073-Менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 073-Менеджмент за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 358
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАналіз сучасного стану продовольчої безпеки України(ОНТУ, кафедра економічної теорії та фінансово-економічної безпеки, 2022) Галкіна, Ірина ВолодимирівнаПродовольча безпека є важливим складником економічної та національної безпеки держави. Сучасний кризовий стан української економіки зумовлює поглиблення соціально-економічних проблем, що призводять, своєю чергою, до погіршення продовольчого забезпечення населення. На тенденції продовольчої безпеки позитивний вплив мають такі чинники, як достатньо розвинутий аграрний сектор економіки, забезпеченість продовольчими ресурсами за рахунок нарощування обсягів виробництва сільськогосподарської продукції та підвищення самозабезпечення держави продовольством. Величезний вклад науковців та практиків у вивчення цієї глобальної проблеми не тільки у світі, а й в Україні зокрема, вдосконалення системи забезпечення продовольчої безпеки залишається не те, що актуальним, а й навпаки стає все гострішим і гострішим з кожним роком.
- ДокументАнтикризове управління персоналом в умовах невизначеності(ОНТУ, кафедра Менеджменту і логістики, 2023) Федчишина АннаАктуальність теми. Сучасна освіта сьогодні потребує відтворення й розвитку основ наукової системи, у якій би формулювалися основні закономірності, принципи навчання, розвитку та управління. Отже, виклики сьогодення в умовах відкритості освітнього простору вимагають науково обґрунтованих підходів до розвитку системи вищої освіти. Готовність працівників до продуктивної праці в сучасних умовах, їх раціональне структурне і просторове розміщення, залежить від ефективності управління та водночас це і є запорукою розвитку вищих навчальних закладів освіти. Однак, без достатньо вмотивованих і висококваліфікованих фахівців жоден вищий навчальний заклад не в змозі ефективно функціонувати. Персонал організації є специфічним, але й той же час стратегічно важливим її ресурсом вважаємо, що в системі антикризового менеджменту підвищення увага має приділятися перш за все питанням управління персоналом. У першому розділі «Теоретико-методичні основи дослідження антикризового управління персоналом» визначено сутність управління персоналом як складової системи менеджменту сучасного підприємства, досліджено зростання ролі антикризового управління персоналом в умовах пандемії корона вірусу та воєнного стану, зроблено висновки за розділом 1. У другому розділу «Дослідження проблем та досвіду управління персоналом» проаналізовано тенденцію розвитку ринку праці України під впливом пандемії та війни, наведено загальну характеристику Вищої школи педагогічної майстерності, проаналізовано якість освітніх послуг в умовах війни. Зроблено висновки. У третьому розділі «Рекомендації щодо антикризового управління персоналом» досліджено розуміння персоналом ВШПМ ОНТУ сутності соціальної напруженості та її вплив на діяльність персоналу, надано пропозиції щодо психологічної підготовки персоналу до подолання особистісної напруженості та їх економічна доцільність. Зроблено загальні висновки. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 62 сторінки, 24 таблиці, 18 рисунків. Перелік посилань нараховує 36 найменувань.
- ДокументБенчмаркінг як дієвий інструмент управління ефективністю караоке-ресторану «Light Café» ФОП Сташок О.А.(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) КОСЮГА, НАТАЛІЯПоняття «ефективність діяльності підприємства», в сучасних ринкових умовах займає одну з головних ролей, що сприяє подальшому функціонуванню та розвитку підприємств. В умовах високого рівня невизначеності, конкуренції, присутності різного роду кризових явищ, наявності різних політичних та економічних проблем в країні та через неузгодженість рішень в середині компанії, підвищення ефективності функціонування підприємства є першочерговим джерелом вирішення поставлених викликів. Необхідність підвищення та забезпечення ефективності підприємства полягає у формуванні нових цілей, засад та принципів діяльності, задоволення потреб споживачів та розширення своїх ринкових можливостей. Головним напрямом підвищення ефективності діяльності підприємства, перш за все, є раціональне використання його ресурсів та потенціалу. Метою роботи є підвищення ефективності діяльності караоке-ресторану «Light Café» ФОП Сташок О.А. з використанням інструменту бенчмаркінгу. Для дослідження поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання: - визначити сутність поняття «економічна ефективність діяльності підприємства» та дослідити резерви її підвищення; - проаналізувати поняття та види бенчмаркінгу; - охарактеризувати процес проведення бенчмаркінгу на підприємстві; - охарактеризувати караоке-ресторан «Light Café» та провести фінансово-економічний аналіз його діяльності; - дослідити зовнішнє середовище підприємства; - проаналізувати внутрішнє середовище підприємства караоке-ресторану «Light Café» з використанням інструменту бенчмаркінгу; - встановити цілі та критерії стратегічного розвитку караоке-ресторану «Light Café»; - сформувати стратегію розвитку караоке-ресторану «Light Café»; - обґрунтувати економічну доцільність запропонованих заходів; Об’єктом дослідження є процес управління ефективністю діяльності підприємства сфери громадського харчування. Предметом дослідження є теоретичні, практичні аспекти підвищення ефективності діяльності підприємства сфери громадського харчування на основі використання інструменту бенчмаркінгу. Кваліфікаційна робота містить 86 сторінок, 24 таблиці, 14 рисунків, 5 формул. Перелік посилань нараховує 50 найменувань.
- ДокументБрендинг на підприємстві: формування та забезпечення ефективності використання на ТОВ «ЕДС ЛТД»(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2022) Балихін, ВалентинАктуальність теми обумовлена ситуацією з конкуруванням товарів унікальними характеристиками завдяки яким вони здатні перевершити товари конкурентів. У боротьбі за споживачів перемагають брендові товари. Сильний бренд є одним із найцінніших активів буд-якої компанії, інструментом формування довгострокових конкурентних переваг підприємства. Наявність бренду означає, що навіть при наближено рівних споживчих і інших властивостях товар більше купуватимуть. Бренд є засобом вирізнення товару або групи товарів, що дозволяє власнику досягти бажаних позицій на ринку. У першому розділі «Теоретико-методичні основи формування та використання брендингу на підприємстві» досліджено теоретичні та методичні основи брендингу підприємства, визначено роль позиціонування як інструменту формування унікальності торгової марки у свідомості споживача. У другому розділі «Характеристика ринку послуг з продажу побутових товарів та електроніки в Україні» досліджено структура ринку послуг з продажу побутових товарів та електроніки в України, здійснено аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ «ЕДС ЛТД». В третьому розділі «Проектні роботи з формування та ефективного використання бренду ТОВ «ЕДС ЛТД»»розроблено бренд ТОВ «ЕДС ЛТД» з продажу побутових товарів та електроніки та здійснено економічне обґрунтування проекту з формування та ефективного використання бренду ТОВ «ЕДС ЛТД». Кваліфікаційна робота бакалавра містить 61 сторінки, 16 таблиць, 3 рисунки. Перелік посилань нараховує 33 найменування.
- ДокументБізнес-план як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємства(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2023) Зінюта ЮліяАктуальність теми полягає в тому, що бізнес-планування сприяє успішному функціонуванню та розвитку підприємства. Бізнес-планування допомагає підприємствам установити конкретні цілі, розробити стратегії та плани дій для їх досягнення. Це сприяє фокусуванню зусиль, ефективному розподілу ресурсів та виконанню завдань, що сприяє підвищенню продуктивності та конкурентоспроможності. Також є важливим інструментом для залучення інвестицій та отримання прибутку. У першому розділі кваліфікаційної роботи «Теоретичні аспекти бізнес-планування» проаналізовано поняття та сутність бізнес-планування, досліджено процес бізнес-планування та його складові, наведено харатеристику видів бізнес-планування, досліджено методи бізнес-планування. У другому розділу кваліфікаційної роботи «Бізнес-планування як інструмент ефективного управління підприємством» проведено аналіз розвитку хлібобулочних виробів підприємств України та їх перспективи, надано загальну характеристику підприємства «Хаджибей -2005» та проаналізовано його діяльність, досліджено конкурентне середовище підприємства та проаналізовано смакові вподобання споживачів хлібобулочних виробів. У третьому розділі кваліфікаційної роботи «Розробка ефективного бізнес-плану для досягнення конкурентних переваг» запропоновано бізнес-план з розширення асортименту продукції підприємства «Хаджибей-2005», наведено економічну оцінку запропонованого бізнес-плану. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 63 сторінки, 26 таблиць, 17 рисунків. Перелік посилань нараховує 30 найменувань. Ключові слова: бізнес-планування, бізнес-план, конкурентоспроможність, інвестиції, хлібобулочні вироби.
