Переглянути
Нові надходження
Зараз показуємо 1 - 5 з 37
- ДокументПідвищення конкурентоспроможності територіальних громад як послуга агентства онлайн реклами «4Limes» (ФОП Юренко В’ячеслав Вікторович)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Брайко ВладиславаМетою кваліфікаційної роботи є визначення пріоритетних напрямів підвищення конкурентоспроможності та розробка рекомендацій щодо застосування маркетингових методів посилення конкурентної позиції Петропавлівської сільської ТГ. Реалізація поставленої мети передбачає виконання таких завдань: - визначити сутність, функції та інструменти маркетингу сільських територій, оцінити конкурентні переваги сільських територій, визначити сучасні тренди маркетингу сільських територій; - надати маркетингову характеристику агентства онлайн реклами «4Limes», охарактеризувати Петропавлівську ТГ, проаналізувати фактори макро- та мікро- середовища розвитку сільських територій України та ключові конкурентні переваги розвитку територіальних громад, провести аналіз позиціонування територіальних громад Білгород-Дністровського району Одеської області; - зробити SWOT-аналіз розвитку Петропавлівської сільської ТГ, обґрунтувати пріоритетні напрямки підвищення конкурентоспроможності та розробити проект маркетингових заходів щодо активізації конкурентних переваг Петропавлівської сільської ТГ; - сформувати пропозиції щодо оптимізації надання консалтингових послуг для територіальних громад агентством онлайн реклами «4Limes». Об’єкт дослідження – процес формування та посилення конкурентних переваг територіальних громад за допомогою маркетингових інструментів. Предмет дослідження – сукупність теоретичних та прикладних аспектів визначення та розвитку конкурентних переваг Петропавлівської сільської територіальної громади у складі послуги агентства онлайн реклами «4Limes». Суб’єкт дослідження – агентство онлайн реклами «4Limes», що отримало запит на розробку комплексу заходів для підвищення конкурентоспроможності Петропавлівської сільської територіальної громади (Білгород-Дністровських район Одеської області). Методи наукових досліджень: PESTEL-аналіз, модель 5 конкурентних сил Майкла Портера, опитування мешканців громади, карти позиціонування, матриця Ансоффа, SWOT-аналіз, маркетинг-мікс 4Р, комплекс маркетингу для послуги 7Р. Наукова новизна результатів дослідження. Відповідно до мети і завдань у даній роботі містяться науково обґрунтовані рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності територіальних громад, вчасності сільських та селищних громад Білгород-Дністровського району Одеської області. В процесі дослідження отримані наступні найбільш вагомі результати, що представляють наукову новизну: Набули подальшого розвитку: - методика стратегічного аналізу територіальних громад із застосуванням PESTEL та SWOT-аналізу, що дало змогу визначити вплив факторів на галузь та на територіальні громади Одеської області, стратегічні рішення для Петропавлівської ТГ; - методичний підхід до ідентифікації та позиціонування територіальних громад з визначенням парних критеріїв та побудовою двовимірних карт позиціонування, що дало змогу визначити конкурентну позицію Петропавлівської ТГ та напрями покращення цієї позиції. Практичне значення отриманих результатів і висновків полягає в розробці комерційної пропозиції від агентства «4Limes» для територіальних громад з метою посилення їх конкурентної позиції: “нульовий” проект та проект, що потребує посилення; кейс з реалізації проекту активації конкурентних переваг для Петропавлівської ТГ. Довідка про впровадження протягом 2024-2025 рр. на безфінансовій основі результатів дослідження наукової роботи за темою «Маркетингові інструменти активації конкурентних переваг Петропавлівської ОТГ» від директора ТОВ «Агросвіт ТД» як ініціатора проекту.
- ДокументФормування стратегічних рішень з розвитку бренду як послуга агентства онлайн-реклами «4Limes» (ФОП Юренко В’ячеслав Вікторович)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Галіченко ВікторіяМетою кваліфікаційної роботи є розробка стратегічних рішень для бренду PETROPOL, які забезпечать його конкурентоспроможність на ринку. Об’єкт дослідження – процес формування та розвитку винного бренду. Предмет дослідження – сукупність теоретико-методологічних та прикладних аспектів брендингу вина. У роботі були розглянуті теоретико-методологічні аспекти брендингу, досліджена специфіка формування бренду вина, визначені тренди на ринку консалтингових послуг з брендингу в Україні та Молдові, розглянута маркетингова діяльність агентства 4Limes, наведена характеристика виноробні PETROPOL, досліджені фактори її макро- та мікросередовища, розроблений комплекс маркетингових рішень щодо брендингу виноробні PETROPOL у співпраці з агентством 4Limes. Методи наукових досліджень: PESTEL-аналіз, модель 5 конкурентних сил Майкла Портера, карти позиціонування, карти емпатії, модель ціннісної пропозиції за А. Остервальдером, комплекс маркетингу 5Р. Наукова новизна результатів дослідження. Відповідно до мети та завдань у роботі містяться науково обґрунтовані рекомендації щодо формування та розвитку винного бренду на основі сучасних інструментів брендингу. Набули розвитку: • методика визначення за допомогою PESTEL-аналізу макрофакторів та їх впливу на виноробну галузь України та на діяльність виноробні PETROPOL, що дало змогу визначити стратегічні рішення для розвитку виноробні; • методика визначення критеріїв та побудови карти позиціонування конкурентів виноробні PETROPOL, що дало змогу спрогнозувати власну конкурентну позицію виноробні на ринку та визначити мотиви позиціонування; • підхід до створення ідентичності бренду з урахуванням унікальних особливостей регіональної виноробної продукції, що базується на картах емпатії споживачів та моделі ціннісної пропозиції, що дозволило запропонувати виноробні проекти логотипу, концепцію лінійок вин та візуалізації етикеток. Практичне значення отриманих результатів і висновків полягає в розробці комерційної пропозиції від агентства 4Limes для виноробні PETROPOL з метою формування та розвитку бренду PETROPOL Довідка про впровадження результатів дослідження наукової роботи за темою «Формування стратегії розвитку бренду виноробні РETROPOL» від директора ТОВ «Агросвіт ТД» як ініціатора проекту щодо практичного інтересу роботи та часткового впроваджені у виробництво протягом 2024-2025 р. на безфінансовій основі.
- ДокументУправління конкурентоспроможністю продукції ТМ «Лавка традицій» для ТОВ «Сільпо-Фуд»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Васильєва КсеніяМетою даної роботи є розробка практичних рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності чаю ТМ «Лавка традицій» на основі аналізу ринку, конкурентного середовища та споживчих вподобань. Об’єктом дослідження виступає процес управління конкурентоспроможністю продукції, а предметом – методичні та практичні підходи до підвищення конкурентоспроможності чаю ТМ «Лавка традицій». Методи наукових досліджень: PESTEL- та SWOT-аналіз, опитування споживачів, аналіз конкурентного середовища та методи прогнозування ефективності запропонованих заходів. Інформаційна база дослідження включає наукові праці, внутрішню документацію підприємства, аналітичні дані та результати ринкових досліджень. Наукова новизна роботи полягає в адаптації сучасних підходів до управління конкурентоспроможністю продукції в умовах українського ринку чаю, розробку рекомендацій щодо вдосконалення продукту та використання цифрових маркетингових інструментів для просування продукції. Практична значущість одержаних результатів полягає у можливості застосування розроблених рекомендацій у діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд», що сприятиме зміцненню ринкових позицій, підвищенню лояльності споживачів та збільшенню обсягів продажів. Обсяг і структура роботи. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Обсяг роботи становить 132 сторінки, у тому числі 37 рисунків та 34 таблиці.
- ДокументУдосконалення маркетингової стратегії підприємства з перевантаження зернових та олійних вантажів ТОВ «ІЗТ»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Устенко ІннаАНОТАЦІЯ до кваліфікаційної роботи студентки СВО «Магістр» Устенко І.А. Магістерська робота на тему «Удосконалення маркетингової стратегії пі-дприємства з перевантаження зернових та олійних вантажів ТОВ «ІЗТ» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 98 сторінок, з них 81 сторінка основного тексту, 19 рисунків, 27 таблиць, список використаних джерел, який складається з 60 найменувань. Метою даної кваліфікаційної роботи є удосконалення маркетингової стратегії підприємства з перевантаження зернових та олійних вантажів ТОВ «ІЗТ». Об’єктом дослідження є підприємства з перевантаження зернових та олійних вантажів та їх послуги. Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних та прикладних аспектів формування маркетингової стратегії щодо покращення діяльності підприємства з перевантаження зернових та олійних вантажів ТОВ «ІЗТ». Методи наукових досліджень: PESTEL-аналіз для аналізу впливу зовнішніх факторів на підприємство, модель п’яти конкурентних сил М. Портера, матриця McKinsey/GE, SWOT-аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища, матриця «товар-ринки» за І. Ансоффом для розробки стратегії підприємства. Наукова новизна. Відповідно до мети і завдань у даній роботі містяться науково обґрунтовані рекомендації щодо удосконалення маркетингової стратегії підприємства з перевантаження зернових та олійних вантажів, щоб адаптувати маркетингові інструменти для раціонального використання наявних ресурсів, збільшення продажів, зміцнення відносин із потенційними партнерами та підвищення ефективності маркетингової діяльності: Практична значущість отриманих результатів полягає в можливості безпосереднього застосування розроблених рекомендацій для вдосконалення маркетингової стратегії портового терміналу ТОВ «ІЗТ», яка сприятиме підви-щенню ефективності діяльності компанії в соціальних мережах, розширенню охоплення цільової аудиторії, покращенню іміджу бренду та стимулюванню продажів.
- ДокументУдосконалення маркетингової стратегії інтернет-просування івент-послуг ТОВ «Вов Івент Едженсі»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Бєсєдіна Дар’яАНОТАЦІЯ до кваліфікаційної роботи здобувачки СВО «Магістр» Бєсєдіної Д.О. Магістерська робота на тему «Удосконалення маркетингової стратегії інтернет-просування івент-послуг ТОВ «Вов Івент Едженсі» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 89 сторінок, з них 83 сторінки основного тексту, 13 рисунків, 43 таблиці, список використаних джерел, який складається з 56 найменувань. Метою даної кваліфікаційної роботи є удосконалення інтернетстратегії просування івент-послуг ТОВ «Вов Івент Едженсі». Об’єктом дослідження інтернет-стратегії просування івент-послуг. Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних та прикладних аспектів вдосконалення інтернет-стратегії просування івентпослуг задля покращення діяльності ТОВ «Вов Івент Едженсі». Методи наукових досліджень: аналіз літературних джерел та інформаційних ресурсів; SWOT-аналіз для оцінки сильних і слабких; метод порівняльного аналізу - для порівняння інтернет-стратегій ТОВ «Вов Івент Едженсі» з конкурентами на ринку івент-послуг; метод аналізу даних - використовувався для оцінки ефективності поточних інтернет-кампаній компанії. Наукова новизна. Відповідно до мети і завдань у даній кваліфікаційній роботі містяться науково обґрунтовані рекомендації щодо удосконалення маркетингової стратегії інтернет-просування івент-послуг. Практична значущість отриманих результатів полягає в розроблені пропозиції з реалізації стратегії проникнення на ринок Одеси можуть бути використані ТОВ «Вов Івент Едженсі» для ефективного розширення ринкової присутності та зменшення регіональних ризиків. Результати дослідження можуть слугувати базою для формування інноваційних підходів до івентменеджменту. Розроблені рекомендації щодо побудови партнерських відносин із локальними підприємствами Одеси (готелями, ресторанами та ін.) сприяють підвищенню конкурентоспроможності компанії у новому регіоні.