, 12 таблиць, бібліографія з 27 найменувань , 2 додатка. Метою роботи є встановлення специфіки споживання та якості безалкогольних напоїв у роздрібній торговельній мережі м. Одеси. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження є економічні відносини безалкогольні напої, є важливим елементом сучасного харчового ринку та впливає на споживчі уподобання та здоров’я населення. 1. Завданням роботи передбачено Провести аналіз ринку безалкогольних напоїв у м. Одесі. 2. Здійснити порівняльну оцінку якості безалкогольних напоїв у роздрібній торговельній мережі м. Одеси. 3. Проаналізувати тенденції споживання та вибору споживачами безалкогольних напоїв у м. Одесі. 4. Визначити основні характеристики асортименту безалкогольних напоїв у роздрібній торговельній мережі м. Одеси. 5. Провести оцінку упаковки та маркування безалкогольних напоїв. 6. Оцінити якість безалкогольних напоїв за органолептичними та фізико-хімічними показниками. 7. Визначити заходи нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності об’єктів дослідження при імпорті/експорті. 8. Розрахувати конкурентоспроможність безалкогольних напоїв на ринку м. Одеси. За результатами роботи сформульовано висновки стосовно сучасного стану та перспектив розвитку імпортно-експортних операцій ринка безалкогольних напоїв, дослідження їх якості та тенденцій споживання, а також питання безпеки та санітарії на підприємствах торгівлі. Отримані результати рекомендовані до використання в галузі виробництва безалкогольних напоїв. Ключові слова: Безалкогольні напої, Якість, Контроль, Підприємства, Брендування, Маркетинг. Рік виконання роботи – 2023-2024. Рік захисту роботи – 2024.
- ДокументАналіз ринку та порівняльна оцінка якості горошку зеленого консервованого, що реалізується в супермаркетах м. Одеси та особливості митного регулювання при переміщенні через кордон України(ОНТУ, кафедра товарознавства та митної справи, 2023) Горбуліна Олександра ОлегівнаВипускна кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» за спеціальністю 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність, освітня професійна програма «Комерційна діяльність і товарознавство та експертиза в митній справі». Одеський національний технологічний університет. Одеса. 2023 р. Робота викладена на 88 сторінках, що містить 4 розділу, 6 ілюстрацій, 15 таблиць, 49 інформаційних джерел та 2 додатка. Об’єктом розгляду є продукт "Горошок зелений консервований" вітчизняного та закордонного виробництва. Предмет роботи – споживні властивості та нормативні документи, що регулюють якість та безпечність продукту "Горошок зелений консервований". Метою кваліфікаційної роботи є дослідження якісних характеристик та безпечності горошку зеленого консервованого, що реалізується на ринку України, і технічне регулювання, що забезпечує якість та порядок здійснення митних формальностей. У першому розділі представлено аналіз сучасного стану та перспективи розвитку імпортно-експортних операцій, проаналізовано ринок, основні чинники формування якості горошку зеленого, вивчено споживчі властивості продукту, основи технології виробництва. Наведено порівняльний аналіз чинних нормативно-правових документів, що регламентують якість та безпечність продукту, на підставі якого виявлено проблемні питання гармонізації нормативних документів та контролю якості горошку консервованого. У другому розділі представлені об’єкти та методи дослідження. Методологія визначення коду продукту згідно до української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності У третьому розділі наведено аналіз асортименту горошку консервованого в торговельних мережах м. Одеси, товарознавча оцінка якості продукту за маркуванням та пакуванням, органолептичними, фізико-хімічними показниками якості. Також, наведено застосування заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності при імпорті та визначення країни походження продукту та застосування преференційних заходів. Четвертий розділ містить заходи щодо охорони праці товарознавця на підприємстві роздрібної торгівлі. За результатами дослідної роботи представлені висновки та пропозиції.
