D3 (073)-Менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд D3 (073)-Менеджмент за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 248
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументБенчмаркінг як дієвий інструмент управління ефективністю караоке-ресторану «Light Café» ФОП Сташок О.А.(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) КОСЮГА, НАТАЛІЯПоняття «ефективність діяльності підприємства», в сучасних ринкових умовах займає одну з головних ролей, що сприяє подальшому функціонуванню та розвитку підприємств. В умовах високого рівня невизначеності, конкуренції, присутності різного роду кризових явищ, наявності різних політичних та економічних проблем в країні та через неузгодженість рішень в середині компанії, підвищення ефективності функціонування підприємства є першочерговим джерелом вирішення поставлених викликів. Необхідність підвищення та забезпечення ефективності підприємства полягає у формуванні нових цілей, засад та принципів діяльності, задоволення потреб споживачів та розширення своїх ринкових можливостей. Головним напрямом підвищення ефективності діяльності підприємства, перш за все, є раціональне використання його ресурсів та потенціалу. Метою роботи є підвищення ефективності діяльності караоке-ресторану «Light Café» ФОП Сташок О.А. з використанням інструменту бенчмаркінгу. Для дослідження поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання: - визначити сутність поняття «економічна ефективність діяльності підприємства» та дослідити резерви її підвищення; - проаналізувати поняття та види бенчмаркінгу; - охарактеризувати процес проведення бенчмаркінгу на підприємстві; - охарактеризувати караоке-ресторан «Light Café» та провести фінансово-економічний аналіз його діяльності; - дослідити зовнішнє середовище підприємства; - проаналізувати внутрішнє середовище підприємства караоке-ресторану «Light Café» з використанням інструменту бенчмаркінгу; - встановити цілі та критерії стратегічного розвитку караоке-ресторану «Light Café»; - сформувати стратегію розвитку караоке-ресторану «Light Café»; - обґрунтувати економічну доцільність запропонованих заходів; Об’єктом дослідження є процес управління ефективністю діяльності підприємства сфери громадського харчування. Предметом дослідження є теоретичні, практичні аспекти підвищення ефективності діяльності підприємства сфери громадського харчування на основі використання інструменту бенчмаркінгу. Кваліфікаційна робота містить 86 сторінок, 24 таблиці, 14 рисунків, 5 формул. Перелік посилань нараховує 50 найменувань.
- ДокументБізнес-планування реалізації стартап-проекту на підприємстві(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2024) РАДЧУК КатеринаАктуальність дослідження. Одним із перспективним напрямів розвитку виноробної галузі сьогодення є плодово-ягідне виноробство. Розвиток плодово-ягідного виноробства мотивується ще і тим, що українські аграрії звернулися до вирощування в промисловому обсязі таких плодів та ягід, як яблука, малина, ожина, полуниці. У першому розділі «Теоретичні аспекти сутності та процесу реалізації стартап-проекту» визначено сутність поняття стартапу, досліджені теоретичні аспекти сутності стартап-проекту як форми підприємницької діяльності, розглянуто структуру бізнес-плану, як інструменту реалізації стартапу, зроблено висновки за розділом У другому розділу «Бізнес-план реалізації стартапу на ТОВ «Перша виноробна станція» досліджено характеристику ТОВ «Перша виноробна станція», засновницьку документацію, звітність, асортимент продукції Проведено маркетингове дослідження ринку виноробної продукції України, надано характеристику регіонам з вирощування винограду, виноробних потужностей. Розроблено ідею стартапу з виробництва плодово-ягідного вина з малини зі створенням виїзного підрозділу для закупівлі ягід малини в регіонах її вирощування, зроблено висновки за розділом 2. У третьому розділі «Реалізація інвестиційно-фінансового розділів бізнес-плану стартапу» здійснено розробку інвестиційного та фінансового розділу бізнес-плану стартапу з виробництва плодово-ягідного вина, зроблено висновки за розділом 3. Зроблено узагальнені висновки до роботи.
- ДокументБізнес-планування реалізації стартап-проєкту на ПП «Хаджибей - 2005»(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2022) Дудченко, КатеринаАктуальність теми. Глобалізаційні процеси диктують світові тенденції розвитку економік країн світу, а також впливають на розвиток економічних явищ і процесів загалом. Під час еволюції суспільних відносин підприємництво набувало нових форм, особливостей та під впливом економічної глобалізації трансформувалось у сучасну бізнес-модель реалізації підприємницької ідеї – стартап. Стартап – це новий зміст у підприємницькій діяльності. Традиційно вважалося, що створення нового продукту/послуги починається з дослідження ринку, тобто класичного аналізу потреб споживачів, але в сучасних умовах більшість проривних інноваційних продуктів з’являлось на ринку завдяки інтуїції підприємців. Ця бізнес-модель підприємництва є відносно новим поняттям в економіці, саме тому потребує більш детального теоретичного обґрунтування з метою його критичного осмислення та подолання бар’єрів у практичній реалізації стартапу. У першому розділі «Теоретико-методичні основи стартап проєктів» визначено сутність поняття «стартап-проєкту», досліджено методи оцінювання стартап-проєктів, визначено переваги та недоліки, зроблене о висновки. У другому розділу «Передумови впровадження стартап-проєкту» досліджено тенденції розвитку вендингових стартапів на українському ринку, наведено загальну характеристику підприємства, проаналізовано економічні показники діяльності, досліджено конкурентну позицію підприємства на ринку вендингу, зроблено висновки. У третьому розділі «Бізнес-планування стартап-проєкту» запропоновано бізнес-ідею та надано характеристику вендингового стартап-проєкту, розраховано інвестиційні витрати та показники інвестиційної привабливості проєкту. Зроблено загальні висновки. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 60 сторінки, 14 таблиць, 11 рисунків. Перелік посилань нараховує 33 найменування.
- ДокументБізнес-планування як інструмент досягнення стратегічних цілей підприємства(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2023) Армаш АртемАктуальність. Належне створення, подальше функціонування та розвиток кожного суб'єкта господарювання потребує ретельного планування. Особливо важливим є розробка бізнес-плану для детального попереднього аналізу та прогнозування перспектив підприємницьких проектів, особливо при започаткуванні нового напряму чи виду господарської діяльності або створенні стратегічного сектору підприємства. Бізнес-планування господарської діяльності набуває особливого значення на сучасному етапі розвитку економіки. Це пов'язано з тим, що об'єктивно зростає потреба в більш детальному та комплексному впровадженні сучасних елементів планування для забезпечення виживання та запланованої конкурентоспроможності підприємств. У першому розділі «ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС ПЛАНУВАННЯ» розглянуто сутність бізнес-планування в управління організацією та основні передумови його здійснення та проаналізовані підходи та методологію до створення бізнес-планів на підприємстві. У другому розділу «РОЗРОБКА ОКРЕМИХ РОЗДІЛІВ БІЗНЕС ПЛАНУ ЗА СТАНДАРТОМ UNIDO» розкрита бізнес ідея проекту, проведено діагностику зовнішнього середовища функціонування підприємств хлібопекарної галузі, окреслено проблеми галузі, здійснено оцінку конкурентного потенціалу підприємства, яке досліджується. У третьому розділі «ФІНАНСОВИЙ ПЛАН БІЗНЕС-ПЛАНУ З ВПРОВАДЖЕННЯ РЕСУРСОЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ» проведен опис проекту з впровадження ресурсозберігаючих технології на ПП «Хаджибей 2005» та розраховані показники економічної ефективності проєкту.
- ДокументБізнес-планування як інструмент підвищення конкурентоспромоності ЗАТ "Одесакондитер»(кафедра менеджменту і логістики, 2022) Гурінович, ЄвгенійАктуальність теми Бізнес-планування як інструмент підвищення конкурентоспроможності ЗАТ «Одесакондитер» обумовлена питанням, по підвищенню конкурентоспроможності через використання «нового» для українських підприємців методу роботи, та виходу на новий рівень роботи та здолання нових ринків, на рівні з европейськими підриємствами. У першому розділі «Теоретичні аспекти бізес-планування в сучасних умовах» визначено поняття бізнес-планування, проаналізовано засоби та методи, і види його, а також удосконалено навички у плануванні. У другому розділу «Аналіз та перспективи розвитку підприємств кондитерської галузі» проаналізовано кондитерську галузі та її ринок, окреслено проблеми що пов’язані з високою конкуренцією та економічною нестабільністю держави, через зовнішні і внутрішн проблеми. У третьому розділі «Розробка бізнес-плану нового продукту підприємтсва» запропонована ідея виробництва нового продукту «Бісквіт», здійснено аналіз даного продукту, його цінність і характеристика, обґрунтовано доцільність випуску його та здійснено економічне обґрунтування у вигляд таблиць по виробництву, та розрахунків і кінцевих ІД, ЧПД та ТО. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 80 сторінок, 23 таблиць, 8 рисунків. Перелік посилань нараховує 22 найменування.
- ДокументБізнес-планування інноваційного проекту в умовах невизначеності та ризику(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2024) КОСТОВА ОленаОб’єктом дослідження є процеси розробки та впровадження інноваційного проекту в умовах невизначеності та ризику. Метою роботи є розробки та впровадження інноваційного проекту в умовах невизначеності та ризику. У першому розділі «Теоретичні основи бізнес-планування» розглянуто бізнес-план, як інструмент ефективного управління, досліджено міжнародні стандарти бізнес-планування. Зроблено висновки до розділу 1. У другому розділі «Розробка окремих розділів бізнес-плану» проведено маркетингові дослідження зовнішнього середовища функціонування ДПЗКУ «Одеський зерновий термінал», проаналізовано внутрішнє середовище підприємства зернового ринку, сформовано бізнес-ідею та наведено характеристику запропонованого продукту. Зроблено висновки до розділу 2. У третьому розділі «Фінансова та економічна оцінка впровадження бізнес-ідеї» розраховано інвестиційні витрати на реалізацію проекту, обґрунтовано економічну ефективність реалізації бізнес-плану. Зроблено загальні висновки. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 71 сторінок, 18 таблиць, 9 рисунків. Перелік посилань нараховує 30 найменувань.
- Документ«Вдосконалення корпоративної культури як складової ефективного управління ЗАТ «Одесакондитер»(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2022) ШЕВЧЕНКО, ЄлизаветаАктуальність теми. В сучасних економічних умовах підприємства функціонують і розвиваються як складний організм, життєвий потенціал якого забезпечує корпоративна культура. Корпоративна культура зумовлює не тільки відмінність між організаціями, а й визначає успіх їх функціонування та виживання в конкурентній боротьбі. У зазначеному аспекті важливу роль відіграють методи діагностики корпоративної культури, над розробленням яких працювали відомі вчені. Серед найбільш значних результатів цих досліджень необхідно виділити метод клінічного дослідження Е. Шейна, метод діагностики корпоративної культури організації, запропонований К. Камероном та Р. Куінном, і певною мірою систему показників діагностики і стратегічного управління компанією, запропоновану Д. Нортоном і Р. Капланом та іншими. У першому розділі «ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ОРГАНІЗАЦІЇ» розглянуті сутність, функції та принципи корпоративної культури. У другому розділі «ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ НА ЗАТ «ОДЕСАКОНДИТЕР» була проаналізована корпоративна культура як інструмент підвищення якості управління, проведен аналіз фінансово-господарської діяльності ЗАТ «Одесакондитер» та аналіз управління системою корпоративної культури на підприємстві. У третьому розділі «РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ НА ПІДПРИЄМСТВІ» запропоновані організаційно-економічні заходи щодо вдосконалення корпоративної культури та розраховані витрати та ефективність запропонованих заходів. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 73 сторінок, 12 таблиць, 13 рисунків. Перелік посилань нараховує 38 найменування.
- ДокументВдосконалення логістичної діяльності на ПП «Хаджибей-2005»(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2022) Івановчик, ЛідіяАктуальність теми. На сучасному етапі розвитку інформаційної економіки відбувається постійне ускладнення системи управління підприємством, що характеризується ущільненням взаємозв’язків між всіма сферами управління. Саме тому зараз набули актуальності процеси удосконалення логістичної діяльності. Як засвідчує практика, підприємства, які використовують принципи логістичного управління, забезпечують високу конкурентоздатність своєї продукції і послуг за рахунок оптимізації витрат, пов’язаних з виробництвом і реалізацією товарів, прискоренням оборотності обігового капіталу, найбільш повного задоволення споживачів у якісних товарах та сервісі. У першому розділі «Теоретичні аспекти управління логістичною діяльністю підприємств» проаналізовано сутність та особливості логістичної діяльності підприємства, досліджено методичні підходи до оцінювання ефективності логістичної діяльності підприємства, зроблено висновки. У другому розділу «Діагностика тенденцій розвитку оптової торгівлі» проаналізовано тенденцій розвитку внутрішньої та зовнішньої оптової торгівлі в одеському регіоні, надано загальну характеристику ПП «Хаджибей-2005», досліджено тенденції та перспектив розвиток електронної торгівлі в Україні. Зроблено висновки. У третьому розділі «Напрями вдосконалення логістичної діяльності ПП «Хаджибей-2005»» визначено пріоритетні сфери ефективного функціонування логістичної системи підприємства, здійснено оцінку ефективності інноваційних рішень для ПП «Хаджибей-2005». Зроблено висновки. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 63 сторінки, 15 таблиць, 11 рисунків. Перелік посилань нараховує 30 найменувань.
- ДокументВдосконалення логістичної діяльності підприємства(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2023) Покотило ОлександраСтворення ринкового господарства вимагає розвитку нової ринкової інфраструктури в Україні, яка забезпечуватиме ефективне функціонування економіки країни. Для інвестицій у формування такої інфраструктури необхідно чітко розуміти, які складові інфраструктури повинні існувати на різних етапах переходу до ринкового господарства. Саме для досягнення цієї мети використовується логістичний аналіз. Основна мета логістичного аналізу полягає виявленні "вузьких місць" у функціонуванні та знаходженні ефективних шляхів їх оптимального використання виробничих систем. У зв'язку з недостатнім розробленням загальної концепції логістики, припустимими є категорії "логістичний резерв" та "логістичний потенціал". На сьогоднішній день не всі підприємства використовують інноваційні технології, тому їх стан щодо економіки країни є незадовільним. В такому контексті виникає необхідність розробки методів, які зможуть покращити їх стан і забезпечити стійкість. Одним з таких методів можна вважати активізацію логістичної діяльності підприємства, базуючись на логістичному потенціалі. Важливою складовою логістичного потенціалу є логістичний менеджмент, який впливає на розвиток підприємства. Все вищезазначене надає можливість створення стратегії розвитку підприємства. У першому розділі «ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ЛОГІСТИЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ» розглянуті поняття логістична діяльність, логістичні процеси, функції та операції та розкрита сутність організації управління логістичною діяльністю підприємства У другому розділі «ХАРАКТЕРИСТИКА ЛОГІСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ОДЕСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №4» досліджено сучасні підходи оцінювання ефективності управління логістичною діяльністю на підприємстві, проведена характеристика та аналіз логістичної діяльності підприємства ТОВ «Одеський хлібозавод № 4» У третьому розділі «ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЛОГІСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ТОВ «ОДЕСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №4» надані пропозиції вдосконалення логістичної діяльності на ТОВ «Одеський Хлібозавод №4» та проведено економічне обґрунтування запропонованих шляхів удосконалення логістичної діяльності. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 76 сторінок, 15 таблиць, 6 рисунків. Перелік посилань нараховує 41 найменування.
- ДокументВдосконалення методів управління персоналом на ТОВ «ЕДС ЛТД»(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2022) Домашевська, Анастасія"Актуальність теми обумовлена тим, що перехід економіки на ринкові рейки значно змінив відносини у сфері управління та використання персоналу підприємств та організацій. Особливе значення ця проблема має лише на рівні організацій, становище яких у ринковій економіці змінюється докорінно. Будучи суб'єктом товарно-грошових відносин, який має економічну самостійність і повністю відповідає результатам своєї господарської діяльності, організація повинна створити таку систему управління персоналом, яка забезпечить їй ефективну роботу та високу конкурентоспроможність, а також стійке становище на ринку. У першому розділі «Теоретичні основи управління персоналом на підприємстві» визначено сутність, цілі, завдання та функції управління персоналом та систему управління персоналом підприємства. У другому розділу «Аналіз та оцінка управління персоналом підприємства» проаналізовано ринок побутової техніки України, проаналізовано фінансово-господарську діяльність ТОВ «ЕДС ЛТД» та оцінено на ньому систему управління персоналом. У третьому розділі «Рекомендації щодо удосконалення методів управління персоналом на ТОВ «ЕДС ЛТД»» розроблено методи управління персоналом на ТОВ «ЕДС ЛТД» та проведено розрахунок ефективності запропонованих заходів. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 66 сторінку, 18 таблиць, 12 рисунків. Перелік посилань нараховує 36 найменування."
- ДокументВдосконалення організаційної структури управління ПП «Хаджибей-2005» в умовах сталого розвитку(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2022) Кіфяк, ВалеріяАктуальність теми дослідження. Формування організаційної структури управління підприємством потребує радикально нових підходів, що обумовлено змінами на світових ринках та умовами сталого розвитку. Хлібопекарська галузь України, як і економіка в цілому, стрімко втрачає конкурентоспроможність, зокрема за показниками низької вартості робочої сили. Спостерігається збільшення дисбалансу між основним, природним, фінансовим капіталом країни, з одного боку, і людським капіталом — з іншого. Аналіз внутрішніх можливостей організаційного розвитку підприємства характеризується людським капіталом та потребує подальшого удосконалення організаційної структури управління персоналом підприємством. У першому розділі «Теоретико-методичні основи організаційної структури управління підприємством» визначено сутність організаційної структури управління підприємством, обґрунтовано методичні основи формування організаційної структури управління персоналом, зроблено висновки. У другому розділу «Аналіз організаційно-управлінської діяльності підприємства (ПП «Хаджибей 2005»)» досліджено тенденції розвитку підприємств хлібопекарної галузі України, наведено загальну характеристику підприємства, проаналізовано економічні показники діяльності, досліджено конкурентну позицію підприємства, зроблено висновки. У третьому розділі «Вдосконалення формування організаційної структури управління персоналом підприємств» запропоновано засади оптимізації та адаптація системи управління персоналом підприємств хлібопекарної галузі до умов сталого розвитку. Зроблено загальні висновки. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 60 сторінки, 14 таблиць, 11 рисунків. Перелік посилань нараховує 33 найменування.
- ДокументВдосконалення системи мотивації інноваційної діяльності на підприємстві(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2023) Гнап ТетянаУ першому розділі «Теоретичні аспекти вдосконалення системи мотивації інноваційної діяльності на підприємстві» визначено сутність поняття «система мотивації праці» на підприємстві, особливості мотивування персоналу підприємства при інноваційній діяльності, зроблено висновки за розділом 1. У другому розділу «Вплив інноваційної діяльності персоналу на ефективність роботи підприємств хлібопекарської галузі» надано аналіз ринку хліба та хлібобулочних виробів в Україні та узагальнено сучасні тенденції її розвитку, досліджено системи мотивації інноваційної діяльності на підприємствах хлібопекарської галузі, здійснено аналіз фінансово- господарської діяльності ТОВ Одеський хлібозаводу № 4. зроблено висновки за розділом 2. У третьому розділі «Вдосконалення системи мотивації інноваційної діяльності на підприємствах хлібопекарської галузі» визначено шляхи вдосконалення системи мотивації інноваційної діяльності, розроблено пакет докумантів із вдосконалення системи мотивації та стимулювання персоналу інноваційної діяльності на ТОВ Одеський хлібозавод №4., зроблено висновки за розділом 3. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 63 сторінки, 13 таблиць, 6 рисунків, 5 додатків на 12 сторінках. Перелік посилань нараховує 33 найменування.
- ДокументВдосконалення стратегічного портфелю підприємства(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2023) Дереновська НадіяДипломна робота присвячена темі вдосконалення стратегічного портфелю підприємства ЗАТ «Одесакондитер». Вдосконалення стратегічного портфелю є актуальною темою для підприємства «Одесакондитер». У сучасних умовах глобалізації та швидкого технологічного розвитку, компанії повинні активно працювати над визначенням та реалізацією стратегій, що дозволять їм зайняти сильну позицію на ринку та досягти успіху. Метою та завданням нашого дослідження є виявлення можливих шляхів оптимізації та підвищення ефективності стратегічного портфелю компанії. Для досягнення поставленої мети були сформульовані та вирішені такі завдання: ‒ визначити місце і роль стратегічного портфелю в діяльності підприємства; ‒ дослідити портфелю підприємства та методи його формування; ‒ проаналізувати внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства, SWOT-аналіз, аналіз матриці БКГ та Мак Кінсі; ‒ провести оцінку діяльності ЗАТ «Одесакондитер» ‒ обґрунтовувати доцільність випуску нової продукції. Об’єктом дослідження є процес стратегічного управління портфелем підприємства. Предмет дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти формування стратегічного портфелю підприємства. В першому розділі «Теоретико-методологічні аспекти формування стратегічного портфелю підприємства» розкриваються теоретичні підходи до визначення сутності стратегії підприємства, розглянуто методи формування портфелю підприємства В другому розділі «Стратегічний аналіз діяльності підприємства ЗАТ «Одесакондитер» » проаналізоване внутрішнє і зовнішнє середовище підприємства, портфель підприємства, SWOT-аналіз. В третьому розділі «Шляхи удосконалення стратегічного портфелю підприємства ЗАТ «Одесакондитер» » розроблено ефективний портфель підприємства, обґрунтовано доцільність випуску нової продукції. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 82 сторінок, 18 таблиць та 16 рисунків. Перелік посилань нараховує 31 найменувань.
- ДокументВдосконалення технології управління персоналом ресторану «Хеврон»(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) ХУТОРНА, ВЕРОНІКАМетою роботи є обґрунтування напрямів вдосконалення технології управління персоналом на підприємствах ресторанної галузі. Об’єктом дослідження є процеси вдосконалення технології управління персоналом на підприємствах. Предметом дослідження є наукові, методичні та практичні аспекти вдосконалення технології управління персоналом на підприємствах. Методи дослідження. Теоретичною і методичною основою проведених досліджень стали наукові концепції й теоретичні розробки провідних вітчизняних і закордонних учених щодо проблем розробки, впровадження та ефективного функціонування системи управління персоналом підприємств різної форми власності. В процесі дослідження використовувались такі методи: абстрактно-логічний, економіко-статистичний, зокрема його прийоми: (графічний, табличний, порівняння, групування), факторний аналіз (при визначенні впливу чинників на управління персоналом), методи соціологічного дослідження і експертних оцінок, метод теоретичного узагальнення та порівняння. Практична значущість роботи. В даній роботі запропоновані та обґрунтовані заходи впровадження навчання персоналу, які можуть бути використані на практиці різними підприємствами. Кваліфікаційна робота першого (бакалаврського) ступеня вищої освіти містить містить 87 сторінок, 2
- ДокументВибір та обґрунтування інноваційних стратегій підприємств(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2023) ДУДИНСЬКА ГабріеллаПитання вибору інноваційних стратегій та наявність стратегії розвитку взагалі на підприємствах ресторанного господарства є необхідною умовою економічної успішності підприємства. Рівень конкурентоспроможності та фінансової стійкості підприємства залежить від інноваційної стратегії. Процес обґрунтування та вибору інноваційної стратегії підприємства безпосередньо пов'язаний з управлінням змінами та є запорукою успіху інноваційної діяльності, а також найважливішою складовою циклу інноваційного менеджменту. У першому розділі «Теоретично-методологічні засади інноваційного розвитку підприємства» визначено сутність поняття «інноваційна стратегія», «інноваційна діяльність», «інновація». Визначено класифікацію інноваційних стратегій, ії видів та підвидів. Розглянуто основи розробки інноваційної стратегії, її завдання, особливості формування, етапи. У другому розділі «Аналіз господарської діяльності ТОВ «ВЕРОНА М» проаналізовано діяльність підприємства, його внутрішнє середовище, фінансовий стан. Розглянуто перспективи та проблеми ресторанного ринку України в сучасних умовах. Проведена оцінка рівня ресторанного сервісу, аналіз конкурентних позицій підприємства. У третьому розділі «Удосконалення інноваційної стратегії ТОВ «ВЕРОНА М» розглянуто актуальність такої інноваційної форми обслуговування для ресторану як кейтеринг та обгрунтовано економічну ефективність впровадження нової послуги. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 63 сторінки, 16 таблиць, 11 рисунків. Перелік посилань нараховує 37 найменувань.
- ДокументВикористання ефективних інвестиційних стратегій в управлінні підприємством(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2023) Можегов ІлляАктуальність теми полягає в тому, що інвестиційні стратегії є надзвичайно важливими в управлінні підприємством тому що, інвестиції зроблені в правильні активи або проекти, можуть приносити високі прибутки. Ефективні інвестиційні стратегії дозволяють підприємствам зосередитись на виборі найбільш доцільних та прибуткових можливостей. Ефективні інвестиційні стратегії допомагають залучити інвесторів та залучити необхідні кошти для реалізації проектів та планів підприємства. У першому розділі «Стратегічні основи управління підприємством» проаналізовано поняття та сутність стратегічного управління підприємством, досліджено види стратегічного управління та надано їх характеристику, проаналізовано роль інвестиційних стратегій як чинника конкурентоспроможності. У другому розділу «Тенденції розвитку коньячного виробництва України в сучасних умовах» досліджено основні тенденції розвитку алкогольного ринку, зокрема, коньячного ринку України в сучасних умовах, надано організаційно-економічну характеристику діяльності ПрАТ «Одеський коньячний завод», проаналізовано діючі стратегії підприємства. У третьому розділі «Шляхи використання інвестиційних стратегій на підприємстві ПрАТ «Одеський коньячний завод»» запропоновано інноваційний проект інвестиційної стратегії на підприємстві ПрАТ «Одеський коньячний завод», наведено економічне обґрунтування доцільності інноваційного проекту. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 63 сторінки, 16 таблиць, 11 рисунків. Перелік посилань нараховує 44 найменування. Ключові слова: стратегічне управління, інвестиційна стратегія, управління, стратегії, коньячне виробництво, коньяк
- ДокументВикористання інформаційних технологій в системі управління ПП «Хаджибей-2005»(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2022) Шевченко, СофіяАктуальність теми . Інтенсивні трансформаційні процеси в економіці, зростання рівня конкуренції, високі ризики підприємницької діяльності актуалізують необхідність швидкого та гнучкого реагування організацій на зміни у зовнішньому ринковому середовищі. У таких умовах господарювання практика управління підприємствами повинна базуватися не лише на основі провідних концепцій та інструментів менеджменту, а й на застосуванні сучасних інформаційних систем як потужних засобів забезпечення конкурентоспроможності та ефективної діяльності організацій. У першому розділі «ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УПРАВЛІННЯ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ» були розглянуті поняття та класифікація інформаційних технологій в управлінні та сучасні напрямки розвитку інформаційних систем менеджменту. У другому розділу «ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПП «ХАДЖИБЕЙ-2005» були проаналізовані тенденції розвитку світового ринку вина та перспективи розвитку ринку України, був проведен аналіз внутрішнього середовища ПП «Хаджибей-2005» та вивчені особливості використання інформаційних технологій на підприємстві. У третьому розділі «РОЗВИТОК ІНСТРУМЕНТАРІЮ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНИМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ ДІЯЛЬНОСТІ ПП «ХАДЖИБЕЙ-2005» було запроваджено сучасний Електронний інструмент, який покращить управління інформаційним забезпеченням діяльності ПП «Хаджибей-2005» та розрахована економічна доцільність запропонованих заходів. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 68 сторінок, 12 таблиць, 7 рисунків. Перелік посилань нараховує 42 найменування.
- ДокументВплив управління на розвиток освітнього процесу в сучасних умовах(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2023) МАДИНСЬКА ДаріяАктуальність проблеми обумовлена необхідністю управління освітнім процесом у будь-яких умовах. Дитячі бізнес-курси мають стратегічне значення для розвитку навчального закладу, тому що, у дитини з самого дитинства розвиваються вміння та навички побудови власного бізнесу для зростання та зміцнення економіки в Україні. У першому розділі «Теоретичні основи управління розвитком освітнього процесу в сучасних умовах» проаналізовано сутність впливу управління на розвиток освітнього процесу, розглянуто особливості сучасного управління освітнім процесом у навчальних закладах. У другому розділі «Аналіз системи управління розвитком освітнього процесу у Великокомарівському ліцеї» досліджено сучасний стан розвитку управління освітнім процесом в загальноосвітньому навчальному закладі, проведено фінансово-економічний аналіз та розглянуто порівняльний аналіз системи освіти в Україні та Великій Британії. У третьому розділі «Розробка інноваційно-інвестиційного проєкту «Впровадження дитячих бізнес-курсів у Великокомарівському ліцеї»» на підставі попереднього аналізу запропоновано впровадження дитячих бізнес-курсів у Великокомарівському ліцеї, що забезпечить розвиток навчального закладу в сучасних умовах та розвиток управлінських та лідерських якостей у дітей. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 87 сторінок, 15 таблиць, 4 рисунки. Перелік посилань нараховує 36 найменувань.
- ДокументВпровадження нової концепції управління в практичну діяльність підприємства оптової торгівлі ФОП Пономаренко О. І.(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) КОЛІБАБА, ДАР’ЯТоргівля є бюджетоутворюючою галуззю економіки регіону, що стимулює розвиток цілих галузей національної економіки – від виробництва товарів народного споживання до розвитку логістичних підприємств. Сфера торгівлі сприяє створенню умов для зайнятості населення, задоволення потреб споживачів, підтримки виробництва споживчих товарів. На сьогодні далеко не всі торговельні підприємства мають в своєму арсеналі стратегічні програми, що дозволяють впоратися з масштабом нових викликів і змін, отримати в результаті реалізації стратегії максимально позитивні результати. Стратегічне управління торговими підприємствами в умовах нестабільного середовища є процесом активного пристосування до сукупності ринкових факторів: споживчому попиту, що швидко змінюється, конкурентним відносинам, інноваційним процесам, розвитку комунікацій та інфраструктурного забезпечення підприємства. Метою дослідження є зміст та процеси нової концепції управління в практичну діяльність підприємства оптової торгівлі. Об’єктом дослідження є процеси нової концепції управління в практичну діяльність підприємства оптової торгівлі. Предмет дослідження - науково-методичні, теоретичні,практичні аспекти впровадження нової концепції управління в практичну діяльність підприємства оптової торгівлі. Методологічні основи дослідження. В дослідженні застосовувався логічний аналіз та синтез, наукове узагальнення, спостереження, контент-аналіз наукової літератури, метод експертних оцінок,системно-функціональний підхід, що розрахований на практичне застосування результатів дослідження. Інформаційну базу дослідження склали статистичні данні щодо діяльності підприємства-об’єкта дослідження, законодавчі та нормативно-правові акти,наукові публікації,статті, статистичні данні щодо розвитку торгівлі. Для покращення системи розвитку персоналу було запропоновано створити он-лайн платформу «Evolve baby.ICB», яка дозволить:створювати і імпортувати навчальний контент; дистанційно керувати процесом навчання; використовувати підготовлені інструменти комунікацій; формувати і розвивати базу знань; об'єктивно оцінювати персонал за результатами навчання. Витрати на створення даної платформи будуть становити 582000 грн. Термін окупності буде 10 місяців, річний економічний ефект становитиме 128000 грн.
- ДокументВпровадження системи управління знаннями в Одеському національному технологічному університеті(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2022) Милюткіна, ДінаАктуальність теми обумовлена необхідністю мобілізації наукової діяльності, фактичного впровадження наукових підсумків та підвищення якості вищої освіти. Це викликало необхідність поліпшення моделей управління вищими навчальними закладами та видозміни функцій основних суб’єктів моделей управління. У першому розділі «ТЕОРИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЗНАННЯМИ» розглянуто теоретичні та методичні аспекти управління знаннями, класифікацію знань, моделі управління знаннями, проаналізовано технологію управління знаннями. У другому розділі «ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЗНАННЯМИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ» проаналізовано середовища закладів вищої освіти в Україні, окреслено проблеми проблеми та перспективи впровадження концепції управління знання в діяльності ОНТУ. У третьому розділі «ОСНОВНІ ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЗНАННЯМИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ» обгрунтовано використання технологій управління знаннями для організації електронного дистанційного навчання, запропоновано ефективні електронні освітні ресурси для реалізації дистанційного навчання студентів. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 85 сторінок, 12 таблиць, 11 рисунків. Перелік посилань нараховує 54 найменування.