073-Менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 073-Менеджмент за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 358
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументРозробка стратегії диверсифікації ПП «Хаджибей - 2005»(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) БРИЖАК, АЛІНАЗростання темпів науково-технічного прогресу, збільшення конкуренції на ринку, глобалізація економіки в світі та її зміни що до кризових явищ приводить до пошуку нових шляхів зниження кон'юнктурних коливань ризиків і підвищення конкурентоспроможності компаній. В цих умовах організаціям приходиться майже завжди розраховувати на власні сили, находячи вихід з цих проблем за рахунок зменшення витрат, ризиків та збільшення поля діяльності в сторону більшого і стабільнішого попиту. Диверсифікація виробництва є одним із способів втілення в життя все вищесказане, а саме як спосіб покращення і оновлення асортименту виробництва, зменшення залежності фірми від вузької товарної номенклатури, сприяння в інноваційній діяльності підприємства. Розгляду проблем диверсифікації діяльності підприємств, які працюють у сфері інформаційного забезпечення транспортних послуг не приділяється належної уваги. В той же час необхідним стає удосконалення різноманітних механізмів посилення конкурентних переваг таких підприємств та пошук нових підходів для їх забезпечення стратегічними інструментами, які б дозволяли досягати поставлених цілей в умовах нестабільності та швидко змінюваного середовища. Таким чином, незважаючи на значну зацікавленість вчених та дослідників до зазначеної проблематики протягом останнього часу, деякі аспекти залишаються недостатньо опрацьованими, потребують вдосконалення та подальшого дослідження.
- ДокументРозробка стратегічних напрямків розвитку виноробних підприємств(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) РУСЕЦЬКА, АНАСТАСІЯМетою роботи є розробка стратегічних напрямів розвитку виноробних підприємств та визначення їх ефективності. Об’єктом дослідження є процес формування та реалізації стратегії розвитку виноробних підприємств. Предметом дипломного дослідження є – вивчення теоретичних та методологічних аспектів розробки стратегії розвитку та практичні навики її реалізації на підприємстві ТОВ «ПТК Шабо». Методи дослідження. Для проведення досліджень в дипломній роботі були використанні наукові концепції і теоретичні розробки провідних вітчизняних і закордонних вчених в розробці та впроваджені стратегій розвитку на підприємстві. У процесі досліджень застосовувались: метод теоретичного узагальнення та порівняння, метод аналізу результатів, системний метод, метод динаміки, методи PEST та SWOT- аналізу. Кваліфікаційна робота містить 96 сторінок, 18 таблиць, 16 рисунка, 6 формул, 2 додатків. Перелік посилань нараховує 56 найменування.
- ДокументРозробка конкурентної стратегії ресторану "Morgan" ТОВ "Харекаді»(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) ГОЛIНСЬКА, ЕМЕЛIНАМетою дослідження є розроблення та обґрунтування конкурентної стратегії підприємств ресторанного бізнесу. Об’єктом дослідження є процеси формування та реалізації конкурентної стратегії підприємств ресторанного бізнесу. Предметом дослідження є науко-теоретичні, методичні та практичні аспекти розробки конкурентної стратегії ресторану «Morgan» ТОВ «Харекаді». Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою проведених досліджень стали наукові концепції і теоретичні розробки провідних вітчизняних і закордонних учених в царині розробки конкурентної стратегії. У процесі досліджень застосовувалась сукупність загальних та специфічних наукових методів, а саме: діалектичний, абстрактно-логічний, індукції і дедукції, історичний, функціонально-вартісний і порівняльний аналіз і синтез, метод економіко-статистичних угруповань, метод вагових коефіцієнтів, багатокутник конкурентоспроможності та ін.; системний підхід, використаний при розгляді питань визначення напрямків формування конкурентної стратегії діяльності суб’єкту господарювання; метод експертних оцінок. Для отримання аналітичної інформації були використані дані статистичної звітності, внутрішньої, зокрема, бухгалтерської звітності ресторану «Morgan» ТОВ «Харекаді». Кваліфікаційна робота містить 96 сторінки, 12 таблиць, 11 рисунків, . Перелік посилань нараховує 66 найменувань.
- ДокументРозробка стратегічного набору кав’ярні «Кофевари» ФОП «Волошина Д.І.»(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) МИРМИР, АЛЬБІНААктуальність дослідження. Зростання світового попиту на каву відбувається за рахунок ринків, що розвиваються, до яких повною мірою відноситься Україна. Такі тенденції роблять ринок України привабливим як з боку виробників і постачальників, так і з боку сегмента HoReCa.(готель, ресторан, кафе). Втім, незважаючи на високі темпи зростання, Україна займає поки четверте місце в Європі за кількістю випитих чашок кави: в середньому, українець споживає одну чашку в день, в той час як в Європі цей показник сягає трьох чашок. В роботі розглянуто процес розробки стратегічного набору кав’ярні «Кофевари» ФОП «Волошина Д.І.», шляхом роботизації процесу приготування та відпуску кави споживачам Метою роботи є розробка стратегічного набору кав’ярня «Кофевари» ФОП «Волошина Д.І.». на період запровадження пандемії в Україні. Методи дослідження. Теоретичною і методичною основою проведених досліджень стали наукові концепції і теоретичні розробки провідних вітчизняних і закордонних учених в галузі розробки стратегічного набору харчових підприємств. У процесі досліджень застосовувались: методи індукції і дедукції, системний метод, метод синтезу та аналізу, метод теоретичного узагальнення та порівняння. Практична значущість кваліфікаційної роботи. Запропоновані у роботі пропозиції, щодо формування стратегічного набору кав’ярня «Кофевари» ФОП «Волошина Д.І.» в період пандемії можуть бути використані на практиці на підприємствах харчової галузі. Кваліфікаційна робота першого (бакалаврського) ступеня вищої освіти містить 91 сторінок, 19 таблиць, 2 рисунки.. Перелік посилань нараховує найменувань
- ДокументУдосконалення організаційного механізму здійснення консалтингової діяльності ФОП «Зглавуца А.В.»(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) БУКУР, ДАНИЛОПандемія коронавируса COVID-19 поставила підприємства і організації, як в Україні, так і в світі в умови ризику невизначеності. Це стосується не тільки ситуації з зупинкою цілого ряду підприємств на невизначений час, але і проблем з постачанням сировини, контактів з партнерами, забезпечення співробітників доходом в період самоізоляції, створення умов для віддаленої роботи персоналу (при можливості). У зв'язку з цим перед більшістю підприємств постала проблема перетворення і адаптації стратегії планування діяльності, з урахуванням виниклої ризику невизначеності. Слід зазначити, що в цілому, ризик невизначеності, з одного боку враховується при розробці довгострокових стратегій розвитку підприємств, але з іншого – досить складно прогнозується, що не дозволяє оперативно вживати необхідних заходів для мінімізації цього ризику. Досить важливою, на думку багатьох авторів, виступає такий захід, як призначення осіб і формування команд, відповідальних за прийняття управлінських рішень в нестандартних умовах. Залежно від масштабу підприємства або організації призначається особа, яка буде відповідати за постановку цілей діяльності підприємства в умовах невизначеності, розробку планів екстреного реагування на зовнішні чинники, і забезпечення оперативного прийняття рішень і контролю їх виконання в умовах надзвичайних ситуацій. Таким чином, дана міра відповідає сучасним умовам існування підприємств і організацій – їх діяльності в ринковій, гібертурбулентному, важко передбачуваною середовищі. Однак в умовах пандемії вказана міра дозволяє створити умови для оперативного реагування підприємств на виникаючі ризики в умовах ситуації невизначеності. Досить часто підкреслюється необхідність такого кроку, як оцінка ризиків і уточнення планів і інструментів екстреного реагування підприємства на непередбачувані умови зовнішнього середовища, а також управління персоналом в таких умовах в частині розподілу обов'язків і розподілу робочих одиниць. Саме тому для розробки компетентної стратегії бажано залучати консалтингові компанії, які запропонують рішення розроблені під конкретне підприємство. Однак й консалтингові компанії потребують антикризових стратегій для розвитку, чому й була присвячена робота. Саме тому, метою дипломної роботи стала розробка теоретичних положень та практичних рекомендацій з розробки стратегії управління для консалтингової компанії з метою зменшення впливу пандемії короновірусу Covid-19 на діяльність компанії.
