F7 (123) - Комп'ютерна iнженерiя
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд F7 (123) - Комп'ютерна iнженерiя за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 56
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВеб-система відображення стану мережевого обладнання(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2024) Кульбаченко МаксимКваліфікаційна робота присвячена розробці веб-системи NetworkMonitor для моніторингу стану мережевого обладнання. Метою роботи є створення гнучкої, масштабованої та безпечної системи для збору та обробки мережевих даних. Основні технічні характеристики включають використання мови програмування C# у фреймворку ASP.NET Core, JavaScript, HTML, CSS для фронтенду, та Microsoft SQL Server з Entity Framework Core для роботи з базою даних. У першому розділі проведено аналіз сучасних методів і технологій моніторингу мереж, що дозволило обґрунтувати вибір підходу до розробки системи. Другий розділ присвячений проектуванню системи NetworkMonitor, включаючи архітектуру, методи збирання даних через SSH, SNMP та HTTP, а також використання шифрування HTTPS для забезпечення безпеки. У третьому розділі описано практичну реалізацію системи з використанням обраних технологій, що дозволило досягти високої продуктивності та інтерактивності. Четвертий розділ містить техніко-економічне обґрунтування проекту, що підтвердило доцільність його розробки з точки зору інвестицій та ресурсів. Рекомендації щодо впровадження системи включають подальшу інтеграцію механізмів аутентифікації та авторизації користувачів, а також розширення функціоналу для підтримки додаткових типів мережевих пристроїв.
- ДокументВикористання паралельних обчислень для комп’ютерних систем з гібридною архітектурою(ОНТУ, кафедра комп’ютерної інженерії, 2022) ВІТУШКО, Микита"Попити на комп'ютери, які володіють високою продуктивністю зростає з кожним днем все більш і більш. Поняття архітектури комп’ютерної системи є досить широким, оскільки під архітектурою можна розуміти і спосіб паралельної обробки даних, який використовується в системі, і організацію пам'яті, і топологію зв'язку між процесорами, і спосіб виконання системою арифметичних операцій. За рахунок використання досить потужних сучасних обчислювальних вузлів досягається дуже високий показник продуктивність/ вартість. Такі системи можуть будуватися в широкому діапазоні продуктивності від двовузлових систем до суперкомп'ютерних систем високої продуктивності, що включають сотні обчислювальних вузлів. Метою роботи є оцінка надійності та швидкодії комп'ютерної системи. Виконаний проект складається з аналізу засобів розпаралелювання процесів, аналізу сучасних комп'ютерних систем, розробки нової багатомашинної системи і розрахунку показників продуктивності і надійності. Також був проведений ряд експериментів, які показують ефективність спроектованої комп'ютерної системи. Спроектована комп'ютерна система може бути використана для вирішення технічних завдань різного рівня складності."
- ДокументВикористання теорії графів при дослідженні процесів в інформаційних мережах(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2024) Гріцишин ВалерійДипломна робота присвячена дослідженню процесів в інформаційних мережах із застосуванням математичних методів теорії графів. Наведено аналіз концепції нформаційних мереж, основні поняття, терміни та визначення. Представлений актуальний матеріал із проектування провідних комп'ютерних мереж з використанням теорії графів. В якості об‘єкту дослідження розглядається мережа, як сукупність вузлів та ліній, що їх поєднують. Для дослідження параметрів мережі запропоновано використовувати математичні методи теорії графів, при цьому розглянути мережу як математичний граф. Проаналізовано різни типи мереж, що можуть досліджуватися із використанням теорії графів. Застосовано методи теорії графів при розрахунку характеристик інформаційної мережі. Побудовано математичний граф мережі, що досліджується. Побудовано матриці суміжності, структурна матриця, матриця відстаней. Реалізовано алгоритм «трьох позначок», що дозволяє знайти найкоротший шлях мережі. Реалізовано алгоритм пошуку множини шляхів мережі. Пошук аксимальної пропускної спроможності двополюсної мережі. Побудова дерева мінімальної вартості мережі. Також виконано економічний розрахунок та розглянуто питання охорони праці.
