123 - Комп'ютерна iнженерiя
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
- ДокументСтворення пакету візуальних ефектів для 2D-ігор(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2024) Алєксєєва АнастасіяКваліфікаційна робота присвячена створенню пакету візуальних ефектів для 2D-ігор. Візуальні ефекти відіграють ключову роль у підвищенні якості геймплею та надання грі привабливості. 2D-ігри, які завжди були популярні серед незалежних розробників, мають велику потребу у візуальних ефектах, що підсилюють естетичну та емоційну складову ігор, а також для того, щоб розроблюємий продукт міг бути конкурентоспроможним. Саме тому створення пакету візуальних ефектів для 2D-ігор є ефективною та актуальною ідеєю. В першому розділі розглянуті ключові особливості, які мають бути властиві до сучасних візуальних ефектів, та пакетів ігрових ассетів. Проведено аналіз існуючих аналогів 2D-ефектів у сучасних іграх. В другому розділі були детально проаналізовані кроки для створення пакету візуальних ефектів для 2D-ігор. За результатом аналізу був сформований пайплайн для розробки результативного продукту. У третьому розділі були обрані та обгрунтовані засоби розробки, показана покрокова реалізація розробки пакету ефектів за пайплайном, а також сформована фінальна версиія пакету. У четвертому розділі проведена оцінка ефективності розробки пакету візуальних ефектів для 2D-ігор, описано маркетинговий, науково-технічний, економічний, соціальний ефект від розробки проекту. У п'ятому розділі проаналізовані питання та сформовані правила та охорони праці. Результатом роботи є демонстраційне відео із готовими візуальними ефектами у середовищі ігрового двигуна. Був розроблений та сформован пакет візуальних ефектів, готовий до розташування на онлайн - майданчиках.
- ДокументПроектування мережі доступу для нового жит-лового комплексу міста Одеси(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2024) Окунцов ДмитроДипломна робота присвячена дослідженню процесу проектування мережі доступу для надання інфокомунікаційних послуг мешканцям нового житлового комплексу міста Одеси, що включає постановку завдання, розрахунок структурних характеристик мережі, побудову основних схем мережі, вибір необхідного обладнання. В роботі вирішено ряд задач. Сформульовано технічне завдання на проектування мережі доступу нового житлового комплексу міста Одеси. Виконано аналіз концепції, аналіз структури мереж доступу. Сформульовано основні поняття та визначення. Проаналізовано методику розрахунку основних та необхідних характеристик мереж доступу. Наведено приклади розрахунку характеристик мережі доступу для заданих умов. Серед них: довжина ліній доступу локального та транспортного сегментів, пропускна спроможність локального, транспортного сегментів та вузлів доступу, навантаження, що створюється користувачами мережі доступу. Вибрані оптимальні місця розташування вузлів доступу за критерієм мінімізації довжини локального сегменту. Отримані результати розрахунків сформовано в таблиці. В процесі виконання роботи для отримання результатів використано автоматизовані системи визначення структурних характеристик та показників навантаження мережі доступу, що було розроблено дипломниками магістрантами кафедри попереднього року випуску. На основі розрахунків побудовано структурну схему мережі доступу, що відображає розташування обладнання мережі, ліній доступу у відповідності до розрахованої довжини, та розташування користувачів мережі. Розроблено функціональну схему із зазначенням вибрано обладнання у відповідності до обраної технології доступу. Також виконано економічний розрахунок та розглянуто питання охорони праці.
- ДокументВикористання теорії графів при дослідженні процесів в інформаційних мережах(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2024) Гріцишин ВалерійДипломна робота присвячена дослідженню процесів в інформаційних мережах із застосуванням математичних методів теорії графів. Наведено аналіз концепції нформаційних мереж, основні поняття, терміни та визначення. Представлений актуальний матеріал із проектування провідних комп'ютерних мереж з використанням теорії графів. В якості об‘єкту дослідження розглядається мережа, як сукупність вузлів та ліній, що їх поєднують. Для дослідження параметрів мережі запропоновано використовувати математичні методи теорії графів, при цьому розглянути мережу як математичний граф. Проаналізовано різни типи мереж, що можуть досліджуватися із використанням теорії графів. Застосовано методи теорії графів при розрахунку характеристик інформаційної мережі. Побудовано математичний граф мережі, що досліджується. Побудовано матриці суміжності, структурна матриця, матриця відстаней. Реалізовано алгоритм «трьох позначок», що дозволяє знайти найкоротший шлях мережі. Реалізовано алгоритм пошуку множини шляхів мережі. Пошук аксимальної пропускної спроможності двополюсної мережі. Побудова дерева мінімальної вартості мережі. Також виконано економічний розрахунок та розглянуто питання охорони праці.
- ДокументПроектування багатомашинної комп’ютерної системи на базі процесорів Intel(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2024) Підгурська АнастасіяУ сучасному світі зростання обсягів даних та вимог до швидкості обробки ставлять перед вченими і фахівцями складні завдання щодо проектування ефективних багатомашинних комп'ютерних систем. Ця робота присвячена проектуванню таких систем на базі процесорів Intel, що відомі своєю продуктивністю та надійністю. Робота передбачає аналіз та порівняння різних архітектур багатомашинних систем, оцінку їх ефективності та можливостей масштабування. Додатково буде проведений огляд доступних на ринку процесорів Intel, їх характеристик та особливостей, які сприяють їх використанню у складних обчислювальних системах.Очікується, що результати роботи допоможуть визначити оптимальні конфігурації багатомашинних комп'ютерних систем на базі процесорів Intel з урахуванням вимог до продуктивності, масштабованості та вартості. Проектування багатомашинних комп'ютерних систем на базі процесорів Intel є актуальним завданням у сучасному інформаційному суспільстві. Це дослідження спрямоване на виявлення оптимальних рішень для побудови ефективних та надійних інфраструктур, які задовольнять вимоги сучасних великих обчислювальних завдань. Кваліфікаційна робота містить 94 сторінки.
- ДокументВикористання штучного інтелекту для текстурування сцени закинутого міста(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2024) Чікменев СергійДипломна робота присвячена впровадженню штучного інтелекту для генерації текстур за допомогою промптів у розробку 3D сцени закинутого міста. У сцені присутні моделі будинків, дерев, дороги, та рослінності. Наповнення у вигляді машин, шин, та сторожових веж. Для генерації текстур використано штучний інтелект у Web додатку «Polycam». У першому розділі розглянуто штучний інтелект, де він застосовується та які існують програми штучного інтелекту, проведено аналіз аналогів і методів їхньої реалізації. У другому розділі сформовано технічне завдання та розроблено пайплайн роботи. Розібрано технологію моделювання, що таке Prompt engeneering та створення текстур у «Polycam». У третьому розділі обґрунтовано вибір інструментів та програм розробки сцени та відео. Розписано процес розробки. Моделі створені у Blender, текстури згенеровані у Polycam, які інтегровані на моделі та розроблено демонстраційне відео у Adobe Premiere Pro. У четвертому розділі проведено оцінку ефективності створення сцени, а також розглянуто маркетинговий, науково – технічний, економічний, соціальний та екологічні ефекти від розробки проекту. У п'ятому розділі розглянута охорона праці. Результатом роботи є готова 3D сцена закинутого міста з накладеними текстурами та демонстраційне відео розроблене у Adobe Premiere Pro, з відео монтажем, редагуванням кольорів, та фільтрами.