- ДокументБізнес-планування реалізації стартап-проекту на підприємстві(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2024) РАДЧУК КатеринаАктуальність дослідження. Одним із перспективним напрямів розвитку виноробної галузі сьогодення є плодово-ягідне виноробство. Розвиток плодово-ягідного виноробства мотивується ще і тим, що українські аграрії звернулися до вирощування в промисловому обсязі таких плодів та ягід, як яблука, малина, ожина, полуниці. У першому розділі «Теоретичні аспекти сутності та процесу реалізації стартап-проекту» визначено сутність поняття стартапу, досліджені теоретичні аспекти сутності стартап-проекту як форми підприємницької діяльності, розглянуто структуру бізнес-плану, як інструменту реалізації стартапу, зроблено висновки за розділом У другому розділу «Бізнес-план реалізації стартапу на ТОВ «Перша виноробна станція» досліджено характеристику ТОВ «Перша виноробна станція», засновницьку документацію, звітність, асортимент продукції Проведено маркетингове дослідження ринку виноробної продукції України, надано характеристику регіонам з вирощування винограду, виноробних потужностей. Розроблено ідею стартапу з виробництва плодово-ягідного вина з малини зі створенням виїзного підрозділу для закупівлі ягід малини в регіонах її вирощування, зроблено висновки за розділом 2. У третьому розділі «Реалізація інвестиційно-фінансового розділів бізнес-плану стартапу» здійснено розробку інвестиційного та фінансового розділу бізнес-плану стартапу з виробництва плодово-ягідного вина, зроблено висновки за розділом 3. Зроблено узагальнені висновки до роботи.
- ДокументБізнес-планування реалізації стартап-проєкту на ПП «Хаджибей - 2005»(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2022) Дудченко, КатеринаАктуальність теми. Глобалізаційні процеси диктують світові тенденції розвитку економік країн світу, а також впливають на розвиток економічних явищ і процесів загалом. Під час еволюції суспільних відносин підприємництво набувало нових форм, особливостей та під впливом економічної глобалізації трансформувалось у сучасну бізнес-модель реалізації підприємницької ідеї – стартап. Стартап – це новий зміст у підприємницькій діяльності. Традиційно вважалося, що створення нового продукту/послуги починається з дослідження ринку, тобто класичного аналізу потреб споживачів, але в сучасних умовах більшість проривних інноваційних продуктів з’являлось на ринку завдяки інтуїції підприємців. Ця бізнес-модель підприємництва є відносно новим поняттям в економіці, саме тому потребує більш детального теоретичного обґрунтування з метою його критичного осмислення та подолання бар’єрів у практичній реалізації стартапу. У першому розділі «Теоретико-методичні основи стартап проєктів» визначено сутність поняття «стартап-проєкту», досліджено методи оцінювання стартап-проєктів, визначено переваги та недоліки, зроблене о висновки. У другому розділу «Передумови впровадження стартап-проєкту» досліджено тенденції розвитку вендингових стартапів на українському ринку, наведено загальну характеристику підприємства, проаналізовано економічні показники діяльності, досліджено конкурентну позицію підприємства на ринку вендингу, зроблено висновки. У третьому розділі «Бізнес-планування стартап-проєкту» запропоновано бізнес-ідею та надано характеристику вендингового стартап-проєкту, розраховано інвестиційні витрати та показники інвестиційної привабливості проєкту. Зроблено загальні висновки. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 60 сторінки, 14 таблиць, 11 рисунків. Перелік посилань нараховує 33 найменування.
- ДокументБізнес-планування у розробці концепції розвитку ФОП Кушнерік Ресторан «Scorini»(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2022) Захарченко, Анастасія"В даний час необхідність в плануванні діяльності фірми вже не викликає сумніву у більшості керівників як великого, так і малого бізнесу. Більшість підприємців в тій чи іншій формі планують діяльність своїх фірм, але найчастіше це робиться без дотримання правил і безсистемно. Є ряд причин, за якими підприємцю варто перейти від неформального до формалізованого і системному підходу до питань планування. У першому розділі приводиться сутнісна характеристика бізнес – плану, формується інформаційне поле бізнесу, аналізується методологія розробки бізнес – плану та вимоги до стилю його написання. У другому розділі складено бізнес-план ресторану, проведено дослідження цільового ринку та проаналізовані ризику проекту. У третьому розділі запропоновано заходи, що призводять до більш ефективної реалізації бізнес-плану. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 65 сторінок, 15 таблиць, 11 рисунків. Перелік посилань нараховує 33 найменування."
- ДокументБізнес-планування як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємства(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2024) КОЛЧІН ВячеславАктуальність теми полягає в тому, що бізнес-планування є ключовим інструментом для підвищення конкурентоспроможності підприємства, оскільки воно дозволяє ефективно планувати, організовувати та контролювати всі аспекти діяльності підприємства, що є необхідним для досягнення успіху на сучасному ринку. На ринку з'являється все більше нових гравців, що змушує вже існуючі підприємства шукати нові шляхи для диференціації та залучення клієнтів. Бізнес-план допомагає підприємствам чітко окреслити свою конкурентну стратегію та виділитися на тлі конкурентів. Також бізнес-планування сприяє покращенню внутрішньої організації підприємства, чіткому розподілу обов'язків, встановленню показників ефективності та контролю за їх досягненням. У першому розділі кваліфікаційної роботи «Теоретичні основи та методологія бізнес-планування» досліджено основні підходи до визначення сутності поняття «бізнес-план», проаналізовано основні цілі та завдання бізнес-плану, досліджено процес розробки та структуру бізнес-плану, а також досліджено міжнародні методики та стандарти бізнес-планування, їх структуру. У другому розділу кваліфікаційної роботи «Бізнес-планування як інструмент ефективного управління підприємством» проведено аналіз ринку борошна, хліба та хлібобулочних виробів України, проаналізовано організаційно-економічний розвиток підприємств, досліджено зовнішнє та внутрішнє середовище, визначено основних конкурентів. У третьому розділі кваліфікаційної роботи «Розробка ефективного бізнес-плану для досягнення конкурентних переваг» запропоновано бізнес-план з виробництва нового виду продукції, розраховано економічну доцільність запропонованої бізнес-ідеї.
- ДокументБізнес-планування як інструмент досягнення стратегічних цілей підприємства(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2023) Армаш АртемАктуальність. Належне створення, подальше функціонування та розвиток кожного суб'єкта господарювання потребує ретельного планування. Особливо важливим є розробка бізнес-плану для детального попереднього аналізу та прогнозування перспектив підприємницьких проектів, особливо при започаткуванні нового напряму чи виду господарської діяльності або створенні стратегічного сектору підприємства. Бізнес-планування господарської діяльності набуває особливого значення на сучасному етапі розвитку економіки. Це пов'язано з тим, що об'єктивно зростає потреба в більш детальному та комплексному впровадженні сучасних елементів планування для забезпечення виживання та запланованої конкурентоспроможності підприємств. У першому розділі «ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС ПЛАНУВАННЯ» розглянуто сутність бізнес-планування в управління організацією та основні передумови його здійснення та проаналізовані підходи та методологію до створення бізнес-планів на підприємстві. У другому розділу «РОЗРОБКА ОКРЕМИХ РОЗДІЛІВ БІЗНЕС ПЛАНУ ЗА СТАНДАРТОМ UNIDO» розкрита бізнес ідея проекту, проведено діагностику зовнішнього середовища функціонування підприємств хлібопекарної галузі, окреслено проблеми галузі, здійснено оцінку конкурентного потенціалу підприємства, яке досліджується. У третьому розділі «ФІНАНСОВИЙ ПЛАН БІЗНЕС-ПЛАНУ З ВПРОВАДЖЕННЯ РЕСУРСОЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ» проведен опис проекту з впровадження ресурсозберігаючих технології на ПП «Хаджибей 2005» та розраховані показники економічної ефективності проєкту.