- ДокументВикористання штучного інтелекту для текстурування сцени закинутого міста(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2024) Чікменев СергійДипломна робота присвячена впровадженню штучного інтелекту для генерації текстур за допомогою промптів у розробку 3D сцени закинутого міста. У сцені присутні моделі будинків, дерев, дороги, та рослінності. Наповнення у вигляді машин, шин, та сторожових веж. Для генерації текстур використано штучний інтелект у Web додатку «Polycam». У першому розділі розглянуто штучний інтелект, де він застосовується та які існують програми штучного інтелекту, проведено аналіз аналогів і методів їхньої реалізації. У другому розділі сформовано технічне завдання та розроблено пайплайн роботи. Розібрано технологію моделювання, що таке Prompt engeneering та створення текстур у «Polycam». У третьому розділі обґрунтовано вибір інструментів та програм розробки сцени та відео. Розписано процес розробки. Моделі створені у Blender, текстури згенеровані у Polycam, які інтегровані на моделі та розроблено демонстраційне відео у Adobe Premiere Pro. У четвертому розділі проведено оцінку ефективності створення сцени, а також розглянуто маркетинговий, науково – технічний, економічний, соціальний та екологічні ефекти від розробки проекту. У п'ятому розділі розглянута охорона праці. Результатом роботи є готова 3D сцена закинутого міста з накладеними текстурами та демонстраційне відео розроблене у Adobe Premiere Pro, з відео монтажем, редагуванням кольорів, та фільтрами.
- ДокументМодернізація локальної мережі навчального закладу(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2024) Осадчий РоманДипломна робота присвячена модернізації локальної мережі навчального закладу. У роботі досліджено ключові аспекти модернізації локальної мережі, зокрема: вибір необхідного обладнання, налаштування мережевих пристроїв та забезпечення безпеки даних. Враховано індивідуальні потреби користувачів та вимоги до функціональності локальної мережі навчального закладу. Використано передові методи та технології сучасних мережевих систем, зокрема протоколи мережевого зв'язку та системи безпеки. Результатом є розроблена ефективна мережна інфраструктура, яка забезпечує надійність, масштабованість та швидкодію в навчальному середовищі. Дипломна робота включає в себе аналіз сучасних тенденцій у галузі комп'ютерних мереж, а також рекомендації щодо оптимізації та підвищення продуктивності мережі. Отримані результати можуть бути корисними для навчальних закладів, які планують покращити свою мережну інфраструктуру з метою підвищення ефективності.
- ДокументОб'ємне анімоване представлення архітектурного проекту(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Романик КирилоДипломна робота присвячена об'ємному анімованому представленню архітектурного проекту. Проведений аналіз програмного забезпечення для створення та представлення 3D проектів, визначення та обґрунтування вибору технологій. Для моделювання двоповерхового будинку використовуються програма Revit. Стіни, підлога та стеля були побудовані за цим планом приміщення, виконаним в ArchiCad. Для подальшого його рендеру та анімацій – програма Lumion. Додатково використовуються скрипт Multiconverter – швидко та автоматично перетворює матеріали, що використовуються у сцені; та креслення із набору інструментів HAL.
- ДокументПорівняння телекомунікаційних технологій при проектуванні мережі доступу(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Плахотник АндрійДипломна робота присвячена порівнянню телекомунікаційних технологій при проектуванні мережі доступу. Забезпечення ефективного зв'язку та доступу до мережі є важливим аспектом у сучасному світі. У цьому дослідженні проведено аналіз різних технологій, що використовуються при створенні мереж доступу та порівняно їх переваги та недоліки. У першому розділі роботи розглянуті особливості телекомунікаційних технологій, що застосовуються в мережах доступу, проведений огляд різних типів технологій та їх характеристик. У другому розділі описані основні етапи проектування мережі доступу: сформовани вихідні дани для проектування мережі доступу Третій розділ містить порівняльний аналіз телекомунікаційних технологій, включаючи провідні та бездротові рішення. Для кожної технології розглянуті її переваги, недоліки, швидкість передачі даних, покриття, стійкість до перешкод і сфери застосування. У четвертому розділі дослідження мережи передачі даних побудованих за супутникової технології та перваги та недоліки П'ятий розділ присвячений питанням оцінка науково-технічної ефективності розробки нової технології, нового обладнання та інших інновацій. У результаті дослідження було зроблено порівняльний аналіз телекомунікаційних технологій при проектуванні мережі доступу. Робота надає вичерпну інформацію про різні технології, допомагає зрозуміти їх особливості та вибрати найбільш підходящий варіант для конкретного проекту мережі доступу.
- ДокументПроектування комп’ютерної мережі адміністративної будівлі(ОНТУ, кафедра комп’ютерної інженерії, 2022) Повержук, Дмитро"У дипломному проекті розроблена локальна комп'ютерна мережа для адміністративної будівлі умовного підприємства. Розробка є актуальною тому, що подібним способом можна спроектувати схему для конкретного підприємства, забезпечивши цим ефективну систему накопичення, зберігання і пошуку технологічної, техніко-економічної і фінансово-економічної інформації по поточній роботі. Користувачі підприємства зможуть працювати з електронною поштою, а також послугами всесвітньої мережі Інтернет. Устаткування підібрано так, щоб можна було збільшувати кількість комп'ютерів в цій підмережі. За допомогою програми CiscoPacketTracer зроблено моделювання роботи серверів DHCP і eMail."
- ДокументПроектування мережі доступу для нового жит-лового комплексу міста Одеси(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2024) Окунцов ДмитроДипломна робота присвячена дослідженню процесу проектування мережі доступу для надання інфокомунікаційних послуг мешканцям нового житлового комплексу міста Одеси, що включає постановку завдання, розрахунок структурних характеристик мережі, побудову основних схем мережі, вибір необхідного обладнання. В роботі вирішено ряд задач. Сформульовано технічне завдання на проектування мережі доступу нового житлового комплексу міста Одеси. Виконано аналіз концепції, аналіз структури мереж доступу. Сформульовано основні поняття та визначення. Проаналізовано методику розрахунку основних та необхідних характеристик мереж доступу. Наведено приклади розрахунку характеристик мережі доступу для заданих умов. Серед них: довжина ліній доступу локального та транспортного сегментів, пропускна спроможність локального, транспортного сегментів та вузлів доступу, навантаження, що створюється користувачами мережі доступу. Вибрані оптимальні місця розташування вузлів доступу за критерієм мінімізації довжини локального сегменту. Отримані результати розрахунків сформовано в таблиці. В процесі виконання роботи для отримання результатів використано автоматизовані системи визначення структурних характеристик та показників навантаження мережі доступу, що було розроблено дипломниками магістрантами кафедри попереднього року випуску. На основі розрахунків побудовано структурну схему мережі доступу, що відображає розташування обладнання мережі, ліній доступу у відповідності до розрахованої довжини, та розташування користувачів мережі. Розроблено функціональну схему із зазначенням вибрано обладнання у відповідності до обраної технології доступу. Також виконано економічний розрахунок та розглянуто питання охорони праці.
- ДокументПроектування мережі доступу для селища міського типу(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Босенко ІлляДипломна робота присвячена проектуванню мережі доступу для селища міського типу. В першому розділі виявлені концепції мереж доступу різновид топологій. В другому розділі описана постановка задачі: формування вихідних даних для проекту із урахуванням особливостей місцевості, вибір комп'ютерної інженерії, визначення місць розташування вузлів доступу У третьому розділі описані розрахунки для вибору обладнання і вибір обладнання для побудови структурної і функціональної схеми мережі доступу. В четвертому розділі на основі розрахунків була побудована структурна схема і вибрано обладнання для побудови функціональної схеми. П’ятитй розділ обґрунтовує економічну вигоду від застосування одержаної системи. У шостому розділі розглянуто питання охорони праці. Результатом роботи є сформований проект побудови мережі на території селища міського типу за допомогою технологією GPON з урахуванням потреб всіх споживачів.
- ДокументПроектування мережі доступу у місті на базі технології Passive Optical Network(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Крушельницька МаргаритаДаний дипломний проект присвячений проектуванню мережі доступу на базі технології PON (Passive Optical Network). PON – це сучасна технологія передачі даних, що дозволяє використовувати оптичний кабель для передачі сигналів до клієнтів. У роботі були розглянуті основні поняття, принципи роботи та характеристики технології PON, а також описані її переваги та недоліки. Також, були розглянуті варіанти розгалуження мережі та її структурна схема. Окрема увага була приділена проектуванню архітектури мережі та її параметрів, зокрема розрахунку кількості клієнтів на один вузол. Були сформовані вимог до мережі та розробки технічного завдання, далі відбулося проектування мережі, яке включало розгляд основних принципів побудови мережі на основі технології PON. Особливу увагу було приділено аналізу навантаження на мережу, що створюється пунктами колективного доступу, а також проведеному економічному обґрунтуванню проекту. У роботі були представлені основні правила техніки безпеки та норми з охорони праці. Отже, цей дипломний проект мав на меті розробку оптимального проекту мережі доступу на базі технології PON, що дозволить забезпечити ефективний та стійкий доступ до мережі Інтернет для великої кількості користувачів.
- ДокументПроектування надійної комп’ютерної системи на базі процесорів AMD(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2024) Киржілов КирилоКваліфікаційна робота спрямована на розробку надійної комп'ютерної системи, яка базується на процесорах AMD. У сучасному інформаційному середовищі, де надійність є критичним аспектом, важливо розробити систему, яка забезпечить стабільну та ефективну роботу під час різних навантажень та умов експлуатації. У рамках проекту будуть вивчені та використані різноманітні технології, що пропонуються процесорами AMD, для забезпечення високої швидкодії, оптимізації енергоспоживання та мінімізації ризиків виникнення неполадок. У роботі розглянуто процес проектування надійної комп'ютерної системи на базі процесорів AMD, вивчаючи особливості цих процесорів та методи, які можна використовувати для забезпечення надійності в різних аспектах їхньої роботи. Такий підхід дозволить поглиблено розібратися у проблемі та знайти оптимальні рішення для створення надійних та продуктивних комп'ютерних систем.Метою роботи є збільшення надійності, підвищення швидкодії комп'ютерної системи, що проектується. Виконаний проект складається з аналізу сучасних комп'ютерних систем, розробки нової надійної системи та розрахунку показників продуктивності і надійності. Спроектована комп'ютерна система може бути використана для вирішення технічних завдань різного рівня складності. Результати роботи можуть бути корисні для розробників комп'ютерних систем, які прагнуть досягти оптимальної комбінації продуктивності та надійності на основі процесорів AMD.
- ДокументПроектування та розробка гри жанру "Метроідванія"(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2024) Носаль ВікторЦя кваліфікаційна робота присвячена проектуванню та розробці гри жанру Метроідванія. У роботі розглядаються основні конструктивні, технологічні та технікоексплуатаційні характеристики гри, а також рекомендації щодо її впровадження. Основна увага приділена використанню методів програмування таких як мова Python, бібліотека PyGame та редактор карт Tiled. Робота також включає об'єктно-орієнтований підхід та патерн проектування Model-View-Controller (MVC), що забезпечує модульність та легкість у підтримці та розширенні функціоналу гри. В процесі розробки було застосовано методи модульного та інтеграційного тестування, а також методологію Agile для управління проектом. В першому розділі розглянуті ключові особливості та характеристики ігор жанру метроідванія, визначені базові механіки та проведено аналіз існуючих аналогів. В другому розділі сформовано засади концептуального та дизайнерського документу. У третьому розділі були обрані та обгрунтовані засоби розробки, визначена реалізація механік, а також продемонстрована розробка демонстраційної версії гри. У четвертому розділі проведена оцінка ефективності розробки гри, описано маркетинговий, науково-технічний, економічний, соціальний ефект від розробки проекту. У п'ятому розділі розглянуто питання охорони праці. Обсяг пояснювальної записки складає 116 сторінки.
- ДокументПроектування та розробка гри жанру «3D-платформер»(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Рогожкіна КаринаДипломна робота присвячена розробці гри жанру «3D-платформер». В першому розділі розглянуто сучасні аналоги, досліджено історію жанру та проведено порівняння характерних рис ігор жанру «3Dплатформер». Виявлено їх переваги та недоліки. В другому розділі представлена проектна документація: концептуальний та дизайнерський документи. Детально описано механіки та особливості гри. В третьому розділі описано процес створення тривимірної графіки розробки демонстраційних рівнів та основних скриптів гри.
- ДокументПроектування та розробка гри жанру «Runner» з процедурною генерацією рівнів(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Кулаков ВалентинДипломна робота присвячена розробці гри жанру «Runner» з процедурною генерацією рівнів. В першому розділі було досліджено історію розвитку ігор жанру «Runner», описано підходи до процедурної генерації, досліджено сучасні аналоги та розроблено завдання. В другому розділі було створено концептуальний та дизайнерські документи розроблюваної гри. У третьому розділі описано процес розробки головного героя, основних ігрових механік та реалізацію процедурного генератора рівнів. Четвертий розділ обґрунтовує науково-технічну ефективність гри. В п’ятому розділі описуються правила безпеки роботи за комп’ютером та алгоритм дії при надзвичайних ситуаціях. Результатом роботи є створена гра на платформі Android.
- ДокументПроектування та розробка казуальної комп’ютерної гри(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Вдовиченко ВікторДана робота присвячена розробці казуальної комп’ютерної гри «Пасьянс Клондайк» для платформи Windows за допомогою ігрового рушія Unity. Розроблено технічне завдання, виконано проектування гри, а також програмна реалізація її першого варіанту. Здійснено обґрунтований вибір інструментальних засобів розробки. Крім того, досліджено суміжні питання економічного обґрунтування проекту та охорони праці. Пояснювальна записка складається з 83 аркушів основної текстової частини і 20 аркушів додатків.
- ДокументПроектування та розробка кулінарної гри з елементами хорору. Дослідження та реалізація механік кулінарії(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2024) Азатханов АрсенКваліфікаційна робота присвячена дослідженню та реалізації механік кулінарії у кулінарній грі з елементами хорору. Кулінарні ігри відомі своєю акцентованістю на приготування страв та грамотний розподіл часу та ресурсів, але жанр є непопулярним. У той же час жанр хорор гри, який завжди був популярний серед споживача, добре синергується зі стресовими механіками розподілу часу та ресурсів, а також із низкой інших механік, які властиві жанру кулінарії. Саме з цієї причини об'єднання механік обох жанрів у результативній кулінарній грі є ефективною та актуальною ідеєю. В першому розділі розглянуті ключові особливості та характеристики ігор жанру кулінарної гри, визначені базові механіки та проведено аналіз існуючих аналогів. В другому розділі сформовано концептуальний та дизайнерський документ з точки зору проектування та розробці кулінарної частини. У третьому розділі були обрані та обгрунтовані засоби розробки, показана реалізація механік кулінарії, а також продемонстрована розробка демонстраційної версії гри. У четвертому розділі проведена оцінка ефективності розробки кулінарної гри з елементами хорору, описано маркетинговий, науково-технічний, економічний, соціальний ефект від розробки проекту. У п'ятому розділі розглянуто питання охорони праці. Результатом роботи є спроектовані кулінарні механіки прийому заказів, приготування страв, праці із кухонними інструментами та здачі заказів. Була розроблена та протестована демонстраційна версія гри на двигуні Unity, в якій були релізовані спроектовані механіки кулінарії.
- ДокументПроектування та розробка симулятора роботи криптобиржі(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Курілко АртемійДипломна робота виконувалась за темою ""Проектування та розробка симулятора роботи криптобіржі"". Ця робота присвячена створенню програмного інструменту, який дозволить симулювати роботу криптовалютної біржі. Метою даного проекту є розробка симулятора, здатного моделювати основні аспекти роботи криптобіржі, такі як ордери на купівлю та продаж, склянку ордерів, історію торгів та зміну цін. Симулятор надасть можливість дослідження та тестування різних торгових стратегій, а також дозволить проводити аналіз ринку та оцінку ризиків. В рамках роботи буде проведено аналіз функціональних та нефункціональних вимог, визначено основні компоненти системи та їх взаємодію, а також спроектовано інтерфейс користувача для зручного використання симулятора. Буде розроблено алгоритми, що забезпечують генерацію випадкових даних, моделювання торгових операцій та оновлення стану ринку. У процесі розробки будуть використані сучасні технології програмування, такі як мова Java, фреймворки для розробки веб-застосунків та бази даних для зберігання історії торгів. Результати цього дослідження можуть бути корисними для трейдерів та інвесторів, дозволяючи їм перевірити та покращити свої стратегії торгівлі на основі реалістичних симуляцій. Також симулятор може бути використаний з освітньою метою, щоб допомогти студентам та новачкам розібратися в принципах роботи криптобірж та практичному застосуванні торгових стратегій.
- ДокументПроектування та розробка історичної гри жан-ру «RPG». Графічна частина(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2024) Костюк ДмитроКваліфікаційна робота присвячена розробці графічної частини історичної гри жанру «RPG». Жанр «RPG» широко популярний серед геймерів. Кожного року з’являються нові захоплюючі ігри цього жанру. Графіка в історичних іграх жанру «RPG» відіграє важливу роль. В першому розділі проведений аналіз предметної області, досліджено графічні особливості історичних ігор жанру «RPG» та існуючі аналоги, показано їх переваги та недоліки, здійснено постановку задач. В другому розділі розроблено пайплайн. У третьому розділі обґрунтовується вибір інструментів і детально описується процес розробки графічної частини гри. У четвертому розділі проведена оцінка ефективності розробки гри жанру «RPG», описано маркетинговий, науково-технічний, економічний, соціальний ефект від розробки проекту. У п'ятому розділі розглянуто питання охорони праці. Результатом роботи є пайплайн та графічна складова для демонстраційної версії гри, розробленої на двигуні «Unreal Engine 5», в якій реалізовано реалістичний віртуальний світ, використовуючи моделі, розроблені за допомогою таких 3D пакетів, як «Blender», «ZBrush», «RizomUV», «Marmoset Toolbag 4» та «Adobe Substance 3D Painter».
- ДокументПроектування та розробка історичної гри жан-ру «RPG». Програмна частина(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2024) Бурикін ІлляКваліфікаційна робота присвячена розробці програмної частини історичної гри жанру «RPG». Жанр «RPG» відомий глибоким сюжетом у детально проробленому світі, розвитком персонажів, різноманітними квестами та впливом рішень гравця на хід гри. Взаємодія з NPC, предметами та навколишнім середовищем створює інтерактивний і захопливий ігровий процес. Крім того, «RPG» потребують стратегічне мислення та швидкості реакції, через це програмна частина повинна гарантувати плавну та інтуїтивну взаємодію гравця з персонажем. В першому розділі проведений аналіз предметної області, досліджено характерні особливості історичних ігор жанру «RPG» та існуючі аналоги, показано їх переваги та недоліки, здійснено постановку задач.В другому розділі розроблено концептуальний та дизайнерський документ. У третьому розділі обґрунтовується вибір інструментів і детально описується процес розробки програмної частини гри. У четвертому розділі описане організаційно-економічне та маркетингове обґрунтування проекту історичної гри жанру «RPG». Проведені економічні розрахунки. Розроблено та описано бізнес план стартапу. У п'ятому розділі детально розглянуті аспекти забезпечення охорони праці. Результатом роботи є проектна документація та демонстраційна версія гри, розроблена на рушій Unreal Engine 5, в якій реалізовано переміщення персонажа, взаємодія зі світом та NPC, що володіє штучним інтелектом, квести та різні «RPG» механіки.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »