123 - Комп'ютерна iнженерiя
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 123 - Комп'ютерна iнженерiя за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 52
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- Документ3D моделювання сцени анімованого автомобіля(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Передерко АнтонДипломна робота присвячена дослідженню та розробці методів створення нелінійної анімації персонажа у редакторі для роботи з 3D Blender. Одним із ключових завдань дослідження є вивчення можливостей анімації автомобіля. Робота включає аналіз основних принципів анімації персонажів, дослідження функціоналу та можливостей редактору Blender. Для досягнення поставленої мети, використовується addon CarRig, з метою створення більш складних рухів автомобіля. У процесі розробки дипломної роботи проводяться експерименти з використанням addon-у CarRig для створення кісток та контроллерів, досліджуються можливості покращення якості анімації шляхом редагування ключових кадрів та впровадження розширених функцій інструменту. Отримані результати будуть проаналізовані та порівняні з існуючими методами створення анімації персонажів, що дасть можливість оцінити ефективність запропонованого підходу. Проведені економічні розрахунки щодо ефективності проекту, в процесі якого були розраховані витрати на проект, ціна проекту, рентабільність та срок окупності проекту. Також був розрахований час, який витрачався на розробку даного проекту. Розглянуто питання охорони праці. Вивчені правила безпеки роботи за комп’ютером та можливі наслідки нехтування цими правилами.
- ДокументАнімація персонажа у місті майбутнього(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Войчик ЯрославДипломна робота присвячена дослідженню та розробці методів створення нелінійної анімації персонажа з використанням інструменту Time Editor у редакторі для роботи з 3D Autodesk Maya та онлайн-сервісі Adobe Mixamo. Одним із ключових завдань дослідження є вивчення можливостей комбінування різних анімаційних кліпів з метою створення більш складних та реалістичних рухів персонажа. Робота включає аналіз основних принципів анімації персонажів, дослідження функціоналу та можливостей інструменту Time Editor в Autodesk Maya та онлайн-сервісі Adobe Mixamo. Для досягнення поставленої мети, виконується створення прототипу алгоритму, який дозволяє нелінійно комбінувати анімаційні кліпи з різних джерел, таких як Mixamo, з метою створення більш складних та змінюваних рухів персонажа. У процесі розробки дипломної роботи проводяться експерименти з використанням інструменту Time Editor для комбінування кліпів анімації, досліджуються можливості покращення якості анімації шляхом редагування ключових кадрів та впровадження розширених функцій інструменту. Отримані результати будуть проаналізовані та порівняні з існуючими методами створення анімації персонажів, що дасть можливість оцінити ефективність запропонованого підходу.
- ДокументВикористання паралельних обчислень для комп’ютерних систем з гібридною архітектурою(ОНТУ, кафедра комп’ютерної інженерії, 2022) ВІТУШКО, Микита"Попити на комп'ютери, які володіють високою продуктивністю зростає з кожним днем все більш і більш. Поняття архітектури комп’ютерної системи є досить широким, оскільки під архітектурою можна розуміти і спосіб паралельної обробки даних, який використовується в системі, і організацію пам'яті, і топологію зв'язку між процесорами, і спосіб виконання системою арифметичних операцій. За рахунок використання досить потужних сучасних обчислювальних вузлів досягається дуже високий показник продуктивність/ вартість. Такі системи можуть будуватися в широкому діапазоні продуктивності від двовузлових систем до суперкомп'ютерних систем високої продуктивності, що включають сотні обчислювальних вузлів. Метою роботи є оцінка надійності та швидкодії комп'ютерної системи. Виконаний проект складається з аналізу засобів розпаралелювання процесів, аналізу сучасних комп'ютерних систем, розробки нової багатомашинної системи і розрахунку показників продуктивності і надійності. Також був проведений ряд експериментів, які показують ефективність спроектованої комп'ютерної системи. Спроектована комп'ютерна система може бути використана для вирішення технічних завдань різного рівня складності."
- ДокументОб'ємне анімоване представлення архітектурного проекту(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Романик КирилоДипломна робота присвячена об'ємному анімованому представленню архітектурного проекту. Проведений аналіз програмного забезпечення для створення та представлення 3D проектів, визначення та обґрунтування вибору технологій. Для моделювання двоповерхового будинку використовуються програма Revit. Стіни, підлога та стеля були побудовані за цим планом приміщення, виконаним в ArchiCad. Для подальшого його рендеру та анімацій – програма Lumion. Додатково використовуються скрипт Multiconverter – швидко та автоматично перетворює матеріали, що використовуються у сцені; та креслення із набору інструментів HAL.