- ДокументУдосконалення логістичної діяльності дистрибуційної компанії ТОВ «АЙСКОМПАНІ»(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) ДВОРЕЦЬКИЙ, ОЛЕКСІЙКваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаної літератури, додатків. В першому розділі розглянуто сучасні концепції логістики, сутність та принципи логістичної діяльності підприємства, методики аналізу ефективності логістичної діяльності підприємства. У другому розділі проаналізовано вітчизняний ринок дистрибуції молочних продуктів, здійснено загальну оцінку фінансового стану підприємства, досліджено логістичну діяльність ТОВ «АЙСКОМПАНІ». У третьому розділі розглянуто інноваційні підходи до удосконалення логістичної діяльності підприємств, запропоновано напрями удосконалення логістичної діяльності ТОВ «АЙСКОМПАНІ» та проведено оцінку економічної ефективності запропонованих заходів. Актуальність теми. Для того щоб забезпечити сталий розвиток та збереження своїх позицій на ринку, підприємства повинні мобільно реагувати на всі зміни зовнішнього середовища. У звязку з цим, підприємствам треба шукати та впроваджувати новітні методи управління - до таких належить логістична концепція управління підприємством. Сучасні тенденції розвитку ринку продовольчих товарів характеризуються високим ступенем конкуренції, залежністю від впливу природних та екологічних факторів, потребою в спеціальних умовах зберігання продукції – все це вказує на те, що умовою ефективності діяльності виробників та продавців продуктів харчування є впровадження інноваційних підходів та удосконалення логістичної діяльності. Метою дослідження є виявлення теоретико-методологічних та практичних аспектів удосконалення логістичної діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління логістичною діяльністю дистрибуційної компанії. Предметом дослідження є принципи, методи, і практичні аспекти управління логістичною діяльністю на підприємстві. Методи дослідження. Теоретичною основою та методологічною базою проведеного у роботі дослідження, є наукові праці провідних вітчизняних та закордонних учених в області логістики, економіки та менеджменту. В процесі дослідження застосовувалися такі методи: системний підхід (для дослідження проблем підвищення ефективності діяльності підприємства); фінансово-економічний аналіз (для дослідження діяльності підприємства); графічний (для наочного представлення матеріалу); методи аналізу та синтезу; методи структурно-логічного та семантичного аналізу. Для отримання аналітичної інформації були використані дані статистичної звітності, а саме, бухгалтерської звітності підприємства. Кваліфікаційна робота містить 84 сторінки, 16 таблиць, 8 рисунків, 4 формули, 6 додатків. Перелік посилань нараховує 50 найменувань.
- ДокументУдосконалення системи управління фінансовими ресурсами караоке-ресторану «Liqht Cafe» ФОП Сташок О.А.(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) ЄРЕМЕНЧУК, АНАСТАСІЯМета дослідження полягає у розробці напрямів удосконалення управління фінансовими ресурсами підприємства на основі узагальнення теоретичних та оцінки практичних аспектів досліджуваної проблематики. Для досягнення поставленої мети слід виконати ряд завдань: - розкрити сутність фінансових ресурсів підприємства та охарактеризувати джерела їх формування; - розглянути теоретичні засади управління фінансовими ресурсами підприємства; - уточнити існуючі підходи до оцінки ефективності управління фінансовими ресурсами підприємства; - проаналізувати динаміку обсягу та структури фінансових ресурсів підприємства; - провести аналіз напрямів використання фінансових ресурсів підприємства; - оцінити фінансові результати діяльності підприємства; - окреслити критерії оптимізації структури фінансових ресурсів підприємства; - оптимізувати напрямки використання фінансових ресурсів підприємства та нарощування його капіталізації. Об’єктом дослідження є фінансові ресурси караоке-ресторану «Liqht Cafe» ФОП Сташок О.А. Предметом дослідження є є теоретичні, практичні аспекти управління фінансовими ресурсами підприємства. Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою проведених досліджень стали наукові концепції і теоретичні розробки провідних вітчизняних і закордонних учених в царині удосконалення організаційно-економічного механізму. У процесі досліджень застосовувались: метод теоретичного узагальнення та порівняння, індукції та дедукції, системний метод, метод синтезу та методи аналізу та динаміки. Кваліфікаційна робота містить 80 сторінок, 18 таблиць, 11 рисунків, 4 формули, 2 додатка. Перелік посилань нараховує 54 найменування.
- ДокументУдосконалення системи управління якістю послуг ТОВ «Електросервіс-Південь»(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) Чугаєва, В.На сьогоднішній день одним з факторів ефективного функціонування суб’єктів господарювання в умовах ринкової економіки є вихід на міжнародні ринки. Зовнішньоекономічні зв’язки стають все більш помітною складовою частиною господарської діяльності українських підприємств та організацій. Зростає цікавість до участі в економічному, виробничому та науково- технічному співробітництві з партнерами із зарубіжних країн. Одним із наймогутніших інструментів, за допомогою якого підприємство може позиціонуватися на ринку – є якість його продукції. Останнім часом акцент на якість продукції призвів до виникнення світового руху за підвищення якості. Багато компаній стали використовувати програми загального управління якістю, намагаючись постійно підвищувати якість як самого товару, так і усіх етапів його створення. Сьогодні компанії стали оцінювати прибутки, отримані за рахунок підвищення якості, розглядаючи якість як інвестицію і надаючи зусиллям по її підвищенню особливу роль в успіхові підприємницької діяльності. Предметом дослідження є шляхи удосконалення управління якістю послуг на підприємстві. Мета дипломної роботи полягає в розробці рекомендацій щодо удосконалення системи управління якістю послуг Теоретичне значення результатів дослідження полягає в узагальненні теоретичних наробіток вітчизняних і зарубіжних авторів і формулюванні узагальнюючих висновків щодо ролі і значення системи управління якістю послуг підприємства..
- ДокументОбґрунтування доцільності інвестицій в інноваційний розвиток ТОВ «Еко-Інтехмаркет»(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) КУШНЕРИК, АНАТОЛІЙАктуальність теми. Оптова торгівля в Україні представлена великою кількістю суб’єктів господарювання, куди залучено багато працездатного населення, забезпечуються високі обсяги товарообороту, відмічається суттєва ділова активність, що свідчить про наявність значного інноваційного потенціалу. Оптова торгівля є динамічною сферою з відносно коротшим строком окупності інвестицій, високою інвестиційною привабливістю, але й розвинутим конкурентним середовищем. Мета і завдання дослідження. Метою кваліфікаційної роботи є розробка теоретичних положень і науково-методичного та практичного інструментарію оцінки доцільності та ефективності інвестицій в інноваційну діяльність підприємств оптової торгівлі. Об’єктом дослідження є процес інвестицій в інноваційну діяльність підприємств оптової т торгівлі. Предметом дослідження є сукупність теоретико-методичних і практичних засад інвестицій в інноваційну діяльність. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що виявлені в кваліфікаційної роботі практичні пропозиції щодо інвестицій в інноваційний розвиток підприємства оптової торгівлі можуть бути використані в інших підприємствах регіону.
- ДокументРозробка концепції караоке-ресторану «Liqht Cafe» ФОП Сташок О. А. шляхом впровадження кейтерингових послуг(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) ЩИДОВАР, ОЛЕКСАНДРАМетою роботи Мета кваліфікаційної роботи ‒ розробка концепції проєкту караоке-ресторану «Liqht Cafe» шляхом впровадження кейтерингових послуг. Проведено аналіз конкурентоздатності підприємства, що проєктується, розроблено концепцію та формування унікальної торгової пропозиції, проведено моделювання основних і додаткових послуг підприємства, , проведено аналіз інвестиційної привабливості проекту. Об’єктом дослідження є процес розробки концепції ресторану шляхом впровадження кейтерингових послуг. Предметом дослідження сукупність теоретичних та методичних положень, що складають основу розробки концепції ресторану шляхом впровадження кейтерингових послуг. Практична значущість дипломної роботи. Запропоновані у роботі пропозиції щодо забезпечення розвитку організації можуть бути використані на практиці вітчизняними підприємствами. Дипломна робота першого (бакалаврського) ступеня вищої освіти містить 82 сторінки, 14 таблиці, 10 рисунків. Перелік посилань нараховує 53 найменування.
- ДокументРозробка стратегії диверсифікації караоке-ресторану «Liqht Cafe» ФОП Сташок О.А.(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) РИЖИХ, АНДРІЙМетою дослідження є поглиблення теоретичних засад формування стратегії диверсифікації підприємства, в розробці методичного інструментарію і прикладних рекомендацій щодо формування стратегії диверсифікації для караоке-ресторану. Об’єктом дослідження є процеси формування та реалізації стратегії диверсифікації підприємства. Предметом дослідження є теоретичні, методичні і практичні засади формування стратегії диверсифікації. Методи дослідження. В процесі вивчення та аналізу проблемних питань кваліфікаційної роботи використано такі загальнонаукові прийоми і методи: логічний – для уточнення поняття «стратегія диверсифікації»; порівняльної оцінки – при дослідженні сучасних підходів до формування стратегії диверсифікації підприємства; статистичного аналізу – при визначенні тенденцій і перспектив розвитку ресторанного бізнесу в Україні; фінансово-економічного аналізу – при визначенні ефективності реконструкції ресторану. Кваліфікаційна робота містить 86 сторінок, 25 таблиць, 9 рисунків, 6 формул, 2 додатки. Перелік посилань нараховує 54 найменування.
- ДокументВдосконалення технології управління персоналом ресторану «Хеврон»(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) ХУТОРНА, ВЕРОНІКАМетою роботи є обґрунтування напрямів вдосконалення технології управління персоналом на підприємствах ресторанної галузі. Об’єктом дослідження є процеси вдосконалення технології управління персоналом на підприємствах. Предметом дослідження є наукові, методичні та практичні аспекти вдосконалення технології управління персоналом на підприємствах. Методи дослідження. Теоретичною і методичною основою проведених досліджень стали наукові концепції й теоретичні розробки провідних вітчизняних і закордонних учених щодо проблем розробки, впровадження та ефективного функціонування системи управління персоналом підприємств різної форми власності. В процесі дослідження використовувались такі методи: абстрактно-логічний, економіко-статистичний, зокрема його прийоми: (графічний, табличний, порівняння, групування), факторний аналіз (при визначенні впливу чинників на управління персоналом), методи соціологічного дослідження і експертних оцінок, метод теоретичного узагальнення та порівняння. Практична значущість роботи. В даній роботі запропоновані та обґрунтовані заходи впровадження навчання персоналу, які можуть бути використані на практиці різними підприємствами. Кваліфікаційна робота першого (бакалаврського) ступеня вищої освіти містить містить 87 сторінок, 2
- ДокументУправління ефективністю діяльності ПрАТ «Артвайнері»(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) КУРГАНОВА, АНАСТАСІЯАктуальність теми дослідження забезпечення ефективності діяльності підприємства в сучасних економічних умовах – це одна із головних проблем, яка набуває особливої актуальності, оскільки неправильно обрана стратегія і тактика управління в умовах високої конкуренції зможуть привести до критичних, загрожуючих наслідків щодо існування підприємства. Саме ефективне управління діяльністю підприємства сприяє формуванню довгострокових конкурентних переваг. Метою даної роботи є розробка управлінського інтрументарію підвищення ефективності діяльності ПрАТ «Артвайнері». Об’єктом дослідження є процес управління ефективністю діяльності підприємства. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти розробки управлінського інтрументарію підвищення ефективності діяльності виноробного підприємства. Керівництву ПрАТ «Артвайнері» було запропоновано вирішити основні проблеми, що існують на підприємстві, такі як: 1) введення відділу контролінгу 2) зменшення собівартості 3) підвищення кваліфікації працівників Впровадження системи контролінгу на підприємстві накож позитивно вплине на зниження собівартості, оскільки ця система сприяє більш ефективному застосуванні усіх ресурсів підриємства. Eкономічним ефектом від впровадження відділу контролінгу є зменшення собівартості реалізованої продуції за реалістичним прогнозом на 0,8% , тобто на 2839,448 тис грн, або за песимістичним прогнозом на 0,3%, тобто на 1064,793 тис грн. Третій захід – це підвищення кваліфікації працівників, він теж впливає на ефективність роботи фірмового магазину. Було встановлено та рекомендовано проходити підвищення кваліфікації робітникам на базі магазину – це зручно та дешево.
- ДокументШляхи удосконалення логістичної системи транспортного обслуговування ТОВ «Формаг Груп»(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) БАРАЙЧУК, АНАСТАСІЯМорські перевезення вантажів являють собою найбільш популярний вид міжнародних транспортних послуг. Основний обсяг міжнародної торгівлі в світі обслуговується саме морським транспортом. Морські вантажоперевезення відмінно підходять для будь-яких типів товарів і дозволяють забезпечувати високу економічність. Існуючі сьогодні способи організації перевезень дають можливість транспортувати, як великі партії, так і одиночні вантажі з максимальною ефективністю. Зростання світового торгового флоту, збільшення тоннажу і швидкостей суден привели до значного підвищення інтенсивності судноплавства. Якщо оцінювати дуже приблизно це поняття числом суден, що одночасно знаходяться в морі, неважко показати, що воно зростає значно швидше чисельного складу світового флоту. Так, при збільшенні середнього експлуатаційного часу з 0,4 до 0,6 інтенсивність судноплавства підвищується майже вдвічі. Сучасний стан морського торгового флоту України не в повному обсязі відповідає вимогам та потребам країни в перевезенні торгових та транзитних вантажів. Нерегульована лібералізація морської транспортної сфери в зовнішній торгівлі призвела до того, що морський транспортний потенціал України втратив національну квоту морських зовнішньоторгових перевезень. Контейнерні морські перевезення збірних вантажів користуються великою популярністю у представників малого та середнього бізнесу. Це оптимальний варіант для доставки невеликих партій товарів. Головною перевагою методу є те, що сплачується тільки та частина контейнера, яка надається під вантаж. Великий досвід і велика клієнтська база «ТОВ Формаг Груп» дозволяє забезпечувати швидке формування збірних вантажів, що дає можливість здійснювати максимально оперативні контейнерні морські перевезення.
- ДокументУдосконалення логістичної діяльності ТОВ «МВ Транспорт»(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) САДОВСЬКА, ІРИНАМетою дослідження є підвищення ефективності підприємства, удосконалення логістичної діяльності підприємства за рахунок впровадження технологій, тобто, встановлення системи GPS моніторингу та танк-контейнерів. Об’єктом дослідження є процес удосконалення логістичної діяльності підприємств транспортного бізнесу. Предметом дослідження є теоретичні, практичні аспекти щодо удосконалення управління логістичної діяльності підприємств транспортного бізнесу з перевезень. Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою проведених досліджень стали наукові концепції і теоретичні розробки провідних вітчизняних і закордонних учених в царині удосконалення організаційно-економічного механізму. У процесі досліджень застосовувались: метод теоретичного узагальнення та порівняння, індукції та дедукції, системний метод, метод синтезу та методи аналізу та динаміки. Кваліфікаційна робота містить 85 сторінок, 14 таблиць, 7 рисунків, 4 формул. Перелік посилань нараховує 51 найменування.
- ДокументПідвищення конкурентоспроможності ПП «Хаджибей-2005» на основі бенчмаркінгу(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) ТКАЧЕНКО, ОЛЕКСАНДРМетою дослідження є оцінка конкурентоспроможності ПП «Хаджибей-2005» та розробка практичних рекомендацій з її підвищення на основі бенчмаркінгу. Об’єктом дослідження є процеси управління конкурентоспроможністю ПП «Хаджибей-2005» на основі бенчмаркінгу. Предметом дослідження є теоретико-методичні та науково-практичні засади підвищення конкурентоспроможності ПП «Хаджибей-2005» на основі бенчмаркінгу. Методи дослідження. У процесі досліджень застосовувались: методи економічного факторного та трендового аналізу; логічні методи; метод теорії ефективної конкуренції; методи SWOT – аналізу; метод бенчмаркінгу. Кваліфікаційна робота містить 82 сторінки, 20 таблиць, 8 рисунків, 5 формул. Перелік посилань нараховує 55 найменування.
- ДокументУдосконалення складської логістики дистрибуційної компанії ТОВ «Айскомпані»(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) РАКУЛ, ГЕОРГІЙМетою дослідження є розгляд теоретичних положень та розроблення практичних рекомендацій з удосконалення складської логістики дистрибуційної компанії. Об’єктом дослідження є процес управління складською логістикою дистрибуційної компанії. Предметом дослідження є теоретичні та методичні аспекти, практичний інструментарій управління складською логістикою дистрибуційної компанії. Методи дослідження. Виконання кваліфікаційної роботи першого (бакалаврського) рівня вищої освіти здійснено на застосуванні загальних та спеціальних методів дослідження: статистичний аналіз, систематизації та узагальнення (для діагностики логістичної діяльності підприємства); фінансово–економічний аналіз (для дослідження економіко–управлінського стану підприємства); методичні підходи до оцінки ефективності логістичної діяльності (для виявлення проблем управління логістичною діяльністю підприємства), графічний (для наочного представлення результатів дослідження). Кваліфікаційна робота містить 90 сторінок, 14 таблиць, 9 рисунків, 6 формул, 4 додаток. Перелік посилань нараховує 62 найменування.
- ДокументУдосконалення системи управління конкурентоспроможністю ПрАТ «Одеський коньячний завод» (ТМ «Шустов»)(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) ШИЛЕНКО, ІРИНАМетою дослідження є розробка заходів з удосконалення системи управління конкурентоспроможністю ПрАТ «Одеський коньячний завод». Об’єктом дослідження є процес управління конкурентоспроможністю підприємства. Предметом дослідження є теоретико-методичні положення та практичні рекомендації щодо управління конкурентоспроможністю підприємства-виробника коньячних виробів. Методи дослідження. У процесі досліджень застосовувались такі загальнонаукові та спеціальні методи наукового дослідження: порівняння, економічного, статистичного та інтегрального аналізу, синтезу і формалізації, метод прогнозування, також використано системний підхід, графічний і табличний методи, SWOT-аналізу та ін. Кваліфікаційна робота містить 96 сторінки, 24 таблиць, 13 рисунків, 8 формул. Перелік посилань нараховує 40 найменування.
- ДокументУдосконалення механізмів профілактики міжособових конфліктів караоке-ресторану Liqht Cafe ФОП Сташок О.А(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) ЛУЦЕНКО, КАТЕРИНААктуальність теми. Проблема міжособистих конфліктів в трудовому колективі давно вивчається соціальними психологами, однак, у зв'язку з нововведеннями її актуальність зростає. Є підстави вважати, що в низці випадків суб'єктивні умови для виникнення міжособистих конфліктів існують до того, як реальні нововведення зіштовхують інтереси працівників з того або іншого питання. їх джерело - відношення, настанови, взаємні оцінки людей, які складаються в процесі спільної діяльності. Ці оцінки за звичайних умов можуть протягом тривалого часу залишатися невідомими членам трудового колективу. В цьому випадку вкрай важливим було б навчитися прогнозувати можливі конфліктні ситуації заздалегідь, тобто виявити умови, за яких вони виникають. Об’єктом дослідження є процес удосконалення механізмів профілактики міжособових конфліктів у трудовому колективі підприємства. Предмет дослідження теоретичні і практичні положення щодо удосконалення механізмів профілактики міжособових конфліктів у трудовому колективі підприємства. З вище зазначеного випливає мета кваліфікаційної роботи: визначення методу, який надав би можливість прогнозувати та попереджати міжособисті конфлікти в умовах нововведень. Структура роботи: вступ, 3 розділи, додатки, таблиці, графіки, , використано 78 літературних джерел, висновок. Загальний обсяг роботи на 92 сторінках.
- ДокументРозробка конкурентної стратегії кав’ярні «Кофевары» ФОП Волошина Д.І.(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) ВОЛОШИНА, ДІАНААктуальність даної теми зумовлена впливом конкурентної стратегії на показники діяльності підприємства, особливо на його фінансовий результат, адже, ті підприємства, що не мають конкурентної стратегії недоотримують прибуток та втрачають частку ринку. Стан сучасної економіки характеризується високою питомою вагою в ній сфери послуг, а діяльність підприємств з організації харчування є одним з найважливих елементів сфери послуг. Метою дослідження є розробка та обґрунтування ефективної конкурентної стратегії для кав’ярні «Кофевары» ФОП Волошина Д.І. Об’єктом дослідження є процес розробки конкурентної стратегії підприємств галузі громадського харчування. Предметом дослідження є теоретичні, практичні аспекти щодо розробки ефективної конкурентної стратегії закладів, що здійснюють обслуговування напоями. Методи дослідження. У процесі дослідження сучасних поглядів на управління конкурентною стратегією підприємств застосовувалися: системний підхід, методи економічного і статистичного аналізу, групування, експертної оцінки. Для отримання аналітичної інформації були використані дані статистичної звітності, внутрішньої, зокрема, бухгалтерської звітності підприємств. Для вибору та обґрунтування конкурентної стратегії підприємства використовувалися: метод порівняння, за допомогою якого було встановлено положення підприємства у конкурентній боротьбі. статистичний аналіз показників діяльності підприємства надав можливість визначити становище досліджуваного об’єкту. Теоретичною основою дослідження є роботи провідних зарубіжних та вітчизняних вчених, що присвячені питанням конкурентоспроможності та формуванню і реалізації конкурентних стратегій.