45-а науково-методична конференція: Роль комплексного дипломного проектування у підвищенні якості підготовки фахівців

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 5 з 118
  • Документ
    Деякі шляхи подалання мовного бар’єру на заняттях з математики у студентів-іноземців на етапі довузівської підготовки
    (2014) Шпота, Л.І.
    Багатолітній досвід викладання математики на підготовчому факультеті для слухачів-іноземців показує,що рівень знань з математики, як правило, не відповідає вимогам, які пред’являются у вишах України, при цьому відсутність знання мови ускладнюють ситуацію.
  • Документ
    Екологічна складова комплексних дипломних проектів
    (2014) Шевченко, Р.І.
    В даній роботі розглядається екологічна складова комплексних дипломних проектів.
  • Документ
    Методика викладання філософії в сучасній вищій школі
    (2014) Шевченко, Г.А.
    У практиці викладання філософії можна нерідко зіткнутися з тією обставиною, що вивчення студентами цієї науки здійснюється не творчо, що не сприяє формуванню у них навичок та інтересу до самостійного аналітичного мислення. Очевидно, причину цього треба шукати не стільки у студенті, скільки в методах викладання.
  • Документ
    Комплексне дипломне проектування на факультеті ТЕХП та ПКЗ
    (2014) Шарахматова, Т.Є.; Ткаченко, Н.А.
    Ітоговою та самою важливою роботою кожного студента являється виконання дипломного проекту, що є наглядним показником рівня і якості отриманої за всі роки освіти.
  • Документ
    Нові аспекти комплексного дипломного проектування
    (2014) Хоренжий, Н.В.
    У відповідності із вимогами компетентнісної концепції вищої освіти, виконання комплексного дипломного проекту здійснює якісний перехід від засвоєння теоретичних знань студентів, отриманих при навчанні студентів у ОНАХТ, до їх трансформації в уміння і навички творчого розв’язування різноманітних виробничих задач будь-якого якісного змісту. Крім того, робота в колективі зацікавлених співавторів сприяє підвищенню професійної майстерності студентів, набуттю навичок управлінської, організаційної та дослідницької роботи; з’являється особисто значима потреба у постійному вдосконаленні знань.