123 - Комп'ютерна iнженерiя
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 123 - Комп'ютерна iнженерiя за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 88
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументРозробка графіки та моделей для 3D комп’ютерної гри жанру «Retro survival-horror»(ОНТУ, кафедра комп’ютерної інженерії, 2022) Донченко, Анастасія"Дипломний проект присвячений розробці графіки та моделей для 3D комп’ютерної гри жанру «Retro survival-horror». Усі 3D-моделі та об’єкти розроблені та анімовані в середовищі моделювання Blender. Під час виконання дипломної роботи було проаналізовано основні принципи розробки 3D-моделей та роботи з ними. Були розглянуті аналогічні 3D-моделі з інших ігор жанру survival-horror та проаналізовано їх основні особливості. Результатом цієї роботи є 3D-об’єкти та анімовані моделі персонажів і ворогів, які будуть використані в комп’ютерній грі жанру retro survival horror."
- ДокументПроектування комп’ютерної мережі адміністративної будівлі(ОНТУ, кафедра комп’ютерної інженерії, 2022) Повержук, Дмитро"У дипломному проекті розроблена локальна комп'ютерна мережа для адміністративної будівлі умовного підприємства. Розробка є актуальною тому, що подібним способом можна спроектувати схему для конкретного підприємства, забезпечивши цим ефективну систему накопичення, зберігання і пошуку технологічної, техніко-економічної і фінансово-економічної інформації по поточній роботі. Користувачі підприємства зможуть працювати з електронною поштою, а також послугами всесвітньої мережі Інтернет. Устаткування підібрано так, щоб можна було збільшувати кількість комп'ютерів в цій підмережі. За допомогою програми CiscoPacketTracer зроблено моделювання роботи серверів DHCP і eMail."
- ДокументРозробка автоматизованої системи функціонування ресторану(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2022) Ревуцький, Олексій Валерійович"Дипломна робота присвячена автоматизації деяких бізнес-процесів функціонування ресторану. Системи автоматизації ресторану допомагають розкласти процеси в ресторані на ланцюжки і знизити роль людського фактору: коректність дій, що повторюються, визначає алгоритм, а не людина. В першому розділі виявлені особливості автоматизації ресторанного бізнесу, проведено дослідження об'єкту автоматизації та розглянуті варіанти існуючих рішень. В другому розділі описані основні етапи проектування системи: визначення необхідних деталей виконання бізнес-процесів, визначення об'єктів і сервісів системи, проектування бази даних. У третьому розділі описано процес розробки системи на основі сформованого технічного завдання та проведеного проектування, надаються результати тестування. Четвертий розділ обґрунтовує економічну вигоду від застосування одержаної системи. У п'ятому розділі розглянуто питання охорони праці. Результатом роботи є сформована база даних і два застосування користувача: для стаціонарного та мобільного пристрою."
- ДокументРозробка мобільного додатку для служби доставки їжі(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2022) Попова, Владислава Русланівна"Дипломна робота присвячена розробці мобільного додатку для служби доставки їж. Це дозволить обробляти паралельно велику кількість замовлень, та зменшить витрати на операторів, які обробляють замовлення. Завдяки скороченню персоналу, наш додаток стане ефективним, рентабельним та допоможе закладам вийти на новий рівень обслуговування клієнтів та заробітку. В першому розділі поставлені задачі та розглянуті додатки - конкуренти. Також проведено опитування за з’ясовано, що є важливим для сучасного користувача. У другому розділі обрані засоби проектування. З’ясовано, яка архітектура підходить для нашого додатку, обрана мова програмування та спроектована база даних. У третьому розділі розроблені компоненти програмної системи. Описано процеси розробки та написані автотести. Протестований додаток за допомогою автотестів та мануального тестування. У четвертому розділі розраховано ефективність проекту, рентабельність та термін за який наш додаток стане окупним. У п’ятому розділі розглянуто питання охорони праці на IT - підприємстві. Результатом роботи є готовий додаток по доставці їжі. "
- ДокументРозробка комп’ютерної гри з застосуванням технології VR(ОНТУ, кафедра комп’ютерної інженерії, 2022) Кожухарь, Олександр"Кваліфікаційна робота присвячена розробці комп’ютерної гри з застосуванням технології віртуальної реальності. Є складовою частиною комплексного проекту, що розробляється разом з кафедрою Маркетингу, підприємництва і торгівлі. У першому розділі проаналізовано предметну область та етапи виконання роботи, розглянуто схожі ВР гри. У другому розділі описані основні етапи проектування гри: створення концепт-документу, розробка ігрових моделей та анімацій, проектування рівнів гри та штучного інтелекту. У третьому розділі описаний процес розробки гри на основі технічного завдання, що склалося, і проведеного проектування. Четвертий розділ обґрунтовує економічну доцільність розробки гри. У розділі виконано розрахунки собівартості, ціни та очікуваного терміну окупності. У п'ятому розділі розглянуто питання охорони праці. Результатом роботи є робочий протопіп гри."