- ДокументАНАЛІЗ РИНКУ ТА ПОРІВНЯЛЬНА ОЦІНКА ЯКОСТІ ПАСТИЛЬНИХ ВИРОБІВ, ЩО РЕАЛІЗУЮТЬСЯ В РОЗДРІБНІЙ ТОРГОВЕЛЬНІЙ МЕРЕЖІ М. ОДЕСИ(ОНТУ, кафедра товарознавство та митна справа, 2022) Чікунда, ОлександраТема дипломної роботи - Аналіз ринку та порівняльна оцінка якості пастильних виробів, що реалізуються в роздрібній торгівельній мережі м. Одеси Диплом містить 79 сторінок в яких 4 розділи, 15 рисунки, 22 таблиць, 6 формул, 30 джерел в переліку посилань. У першому розділі представлені аналіз ринку пастильних виробів та огляд факторів, що формують споживчі властивості. У другому розділі - об'єкти та методи досліджень. В розділі третьому представлені товарознавча та експертна оцінка якості пастильних виробів. В останньому розділі дипломної роботи було розглянуті норми та заходи з охорони праці.
- Документ«Аналіз ринку та порівняльна оцінка якості традиційної та безлактозної сметани, що реалізується в роздрібній торговельній мережі м. Одеса»(ОНТУ, кафедра товарознавство та митна справа, 2022) Толока, Аліна ОлексіївнаТема дипломної роботи - Аналіз ринку та порівняльна оцінка якості традиційної та безлактозної сметани, що реалізується в роздрібній торгівельній мережі м. Одеси. Диплом містить 63 сторінку в яких 4 розділи, 6 ілюстрацій, 17 таблиць, 21 джерело в переліку посилань. У першому розділі представлено аналіз ринку, класифікація та асортимент сметани, споживні властивості та фактори що формують якість, нормативна база. У другому розділі представлено об’єкти досліджень та методи дослідження. В третьому розділі представлено характеристика асортименту в торговельній мережі м. Одеси, дослідження пакування та маркування, розрахунок штрихового кодування, оцінка якості за органолептичними та фізико-хімічними показниками. В четвертому розділі розглянуто охорону праці та безпеку в надзвичайних ситуаціях.
- Документ«Аналіз ринку та товарознавча оцінка якості м’яких сирів, представлених на споживчому ринку м. Одеси»(ОНТУ, кафедра товарознавство та митна справа, 2022) Фабріка, ОленаТема дипломної роботи - Аналіз ринку та товарознавча оцінка якості м"яких сирів, представлених на споживчому ринку м. Одеси. Диплом містить 78 сторінок в яких 4 розділи,8 ілюстрацій, 14 таблиць, 19 джерел в переліку посилань. У першому розділі представлено аналіз ринку сиру та факторів, що формують його якість. У другому розділі представлено об’єкти та методи дослідження. В третьому розділі представленотоварознавча характеристика сиру.
- ДокументАналіз ринку і товарознавча оцінка грибів маринованих, що реалізується в торгівельних мережах м. Одеси та особливості митного регулювання при переміщенні через кордон України(ОНТУ, кафедра товарознавства та митної справи, 2023) Мажар Анна ВолодимирівнаВипускна кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» за спеціальністю 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність, освітня програма «Комерційна діяльність і товарознавство та експертиза в митній справі» . Одеський національний технологічний університет. Одеса. 2023 р. Робота викладена на 87 сторінках, що містить 4 розділа, 4 ілюстрації, 19 таблиць, 41 інформаційне джерело та 1 додаток. Об’єктом розгляду є продукт "Грузді мариновані" консервованні вітчизняного та закордонного виробництва. Предмет роботи – споживні властивості та нормативні документи, що регулюють якість та безпечність продукту "Грузді мариновані". Метою кваліфікаційної роботи є дослідження якісних характеристик та безпечності харчового продукту "Грузді мариновані", що реалізуються на ринку України і технічне регулювання, що забезпечує якість та порядок здійснення митних формальностей. У першому розділі представлено аналіз сучасного стану ринку та перспективи розвитку імпортно-експортних операцій відносно об’єктів дослідження, основні чинники формування якості продукту "Грузді мариновані", проаналізовано ринок, вивчено склад продукту, технологія. Наведено порівняльний аналіз чинних нормативно-правових документів, що регламентують якість та безпечність продукту, на підставі якого виявлено проблемні питання гармонізації нормативних документів та контролю якості грибів маринованих. У другому розділі представлені об’єкти та методи дослідження грибів маринованих, методологія визначення коду об’єктів дослідження згідно до української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності У третьому розділі наведено аналіз структури асортименту в торговельних мережах м. Одеси, товарознавча оцінка якості грибів маринованих, за маркуванням та пакуванням, органолептичними, фізико-хімічними показникам якості. Також наведено застосування заходів нетарифного регулювання зовнішньоекономічної діяльності об’єктів дослідження при імпорті, визначення країни походження та застосування преференційних заходів. Четвертий розділ містить заходи щодо охорони праці, заходи забезпечення безпечної евакуації персоналу під час пожежі; протипожежне водопостачання – зовнішнє і внутрішнє; категорії приміщень і будівель за вибухопожежною і пожежною небезпекою; основні причини виникнення горючого середовища і загоряння в електричному устаткуванні та інші. За результатами роботи представлені висновки та пропозиції.
- ДокументАНАЛІЗ РИНКУ І ТОВАРОЗНАВЧА ОЦІНКА МЕДУ НАТУРАЛЬНОГО, ЩО РЕАЛІЗУЄТЬСЯ В ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖАХ М. ОДЕСИ ТА ОСОБЛИВОСТІ МИТНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ПРИ ПЕРЕМІЩЕННІ ЧЕРЕЗ КОРДОН УКРАЇНИ(ОНТУ, кафедра торговельного підприємництва, товарознавства та управління бізнесом, 2024) Корчмарюк Аліна ІгорівнаКваліфікаційна робота містить 81 сторінку, 20 таблиць, 6 рисунків, 3 додатка, список використаних джерел. Метою роботи є комплексний аналіз ринку, споживних властивостей меду квіткового та вивчення особливостей митного регулювання, пов'язаних з його переміщенням через кордон України. Об’єктом аналізу та дослідження є три зразки квіткового меду акацієвого різних торгових марок. Завданням роботи передбачено провести аналіз ринку меду, надати характеристику асортименту меду, виконати оцінку відповідності пакування та маркування споживчої тари, оцінити якість трьох зразків меду за органолептичними та фізико-хімічними показниками, визначити методи нетарифного регулювання, код УКТЗЕД та країну походження меду, розглянути вимоги до охорони праці на підприємствах торгівлі. За результатами роботи сформульовано висновки стосовно стану ринку меду, характеристики асортименту трьох торгових мереж міста Одеса, стану пакування, маркування та показників якості об’єктів дослідження. Ключові слова: мед, аналіз ринку, асортимент, торгівля, нетарифне регулювання, споживні властивості. Рік виконання роботи – 2023 - 2024. Рік захисту роботи – 2024.
- ДокументАсортимента політика ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» в сфері торгівлі дитячим харчуванням(ОНТУ, кафедра економічної теорії та фінансово-економічної безпеки, 2022) Бриль, МаріяУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетингових методів стимулювання продажів морозива в ТОВ «Сільпо-Фуд», обґрунтуванні їх необхідності та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел та додатків. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингових методів стиму-лювання продажів морозива в ТОВ «Сільпо-Фуд». Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є ТОВ «Сільпо-Фуд» та асортимент морозива ТМ «Лімо» та конкурентів, який реалізуються в роздріб-ній торговельній мережі. Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних та прикладних аспектів розробки маркетингових методів стимулювання продажів морозива. Для проведення аналізу маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд» та морозива ТМ «Лімо» були використані карта стратегічних груп, позиціонування торгових марок, АВС-XYZ-аналіз, маркетингове дослідження, SWOT-аналіз. Загальний обсяг роботи складає 79 сторінок, з них 64 сторінки основного тексту. Робота містить 21 рисунок, 17 таблиць, список використаних джерел складається з 71 джерела.
- ДокументАсортимента структура ринку і товарознавча оцінка фруктових вин, що реалізуються в Україні та особливості нетарифного регулювання при переміщені через митний кордон України(ОНТУ,кафедра товарознавство та митна справа, 2023) Зварич ВікторіяТема кваліфікаційної роботи – Асортиментна структура ринку і товарознавча оцінка фруктових вин, що реалізуються в Україні та особливості нетарифного регулювання при переміщенні через Митний кордон України. У першому розділі проаналізовано сучасний стан ринку фруктових вин та фактори, що формують якість. У другому розділі розглянуті об’єкти та методи досліджень. Встановлено код фруктового вина згідно до української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності. Третій розділ присвячений товарознавчій оцінці та митному контролю при імпорті фруктових вин. У четвертому розділі розглянуто охорону праці на підприємстві з виготовлення фруктових вин. У висновках показано структуру ринку і товарознавчу оцінку фруктових вин, що реалізуються в Україні та особливості нетарифного регулювання при переміщенні через Митний кордон України.