- ДокументБізнес-планування як інструмент підвищення конкурентоспромоності ЗАТ "Одесакондитер»(кафедра менеджменту і логістики, 2022) Гурінович, ЄвгенійАктуальність теми Бізнес-планування як інструмент підвищення конкурентоспроможності ЗАТ «Одесакондитер» обумовлена питанням, по підвищенню конкурентоспроможності через використання «нового» для українських підприємців методу роботи, та виходу на новий рівень роботи та здолання нових ринків, на рівні з европейськими підриємствами. У першому розділі «Теоретичні аспекти бізес-планування в сучасних умовах» визначено поняття бізнес-планування, проаналізовано засоби та методи, і види його, а також удосконалено навички у плануванні. У другому розділу «Аналіз та перспективи розвитку підприємств кондитерської галузі» проаналізовано кондитерську галузі та її ринок, окреслено проблеми що пов’язані з високою конкуренцією та економічною нестабільністю держави, через зовнішні і внутрішн проблеми. У третьому розділі «Розробка бізнес-плану нового продукту підприємтсва» запропонована ідея виробництва нового продукту «Бісквіт», здійснено аналіз даного продукту, його цінність і характеристика, обґрунтовано доцільність випуску його та здійснено економічне обґрунтування у вигляд таблиць по виробництву, та розрахунків і кінцевих ІД, ЧПД та ТО. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 80 сторінок, 23 таблиць, 8 рисунків. Перелік посилань нараховує 22 найменування.
- ДокументБізнес-планування як інструмент реалізації стратегії підприємства(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2023) Постолатій ЯнаАктуальність теми полягає в тому, що сучасні умови господарювання вимагають від керівників і спеціалістів стратегічного мислення та креативного підходу до ведення бізнесу, що базується на власній відповідальності за успішне функціонування та розвиток підприємства. Правильно розроблена і обґрунтована стратегія є флагманом стратегічного розвитку підприємства, що забезпечує високу ефективність його діяльності в довгостроковій перспективі. У першому розділі «Бізнеспланування та його роль в розвитку підприємства» визначено сутність бізнес-планування як інструменту досягнення стратегічних планів підприємства; розглянуто процес формування стратегії на підприємстві. У другому розділу «Діагностика стану стратегічного управління ЗАТ «Одесакондитер» виконано аналіз розвитку кондитерської галузі України, наведено результати аналізу внутрішнього та зовнішнього середовища ЗАТ «Одесакондитер», проиедено моніторинг стратегічної діяльності ЗАТ «Одесакондитер». У третьому розділі «Впровадження бізнес-планування як інструменту реалізації стратегії ЗАТ «Одесакондитер» розроблено рекомендації по використанню бізнес-планування як інструменту реалізації стратегії підприємства ЗАТ «Одесакондитер» та обгрунтувано ефективність запропонованих рекомендацій. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 69 сторінок, 29 таблиць, 11 рисунків. Перелік посилань нараховує 32 найменування.
- ДокументБізнес-планування інноваційного проекту в умовах невизначеності та ризику(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2024) КОСТОВА ОленаОб’єктом дослідження є процеси розробки та впровадження інноваційного проекту в умовах невизначеності та ризику. Метою роботи є розробки та впровадження інноваційного проекту в умовах невизначеності та ризику. У першому розділі «Теоретичні основи бізнес-планування» розглянуто бізнес-план, як інструмент ефективного управління, досліджено міжнародні стандарти бізнес-планування. Зроблено висновки до розділу 1. У другому розділі «Розробка окремих розділів бізнес-плану» проведено маркетингові дослідження зовнішнього середовища функціонування ДПЗКУ «Одеський зерновий термінал», проаналізовано внутрішнє середовище підприємства зернового ринку, сформовано бізнес-ідею та наведено характеристику запропонованого продукту. Зроблено висновки до розділу 2. У третьому розділі «Фінансова та економічна оцінка впровадження бізнес-ідеї» розраховано інвестиційні витрати на реалізацію проекту, обґрунтовано економічну ефективність реалізації бізнес-плану. Зроблено загальні висновки. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 71 сторінок, 18 таблиць, 9 рисунків. Перелік посилань нараховує 30 найменувань.
- ДокументБізнес-планування інноваційного проєкту в умовах невизначеності та ризику(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2023) КАЛИТА АндрійАктуальність теми дослідження залежить від необхідності проведення значних змін в реальному секторі економіки України. Ці зміни пов'язані з переходом на новий рівень економічних і господарських відносин, модернізацією систем корпоративного управління та впровадженням нових інформаційних та виробничих технологій. У такому контексті виникають важливі проблеми в галузі контролю та управління ризиками на сучасних підприємствах. Розв'язання цих проблем є складним багатокритеріальним завданням і потребує активної науково-дослідної роботи для подолання різних перешкод. Деякі з цих проблем включають: преобладання консервативних моделей управління ризиками, які обмежують оцінку сучасних ризиків та горизонти контролю; зміни в зовнішньому та внутрішньому діловому середовищі; повільне адаптування нормативної бази та стандартів, що регулюють діяльність в галузі внутрішнього контролю, аудиту та управління ризиками. Часто велика кількість локальних нормативних документів, які суперечать один одному, призводить до конфронтацій і конфліктів, ускладнюючи процедури аналізу, оцінки та управління ризиками та знижуючи ефективність бізнес-процесів. Для вирішення цих проблем потрібне системне вдосконалення управління процесами аналізу, оцінки та контролю ризиків за допомогою більш ефективного інструментарію. Важливо підкреслити, що в умовах інтенсивного розвитку інформаційних і наукоємних технологій можна застосовувати динамічний підхід до управління ризиками підприємств, використовуючи підходи, концепції, методики та інструменти з різних областей знань, таких як інноваційний та креативний менеджмент, психологія, маркетинг і т.д. У першому розділі «ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНІЗМІВ УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ розкрита сутність ризику як економічної категорії, проаналізовані причини виникнення, підходи щодо класифікації та розглянуті методичні основи оцінки ризиків. У другому розділі «ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ НА ПП «ХАДЖИБЕЙ-2005» зроблена діагностика зовнішнього середовища підприємства , загальна характеристика ПП «Хаджибей-2005» та проведено аналіз системи управління ризиками інвестиційних проектів. У третьому розділі «ОБҐРУНТУВАННЯ НАПРЯМІВ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ» наведено пропозиції щодо удосконалення методів управління ризиками інвестиційних проектів та розрахована економічна ефективність запропонованих заходів Кваліфікаційна робота бакалавра містить 59 сторінки, 18 таблиць, 4 рисунка. Перелік посилань нараховує 33 найменування.
- ДокументВдосконалення корпоративної культури на підприємстві(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2023) Кравчук ВладиславАктуальність теми обумовлена тим, що корпоративна культура надає організації власного, оригінального вигляду в очах клієнтів і партнерів, що є важливим фактором діяльності підприємства в сучасних ринкових умовах. Протягом останніх 30 років корпоративна культура була головною темою місяця, однією з популярних тем у керівних колах. У першому розділі «Теоретико-методологічні основи дослідження формування корпоративної культури підприємства» визначено характерні особливості корпоративної культури підприємства, що дозволяє оцінити її роль у системі управління діяльністю працівників У другому розділу «Аналіз ефективності корпоративної культури ЗАТ «Одесакондитер» визначено та висвітлено основні напрямки корпоративної культури компанії ЗАТ «Одесакондитер». Зафіксовано та охарактеризовано ефективність запропонованих управлінських заходів щодо розвитку корпоративної культури в компанії ЗАТ «Одесакондитер». У третьому розділі «Шляхи вдосконалення корпоративної культури у ЗАТ «Одесакондитер», за результатами опитування було оцінено рівень корпоративної культури компанії ЗАТ «Одесакондитер» та з’ясовано, у чому полягають проблеми та розроблені шляхи їх вирішення. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 67 сторінок, 9 таблиць, 6 рисунків. Перелік посилань нараховує 29 найменування.
- Документ«Вдосконалення корпоративної культури як складової ефективного управління ЗАТ «Одесакондитер»(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2022) ШЕВЧЕНКО, ЄлизаветаАктуальність теми. В сучасних економічних умовах підприємства функціонують і розвиваються як складний організм, життєвий потенціал якого забезпечує корпоративна культура. Корпоративна культура зумовлює не тільки відмінність між організаціями, а й визначає успіх їх функціонування та виживання в конкурентній боротьбі. У зазначеному аспекті важливу роль відіграють методи діагностики корпоративної культури, над розробленням яких працювали відомі вчені. Серед найбільш значних результатів цих досліджень необхідно виділити метод клінічного дослідження Е. Шейна, метод діагностики корпоративної культури організації, запропонований К. Камероном та Р. Куінном, і певною мірою систему показників діагностики і стратегічного управління компанією, запропоновану Д. Нортоном і Р. Капланом та іншими. У першому розділі «ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ОРГАНІЗАЦІЇ» розглянуті сутність, функції та принципи корпоративної культури. У другому розділі «ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ НА ЗАТ «ОДЕСАКОНДИТЕР» була проаналізована корпоративна культура як інструмент підвищення якості управління, проведен аналіз фінансово-господарської діяльності ЗАТ «Одесакондитер» та аналіз управління системою корпоративної культури на підприємстві. У третьому розділі «РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ НА ПІДПРИЄМСТВІ» запропоновані організаційно-економічні заходи щодо вдосконалення корпоративної культури та розраховані витрати та ефективність запропонованих заходів. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 73 сторінок, 12 таблиць, 13 рисунків. Перелік посилань нараховує 38 найменування.
- ДокументВдосконалення логістичної діяльності на ПП «Хаджибей-2005»(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2022) Івановчик, ЛідіяАктуальність теми. На сучасному етапі розвитку інформаційної економіки відбувається постійне ускладнення системи управління підприємством, що характеризується ущільненням взаємозв’язків між всіма сферами управління. Саме тому зараз набули актуальності процеси удосконалення логістичної діяльності. Як засвідчує практика, підприємства, які використовують принципи логістичного управління, забезпечують високу конкурентоздатність своєї продукції і послуг за рахунок оптимізації витрат, пов’язаних з виробництвом і реалізацією товарів, прискоренням оборотності обігового капіталу, найбільш повного задоволення споживачів у якісних товарах та сервісі. У першому розділі «Теоретичні аспекти управління логістичною діяльністю підприємств» проаналізовано сутність та особливості логістичної діяльності підприємства, досліджено методичні підходи до оцінювання ефективності логістичної діяльності підприємства, зроблено висновки. У другому розділу «Діагностика тенденцій розвитку оптової торгівлі» проаналізовано тенденцій розвитку внутрішньої та зовнішньої оптової торгівлі в одеському регіоні, надано загальну характеристику ПП «Хаджибей-2005», досліджено тенденції та перспектив розвиток електронної торгівлі в Україні. Зроблено висновки. У третьому розділі «Напрями вдосконалення логістичної діяльності ПП «Хаджибей-2005»» визначено пріоритетні сфери ефективного функціонування логістичної системи підприємства, здійснено оцінку ефективності інноваційних рішень для ПП «Хаджибей-2005». Зроблено висновки. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 63 сторінки, 15 таблиць, 11 рисунків. Перелік посилань нараховує 30 найменувань.
- ДокументВдосконалення логістичної діяльності підприємства(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2023) Покотило ОлександраСтворення ринкового господарства вимагає розвитку нової ринкової інфраструктури в Україні, яка забезпечуватиме ефективне функціонування економіки країни. Для інвестицій у формування такої інфраструктури необхідно чітко розуміти, які складові інфраструктури повинні існувати на різних етапах переходу до ринкового господарства. Саме для досягнення цієї мети використовується логістичний аналіз. Основна мета логістичного аналізу полягає виявленні "вузьких місць" у функціонуванні та знаходженні ефективних шляхів їх оптимального використання виробничих систем. У зв'язку з недостатнім розробленням загальної концепції логістики, припустимими є категорії "логістичний резерв" та "логістичний потенціал". На сьогоднішній день не всі підприємства використовують інноваційні технології, тому їх стан щодо економіки країни є незадовільним. В такому контексті виникає необхідність розробки методів, які зможуть покращити їх стан і забезпечити стійкість. Одним з таких методів можна вважати активізацію логістичної діяльності підприємства, базуючись на логістичному потенціалі. Важливою складовою логістичного потенціалу є логістичний менеджмент, який впливає на розвиток підприємства. Все вищезазначене надає можливість створення стратегії розвитку підприємства. У першому розділі «ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ЛОГІСТИЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ» розглянуті поняття логістична діяльність, логістичні процеси, функції та операції та розкрита сутність організації управління логістичною діяльністю підприємства У другому розділі «ХАРАКТЕРИСТИКА ЛОГІСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ОДЕСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №4» досліджено сучасні підходи оцінювання ефективності управління логістичною діяльністю на підприємстві, проведена характеристика та аналіз логістичної діяльності підприємства ТОВ «Одеський хлібозавод № 4» У третьому розділі «ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЛОГІСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТОВ «ОДЕСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №4» надані пропозиції вдосконалення логістичної діяльності на ТОВ «Одеський Хлібозавод №4» та проведено економічне обґрунтування запропонованих шляхів удосконалення логістичної діяльності. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 76 сторінок, 15 таблиць, 6 рисунків. Перелік посилань нараховує 41 найменування.
- ДокументВдосконалення методів управління персоналом на ТОВ «ЕДС ЛТД»(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2022) Домашевська, Анастасія"Актуальність теми обумовлена тим, що перехід економіки на ринкові рейки значно змінив відносини у сфері управління та використання персоналу підприємств та організацій. Особливе значення ця проблема має лише на рівні організацій, становище яких у ринковій економіці змінюється докорінно. Будучи суб'єктом товарно-грошових відносин, який має економічну самостійність і повністю відповідає результатам своєї господарської діяльності, організація повинна створити таку систему управління персоналом, яка забезпечить їй ефективну роботу та високу конкурентоспроможність, а також стійке становище на ринку. У першому розділі «Теоретичні основи управління персоналом на підприємстві» визначено сутність, цілі, завдання та функції управління персоналом та систему управління персоналом підприємства. У другому розділу «Аналіз та оцінка управління персоналом підприємства» проаналізовано ринок побутової техніки України, проаналізовано фінансово-господарську діяльність ТОВ «ЕДС ЛТД» та оцінено на ньому систему управління персоналом. У третьому розділі «Рекомендації щодо удосконалення методів управління персоналом на ТОВ «ЕДС ЛТД»» розроблено методи управління персоналом на ТОВ «ЕДС ЛТД» та проведено розрахунок ефективності запропонованих заходів. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 66 сторінку, 18 таблиць, 12 рисунків. Перелік посилань нараховує 36 найменування."
- ДокументВдосконалення організаційної структури управління ПП «Хаджибей-2005» в умовах сталого розвитку(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2022) Кіфяк, ВалеріяАктуальність теми дослідження. Формування організаційної структури управління підприємством потребує радикально нових підходів, що обумовлено змінами на світових ринках та умовами сталого розвитку. Хлібопекарська галузь України, як і економіка в цілому, стрімко втрачає конкурентоспроможність, зокрема за показниками низької вартості робочої сили. Спостерігається збільшення дисбалансу між основним, природним, фінансовим капіталом країни, з одного боку, і людським капіталом — з іншого. Аналіз внутрішніх можливостей організаційного розвитку підприємства характеризується людським капіталом та потребує подальшого удосконалення організаційної структури управління персоналом підприємством. У першому розділі «Теоретико-методичні основи організаційної структури управління підприємством» визначено сутність організаційної структури управління підприємством, обґрунтовано методичні основи формування організаційної структури управління персоналом, зроблено висновки. У другому розділу «Аналіз організаційно-управлінської діяльності підприємства (ПП «Хаджибей 2005»)» досліджено тенденції розвитку підприємств хлібопекарної галузі України, наведено загальну характеристику підприємства, проаналізовано економічні показники діяльності, досліджено конкурентну позицію підприємства, зроблено висновки. У третьому розділі «Вдосконалення формування організаційної структури управління персоналом підприємств» запропоновано засади оптимізації та адаптація системи управління персоналом підприємств хлібопекарної галузі до умов сталого розвитку. Зроблено загальні висновки. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 60 сторінки, 14 таблиць, 11 рисунків. Перелік посилань нараховує 33 найменування.