- ДокументРозробка 2D комп’ютерної гри з елементами квесту(ОНТУ, кафедра комп’ютерної інженерії, 2022) Решетняк, Катерина"Дипломна робота присвячена розробці двовимірної комп’ютерної гри з елементами квесту. У грі створені різноманітні завдання та квести для гравця за допомогою застосування спеціального ігрового рушію. В першому розділі було проаналізовано предметну область, виявлені відмінності між двовимірними та тривимірними іграми, оглянуто існуючі аналоги створюваної гри. В другому розділі було створено концепт-документ гри, розроблено моделі персонажів та оточення, були створені анімації та ігрові рівні. У третьому розділі було вибрано програмний засіб та розроблено гру за допомогою нього. Четвертий розділ розраховує усі витрати на створення проекту та виявляє його економічну ефективність. У п'ятому розділі розглянуто питання охорони праці під час роботи з комп’ютером. Результатом роботи є двовимірна квест-гра, створена за допомогою інструменту Unity. "
- ДокументРозробка веб-застосунку для електронного запису до лікаря(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2022) Жижко, Владислава Юріївна"Дипломна робота присвячена розробці веб-застосунку для електронно- го запису до лікаря. Такий застосунок пришвидшить процес запису, дозво- лить звільнити людські ресурси та зменшить вплив людського фактору на процес. В першому розділі було проведено огляд та порівняльний аналіз існу- ючих веб-сайтів медичних закладів, виділено їх переваги та недоліки. В другому розділі сформовано специфікації щодо базових функцій сис- теми, побудовано діаграми інформаційних подій. На цьому етапі також було розроблено архітектура додатку та обрано технології для його програмної ре- алізації. Третій розділ описує процес розробки застосунку відповідно до розро- бленого технічного завдання на попередніх етапах. У четвертому розділі кваліфікаційної роботи надано результати тесту- вання системи. В п’ятому розділі проведені розрахунки, що підтверджують економічну вигоду впровадження додатку. У шостому розділі надано рекомендації щодо дотримання принципів охорони праці. За результатами роботи був розроблений веб-застосунок, що надає мо- жливість записатися на прийом до лікаря онлайн."
- ДокументРозробка високопродуктивної багатопроцесорної обчислювальної системи(ОНТУ, кафедра комп’ютерної інженерії, 2022) ПЕРЕДЕРІЙ, Анна"Потреба с вирішенням складних прикладних задач з великим об'ємом обчислень і принципова обмеженість максимальної швидкодії ЕОМ привели до появи багатопроцесорних обчислювальних систем. Використання таких засобів обчислювальної техніки дозволяє істотно збільшувати продуктивність комп’ютерних систем при будь-якому існуючому рівні розвитку комп'ютерного обладнання. Використання масових технологій в багатопроцесорних комп’ютерних системах стало можливим завдяки значному прогресу в розвитку компонентів комп’ютерних систем, таких як центральні процесори, комунікаційні середовища, операційні системи. За рахунок використання досить потужних сучасних обчислювальних вузлів досягається дуже високий показник продуктивність/вартість. Метою роботи є підвищення швидкодії, збільшення надійності комп'ютерної системи. Виконаний проект складається з аналізу існуючих архітектур комп'ютерних систем, розробки нової багатопроцесорної системи, розрахунку показників надійності розробленої системи. Розроблена комп'ютерна система може бути використана як навчальна система."
