075-Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075-Маркетинг за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 51
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- Документ«Формування системи маркетингових стратегій для просування на споживчий ринок нових ігристих вин на ПрАТ «Одесавинпром»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Ясінський, АндрійМагістерська робота на тему «Формування системи маркетингових стратегій для просування на споживчий ринок нових ігристих вин на ПрАТ «Одесавинпром» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 98 сторінок, з них 93 сторінки основного тексту, 15 рисунків, 33 таблиці, список використаних джерел, який складається з 60 найменувань. Метою написання даної кваліфікаційної роботи є формування системи маркетингових стратегій для просування на споживчий ринок нових ігристих вин на ПрАТ «Одесавинпром». Об’єктом дослідження є виноробна продукція, яка виробляється на ПрАТ «Одесавинпром», а також новий продукт – безалкогольні ігристі вина. Предметом дослідження є формування системи маркетингових стратегій для просування нових ігристих вин та маркетингова діяльність ПрАТ «Одесавинпром» на ринку виноробної продукції. Методи наукових досліджень: PEST-аналіз для аналізу впливу зовнішніх факторів на підприємство, модель п’яти конкурентних сил М. Портера, матриця Бостонської консалтингової групи (БКГ), карта емпатії, рівні товару за 5 «Р», матриця «товар-ринки» І. Ансоффа для розробки стратегії підприємства. Наукова новизна.Відповідно до мети і завдань у роботі містяться науково обґрунтовані рекомендації щодо формування маркетингових стратегій підприємства та розробки системи просуванняна споживчий ринок нових ігристих вин. Практична значущість отриманих результатів полягає в управлінні системою маркетингових стратегій просування, формуванні програми рекламної кампанії та стимулюваннізбуту на споживчий ринок нових ігристих вин на ПрАТ «Одесавинпром».
- ДокументУправління розвитком маркетингової діяльності КП "Будова"(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Крук, АннаРозглянуто теоретичні засади управління розвитком маркетингової діяльності, здійснено маркетинговий аналіз діяльності КП "Будова", запропоновано проєкт управління розвитком маркетингової діяльності на основі розробки освітнього проєкту "Академія Будова". Обгрунтовано бюджет маркетингу освітнього проєкту.
- ДокументФормування стратегії виведення і просування на ринок нової виноробної продукції в сегменті тихих вин на ПрАТ "Одесавинпром"(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Шульга, ІванАНОТАЦІЯ до кваліфікаційної роботи СВО «магістр» студента Шульги І.В. Метою даної роботи є формування стратегії виведення і просування на ринок нової виноробної продукції в сегменті тихих вин на ПрАТ «Одесавинпром». Об’єктом дослідження виступає ринок виноробної продукції, на якому ПрАТ «Одесавинпром» веде свою діяльність. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні засади прийняття стратегічних маркетингових рішень та маркетингова діяльність ПрАТ «Одесавинпром» на обраному ринку. Методи наукових досліджень: PEST-аналіз, SWOT-аналіз, модель п’яти конкурентних сил М. Портера, матриця Бостонської консультативної групи (БКГ). Наукова новизна одержаних результатів полягає в розробці стратегії виведення на ринок нового виду виноробної продукції та обґрунтуванні науково-методологічних підходів і практичних рекомендацій з формування механізмів щодо її реалізації. Практична значущість одержаних результатів полягає в розробці стратегії виведення на ринок нового товару для поліпшення фінансового стану підприємства на ринку України. Обсяг і структура роботи. Магістерська дипломна робота складається з вступу, трьох розділів, загальних висновків, списку використаних джерел та додатків.
- ДокументУправління маркетинговою діяльністю ТОВ «СІЛЬПО ФУД» в сегменті «зефір»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Луньова, ЛюбовМагістерська робота на тему «Управління маркетинговою діяльністю ТОВ «СІЛЬПО ФУД» в сегменті «зефір»» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи становить 101 сторінку. Робота містить 19 таблиці, та 19 рисунків. Перелік посилань нараховує 53 найменування. Мета кваліфікаційної роботи полягає в аналізі особливостей управляння маркетинговою діяльністю ТОВ «СІЛЬПО ФУД» в сегменті «зефір», та розробка заходів з її вдосконалення. Об’єктом дослідження є процеси пов’язані з управлінням маркетинговою діяльністю для ТОВ «СІЛЬПО ФУД» в сегменті «зефір». Предметом є теоретико-методичні та прикладні аспекти формування та управління маркетинговою діяльністю підприємства. Наукова новизна одержаних результатів полягає в узагальненні теоретичних положень та розробці науково-обґрунтованих рекомендацій щодо управління маркетинговою діяльністю ТОВ «СІЛЬПО ФУД» в сегменті «зефір». Практична значущість полягає в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства ТОВ «СІЛЬПО ФУД» в сегменті «зефір», формуванні програми рекламної діяльності підприємства та підвищенні ефективності збутової політики. Методи дослідження: SWOT-аналіз, PEST-аналіз, модель 5-ти рушійних сил Майкла Портера.
- ДокументУправління маркетинговою діяльністю ТОВ «Ред Булл Україна»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Стоянова, ОленаМагістерська робота на тему «Управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Ред Булл Україна» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи становить 91 сторінок, з них 84 сторінок основного тексту. Робота містить 25 таблиць та 15 рисунків. Перелік посилань нараховує 42 найменування. Мета кваліфікаційної роботи полягає у управлінні маркетингової діяльності для ТОВ «Ред Булл Україна». Об’єктом дослідження є процеси пов’язані з управлінням маркетингової діяльності компанії-виробника енергетичних напоїв. Предметом є теоретико-методичні та прикладні аспекти управління маркетингової компанії-виробника енергетичних напоїв - реклами для ТОВ «Ред Булл Україна». Наукова новизна одержаних результатів полягає в узагальненні теоретичних положень та розробці обґрунтованих рекомендацій щодо управління маркетингової діяльності ТОВ «Ред Булл Україна». Практична значущість полягає в формуванні маркетингової стратегії управління маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Ред Булл Україна». Методи дослідження: SWOT-аналіз, PEST-аналіз, анкетування, модель 5-ти рушійних сил Майкла Портера.
- ДокументФормування конкурентної переваги ТОВ «Епіцентр К» в сегменті побутової техніки(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Дубчак, Володимир ЮрійовичМагістерська робота на тему: Формування конкурентної переваги ТОВ «Епіцентр К» в сегменті побутової техніки. Складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи становить 98 сторінок, з них 81 сторінку основного тексту. Робота містить 20 таблиць, 13 рисунків, 3 додатки. Перелік використаних джерел з 57 найменувань. Мета кваліфікаційної роботи полягає у формуванні комплексу конкурентних переваг ТОВ «Епіцентр К» у сегменті побутової техніки та плану заходів щодо її реалізації. Об’єктом дослідження є процес управління конкурентними перевагами в торговельному центрі «Епіцентр К» у м. Одеса. Предметом є маркетингова діяльність стосовно конкурентоспроможності у сегменті побутової техніки в торговельному центрі «Епіцентр К» у м. Одеса. Наукова новизна одержаних результатів визначається в подальшому розвитку: класифікації конкурентних переваг за певними ознаками; уточненні переліку конкурентних переваг, властивих торговельним підприємствам; класифікації методик оцінки конкурентних позицій за певними ознаками. Практична значущість полягає в оцінці конкурентоспроможності ТОВ «Епіцентр К» у сегменті побутової техніки, розробці програми заходів з підвищення конкурентоспроможності. Методи дослідження: АВС та XYZ –аналіз, опитування, статистичний аналіз, опис характеристик ТОВ «Епіцентр К», узагальнення даних, аналіз та синтез.
- ДокументУправління маркетинговою діяльністю ФОП Герман О.Р.(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Воронюк, Аріна ПетрівнаМагістерська робота на тему: Управління маркетинговою діяльністю ФОП Герман О.Р. Складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 93 сторінки, з них 81 сторінку основного тексту. Робота містить 9 таблиць, 12 рисунків. Перелік використаних джерел з 57 найменувань. Мета кваліфікаційної роботи полягає у розробці комплексу заходів з удосконалення управлінням маркетинговою діяльністю ФОП Герман О.Р. Об’єктом дослідження є ФОП Герман О.Р. Предметом є маркетингова діяльність ФОП Герман О.Р., маркетингова стратегії, маркетингове середовище. Наукова новизна одержаних результатів визначається в уточненні аспектів управління маркетинговою діяльністю з урахуванням особливостей здійснення діяльності з роздрібного продажу побутових приладів. Практична значущість полягає в розробці плану дій з удосконалення управлінням маркетинговою діяльністю ФОП Герман О.Р. формуванні програми розвитку та інших заходів, що збільшить обсяги продажів. Методи дослідження: SWOT-аналіз, PEST-аналіз, статистичні методи аналізу, спеціальні маркетингові методи аналізу.
- ДокументФормування маркетингової стратегії АН «Промінада»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Новікова, ОринаМагістерська робота на тему «Формування маркетингової стратегії АН «Промінада» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи становить 95 сторінок, з них 84 сторінок основного тексту. Робота містить 31 таблицю та 17 рисунків. Перелік посилань нараховує 40 найменувань. Мета кваліфікаційної роботи полягає у формуванні маркетингової стратегії для АН «Промінада». Об’єктом дослідження є процеси пов’язані з формуванням маркетингової стратегії агентства нерухомості. Предметом є теоретико-методичні та прикладні аспекти формування маркетингової стратегії агентства нерухомості - реклами для АН «Промінада». Наукова новизна одержаних результатів полягає в узагальненні теоретичних положень та розробці обґрунтованих рекомендацій щодо формування маркетингової стратегії АН «Промінада». Практична значущість полягає в формуванні маркетингової стратегії АН «Промінада», програми рекламної діяльності агентства та підвищенні ефективності збуту послуг. Методи дослідження: SWOT-аналіз, PEST-аналіз, анкетування, модель 5-ти рушійних сил Майкла Портера.
- ДокументФормування системи маркетингових стратегій ТОВ «Телекомпанія «АРС»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Верстюк, Женев’єва ВолодимирівнаМагістерська робота на тему: Формування системи маркетингових стратегій ТОВ «Телекомпанія «АРС». Складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 86 сторінок, з них 81 сторінку основного тексту. Робота містить 25 таблиць, 3 рисунки. Перелік використаних джерел з 61 найменування. Мета кваліфікаційної роботи полягає у формування сутності системи маркетингових стратегій ТОВ «Телекомпанія «АРС» та плану заходів щодо її реалізації. Об’єктом дослідження є ТОВ «Телекомпанія «АРС». Предметом є позиціонування ТОВ «Телекомпанія «АРС», формування маркетингової стратегії, конкурентне середовище. Наукова новизна одержаних результатів визначається в формуванні маркетингової стратегії, а також винесенням пропозицій щодо розробки програми просування ТОВ «Телекомпанія «АРС». Практична значущість полягає в розробці стратегії ТОВ «Телекомпанія «АРС», формуванні програми розвитку підприємства та інших заходів, що посилять позиціонування підприємства. Методи дослідження: SWOT-аналіз, PEST-аналіз, модель БКГ, модель 5-ти конкурентних сил Майкла Портера.
- ДокументФормування системи базових стратегій ТОВ «ЕКОФАКТОР ХАБ»(ОНТУ,кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Сидорова, АннаМагістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій та списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 87 сторінок, з них 81 сторінка основного тексту. Робота містить 11 рисунків, 10 таблиць, список використаних джерел, який складається із 57 найменувань. Метою магістерської кваліфікаційної роботи є формування системи базових стратегій ТОВ «ЕКОФАКТОР ХАБ» в умовах сьогодення в Україні. Об'єктом дослідження виступає ринок електроавтомобілів на якому ТОВ «ЕКОФАКТОР ХАБ» веде свою діяльність. Предметом кваліфікаційної роботи є теоретичні та методичні засади формування маркетингових стратегій підприємств як умова для розвитку бізнесу та збільшення частки ринку і максимізації прибутку. Методи наукового дослідження: абстрактно-логічний, порівняння і графічне представлення результатів. Крім того, PESTEL-аналіз, аналіз п’яти конкурентних сил М. Портера, матриця БКГ, матриця І. Ансоффа. Наукова новизна одержаних результатів полягає у розробці науково-обґрунтованого комплексу маркетингових стратегій для ТОВ «ЕКОФАКТОР ХАБ». Практична значущість дипломної роботи полягає в формуванні загальної та конкурентної стратегії ТОВ «ЕКОФАКТОР ХАБ», розробці системи маркетингових стратегій для ТОВ «ЕКОФАКТОР ХАБ».
- ДокументФормування системи просування на ринок нового продукту на прикладі ТОВ «ФІЛІП МОРРІС СЕЙЛЗ ЕНД ДИСТРИБ’ЮШН»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Захарія, ЗінаїдаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики у напрямку формування системи просування на ринок тютюнових виробів для нагрівання нового виробу на прикладі системи IQOS VEEV (ТОВ «ФІЛІП МОРРІС СЕЙЛЗ ЕНД ДИСТРИБ’ЮШН»), обґрунтування необхідності її та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та формування маркетингової системи просування на ринок тютюнових виробів для нагрівання на прикладі системи IQOS VEEV (ТОВ «ФІЛІП МОРРІС СЕЙЛЗ ЕНД ДИСТРИБ’ЮШН»). Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є теоретичні та методичні засади формування маркетингової стратегії просування нових продуктів як умова для максимізації прибутку та підвищення конкурентоспроможності підприємства. Предметом дослідження є маркетингова комунікаційна політика ТОВ «ФІЛІП МОРРІС СЕЙЛЗ ЕНД ДИСТРИБ’ЮШН» стосовно просування на ринок тютюнових виробів для нагрівання на прикладі системи IQOS VEEV. Для проведення аналізу стану системи та методів просування ТОВ «ФІЛІП МОРРІС СЕЙЛЗ ЕНД ДИСТРИБ’ЮШН» були використані метод PESTEL-аналізу, модель Ф.Котлера «5 рівнів товару», маркетингове дослідження споживачів тютюновмісних продуктів. Загальний обсяг роботи складає 89 сторінок, з них 80 сторінок основного тексту. Робота містить 22 рисунки, 10 таблиць, список використаних джерел складається з 52 джерел
- ДокументУдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю фітнес клубу «Makfitclub» (ФОП МАКАГОН Т. Г.)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Значек, РафаелаМагістерська робота на тему «Удосконалення системи управління марке-тинговою діяльністю фітнес клубу «Makfitclub» (ФОП МАКАГОН Т. Г.)» скла-дається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 89 сторінок, з них 79 сторінок основ-ного тексту, 12 рисунків, 28 таблиць, список використаних джерел, який склада-ється з 49 найменувань. Метою написання даної кваліфікаційної роботи є удосконалення системи управління маркетинговою діяльністю фітнес-клубу «Makfitclub» (ФОП Мака-гон Т.Г.). Об’єктом дослідження є фітнес-клуб «Makfitclub». Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні аспек-ти щодо розробки та удосконалення маркетингової стратегії для фітнес-клубу «Makfitclub». Методи наукових досліджень: PESTEL-аналіз для аналізу впливу зовніш-ніх факторів на підприємство, модель п’яти конкурентних сил М. Портера, мат-риця McKinsey/GE, SWOT-аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища, ма-триця «товар-ринки» за І. Ансоффом для розробки стратегії підприємства. Наукова новизна. Відповідно до мети і завдань у даній роботі містяться науково обґрунтовані рекомендації щодо управління маркетинговою діяльністю фітнес-клубу та розробки маркетингової стратегії для просування фітнес-послуг серед споживачів. Практична значущість отриманих результатів полягає в удосконаленні системи управління маркетинговою діяльністю з розробкою маркетингових стратегій фітнес-клубу, формуванні програми рекламної кампанії та стимулю-ванні просування фітнес-послуг клубу «Makfitclub» серед споживачів.
- ДокументРозвиток комплексу маркетингових digital комунікацій для ТОВ «ЕКОФАКТОР ХАБ»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Шпитко, ВалентинаМагістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій та списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 89 сторінок, з них 81 сторінка основного тексту. Робота містить 37 рисунків, 6 таблиць, список використаних джерел, який складається із 72 найменувань. Метою магістерської кваліфікаційної роботи є розробка теоретичних та практичних рекомендацій удосконалення інструментарію didgital маркетингу на підприємстві «ЕКОФАКТОР ХАБ» та покращення ефективності їх використання. Об’єкт дослідження – процеси забезпечення ефективності комплексу маркетингових digital комунікацій підприємства на основі соціальних мереж в сучасних умовах господарювання. Предмет дослідження – сукупність теоретичних, методичних і прикладних аспектів маркетингового управління маркетинговою didgital комунікаційною діяльністю підприємств з використанням соціальних мереж. Методи дослідження − загальнонаукові та спеціальні методи дослідження, що забезпечило розв’язання поставлених завдань Наукова новизна одержаних результатів полягає у розробці комплексу маркетингових digital комунікацій та розробленому плану реалізації маркетингових заходів для розвитку підприємства в соцмережах. Практична значущість роботи полягає в тому, що всі надані рекомендації розвитку комплексу маркетингових digital комунікацій адаптовані під сучасні обставини та умови просування бізнесу онлайн.
- ДокументУдосконалення діяльності ТОВ «УСТЯ» на міжнародному ринку на засадах стратегічного маркетингу(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Бондарчук, ДаріяАктуальність теми Сьогодні потреба підприємств у виході на міжнародний ринок дуже велика. Наслідком ефективної роботи відділу із зовнішньоекономічних зв’язків підприємств є активне співробітництво з країнами ближнього і далекого зарубіжжя. Головна мета підприємства – сприяти збільшенню прибутків. Вивчення ринків збуту, визначення номенклатури виробів, що випускаються, встановлення цін та інші питання маркетингових досліджень мають своєю метою формування оптимальних умов реалізації товарної продукції. Просування товару на вітчизняні та міжнародні ринки є невід’ємною частиною маркетингу підприємств. . В Україні існує необхідність підвищення ефективності просування товарів на внутрішні та міжнародні ринки з урахуванням особливостей розвитку останніх. Ефективне просування вимагає ретельного планування і бюджетування, врахування тенденцій розвитку стратегій просування продукції в Україні зокрема та в світі загалом. Для підвищення ефективності просування необхідні чітка стратегія та комплексне використання усіх елементів системи, що впливають на результат. Згідно з останньою статистикою на світових ринках зерна попит значно перевищує пропозицію і основною проблемою є експорт зерна з України та нестабільна роботи «Зеленого коридору» через Чорне море. Метою кваліфікаційної роботи є розробка стратегії, яка дозволить підприємству вийти та закріпитись на міжнародному ринку, що дозволить удосконалити його діяльність. Для досягнення поставленої мети визначенні завдання: –проаналізувати ринок зерна в Україні та світі; –визначити фактори, що мають найбільший вплив на попит та пропозицію; –проаналізувати діяльність підприємства; –надати характеристику маркетинговій діяльності підприємства; –розробити стратегію виходу на міжнародні ринки підприємства; –спрогнозувати та визначити ефективність розробленої стратегії.
- ДокументРозробка маркетингової стратегії інтернет-просування клініки стоматологічних послуг «Еlita» (ФОП ПАЛАМАРЧУК Є. І.)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Ковалів, ІннаМагістерська робота на тему «Розробка маркетингової стратегії інтернет-просування клініки стоматологічних послуг «Еlita» (ФОП ПАЛАМАРЧУК Є. І.)» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 112 сторінок, з них 94 сторінок основного тексту. Робота містить 30 таблицю та 20 рисунків. Перелік посилань нараховує 51 найменувань. Мета кваліфікаційної роботи полягає в аналізі особливостей та розробці рекомендацій стосовно маркетингової стратегії інтернет-просування клініки стоматологічних послуг «Еlita» та відповідних заходів з її вдосконалення. Об’єктом дослідження є процеси пов’язані з розробкою маркетингової стратегії інтернет-просування клініки стоматологічних послуг «Еlita» (ФОП ПАЛАМАРЧУК Є. І.). Предметом є теоретико-методичні та прикладні аспекти розробки маркетингової стратегії інтернет-просування клініки стоматологічних послуг «Еlita» (ФОП ПАЛАМАРЧУК Є. І.) Наукова новизна одержаних результатів полягає в узагальненні теоретичних положень та наданні науково-обґрунтованих рекомендацій щодо розробки маркетингової стратегії інтернет-просування клініки стоматологічних послуг «Еlita» (ФОП ПАЛАМАРЧУК Є. І.). Практична значущість полягає в розробці маркетингової стратегії інтернет просування клініки стоматологічних послуг «Elita», програми рекламної інтернет діяльності клініки та підвищенні ефективності збуту послуг. Методи дослідження: SWOT-аналіз, PESTEL-аналіз, анкетування, модель 5-ти рушійних сил Майкла Портера, портфельний аналіз за допомогою матриці McKinsey.
- ДокументУправління маркетинговою діяльністю готельного комплексу «Афродіта»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Ковзаліна, ОлександраАНОТАЦІЯ до кваліфікаційної роботи СВО «магістр» студентки Ковзаліної Олександри Миколаївни, виконаної в Одеському національному технологічному університеті. Магістерська робота на тему «Управління маркетинговою діяльністю готельного комплексу «Афродіта» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій та списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 99 сторінок, з них сторінок основного тексту. Робота містить 13 рисунків, 18 таблиць, список використаних джерел, який складається із 54 найменувань. Метою магістерської роботи є розробка комплексу заходів з удосконалення управління маркетинговою діяльністю готелю «Афродіта. Методи наукового дослідження: абстрактно-логічний, порівняння і графічне представлення результатів. Крім того, метод РЕSТ-аналізу, опитування споживачів за допомогою анкетування анкетування, економіко – математичні методи. Наукова новизна одержаних результатів полягає у запропонованій системі показників оцінки ефективності маркетингової діяльності для підприємств готельного типу. Практична значущість кваліфікаційної роботи полягає в полягає в тому, що всі надані рекомендації з удосконалення маркетингової діяльності готелю адаптовані під сучасні обставини та умови господарювання.
- ДокументПланування маркетингової діяльності магазину "Зооцентр"(ОНТУ,кафедра Маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Ільїна, ВладиславаУ роботі висвітлені науково-теоретичні та методичні засади маркетингового планування, здійснено оцінку маркетингового середовища магазину "Зооцентр", що функціонує на ринку товарів та послуг для тварин. Проведено оцінку стану ринку товарів для тварин. Запропоновано маркетингову стратегію магазину "Зооцентр". Здійснено оцінку ефективності запропонованих маркетингових заходів. ФСРобота присвячена вирішенню науково-практичного завдання підвищення рівня екологічної безпеки звалищ твердих побутових відходів шляхом запровадження удосконаленої технології компостування харчової складової ТПВ. Оскільки до 40% ТПВ відноситься до органічних відходів, що легко розкладаються, вилучення цієї частини відходів зі звалищ за рахунок компостування та перетворення відходу на вторинний матеріальний ресурс дозволить суттєво зменшити екологічне навантаження фактично розміщених та потенційно запланованих звалищ на довкілля. Розроблено алгоритм управління екологічною безпекою звалищ ТПВ, де об’єктом управління є морфологічний склад відходів, які здатні до метаногенезу та є основним джерелом утворення парникових газів і виникнення аварійної ситуації. Для удосконалення технології компостування харчової складової ТПВ обґрунтовано внесення до компостної суміші мінеральних добавок, що приведе до активації мікробної активності на початкових стадіях процесу. В ході експерименту досліджували абіотичні, біотичні та показники зрілості отриманого компосту. Доведено, що процес дозрівання компосту при внесенні мікробіологічної добавки прискорюється в 3,3 рази за термофільних умов та в 2,1 рази – за мезофільних. Реалізація удосконаленої технології компостування харчової складової ТПВ дозволить суттєво зменшити обсяги відходів, що складуються, викиди парникових газів, в тому числі метану, та отримати органо-мінеральне добриво високої якості як кінцевий продукт переробки.
- ДокументУправління асортиментною політикою пекарні «Духмяна Хата» (ФОП Подгорний Д.В.)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Леонова, МаринаМагістерська робота на тему «Управління асортиментною політикою пекарні «Духмяна Хата» (ФОП Подгорний Д.В.)» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій та списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 104 сторінки. Робота містить 30 таблиць та 39 рисунків. Перелік посилань нараховує 40 найменування. Мета кваліфікаційної роботи полягає в аналізі особливостей управління асортиментною політикою пекарні «Духмяна Хата» (ФОП Подгорний Д.В.) та розробка заходів з її вдосконалення. Об’єктом дослідження є процеси, пов’язані з управлінням асортиментною політикою пекарні «Духмяна хата» (ФОП Подгорний Д.В.). Предметом дослідження є теоретико-методичні та прикладні аспекти формування та управління асортиментною діяльністю підприємства. Наукова новизна одержаних результатів полягає в узагальненні теоретичних положень та розробці науково-обґрунтованих рекомендацій щодо управління асортиментною політикою пекарні «Духмяна Хата»(ФОП Подгорний Д.В.). Практична значущість полягає в управлінні асортиментною політикою пекарні «Духмяна Хата» (ФОП Подгорний Д.В.) та формуванні програми рекламної діяльності підприємства. Методи дослідження: SWOT-аналіз, PESTEL-аналіз, модель 5-ти рушійних сил М. Портера, матриця McKinsey, матриця БКГ, матриця Ансоффа.
- ДокументПідвищення конкурентоспроможності послуг підприємства ФОП «Чабан Констянтин Ігорович»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Эвген АндрущенкоАндрущенко Є.О. Підвищення конкурентоспроможності послуг підприємства ФОП «Чабан Констянтин Ігорович». Метою даної праці є є оцінка конкурентоспроможності послуг підприємства ФОП «Чабан Констянтин Ігорович» та визначення напрямів її підвищення. Виходячи з цієї мети були поставлені наступні основні дослідницькі завдання: розкрити теоретичні основи оцінки конкурентоспроможності послуг підприємства, оцінити рівень конкурентоспроможності послуг підприємства ФОП «Чабан Констянтин Ігорович», визначити напрямки підвищення конкурентоспроможності послуг підприємства ФОП «Чабан Констянтин Ігорович». Для конкурентоспроможності послуг підприємства ФОП «Чабан Констянтин Ігорович» було проведено аналіз споживчої привабливості послуг з ремонту телефонів за допомогою опитування потенційних споживачів послуг . Було проведено оцінку конкурентоспроможності послуг підприємства ФОП «Чабан Констянтин Ігорович», для чого було розраховано інтегральний показник конкурентоспроможності послуг та визначено, що конкурентоспроможність досліджуваного підприємства є нижчою ніж у конкурентів. Для підвищення конкурентоспроможності послуг підприємства ФОП «Чабан Констянтин Ігорович» було запропоновано впровадження агресивної конкурентної стратегії та перегляд підходів до ціноуворення послуг.
- ДокументРозвиток маркетингових digital комунікацій для ТОВ «Альфа Парфюм Плюс» в сегменті парфумерної продукції(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Крохмаль КатеринаКваліфікаційна робота на тему: «Розвиток маркетингових digital комунікацій для ТОВ «Альфа Парфюм Плюс» в сегменті парфумерної продукції» містить 102 сторінки, 30 таблиць, 24 рисунків, 3 додатка. Перелік посилань нараховує 26 найменувань. Мета кваліфікаційної роботи: розробка управлінських рішень щодо розвитку маркетингових digital комунікацій для ТОВ “Альфа Парфюм Плюс” в сегменті парфумерної продукції. Обьєкт дослідження: маркетингові digital-комунікації для просування парфумерної продукції. Предмет дослідження: теоретико-методичні та практичні аспекти формування digital-стратегії ТОВ «Альфа Парфюм Плюс» в сегменті парфумерної продукції. В роботі були досліджені теоретичні засади формування стратегії інтернет-просування, особливості використання інструментів та методів просування парфумерної продукції в інтернет-просторі. Проведено аналіз маркетингової діяльності, конкурентного середовища ТОВ «Альфа Парфюм Плюс» в сегменті парфюмерної продукції; аналізу інтернет-просування парфюмерної продукції компанії та її ключових конкурентів. Запропоновано проект маркетингових заходів щодо SEO-оптимізації сайта з метою підвищення трафіку на веб-сайт інтернет-магазину, активізації просування парфумерної продукції в соціальних мережах. Методи наукових досліджень: PEST-аналіз, модель 5 конкурентних сил Майкла Портера, SWOT-аналіз, аналіз ключових фраз в пошуковій видачі, SEO-аналіз сайту за допомогою сервісів Serpstat, Semrush та Pindom Tools, контент-аналіз. Наукована новизна резуьтатів дослідження полягає в узагальненні теоретичних положень та розробці науково-обґрунтованих рекомендацій щодо digital-стратегії «Альфа Парфюм Плюс» в сегменті парфумерної продукції. Практична значущість отримання результатів полгає в розробці плану заходів щодо формуванння digital стратегії для «Альфа Парфюм Плюс»
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »