075-Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075-Маркетинг за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 51
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументКонтроль та аналіз маркетингової діяльності ФОП Просянюк А.А. у кафе швидкого харчування «Tic Tok Burger»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Александрова МаргаритаСфера швидкого харчування в умовах урбанізації та інтенсифікації трудової діяльності людини набуває стрімкого розвитку та є перспективною. Значна частина суб'єктів економіки у цій сфері є фізичними особами підприємцями, які мають витримувати жорстку конкуренцію з боку провідних мереж швидкого харчування та відомих брендів. Об'єктом дослідження е процес контролю та аналізу маркетингової діяльності ФОП у сфері швидкого харчування. Метою роботи є обгрунтування заходів з виконання функцій контролю і аналізу маркетингової діяльності ФОП Просянюк А.А. у кафе швидкого харчування «Tic Tok Burger». У дослідженні обгрунттовано теоретичні засади організації контролю та здійснення аналізу маркетингової діяльності ФОП, проаналізовано маркетингове середовище кафе швидкого харчування, обгрунтовано основні напрями удосконалення управління маркетинговою діяльністю ФОП сфери швидкого харчування, яке має характеризуватись дотриманням виконання таких управлінських функцій як аналіз і контроль. У роботі запропоновано методичний підхід до організації контролю та аналізу результатів маркетингової діяльності, обгрунтовано ефективність запропонованих заходів на основі проведеного аналізу маркетингової діяльності ФОП Просянюк А.А. у кафе швидкого харчування.
- ДокументМаркетингове забезпечення підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Алколайн»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Кривоножко КсеніяМета кваліфікаційної роботи полягає в розробці пропозицій щодо маркетингового забезпечення підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Алколайн» на основі комплексного аналізу внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства, оцінки його ринкових позицій і розробки ефективних маркетингових стратегій. Об’єктом дослідження є процеси управління маркетинговою діяльністю підприємства сфери дистрибуції алкогольної продукції. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та прикладних аспектів підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Алколайн». Методики дослідження: аналіз вторинної інформації, стратегічного аналізу, кількісного та якісного дослідження, графічні методи тощо. В результаті роботи був проведений детальний аналіз алкогольного ринку України та всесвітній, проведений аналіз конкурентоспроможності ТОВ «Алколайн», запропонований захід з підвищення конкурентоспроможності шляхом впровадження у товарний асортимент винних спритзерів та консервованих коктейлів, а також доведена його економічна ефективність. Практичне значення отриманих результатів полягає у можливості застосування розроблених рекомендацій для вдосконалення маркетингової стратегії ТОВ «Алколайн», зокрема для впровадження RTD-напоїв (винних спритзерів та коктейлів на основі вина). Запропоновані заходи можуть бути використані для підвищення ефективності управлінських рішень, розширення асортименту продукції, зміцнення конкурентних позицій на ринку, а також для забезпечення економічної стійкості підприємства. Можливість реалізації отриманих результатів підтверджується довідкою ТОВ «Алколайн» від 10.12.2024 р. про впровадження у практику управління запропонованих маркетингових стратегій Апробація результатів кваліфікаційної роботи. Основні результати дослідження були оприлюднені на Міжнародній науково-практичній конференції «Світове господарство і міжнародні економічні відносини: нові реалії та можливості» (м. Ужгород, 07.12.2024 р., УНУ). За результатами дослідження опубліковані 1 тези доповіді. Пропозиції щодо можливих напрямів продовження досліджень: дослідження ефективності впровадження нових маркетингових стратегій у динаміці, аналіз довгострокових результатів, розширення асортименту іншими видами RTD-напоїв: на основі бренді, горілки, джину чи текіли.
- ДокументПланування маркетингової діяльності магазину "Зооцентр"(ОНТУ,кафедра Маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Ільїна, ВладиславаУ роботі висвітлені науково-теоретичні та методичні засади маркетингового планування, здійснено оцінку маркетингового середовища магазину "Зооцентр", що функціонує на ринку товарів та послуг для тварин. Проведено оцінку стану ринку товарів для тварин. Запропоновано маркетингову стратегію магазину "Зооцентр". Здійснено оцінку ефективності запропонованих маркетингових заходів. ФСРобота присвячена вирішенню науково-практичного завдання підвищення рівня екологічної безпеки звалищ твердих побутових відходів шляхом запровадження удосконаленої технології компостування харчової складової ТПВ. Оскільки до 40% ТПВ відноситься до органічних відходів, що легко розкладаються, вилучення цієї частини відходів зі звалищ за рахунок компостування та перетворення відходу на вторинний матеріальний ресурс дозволить суттєво зменшити екологічне навантаження фактично розміщених та потенційно запланованих звалищ на довкілля. Розроблено алгоритм управління екологічною безпекою звалищ ТПВ, де об’єктом управління є морфологічний склад відходів, які здатні до метаногенезу та є основним джерелом утворення парникових газів і виникнення аварійної ситуації. Для удосконалення технології компостування харчової складової ТПВ обґрунтовано внесення до компостної суміші мінеральних добавок, що приведе до активації мікробної активності на початкових стадіях процесу. В ході експерименту досліджували абіотичні, біотичні та показники зрілості отриманого компосту. Доведено, що процес дозрівання компосту при внесенні мікробіологічної добавки прискорюється в 3,3 рази за термофільних умов та в 2,1 рази – за мезофільних. Реалізація удосконаленої технології компостування харчової складової ТПВ дозволить суттєво зменшити обсяги відходів, що складуються, викиди парникових газів, в тому числі метану, та отримати органо-мінеральне добриво високої якості як кінцевий продукт переробки.