- ДокументВикористання паралельних обчислень для комп’ютерних систем з гібридною архітектурою(ОНТУ, кафедра комп’ютерної інженерії, 2022) ВІТУШКО, Микита"Попити на комп'ютери, які володіють високою продуктивністю зростає з кожним днем все більш і більш. Поняття архітектури комп’ютерної системи є досить широким, оскільки під архітектурою можна розуміти і спосіб паралельної обробки даних, який використовується в системі, і організацію пам'яті, і топологію зв'язку між процесорами, і спосіб виконання системою арифметичних операцій. За рахунок використання досить потужних сучасних обчислювальних вузлів досягається дуже високий показник продуктивність/ вартість. Такі системи можуть будуватися в широкому діапазоні продуктивності від двовузлових систем до суперкомп'ютерних систем високої продуктивності, що включають сотні обчислювальних вузлів. Метою роботи є оцінка надійності та швидкодії комп'ютерної системи. Виконаний проект складається з аналізу засобів розпаралелювання процесів, аналізу сучасних комп'ютерних систем, розробки нової багатомашинної системи і розрахунку показників продуктивності і надійності. Також був проведений ряд експериментів, які показують ефективність спроектованої комп'ютерної системи. Спроектована комп'ютерна система може бути використана для вирішення технічних завдань різного рівня складності."
- ДокументРозробка комп’ютерної гри в жанрі Платформер для мобільного пристрою(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2022) Кечко, Вячеслав Геннадійович"Дипломна робота присвячена розробці комп’ютерної гри в жанрі Платформер для мобільного пристрою. Індустрія розробки комп'ютерних ігор - це досить молода та сучасна галузь із колосальними прибутками та аудиторією. Тому розвиток технологій у цьому напрямку можна вважати одним з найперспективніших та актуальним. В першому розділі проведенно дослідження класифікації комп'ютерних ігор та ігрових платформ. Розглянуті ігрові аналоги та програмні продукти для їх розробки. В другому розділі створено концепт документ гри. Були спроєктовані моделі ігрового оточення, ігрові персонажі, рівні гри та створенні основні анімації та звукові ефекти. У третьому розділі описано процес розробки гри на основі створеного концепт документа та елементів проєктування У Четвертому розділі виконан та описан процесс тестування гри Пятий розділ обґрунтовує економічну вигоду від застосування одержаної системи. У шостому розділі розглянуто питання охорони праці. Результатом роботи є створенна комп’ютерної гри в жанрі Платформер для мобільного пристрою «The Road Runner»."
- ДокументРозробка сайту з підтримки інтерактивного навчання(ОНТУ, кафедра комп’ютерної інженерії, 2022) Митник, Ярослав"Дипломна робота присвячена розробці сайту з підтримки інтерактивного навчання. Що дозволить підвищити продуктивність навчального процесу шляхом автоматизації та надасть можливість віддаленого контролю знань. В першому розділі представлено аналіз ролі веб-застосунків в процесі навчання, проаналізовані вже існуючі аналоги та технології необхідні для розробки. В другому розділі описано проектування розробки сайту, його структурної схеми, архітектури, діаграми бази даних та дизайну. В третьому розділі описаний процес розробки на основі проведеного проектування та сформованого технічного завдання. Реалізовано Четвертий розділ представляє економічні розрахунки з витрат на розробку та залучення системи. П’ятий розділ описує питання з охорони праці. Результатом роботи є сайт на якому можна створювати та проходити різноманітні вікторини тести та опитування, та перевіряти відповіді на них."
- ДокументРозробка комп’ютерної гри жанру «Настільна гра»(ОНТУ, кафедра комп’ютерної інженерії, 2022) Стефанович, Григорій"Дипломна робота присвячена розробці комп’ютерної гри в жанрі Симулятор настільної гри для повноцінного заміщення ігрового процесу. Індустрія розробки комп'ютерних ігор - це досить молода та сучасна галузь із колосальними прибутками та аудиторією. Тому розвиток технологій у цьому напрямку можна вважати одним з найперспективніших та актуальним. В першому розділі проведенно дослідження класифікації настільних ігор та платформ для іх симуляції. Розглянуті аналоги карткових ігор та програмні продукти для розробки віртуальних настольних ігор. В другому розділі створено концепт документ гри. Були спроєктовані моделі ігрового оточення, ігрові картки, правила гри. У третьому розділі описано процес розробки гри на основі створеного концепт документа та елементів проєктування. Такж був виконан та описан процесс тестування гри. У четвертому розділі обґрунтовано економічну вигоду від застосування одержаної системи. В п’ятому розділі розглянуто питання охорони праці. Результатом роботи є створенна комп’ютернагри в жанрі Симулятор настільної гри «Mega Крута Карткова ГРА»"
- ДокументРозробка комп’ютерної системи на базі(ОНТУ, кафедра комп’ютерної інженерії, 2022) БУГРІН, Єгор"Виникають нові технічні завдання, спрямовані на збільшення швидкості обробки інформації вимагають перегляду деяких фундаментальних підходів не тільки до проектування об'єктів телекомунікацій, але і фізичних принципів, на базі яких побудовані компоненти цих об'єктів. Яскравим підтвердженням цих слів є концепція повністю оптичних комп’ютерних систем, заснованих на застосуванні виключно оптичних технологій. Мета проекту: підвищення швидкодії комп’ютерних систем шляхом використання оптичних процесорів. В дипломному проекті проведена оцінка доцільності використання оптичних процесорів в повністю оптичних мережах. Визначено умови застосування оптичних процесорів в повністю оптичних комутаційних пристроях. Запропоновані оптичні процесори, які є найбільш перспективними в області оптичних технологій."
- ДокументПроектування інформаційної інфраструктури дата-центру(ОНТУ, кафедра комп’ютерної інженерії, 2022) ЗДОР, Владислав"Дата-центр – приміщення в будівлі, будівля або група будівель, призначена для збирання, нагромадження й зберігання великих обсягів інформації та їх опрацювання. Ядром обчислювальних засобів центру є комп'ютерна система високої продуктивності та комплекс пристроїв для записування та видавання інформації, які за допомогою Інтернету здійснюють обмін інформації між центром даних і зовнішнім середовищем – людьми, технологічними пристроями, іншими центрами даних, тощо. – це сукупність комп'ютерних ресурсів з декількох місць для досягнення спільної мети, наприклад, рішення задач. У дипломному проекті розглянуті такі питання: проаналізовано сучасні дата-центри; обґрунтовано вибір елементів та структурної схеми ресурсного центру; розраховано параметри надійності та продуктивності інформаційного ресурсу дата-центру. Розроблена комп'ютерна система може бути використана для обробки інформації в якості інформаційної інфраструктури дата-центру."
- ДокументПроектування телекомунікаційної інфраструктури центру обробки даних(ОНТУ, кафедра комп’ютерної інженерії, 2022) КВІТЧУК, Іван"Центр обробки даних (ЦОД) є найпрогресивнішою формою надання обчислювальних ресурсів, коли необхідно забезпечити обслуговування широкого кола користувачів. Телекомунікаційні мережі є основою для створення інфраструктури центру обробки даних. Телекомунікаційні мережі, побудовані на основі структурованих кабельних систем (СКС) поєднують у єдину систему безліч різних по своєму функціональному призначенню підсистем для передачі інформації: локальні обчислювальні та телефонні мережі, системи безпеки, відеоспостереження й т.д. Створення такої універсальної кабельної системи будинку (або цілого комплексу будинків) значно спрощує процедури моніторингу, контролю й керування, забезпечує високу надійність функціонування всіх підсистем, що входять до складу СКС. Виконана робота складається з аналізу та класифікації ЦОД, розгляду стандартів структурованих кабельних систем, архітектури СКС, вибору обладнання й розрахунку параметрів телекомунікаційної мережі. Результатом роботи є телекомунікаційна мережа центру обробки даних, що повною мірою вирішить поставлені завдання. Виконана робота може бути використана при проектуванні телекомунікаційної мережі ЦОД, у зв'язку із чим може бути корисна для організацій, фірм, підприємств."
- ДокументПроектування надійної конвеєрної комп’ютерної системи(ОНТУ, кафедра комп’ютерної інженерії, 2022) ДОЛГОАРШИНОВ, Євген"Поняття архітектури комп’ютерної системи є досить широким, оскільки під архітектурою можна розуміти і спосіб паралельної обробки даних, який використовується в системі, і організацію пам'яті, і топологію зв'язку між процесорами, і спосіб виконання системою арифметичних операцій. За рахунок використання досить потужних сучасних обчислювальних вузлів досягається дуже високий показник продуктивність/вартість. Такі системи можуть будуватися в широкому діапазоні продуктивності від двохвузлових систем до суперкомп'ютерних систем високої продуктивності, що включають сотні обчислювальних вузлів. Метою роботи є збільшення надійності, підвищення швидкодії комп'ютерної системи, що проектується. Виконаний проект складається з аналізу сучасних комп'ютерних систем, розробки нової багатомашинної системи і розрахунку показників продуктивності і надійності. Також, був проведений ряд експериментів, які показують ефективність спроектованої комп'ютерної системи. Спроектована комп'ютерна система може бути використана для вирішення технічних завдань різного рівня складності."
- Документ"Розробка програмної реалізації 3D комп’ютерної гри жанру «Retro survival-horror» "(ОНТУ, кафедра комп’ютерної інженерії, 2022) Юрченко, Аркадій"Дипломний проект присвячений розробці 3D комп’ютерної гри у жанрі survival horror. 3D реалізовано при використанні доступних ігрових движків які використовують мову програмування С#. Під час виконання дипломної роботи було проаналізовано основні тенденції у розробці ігор у жанрі survival horror. Були проаналізовані аналоги, та було виявлено їх недоліки і переваги. Результатом цієї роботи є комп’ютерна ігра, яка дозволяє гравцю за налосодою провести вільний час."
- ДокументРозробка комп’ютерної гри жанру «Симулятор містобудування»(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Гальцев ДанилоДипломна робота викладена на 83 сторінках, вона містить 5 розділів, 15 ілюстрацій, 20 таблиць, 5 джерел в переліку посилань. Об'єктом дослідження є процес розробки гри жанру “Симулятор містобудування”. Предмет дипломного проектування – розробка гри жанру “Симулятор містобудування”, з використання двигуна Unity. Основна мета дипломної є розробка гри під-жанру симуляторів, а саме симулятор містобудування, яка дозволить трохи відпочити. Гра відрізняється простими механіками та цікавим ігровим процесом, а також має базові функціональні можливості. Результатом розробки є - гра-симулятор містобудування, програма для розваг, створена у середовищі Unity. Для досягнення поставленої мети необхідно провести аналіз існуючих рішень, на основі аналізу сформувати функціональні вимоги до проекту, провести вибір та обгрунтування технологій, розробити та впровадити системи, необхідні для виконання функціональних вимог. У рамках роботи була розроблена програма, що дозволяє добре провести час та розвинути уважність та стратегічне мислення.
- ДокументПроектування грід-системи для високопродуктивних обчислень(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Лушніков ДмитроГрід-системи забезпечують спільний доступ до ресурсів обчислювальної системи, таких як потужність обчислювальних вузлів, пам'ять та сховища даних, використовуючи високошвидкісні мережі. Грідсистеми зазвичай використовуються для великих наукових досліджень, які потребують великої кількості обчислювальних ресурсів. Грід-системи можуть бути використані для розрахунку складних математичних моделей, обробки великих об'ємів даних, візуалізації складних графіків тощо. У роботі розглянуті такі питання: - проаналізовано сучасні грід-системи; - обґрунтовано вибір елементів та структурної схеми грід; - розраховано параметри надійності та продуктивності грід. Розроблена комп'ютерна система може бути використана для обробки інформації в інформаційно-аналітичній грід-системі.
- ДокументАнімація персонажа у місті майбутнього(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Войчик ЯрославДипломна робота присвячена дослідженню та розробці методів створення нелінійної анімації персонажа з використанням інструменту Time Editor у редакторі для роботи з 3D Autodesk Maya та онлайн-сервісі Adobe Mixamo. Одним із ключових завдань дослідження є вивчення можливостей комбінування різних анімаційних кліпів з метою створення більш складних та реалістичних рухів персонажа. Робота включає аналіз основних принципів анімації персонажів, дослідження функціоналу та можливостей інструменту Time Editor в Autodesk Maya та онлайн-сервісі Adobe Mixamo. Для досягнення поставленої мети, виконується створення прототипу алгоритму, який дозволяє нелінійно комбінувати анімаційні кліпи з різних джерел, таких як Mixamo, з метою створення більш складних та змінюваних рухів персонажа. У процесі розробки дипломної роботи проводяться експерименти з використанням інструменту Time Editor для комбінування кліпів анімації, досліджуються можливості покращення якості анімації шляхом редагування ключових кадрів та впровадження розширених функцій інструменту. Отримані результати будуть проаналізовані та порівняні з існуючими методами створення анімації персонажів, що дасть можливість оцінити ефективність запропонованого підходу.