F7 (123) - Комп'ютерна iнженерiя
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд F7 (123) - Комп'ютерна iнженерiя за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 56
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументПроектування комп’ютерної мережі адміністративної будівлі(ОНТУ, кафедра комп’ютерної інженерії, 2022) Повержук, Дмитро"У дипломному проекті розроблена локальна комп'ютерна мережа для адміністративної будівлі умовного підприємства. Розробка є актуальною тому, що подібним способом можна спроектувати схему для конкретного підприємства, забезпечивши цим ефективну систему накопичення, зберігання і пошуку технологічної, техніко-економічної і фінансово-економічної інформації по поточній роботі. Користувачі підприємства зможуть працювати з електронною поштою, а також послугами всесвітньої мережі Інтернет. Устаткування підібрано так, щоб можна було збільшувати кількість комп'ютерів в цій підмережі. За допомогою програми CiscoPacketTracer зроблено моделювання роботи серверів DHCP і eMail."
- ДокументРозробка автоматизованої системи функціонування ресторану(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2022) Ревуцький, Олексій Валерійович"Дипломна робота присвячена автоматизації деяких бізнес-процесів функціонування ресторану. Системи автоматизації ресторану допомагають розкласти процеси в ресторані на ланцюжки і знизити роль людського фактору: коректність дій, що повторюються, визначає алгоритм, а не людина. В першому розділі виявлені особливості автоматизації ресторанного бізнесу, проведено дослідження об'єкту автоматизації та розглянуті варіанти існуючих рішень. В другому розділі описані основні етапи проектування системи: визначення необхідних деталей виконання бізнес-процесів, визначення об'єктів і сервісів системи, проектування бази даних. У третьому розділі описано процес розробки системи на основі сформованого технічного завдання та проведеного проектування, надаються результати тестування. Четвертий розділ обґрунтовує економічну вигоду від застосування одержаної системи. У п'ятому розділі розглянуто питання охорони праці. Результатом роботи є сформована база даних і два застосування користувача: для стаціонарного та мобільного пристрою."
- ДокументРозробка мобільного додатку для служби доставки їжі(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2022) Попова, Владислава Русланівна"Дипломна робота присвячена розробці мобільного додатку для служби доставки їж. Це дозволить обробляти паралельно велику кількість замовлень, та зменшить витрати на операторів, які обробляють замовлення. Завдяки скороченню персоналу, наш додаток стане ефективним, рентабельним та допоможе закладам вийти на новий рівень обслуговування клієнтів та заробітку. В першому розділі поставлені задачі та розглянуті додатки - конкуренти. Також проведено опитування за з’ясовано, що є важливим для сучасного користувача. У другому розділі обрані засоби проектування. З’ясовано, яка архітектура підходить для нашого додатку, обрана мова програмування та спроектована база даних. У третьому розділі розроблені компоненти програмної системи. Описано процеси розробки та написані автотести. Протестований додаток за допомогою автотестів та мануального тестування. У четвертому розділі розраховано ефективність проекту, рентабельність та термін за який наш додаток стане окупним. У п’ятому розділі розглянуто питання охорони праці на IT - підприємстві. Результатом роботи є готовий додаток по доставці їжі. "
- ДокументРозробка комп’ютерної гри жанру «Настільна гра»(ОНТУ, кафедра комп’ютерної інженерії, 2022) Стефанович, Григорій"Дипломна робота присвячена розробці комп’ютерної гри в жанрі Симулятор настільної гри для повноцінного заміщення ігрового процесу. Індустрія розробки комп'ютерних ігор - це досить молода та сучасна галузь із колосальними прибутками та аудиторією. Тому розвиток технологій у цьому напрямку можна вважати одним з найперспективніших та актуальним. В першому розділі проведенно дослідження класифікації настільних ігор та платформ для іх симуляції. Розглянуті аналоги карткових ігор та програмні продукти для розробки віртуальних настольних ігор. В другому розділі створено концепт документ гри. Були спроєктовані моделі ігрового оточення, ігрові картки, правила гри. У третьому розділі описано процес розробки гри на основі створеного концепт документа та елементів проєктування. Такж був виконан та описан процесс тестування гри. У четвертому розділі обґрунтовано економічну вигоду від застосування одержаної системи. В п’ятому розділі розглянуто питання охорони праці. Результатом роботи є створенна комп’ютернагри в жанрі Симулятор настільної гри «Mega Крута Карткова ГРА»"
- ДокументРозробка комп’ютерної системи на базі(ОНТУ, кафедра комп’ютерної інженерії, 2022) БУГРІН, Єгор"Виникають нові технічні завдання, спрямовані на збільшення швидкості обробки інформації вимагають перегляду деяких фундаментальних підходів не тільки до проектування об'єктів телекомунікацій, але і фізичних принципів, на базі яких побудовані компоненти цих об'єктів. Яскравим підтвердженням цих слів є концепція повністю оптичних комп’ютерних систем, заснованих на застосуванні виключно оптичних технологій. Мета проекту: підвищення швидкодії комп’ютерних систем шляхом використання оптичних процесорів. В дипломному проекті проведена оцінка доцільності використання оптичних процесорів в повністю оптичних мережах. Визначено умови застосування оптичних процесорів в повністю оптичних комутаційних пристроях. Запропоновані оптичні процесори, які є найбільш перспективними в області оптичних технологій."