- ДокументПорівняння телекомунікаційних технологій при проектуванні мережі доступу(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Плахотник АндрійДипломна робота присвячена порівнянню телекомунікаційних технологій при проектуванні мережі доступу. Забезпечення ефективного зв'язку та доступу до мережі є важливим аспектом у сучасному світі. У цьому дослідженні проведено аналіз різних технологій, що використовуються при створенні мереж доступу та порівняно їх переваги та недоліки. У першому розділі роботи розглянуті особливості телекомунікаційних технологій, що застосовуються в мережах доступу, проведений огляд різних типів технологій та їх характеристик. У другому розділі описані основні етапи проектування мережі доступу: сформовани вихідні дани для проектування мережі доступу Третій розділ містить порівняльний аналіз телекомунікаційних технологій, включаючи провідні та бездротові рішення. Для кожної технології розглянуті її переваги, недоліки, швидкість передачі даних, покриття, стійкість до перешкод і сфери застосування. У четвертому розділі дослідження мережи передачі даних побудованих за супутникової технології та перваги та недоліки П'ятий розділ присвячений питанням оцінка науково-технічної ефективності розробки нової технології, нового обладнання та інших інновацій. У результаті дослідження було зроблено порівняльний аналіз телекомунікаційних технологій при проектуванні мережі доступу. Робота надає вичерпну інформацію про різні технології, допомагає зрозуміти їх особливості та вибрати найбільш підходящий варіант для конкретного проекту мережі доступу.
- ДокументПроектування грід-системи для високопродуктивних обчислень(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Лушніков ДмитроГрід-системи забезпечують спільний доступ до ресурсів обчислювальної системи, таких як потужність обчислювальних вузлів, пам'ять та сховища даних, використовуючи високошвидкісні мережі. Грідсистеми зазвичай використовуються для великих наукових досліджень, які потребують великої кількості обчислювальних ресурсів. Грід-системи можуть бути використані для розрахунку складних математичних моделей, обробки великих об'ємів даних, візуалізації складних графіків тощо. У роботі розглянуті такі питання: - проаналізовано сучасні грід-системи; - обґрунтовано вибір елементів та структурної схеми грід; - розраховано параметри надійності та продуктивності грід. Розроблена комп'ютерна система може бути використана для обробки інформації в інформаційно-аналітичній грід-системі.
- ДокументПроектування комп’ютерної мережі адміністративної будівлі(ОНТУ, кафедра комп’ютерної інженерії, 2022) Повержук, Дмитро"У дипломному проекті розроблена локальна комп'ютерна мережа для адміністративної будівлі умовного підприємства. Розробка є актуальною тому, що подібним способом можна спроектувати схему для конкретного підприємства, забезпечивши цим ефективну систему накопичення, зберігання і пошуку технологічної, техніко-економічної і фінансово-економічної інформації по поточній роботі. Користувачі підприємства зможуть працювати з електронною поштою, а також послугами всесвітньої мережі Інтернет. Устаткування підібрано так, щоб можна було збільшувати кількість комп'ютерів в цій підмережі. За допомогою програми CiscoPacketTracer зроблено моделювання роботи серверів DHCP і eMail."
- ДокументПроектування локальної мережі з бездисковими робочими станціями(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Холодняк МихайлоДипломна робота на тему «Проектування локальної мережі з бездисковими робочими станціями» досліджує можливості та переваги використання бездискових систем на базі LTSP (Linux Terminal Server Project). У роботі розглядаються основні принципи роботи LTSP та бездискових систем, їх структура та функціональні можливості. В рамках роботи проведено аналіз існуючих рішень бездискових систем на базі LTSP та порівняння їх із традиційними дисковими системами. Оцінено економічні та технічні аспекти використання бездискових систем, у тому числі зручність управління та масштабування. Також у роботі описаний процес розробки та реалізації бездискової системи на базі LTSP, включаючи вибір та налаштування необхідного обладнання та програм. Проведено тести системи на продуктивність та надійність. Результати дослідження показують, що бездискові системи на базі LTSP можуть бути ефективним та економічно вигідним рішенням для організацій, які хочуть спростити управління та забезпечити високу продуктивність робочих станцій за низької вартості обслуговування.
