D3/D7 (076)-Підприємництво, торгівля та біржова
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд D3/D7 (076)-Підприємництво, торгівля та біржова за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 97
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументБізнес-планування диверсифікації підприємницької діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Фроюк, ВалентинУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки бізнес-плану диверсифікації підприємницької діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд». Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел та додатків. Об’єктом кваліфікаційної роботи є теоретико-методологічні основи диверсифікації бізнес-діяльності торгівельного підприємства. Предмет ‒ проект диверсифікації діяльності торгівельної організації. Мета роботи ‒ визначення доцільності та ефективності бізнес-планування диверсифікації підприємницької діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд». Для досягнення поставленої мети необхідно виконати наступні завдання: - Узагальнити теоретичні засади бізнес-планування дивнрсифікації підприємницької діяльності; - Проаналізувати ефектинвість підприємницької діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд»; - Розробити бізнес-план диверсифікації підприємницької діяльності у сфері торгівлі. У кваліфікаційній роботі використано загальнонаукові та спеціальні методи, які дозволяють системно вирішувати проблемні завдання з обраного напряму дослідження.
- ДокументРозвиток підприємницької діяльності ПП "Barber shop "Boston" у сфері індустрії краси для чоловіків(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Кірова, КрістінаОбгрунтовано теоретичні засади розвитку підприємницької діяльності, проаналізовано ефективність діяльності ПП "Barber shop "Boston" у сфері індустрії краси для чоловіків. Розроблено бізнес план з просування нових послуг на ринок, обгруновано ціну послуг та фінансові результати діяльності
- ДокументПідвищення ефективності торгівлі м’ясними продуктами в ТОВ «Сільпо-Фуд» на основі бізнес-планування(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Соколовська, АлінаРобота містить 64 сторінок, 8 таблиць, 9 рисунків, список літератури з 55 найменувань, 1 додатків. Метою виконання роботи є теоретико-методологічне та практичне обґрунтування та дослідження необхідності застосування бізнес-планування у торговельній діяльності підприємства «Сільпо Фуд» у м’ясному відділі. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступають застосування бізнес-планування у торговельній діяльності підприємства. Завданням роботи передбачено визначити сутність і роль бізнес планування у підвищенні ефективності підприємницької діяльності. Визначити особливості підприємницької діяльності у сфері торгівлі та оцінки її ефективності. Здійснити організаційно-економічну характеристику підприємства. Здійснити аналіз маркетингового середовища підприємства. Здійснити аналіз ефективності підприємницької діяльності ТОВ "Сільпо Фуд". Розробити місію, стратегічні маркетингові цілі підприємства та маркетинг-план. Розробити виробничий та організаційний план торгівлі м'ясними продуктами, розробити фінансовий план та оцінку ризиків
- ДокументОрганізаційно – економічне обґрунтування розвитку ТОВ «Сільпо-Фуд»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Немазенко, ЯнаАктуальність теми Більшість провідних науковців розглядають механізми формування стратегій розвитку з теоретичних та методичних підходів, ресурсного забезпечення та використання стратегічного управління й маркетингу. У наукових працях здійснюється ґрунтовний аналіз проблеми дослідження з використанням різних наукових підходів, іноземного досвіду вирішення поставлених завдань та висловлюється авторська думка щодо перспектив удосконалення механізмів реалізації стратегій розвитку. Метою дипломної роботи є дослідження організаційно – економічного обґрунтування розвитку ТОВ «Сільпо-Фуд». Для досягнення цієї мети необхідно вирішити наступні завдання: – розкрити поняття стратегії і стратегічного управління та стратегічного планування; – визначити особливості та принципи стратегічного планування; – розробити коротку характеристику всіх типів стратегій розвитку підприємства. Об’єктом дослідження є стратегія розвитку організаційно – економічної діяльності ТОВ «Сільпо». Предмет дослідження – є сукупність практичних рекомендацій щодо вибору стратегії розвитку організаційно – економічної діяльності підприємства.
