073-Менеджмент

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 5 з 358
  • Документ
    Розробка логістичної стратегії розвитку підприємства
    (ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2024) Вердієв Теймур
    Актуальність теми зумовлена необхідністю удосконалення логістичної стратегії розвитку підприємства. Військовий час накладає на роботу виробничих підприємств великий відбиток. Для продовження існування виробники повинні постійно впроваджувати нові ефективні методи господарювання, моніторити ситуацію на внутрішньому ринку та думати про закордонних покупців, для чого впроваджувати нові продукти та оптимізувати існуючі внутрішні процеси. У першому розділу «Теоретичні основи логістики. Стратегії розвитку підприємства» досліджено теоретичні основи логістики, як ключового інструменту ринкової економіки. Встановлена сутність та основні види логістичних стратегій на виробничих підприємствах. У другому розділу «Тенденції розвитку ринку хлібобулочних виробів» проаналізовано ринок зерна та проблеми, що виникли під час військових дій. Встановлені основні гравці ринку хлібобулочних виробів, проведено аналіз фінансово-економічної діяльності ТОВ «Одеській хлібозавод №4» та на підставі оцінки конкурентоспроможності побудовано багатокутник конкурентоспроможності. За результатами SWOT-аналізу запропоновані заходи щодо покращення діяльності підприємства. У третьому розділі «Рекомендації щодо логістичної стратегії розвитку ТОВ «Одеській хлібозавод №4» запрпоновано виробляти заморожені напівфабрикати та доставляти покупцям. Проведено порівняння найманого транспорту із власним на підставі чого рекомендовано закупити рефрижератор для доставки замороженої продукції.
  • Документ
    Практичні аспекти удосконалення логістичних процесів сучасного підприємства
    (ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2024) Демчук Єва
    Актуальність теми зумовлена необхідністю виживання команій на автотранспортному ринку України. Сучасна ситуація на ринку обумовлена зменшенням виробництва, відповідно зменшенням обсягів внутрішніх перевезень. Компанії шукають шляхи підвищення власної конкурентоспроможності за рахунок удосконалення логістичних процесів, залучення нових клієнтів, скорочення власних витрат, тощо. У першому розділу «Практичні аспекти удосконалення логістичних процесів сучасного підприємства» досліджено теоретичну складову менеджменту в контексті сучасних реалій автотранспортного підприємства, основні компоненти та принципи менеджменту. Розглянуто види логітики та практичні аспекти діяльності автоекспедиторських підприємств, їх логістичні процеси, ключові етапи та інфраструктуру. У другому розділу «Дослідження ринку автотранспортних послуг: тенденції» проведено аналіз сучасного ринку автотранспортних послуг, проаналізовано показники фінансово-економічної діяльності ПП «ДТЕК та оцінка його конкурентоспроможності. Проведено SWOT-аналіз за результатами якого запропоновано ряд дій щодо оптимізації діяльності підприємства У третьому розділі «Рекомендації щодо удосконалення логістичних процесів ПП «ДТЕК» запропоновано реорганізувати організаційну структуру підприємтсва, збільшити штат виділивши окремі посади за фаховими спеціалістами. Запропоновано закупити автотранспорт, що дозволить позиціонуватись підприємству вже як транспортно-експедиторській компанії.
  • Документ
    Управління логістикою підприємства в умовах військового стану
    (ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2024) Гузенко Вікторія
    Актуальність теми зумовлена необхідністю управління логістичними процесами на сучасних підприємствах, особливо в умовах військового стану, коли мова йде про необхідність «виживання» виробників. Тому потібно переглядати всі процеси, асортиментну та маркетингову політику, вплоть до дрібниць. У першому розділу «Управління логістикою підприємства в умовах військового стану» досліджено теоретико-методичні основи логістичного менеджменту на сучасному підприємстві, хронологію його трансформації, а також, принципи, завдання та розподіл персоналу. Обозначена важливість виробничої логістики в умовах військового стану та важливість забезпечення логістичної складової виробничого процесу У другому розділу «Ринок хлібобулочних виробів: динаміка та тенденції» проаналізовані тенденції сучасного ринку хлібобулочних виробів, основні фактори що впливають на нього, структуру виробництва, встановлено беззаперечне домінування вітчизняних виробників на внутрішньому ринку. Проведено аналіз показників фінансово-економічної діяльності ТОВ «Ширяєво хліб» та оцінка його конкурентоспроможності. У третьому розділі «Рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Ширяєво хліб» проведено SWOT-аналіз за результатами якого запропоновано використати існуючі потужності підприємства, виготовляти сухпайки у вигляді сухарів тривалого зберігання для чого закупити обладнання для пакування. Продукт в основному орієнтовано на військові потреби, але може використовуватись як туристами так і тими хто полюбляє снекі для перекусу.
  • Документ
    Розробка логістичної стратегії розвитку підприємства
    (ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2024) Вердієв Теймур
    Актуальність теми зумовлена необхідністю удосконалення логістичної стратегії розвитку підприємства. Військовий час накладає на роботу виробничих підприємств великий відбиток. Для продовження існування виробники повинні постійно впроваджувати нові ефективні методи господарювання, моніторити ситуацію на внутрішньому ринку та думати про закордонних покупців, для чого впроваджувати нові продукти та оптимізувати існуючі внутрішні процеси. У першому розділу «Теоретичні основи логістики. Стратегії розвитку підприємства» досліджено теоретичні основи логістики, як ключового інструменту ринкової економіки. Встановлена сутність та основні види логістичних стратегій на виробничих підприємствах. У другому розділу «Тенденції розвитку ринку хлібобулочних виробів» проаналізовано ринок зерна та проблеми, що виникли під час військових дій. Встановлені основні гравці ринку хлібобулочних виробів, проведено аналіз фінансово-економічної діяльності ТОВ «Одеській хлібозавод №4» та на підставі оцінки конкурентоспроможності побудовано багатокутник конкурентоспроможності. За результатами SWOT-аналізу запропоновані заходи щодо покращення діяльності підприємства. У третьому розділі «Рекомендації щодо логістичної стратегії розвитку ТОВ «Одеській хлібозавод №4» запрпоновано виробляти заморожені напівфабрикати та доставляти покупцям. Проведено порівняння найманого транспорту із власним на підставі чого рекомендовано закупити рефрижератор для доставки замороженої продукції.
  • Документ
    Управління інвестиційною стратегією підприємства та шляхи її підвищення
    (ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2024) Аржаковська Аля
    Актуальність теми полягає в тому, що управління інвестиційною стратегією підприємства є критично важливим аспектом для забезпечення його стійкого розвитку та конкурентоспроможності в умовах динамічного економічного середовища. Ефективна інвестиційна стратегія сприяє оптимізації ресурсів, мінімізації ризиків, залученню капіталу та підвищенню конкурентоспроможності, що особливо актуально в сучасних умовах швидких технологічних змін і глобальної конкуренції. У першому розділі «Теоретичні аспекти управління інвестиційною стратегією підприємства» визначено сутність управління інвестиційною стратегією підприємства. Розглянуто основні етапи розробки та впровадження інвестиційної стратегії. У другому розділі «Організаційноекономічна характеристика підприємства та аналіз його діяльності» виконано аналіз ринку хлібопродуктів. Наведено загальну характеристику ДПЗКУ «Одеський комбінат хлібопродуктів». Виконано аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища ДПЗКУ «Одеський комбінат хлібопродуктів». У третьому розділі «Рекомендації щодо покращення управління інвестиційною стратегією підприємства» розроблено рекомендацій щодо покращення управління інвестиційною стратегією підприємства та обгрунтувано економічну ефективність запропонованих рекомендацій.