- ДокументРозробка комп’ютерної гри в жанрі Платформер для мобільного пристрою(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2022) Кечко, Вячеслав Геннадійович"Дипломна робота присвячена розробці комп’ютерної гри в жанрі Платформер для мобільного пристрою. Індустрія розробки комп'ютерних ігор - це досить молода та сучасна галузь із колосальними прибутками та аудиторією. Тому розвиток технологій у цьому напрямку можна вважати одним з найперспективніших та актуальним. В першому розділі проведенно дослідження класифікації комп'ютерних ігор та ігрових платформ. Розглянуті ігрові аналоги та програмні продукти для їх розробки. В другому розділі створено концепт документ гри. Були спроєктовані моделі ігрового оточення, ігрові персонажі, рівні гри та створенні основні анімації та звукові ефекти. У третьому розділі описано процес розробки гри на основі створеного концепт документа та елементів проєктування У Четвертому розділі виконан та описан процесс тестування гри Пятий розділ обґрунтовує економічну вигоду від застосування одержаної системи. У шостому розділі розглянуто питання охорони праці. Результатом роботи є створенна комп’ютерної гри в жанрі Платформер для мобільного пристрою «The Road Runner»."
- ДокументРозробка сайту з підтримки інтерактивного навчання(ОНТУ, кафедра комп’ютерної інженерії, 2022) Митник, Ярослав"Дипломна робота присвячена розробці сайту з підтримки інтерактивного навчання. Що дозволить підвищити продуктивність навчального процесу шляхом автоматизації та надасть можливість віддаленого контролю знань. В першому розділі представлено аналіз ролі веб-застосунків в процесі навчання, проаналізовані вже існуючі аналоги та технології необхідні для розробки. В другому розділі описано проектування розробки сайту, його структурної схеми, архітектури, діаграми бази даних та дизайну. В третьому розділі описаний процес розробки на основі проведеного проектування та сформованого технічного завдання. Реалізовано Четвертий розділ представляє економічні розрахунки з витрат на розробку та залучення системи. П’ятий розділ описує питання з охорони праці. Результатом роботи є сайт на якому можна створювати та проходити різноманітні вікторини тести та опитування, та перевіряти відповіді на них."
- ДокументРозробка комп’ютерної гри з застосуванням технології VR(ОНТУ, кафедра комп’ютерної інженерії, 2022) Кожухарь, Олександр"Кваліфікаційна робота присвячена розробці комп’ютерної гри з застосуванням технології віртуальної реальності. Є складовою частиною комплексного проекту, що розробляється разом з кафедрою Маркетингу, підприємництва і торгівлі. У першому розділі проаналізовано предметну область та етапи виконання роботи, розглянуто схожі ВР гри. У другому розділі описані основні етапи проектування гри: створення концепт-документу, розробка ігрових моделей та анімацій, проектування рівнів гри та штучного інтелекту. У третьому розділі описаний процес розробки гри на основі технічного завдання, що склалося, і проведеного проектування. Четвертий розділ обґрунтовує економічну доцільність розробки гри. У розділі виконано розрахунки собівартості, ціни та очікуваного терміну окупності. У п'ятому розділі розглянуто питання охорони праці. Результатом роботи є робочий протопіп гри."