- ДокументБізнес-планування у підвищенні ефективності торгівлі кисломолочною продукцією в ТОВ «Сільпо-Фуд»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Пономарьова, ДіанаУ кваліфікаційній роботі розглянули важливість та методи розробки бізнес-плану для підвищення ефективності діяльності підприємства у сфері роздрібної торгівлі кисломолочною продукцією ТОВ «сільпо-Фуд». Кваліфікаційна роота містить вступ, 3 розділи, висновки та пропозиції, список використаних джерел та додатки. Мета даної роботи - розробка теоретичних, методичних та організаційних положень і практичних рекомендацій щодо формування системи стимулювання продажів кисломолочної продукції ТОВ «Сільпо-Фуд». Завдання дослідження: визначити сутності та змісту підвищення ефективності підпрємницької діяльності; охарактеризувати методи підвищення ефективності підприємницької діяльності у сфері роздрібної торгівлі; дослідити підходи розробки бізнес-плану; надати характеристику організаційно-економічній діяльності підприємству; проаналізувати маркетингове середовище підприємство; надати аналіз ефективності підприємницької діяльності у сфері торгівлі; охарактеризувати місію та маркетинговий план запронованого підприємства; розробити виробничий та організаційний план; розрахувати фінансовий план та оцінити ризики. Об’єкт дослідження – науково-теоретичні засади розробки бізнес-плану для підвищення ефективності діяльності у сфері роздібної торгівлі. Предметом дослідження є методи підвищення ефективності діяльності кисломолочною продукцією ТОВ «Сільпо-Фуд». Загальний обсяг роботи складає 85 сторінок, основного тексту – 70 сторінок.
- ДокументБізнес-планування у підвищенні ефективності торгівлі коньячними виробами у мережі ТОВ "Сільпо Фуд"(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Волк, ІлляОбгрунтовано процес бізнес-планування у сфері торгівлі, проаналізовано стан ринку коньячних виробів, ефективність торгівлі коньячними виробами у мережі ТОВ "Сільпо Фуд", розроблено бізнес-план створення спеціалізованого відділу торгівлі алкогольними виробами
- ДокументРозвиток підприємницької діяльності кафе "Сумоїст" ФОП "Венгер Мирослава" у сфері індустрії харчування(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Ковчак, Євгенобгрунтовано методичні засади бізнес-планування у сфері індустрії харчування, проаналізовано стан підприємницької діяльності ФОП - кафе "Сумоїст", розроблено бізнес-план розвитку підприємницької діяльності на основі реконструкції кафе
- ДокументБізнес-планування в управлінні асортиментною політикою ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті продукції для дитячого харчування(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Хлюпкина, КатеринаЗа умов загострення конкурентної боротьби між торгівельними підприємствами все більшого значення набуває асортиментна політика підприємства. Від якості та динамічності якої залежить прихильність споживачів до торговельної мережі і, в кінцевому підсумку, ефективність діяльності підприємства. Формування асортименту продуктів харчування, зокрема в сегменті дитячого харчування є складним та багатогранним процесом, що потребує всебічного аналізу ринкової ситуації та поведінки споживачів зокрема, що зумовлює підвищення ролі маркетингових досліджень у діяльності підприємств та пошуку шляхів оптимізації асортиментного портфеля. Метою даної кваліфікаційної роботи є визначення доцільності та ефективності застосування бізнес-планування в управлінні асортиментною політикою ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті продукції для дитячого харчування. Виходячи із мети дослідження було поставлено наступні задачі: - розглянути сутність і роль бізнес-планування у підвищенні ефективності підприємницької діяльності; - проаналізувати фінансово-економічний та оцінити ефективність підприємницької діяльності стан підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд»; - провести аналіз маркетингового середовища підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд»; - надати рекомендації щодо удосконалення асортиментної політики ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті продуктів дитячого харчування Об’єктом дослідження є діяльність підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд». Предметом є організаційно-економічна характеристика ТОВ «Сільпо-Фуд», асортимент продуктів дитячого харчування, маркетингове середовище підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд», показники ефективності підприємницької діяльності підприємства.
- ДокументМаркетингові комунікації у підвищенні ефективності підприємницької діяльності у сфері торгівлі слабоалкогольними напоями в ТОВ «Сільпо-Фуд»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Сас, ВладиславКомунікації відіграють винятково важливу роль в процесах прийняття стратегічних маркетингових рішень. Нестабільність зовнішнього середовища створює потребу у швидкій адаптації підприємств та постійного розвитку розширення діяльності. Стрімко зростаюча конкуренція змушує компанії шукати нові шляхи утримання частки ринку та завоювання нових споживачів. Правильно підібрані маркетингові комунікації є ключовим інструментом для забезпечення успішного зростання організації. Метою роботи є розробка та обґрунтування заходів маркетингових комунікацій у підвищенні ефективності підприємницької діяльності у сфері торгівлі слабоалкогольними напоями в ТОВ «Сільпо-Фуд». Досягнення поставленої мети потребує вирішення таких завдань: розглянути сутність і роль маркетингових комунікацій у підвищенні ефективності підприємницької діяльності; проаналізувати фінансово-економічний стан ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»; провести аналіз маркетингового середовища; оцінити ефективність підприємницької діяльності у сфері торгівлі; розробити заходи маркетингових комунікацій; провести оцінку ефективності заходів
- ДокументОрганізаційно – економічне обґрунтування розвитку ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Штиков, ДенисАктуальність теми Актуальність теми обумовлена тим, що дорожній кластер важливий для території, і зростання кількості функціонуючих доріг спричинює зростання регіонального продукту в суміжних галузях, приріст податків до бюджетів. Таким чином, питання розробки інструментів і моделей, що дають змогу збільшувати кількість об‘єктів дорожнього будівництва, зокрема за рахунок залучення приватних інвесторів, є вкрай актуальним як для регіонів України, так і для бізнес суспільства та населення. Мета кваліфікаційної роботи є удосконалення організаційно – економічне обґрунтування розвитку ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» Для досягнення цієї мети необхідно вирішити наступні завдання: 1.Розкрити поняття стратегії і стратегічного управління та стратегічного планування; 2. Визначити форми реалізації стратегії та стратегічного контролю ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ»; Об’єктом дослідження є дослідження є ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» Предметом дослідження є удосконалення організаційно – економічне обґрунтування розвитку ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ»
- ДокументУдосконалення асортименту послуг підприємства Wellness- індустрії(ОНТУ, кафедра управління бізнесом, 2021) Купріянова, ОленаМетою даної праці є аналіз асортиментної політики фітнес-послуг та визначення напрямків її удосконалення. Об’єктом дослідження є основи асортиментної політики фітнес клуба «Малібу». Предметом дослідження є напрямки удосконалення фітнес-послуг «Малібу» системи мотивації персоналу Виходячи з цієї мети були поставлені наступні основні дослідницькі завдання: розкрити стан та перспективи системи оздоровчого фітнесу, вивчити міжнародний досвід системи оздоровчого фітнесу, особливості діяльності найкрупніших фітнес-мереж України, розглянути перспективи розвитку системи оздоровчого фітнесу в Україні, охарактеризувати напрямки удосконалення системи фітнесу, обґрунтувати зміст проектів на території фітнес клубу За результатами роботи сформульовано висновки щодо удосконалення асортименту послуг фітнес клубу «Малібу» що підвищить рівень прибутку вже в перший місяць роботи.
- ДокументЦінова політика у розвитку підприємницької діяльності ТОВ "Агрофірма "Евріка" ТОВ(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Хомутов, ІванОбгрунтовано методичні основи формування цінової політики підприємства, проаналізовано економічний стан підприємства та його цінову політику, розроблено план освоєння нової продукції та формування її ціни
- ДокументРозробка та реалізація стратегії економічного зростання малого підприємства ТОВ «МОБІ СІТІ»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Домбровська, ЯнаУ кваліфікаційній роботі обгрунтовано теоретичні та методологічні аспекти розробки та реалізації стратегії економічного зростання малих підприємств. Здійснено теоретичне обґрунтування механізму підприємницької діяльності малих підприємств у сфері роздрібної торгівлі. Розглянуто особливості роздрібної торгівлі в малих підприємствах у сфері товарів мобільного зв’язку та науково-теоретичні й методичні аспекти розробки та реалізації стратегії економічного зростання малих суб’єктів господарювання сфери роздрібної торгівлі. Здійснено оцінку та виявлено тенденції ринку товарів мобільного зв’язку в Україні. Надана організаційно-економічна характеристика ТОВ «Мобі Сіті» та проведено аналіз показників ефективності його діяльності у сфері роздрібної торгівлі. Наведена оцінка фінансового стану та фінансової стійкості ТОВ «Мобі Сіті». Здійснено огляд перспектив розвитку ринку товарів мобільного зв’язку в Україні . Розроблено план підвищення ефективності діяльності ТОВ «Мобі Сіті» та проведено обґрунтування стратегії економічного зростання та заходи з її реалізації в ТОВ «Мобі Сіті».
- ДокументОбґрунтування інвестиційної привабливості альтернативних проектів впровадження технології борошняних виробів на кондитерській фабриці у м. Миргород(ОНТУ, кафедра управління бізнесом, 2021) Добрєва, ТінаМетою даної роботи є узагальнення теоретичних основ щодо оцінки інвестиційної привабливості проектів, проведення порівняльної оцінки двох альтернативних проектів щодо впровадження технології борошняних виробів на кондитерській фабриці та визначення ефективнішого серед можливих. Об’єктом дослідження є теоретико-практичні засади щодо обґрунтування інвестиційної привабливості альтернативних проектів з метою прийняття ефективного управлінського рішення стосовно проекту. Завданням роботи передбачено розкриття теоретичних аспектів економічної сутності інвестиційної привабливості підприємства; узагальнення методичних засад щодо оцінки інвестиційної привабливості підприємства; проведення дослідження ринку кондитерської продукції в Україні та м. Миргород; аналіз інвестиційної привабливість альтернативних проектів впровадження технологій борошняних виробів на кондитерській фабриці; обґрунтування вибору ефективнішого альтернативного проекту та розрахунок результативного впливу проекту на показники діяльності підприємства у майбутньому. За результатами роботи сформульовано висновки щодо ефективності та прибутковості одного з проектів та перспективної можливості його реалізації.
- ДокументОрганізаційно-економічне обгрунтування підвищення ефективності реалізації снекової продукції в ТОВ «Сільпо-Фуд»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Флора, КристинаПитання підвищення ефективності управління підприємствами займає вчених-економістів протягом багатьох десятиліть. Відомий на сьогоднішній день комплекс наукових розробок, концепцій, підходів, методів і методик значною мірою сприяє вирішенню покладених на них задач, однак розвиток управлінської практики виявляє нові проблеми сучасного підприємства як соціально-економічної системи, на яке впливає безліч внутрішніх та зовнішніх факторів. Метою роботи є вивчення теоретичних та практичних аспектів організаційно-економічного обґрунтування підвищення ефективності реалізації снекової продукції. Для досягнення мети в роботі поставлено наступні завдання: – дослідити економічну сутність ефективності фінансово-господарської діяльності підприємства; – розглянути фактори, що впливають на ефективність діяльності підприємства; – проаналізувати ринок снекової продукції України; – здійснити аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства; – розробити рекомендації щодо підвищення ефективності реалізації снекової продукції в ТОВ «Сільпо-Фуд»; – визначити потенційне зростання результатів фінансово-господарської діяльності підприємства. Предметом дослідження є організаційно-економічне обґрунтування підвищення ефективності реалізації снекової продукції. Об’єктом дослідження є ефективність реалізації снекової продукції в ТОВ «Сільпо-Фуд».
- ДокументОбґрунтування удосконалення мотивації праці на хлібопекарському підприємстві(ОНТУ, кафедра управління бізнесом, 2021) Міщун, ДіанаМетою виконання роботи є є аналіз системи мотивації персоналу на ПрАТ «Дніпропетровський хлібзавод №9» та визначення напрямів її удосконалення. Об’єктом є основи управління персоналом на підприємстві ПрАТ «Дніпропетровський хлібзавод №9». Предметом дослідження є системи мотивації персоналу ПрАТ «Дніпропетровський хлібзавод №9». Виходячи з цієї мети були поставлені наступні основні дослідницькі завдання: розкрити функції та механізми управління персоналом; визначити особливості організації та ефективності управління персоналом;запропонувати удосконалення в мотивації персоналу на підприємстві; визначити шляхи вдосконалення системи мотивації праці персоналу. За результатами роботи сформульовано висновки щодо удосконалення системи мотивації праці хлібопекарського підприємства, що в цілому забезпечить підвищення продуктивності праці на підприємстві та підвищення якісної результативності праці.
- ДокументЕкономічне обґрунтування проекту кондитерської фабрики у м. Ізяслав(ОНТУ, кафедра управління бізнесом, 2021) Шарова, ДарьяМетою даної роботи є узагальнення теоретичних основ обґрунтування проектів та оцінка їх ефективності для подальної реалізації і виробу. Об’єктом дослідження є теоретичні основи визначення проектів та економічне обґрунтування ефективності проектів на кондитерській фабриці. Завданням роботи передбачено розглянути теоретичні аспекти обґрунтування проектів та їх оцінка; провести аналіз сучасного ринку кондитерських виробів в Україні та м. Ізяслав; провести аналіз інвестиційної привабливості проектів; зробити економічне обґрунтування проектів. За результатами роботи сформульовано висновки щодо ефективності та прибутковості одного з проектів та перспективної можливості його реалізації на кондитерській фабриці. Проведені розрахунки та одержані результати у перспективі можуть бути використані для розширення асортименту і збільшення прибутку підприємств харчової промисловості, у тому числі і кондитерської галузі.
- ДокументПідвищення ефективності підприємницької діяльності ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» на засадах удосконалення комунікаційної політики(ОНТУ, кафедра економічної теорії та фінансово-економічної безпеки, 2022) Голтуренко, ЮліяКомунікаційна політика підприємства політика є одною з найважливіших елементів, за допомогою яких підприємство просуває товари до кінцевого споживача. Саме грамотно підібрані заходи комунікаційїної політики дозволяють підприємствам виявити та просувати товари, яки б оптимально відповідали потребам споживачів. Правильно підібраний набір комунікаційних заходів є ключовим інструментом для забезпечення успішного зростання організації. Метою роботи є розробка та обґрунтування заходів задля підвищення ефективності підприємницької діяльності ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» на засадах удосконалення комунікаційної політики. Досягнення поставленої мети потребує вирішення таких завдань: розглянути сутність і роль комунікаційної політики політики; підходи до оцінки ефективності підприємницької діяльності підприємства, проаналізувати фінансово-господарську діяльність та ефективність комунікаційної політики ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»; провести обґрунтування напрямів удосконалення комунікаційної політики; оцінити ефективності заходів.
- ДокументМаркетингові комунікації у підвищенні конкурентоспроможності ТОВ "ТЕХНОПОЛІС-1"(ОНТУ, кафедра економічної теорії та фінансово-економічної безпеки, 2022) Текменжи, ЮліяАктуальність теми дослідження зумовлена мінливим характером економічної конкурентоспроможності, яка все більше трансформується. В умовах постійного загострення конкуренції основою конкурентоспроможності виступають саме маркетингові комунікації, які дозволяють підприємствам, що володіють конкурентними перевагами, займати гідне місце на ринках і в галузях. Умови ринку підштовхують підприємства до змін і підприємствам потрібно знати можливий вплив на їх конкурентоспроможність з впровадженням маркетингових комунікацій Метою роботи є розробка маркетингових комунікації у підвищенні конкурентоспроможності ТОВ «ТЕХНОПОЛІС-1"»» Досягнення поставленої мети зумовлює вирішення наступних завдань: визначити зміст поняття маркетингові комунікації та його значення для торговельних підприємств; надати організаційно-економічну характеристика підприємства; провести аналіз маркетингового середовища підприємства; провести аналіз ефективності підприємницької діяльності та конкурентоспроможності; оцінити поточний стан маркетингової комунікаційної діяльності підприємства та обґрунтувати доцільність її вдосконалення; запропонувати шляхи вдосконалення маркетингової комунікаційної діяльності з метою підвищення конкурентоспроможності підприємства; економічно обґрунтувати доцільність реалізації запропонованих заходів. Об’єктом дослідження є підприємство ТОВ «ТЕХНОПОЛІС-1"» Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти управління комунікаційною діяльністю ТОВ «ТЕХНОПОЛІС-1"» Методи дослідження – для поставлених у роботі завдань, в роботі були використані: методи експертних оцінок, метод ситуаційного аналізу, статистичні методи, метод маркетингового аналізу
- Документ«Аналіз показників безпечності та оцінка якості гірчиці,(ОНТУ, кафедра товарознавство та митна справа, 2022) Швець, Юлія ВіталіївнаВ дипломній роботі розглянуто питання щодо споживних властивостей гірчиці харчової, її контролю якості та безпечності. Метою роботи є проведення товарознавчої оцінки і оцінювання безпечності гірчиці харчової, що реалізується в торгових мережах міста Одеси. Об’єктами цієї дипломної роботи стали три зразки гірчиці харчової: Гірчиця міцна (ТМ «Торчин»), Гірчиця «Українська міцна» (ТМ «Своя лінія»), Гірчиця «Українська міцна» (ТМ «Верес»). Дипломна робота містить такі розділи: 1. Аналітичний огляд літератури; 2. Об’єкти та методи досліджень; 3. Оцінювання якості та безпечності гірчиці; 4. Охорона праці. В процесі роботи зроблено висновки та рекомендації виробникам і споживачам. За результатами проведених органолептичних і фізико-хімічних досліджень встановлено, що всі зразки відповідають вимогам ДСТУ 1052:2005 «Гірчиця харчова. Загальні технічні умови». Робота викладена на 60 сторінках друкованого тексту, містить 11таблиць, 4 рисунків, 23 літературних джерел та 3 додатки.