45-а науково-методична конференція: Роль комплексного дипломного проектування у підвищенні якості підготовки фахівців
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 45-а науково-методична конференція: Роль комплексного дипломного проектування у підвищенні якості підготовки фахівців за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 162
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументКомплексне дипломне проектування як фактор підвищення якості вищої освіти(2014) Браженко, В.Є.; Чайка, І.К.; Воєцька, О.Є.Поліморфна модель вищої технічної освіти студентів, яка розроблена фахівцями ОНАХТ, орієнтована на поліфункціональний характер майбутньої інженерної діяльності. Модель освіти базується на знаннях фундаментальних, загальноосвітніх дисциплін та підвищенні рівня практичної підготовки студентів.
- ДокументДосвід використання тестової програми для оцінки знань на олімпіаді з готельно-ресторанної справи(2014) Котлик, С.В.; Дишкантюк, О.В.; Соколова, О.П.; Саламатіна, С.Є.Застосування тестових технологій в освітньому процесі вже давно стало досить поширеним компонентом освіти, чому сприяє розуміння таких переваг тестів, як технологічність, точність, націленість на об'єктивність. Тестування - більш справедливий метод, воно ставить усіх студентів у рівні умови, як у процесі контролю, так і в процесі оцінки, практично виключаючи суб'єктивізм викладача. Тести дозволяють зробити процедуру оцінювання однаковою для всіх студентів незалежно від місця проживання, типу та виду освітньої установи, в якому вони займаються.
- ДокументКомплексне дипломне проектування на факультеті ТЕХП та ПКЗ(2014) Шарахматова, Т.Є.; Ткаченко, Н.А.Ітоговою та самою важливою роботою кожного студента являється виконання дипломного проекту, що є наглядним показником рівня і якості отриманої за всі роки освіти.
- ДокументАналогії в курсі фізики(2014) Поліщук, С.Г.; Задорожний, В.Г.; Ревенюк, Т.А.Аналогія – це логічна категорія, яка виникла в сфері досліджень з фізики, відіграла значну роль в розвитку цієї науки, разом її почали застосовувати в повчальній і методичній літературі для пояснення і популяризації складних питань. Звичайно висновки, зроблені за допомогою аналогій, не можуть розглядатися як доказ. Відносно конкретних об’єктів такі висновки мають лише ймовірний характер. Проте, якщо вони стосуються абстрактних об’єктів, то за певних умов можуть бути достовірними.
- ДокументОсобливості викладання комп’ютерних дисциплін студентам напряму підготовки «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології»(2014) Волков, В.Е.Комплекс комп’ютерних дисциплін є основою підготовки кваліфікованого фахівця з автоматизації. Неперервність підготовки інженерів з інформатики, комп’ютерної техніки та сучасних комп’ютерних технологій – це вимога роботодавців, виконання якої безумовно гарантує конкурентоспроможність випускників ОНАХТ на ринку праці.
- ДокументШляхи підвищення якості математичної підготовки спеціалістів та їх реалізації в учбовому процесі(2014) Нужна, Н.В.теперішньому часі випускники технічних вузів потребують серйозу математичну підготовку. Математичні методи допомагають досліджувати широке коло проблем, застосувати теоретичні досягнення на практиці. Необхідно поставити математичну освіту в вузі таким чином, щоб випускники мали чітке уявлення, що таке математична модель, в чому полягає математичний підхід до вивчення явища реального світу, як його можна застосувати і що він може дати.
- ДокументЕфективність використання інформаційних технологій в умовах реформування вищої освіти(2014) Макаринська, А.В.; Лапінська, А.П.В даній роботі розглядається ефективність використання інформаційних технологій в умовах реформування вищої освіти.
- ДокументАктивізація практичних робіт з дисципліни «Основи програмування та програмне забезпечення»(2014) Вайнфельд, Е.Й.; Монтік, П.М.Дисципліна «Основи програмування та програмне забезпечення» викладається для студентів, що вчаться на молодшого спеціаліста за спеціальністю «Монтаж, обслуговування засобів і систем автоматизації технологічного виробництва». Одними з основних завдань, що вирішує навчальна дисципліна, є формування у студентів базових уявлень про спільну роботу програмної і апаратної частин комп’ютера, інших мікропроцесорних і мікроконтролерних пристроїв, набуття студентами знань та навичок програмування на мові високого рівня.
- ДокументДо питання методології інтерактивних методів навчання у ВНЗ(2014) Стрікаленко, Т.В.; Орлова, М.Л.; Ляпіна, О.В.; Берегова, О.М.Інтерактивні (англ. interaction – взаємодія) методи навчання розглядають як складову інноваційних технологій (англ. innovation - нововведення), що спираються на загально дидактичні принципи систематичності, науково обґрунтованого відбору навчального матеріалу, зв’язку теорії з практикою, свідомої та активної участі студентів у різних видах діяльності.
- ДокументЗначення предмету «Гроші та кредит» на кафедрі обліку та аудиту(2014) Немченко, В.В.«Гроші та кредит» тривалий час викладався на кафедрі обліку та аудиту. Ця дисципліна була передана тоді, коли була утворена кафедра менеджменту та фінансів. Лише у 2013 році дисципліна «Гроші та кредит» була повернута на кафедру обліку та аудиту. Предмет «Гроші та кредит» генетично пов’язаний з підготовкою фахівців з бухгалтерського обліку та аудиту, економістів, менеджерів, маркетологів. В умовах конкуренції між учасниками ринку успіху досягає той, хто володіє сучасними методами використання грошей, кредиту, технологією банківської справи.
- ДокументРоль самостійної роботи студентів у процесі підвищення якості навчання(2014) Сахарова, З.М.Сучасна тенденція системи вищої освіти, що змінюється під впливом новітніх технологій, розширення інформаційної бази вимагає від майбутніх спеціалістів підприємства творчого підходу до обґрунтування і прийняття управлінських рішень.
- ДокументПроцесний підхід в управлінні підготовкою компетентних фахівців(2014) Жигайло, О.М.Одним з найбільш затребуваних на ринку праці є IT-фахівець. Для тих спеціальностей, за якими ведеться підготовка студентів у ВНЗ України, немає їх чіткої орієнтації на формування фахівця саме цього профілю. Для цього в ОНАХТ можливо і навіть дуже доцільно в рамках навчання по спеціальності "Автоматизація технологічних процесів" вводити і розвивати в учбовому процесі деякі спеціалізації, які б забезпечували стабільний попит роботодавців на наших випускників та прийом їх на високооплачувану роботу.
- ДокументЯк поліпшити викладання курсу загальної фізики(2014) Федосов, С.Н.Фізика є базовою дисципліною при підготовці інженерних кадрів. Розуміння фізичних явищ і фундаментальних законів становить не тільки основу для освоєння спеціальних дисциплін, а й формує у студентів вміння мислити. У той же час, число годин на вивчення фізики неухильно скорочується, а обсяг навчального матеріалу при цьому збільшується. Стара програма з фізики для технічних вузів не відображає повною мірою професійну спрямованість навчання, що не дозволяє забезпечити належну мотивацію вивчення фізики і відповідно необхідний рівень підготовки.
- ДокументЗначення самостійної роботи студента в оволодінні спеціальністю на технологічних семінарах(2014) Паскал, Ю.Г.Самостійна робота студента являє собою одну із важливих форм учбового процесу. Для успішного виконання самостійної роботи студентам необхідне ретельне планування та контроль з боку викладачів. Викладачі створюють учбово-методичні комплекси з окремих дисциплін, що є педагогічною допомогою студентам в їх самостійній учбово-пізнавальній діяльності.
- ДокументПараметризація креслень(2014) Краснодемська, О.А.; Федосєєв, О.В.При створенні комплекту конструкторської документації на будь-який технічний виріб часто виникає необхідність створення креслень однотипних деталей - однакових по конфігурації, але різних за розмірами. При традиційній розробці конструкторської документації існує один шлях раціоналізації створення креслень - табличне креслення, яке має перевагу: викреслювання одного зображення із зазначенням різних типорозмірів; і недолік: може бути використане тільки в межах однієї складальної одиниці.
- ДокументУдосконалення системи оцінювання самостійної роботи студентів заочної форми навчання на засадах кредитно-модульної системи(2014) Капустян, А.І.; Гураль, Л.С.В даній роботі розглядається удосконалення системи оцінювання самостійної роботи студентів заочної форми навчання на засадах кредитно-модульної системи.
- ДокументВпровадження методів активного навчання при підготовці бакалаврів напряму 6.140103 “Туризм”, 6.140101 “Готельноресторанна справа”(2014) Олійник, В.Д.; Коваленко, Н.О.Ще у 80-тих роках ХХ століття у школах активних методів навчання та ділових ігор викладачі, керівники підприємств і ВНЗ мали можливість ознайомитись і набути практичні навики з різних способів ефективної організації педагогічного процесу. Під методами активного навчання розуміють такі способи організації педагогічного процесу у ВНЗ, які максимально активізують діяльність у студентів, стимулюють їх до виявлення активності, самостійності, самовдосконалення.
- ДокументІнноваційна привабливість виконання наукових дипломних проектів(2014) Овсянникова, Л.К.; Валевська, Л.О.; Калаянова, В.В.Перед вищим навчальним закладом стоїть завдання підготувати висококваліфікованих фахівців, які добре орієнтуються у всіх аспектах суспільного життя. При вирішенні цього завдання необхідно приділити особливу увагу розвитку творчих здібностей у студентів, що може стати основою для самовдосконалення фахівця в процесі його професійної діяльності.
- ДокументПрактична підготовка студентів до виконання курсового проектування(2014) Азарова, Н.Г.; Агунова, Л.В.Метою виконання курсового проекту є підготовка до дипломного проектування. Студенти, що навчаються за навчальними планами спеціальності 6.030601 освітньо-кваліфікаційного рівня „бакалавр” за кафедрою технології м’яса, риби і морепродуктів вивчають дисципліну „Техніка і технологія галузей харчових виробництв”. Матеріал даної дисципліни дає можливість студентам ознайомитись з технологією отримання м’ясної сировини і виробництвом з неї м’ясних продуктів.
- ДокументШляхи оптимізації самостійної фізкультурноспортивної діяльності студентів(2014) Максимчук, Б.В.; Шевченко, В.В.Одним із головних завдань процесу стимулювання самостійної діяльності є активізація фізкультурного інтересу, оскільки без цього психологічного механізму не може здійснюватися розвиток мотиваційної та емоційної сфер людини у фізкультурній діяльності.