- ДокументВикористання паралельних обчислень для комп’ютерних систем з гібридною архітектурою(ОНТУ, кафедра комп’ютерної інженерії, 2022) ВІТУШКО, Микита"Попити на комп'ютери, які володіють високою продуктивністю зростає з кожним днем все більш і більш. Поняття архітектури комп’ютерної системи є досить широким, оскільки під архітектурою можна розуміти і спосіб паралельної обробки даних, який використовується в системі, і організацію пам'яті, і топологію зв'язку між процесорами, і спосіб виконання системою арифметичних операцій. За рахунок використання досить потужних сучасних обчислювальних вузлів досягається дуже високий показник продуктивність/ вартість. Такі системи можуть будуватися в широкому діапазоні продуктивності від двовузлових систем до суперкомп'ютерних систем високої продуктивності, що включають сотні обчислювальних вузлів. Метою роботи є оцінка надійності та швидкодії комп'ютерної системи. Виконаний проект складається з аналізу засобів розпаралелювання процесів, аналізу сучасних комп'ютерних систем, розробки нової багатомашинної системи і розрахунку показників продуктивності і надійності. Також був проведений ряд експериментів, які показують ефективність спроектованої комп'ютерної системи. Спроектована комп'ютерна система може бути використана для вирішення технічних завдань різного рівня складності."
- ДокументРозробка веб-застосунку для електронного запису до лікаря(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2022) Жижко, Владислава Юріївна"Дипломна робота присвячена розробці веб-застосунку для електронно- го запису до лікаря. Такий застосунок пришвидшить процес запису, дозво- лить звільнити людські ресурси та зменшить вплив людського фактору на процес. В першому розділі було проведено огляд та порівняльний аналіз існу- ючих веб-сайтів медичних закладів, виділено їх переваги та недоліки. В другому розділі сформовано специфікації щодо базових функцій сис- теми, побудовано діаграми інформаційних подій. На цьому етапі також було розроблено архітектура додатку та обрано технології для його програмної ре- алізації. Третій розділ описує процес розробки застосунку відповідно до розро- бленого технічного завдання на попередніх етапах. У четвертому розділі кваліфікаційної роботи надано результати тесту- вання системи. В п’ятому розділі проведені розрахунки, що підтверджують економічну вигоду впровадження додатку. У шостому розділі надано рекомендації щодо дотримання принципів охорони праці. За результатами роботи був розроблений веб-застосунок, що надає мо- жливість записатися на прийом до лікаря онлайн."
- ДокументРозробка високопродуктивної багатопроцесорної обчислювальної системи(ОНТУ, кафедра комп’ютерної інженерії, 2022) ПЕРЕДЕРІЙ, Анна"Потреба с вирішенням складних прикладних задач з великим об'ємом обчислень і принципова обмеженість максимальної швидкодії ЕОМ привели до появи багатопроцесорних обчислювальних систем. Використання таких засобів обчислювальної техніки дозволяє істотно збільшувати продуктивність комп’ютерних систем при будь-якому існуючому рівні розвитку комп'ютерного обладнання. Використання масових технологій в багатопроцесорних комп’ютерних системах стало можливим завдяки значному прогресу в розвитку компонентів комп’ютерних систем, таких як центральні процесори, комунікаційні середовища, операційні системи. За рахунок використання досить потужних сучасних обчислювальних вузлів досягається дуже високий показник продуктивність/вартість. Метою роботи є підвищення швидкодії, збільшення надійності комп'ютерної системи. Виконаний проект складається з аналізу існуючих архітектур комп'ютерних систем, розробки нової багатопроцесорної системи, розрахунку показників надійності розробленої системи. Розроблена комп'ютерна система може бути використана як навчальна система."
- ДокументРозробка 2D комп’ютерної гри з елементами квесту(ОНТУ, кафедра комп’ютерної інженерії, 2022) Решетняк, Катерина"Дипломна робота присвячена розробці двовимірної комп’ютерної гри з елементами квесту. У грі створені різноманітні завдання та квести для гравця за допомогою застосування спеціального ігрового рушію. В першому розділі було проаналізовано предметну область, виявлені відмінності між двовимірними та тривимірними іграми, оглянуто існуючі аналоги створюваної гри. В другому розділі було створено концепт-документ гри, розроблено моделі персонажів та оточення, були створені анімації та ігрові рівні. У третьому розділі було вибрано програмний засіб та розроблено гру за допомогою нього. Четвертий розділ розраховує усі витрати на створення проекту та виявляє його економічну ефективність. У п'ятому розділі розглянуто питання охорони праці під час роботи з комп’ютером. Результатом роботи є двовимірна квест-гра, створена за допомогою інструменту Unity. "
- ДокументРозробка графіки та моделей для 3D комп’ютерної гри жанру «Retro survival-horror»(ОНТУ, кафедра комп’ютерної інженерії, 2022) Донченко, Анастасія"Дипломний проект присвячений розробці графіки та моделей для 3D комп’ютерної гри жанру «Retro survival-horror». Усі 3D-моделі та об’єкти розроблені та анімовані в середовищі моделювання Blender. Під час виконання дипломної роботи було проаналізовано основні принципи розробки 3D-моделей та роботи з ними. Були розглянуті аналогічні 3D-моделі з інших ігор жанру survival-horror та проаналізовано їх основні особливості. Результатом цієї роботи є 3D-об’єкти та анімовані моделі персонажів і ворогів, які будуть використані в комп’ютерній грі жанру retro survival horror."
