076-Підприємництво, торгівля та біржова
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 076-Підприємництво, торгівля та біржова за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 140
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументБізнес-планування у підвищенні ефективності торгівлі коньячними виробами у мережі ТОВ "Сільпо Фуд"(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Волк, ІлляОбгрунтовано процес бізнес-планування у сфері торгівлі, проаналізовано стан ринку коньячних виробів, ефективність торгівлі коньячними виробами у мережі ТОВ "Сільпо Фуд", розроблено бізнес-план створення спеціалізованого відділу торгівлі алкогольними виробами
- ДокументРозвиток підприємницької діяльності кафе "Сумоїст" ФОП "Венгер Мирослава" у сфері індустрії харчування(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Ковчак, Євгенобгрунтовано методичні засади бізнес-планування у сфері індустрії харчування, проаналізовано стан підприємницької діяльності ФОП - кафе "Сумоїст", розроблено бізнес-план розвитку підприємницької діяльності на основі реконструкції кафе
- ДокументБізнес-планування у підвищенні ефективності торгівлі овочевими консервами мережі ТОВ "Сільпо Фуд"(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Галенко, МаріяОбгрунтовано методичні засади бізнес-планування, проаналізовано ефективність торгівлі овочевими консервами в мережі ТОВ "Сільпо Фуд", розроблено бінес-план підвищення ефективності торгівлі овочевими консервами в торговельній мережі.
- ДокументЕфективність та перспективи розвитку підприємницької діяльності ФОП "Кревська Наталя Юріївна" у сфері Fashion індустрії на засадах партнерства(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Захарук, АннаОбгрунтовано наукові та методичні засади оцінки ефективності підприємницької діяльності ФОП сфери індустрії краси, проаналізовано стан підприємницької діяльності ФОП, розроблено бізнес-план розвитку підприємницької діяльності на засадах партнерства, розроблено виробничий, маркетинговий, організаційний план, фінансовий план та розподіл прибутку між партнерами
- ДокументЕкономічне обґрунтування проекту кондитерської фабрики у м. Ізяслав(ОНТУ, кафедра управління бізнесом, 2021) Шарова, ДарьяМетою даної роботи є узагальнення теоретичних основ обґрунтування проектів та оцінка їх ефективності для подальної реалізації і виробу. Об’єктом дослідження є теоретичні основи визначення проектів та економічне обґрунтування ефективності проектів на кондитерській фабриці. Завданням роботи передбачено розглянути теоретичні аспекти обґрунтування проектів та їх оцінка; провести аналіз сучасного ринку кондитерських виробів в Україні та м. Ізяслав; провести аналіз інвестиційної привабливості проектів; зробити економічне обґрунтування проектів. За результатами роботи сформульовано висновки щодо ефективності та прибутковості одного з проектів та перспективної можливості його реалізації на кондитерській фабриці. Проведені розрахунки та одержані результати у перспективі можуть бути використані для розширення асортименту і збільшення прибутку підприємств харчової промисловості, у тому числі і кондитерської галузі.
- ДокументОрганізаційно – економічне обґрунтування розвитку ТОВ «Сільпо-Фуд»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Немазенко, ЯнаАктуальність теми Більшість провідних науковців розглядають механізми формування стратегій розвитку з теоретичних та методичних підходів, ресурсного забезпечення та використання стратегічного управління й маркетингу. У наукових працях здійснюється ґрунтовний аналіз проблеми дослідження з використанням різних наукових підходів, іноземного досвіду вирішення поставлених завдань та висловлюється авторська думка щодо перспектив удосконалення механізмів реалізації стратегій розвитку. Метою дипломної роботи є дослідження організаційно – економічного обґрунтування розвитку ТОВ «Сільпо-Фуд». Для досягнення цієї мети необхідно вирішити наступні завдання: – розкрити поняття стратегії і стратегічного управління та стратегічного планування; – визначити особливості та принципи стратегічного планування; – розробити коротку характеристику всіх типів стратегій розвитку підприємства. Об’єктом дослідження є стратегія розвитку організаційно – економічної діяльності ТОВ «Сільпо». Предмет дослідження – є сукупність практичних рекомендацій щодо вибору стратегії розвитку організаційно – економічної діяльності підприємства.
- ДокументБізнес-планування у підвищенні ефективності торгівлі кисломолочною продукцією в ТОВ «Сільпо-Фуд»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Пономарьова, ДіанаУ кваліфікаційній роботі розглянули важливість та методи розробки бізнес-плану для підвищення ефективності діяльності підприємства у сфері роздрібної торгівлі кисломолочною продукцією ТОВ «сільпо-Фуд». Кваліфікаційна роота містить вступ, 3 розділи, висновки та пропозиції, список використаних джерел та додатки. Мета даної роботи - розробка теоретичних, методичних та організаційних положень і практичних рекомендацій щодо формування системи стимулювання продажів кисломолочної продукції ТОВ «Сільпо-Фуд». Завдання дослідження: визначити сутності та змісту підвищення ефективності підпрємницької діяльності; охарактеризувати методи підвищення ефективності підприємницької діяльності у сфері роздрібної торгівлі; дослідити підходи розробки бізнес-плану; надати характеристику організаційно-економічній діяльності підприємству; проаналізувати маркетингове середовище підприємство; надати аналіз ефективності підприємницької діяльності у сфері торгівлі; охарактеризувати місію та маркетинговий план запронованого підприємства; розробити виробничий та організаційний план; розрахувати фінансовий план та оцінити ризики. Об’єкт дослідження – науково-теоретичні засади розробки бізнес-плану для підвищення ефективності діяльності у сфері роздібної торгівлі. Предметом дослідження є методи підвищення ефективності діяльності кисломолочною продукцією ТОВ «Сільпо-Фуд». Загальний обсяг роботи складає 85 сторінок, основного тексту – 70 сторінок.
- ДокументПідвищення ефективності торгівлі м’ясними продуктами в ТОВ «Сільпо-Фуд» на основі бізнес-планування(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Соколовська, АлінаРобота містить 64 сторінок, 8 таблиць, 9 рисунків, список літератури з 55 найменувань, 1 додатків. Метою виконання роботи є теоретико-методологічне та практичне обґрунтування та дослідження необхідності застосування бізнес-планування у торговельній діяльності підприємства «Сільпо Фуд» у м’ясному відділі. Об’єктом аналізу, узагальнень і дослідження виступають застосування бізнес-планування у торговельній діяльності підприємства. Завданням роботи передбачено визначити сутність і роль бізнес планування у підвищенні ефективності підприємницької діяльності. Визначити особливості підприємницької діяльності у сфері торгівлі та оцінки її ефективності. Здійснити організаційно-економічну характеристику підприємства. Здійснити аналіз маркетингового середовища підприємства. Здійснити аналіз ефективності підприємницької діяльності ТОВ "Сільпо Фуд". Розробити місію, стратегічні маркетингові цілі підприємства та маркетинг-план. Розробити виробничий та організаційний план торгівлі м'ясними продуктами, розробити фінансовий план та оцінку ризиків
- ДокументБізнес-планування диверсифікації підприємницької діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Фроюк, ВалентинУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки бізнес-плану диверсифікації підприємницької діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд». Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел та додатків. Об’єктом кваліфікаційної роботи є теоретико-методологічні основи диверсифікації бізнес-діяльності торгівельного підприємства. Предмет ‒ проект диверсифікації діяльності торгівельної організації. Мета роботи ‒ визначення доцільності та ефективності бізнес-планування диверсифікації підприємницької діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд». Для досягнення поставленої мети необхідно виконати наступні завдання: - Узагальнити теоретичні засади бізнес-планування дивнрсифікації підприємницької діяльності; - Проаналізувати ефектинвість підприємницької діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд»; - Розробити бізнес-план диверсифікації підприємницької діяльності у сфері торгівлі. У кваліфікаційній роботі використано загальнонаукові та спеціальні методи, які дозволяють системно вирішувати проблемні завдання з обраного напряму дослідження.
- ДокументРозвиток підприємницької діяльності ПП "Barber shop "Boston" у сфері індустрії краси для чоловіків(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Кірова, КрістінаОбгрунтовано теоретичні засади розвитку підприємницької діяльності, проаналізовано ефективність діяльності ПП "Barber shop "Boston" у сфері індустрії краси для чоловіків. Розроблено бізнес план з просування нових послуг на ринок, обгруновано ціну послуг та фінансові результати діяльності
- ДокументБізнес-планування в управлінні асортиментною політикою ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті продукції для дитячого харчування(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Хлюпкина, КатеринаЗа умов загострення конкурентної боротьби між торгівельними підприємствами все більшого значення набуває асортиментна політика підприємства. Від якості та динамічності якої залежить прихильність споживачів до торговельної мережі і, в кінцевому підсумку, ефективність діяльності підприємства. Формування асортименту продуктів харчування, зокрема в сегменті дитячого харчування є складним та багатогранним процесом, що потребує всебічного аналізу ринкової ситуації та поведінки споживачів зокрема, що зумовлює підвищення ролі маркетингових досліджень у діяльності підприємств та пошуку шляхів оптимізації асортиментного портфеля. Метою даної кваліфікаційної роботи є визначення доцільності та ефективності застосування бізнес-планування в управлінні асортиментною політикою ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті продукції для дитячого харчування. Виходячи із мети дослідження було поставлено наступні задачі: - розглянути сутність і роль бізнес-планування у підвищенні ефективності підприємницької діяльності; - проаналізувати фінансово-економічний та оцінити ефективність підприємницької діяльності стан підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд»; - провести аналіз маркетингового середовища підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд»; - надати рекомендації щодо удосконалення асортиментної політики ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті продуктів дитячого харчування Об’єктом дослідження є діяльність підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд». Предметом є організаційно-економічна характеристика ТОВ «Сільпо-Фуд», асортимент продуктів дитячого харчування, маркетингове середовище підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд», показники ефективності підприємницької діяльності підприємства.
- ДокументОбґрунтування удосконалення мотивації праці на хлібопекарському підприємстві(ОНТУ, кафедра управління бізнесом, 2021) Міщун, ДіанаМетою виконання роботи є є аналіз системи мотивації персоналу на ПрАТ «Дніпропетровський хлібзавод №9» та визначення напрямів її удосконалення. Об’єктом є основи управління персоналом на підприємстві ПрАТ «Дніпропетровський хлібзавод №9». Предметом дослідження є системи мотивації персоналу ПрАТ «Дніпропетровський хлібзавод №9». Виходячи з цієї мети були поставлені наступні основні дослідницькі завдання: розкрити функції та механізми управління персоналом; визначити особливості організації та ефективності управління персоналом;запропонувати удосконалення в мотивації персоналу на підприємстві; визначити шляхи вдосконалення системи мотивації праці персоналу. За результатами роботи сформульовано висновки щодо удосконалення системи мотивації праці хлібопекарського підприємства, що в цілому забезпечить підвищення продуктивності праці на підприємстві та підвищення якісної результативності праці.
- ДокументЦінова політика у розвитку підприємницької діяльності ТОВ "Агрофірма "Евріка" ТОВ(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Хомутов, ІванОбгрунтовано методичні основи формування цінової політики підприємства, проаналізовано економічний стан підприємства та його цінову політику, розроблено план освоєння нової продукції та формування її ціни
- ДокументОрганізаційно-економічне обгрунтування підвищення ефективності реалізації снекової продукції в ТОВ «Сільпо-Фуд»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Флора, КристинаПитання підвищення ефективності управління підприємствами займає вчених-економістів протягом багатьох десятиліть. Відомий на сьогоднішній день комплекс наукових розробок, концепцій, підходів, методів і методик значною мірою сприяє вирішенню покладених на них задач, однак розвиток управлінської практики виявляє нові проблеми сучасного підприємства як соціально-економічної системи, на яке впливає безліч внутрішніх та зовнішніх факторів. Метою роботи є вивчення теоретичних та практичних аспектів організаційно-економічного обґрунтування підвищення ефективності реалізації снекової продукції. Для досягнення мети в роботі поставлено наступні завдання: – дослідити економічну сутність ефективності фінансово-господарської діяльності підприємства; – розглянути фактори, що впливають на ефективність діяльності підприємства; – проаналізувати ринок снекової продукції України; – здійснити аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства; – розробити рекомендації щодо підвищення ефективності реалізації снекової продукції в ТОВ «Сільпо-Фуд»; – визначити потенційне зростання результатів фінансово-господарської діяльності підприємства. Предметом дослідження є організаційно-економічне обґрунтування підвищення ефективності реалізації снекової продукції. Об’єктом дослідження є ефективність реалізації снекової продукції в ТОВ «Сільпо-Фуд».
- ДокументРозробка та реалізація стратегії економічного зростання малого підприємства ТОВ «МОБІ СІТІ»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Домбровська, ЯнаУ кваліфікаційній роботі обгрунтовано теоретичні та методологічні аспекти розробки та реалізації стратегії економічного зростання малих підприємств. Здійснено теоретичне обґрунтування механізму підприємницької діяльності малих підприємств у сфері роздрібної торгівлі. Розглянуто особливості роздрібної торгівлі в малих підприємствах у сфері товарів мобільного зв’язку та науково-теоретичні й методичні аспекти розробки та реалізації стратегії економічного зростання малих суб’єктів господарювання сфери роздрібної торгівлі. Здійснено оцінку та виявлено тенденції ринку товарів мобільного зв’язку в Україні. Надана організаційно-економічна характеристика ТОВ «Мобі Сіті» та проведено аналіз показників ефективності його діяльності у сфері роздрібної торгівлі. Наведена оцінка фінансового стану та фінансової стійкості ТОВ «Мобі Сіті». Здійснено огляд перспектив розвитку ринку товарів мобільного зв’язку в Україні . Розроблено план підвищення ефективності діяльності ТОВ «Мобі Сіті» та проведено обґрунтування стратегії економічного зростання та заходи з її реалізації в ТОВ «Мобі Сіті».
- ДокументОбґрунтування інвестиційної привабливості альтернативних проектів впровадження технології борошняних виробів на кондитерській фабриці у м. Миргород(ОНТУ, кафедра управління бізнесом, 2021) Добрєва, ТінаМетою даної роботи є узагальнення теоретичних основ щодо оцінки інвестиційної привабливості проектів, проведення порівняльної оцінки двох альтернативних проектів щодо впровадження технології борошняних виробів на кондитерській фабриці та визначення ефективнішого серед можливих. Об’єктом дослідження є теоретико-практичні засади щодо обґрунтування інвестиційної привабливості альтернативних проектів з метою прийняття ефективного управлінського рішення стосовно проекту. Завданням роботи передбачено розкриття теоретичних аспектів економічної сутності інвестиційної привабливості підприємства; узагальнення методичних засад щодо оцінки інвестиційної привабливості підприємства; проведення дослідження ринку кондитерської продукції в Україні та м. Миргород; аналіз інвестиційної привабливість альтернативних проектів впровадження технологій борошняних виробів на кондитерській фабриці; обґрунтування вибору ефективнішого альтернативного проекту та розрахунок результативного впливу проекту на показники діяльності підприємства у майбутньому. За результатами роботи сформульовано висновки щодо ефективності та прибутковості одного з проектів та перспективної можливості його реалізації.
- ДокументУдосконалення асортименту послуг підприємства Wellness- індустрії(ОНТУ, кафедра управління бізнесом, 2021) Купріянова, ОленаМетою даної праці є аналіз асортиментної політики фітнес-послуг та визначення напрямків її удосконалення. Об’єктом дослідження є основи асортиментної політики фітнес клуба «Малібу». Предметом дослідження є напрямки удосконалення фітнес-послуг «Малібу» системи мотивації персоналу Виходячи з цієї мети були поставлені наступні основні дослідницькі завдання: розкрити стан та перспективи системи оздоровчого фітнесу, вивчити міжнародний досвід системи оздоровчого фітнесу, особливості діяльності найкрупніших фітнес-мереж України, розглянути перспективи розвитку системи оздоровчого фітнесу в Україні, охарактеризувати напрямки удосконалення системи фітнесу, обґрунтувати зміст проектів на території фітнес клубу За результатами роботи сформульовано висновки щодо удосконалення асортименту послуг фітнес клубу «Малібу» що підвищить рівень прибутку вже в перший місяць роботи.
- ДокументОрганізаційно – економічне обґрунтування розвитку ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Штиков, ДенисАктуальність теми Актуальність теми обумовлена тим, що дорожній кластер важливий для території, і зростання кількості функціонуючих доріг спричинює зростання регіонального продукту в суміжних галузях, приріст податків до бюджетів. Таким чином, питання розробки інструментів і моделей, що дають змогу збільшувати кількість об‘єктів дорожнього будівництва, зокрема за рахунок залучення приватних інвесторів, є вкрай актуальним як для регіонів України, так і для бізнес суспільства та населення. Мета кваліфікаційної роботи є удосконалення організаційно – економічне обґрунтування розвитку ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» Для досягнення цієї мети необхідно вирішити наступні завдання: 1.Розкрити поняття стратегії і стратегічного управління та стратегічного планування; 2. Визначити форми реалізації стратегії та стратегічного контролю ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ»; Об’єктом дослідження є дослідження є ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» Предметом дослідження є удосконалення організаційно – економічне обґрунтування розвитку ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ»
- ДокументМаркетингові комунікації у підвищенні ефективності підприємницької діяльності у сфері торгівлі слабоалкогольними напоями в ТОВ «Сільпо-Фуд»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Сас, ВладиславКомунікації відіграють винятково важливу роль в процесах прийняття стратегічних маркетингових рішень. Нестабільність зовнішнього середовища створює потребу у швидкій адаптації підприємств та постійного розвитку розширення діяльності. Стрімко зростаюча конкуренція змушує компанії шукати нові шляхи утримання частки ринку та завоювання нових споживачів. Правильно підібрані маркетингові комунікації є ключовим інструментом для забезпечення успішного зростання організації. Метою роботи є розробка та обґрунтування заходів маркетингових комунікацій у підвищенні ефективності підприємницької діяльності у сфері торгівлі слабоалкогольними напоями в ТОВ «Сільпо-Фуд». Досягнення поставленої мети потребує вирішення таких завдань: розглянути сутність і роль маркетингових комунікацій у підвищенні ефективності підприємницької діяльності; проаналізувати фінансово-економічний стан ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»; провести аналіз маркетингового середовища; оцінити ефективність підприємницької діяльності у сфері торгівлі; розробити заходи маркетингових комунікацій; провести оцінку ефективності заходів
- ДокументРозробка і обґрунтування доцільності стратегії економічного зростання на прикладі ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Кічук, АннаАктуальність теми Роздрібна торгівля є бюджетоутворюючою галуззю економіки регіону, що стимулює розвиток цілих галузей національної економіки – від виробництва товарів народного споживання до розвитку логістичних підприємств. Сфера роздрібної торгівлі сприяє створенню умов для зайнятості населення, задоволення потреб споживачів, підтримки виробництва споживчих товарів. Метою дипломної роботи є розробка і обґрунтування доцільності стратегії економічного зростання на прикладі ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» Для досягнення цієї мети необхідно вирішити наступні завдання: - дослідити сутність і роль економічного розвитку підприємства; - визначити класифікацію та сутність стратегій розвитку підприємства; - дослідити методичні підходи до розробки стратегії економічного зростання підприємства; - оцінити економічну діяльність ТОВ «Сільпо-Фуд»; Об’єктом дослідження є процес формування стратегії економічного зростання на прикладі підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд». Предметом дослідження – сукупність теоретичних, практичних методів та інструментів формування ефективної стратегії економічного зростання.