- ДокументПроектування мережі доступу для селища міського типу(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Босенко ІлляДипломна робота присвячена проектуванню мережі доступу для селища міського типу. В першому розділі виявлені концепції мереж доступу різновид топологій. В другому розділі описана постановка задачі: формування вихідних даних для проекту із урахуванням особливостей місцевості, вибір комп'ютерної інженерії, визначення місць розташування вузлів доступу У третьому розділі описані розрахунки для вибору обладнання і вибір обладнання для побудови структурної і функціональної схеми мережі доступу. В четвертому розділі на основі розрахунків була побудована структурна схема і вибрано обладнання для побудови функціональної схеми. П’ятитй розділ обґрунтовує економічну вигоду від застосування одержаної системи. У шостому розділі розглянуто питання охорони праці. Результатом роботи є сформований проект побудови мережі на території селища міського типу за допомогою технологією GPON з урахуванням потреб всіх споживачів.
- ДокументПроектування мережі доступу у місті на базі технології Passive Optical Network(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Крушельницька МаргаритаДаний дипломний проект присвячений проектуванню мережі доступу на базі технології PON (Passive Optical Network). PON – це сучасна технологія передачі даних, що дозволяє використовувати оптичний кабель для передачі сигналів до клієнтів. У роботі були розглянуті основні поняття, принципи роботи та характеристики технології PON, а також описані її переваги та недоліки. Також, були розглянуті варіанти розгалуження мережі та її структурна схема. Окрема увага була приділена проектуванню архітектури мережі та її параметрів, зокрема розрахунку кількості клієнтів на один вузол. Були сформовані вимог до мережі та розробки технічного завдання, далі відбулося проектування мережі, яке включало розгляд основних принципів побудови мережі на основі технології PON. Особливу увагу було приділено аналізу навантаження на мережу, що створюється пунктами колективного доступу, а також проведеному економічному обґрунтуванню проекту. У роботі були представлені основні правила техніки безпеки та норми з охорони праці. Отже, цей дипломний проект мав на меті розробку оптимального проекту мережі доступу на базі технології PON, що дозволить забезпечити ефективний та стійкий доступ до мережі Інтернет для великої кількості користувачів.
- ДокументПроектування надійної конвеєрної комп’ютерної системи(ОНТУ, кафедра комп’ютерної інженерії, 2022) ДОЛГОАРШИНОВ, Євген"Поняття архітектури комп’ютерної системи є досить широким, оскільки під архітектурою можна розуміти і спосіб паралельної обробки даних, який використовується в системі, і організацію пам'яті, і топологію зв'язку між процесорами, і спосіб виконання системою арифметичних операцій. За рахунок використання досить потужних сучасних обчислювальних вузлів досягається дуже високий показник продуктивність/вартість. Такі системи можуть будуватися в широкому діапазоні продуктивності від двохвузлових систем до суперкомп'ютерних систем високої продуктивності, що включають сотні обчислювальних вузлів. Метою роботи є збільшення надійності, підвищення швидкодії комп'ютерної системи, що проектується. Виконаний проект складається з аналізу сучасних комп'ютерних систем, розробки нової багатомашинної системи і розрахунку показників продуктивності і надійності. Також, був проведений ряд експериментів, які показують ефективність спроектованої комп'ютерної системи. Спроектована комп'ютерна система може бути використана для вирішення технічних завдань різного рівня складності."
- ДокументПроектування обчислювальної системи з використанням оптичних технологій(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Яценко ОлександрДипломна робота призначена для створення обчислювальної системи з використанням оптичних технологій. Ці технології можуть бути використані для підвищення продуктивності і потужності обчислювальної системи. У роботі буде проведено дослідження можливих приладів, які можуть бути використані для досягнення потрібних результатів; дослідження та аналіз сучасних та потенційних оптичних технологій. Також буде з'ясовано, які з них можуть бути використані для побудови обчислювальної системи. За допомогою розглянутих технологій побудуємо систему, яка буде мати потужність та продуктивність для досягнення потрібних результатів. Також доведеться провести дослідження потрібних технологій для побудови та налаштування системи. На основі досліджень і аналізу буде запропоновано план проектування та реалізації обчислювальної системи з використанням оптичних технологій.
