075-Маркетинг

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 5 з 26
  • Документ
    Контроль та аналіз маркетингової діяльності ФОП Просянюк А.А. у кафе швидкого харчування «Tic Tok Burger»
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Александрова Маргарита
    Сфера швидкого харчування в умовах урбанізації та інтенсифікації трудової діяльності людини набуває стрімкого розвитку та є перспективною. Значна частина суб'єктів економіки у цій сфері є фізичними особами підприємцями, які мають витримувати жорстку конкуренцію з боку провідних мереж швидкого харчування та відомих брендів. Об'єктом дослідження е процес контролю та аналізу маркетингової діяльності ФОП у сфері швидкого харчування. Метою роботи є обгрунтування заходів з виконання функцій контролю і аналізу маркетингової діяльності ФОП Просянюк А.А. у кафе швидкого харчування «Tic Tok Burger». У дослідженні обгрунттовано теоретичні засади організації контролю та здійснення аналізу маркетингової діяльності ФОП, проаналізовано маркетингове середовище кафе швидкого харчування, обгрунтовано основні напрями удосконалення управління маркетинговою діяльністю ФОП сфери швидкого харчування, яке має характеризуватись дотриманням виконання таких управлінських функцій як аналіз і контроль. У роботі запропоновано методичний підхід до організації контролю та аналізу результатів маркетингової діяльності, обгрунтовано ефективність запропонованих заходів на основі проведеного аналізу маркетингової діяльності ФОП Просянюк А.А. у кафе швидкого харчування.
  • Документ
    Управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Укрелеваторпром» в умовах розвитку інфраструктри ринку зернової продукції
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Узунова Владислава
    Актуальність теми дослідження обумовлена важливістю та пріоритетністю зернової галузі в економіці України, яка має значний експортний потенціал та перспективи розвитку якої в значній мірі залежать від стану інфраструктури ринку. Метою дослідження є обгрунтування теоретико-методичних аспектів щодо управління маркетинговою діяльністю в ТОВ «Укрелеваторпром» в умовах розвитку інфраструктри ринку зернової продукції. Об'єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю підприємства сфери інфраструктури ринку. Практична значущість отриманих результатів полягає у виявленні та аналізі управлінських проблем щодо маркетингової діяльності в підприємстві елеваторної галузі ТОВ «Укрелеваторпром» в умовах розвитку ринку зернової продукції та необхідності формування його інфраструктури. Дослідження виконане на основі наступних методів: монографічний, економіко-статистичний, розрахунково-конструктивний, абстрактно-логічний, матричні експертні методи: PEST-аналіз, SWOT – аналіз, - що дозволило обгрунтувати напрями удосконалення управління маркетинговою діяльністю ТОВ ""Укрелеваторпром"". Одержані результати дослідження дозволили узагальнити теоретичні положення і методичні засади щодо оцінювання ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку послуг з переробки та зберігання продукції зернових культур.
  • Документ
    Управління маркетинговою діяльністю та підвищення її ефективності в ТОВ «Кривоозерська харчосмакова фабрика»
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Веселовський Владислав
    Мета дослідження полягала в обгрунтуванні напрямів підвищення ефективності маркетингової діяльності ТОВ ""Кривоозерська ХСФ"". Об'єкт дослідження - процес управління маркетинговою діяльністю товариства з обмеженою відповідальністю, що функціонує на ринку мінеральних вод.В роботі проаналізовано маркетингове середовище підприємства, стан ринку мінеральних вод - основного виду продукції досліджуваного підприємства. У роботі запропоновані заходи з удосконалення моделі маркетингового управління досліджуваного підприємства. Новизна отриманих результатів дослідженян полягає в узагальненні теоретичних положень та розробці обґрунтованих рекомендацій щодо формування комплексу маркетингових стратегій для ТОВ Кривоозерська ХСФ». Практична значущість дослідження полягає в методичному підході щодо визначення стратегічних зон господарювання - видів продукції підприємства, що дозволило обгрунтувати базові маркетингові стратегії у сегменті мінеральних вод. Результати дослідження обгрунтовані з використанням наступних методів: SWOT-аналіз, PEST-аналіз, модель БКГ, модель 5-ти конкурентних сил Майкла Портера, економіко-статистичний метод, логічно-абстрактний.
  • Документ
    Формування системи базових стратегій ріелторського агентства «Новий Дім» (ФОП Гарагаш Л.М.)
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Ковтуненко Анастасія
    Магістерська робота на тему «Формування системи базових стратегій ріелторського агентства «Новий дім» (ФОП Гарагаш Л.М.)» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 98 сторінок, з них 92 сторінок основного тексту, 27 рисунків, 26 таблиць, список використаних джерел, який складається з 40 найменувань. Метою написання даної кваліфікаційної роботи є формування системи базових стратегій ріелторського агентства (ФОП Гарагаш Л.М. Об’єктом дослідження є агентство нерухомості «Новий дім» ФОП Гарагаш Л.М. Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних та прикладних аспектів формування системи базових конкурентних стратегій щодо покращення діяльності підприємства з надання ріелторських послуг ФОП Гарагаш Л.М. Методи наукових досліджень: PESTEL-аналіз для аналізу впливу зовнішніх факторів на підприємство, модель п’яти конкурентних сил М. Портера, матриця McKinsey/GE, SWOT-аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища, матриця «товар-ринки» за І. Ансоффом для розробки стратегії підприємства. Наукова новизна. Відповідно до мети і завдань у даній роботі містяться науково обґрунтовані рекомендації щодо формування системи базових конкурентних стратегій ріелторського агентства та розробки маркетингової стратегії для просування ріелторських послуг. Практична значущість отриманих результатів В тому числі удосконалення системи управління маркетинговою діяльністю, формування базової системи конкурентної стратегії установ нерухомості, формування плану заходів щодо реалізації маркетингових стратегій та сприяння просуванню ріелторських послуг ФОП Гарагаш Л.М. між підприємствами та споживачами.
  • Документ
    Формування системи базових стратегій будівельної компанії (ФОП Бічев І.В.)
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Таранова Ольга
    Магістерська робота на тему «Формування системи базових стратегій будівельної компанії (ФОП Бічев І.В.)» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 88 сторінок, з них 79 сторінок основного тексту, 20 рисунків, 21 таблиця, список використаних джерел, який складається з 56 найменувань. Метою написання даної кваліфікаційної роботи є формування системи базових стратегій будівельної компанії (ФОП Бічев І.В.) Об’єктом дослідження є будівельна компанія ФОП Бічев І.В. Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних та прикладних аспектів формування системи базових конкурентних стратегій щодо покращення діяльності підприємства з надання будівельних послуг ФОП Бічев І.В. Методи наукових досліджень: PESTEL-аналіз для аналізу впливу зовнішніх факторів на підприємство, модель п’яти конкурентних сил М. Портера, матриця McKinsey/GE, SWOT-аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища, матриця «товар-ринки» за І. Ансоффом для розробки стратегії підприємства. Наукова новизна. Відповідно до мети і завдань у даній роботі містяться науково обґрунтовані рекомендації щодо формування системи базових конкурентних стратегій будівельної компанії та розробки маркетингової стратегії для просування будівельних послуг серед підприємств та споживачів. Практична значущість отриманих результатів полягає в удосконаленні системи управління маркетинговою діяльністю з розробкою системи базових конкурентних стратегій будівельної компанії, формуванні програми дій реалізації маркетингової стратегії та стимулюванні просування будівельних послуг ФОП Бічев І.В. серед підприємств та споживачів.