Переглянути
Нові надходження
- ДокументФормування стратегії виведення і просування рибної продукції на споживчий ринок на прикладі ТОВ «Маріо»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) ПАЛАМАРЧУК АннаАНОТАЦІЯ Паламарчук А.С. Формування стратегії виведення і просування рибної продукції на споживчий ринок на прикладі ТОВ «Маріко». – Рукопис. Кваліфікаційна робота присвячена формуванню маркетингової стратегії виведення і просування рибної продукції на споживчий ринок на прикладі ТОВ «Маріко». Основну увагу зосереджено на аналізі внутрішніх і зовнішніх чинників, використанні моделей стратегічного аналізу (PESTEL, SWOT, матриці McKinsey/GE та Ансоффа). Виявлено, що зростаючий попит на екологічно чисту продукцію створює можливості для розширення ринкової частки підприємства. Проведений PESTEL-аналіз показав, що політична стабільність та державна підтримка сприяють зростанню, тоді як економічні виклики та законодавчі обмеження потребують адаптивної стратегії управління. Аналіз конкурентного середовища за моделлю Портера вказав на високий рівень ринкової конкуренції. SWOT-аналіз підтвердив необхідність активізації рекламної діяльності, створення веб-сайту, розширення асортименту та застосування сучасних маркетингових інструментів. Запропонована маркетингова стратегія передбачає використання онлайн- і офлайн-каналів, просування у соціальних мережах, організацію дегустацій та співпрацю з HoReCa. Очікується приріст продажів на 20,0 % та підвищення впізнаваності бренду на 30,0 %. Застосування комплексного підходу та інноваційних технологій сприятиме стійкому розвитку компанії, підвищенню її конкурентоспроможності та формуванню позитивного іміджу на ринку рибної продукції.
- ДокументУдосконалення стратегії івент-маркетингу виноробної компанії ТОВ «ВІНТРЕСТ»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Панченко МаксимМета кваліфікаційної роботи – розробка пропозицій щодо удосконалення стратегії івент-маркетингу для підвищення ефективності просування продукції виноробної компанії ТОВ «ВІНТРЕСТ». Об'єкт дослідження - стратегія івент-маркетингу для просування винної продукції. Предметом дослідження виступає сукупність теоретичних і прикладних аспектів використання інструментів івент-маркетингу щодо підвищення ефективності просування винної продукції ТМ «Grand Vallee». Методи наукових досліджень: PESTLE-аналіз, модель 5 конкурентних сил Майкла Портера, SWOT-аналіз, контент-аналіз. Наукова новизна результатів дослідження. Відповідно до мети і завдань у даній роботі містяться науково обґрунтовані рекомендації щодо удосконалення стратегії івент-маркетингу для підвищення ефективності просування винної продукції ТМ «Grand Vallee». Практичне значення отриманих результатів і висновків полягає в розробці програми івентів щодо реалізації стратегії івент-маркетингу виноробної компанії ТОВ «ВІНТРЕСТ».
- ДокументПідвищення конкурентоспроможності територіальних громад як послуга агентства онлайн реклами «4Limes» (ФОП Юренко В’ячеслав Вікторович)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Брайко ВладиславаМетою кваліфікаційної роботи є визначення пріоритетних напрямів підвищення конкурентоспроможності та розробка рекомендацій щодо застосування маркетингових методів посилення конкурентної позиції Петропавлівської сільської ТГ. Реалізація поставленої мети передбачає виконання таких завдань: - визначити сутність, функції та інструменти маркетингу сільських територій, оцінити конкурентні переваги сільських територій, визначити сучасні тренди маркетингу сільських територій; - надати маркетингову характеристику агентства онлайн реклами «4Limes», охарактеризувати Петропавлівську ТГ, проаналізувати фактори макро- та мікро- середовища розвитку сільських територій України та ключові конкурентні переваги розвитку територіальних громад, провести аналіз позиціонування територіальних громад Білгород-Дністровського району Одеської області; - зробити SWOT-аналіз розвитку Петропавлівської сільської ТГ, обґрунтувати пріоритетні напрямки підвищення конкурентоспроможності та розробити проект маркетингових заходів щодо активізації конкурентних переваг Петропавлівської сільської ТГ; - сформувати пропозиції щодо оптимізації надання консалтингових послуг для територіальних громад агентством онлайн реклами «4Limes». Об’єкт дослідження – процес формування та посилення конкурентних переваг територіальних громад за допомогою маркетингових інструментів. Предмет дослідження – сукупність теоретичних та прикладних аспектів визначення та розвитку конкурентних переваг Петропавлівської сільської територіальної громади у складі послуги агентства онлайн реклами «4Limes». Суб’єкт дослідження – агентство онлайн реклами «4Limes», що отримало запит на розробку комплексу заходів для підвищення конкурентоспроможності Петропавлівської сільської територіальної громади (Білгород-Дністровських район Одеської області). Методи наукових досліджень: PESTEL-аналіз, модель 5 конкурентних сил Майкла Портера, опитування мешканців громади, карти позиціонування, матриця Ансоффа, SWOT-аналіз, маркетинг-мікс 4Р, комплекс маркетингу для послуги 7Р. Наукова новизна результатів дослідження. Відповідно до мети і завдань у даній роботі містяться науково обґрунтовані рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності територіальних громад, вчасності сільських та селищних громад Білгород-Дністровського району Одеської області. В процесі дослідження отримані наступні найбільш вагомі результати, що представляють наукову новизну: Набули подальшого розвитку: - методика стратегічного аналізу територіальних громад із застосуванням PESTEL та SWOT-аналізу, що дало змогу визначити вплив факторів на галузь та на територіальні громади Одеської області, стратегічні рішення для Петропавлівської ТГ; - методичний підхід до ідентифікації та позиціонування територіальних громад з визначенням парних критеріїв та побудовою двовимірних карт позиціонування, що дало змогу визначити конкурентну позицію Петропавлівської ТГ та напрями покращення цієї позиції. Практичне значення отриманих результатів і висновків полягає в розробці комерційної пропозиції від агентства «4Limes» для територіальних громад з метою посилення їх конкурентної позиції: “нульовий” проект та проект, що потребує посилення; кейс з реалізації проекту активації конкурентних переваг для Петропавлівської ТГ. Довідка про впровадження протягом 2024-2025 рр. на безфінансовій основі результатів дослідження наукової роботи за темою «Маркетингові інструменти активації конкурентних переваг Петропавлівської ОТГ» від директора ТОВ «Агросвіт ТД» як ініціатора проекту.
- ДокументФормування стратегічних рішень з розвитку бренду як послуга агентства онлайн-реклами «4Limes» (ФОП Юренко В’ячеслав Вікторович)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Галіченко ВікторіяМетою кваліфікаційної роботи є розробка стратегічних рішень для бренду PETROPOL, які забезпечать його конкурентоспроможність на ринку. Об’єкт дослідження – процес формування та розвитку винного бренду. Предмет дослідження – сукупність теоретико-методологічних та прикладних аспектів брендингу вина. У роботі були розглянуті теоретико-методологічні аспекти брендингу, досліджена специфіка формування бренду вина, визначені тренди на ринку консалтингових послуг з брендингу в Україні та Молдові, розглянута маркетингова діяльність агентства 4Limes, наведена характеристика виноробні PETROPOL, досліджені фактори її макро- та мікросередовища, розроблений комплекс маркетингових рішень щодо брендингу виноробні PETROPOL у співпраці з агентством 4Limes. Методи наукових досліджень: PESTEL-аналіз, модель 5 конкурентних сил Майкла Портера, карти позиціонування, карти емпатії, модель ціннісної пропозиції за А. Остервальдером, комплекс маркетингу 5Р. Наукова новизна результатів дослідження. Відповідно до мети та завдань у роботі містяться науково обґрунтовані рекомендації щодо формування та розвитку винного бренду на основі сучасних інструментів брендингу. Набули розвитку: • методика визначення за допомогою PESTEL-аналізу макрофакторів та їх впливу на виноробну галузь України та на діяльність виноробні PETROPOL, що дало змогу визначити стратегічні рішення для розвитку виноробні; • методика визначення критеріїв та побудови карти позиціонування конкурентів виноробні PETROPOL, що дало змогу спрогнозувати власну конкурентну позицію виноробні на ринку та визначити мотиви позиціонування; • підхід до створення ідентичності бренду з урахуванням унікальних особливостей регіональної виноробної продукції, що базується на картах емпатії споживачів та моделі ціннісної пропозиції, що дозволило запропонувати виноробні проекти логотипу, концепцію лінійок вин та візуалізації етикеток. Практичне значення отриманих результатів і висновків полягає в розробці комерційної пропозиції від агентства 4Limes для виноробні PETROPOL з метою формування та розвитку бренду PETROPOL Довідка про впровадження результатів дослідження наукової роботи за темою «Формування стратегії розвитку бренду виноробні РETROPOL» від директора ТОВ «Агросвіт ТД» як ініціатора проекту щодо практичного інтересу роботи та часткового впроваджені у виробництво протягом 2024-2025 р. на безфінансовій основі.
- ДокументУправління конкурентоспроможністю продукції ТМ «Лавка традицій» для ТОВ «Сільпо-Фуд»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Васильєва КсеніяМетою даної роботи є розробка практичних рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності чаю ТМ «Лавка традицій» на основі аналізу ринку, конкурентного середовища та споживчих вподобань. Об’єктом дослідження виступає процес управління конкурентоспроможністю продукції, а предметом – методичні та практичні підходи до підвищення конкурентоспроможності чаю ТМ «Лавка традицій». Методи наукових досліджень: PESTEL- та SWOT-аналіз, опитування споживачів, аналіз конкурентного середовища та методи прогнозування ефективності запропонованих заходів. Інформаційна база дослідження включає наукові праці, внутрішню документацію підприємства, аналітичні дані та результати ринкових досліджень. Наукова новизна роботи полягає в адаптації сучасних підходів до управління конкурентоспроможністю продукції в умовах українського ринку чаю, розробку рекомендацій щодо вдосконалення продукту та використання цифрових маркетингових інструментів для просування продукції. Практична значущість одержаних результатів полягає у можливості застосування розроблених рекомендацій у діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд», що сприятиме зміцненню ринкових позицій, підвищенню лояльності споживачів та збільшенню обсягів продажів. Обсяг і структура роботи. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Обсяг роботи становить 132 сторінки, у тому числі 37 рисунків та 34 таблиці.