- ДокументПідвищення конкурентоспроможності послуг підприємства ФОП «Чабан Констянтин Ігорович»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Эвген АндрущенкоАндрущенко Є.О. Підвищення конкурентоспроможності послуг підприємства ФОП «Чабан Констянтин Ігорович». Метою даної праці є є оцінка конкурентоспроможності послуг підприємства ФОП «Чабан Констянтин Ігорович» та визначення напрямів її підвищення. Виходячи з цієї мети були поставлені наступні основні дослідницькі завдання: розкрити теоретичні основи оцінки конкурентоспроможності послуг підприємства, оцінити рівень конкурентоспроможності послуг підприємства ФОП «Чабан Констянтин Ігорович», визначити напрямки підвищення конкурентоспроможності послуг підприємства ФОП «Чабан Констянтин Ігорович». Для конкурентоспроможності послуг підприємства ФОП «Чабан Констянтин Ігорович» було проведено аналіз споживчої привабливості послуг з ремонту телефонів за допомогою опитування потенційних споживачів послуг . Було проведено оцінку конкурентоспроможності послуг підприємства ФОП «Чабан Констянтин Ігорович», для чого було розраховано інтегральний показник конкурентоспроможності послуг та визначено, що конкурентоспроможність досліджуваного підприємства є нижчою ніж у конкурентів. Для підвищення конкурентоспроможності послуг підприємства ФОП «Чабан Констянтин Ігорович» було запропоновано впровадження агресивної конкурентної стратегії та перегляд підходів до ціноуворення послуг.
- ДокументПідвищення конкурентоспроможності послуг ТОВ «Посейдон груп»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Клаус Іван"АНОТАЦІЯ до кваліфікаційної роботи СВО «магістр» студента Клауса Івана Олександровича, виконаної в Одеському національному технологічному університеті. Магістерська робота на тему «Підвищення конкурентоспроможності послуг ТОВ «Посейдон груп» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій та списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 99 сторінок, з них 87 сторінок основного тексту. Робота містить 7 рисунків, 27 таблиць, список використаних джерел, який складається із 42 найменувань. Метою магістерської роботи є визначення шляхів підвищення конкурентоспроможності послуг ТОВ «Посейдон груп». Методи наукового дослідження: абстрактно-логічний, порівняння і графічне представлення результатів. Крім того, для аналізу маркетингового середовища підприємства використані метод РЕSТEL-аналізу та SWOT- аналізу, оцінка конкурентоспроможності послуг підприємства здійснена за допомогою експертного методу. Наукова новизна одержаних результатів полягає у запропонованій системі показників оцінки конкурентоспроможності логістичних послуг підприємства та напрямів підвищення їх конкурентоспроможності. Практична значущість кваліфікаційної роботи полягає в полягає в тому, що всі надані рекомендації з підвищення конкурентоспроможності логістичних послуг адаптовані під сучасні обставини та умови господарювання. "
- ДокументПідвищення конкурентоспроможності територіальних громад як послуга агентства онлайн реклами «4Limes» (ФОП Юренко В’ячеслав Вікторович)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Брайко ВладиславаМетою кваліфікаційної роботи є визначення пріоритетних напрямів підвищення конкурентоспроможності та розробка рекомендацій щодо застосування маркетингових методів посилення конкурентної позиції Петропавлівської сільської ТГ. Реалізація поставленої мети передбачає виконання таких завдань: - визначити сутність, функції та інструменти маркетингу сільських територій, оцінити конкурентні переваги сільських територій, визначити сучасні тренди маркетингу сільських територій; - надати маркетингову характеристику агентства онлайн реклами «4Limes», охарактеризувати Петропавлівську ТГ, проаналізувати фактори макро- та мікро- середовища розвитку сільських територій України та ключові конкурентні переваги розвитку територіальних громад, провести аналіз позиціонування територіальних громад Білгород-Дністровського району Одеської області; - зробити SWOT-аналіз розвитку Петропавлівської сільської ТГ, обґрунтувати пріоритетні напрямки підвищення конкурентоспроможності та розробити проект маркетингових заходів щодо активізації конкурентних переваг Петропавлівської сільської ТГ; - сформувати пропозиції щодо оптимізації надання консалтингових послуг для територіальних громад агентством онлайн реклами «4Limes». Об’єкт дослідження – процес формування та посилення конкурентних переваг територіальних громад за допомогою маркетингових інструментів. Предмет дослідження – сукупність теоретичних та прикладних аспектів визначення та розвитку конкурентних переваг Петропавлівської сільської територіальної громади у складі послуги агентства онлайн реклами «4Limes». Суб’єкт дослідження – агентство онлайн реклами «4Limes», що отримало запит на розробку комплексу заходів для підвищення конкурентоспроможності Петропавлівської сільської територіальної громади (Білгород-Дністровських район Одеської області). Методи наукових досліджень: PESTEL-аналіз, модель 5 конкурентних сил Майкла Портера, опитування мешканців громади, карти позиціонування, матриця Ансоффа, SWOT-аналіз, маркетинг-мікс 4Р, комплекс маркетингу для послуги 7Р. Наукова новизна результатів дослідження. Відповідно до мети і завдань у даній роботі містяться науково обґрунтовані рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності територіальних громад, вчасності сільських та селищних громад Білгород-Дністровського району Одеської області. В процесі дослідження отримані наступні найбільш вагомі результати, що представляють наукову новизну: Набули подальшого розвитку: - методика стратегічного аналізу територіальних громад із застосуванням PESTEL та SWOT-аналізу, що дало змогу визначити вплив факторів на галузь та на територіальні громади Одеської області, стратегічні рішення для Петропавлівської ТГ; - методичний підхід до ідентифікації та позиціонування територіальних громад з визначенням парних критеріїв та побудовою двовимірних карт позиціонування, що дало змогу визначити конкурентну позицію Петропавлівської ТГ та напрями покращення цієї позиції. Практичне значення отриманих результатів і висновків полягає в розробці комерційної пропозиції від агентства «4Limes» для територіальних громад з метою посилення їх конкурентної позиції: “нульовий” проект та проект, що потребує посилення; кейс з реалізації проекту активації конкурентних переваг для Петропавлівської ТГ. Довідка про впровадження протягом 2024-2025 рр. на безфінансовій основі результатів дослідження наукової роботи за темою «Маркетингові інструменти активації конкурентних переваг Петропавлівської ОТГ» від директора ТОВ «Агросвіт ТД» як ініціатора проекту.
- ДокументРозвиток комплексу маркетингових digital комунікацій для ТОВ «ЕКОФАКТОР ХАБ»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Шпитко, ВалентинаМагістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій та списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 89 сторінок, з них 81 сторінка основного тексту. Робота містить 37 рисунків, 6 таблиць, список використаних джерел, який складається із 72 найменувань. Метою магістерської кваліфікаційної роботи є розробка теоретичних та практичних рекомендацій удосконалення інструментарію didgital маркетингу на підприємстві «ЕКОФАКТОР ХАБ» та покращення ефективності їх використання. Об’єкт дослідження – процеси забезпечення ефективності комплексу маркетингових digital комунікацій підприємства на основі соціальних мереж в сучасних умовах господарювання. Предмет дослідження – сукупність теоретичних, методичних і прикладних аспектів маркетингового управління маркетинговою didgital комунікаційною діяльністю підприємств з використанням соціальних мереж. Методи дослідження − загальнонаукові та спеціальні методи дослідження, що забезпечило розв’язання поставлених завдань Наукова новизна одержаних результатів полягає у розробці комплексу маркетингових digital комунікацій та розробленому плану реалізації маркетингових заходів для розвитку підприємства в соцмережах. Практична значущість роботи полягає в тому, що всі надані рекомендації розвитку комплексу маркетингових digital комунікацій адаптовані під сучасні обставини та умови просування бізнесу онлайн.
- ДокументРозвиток комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для ФОП Аль-Ватар Ахмед Мохамед(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Пелюшков СергійАНОТАЦІЯ до кваліфікаційної роботи СВО «магістр» здобувача Пелюшкова С.А. Робота на тему «Розвиток комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для ФОП Аль-Ватар Ахмед Мохамед» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 82 сторінки, з них 75 сторінок основного тексту. Робота містить 11 рисунків, 10 таблиць, список використаних джерел складається із 57 найменувань. Мета кваліфікаційної роботи - проаналізувати теоретичні концепції використання сучасних інтегрованих маркетингових комунікацій у маркетинговій діяльності підприємств сфери маркетингових послуг та запропонувати систему управлінських рішень стосовно розвитку комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для підвищення ефективності маркетингової діяльності ФОП Аль-Ватар А.М. Об’єктом дослідження є процес маркетингової діяльності ФОП Аль-Ватар А.М. Предметом дослідження – впровадження сучасних комунікаційних інформаційних технологій у маркетингову діяльність агенції з надання маркетингових послуг. Джерелами інформації для написання роботи по темі послужили базова навчальна література, фундаментальні теоретичні праці фахівців у розглянутій області, результати практичних досліджень вітчизняних і зарубіжних авторів, проведений аналіз соціальних мереж, дослідження поведінки споживачів маркетингових послуг, статистична звітність стосовно ринку маркетингових послуг та онлайн освіти в Україні. Ключові слова: інтегровані маркетингові комунікації, інформаційні технології, маркетингові послуги, маркетинговий консалтинг, онлайн освіта, автоматизована воронка продажів, чат-боти.
