45-а науково-методична конференція: Роль комплексного дипломного проектування у підвищенні якості підготовки фахівців
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Зараз показуємо 1 - 5 з 118
- ДокументДеякі шляхи подалання мовного бар’єру на заняттях з математики у студентів-іноземців на етапі довузівської підготовки(2014) Шпота, Л.І.Багатолітній досвід викладання математики на підготовчому факультеті для слухачів-іноземців показує,що рівень знань з математики, як правило, не відповідає вимогам, які пред’являются у вишах України, при цьому відсутність знання мови ускладнюють ситуацію.
- ДокументЕкологічна складова комплексних дипломних проектів(2014) Шевченко, Р.І.В даній роботі розглядається екологічна складова комплексних дипломних проектів.
- ДокументМетодика викладання філософії в сучасній вищій школі(2014) Шевченко, Г.А.У практиці викладання філософії можна нерідко зіткнутися з тією обставиною, що вивчення студентами цієї науки здійснюється не творчо, що не сприяє формуванню у них навичок та інтересу до самостійного аналітичного мислення. Очевидно, причину цього треба шукати не стільки у студенті, скільки в методах викладання.
- ДокументКомплексне дипломне проектування на факультеті ТЕХП та ПКЗ(2014) Шарахматова, Т.Є.; Ткаченко, Н.А.Ітоговою та самою важливою роботою кожного студента являється виконання дипломного проекту, що є наглядним показником рівня і якості отриманої за всі роки освіти.
- ДокументНові аспекти комплексного дипломного проектування(2014) Хоренжий, Н.В.У відповідності із вимогами компетентнісної концепції вищої освіти, виконання комплексного дипломного проекту здійснює якісний перехід від засвоєння теоретичних знань студентів, отриманих при навчанні студентів у ОНАХТ, до їх трансформації в уміння і навички творчого розв’язування різноманітних виробничих задач будь-якого якісного змісту. Крім того, робота в колективі зацікавлених співавторів сприяє підвищенню професійної майстерності студентів, набуттю навичок управлінської, організаційної та дослідницької роботи; з’являється особисто значима потреба у постійному вдосконаленні знань.