- ДокументПроектування та розробка гри жанру «3D-платформер»(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Рогожкіна КаринаДипломна робота присвячена розробці гри жанру «3D-платформер». В першому розділі розглянуто сучасні аналоги, досліджено історію жанру та проведено порівняння характерних рис ігор жанру «3Dплатформер». Виявлено їх переваги та недоліки. В другому розділі представлена проектна документація: концептуальний та дизайнерський документи. Детально описано механіки та особливості гри. В третьому розділі описано процес створення тривимірної графіки розробки демонстраційних рівнів та основних скриптів гри.
- ДокументПроектування та розробка гри жанру «Runner» з процедурною генерацією рівнів(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Кулаков ВалентинДипломна робота присвячена розробці гри жанру «Runner» з процедурною генерацією рівнів. В першому розділі було досліджено історію розвитку ігор жанру «Runner», описано підходи до процедурної генерації, досліджено сучасні аналоги та розроблено завдання. В другому розділі було створено концептуальний та дизайнерські документи розроблюваної гри. У третьому розділі описано процес розробки головного героя, основних ігрових механік та реалізацію процедурного генератора рівнів. Четвертий розділ обґрунтовує науково-технічну ефективність гри. В п’ятому розділі описуються правила безпеки роботи за комп’ютером та алгоритм дії при надзвичайних ситуаціях. Результатом роботи є створена гра на платформі Android.
- ДокументПроектування та розробка казуальної комп’ютерної гри(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Вдовиченко ВікторДана робота присвячена розробці казуальної комп’ютерної гри «Пасьянс Клондайк» для платформи Windows за допомогою ігрового рушія Unity. Розроблено технічне завдання, виконано проектування гри, а також програмна реалізація її першого варіанту. Здійснено обґрунтований вибір інструментальних засобів розробки. Крім того, досліджено суміжні питання економічного обґрунтування проекту та охорони праці. Пояснювальна записка складається з 83 аркушів основної текстової частини і 20 аркушів додатків.
- ДокументПроектування та розробка симулятора роботи криптобиржі(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Курілко АртемійДипломна робота виконувалась за темою ""Проектування та розробка симулятора роботи криптобіржі"". Ця робота присвячена створенню програмного інструменту, який дозволить симулювати роботу криптовалютної біржі. Метою даного проекту є розробка симулятора, здатного моделювати основні аспекти роботи криптобіржі, такі як ордери на купівлю та продаж, склянку ордерів, історію торгів та зміну цін. Симулятор надасть можливість дослідження та тестування різних торгових стратегій, а також дозволить проводити аналіз ринку та оцінку ризиків. В рамках роботи буде проведено аналіз функціональних та нефункціональних вимог, визначено основні компоненти системи та їх взаємодію, а також спроектовано інтерфейс користувача для зручного використання симулятора. Буде розроблено алгоритми, що забезпечують генерацію випадкових даних, моделювання торгових операцій та оновлення стану ринку. У процесі розробки будуть використані сучасні технології програмування, такі як мова Java, фреймворки для розробки веб-застосунків та бази даних для зберігання історії торгів. Результати цього дослідження можуть бути корисними для трейдерів та інвесторів, дозволяючи їм перевірити та покращити свої стратегії торгівлі на основі реалістичних симуляцій. Також симулятор може бути використаний з освітньою метою, щоб допомогти студентам та новачкам розібратися в принципах роботи криптобірж та практичному застосуванні торгових стратегій.
- ДокументПроектування та розробка тривимірної гри жанру «Slasher». Графічний контент(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Протасов ДаниїлКваліфікаційна робота присвячена проектуванню гри жанру «Slasher» та створенню графічного контенту для неї. Під час гри користувач постійно перебуває в ігровому середовищі та взаємодіє з об'єктами та елементами ігрової сцени. Привабливі моделі сприяють настрою та мотивації у гравців. В першому розділі розглянуті особливості розробки ігор жанру «Slasher», проведено аналіз існуючих аналогів. В другому розділі сформоване технічне завдання, розроблений пайплайн роботи. Розроблено концептуальний та дизайнерський документ з точки зору контенту. У третьому розділі проведений аналіз методів та технологій створення тривимірних моделей та анімацій. У четвертому розділі описано процес розробки тривимірних моделей на основі сформованого технічного завдання відповідно до розробленого пайплайну. Описано процес створення анімацій. У п'ятому розділі проведена оцінка ефективності розробки гри жанру «Slasher», описано маркетинговий, науково-технічний, економічний, соціальний та екологічний ефект від розробки проекту. У шостому розділі розглянуто питання охорони праці. Результатом роботи є розроблені тривимірні моделі та анімації інтегровані в ігрове середовище.