- ДокументРозвиток маркетингових digital комунікацій для ТОВ «Альфа Парфюм Плюс» в сегменті парфумерної продукції(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Крохмаль КатеринаКваліфікаційна робота на тему: «Розвиток маркетингових digital комунікацій для ТОВ «Альфа Парфюм Плюс» в сегменті парфумерної продукції» містить 102 сторінки, 30 таблиць, 24 рисунків, 3 додатка. Перелік посилань нараховує 26 найменувань. Мета кваліфікаційної роботи: розробка управлінських рішень щодо розвитку маркетингових digital комунікацій для ТОВ “Альфа Парфюм Плюс” в сегменті парфумерної продукції. Обьєкт дослідження: маркетингові digital-комунікації для просування парфумерної продукції. Предмет дослідження: теоретико-методичні та практичні аспекти формування digital-стратегії ТОВ «Альфа Парфюм Плюс» в сегменті парфумерної продукції. В роботі були досліджені теоретичні засади формування стратегії інтернет-просування, особливості використання інструментів та методів просування парфумерної продукції в інтернет-просторі. Проведено аналіз маркетингової діяльності, конкурентного середовища ТОВ «Альфа Парфюм Плюс» в сегменті парфюмерної продукції; аналізу інтернет-просування парфюмерної продукції компанії та її ключових конкурентів. Запропоновано проект маркетингових заходів щодо SEO-оптимізації сайта з метою підвищення трафіку на веб-сайт інтернет-магазину, активізації просування парфумерної продукції в соціальних мережах. Методи наукових досліджень: PEST-аналіз, модель 5 конкурентних сил Майкла Портера, SWOT-аналіз, аналіз ключових фраз в пошуковій видачі, SEO-аналіз сайту за допомогою сервісів Serpstat, Semrush та Pindom Tools, контент-аналіз. Наукована новизна резуьтатів дослідження полягає в узагальненні теоретичних положень та розробці науково-обґрунтованих рекомендацій щодо digital-стратегії «Альфа Парфюм Плюс» в сегменті парфумерної продукції. Практична значущість отримання результатів полгає в розробці плану заходів щодо формуванння digital стратегії для «Альфа Парфюм Плюс»
- ДокументРозробка конкурентної стратегії підприємства ТОВ «Сільпо ФУД»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Ковальчук ОлександраКовальчук О.І. Розробка конкурентної стратегії підприємства ТОВ «Сільпо ФУД». Метою дослідження є оцінка конкурентних позицій підприємства та розробка конкурентної стратегії підприємства ТОВ «Сільпо ФУД». Виходячи з цієї мети були поставлені наступні основні дослідницькі завдання: розкрити теоретичні основи розробки конкурентної стратегії підприємства, оцінити конкурентні позиції ТОВ «Сільпо ФУД», визначити напрямки формування конкурентної стратегії ТОВ «Сільпо ФУД». Для оцінки ефективності конкурентної стратегії ТОВ «Сільпо ФУД» було надано порівняльну характеристику підприємства та його основних конкуретів. Для визначення ступеня лояльності споживачів до ТОВ «Сільпо ФУД» було проведене опитування, за допомогою побудови матриці Ансоффа рекомендовано конкурентну стратегію підприємства. Для удосконалення конкурентної стратегії ТОВ «Сільпо ФУД» було запропоновано концепцію впровадження конкурентної стратегії та рекомендовано оновлення асортименту продукції підприємства.
- ДокументРозробка маркетингової стратегії інтернет-просування клініки стоматологічних послуг «Еlita» (ФОП ПАЛАМАРЧУК Є. І.)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Ковалів, ІннаМагістерська робота на тему «Розробка маркетингової стратегії інтернет-просування клініки стоматологічних послуг «Еlita» (ФОП ПАЛАМАРЧУК Є. І.)» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 112 сторінок, з них 94 сторінок основного тексту. Робота містить 30 таблицю та 20 рисунків. Перелік посилань нараховує 51 найменувань. Мета кваліфікаційної роботи полягає в аналізі особливостей та розробці рекомендацій стосовно маркетингової стратегії інтернет-просування клініки стоматологічних послуг «Еlita» та відповідних заходів з її вдосконалення. Об’єктом дослідження є процеси пов’язані з розробкою маркетингової стратегії інтернет-просування клініки стоматологічних послуг «Еlita» (ФОП ПАЛАМАРЧУК Є. І.). Предметом є теоретико-методичні та прикладні аспекти розробки маркетингової стратегії інтернет-просування клініки стоматологічних послуг «Еlita» (ФОП ПАЛАМАРЧУК Є. І.) Наукова новизна одержаних результатів полягає в узагальненні теоретичних положень та наданні науково-обґрунтованих рекомендацій щодо розробки маркетингової стратегії інтернет-просування клініки стоматологічних послуг «Еlita» (ФОП ПАЛАМАРЧУК Є. І.). Практична значущість полягає в розробці маркетингової стратегії інтернет просування клініки стоматологічних послуг «Elita», програми рекламної інтернет діяльності клініки та підвищенні ефективності збуту послуг. Методи дослідження: SWOT-аналіз, PESTEL-аналіз, анкетування, модель 5-ти рушійних сил Майкла Портера, портфельний аналіз за допомогою матриці McKinsey.
- ДокументСтратегічний план розвитку студії «Літаючі маркери» (ФОП Аль-Ватар Ахмед Мохамед)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Савченко АнастасіяКваліфікаційна робота на тему: «Стратегічний план розвитку студії «Літаючі маркери» (ФОП Аль-Ватар Ахмед Мохамед)», містить 95 сторінок, 16 таблиць, 8 рисунків, 3 додатки. Перелік посилань нараховує 51 найменування. Розробка стратегічного плану розвитку студії «Літаючі маркери» була розглянуті у кваліфікаційній роботі. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою роботи - є проведення стратегічного аналізу маркетингової діяльності студії ""Літаючі маркери"", розробка маркетингового плану та визначення рекомендацій для поліпшення маркетингових стратегій студії. Об’єкт дослідження – процес проведення маркетингової діяльності студії «Літаючі маркери» на ринку онлайн-освіти. Предмет дослідження - теоретичні та практичні засади проведення стратегічного аналізу підприємства та розробка маркетингової програми в умовах діджитал ринку. У роботі були використані такі наукові методи дослідження: PESTEL-аналіз та SWOT-аналіз для аналізу зовнішнього середовища, аналіз п’яти конкурентних сил за Портером, аналіз місій підприємства, карта позиціонування, матриця МакКінсі, метод сегментації цільової аудиторії 5W, карта емпатії, стратегічне дерево цілей, односторінкова маркетингова стратегія. Результати дослідження було апробовано на п’ятій всеукраїнській студентській науково-практичній конференції «Актуальні аспекти соціально-економічного розвитку України: погляд молоді».
- ДокументУдосконалення діяльності ТОВ «УСТЯ» на міжнародному ринку на засадах стратегічного маркетингу(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Бондарчук, ДаріяАктуальність теми Сьогодні потреба підприємств у виході на міжнародний ринок дуже велика. Наслідком ефективної роботи відділу із зовнішньоекономічних зв’язків підприємств є активне співробітництво з країнами ближнього і далекого зарубіжжя. Головна мета підприємства – сприяти збільшенню прибутків. Вивчення ринків збуту, визначення номенклатури виробів, що випускаються, встановлення цін та інші питання маркетингових досліджень мають своєю метою формування оптимальних умов реалізації товарної продукції. Просування товару на вітчизняні та міжнародні ринки є невід’ємною частиною маркетингу підприємств. . В Україні існує необхідність підвищення ефективності просування товарів на внутрішні та міжнародні ринки з урахуванням особливостей розвитку останніх. Ефективне просування вимагає ретельного планування і бюджетування, врахування тенденцій розвитку стратегій просування продукції в Україні зокрема та в світі загалом. Для підвищення ефективності просування необхідні чітка стратегія та комплексне використання усіх елементів системи, що впливають на результат. Згідно з останньою статистикою на світових ринках зерна попит значно перевищує пропозицію і основною проблемою є експорт зерна з України та нестабільна роботи «Зеленого коридору» через Чорне море. Метою кваліфікаційної роботи є розробка стратегії, яка дозволить підприємству вийти та закріпитись на міжнародному ринку, що дозволить удосконалити його діяльність. Для досягнення поставленої мети визначенні завдання: –проаналізувати ринок зерна в Україні та світі; –визначити фактори, що мають найбільший вплив на попит та пропозицію; –проаналізувати діяльність підприємства; –надати характеристику маркетинговій діяльності підприємства; –розробити стратегію виходу на міжнародні ринки підприємства; –спрогнозувати та визначити ефективність розробленої стратегії.
- ДокументУдосконалення маркетингової стратегії підприємства з перевантаження зернових та олійних вантажів ТОВ «ІЗТ»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Устенко ІннаАНОТАЦІЯ до кваліфікаційної роботи студентки СВО «Магістр» Устенко І.А. Магістерська робота на тему «Удосконалення маркетингової стратегії пі-дприємства з перевантаження зернових та олійних вантажів ТОВ «ІЗТ» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 98 сторінок, з них 81 сторінка основного тексту, 19 рисунків, 27 таблиць, список використаних джерел, який складається з 60 найменувань. Метою даної кваліфікаційної роботи є удосконалення маркетингової стратегії підприємства з перевантаження зернових та олійних вантажів ТОВ «ІЗТ». Об’єктом дослідження є підприємства з перевантаження зернових та олійних вантажів та їх послуги. Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних та прикладних аспектів формування маркетингової стратегії щодо покращення діяльності підприємства з перевантаження зернових та олійних вантажів ТОВ «ІЗТ». Методи наукових досліджень: PESTEL-аналіз для аналізу впливу зовнішніх факторів на підприємство, модель п’яти конкурентних сил М. Портера, матриця McKinsey/GE, SWOT-аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища, матриця «товар-ринки» за І. Ансоффом для розробки стратегії підприємства. Наукова новизна. Відповідно до мети і завдань у даній роботі містяться науково обґрунтовані рекомендації щодо удосконалення маркетингової стратегії підприємства з перевантаження зернових та олійних вантажів, щоб адаптувати маркетингові інструменти для раціонального використання наявних ресурсів, збільшення продажів, зміцнення відносин із потенційними партнерами та підвищення ефективності маркетингової діяльності: Практична значущість отриманих результатів полягає в можливості безпосереднього застосування розроблених рекомендацій для вдосконалення маркетингової стратегії портового терміналу ТОВ «ІЗТ», яка сприятиме підви-щенню ефективності діяльності компанії в соціальних мережах, розширенню охоплення цільової аудиторії, покращенню іміджу бренду та стимулюванню продажів.
- ДокументУдосконалення маркетингової стратегії інтернет-просування мережі зоомагазинів «Містер Дог» (ФОП Флоря Т.І.)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Селезньова ЛіліанаМагістерська робота на тему «Удосконалення маркетингової стратегії інтер-нет-просування мережі зоомагазинів «Містер Дог» (ФОП Флоря Т.І.)» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 90 сторінок, з них 78 сторінок основного текс-ту, 19 рисунків, 24 таблиці, список використаних джерел, який складається з 44 найменувань. Метою даної кваліфікаційної роботи є удосконалення маркетингової страте-гії інтернет-просування мережі зоомагазинів «Містер Дог» (ФОП Флоря Т.І.). Об’єктом дослідження є мережа зоомагазинів «Містер Дог» (ФОП Флоря Т.І.) та зоотовари і послуги, які там реалізуються та надаються. Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних та прикладних аспектів формування маркетингової стратегії інтернет-просування щодо покра-щення продажів товарів та послуг мережі зоомагазинів «Містер Дог». Методи наукових досліджень: PESTEL-аналіз для аналізу впливу зовнішніх факторів на підприємство, модель п’яти конкурентних сил М. Портера, матриця McKinsey/GE, SWOT-аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища, матриця «товар-ринки» за І. Ансоффом для розробки стратегії інтернет-просування підпри-ємства. Наукова новизна. Відповідно до мети і завдань у даній роботі містяться нау-ково обґрунтовані рекомендації щодо удосконалення маркетингової стратегії ін-тернет-просування для пізнаваності мережі зоомагазинів «Містер Дог» (ФОП Флоря Т.І.) та покращення продажів товарів та послуг. Практична значущість отриманих результатів полягає в удосконаленні системи управління маркетинговою діяльністю з розробкою маркетингової стра-тегії інтернет-просування, формуванням програми інтернет-просування пізнаваності мережі зоомагазинів «Містер Дог» та стимулювання реалізації зоото-варів і послуг. Ключові слова: стимулювання збуту, інтернет-просування, стратегія стабілі-зації, маркетингова стратегія проникнення, ринок зоотоварів та послуг.
- ДокументУДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ІНТЕРНЕТ-ПРОСУВАННЯ ТОВ “СМАЙЛ+”(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Алєксєєнко ІгорМагістерська робота на тему Удосконалення маркетингової стратегії інтернет-просування ТОВ «Смайл+» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 111 сторінок, з них 99 сторінок основного тексту. Робота містить 25 таблиць та 54 рисунки. Перелік посилань нараховує 26 найменувань. Мета кваліфікаційної роботи полягає в аналізі особливостей та розробці рекомендацій стосовно маркетингової стратегії інтернет-просування фітнес клубу «Смайл» та відповідних заходів з її вдосконалення. Об’єктом дослідження є процеси пов’язані з розробкою маркетингової стратегії інтернет-просування фітнес клубу «Смайл» Предметом є теоретико-методичні та прикладні аспекти розробки маркетингової стратегії інтернет-просування фітнес клубу «Смайл» Наукова новизна одержаних результатів полягає в узагальненні теоретичних положень та наданні науково-обґрунтованих рекомендацій щодо розробки маркетингової стратегії інтернет-просування фітнес клубу «Смайл». Практична значущість полягає в розробці маркетингової стратегії інтернет просування фітнес клубу «Смайл», програми рекламної інтернет діяльності клубу та підвищенні ефективності збуту послуг. Методи дослідження: SWOT-аналіз, PESTEL-аналіз, модель 5-ти рушійних сил Майкла Портера, портфельний аналіз за допомогою матриці McKinsey.
- ДокументУдосконалення маркетингової стратегії інтернет-просування івент-послуг ТОВ «Вов Івент Едженсі»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Бєсєдіна Дар’яАНОТАЦІЯ до кваліфікаційної роботи здобувачки СВО «Магістр» Бєсєдіної Д.О. Магістерська робота на тему «Удосконалення маркетингової стратегії інтернет-просування івент-послуг ТОВ «Вов Івент Едженсі» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 89 сторінок, з них 83 сторінки основного тексту, 13 рисунків, 43 таблиці, список використаних джерел, який складається з 56 найменувань. Метою даної кваліфікаційної роботи є удосконалення інтернетстратегії просування івент-послуг ТОВ «Вов Івент Едженсі». Об’єктом дослідження інтернет-стратегії просування івент-послуг. Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних та прикладних аспектів вдосконалення інтернет-стратегії просування івентпослуг задля покращення діяльності ТОВ «Вов Івент Едженсі». Методи наукових досліджень: аналіз літературних джерел та інформаційних ресурсів; SWOT-аналіз для оцінки сильних і слабких; метод порівняльного аналізу - для порівняння інтернет-стратегій ТОВ «Вов Івент Едженсі» з конкурентами на ринку івент-послуг; метод аналізу даних - використовувався для оцінки ефективності поточних інтернет-кампаній компанії. Наукова новизна. Відповідно до мети і завдань у даній кваліфікаційній роботі містяться науково обґрунтовані рекомендації щодо удосконалення маркетингової стратегії інтернет-просування івент-послуг. Практична значущість отриманих результатів полягає в розроблені пропозиції з реалізації стратегії проникнення на ринок Одеси можуть бути використані ТОВ «Вов Івент Едженсі» для ефективного розширення ринкової присутності та зменшення регіональних ризиків. Результати дослідження можуть слугувати базою для формування інноваційних підходів до івентменеджменту. Розроблені рекомендації щодо побудови партнерських відносин із локальними підприємствами Одеси (готелями, ресторанами та ін.) сприяють підвищенню конкурентоспроможності компанії у новому регіоні.
- ДокументУдосконалення системи базових стратегій закладу “Synergy Fitness Cafe” в м. Одеса (ФОП Сінітович Д.І.)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Бугор ОлександраМетою кваліфікаційної роботи є дослідження ринку громадського харчування з метою удосконалення системи базових стратегій закладу “Synergy Fitness Cafe” (ФОП Сінітович Д.І.). Об’єктом дослідження виступають підприємства ресторанної галузі в Україні і в місті Одеса. Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів впровадження сучасних підходів для формування лідерських позицій на ринку. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи досліджень, як: п′ятирівнева концепція товару в маркетингу за концепцією Ф. Котлера, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, комплекс маркетингу «7Р», матриця Бостонської консультативної групи (БКГ). Наукова новизна одержаних результатів полягає в удосконаленні маркетингової стратегії підприємства та просуванням нового напряму, сервісу доставки раціонів корисного харчування. Практична значущість одержаних результатів полягає в доцільності відкриття нового напряму, сервісу доставки раціонів корисного харчування та охаректизування його концепції. Обсяг і структура роботи. Магістерська дипломна робота складається з вступу, трьох розділів, загальних висновків, списку використаних джерел. Ключові-слова: ринок громадського харчування, мікро- та макросередовище, система базових стратегій, портфельний аналіз, рекламна кампанія, заклад.
- ДокументУдосконалення системи базових стратегій кондитерської Synergy Sweets (ФОП Покотіло Н.О.)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Мезенцева МаринаСучасна ситуація в економіці України змушує суб’єктів господарювання всіх форм власності оптимізувати прибуток і вживати заходів щодо зменшення впливу чинників і факторів на діяльність підприємства. Тому проблема вибору та реалізації компаніями маркетингових стратегій, спрямованих на вирішення цих проблем, сьогодні викликає великий інтерес [1]. Актуальність обраної теми полягає в тому, що грамотне, обґрунтоване маркетингове рішення та правильно сформована маркетингова стратегія допоможуть бізнесу вижити в несприятливих зовнішніх умовах. Вибір стратегії залежить від конкретної ситуації, в якій знаходиться підприємство. Тому, незалежно від того, чи йдеться про короткостроковий чи довгостроковий маркетинговий план, необхідно сформулювати та застосувати таку стратегію: за даних умов максимально збільшити. розвиток національної економіки. політики, забезпечуючи при цьому необхідну ефективність і прибутковість підприємницькій структурі, а також матеріальну вигоду за результатами праці [2]. Актуальність обраної теми. У сучасних умовах української економіки всі підприємства прагнуть не тільки отримати максимальний прибуток, а й здійснювати ефективну довгострокову маркетингову діяльність. Для бізнесу важливо вибрати маркетингову стратегію, яка відповідає всім вимогам бізнесу, забезпечує ефективну та прибуткову роботу, приносить користь і сприяє подальшому розвитку кампанії. Грамотні та обґрунтовані маркетингові рішення щодо стратегічного вибору допоможуть компанії вижити в несприятливому зовнішньому середовищі. Аналіз ринку і формулювання маркетингової стратегії є дуже складним завданням і тому вимагає системного підходу. Всі перераховані вище фактори визначають актуальність обраної теми. Метою даної кваліфікаційної роботи є удосконалення системи базових стратегій кондитерської Synergy Sweets (ФОП Покотіло Н.О.) Для досягнення мети сформовані наступні завдання: - дослідити теоретичні та методичні підходи до формування маркетингової стратегії діяльності підприємства кондитерських виробів. - проаналізувати макро- та мікросередовище кондитерської Synergy Sweets (ФОП Покотіло Н.О.) - провести портфельний аналіз стратегічних зон господарювання кондитерських; - надати SWOT-аналіз кондитерської Synergy Sweets (ФОП Покотіло Н.О.); - розробити маркетингову стратегію кондитерської Synergy Sweets (ФОП Покотіло Н.О.); - оцінити ефективність реалізації запропонованої маркетингової стратегії кондитерської Synergy Sweets (ФОП Покотіло Н.О.); Об’єктом дослідження є кондитерська Synergy Sweets (ФОП Покотіло Н.О.). Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних та прикладних аспектів удосконалення системи базових стратегій маркетингової стратегії щодо покращення діяльності кондитерської Synergy Sweets (ФОП Покотіло Н.О.) Методи наукових досліджень: PESTEL-аналіз для аналізу впливу зовнішніх факторів на підприємство, модель п’яти конкурентних сил М. Портера, матриця McKinsey/GE, SWOT-аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища, матриця «товар-ринки» за І. Ансоффом для розробки стратегії підприємства. Наукова новизна. Відповідно до мети та завдань висуваються наукові пропозиції щодо удосконалення базової системи стратегії ріелторських посередників та формулювання стратегії просування та маркетингу кондитерських виробів. – удосконалено: маркетингову діяльність, яка систематично здійснюється кондитерськоми, шляхом формулювання основних маркетингових стратегій для підтримки конкурентних переваг у різних кондитерських майстернях, які характеризуються базовими стратегіями диференціації та стратегіями розвитку продукту; - розробка плану заходів щодо реалізації маркетингової стратегії кондитерської майстерні. Дістало подальшого розвитку: - методика використання портфельного аналізу діяльності кондитерської, подальшого просування на ринку кондитерських виробів, що дає змогу збільшити свої прибутки за рахунок розширення асортименту продуктів; - програма дій реалізації маркетингової стратегії кондитерської майстерні, яка передбачає зростання компанії на поточному ринку з новими послугами. Практична значущість отриманих результатів В тому числі удосконалення системи управління маркетинговою діяльністю, удосконалення базової системи стратегії установ кондитерської, формування плану заходів щодо реалізації маркетингових стратегій та сприяння просуванню кондитерських виробів ФОП Покотіло Н.О. між підприємствами та споживачами. Апробація результатів кваліфікаційного дослідження. Основні результати кваліфікаційної роботи були представлені та обговорювалися у збірнику наукових праць молодих учених, аспірантів та студентів. Міністерство освіти і науки України. – Одеса: 2024. Обсяг і структура роботи. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 90 сторінок, з них 84 сторінок основного тексту, 28 рисунків, 22 таблиця, список використаних джерел, який складається з 59 найменувань.
- ДокументУдосконалення системи базових стратегій ТОВ «А-БОТС»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Масенцов АнтонАНОТАЦІЯ до кваліфікаційної роботи здобувача СВО «Магістр» Масенцова А.В. Магістерська робота на тему «Удосконалення системи базових стратегій ТОВ «А-БОТС» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 92 сторінки, з них 83 сторінок основного тексту, 9 рисунків, 17 таблиць, список використаних джерел, який складається з 60 найменувань. Метою дослідження є розробка практичних рекомендацій для покращення конкурентних позицій компанії за допомогою стратегічного планування, впровадження інновацій і підвищення ефективності організаційної діяльності. Об’єкт дослідження – є базові стратегії ІТ-підприємства. Предмет дослідження – комплекс науково-теоретичних та прикладних засад щодо формування та удосконалення базових стратегій ІТ-підприємства ТОВ «А-БОТС» в сучасних умовах. Методи наукових досліджень: SWOT-аналіз для оцінки сильних і слабких сторін досліджуваного підприємства; метод порівняльного аналізу - для порівняння стратегії досліджуваного підприємства із конкурентами; метод аналізу даних - використовувався з метою оцінки ефективності діючих базових стратегій підприємства. Наукова новизна. Відповідно до поставленої мети та завдань у даній роботі містяться науково обґрунтовані рекомендації щодо удосконалення базових маркетингових стратегій ТОВ «А-БОТС» з метою забезпечення зростання на ІТ-ринку в умовах невизначеності. Практична значущість отриманих результатів полягає в удосконаленні системи управління маркетинговою діяльністю щодо удосконалення базових стратегій підприємства із врахуванням специфіки галузі функціонування та ступеня впливу факторів мікро- та макросередовища.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »