075-Маркетинг

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 5 з 31
  • Документ
    Розвиток комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для ФОП Аль-Ватар Ахмед Мохамед
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Пелюшков Сергій
    АНОТАЦІЯ до кваліфікаційної роботи СВО «магістр» здобувача Пелюшкова С.А. Робота на тему «Розвиток комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для ФОП Аль-Ватар Ахмед Мохамед» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 82 сторінки, з них 75 сторінок основного тексту. Робота містить 11 рисунків, 10 таблиць, список використаних джерел складається із 57 найменувань. Мета кваліфікаційної роботи - проаналізувати теоретичні концепції використання сучасних інтегрованих маркетингових комунікацій у маркетинговій діяльності підприємств сфери маркетингових послуг та запропонувати систему управлінських рішень стосовно розвитку комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для підвищення ефективності маркетингової діяльності ФОП Аль-Ватар А.М. Об’єктом дослідження є процес маркетингової діяльності ФОП Аль-Ватар А.М. Предметом дослідження – впровадження сучасних комунікаційних інформаційних технологій у маркетингову діяльність агенції з надання маркетингових послуг. Джерелами інформації для написання роботи по темі послужили базова навчальна література, фундаментальні теоретичні праці фахівців у розглянутій області, результати практичних досліджень вітчизняних і зарубіжних авторів, проведений аналіз соціальних мереж, дослідження поведінки споживачів маркетингових послуг, статистична звітність стосовно ринку маркетингових послуг та онлайн освіти в Україні. Ключові слова: інтегровані маркетингові комунікації, інформаційні технології, маркетингові послуги, маркетинговий консалтинг, онлайн освіта, автоматизована воронка продажів, чат-боти.
  • Документ
    Удосконалення системи маркетингових стратегій для ТОВ «Гормолзавод»
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Максименко Катерина
    АНОТАЦІЯ до кваліфікаційної роботи СВО «Магістр» здобувачки Максименко К.К. Кваліфікаційна робота на тему: «Удосконалення системи маркетингових стратегій ТОВ «Гормолзавод»» містить 82 сторінки, 33 таблиці, 18 рисунків, 9 додатків. Перелік використаних джерел нараховує 55 найменувань. Метою даної роботи є розробка та обґрунтування системи маркетингових стратегій для молочно переробного підприємства ТОВ «Гормолзавод». Об’єктом дослідження є процес формування та функціонування ринку молочної продукції з обґрунтуванням системи маркетингових стратегій підприємства Предмет дослідження – сукупність науково-теоретичних, методичних та прикладних аспектів обґрунтування системи маркетингових стратегій підприємства молочно переробного виробництва. Теоретичною і методологічною основою дослідження послужили праці зарубіжних і вітчизняних авторів про стратегічний маркетинг, систему аналізу макро- та мікро-середовищ підприємства та удосконалення системи маркетингових стратегій для ринку для підприємства. Наукова новизна одержаних результатів полягає в розробці обґрунтованої системи маркетингових стратегій для ТОВ «Гормолзавод». Практична значущість кваліфікаційної роботи полягає в формуванні загальної та конкурентної стратегії ТОВ «Гормолзавод», розробці системи маркетингових стратегій для ТОВ «Гормолзавод».
  • Документ
    Стратегічний план розвитку студії «Літаючі маркери» (ФОП Аль-Ватар Ахмед Мохамед)
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Савченко Анастасія
    Кваліфікаційна робота на тему: «Стратегічний план розвитку студії «Літаючі маркери» (ФОП Аль-Ватар Ахмед Мохамед)», містить 95 сторінок, 16 таблиць, 8 рисунків, 3 додатки. Перелік посилань нараховує 51 найменування. Розробка стратегічного плану розвитку студії «Літаючі маркери» була розглянуті у кваліфікаційній роботі. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою роботи - є проведення стратегічного аналізу маркетингової діяльності студії ""Літаючі маркери"", розробка маркетингового плану та визначення рекомендацій для поліпшення маркетингових стратегій студії. Об’єкт дослідження – процес проведення маркетингової діяльності студії «Літаючі маркери» на ринку онлайн-освіти. Предмет дослідження - теоретичні та практичні засади проведення стратегічного аналізу підприємства та розробка маркетингової програми в умовах діджитал ринку. У роботі були використані такі наукові методи дослідження: PESTEL-аналіз та SWOT-аналіз для аналізу зовнішнього середовища, аналіз п’яти конкурентних сил за Портером, аналіз місій підприємства, карта позиціонування, матриця МакКінсі, метод сегментації цільової аудиторії 5W, карта емпатії, стратегічне дерево цілей, односторінкова маркетингова стратегія. Результати дослідження було апробовано на п’ятій всеукраїнській студентській науково-практичній конференції «Актуальні аспекти соціально-економічного розвитку України: погляд молоді».
  • Документ
    Формування стратегії виведення і просування продукції на ринку (на прикладі ПРАТ «ОДЕСАВИНПРОМ»)
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Чебаненко А. В.
    Магістерська робота на тему «Формування стратегії виведення і просу-вання продукції на ринку (на прикладі ПРАТ «ОДЕСАВИНПРОМ»)» склада-ється зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 96 сторінок, з них 87 сторінок осно-вного тексту, 16 рисунків, 26 таблиць, список використаних джерел, який скла-дається з 78 найменувань. Метою даної кваліфікаційної роботи є формування стратегії виведення і просування продукції на ринку (на прикладі ПРАТ «ОДЕСАВИНПРОМ»). Об’єктом дослідження є виноробне підприємство ПрАТ «Одесавинп-ром» та його продукція. Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних та прикладних аспектів формування маркетингової стратегії щодо виведення і просування продукції на ринок для покращення діяльності ПрАТ «Одесавинпром» Методи наукових досліджень: PESTEL-аналіз для аналізу впливу зовніш-ніх факторів на виноробне підприємство, модель п’яти конкурентних сил М. Портера, матриця McKinsey/GE, SWOT-аналіз внутрішнього та зовнішнього се-редовища, матриця «товар-ринки» за І. Ансоффом для розробки стратегії під-приємства. Наукова новизна. Відповідно до мети і завдань у даній роботі містяться науково обґрунтовані рекомендації щодо формування стратегії виведення і просування виноробної продукції продукції на ринку на прикладі ПрАТ «Оде-савинпром». Практична значущість отриманих результатів полягає в удосконаленні системи управління маркетинговою діяльністю з розробкою маркетингової стратегії для виведення і просування нових ігристих вин ПрАТ «Одесавинп-ром» на ринок.
  • Документ
    Удосконалення стратегії інтернет-просування продукції ТМ «Лавка традицій» ТОВ «Сільпо-Фуд»
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Олянін Клим
    Магістерська робота на тему «Удосконалення стратегії інтернетпросування продукції ТМ «Лавка традицій» ТОВ «Сільпо-Фуд»» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 82 сторінок, з них 78 сторінок основного тексту. Робота містить 34 таблиць та 19 рисунків. Перелік посилань нараховує 24 найменування. Мета кваліфікаційної роботи полягає в аналізі особливостей та розробці рекомендацій стосовно маркетингової стратегії інтернет-просування ТМ «Лавка традицій» ТОВ «Сільпо-Фуд» та відповідних заходів з її вдосконалення. Об’єктом дослідження є процеси пов’язані з удосконаленням маркетингової стратегії інтернет-просування ТМ «Лавка традицій» ТОВ «Сільпо-Фуд». Предметом дослідження є теоретико-методичні та прикладні аспекти удосконалення маркетингової стратегії інтернет-просування ТМ «Лавка традицій» ТОВ «Сільпо-Фуд». Наукова новизна одержаних результатів полягає в узагальненні теоретичних положень та наданні науково-обґрунтованих рекомендацій щодо удосконалення маркетингової стратегії інтернет-просування ТМ «Лавка традицій» ТОВ «Сільпо-Фуд». Практична значущість полягає в удосконаленні маркетингової стратегії інтернет-просування ТМ «Лавка традицій» ТОВ «Сільпо-Фуд», програми рекламної інтернет діяльності підприємства. Методи дослідження: SWOT-аналіз, PESTEL-аналіз, анкетування, модель 5-ти рушійних сил Майкла Портера, портфельний аналіз за допомогою матриці McKinsey.