073-Менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 073-Менеджмент за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 301
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументРозробка заходів щодо просування продукції караоке-ресторану “Light Café” ФОП Сташок О. А.(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) ЛАЩЕВСЬКА, МАРГАРИТААктуальність теми Український ринок товарів та послуг достатньо насичений у найрізноманітніших сферах. Увійти на ринок та переконати споживачів у якості товару та втримати пріоритетні позиції для виробника стає все складніше, хоча має максимум переваг: збільшити обсяг продажу; завоювати певну частину ринку; збільшити прибуток; зменшити залежність від процесу реалізації одного товару або асортиментної групи; ефективніше використовувати існуючу систему товароруху; створити або підтримувати образ інноваційної організації. Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування та розробка теоретичних положень та практичних рекомендацій щодо просування продукції караоке-ресторану «Light Cafe» ФОП Сташок О.А. Об’єктом дослідження виступає процес просування продукції караоке-ресторану «Light Cafe» ФОП Сташок О.А. Предметом дослідження теоретичні положення та практичні рекомендацій з просування продукції караоке-ресторану «Light Cafe» ФОП Сташок О.А. Практична значущість кваліфікаційної роботи. Надані у роботі пропозиції щодо розробки заходів з просування продукції караоке-ресторану «Light Cafe» ФОП Сташок О.А. нададуть можливість керівництва підприємства підвищити конкурентоспроможність підприємства Кваліфікаційна роботи першого (бакалаврського) ступеня вищої освіти містить 95 сторінок, 19 таблиць, 2 рисунків. Перелік посилань нараховує 68 найменувань.
- ДокументУдосконалення організаційно-економічних механізмів діяльності ТОВ «Одесагаз -Постачання»(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) СЕРЕДА, ОЛЕКСАНДРАМетою дослідження є обґрунтування системи заходів щодо удосконалення організаційно-економічного механізму діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є процес удосконалення організаційно-економічних механізмів діяльності підприємства. Предметом дослідження є теоретичні, практичні аспекти щодо удосконалення організаційно-економічних механізмів діяльності підприємства. Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою проведених досліджень стали наукові концепції і теоретичні розробки провідних вітчизняних і закордонних учених в царині удосконалення організаційно-економічного механізму. У процесі досліджень застосовувались: метод теоретичного узагальнення та порівняння, індукції та дедукції, системний метод, метод синтезу та методи аналізу та динаміки. У сучасних умовах вибір ефективного напряму удосконалення організаційно-економічного механізму підприємства є важливим завданням, від рішення якого залежить його розвиток. Кваліфікаційна робота містить 91 сторінок, 21 таблицю, 22 рисунка, 10 формул, 5 додатків. Перелік посилань нараховує 53 найменування
- ДокументУдосконалення системи методів менеджменту караоке-ресторану «LiqhtCafe» ФОП Сташок О.А.(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) ЛАЗАР, АНАСТАСІЯМетою дослідження є поглиблення теоретичних засад та обґрунтування управлінських рішень щодо удосконалення системи методів менеджменту на підприємствах ресторанного бізнесу в сучасних умовах господарювання. Об'єктом дослідження є системаметодів менеджменту підприємств ресторанного бізнесу в сучасних умовах. Предметом дослідження є теоретико-методичні аспекти формування сучасної системи методів менеджментукараоке-ресторану «LiqhtCafe» ФОП Сташок О.А. Методи дослідження.У дослідженні застосовувалися логістичний, порівняльний, статистичний і графічний методи аналізу, а також системний, експертний і комплексний підходи. При розкритті теоретичних положень щодо пояснення методів менеджменту використано методлогічного узагальнення. Припорівнянн і особливостей використання методів управління у класичному менеджменті та менеджменті ресторанного бізнесу використано методи аналізу, синтезу та системно-структурного порівняння. Кваліфікаційна робота містить 104 сторінки, 21таблицю, 20 рисунків, 2 формули, 1 додаток. Перелік посилань нараховує 70 найменувань.
- ДокументУдосконалення системи управління конкурентоспроможністю ПП «Хаджибей-2005»(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) ЧЕРНЯК, ОЛЕКСАНДРМетою дослідження є удосконалення системи управління конкурентоспроможністю підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління конкурентоспроможністю виноробного підприємства. Предметом дослідження є теоретичні, практичні аспекти щодо удосконалення системи управління конкурентоспроможністю підприємств. Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою проведених досліджень стали наукові концепції і теоретичні розробки провідних вітчизняних і закордонних учених в царині удосконалення системи управління конкурентоспроможністю. У процесі досліджень застосовувались: метод теоретичного узагальнення та порівняння, індукції та дедукції, системний метод, метод синтезу та методи аналізу та динаміки. Кваліфікаційна робота містить 89 сторінок, 20 таблиць, 2 9 рисунків, 2 0 формул. Перелік посилань нараховує 68 найменувань.
- ДокументФормування організаційної культури ТОВ «ЮРТАЛ» в сучасних умовах(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) ОМЕЛЬЧЕНКО, ДМИТРОМетою дослідження є проаналізувати особливості формування організаційної культури в сучасних умовах та розробити заходи щодо її удосконалення на ТОВ «ЮРТАЛ». Об’єктом дослідження є процес формування організаційної культури на підприємствах. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти формування організаційної культури в сучасних умовах на ТОВ «ЮРТАЛ». Методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою проведених досліджень стали наукові концепції і теоретичні розробки провідних вітчизняних і закордонних учених в частині удосконалення організаційно-економічного механізму. У процесі досліджень застосовувались: метод теоретичного узагальнення та порівняння, індукції та дедукції, системний метод, метод синтезу та методи аналізу та динаміки. Кваліфікаційна робота містить 96 сторінок, 11 таблиць, 15 рисунків. Перелік посилань нараховує 55 найменувань.
- ДокументФормування стратегії просування продукції ПрАТ «Одеський коньячний завод» ТМ «Шустов»(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) КУНЦА КУРС, КАТЕРИНАВикористання реклами, як провідного інструменту просування сприяє значному розвитку ринкових відносин, науково-технічного прогресу, торгівлі, виробництва та надання послуг. Підприємства, які застосовують рекламні елементи в своїй практичній діяльності, як правило, краще організовані та конкурентоспроможні. Водночас, питання організації реклами на підприємствах та формування практичних аспектів ефективного функціонування системи управління маркетингом залишаються недостатньо вивченими. З урахуванням викладеного дослідження сутності управління рекламною діяльністю та її значення в формуванні конкурентоспроможності підприємства на ринку набуває великого значення, а актуальність теми не викликає сумніву. Метою дослідження є формування стратегії просування продукції ПрАТ «Одеський коньячний завод». Об’єктом дослідження є процес формування функціональних стратегій підприємства. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти формування стратегії просування продукції підприємства-виробника коньяків. У процесі досліджень застосовувались такі загальнонаукові та спеціальні методи наукового дослідження: для порівняння стратегічного та оперативного управління, систематизації підходів до визначення стратегії та аналізу інших теоретичних аспектів формування сратегії просування – методи порівняння, синтезу і формалізації; для аналізу зовнішнього та внутрішнього середовища застосовано економічний, статистичний та інтегральний аналізи, метод прогнозування; безпосередньо для формування стратегії просування ПрАТ «Одеський коньячний завод» використано системний підхід, графічний і табличний методи, SWOT-аналізу та ін. методи стратегічного управління. Практична цінність одержаних результатів визначається тим, що основні теоретичні положення бакалаврської роботи можуть бути використані у практичній діяльності суб’єктів господарювання. Результати дослідження можуть використані підприємствами, зокрема ПрАТ «Одеський коньячний завод» для формування стратегії просування.
- ДокументШляхи удосконалення логістичної системи транспортного обслуговування ТОВ «Формаг Груп»(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) БАДР, АМІНАСучасні умови господарювання орієнтують підприємства на широке використання інформації, яка сьогодні є найважливішим ресурсом, оскільки вони мають самостійно визначати і прогнозувати параметри зовнішнього середовища, асортимент продукції, ціни, постачальників, ринки збуту тощо, вміти швидко, а головне - правильно реагувати на будь-які зміни у зовнішньому і внутрішньому середовищі та відповідно до цього корегувати свою діяльність. У такому разі зростає роль інформаційно-комунікаційного забезпечення управління, яке дозволяє підвищити оперативність прийняття рішень, рівень контролю за ходом виробничих процесів, адаптивність і стабільність системи управління протягом тривалого періоду часу. Питання впровадження та використання сучасних інформаційних технологій в управлінні сільськогосподарським виробництвом сьогодні є все більш популярним, про що свідчить досить велика кількість наукових публікацій вітчизняних економістів, у яких розглядаються методичні підходи до формування інформаційного забезпечення управління виробництвом різних видів продукції аграрного сектору у сільськогосподарських підприємствах. Водночас розв’язання цього питання обумовлює практичну необхідність оцінки сучасного стану інформаційно-комунікаційного забезпечення управління виробництвом продукції у сільськогосподарських підприємствах. Актуальність теми дослідження зумовлена уповільненням розвитку підприємств під впливом недостатності інформаційно-комунікаційного забезпеченням. Необхідність вирішення порушених питань потребує розроблення структурно-функціональної моделі формування інтегрованої системи комунікацій розвитку взаємодії інформації та комунікацій в діяльності підприємств.
- ДокументРозробка конкурентної стратегії підприємства ТОВ «ПТК «Шабо»(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) СЕВАСТЬЯНОВ, ВЛАДИСЛАВМетою роботи є розробка конкурентних стратегій виноробних підприємств на прикладі ТОВ «ПТК «Шабо». Об’єктом дослідження є процес конкурентного стратегічного управління виноробними підприємствами. Предметом дослідження є вивчення теоретичні засад формування конкурентних стратегій на прикладі ТОВ «ПТК «Шабо». Базою дослідження обрано товариство з обмеженою відповідальністю «Промислово-торгівельну компанію «Шабо». Методи дослідження. В дипломній роботі були використанні наукові концепції і теоретичні розробки провідних вітчизняних і закордонних вчених в розробці та впроваджені стратегій розвитку на підприємстві. У процесі досліджень застосовувались: методи узагальнення та порівняння, метод аналізу результатів, системний метод, метод динаміки, методи PEST та SWOT-аналізу. Результати проведеного дослідження нададуть змогу вітчизняним промисловим виноробним підприємствам підвищити власний інноваційний потенціал завдяки впровадженню елементів діджиталізації для продукції. Результати дослідження можуть використані підприємствами, зокрема ТОВ «ПТК «Шабо» для формування напрямів подальшого інноваційного розвитку.
- ДокументФормування комплексу інноваційних послуг ТОВ «Харекаді» Ресторан «Morgan»(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) АЛЕКСЄЄВА, СЮЗАННАСучасний ринок ресторанних послуг характеризується нетривалим життєвим циклом – від одного до трьох років, а за даними Всесвітнього довідника Дунна та Бредстріта за ступенем ризику ресторанний бізнес незмінно посідає третє-четверте. Тому для закріплення і розвитку на ринку ресторанних послуг, підприємствам ресторанного господарства необхідно постійно розвиватися. Позитивному розвитку підприємства сприяє перш за все впровадження інновацій. Для того, щоб вижити і розвиватися в конкурентному ринковому середовищі, ринкові суб’єкти повинні вміти формувати власні конкурентні переваги, які здебільшого досягаються завдяки впровадженню інновацій [2, Izhevskyy, 2011, р. 9]. Метою дослідження є інноваційні розробки у сфері підприємств ресторанного господарства. Дослідженням теоретико-методологічних проблем сутності інновацій, інноваційної політики та управління інноваційними процесами займалися такі вітчизняні вчені: С. Биконя. О. Василенко, А. Власова, О. Волков, В. Гринев, В. Дорофієнко та інші. Необхідно підкреслити, що деякі проблеми, пов’язані з впровадженням інновацій на підприємства ресторанного господарства сформульовані в працях Г. П’ятницької, А. Расулової, В. Іжевського, Н. Михайлової, В. Марцина. Однак, незважаючи на значний вклад перелічених вчених, аналіз інформації в цій сфері свідчить, що все ж таки залишаються не вирішеними питання впровадження інновацій на підприємствах ресторанного господарства.
- ДокументКорпоративна культура як ефективний інструмент управління ресторану «Хеврон»(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) БРАГАР, МАРГАРИТАЦілеспрямоване й ефективне управління розвитком корпоративної культури та її елементів є одним із головних завдань сучасного менеджменту. Потреба в управлінні процесом формування та розвитку корпоративної культури передбачає як діагностику її підсистем та елементів, так й ефективне планування та реалізацію відповідних управлінських заходів. Подальшого дослідження потребує комплекс проблем, пов’язаних із формуванням нового механізму управління розвитком корпоративної культури, розроблення теоретико-методичних підходів щодо діагностики її підсистем та елементів. Сьогодні більшість практиків поділяють думку, що стратегія ресторану, його місія та цілі, структура, тип людей, які приймають рішення і виконують їх, прийняті стандарти поведінки, цінності та ідеали, що розділяються всіма працівниками підприємства, як правило, відображають корпоративну культуру ресторану. Корпоративна культура ресторанного підприємства безпосередньо впливає на конкурентоспроможність, прискорює і збільшує обсяги продажів. Це інструмент досягнення стратегічних цілей ресторану, орієнтованих на перспективу, що особливо важливо в умовах економічної кризи. У зв'язку з цим дана тема є актуальною. Враховуючи значну мінливість та динаміку зовнішніх та внутрішніх умов та факторів ведення бізнесу, більш детального аналізу потребують механізми впливу на стан й рівень корпоративної культури на підприємствах ресторанного господарства (РГ) та розробка практичних рекомендацій щодо її формування, зазначене й обумовило мету нашого дослідження.
- ДокументДослідження шляхів удосконалення кадрової політики на ДП «Адідас Україна»(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) БЕРКО, ОЛЬГАНа нинішньому етапі дослідниками зроблено значний внесок в дослідження проблеми результативності функціонування організацій в цілому, і зокрема, питань планування формування і здійснення програм навчання кадрів. Проте, до цього часу проблемам стратегічного виховання кадрів в галузевому аспекті відводилося досить мало уваги. У практичній діяльності велике різноманіття застосовуваних методик виховання кадрів, починаючи від державної системи освіти і завершуючи самоосвітою, призводить до слабкої результативності їх використання. Крім цього, сьогодні залишаються методологічні проблеми щодо оцінки результативності навчання персоналу, в тому числі - обґрунтування інвестицій в навчання, що пов'язано з питаннями асиметрії інформації в даному напрямку, браком можливостей виключення факторів і структурної складності самого процесу навчання. Кадрова політика - це складова частина управлінської діяльності виробничої політики компанії. Кадрова політика є цілеспрямованою діяльністю в створенні трудових колективів, які найкращим чином можуть сприяти поєднанню пріоритетів і цілей організації і його співробітників. Питання управління організаціями та персоналом є одними з найважливіших наукових завдань і диктують зміни вимог до підготовки висококваліфікованого та конкурентоспроможного персоналу. Тому в останні роки в Україні поширюється діяльність в області професійного розвитку на всіх рівнях. Крім того, функціонування сучасних організацій залежить від прийнятих управлінських рішень. Отже, результативність господарської діяльності організації, галузі і країни залежить від якості управління персоналом, роль якого має стратегічне значення для сучасного розвитку України. Керівники передових компаній повинні чітко усвідомлювати, що без кваліфікованого персоналу практично неможливо домогтися високої ефективності виробництва, навіть при наявності інноваційних технологій і сприятливих зовнішніх умов продуктивної праці. Саме людьми робиться робота, подаються ідеї і це дозволяє компаніям вистояти в конкурентній боротьбі.
- ДокументУправління діловою кар’єрою як умова ефективного розвитку персоналу ресторану «Морвокзал» ФОП «Моргун Олег Васильович»(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) СУХОВА, ВІКТОРІЯМета роботи полягає у дослідженні системи та ефективних інструментів управління діловою кар’єрою персоналу і наданні відповідних пропозицій для закладів ресторанного бізнесу. Об’єктом дослідження є система управління діловою кар’єрою персоналу в закладах ресторанного бізнесу. База дослідження – ресторан «Морвокзал» ФОП «Моргун Олег Васильович». Предметом дослідження є визначення кар'єрних орієнтирів, мотивів та процесу управління діловою кар’єрою на підприємстві. Методи дослідження. Теоретичною і методичною основою досліджень стали такі методи дослідження: системний та ситуаційний підходи до вивчення сучасних аспектів управління діловою кар’єрою підприємством, а також ряд загальнонаукових і спеціальних методів, зокрема: наукової абстракції, індукції та дедукції, аналізу й синтезу (для формування теоретико-методичних засад роботи), статистичних порівнянь, вибіркового обстеження та групування (при дослідженні кар’єрних мотивів, тенденцій розвитку українського ринку ресторанного бізнесу), моделювання, узагальнення, універсалізації, ідеалізації (при формулюванні висновків та розробленні практичних рекомендацій щодо ресторану «Морвокзал» ФОП «Моргун Олег Васильович».). Кваліфікаційна робота містить 100 сторінок, 17 таблиць, 18 рисунка, 7 формул, 1 додаток. Перелік посилань нараховує 74 найменування.
- ДокументПідвищення конкурентоспроможності підприємства шляхом впровадження продуктових інновацій в караоке-ресторан «Liqht Cafe» ФОП Сташок О.А.(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) МАЗНЮК, ДАНИЛОАктуальність теми дослідження. Ресторанний бізнес в сучасних умовах розвивається дуже стрімкими темпами. З кожним роком з’являється все більше схожих підприємств, що змушує постійно шукати та розробляти нові можливості, які допомагатимуть підвищувати ефективність його функціонування. Підприємства постійно повинні бути гнучкими в адаптуванні до змін середовища функціонування. В умовах забезпечення інноваційної конкурентоспроможності вітчизняних підприємств набуває актуальності питання розроблення та впровадження продуктових інновацій, які наддадуть конкурентні переваги досліджуваному підприємству. Метою роботи є розробка та обґрунтування практичних рекомендацій щодо впровадження продуктових інновацій в караоке-ресторані «Light Cafe» ФОП Сташок О. А. для підвищення конкурентної позиції на ринку. Об’єктом дослідження є процес підвищення конкурентоспроможності підприємства, шляхом впровадження продуктових інновацій Предметом дослідження є науко-теоретичні, методичні та практичні заходи з підвищення конкурентоспроможності караоке-ресторану «Liqht Cafe» на основі впровадження продуктових інновацій. Практична значущість кваліфікаційної роботи. Запропоновані у роботі пропозиції можуть бути використані підприємствами, зокрема караоке-рестораном «Liqht Cafe» для формування напрямів інноваційного розвитку. Кваліфікаційна робота першого (бакалаврського) ступеня вищої освіти містить містить 81 сторінки, 22 таблиці, 8 рисунків, 2 формули. Перелік посилань нараховує 55 найменувань.
- ДокументУдосконалення організаційної структури управління ФОП Сташок О.А. (Light Cafe, караоке-ресторан)(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) БАБІЧЕВА, КСЕНІЯДипломну роботу присвячено вирішенню актуальної науково-прикладної проблеми діагностики якості організаційних структур управління підприємствами на основі розвитку теоретичних і науково-методичних положень такої оцінки, розробки практичних рекомендацій з удосконалення здійснення процесу діагностики на прикладі підприємств ресторанного бізнесу. Нестійке, середовище функціонування українських підприємств, кризові макро- та мікроекономічні явища спонукають менеджерів до пошуку нових резервів росту і оптимізації управлінської діяльності. Наріжним каменем, на якому ґрунтується система управління підприємством є організаційна структура управління (далі – ОСУ). Саме тому, на нашу думку, модернізацію системи менеджменту необхідно починати з діагностики і оптимізації ОСУ. Для виявлення напрямів, за якими слід удосконалювати організаційну структуру управління систему менеджменту на підприємстві, в першу чергу, необхідно оцінити стан діючої ОСУ. У зв’язку з цим, особливої актуальності набувають питання діагностики якості організаційної структури управління підприємством. Разом з цим, недостатньо уваги науковці приділяють аналізу ОСУ, який є одним із ключових факторів успішного функціонування всієї системи управління підприємством. Це викликає необхідність дослідження процесу діагностики якості організаційної структури управління і обумовлює актуальність обраної тематики дипломноїї роботи, її цільову спрямованість та сутнісне наповнення.
- ДокументУдосконалення логістичної діяльності дистрибуційної компанії ТОВ «АЙСКОМПАНІ»(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) ДВОРЕЦЬКИЙ, ОЛЕКСІЙКваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаної літератури, додатків. В першому розділі розглянуто сучасні концепції логістики, сутність та принципи логістичної діяльності підприємства, методики аналізу ефективності логістичної діяльності підприємства. У другому розділі проаналізовано вітчизняний ринок дистрибуції молочних продуктів, здійснено загальну оцінку фінансового стану підприємства, досліджено логістичну діяльність ТОВ «АЙСКОМПАНІ». У третьому розділі розглянуто інноваційні підходи до удосконалення логістичної діяльності підприємств, запропоновано напрями удосконалення логістичної діяльності ТОВ «АЙСКОМПАНІ» та проведено оцінку економічної ефективності запропонованих заходів. Актуальність теми. Для того щоб забезпечити сталий розвиток та збереження своїх позицій на ринку, підприємства повинні мобільно реагувати на всі зміни зовнішнього середовища. У звязку з цим, підприємствам треба шукати та впроваджувати новітні методи управління - до таких належить логістична концепція управління підприємством. Сучасні тенденції розвитку ринку продовольчих товарів характеризуються високим ступенем конкуренції, залежністю від впливу природних та екологічних факторів, потребою в спеціальних умовах зберігання продукції – все це вказує на те, що умовою ефективності діяльності виробників та продавців продуктів харчування є впровадження інноваційних підходів та удосконалення логістичної діяльності. Метою дослідження є виявлення теоретико-методологічних та практичних аспектів удосконалення логістичної діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є процес управління логістичною діяльністю дистрибуційної компанії. Предметом дослідження є принципи, методи, і практичні аспекти управління логістичною діяльністю на підприємстві. Методи дослідження. Теоретичною основою та методологічною базою проведеного у роботі дослідження, є наукові праці провідних вітчизняних та закордонних учених в області логістики, економіки та менеджменту. В процесі дослідження застосовувалися такі методи: системний підхід (для дослідження проблем підвищення ефективності діяльності підприємства); фінансово-економічний аналіз (для дослідження діяльності підприємства); графічний (для наочного представлення матеріалу); методи аналізу та синтезу; методи структурно-логічного та семантичного аналізу. Для отримання аналітичної інформації були використані дані статистичної звітності, а саме, бухгалтерської звітності підприємства. Кваліфікаційна робота містить 84 сторінки, 16 таблиць, 8 рисунків, 4 формули, 6 додатків. Перелік посилань нараховує 50 найменувань.
- ДокументУправління кадровою політикою ресторану «У Самвела» ФОП Хачатурянц Т.А(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) ПЕТРЕНКО, ЮЛІЯМетою дослідження є розроблення та обґрунтування кадрової політики та вдосконалення системи управлінням персоналом на підприємстві. Об’єктом дослідження є процес формування кадрової політики на підприємстві. Предметом дослідження є науко-теоретичні, методичні, практичні аспекти розробки кадрової політики закладу ресторанного бізнесу «У Самвела» (ФОП Хачатурянц Т.А.). Методи дослідження: спостереження, інтерв’ю, аналіз та синтез, порівняльний метод, дедукції та індукції, метод групування, класифікації, формування графіків та таблиць. Кваліфікаційна робота містить 106 сторінок, 14 таблиць, 22 рисунка, 8додатків. Перелік посилань нараховує 45 найменувань.
- ДокументУправління діловою репутацією ТОВ «Сільпо-Фуд», як ключової компетенції підприємства торгівлі(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) КУЛИК, ЮЛІЯВ умовах посилення ролі інноваційної економіки, особливо в частині упровадження цифрових технологій, роль репутації в досягненні результативності діяльності підприємств набуває нового якісного значення. Сьогодні репутація бренду, репутація топ-менеджерів, стратегії стають об’єктами суттєвих інвестиційних вкладень. Стрімка динаміка інтернет-аудиторії та надання переваги комунікаціям в онлайн-сфері потребують пошуку механізмів розвитку та вдосконалення репутації. Саме за таких умов спостерігається поширення зв’язку між управлінням репутацією та інноваційним розвитком підприємства. Актуальність дослідження обумовлено підвищенням значущості ділової репутації, як вагомого чинника забезпечення ефективності реалізації товару підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є аналіз, обґрунтування та розроблення практичних рекомендацій з удосконалення ділової репутації торговельної мережі. Об’єктом дослідження є управління діловою репутацією, торговельної мережі. Предметом дослідження є науко-теоретичні, методичні, практичні аспекти розробки шляхів покращення ділової репутації підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд» – флагманський торговельний напрям Fozzy Group. Практична значущість для підприємства, організації, кваліфікаційної роботи полягає в можливості підприємству підвищити ефективність управління виробництвом завдяки вибраних стратегій ділового управління. У першому теоретичному розділі роботи досліджено концептуальні положення, ділової репутації. Також дослідили стратегії і технології репутаційного менеджменту. У другому розділі було охарактеризовано та проаналізовано основні техніко-економічні та фінансові показники діяльності торгівельного підприємс0тва «Сільпо-Фуд». У третьому розділі були вибрані стратегії управління діловою репутацією підприємства, також оцінено ефективність використання інструментів репутаційного менеджменту на основі SEO.
- ДокументВпровадження нової концепції управління в практичну діяльність підприємства оптової торгівлі ФОП Пономаренко О. І.(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) КОЛІБАБА, ДАР’ЯТоргівля є бюджетоутворюючою галуззю економіки регіону, що стимулює розвиток цілих галузей національної економіки – від виробництва товарів народного споживання до розвитку логістичних підприємств. Сфера торгівлі сприяє створенню умов для зайнятості населення, задоволення потреб споживачів, підтримки виробництва споживчих товарів. На сьогодні далеко не всі торговельні підприємства мають в своєму арсеналі стратегічні програми, що дозволяють впоратися з масштабом нових викликів і змін, отримати в результаті реалізації стратегії максимально позитивні результати. Стратегічне управління торговими підприємствами в умовах нестабільного середовища є процесом активного пристосування до сукупності ринкових факторів: споживчому попиту, що швидко змінюється, конкурентним відносинам, інноваційним процесам, розвитку комунікацій та інфраструктурного забезпечення підприємства. Метою дослідження є зміст та процеси нової концепції управління в практичну діяльність підприємства оптової торгівлі. Об’єктом дослідження є процеси нової концепції управління в практичну діяльність підприємства оптової торгівлі. Предмет дослідження - науково-методичні, теоретичні,практичні аспекти впровадження нової концепції управління в практичну діяльність підприємства оптової торгівлі. Методологічні основи дослідження. В дослідженні застосовувався логічний аналіз та синтез, наукове узагальнення, спостереження, контент-аналіз наукової літератури, метод експертних оцінок,системно-функціональний підхід, що розрахований на практичне застосування результатів дослідження. Інформаційну базу дослідження склали статистичні данні щодо діяльності підприємства-об’єкта дослідження, законодавчі та нормативно-правові акти,наукові публікації,статті, статистичні данні щодо розвитку торгівлі. Для покращення системи розвитку персоналу було запропоновано створити он-лайн платформу «Evolve baby.ICB», яка дозволить:створювати і імпортувати навчальний контент; дистанційно керувати процесом навчання; використовувати підготовлені інструменти комунікацій; формувати і розвивати базу знань; об'єктивно оцінювати персонал за результатами навчання. Витрати на створення даної платформи будуть становити 582000 грн. Термін окупності буде 10 місяців, річний економічний ефект становитиме 128000 грн.
- ДокументРозробка стратегії диверсифікації караоке-ресторану «Liqht Cafe» ФОП Сташок О.А.(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) РИЖИХ, АНДРІЙМетою дослідження є поглиблення теоретичних засад формування стратегії диверсифікації підприємства, в розробці методичного інструментарію і прикладних рекомендацій щодо формування стратегії диверсифікації для караоке-ресторану. Об’єктом дослідження є процеси формування та реалізації стратегії диверсифікації підприємства. Предметом дослідження є теоретичні, методичні і практичні засади формування стратегії диверсифікації. Методи дослідження. В процесі вивчення та аналізу проблемних питань кваліфікаційної роботи використано такі загальнонаукові прийоми і методи: логічний – для уточнення поняття «стратегія диверсифікації»; порівняльної оцінки – при дослідженні сучасних підходів до формування стратегії диверсифікації підприємства; статистичного аналізу – при визначенні тенденцій і перспектив розвитку ресторанного бізнесу в Україні; фінансово-економічного аналізу – при визначенні ефективності реконструкції ресторану. Кваліфікаційна робота містить 86 сторінок, 25 таблиць, 9 рисунків, 6 формул, 2 додатки. Перелік посилань нараховує 54 найменування.
- ДокументФормування бізнес-моделі підприємства ТОВ «ГРІНЛАЙН ХІМІЯ»(ОНАХТ, кафедра менеджменту і логістики, 2021) КРИЧУН, ВАЛЕРІЯАктуальність дослідження. Починаючи з 90- х років минулого століття в економічній теорії почата розробка питань формування бізнес-моделей компаній - корисного інструмента, використання якого дозволяє перевести проблематику інтелектуального капіталу з теоретичної сфери в область практичного застосування для цілей підвищення конкурентоспроможності й стійкості компаній. У загальному випадку бізнес- модель логічно описує, яким образом організація створює, здобуває й поставляє клієнтам вартість - економічну, соціальну й інші її форми. Бізнес-модель - це найбільш адекватний спосіб візуалізації сукупності категорій клієнтського й організаційного капіталу компанії, тому що її основними компонентами, як правило, є: споживчі сегменти; ціннісні пропозиції; канали збуту; взаємини із клієнтами; потоки вступу доходів; ключові ресурси; ключові види діяльності; ключові партнери; структура витрат. Кожна компанія має свою власну унікальну бізнесо-модель. Бізнес-Моделювання - тенденція, яка захопила розуми підприємців, керівників, учених і консультантів. Хтось бачить у цьому явище бізнес- моди, хтось - спосіб перетворення існуючого бізнесу. Багато керівників займаються пошуком ""успішної, прибуткової"" моделі, намагаються розібратися в тому, як з ""поганий"" бізнес- моделі зробити ""гарну"". Об’єкт дослідження – система бізнес-процесів ,як складових формування бізнес-моделі підприємства . Предмет – способи та методи формування бізнес-моделі підприємстваТОВ «Грінлайн хімія» Мета роботи: дослідити основні аспекти формування бізнес-моделі підприємства та сформувати рекомендації щодо впрвадження інструментів її удосконалення . Наукова новизна наведеної роботи полягає в узагальнені та систематизації зарубіжних підходів до побудови бізнес-моделей проектів, що можуть бути використаними у вітчизняній практиці. Зручність, універсальність, простота сприйняття - це ті причини, за якими від словесних описів в бізнес-сфері все більше переходять до бізнес-моделювання. А застосування готових мов дозволяє працювати з моделями швидко, уникати помилок, і також без проблем вносити будь-які зміни.