- ДокументАсортиментна політика підприємства та її удосконалення у ПрАТ «ОДЕСЬКИЙ КОНЬЯЧНИЙ ЗАВОД»(ОНТУ, кафедра економічної теорії та фінансово-економічної безпеки, 2022) Єсаян, Юрій ОлеговичАнотація кваліфікаційної роботи на тему: Асортиментна політика підприємства та її удосконалення у ПрАТ «ОДЕСЬКИЙ КОНЬЯЧНИЙ ЗАВОД» Спеціальність:076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» Освітньо-професійнапрограма: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність Випускник за СВО «Бакалавр»: Єсаяна Юрія Олеговича Актуальність теми Асортиментна політика займає найважливіше місце в товарній політиці промислового підприємства. Грамотно складений асортимент товарів та послуг дозволяє залучити платоспроможного покупця і досягти головної мети підприємницької діяльності – отримання максимально можливого прибутку. Асортимент і його різноманітність – мало не найважливіший елемент товарної політики будь-якого підприємства. Його величина і якісне задоволення потреб клієнтів тісно пов’язані, саме тому працювати над формуванням асортименту потрібно кожній компанії, незалежно від її розміру і пропонованих товарів або послуг. Тому дослідження шляхів та методів оптимізації асортименту підприємств є актуальним, набуває особливої значущості та практичної цінності Метою роботи є аналіз номенклатури та товарного асортименту продукції ПрАТ "Одеський коньячний завод" У відповідності з поставленою метою в роботі необхідно вирішити наступні завдання: дослідити теоретичні основи формування асортиментної політики підприємства; навести характеристику ПрАТ "Одеський коньячний завод"; проаналізувати показники, які характеризують асортимент продукції підприємства; дослідити склад асортиментного портфеля; розробити пропозиції та маркетингові заходи щодо покращення асортиментної політики ПрАТ "Одеський коньячний завод" Об’єктом дослідження є організаційно-економічні процеси розвитку на основі розширення асортименту продукції на підприємстві. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних підходів розвитку на основі розширення асортименту продукції ПрАТ "Одеський коньячний завод"
- Документ«Асортиментна структура і визначення якості десертних вин типу кагор, що реалізується у торговельних мережах м. Одеса»(ОНТУ, кафедра товарознавство та митна справа, 2022) Іваненко, Ольга ВалентинівнаТема дипломної роботи – «Асортиментна структура і визначення якості десертних вин типу кагор, що реалізується у торговельних мережах м. Одеса».\ Диплом містить 62 сторінки в яких 4 розділи,6 ілюстрацій, 18 таблиць, 4 формули, 14-джерел в переліку посилань. У першому розділі представленні представлені формування споживних властивостей, асортимент і аналіз ринку десертних вин типу «кагор». У другому розділі – об`єкти та методи досліджень. В розділі третьому представлені товарознавча оцінка десертних вин типу «кагор», а також дослідити асортимент десертних вин. В останньому розділі дипломної роботи було розглянуті норми та заходи з охорони праці.
- ДокументБізнес-планування в управлінні асортиментною політикою ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті продукції для дитячого харчування(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Хлюпкина, КатеринаЗа умов загострення конкурентної боротьби між торгівельними підприємствами все більшого значення набуває асортиментна політика підприємства. Від якості та динамічності якої залежить прихильність споживачів до торговельної мережі і, в кінцевому підсумку, ефективність діяльності підприємства. Формування асортименту продуктів харчування, зокрема в сегменті дитячого харчування є складним та багатогранним процесом, що потребує всебічного аналізу ринкової ситуації та поведінки споживачів зокрема, що зумовлює підвищення ролі маркетингових досліджень у діяльності підприємств та пошуку шляхів оптимізації асортиментного портфеля. Метою даної кваліфікаційної роботи є визначення доцільності та ефективності застосування бізнес-планування в управлінні асортиментною політикою ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті продукції для дитячого харчування. Виходячи із мети дослідження було поставлено наступні задачі: - розглянути сутність і роль бізнес-планування у підвищенні ефективності підприємницької діяльності; - проаналізувати фінансово-економічний та оцінити ефективність підприємницької діяльності стан підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд»; - провести аналіз маркетингового середовища підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд»; - надати рекомендації щодо удосконалення асортиментної політики ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті продуктів дитячого харчування Об’єктом дослідження є діяльність підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд». Предметом є організаційно-економічна характеристика ТОВ «Сільпо-Фуд», асортимент продуктів дитячого харчування, маркетингове середовище підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд», показники ефективності підприємницької діяльності підприємства.
- ДокументБізнес-планування випуску інноваційної молочної продукції(ОНТУ, кафедра торговельного підприємництва, товарознавства та управління бізнесом, 2024) Бондар Олена МиколаївнаКваліфікаційна робота містить 91 сторінку, 8 таблиць, 2 рисунка, 38 літературних джерел. Метою роботи є обґрунтування теоретичних аспектів бізнес-планування випуску інноваційної продукції та розроблення бізнес-проєкту. Об'єктом дослідження є процес бізнес-планування випуску інноваційної продукції. В умовах глобалізації та відкритості ринків, бізнес-планування інноваційної молочної продукції дозволяє не лише задовольнити внутрішній попит, але й вийти на міжнародні ринки, забезпечуючи високу конкурентоспроможність підприємства. Системний підхід до бізнес-планування сприяє залученню інвестицій, розширенню партнерських відносин і підвищенню ефективності управління компанією. Таким чином, актуальність теми бізнес-планування випуску інноваційної молочної продукції полягає в необхідності адаптації підприємств до сучасних ринкових умов, задоволенні змінюваних потреб споживачів, впровадженні новітніх технологій та забезпеченні сталого розвитку бізнесу в довгостроковій перспективі. За результатами роботи сформульовано висновки щодо теоретичних аспектів бізнес-планування випуску інноваційної молочної продукції, проведено аналіз ефективності діяльності АТ «Житомирський маслозавод» та запропоновано практичні рекомендації щодо впровадження інноваційної продукції. Отримані результати рекомендовані до використання в діяльності АТ «Житомирський маслозавод» з вдосконалення управління ефективністю та забезпечення стійкого розвитку підприємства. Ключові слова: інновації, бізнес-планування, молочна продукція, харчова промисловість, фактори ефективності, підприємство. Рік виконання роботи-2023-2024. Рік захисту роботи - 2024.
- ДокументБізнес-планування виробництва соків в Україні(ОНТУ, кафедра торговельного підприємництва, товарознавства та управління бізнесом, 2024) Шарлай Ганна МихайлівнаКваліфікаційна робота містить 106 сторінки, 33 таблиці, 19 рисунків та діаграм, список літератури з 54 найменувань, 9 додаток. Метою роботи є розробка бізнес-плану відкриття підприємства з виробництва і реалізації сокової продукції у м.Одеса з урахуванням сучасних тенденцій та оцінки привабливості проєкту. Об’єктом дослідження є економічні відносини, що виникають в процесі виробництва і реалізації соків в Україні. Предмет дослідження – теоретичні і практичні засади створення бізнес-планів харчових підприємств. Завданням роботи передбачено визначення сутності, мети, завдань, етапів розробки та структури бізнес-плану; аналіз стану і тенденцій розвитку ринку соків в Україні; товарознавчу оцінка соків в Україні; розробка бізнес-плану створення і розвитку фреш-бару в м. Одеса. За результатами роботи сформульовано висновки стосовно перспектив розвитку ринку соків України та проєктування малого підприємництва, а саме відкриття і розвитку фреш-бару в м.Одеса. Ключові слова: бізнес-план, ринок соків, фреш-бар, товарознавча оцінка соків Рік виконання роботи – 2023-2024. Рік захисту роботи –2024.
- ДокументБізнес-планування диверсифікації підприємницької діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Фроюк, ВалентинУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки бізнес-плану диверсифікації підприємницької діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд». Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел та додатків. Об’єктом кваліфікаційної роботи є теоретико-методологічні основи диверсифікації бізнес-діяльності торгівельного підприємства. Предмет ‒ проект диверсифікації діяльності торгівельної організації. Мета роботи ‒ визначення доцільності та ефективності бізнес-планування диверсифікації підприємницької діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд». Для досягнення поставленої мети необхідно виконати наступні завдання: - Узагальнити теоретичні засади бізнес-планування дивнрсифікації підприємницької діяльності; - Проаналізувати ефектинвість підприємницької діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд»; - Розробити бізнес-план диверсифікації підприємницької діяльності у сфері торгівлі. У кваліфікаційній роботі використано загальнонаукові та спеціальні методи, які дозволяють системно вирішувати проблемні завдання з обраного напряму дослідження.