- ДокументПроектування та розробка тривимірної гри жанру «Slasher». Програмна частина(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Буруков ОлександрКваліфікаційна робота присвячена розробці програмної частини гри жанру «Slasher». Жанр «Slasher» відомий своєю акцентованістю на бойових сценах та динамічних поєдинках, тому правильна реалізація програмної частини є ключовою для створення задоволення гравця від ігрового процесу. Також, слешери вимагають точності та швидкості реакції, тому програмна частина має забезпечити плавну і відчутну взаємодію гравця з персонажем. В першому розділі розглянуті особливості розробки ігор жанру «Slasher», проведено аналіз існуючих аналогів. В другому розділі сформоване технічне завдання, розроблений пайплайн роботи. Розроблено концептуальний та дизайнерський документ з точки зору програмної частини. У третьому розділі обгрунтовано вибір засобів та описано процес розробки програмної частини гри. У четвертому розділі проведена оцінка ефективності розробки гри жанру «Slasher», описано маркетинговий, науково-технічний, економічний, соціальний та екологічний ефект від розробки проекту. У п'ятому розділі розглянуто питання охорони праці. Результатом роботи є демонстраційна версія гри в двигуні Unity, в якій релізовано переміщення персонажа, та битву з босом, що володіє штучним інтелектом.
- ДокументПроектування телекомунікаційної інфраструктури центру обробки даних(ОНТУ, кафедра комп’ютерної інженерії, 2022) КВІТЧУК, Іван"Центр обробки даних (ЦОД) є найпрогресивнішою формою надання обчислювальних ресурсів, коли необхідно забезпечити обслуговування широкого кола користувачів. Телекомунікаційні мережі є основою для створення інфраструктури центру обробки даних. Телекомунікаційні мережі, побудовані на основі структурованих кабельних систем (СКС) поєднують у єдину систему безліч різних по своєму функціональному призначенню підсистем для передачі інформації: локальні обчислювальні та телефонні мережі, системи безпеки, відеоспостереження й т.д. Створення такої універсальної кабельної системи будинку (або цілого комплексу будинків) значно спрощує процедури моніторингу, контролю й керування, забезпечує високу надійність функціонування всіх підсистем, що входять до складу СКС. Виконана робота складається з аналізу та класифікації ЦОД, розгляду стандартів структурованих кабельних систем, архітектури СКС, вибору обладнання й розрахунку параметрів телекомунікаційної мережі. Результатом роботи є телекомунікаційна мережа центру обробки даних, що повною мірою вирішить поставлені завдання. Виконана робота може бути використана при проектуванні телекомунікаційної мережі ЦОД, у зв'язку із чим може бути корисна для організацій, фірм, підприємств."
- ДокументПроектування інформаційної інфраструктури дата-центру(ОНТУ, кафедра комп’ютерної інженерії, 2022) ЗДОР, Владислав"Дата-центр – приміщення в будівлі, будівля або група будівель, призначена для збирання, нагромадження й зберігання великих обсягів інформації та їх опрацювання. Ядром обчислювальних засобів центру є комп'ютерна система високої продуктивності та комплекс пристроїв для записування та видавання інформації, які за допомогою Інтернету здійснюють обмін інформації між центром даних і зовнішнім середовищем – людьми, технологічними пристроями, іншими центрами даних, тощо. – це сукупність комп'ютерних ресурсів з декількох місць для досягнення спільної мети, наприклад, рішення задач. У дипломному проекті розглянуті такі питання: проаналізовано сучасні дата-центри; обґрунтовано вибір елементів та структурної схеми ресурсного центру; розраховано параметри надійності та продуктивності інформаційного ресурсу дата-центру. Розроблена комп'ютерна система може бути використана для обробки інформації в якості інформаційної інфраструктури дата-центру."
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »