D3 (073)-Менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд D3 (073)-Менеджмент за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 248
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументУдосконалення організаційної культури ресторану «Міський ринок їжі» ФОП «Маларчук В.М.» як напрям підвищення трудової активності персоналу(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) ХОРЖЕВСЬКА, НЕОНІЛАМетою дослідження є удосконалення організаційної культури з метою підвищення трудової активності персоналу для покращення ефективності роботи підприємства. Об’єктом дослідження є процес формування оновленої організаційної культури. Предметом дослідження є теоретичні, практичні, методичні аспекти щодо удосконалення організаційної культури та підвищення трудової активності персоналу підприємства ресторанного бізнесу ФОП Маларчук В.М. (кафе «Lil Greek», «Міський ринок їжі»). Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою в процесі проведення досліджень стали наукові концепції і теоретичні розробки провідних вітчизняних і закордонних учених в галузі формування, удосконалення організаційної культури та трудової активності персоналу. У процесі досліджень застосовувались: метод теоретичного узагальнення та порівняння, індукції та дедукції, системний метод, метод синтезу та методи аналізу та динаміки. Кваліфікаційна робота містить 115 сторінок, 19 таблиць, 27 рисунків, 23 формули, 7 додатків. Перелік посилань нараховує 45 найменування.
- ДокументСтратегічний аналіз в системі стратегічного управління ресторану «Public Beach Club»(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) БУРЯЧКОВСЬКА, СОФІЯМетою дослідження є розкриття актуальних теоретичних і практичних питань стратегічного управління підприємством та підвищення ефективності ресторану, удосконалення роботи за рахунок впровадження заходів у ресторанному господарстві. Об’єктом дослідження є процес стратегічного управління підприемства за рахунок розробки та впровадження нових заходів. Предметом дослідження є теоретичні, практичні аспекти щодо удосконалення стратегічного управління підприємства ресторанного бізнесу. Методи дослідження. Теоретичною та методологічною основою дослідження стали методи спостереження, порівняння, аналізу і синтезу, моделювання економічних явищ, фундаментальні праці вітчизняних та зарубіжних економістів в галузі стратегічного управління підприємством. Для графічного зображення результатів досліджень та проведення теоретичних узагальнень, формулювання висновків роботи, були використані такі методи - графічний, табличний методи, абстрактно-логічний.
- ДокументУправління організаційною культурою ТОВ «Пале Рояль(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) МАЛЬЦЕВА, ВІКТОРІЯМетоюдослідженняєдослідження організаційної культури, розробка заходів щодо вдосконалення організаційної культури на прикладі ТОВ «Пале Рояль» та розрахувати їх ефективність. Об’єктомдослідженняєпроцес управління організаційною культурою підприємства готельного бізнесу. Предметом дослідженняє теоретичні та практичні аспекти розробки механізмів управління організаційною культурою ТОВ «Пале Рояль». Методи дослідження.Теоретичною і методологічною основою проведених досліджень стали наукові концепціїі теоретичні розробки провідних вітчизняних і закордонних учених в частині удосконалення організаційно-економічного механізму. У процесі досліджень застосовувались:метод теоретичного узагальнення та порівняння, індукції та дедукції, системний метод, метод синтезу та методи аналізу та динаміки. Кваліфікаційна робота містить 93 сторінок,10 таблиць,15 рисунки.Перелік посилань нараховує 54 найменування.
- ДокументРозробка конкурентної стратегії кав’ярні «Кофевары» ФОП Волошина Д.І.(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) ВОЛОШИНА, ДІАНААктуальність даної теми зумовлена впливом конкурентної стратегії на показники діяльності підприємства, особливо на його фінансовий результат, адже, ті підприємства, що не мають конкурентної стратегії недоотримують прибуток та втрачають частку ринку. Стан сучасної економіки характеризується високою питомою вагою в ній сфери послуг, а діяльність підприємств з організації харчування є одним з найважливих елементів сфери послуг. Метою дослідження є розробка та обґрунтування ефективної конкурентної стратегії для кав’ярні «Кофевары» ФОП Волошина Д.І. Об’єктом дослідження є процес розробки конкурентної стратегії підприємств галузі громадського харчування. Предметом дослідження є теоретичні, практичні аспекти щодо розробки ефективної конкурентної стратегії закладів, що здійснюють обслуговування напоями. Методи дослідження. У процесі дослідження сучасних поглядів на управління конкурентною стратегією підприємств застосовувалися: системний підхід, методи економічного і статистичного аналізу, групування, експертної оцінки. Для отримання аналітичної інформації були використані дані статистичної звітності, внутрішньої, зокрема, бухгалтерської звітності підприємств. Для вибору та обґрунтування конкурентної стратегії підприємства використовувалися: метод порівняння, за допомогою якого було встановлено положення підприємства у конкурентній боротьбі. статистичний аналіз показників діяльності підприємства надав можливість визначити становище досліджуваного об’єкту. Теоретичною основою дослідження є роботи провідних зарубіжних та вітчизняних вчених, що присвячені питанням конкурентоспроможності та формуванню і реалізації конкурентних стратегій.
- ДокументУдосконалення асортиментної політики ТОВ «Сільпо – Фуд»(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) КОШКІНА, МАРІЯФормування асортименту є складним і безперервним процесом. Оптимальний асортимент є індивідуальним для кожного підприємства і залежить від ринків збуту, попиту, фінансових та інших ресурсів. При формуванні асортименту потрібно пам’ятати про фактори, які впливають на нього. Вони бувають зовнішніми, загальними та специфічними. Якщо не вказувати їх при оптимізації асортименту, то він у майбутньому буде не ефективним для компанії. На жаль на сучасний момент не всі компанії з повагою відносяться к формуванню свого асортименту. Питання ефективного формування товарної політики є актуальним, оскільки саме товар є результатом діяльності підприємства, джерелом його прибутків, основою подальшого функціонування та розвитку. Метою даної роботи є удосконалення та аналіз асортиментної політики ТОВ «СІЛЬПО – ФУД», шляхом ведення інноваційного товару.
- ДокументУправління розвитком логістичної системи ТОВ «Агро-Юг-Сервіс»(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) МОЛОДІД, АНАСТАСІЯАктуальність дослідження. Зерновий сектор України є стратегічною зоною господарювання, зерно і вироблені з нього харчові продукти становлять основу продовольчої безпеки країни. За останні роки основним джерелом надходжень коштів у бюджет є частка експорту зерна, країна поступово перетворюється на сировинну державу, саме тому важливо підтримувати розвиток диверсифікованих підприємств-виробників, які здійснюють переробку сировини та створюють додану вартість всередині країни. Слід зазначити, що для диверсифікованих підприємств особливо важливою проблемою є управління функціонуванням та розвитком їх логістичної системи, оскільки рух логістичних потоків на диверсифікованому підприємстві складний, а помилки завдають великих втрат. Тому обрана тема дослідження є актуальною. Проблеми управління розвитком логістичної системи діяльності підприємств цікавили багатьох вітчизняних і закордонних дослідників: серед зарубіжних науковців К. Кльозе, Л. Міротін, Б. Анікін, О. Амоші, Н. Коніщев, Н. Трушкін, С. Кравчик, П. Пєтрас, Д. Двілінський, а серед українських науковців свій вклад у розвиток логістики зробили Н. Короленко, Є. Крикавський, Н. Чухрай, М. Окландер, В. Ніколайчук, І. Смірнов, І.Савенко, І. Седікова та ін. [3, 23, 57, 46]. Однак залишається недостатньо вирішеною проблема управління розвитком логістичної системи диверсифікованого підприємства, що й обумовило мету дослідження. Метою дослідження є розробка заходів з удосконалення логістичної системи ТОВ «Агро-Юг-Сервіс». Об’єктом дослідження є процес управління розвитком логістичної системи підприємства. Предмет дослідження є теоретико-методичні положення та практичні рекомендації щодо управління бізнес-процесами логістичної системи диверсифікованого підприємства. Базою дослідження є диверсифіковане підприємство ТОВ «Агро-Юг-Сервіс». Практичне значення та апробація одержаних результатів. Наукові та методичні положення даної роботи були використані в роботі ТОВ «Агро-Юг-Сервіс» для удосконалення логістичної системи підприємства. Результати проведеного дослідження дадуть змогу вітчизняним підприємствам використати на практиці управлінські інструменти для розвитку логістичних систем диверсифікованих підприємств. Кваліфікаційна робота містить 95 сторінок, 22 таблиці, 12 рисунків, 19 формул, 6 додатків. Перелік посилань нараховує 63 найменування.
- ДокументУдосконалення складської логістики дистрибуційної компанії ТОВ «Айскомпані»(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) РАКУЛ, ГЕОРГІЙМетою дослідження є розгляд теоретичних положень та розроблення практичних рекомендацій з удосконалення складської логістики дистрибуційної компанії. Об’єктом дослідження є процес управління складською логістикою дистрибуційної компанії. Предметом дослідження є теоретичні та методичні аспекти, практичний інструментарій управління складською логістикою дистрибуційної компанії. Методи дослідження. Виконання кваліфікаційної роботи першого (бакалаврського) рівня вищої освіти здійснено на застосуванні загальних та спеціальних методів дослідження: статистичний аналіз, систематизації та узагальнення (для діагностики логістичної діяльності підприємства); фінансово–економічний аналіз (для дослідження економіко–управлінського стану підприємства); методичні підходи до оцінки ефективності логістичної діяльності (для виявлення проблем управління логістичною діяльністю підприємства), графічний (для наочного представлення результатів дослідження). Кваліфікаційна робота містить 90 сторінок, 14 таблиць, 9 рисунків, 6 формул, 4 додаток. Перелік посилань нараховує 62 найменування.
- ДокументШляхи удосконалення логістичної системи транспортного обслуговування ТОВ «Формаг Груп»(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) БАРАЙЧУК, АНАСТАСІЯМорські перевезення вантажів являють собою найбільш популярний вид міжнародних транспортних послуг. Основний обсяг міжнародної торгівлі в світі обслуговується саме морським транспортом. Морські вантажоперевезення відмінно підходять для будь-яких типів товарів і дозволяють забезпечувати високу економічність. Існуючі сьогодні способи організації перевезень дають можливість транспортувати, як великі партії, так і одиночні вантажі з максимальною ефективністю. Зростання світового торгового флоту, збільшення тоннажу і швидкостей суден привели до значного підвищення інтенсивності судноплавства. Якщо оцінювати дуже приблизно це поняття числом суден, що одночасно знаходяться в морі, неважко показати, що воно зростає значно швидше чисельного складу світового флоту. Так, при збільшенні середнього експлуатаційного часу з 0,4 до 0,6 інтенсивність судноплавства підвищується майже вдвічі. Сучасний стан морського торгового флоту України не в повному обсязі відповідає вимогам та потребам країни в перевезенні торгових та транзитних вантажів. Нерегульована лібералізація морської транспортної сфери в зовнішній торгівлі призвела до того, що морський транспортний потенціал України втратив національну квоту морських зовнішньоторгових перевезень. Контейнерні морські перевезення збірних вантажів користуються великою популярністю у представників малого та середнього бізнесу. Це оптимальний варіант для доставки невеликих партій товарів. Головною перевагою методу є те, що сплачується тільки та частина контейнера, яка надається під вантаж. Великий досвід і велика клієнтська база «ТОВ Формаг Груп» дозволяє забезпечувати швидке формування збірних вантажів, що дає можливість здійснювати максимально оперативні контейнерні морські перевезення.
- ДокументУправління ефективністю діяльності ПрАТ «Артвайнері»(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) КУРГАНОВА, АНАСТАСІЯАктуальність теми дослідження забезпечення ефективності діяльності підприємства в сучасних економічних умовах – це одна із головних проблем, яка набуває особливої актуальності, оскільки неправильно обрана стратегія і тактика управління в умовах високої конкуренції зможуть привести до критичних, загрожуючих наслідків щодо існування підприємства. Саме ефективне управління діяльністю підприємства сприяє формуванню довгострокових конкурентних переваг. Метою даної роботи є розробка управлінського інтрументарію підвищення ефективності діяльності ПрАТ «Артвайнері». Об’єктом дослідження є процес управління ефективністю діяльності підприємства. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти розробки управлінського інтрументарію підвищення ефективності діяльності виноробного підприємства. Керівництву ПрАТ «Артвайнері» було запропоновано вирішити основні проблеми, що існують на підприємстві, такі як: 1) введення відділу контролінгу 2) зменшення собівартості 3) підвищення кваліфікації працівників Впровадження системи контролінгу на підприємстві накож позитивно вплине на зниження собівартості, оскільки ця система сприяє більш ефективному застосуванні усіх ресурсів підриємства. Eкономічним ефектом від впровадження відділу контролінгу є зменшення собівартості реалізованої продуції за реалістичним прогнозом на 0,8% , тобто на 2839,448 тис грн, або за песимістичним прогнозом на 0,3%, тобто на 1064,793 тис грн. Третій захід – це підвищення кваліфікації працівників, він теж впливає на ефективність роботи фірмового магазину. Було встановлено та рекомендовано проходити підвищення кваліфікації робітникам на базі магазину – це зручно та дешево.
- ДокументУправління кадровою політикою ресторану «У Самвела» ФОП Хачатурянц Т.А(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) ПЕТРЕНКО, ЮЛІЯМетою дослідження є розроблення та обґрунтування кадрової політики та вдосконалення системи управлінням персоналом на підприємстві. Об’єктом дослідження є процес формування кадрової політики на підприємстві. Предметом дослідження є науко-теоретичні, методичні, практичні аспекти розробки кадрової політики закладу ресторанного бізнесу «У Самвела» (ФОП Хачатурянц Т.А.). Методи дослідження: спостереження, інтерв’ю, аналіз та синтез, порівняльний метод, дедукції та індукції, метод групування, класифікації, формування графіків та таблиць. Кваліфікаційна робота містить 106 сторінок, 14 таблиць, 22 рисунка, 8додатків. Перелік посилань нараховує 45 найменувань.
- ДокументУправління діловою репутацією ТОВ «Сільпо-Фуд», як ключової компетенції підприємства торгівлі(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) КУЛИК, ЮЛІЯВ умовах посилення ролі інноваційної економіки, особливо в частині упровадження цифрових технологій, роль репутації в досягненні результативності діяльності підприємств набуває нового якісного значення. Сьогодні репутація бренду, репутація топ-менеджерів, стратегії стають об’єктами суттєвих інвестиційних вкладень. Стрімка динаміка інтернет-аудиторії та надання переваги комунікаціям в онлайн-сфері потребують пошуку механізмів розвитку та вдосконалення репутації. Саме за таких умов спостерігається поширення зв’язку між управлінням репутацією та інноваційним розвитком підприємства. Актуальність дослідження обумовлено підвищенням значущості ділової репутації, як вагомого чинника забезпечення ефективності реалізації товару підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є аналіз, обґрунтування та розроблення практичних рекомендацій з удосконалення ділової репутації торговельної мережі. Об’єктом дослідження є управління діловою репутацією, торговельної мережі. Предметом дослідження є науко-теоретичні, методичні, практичні аспекти розробки шляхів покращення ділової репутації підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд» – флагманський торговельний напрям Fozzy Group. Практична значущість для підприємства, організації, кваліфікаційної роботи полягає в можливості підприємству підвищити ефективність управління виробництвом завдяки вибраних стратегій ділового управління. У першому теоретичному розділі роботи досліджено концептуальні положення, ділової репутації. Також дослідили стратегії і технології репутаційного менеджменту. У другому розділі було охарактеризовано та проаналізовано основні техніко-економічні та фінансові показники діяльності торгівельного підприємс0тва «Сільпо-Фуд». У третьому розділі були вибрані стратегії управління діловою репутацією підприємства, також оцінено ефективність використання інструментів репутаційного менеджменту на основі SEO.
- ДокументВпровадження нової концепції управління в практичну діяльність підприємства оптової торгівлі ФОП Пономаренко О. І.(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) КОЛІБАБА, ДАР’ЯТоргівля є бюджетоутворюючою галуззю економіки регіону, що стимулює розвиток цілих галузей національної економіки – від виробництва товарів народного споживання до розвитку логістичних підприємств. Сфера торгівлі сприяє створенню умов для зайнятості населення, задоволення потреб споживачів, підтримки виробництва споживчих товарів. На сьогодні далеко не всі торговельні підприємства мають в своєму арсеналі стратегічні програми, що дозволяють впоратися з масштабом нових викликів і змін, отримати в результаті реалізації стратегії максимально позитивні результати. Стратегічне управління торговими підприємствами в умовах нестабільного середовища є процесом активного пристосування до сукупності ринкових факторів: споживчому попиту, що швидко змінюється, конкурентним відносинам, інноваційним процесам, розвитку комунікацій та інфраструктурного забезпечення підприємства. Метою дослідження є зміст та процеси нової концепції управління в практичну діяльність підприємства оптової торгівлі. Об’єктом дослідження є процеси нової концепції управління в практичну діяльність підприємства оптової торгівлі. Предмет дослідження - науково-методичні, теоретичні,практичні аспекти впровадження нової концепції управління в практичну діяльність підприємства оптової торгівлі. Методологічні основи дослідження. В дослідженні застосовувався логічний аналіз та синтез, наукове узагальнення, спостереження, контент-аналіз наукової літератури, метод експертних оцінок,системно-функціональний підхід, що розрахований на практичне застосування результатів дослідження. Інформаційну базу дослідження склали статистичні данні щодо діяльності підприємства-об’єкта дослідження, законодавчі та нормативно-правові акти,наукові публікації,статті, статистичні данні щодо розвитку торгівлі. Для покращення системи розвитку персоналу було запропоновано створити он-лайн платформу «Evolve baby.ICB», яка дозволить:створювати і імпортувати навчальний контент; дистанційно керувати процесом навчання; використовувати підготовлені інструменти комунікацій; формувати і розвивати базу знань; об'єктивно оцінювати персонал за результатами навчання. Витрати на створення даної платформи будуть становити 582000 грн. Термін окупності буде 10 місяців, річний економічний ефект становитиме 128000 грн.
- ДокументРозробка стратегії диверсифікації караоке-ресторану «Liqht Cafe» ФОП Сташок О.А.(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) РИЖИХ, АНДРІЙМетою дослідження є поглиблення теоретичних засад формування стратегії диверсифікації підприємства, в розробці методичного інструментарію і прикладних рекомендацій щодо формування стратегії диверсифікації для караоке-ресторану. Об’єктом дослідження є процеси формування та реалізації стратегії диверсифікації підприємства. Предметом дослідження є теоретичні, методичні і практичні засади формування стратегії диверсифікації. Методи дослідження. В процесі вивчення та аналізу проблемних питань кваліфікаційної роботи використано такі загальнонаукові прийоми і методи: логічний – для уточнення поняття «стратегія диверсифікації»; порівняльної оцінки – при дослідженні сучасних підходів до формування стратегії диверсифікації підприємства; статистичного аналізу – при визначенні тенденцій і перспектив розвитку ресторанного бізнесу в Україні; фінансово-економічного аналізу – при визначенні ефективності реконструкції ресторану. Кваліфікаційна робота містить 86 сторінок, 25 таблиць, 9 рисунків, 6 формул, 2 додатки. Перелік посилань нараховує 54 найменування.
- ДокументРозробка стратегії диверсифікації ПП «Хаджибей - 2005»(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) БРИЖАК, АЛІНАЗростання темпів науково-технічного прогресу, збільшення конкуренції на ринку, глобалізація економіки в світі та її зміни що до кризових явищ приводить до пошуку нових шляхів зниження кон'юнктурних коливань ризиків і підвищення конкурентоспроможності компаній. В цих умовах організаціям приходиться майже завжди розраховувати на власні сили, находячи вихід з цих проблем за рахунок зменшення витрат, ризиків та збільшення поля діяльності в сторону більшого і стабільнішого попиту. Диверсифікація виробництва є одним із способів втілення в життя все вищесказане, а саме як спосіб покращення і оновлення асортименту виробництва, зменшення залежності фірми від вузької товарної номенклатури, сприяння в інноваційній діяльності підприємства. Розгляду проблем диверсифікації діяльності підприємств, які працюють у сфері інформаційного забезпечення транспортних послуг не приділяється належної уваги. В той же час необхідним стає удосконалення різноманітних механізмів посилення конкурентних переваг таких підприємств та пошук нових підходів для їх забезпечення стратегічними інструментами, які б дозволяли досягати поставлених цілей в умовах нестабільності та швидко змінюваного середовища. Таким чином, незважаючи на значну зацікавленість вчених та дослідників до зазначеної проблематики протягом останнього часу, деякі аспекти залишаються недостатньо опрацьованими, потребують вдосконалення та подальшого дослідження.
- ДокументРозробка стратегічних напрямків розвитку виноробних підприємств(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) РУСЕЦЬКА, АНАСТАСІЯМетою роботи є розробка стратегічних напрямів розвитку виноробних підприємств та визначення їх ефективності. Об’єктом дослідження є процес формування та реалізації стратегії розвитку виноробних підприємств. Предметом дипломного дослідження є – вивчення теоретичних та методологічних аспектів розробки стратегії розвитку та практичні навики її реалізації на підприємстві ТОВ «ПТК Шабо». Методи дослідження. Для проведення досліджень в дипломній роботі були використанні наукові концепції і теоретичні розробки провідних вітчизняних і закордонних вчених в розробці та впроваджені стратегій розвитку на підприємстві. У процесі досліджень застосовувались: метод теоретичного узагальнення та порівняння, метод аналізу результатів, системний метод, метод динаміки, методи PEST та SWOT- аналізу. Кваліфікаційна робота містить 96 сторінок, 18 таблиць, 16 рисунка, 6 формул, 2 додатків. Перелік посилань нараховує 56 найменування.
- ДокументРозробка бізнес-плану впровадження нового виду продукції на ФОП Городнюк О.О.(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) НЕЧИТАЙЛО, ДІАНАМетою дослідження є розроблення та обґрунтування бізнес-плану впровадження продуктових інновацій на підприємстві. Об’єктом дослідження є процес підвищення конкурентоспроможності підприємства за рахунок розробки та впровадження нових продуктів. Предметом дослідження є науко-теоретичні, методичні, практичні аспекти бізнес-планування при впровадження продуктових інновацій на підприємстві ФОП ГОРОДНЮК О.О. для підвищення його конкурентоспроможності. Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою проведених досліджень стали наукові концепції і теоретичні розробки провідних вітчизняних і закордонних учених з бізнес планування. Були використані методи порівняння, аналізу та синтезу, екстраполяції, групування, статистичного аналізу, економічного аналізу. Для графічного зображення результатів досліджень та проведення теоретичних узагальнень, формулювання висновків роботи, були використані такі методи - графічний, табличний методи, абстрактно-логічний. Кваліфікаційна робота містить 87 сторінок, 22 таблиці, 5 рисунків, 50 формул, 4 додатка. Перелік посилань нараховує 60 найменувань.
- ДокументУдосконалення збутової політики ТОВ «Лібра»(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) ГЕНШ, ВІКТОРІЯМетою дослідження є аналіз збутової політики підприємства і розробка господарських рішень щодо її удосконалення та моделювання в умовах конкурентного середовища на прикладі підприємства ТОВ «Лібра» Для досягнення мети дипломної роботи поставлено такі завдання: - розглянути основні принципи організації збутової політики на підприємстві ТОВ «Лібра» в сучасних умовах, структуру й особливості існуючих форм та систем збуту; - дати характеристику виробничо-господарської діяльності, економічного становища підприємства ТОВ «Лібра»; - проаналізувати політику збуту, яка використовується на досліджуваному підприємстві; - на основі даних аналізу, розробити практичні рекомендації, щодо оптимізації удосконалення організації збутової політики на підприємстві ТОВ «Лібра». Об’єкт дослідження є збутова політика підприємства ТОВ «Лібра». Предмет дослідження є організація збутової політики на підприємстві ТОВ «Лібра» та пошук шляхів її удосконалення. Методи дослідження. Дослідження проводилося на основі системно-функціонального, динамічного, комплексного наукових підходів, за допомогою наукових методів: аналізу і синтезу, індукції та дедукції, моделювання, історико-логічного методу, методів статистичного аналізу. Кваліфікаційна робота містить 100 сторінок, 14 таблиць, 11 рисунків, 12 формул. Перелік посилань нараховує 49 найменувань.
- ДокументРОЗРОБКА СТРАТЕГІЧНОГО НАБОРУ ТОВ «ПТК ШАБО»(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) ДУХНИЧ, ЕЛЬВІРАМетою роботи є розроблення та обґрунтування стратегічного набору підприємства виноробної галузі . Об’єктом дослідження є процес формування та реалізації розробленого стратегічного набору виноробного підприємства. Предметом дипломного дослідження є – вивчення теоретичних та методологічних аспектів розробки стратегічного набору та практичні навики з її реалізації на підприємстві ТОВ «ПТК Шабо». Базою дослідження є виноробне підприємство ТОВ «ПТК Шабо» Методи дослідження. Для проведення досліджень у дипломній роботі були використанні теоретичні розробки провідних вітчизняних і закордонних вчених в розробці та впроваджені стратегічного набору на підприємстві. У процесі досліджень застосовувались: метод теоретичного узагальнення та порівняння, метод аналізу результатів, системний метод, методи PEST та SWOT- аналізу. Розрахунок ефективності проведено методом калькуляції статтей витрат також розроблений план маркетингових заходів для реклами продукту. Результати роботи нададуть змогу підприємству ТОВ «ПТК Шабо» підвищити інноваційний потенціал завдяки впровадженю нового продукту, а саме безалкогольного ігристого вина. Кваліфікаційна робота містить 99 сторінок, 5 формул, 9 таблиць, 17 рисунків, 2 додатків. Перелік посилань нараховує 49 найменувань.
- ДокументФормування системи безперервності бізнесу ТОВ «Електросервіс-Південь» як інструмент підвищення рівня його конкурентоспроможності(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) ЖУРАВЛЬОВА, ІРИНАМетою дослідження є розробка практичних рекомендацій щодо формування системи безперервності бізнесу як інструменту підвищення рівня конкурентоспроможності компанії. Об’єктом дослідження є процес забезпечення безперервності діяльності підприємства . Предметом дослідження є науко-теоретичні, методичні та практичні аспекти формування сучасної системи забезпечення безперервності діяльності компанії. Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою проведених досліджень стали наукові концепції і теоретичні розробки провідних вітчизняних і закордонних учених в царині удосконалення організаційно-економічного механізму. У процесі досліджень застосовувались: метод теоретичного узагальнення та порівняння, індукції та дедукції, системний метод, метод синтезу та методи аналізу та динаміки. Кваліфікаційна робота містить 91 сторінок, 14 таблиць, 22 рисунка, 5 додатків. Перелік посилань нараховує 53 найменування.
- ДокументУдосконалення системи управління конкурентоспроможністю ПП «Хаджибей-2005»(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) ЧЕРНЯК, ОЛЕКСАНДРМетою дослідження є удосконалення системи управління конкурентоспроможністю підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління конкурентоспроможністю виноробного підприємства. Предметом дослідження є теоретичні, практичні аспекти щодо удосконалення системи управління конкурентоспроможністю підприємств. Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою проведених досліджень стали наукові концепції і теоретичні розробки провідних вітчизняних і закордонних учених в царині удосконалення системи управління конкурентоспроможністю. У процесі досліджень застосовувались: метод теоретичного узагальнення та порівняння, індукції та дедукції, системний метод, метод синтезу та методи аналізу та динаміки. Кваліфікаційна робота містить 89 сторінок, 20 таблиць, 2 9 рисунків, 2 0 формул. Перелік посилань нараховує 68 найменувань.