- ДокументПорівняння телекомунікаційних технологій при проектуванні мережі доступу(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Плахотник АндрійДипломна робота присвячена порівнянню телекомунікаційних технологій при проектуванні мережі доступу. Забезпечення ефективного зв'язку та доступу до мережі є важливим аспектом у сучасному світі. У цьому дослідженні проведено аналіз різних технологій, що використовуються при створенні мереж доступу та порівняно їх переваги та недоліки. У першому розділі роботи розглянуті особливості телекомунікаційних технологій, що застосовуються в мережах доступу, проведений огляд різних типів технологій та їх характеристик. У другому розділі описані основні етапи проектування мережі доступу: сформовани вихідні дани для проектування мережі доступу Третій розділ містить порівняльний аналіз телекомунікаційних технологій, включаючи провідні та бездротові рішення. Для кожної технології розглянуті її переваги, недоліки, швидкість передачі даних, покриття, стійкість до перешкод і сфери застосування. У четвертому розділі дослідження мережи передачі даних побудованих за супутникової технології та перваги та недоліки П'ятий розділ присвячений питанням оцінка науково-технічної ефективності розробки нової технології, нового обладнання та інших інновацій. У результаті дослідження було зроблено порівняльний аналіз телекомунікаційних технологій при проектуванні мережі доступу. Робота надає вичерпну інформацію про різні технології, допомагає зрозуміти їх особливості та вибрати найбільш підходящий варіант для конкретного проекту мережі доступу.
- ДокументРозробка інтернет-застосунку обробки документів(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Сєчін ЮрійДипломна робота викладена на 78 сторінках, вона містить 5 розділів, 21 ілюстрацій, 8 таблиць, 16 джерел в переліку посилань. Об'єктом дослідження є процес розробки та впровадження веб-шаблонізатора. Предмет дипломного проектування – розробка веб-шаблонізатора на основі використання формату DOCX. Основна мета проекту – створити програмне забезпечення, що дозволить підставляти значення з бази даних у відповідні місця шаблону DOCX, тим самим автоматизуючи процес створення документів на основі шаблонів. Результатом дослідження є створення функціональності, яка дозволить зручно та швидко створювати документи на основі шаблонів. Для досягнення поставленої мети необхідно провести аналіз існуючих рішень, на основі аналізу сформувати функціональні вимоги до проекту, провести вибір та обгрунтування технологій, розробити архітектуру програмного забезпечення та впровадити розроблені алгоритми. Також важливим етапом є перевірка працездатності проведенням тестування отриманого рішення. У рамках роботи була розроблена програма, що дозволяє користувачам швидко та зручно створювати нові документи на основі шаблонів, використовуючи сайт в якості інтерфейсу.
- ДокументРозробка комп’ютерної гри жанру «Action»(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Бондаренко ЯрославДипломна робота присвячена проектуванню та розробці комп'ютерної гри у жанрі «Action». Перший розділ пояснювальної записки до дипломної роботи присвячено дослідженню предметної галузі. Я взяв кілька найбільш схожих популярних ігор, порівняв їх та виявив сильні та слабкі сторони кожної з них. Ця інформація буде мені корисна, щоб зрозуміти які пропозиції вже є на ринку, а також причини їхньої популярності. Завдяки цьому мені вдасться зрозуміти, де, ймовірно, є незадоволений попит, а також уникнути недоліків розглянутих ігор і підкреслити їх переваги. Другий розділ присвячений проектуванню. Проектування необхідно для уточнення структурних, поведінкових та інтерфейсних аспектів застосування. Вони дозволили перейти до практичної реалізації гри. У третьому розділі наведено аналіз програмних засобів, які б використовуватися розробки гри. З використанням ігрового редактора Unity проведено побудову рівнів (підготовлено моделі персонажів та оточення), анімацію персонажів, додавання музичного супроводу. Створений відеоряд на основі результатів. Записаний та оброблений у відеоредакторі Filmora ролик готових елементів гри. У четвертому розділі було протестовано гру, оцінено основні моменти гри та їх реалізація. Результатом усієї виконаної роботи стала гра, що вигідно відрізняється від конкурентів на ринку за такими особливостями як зручне інтуїтивно зрозуміле управління, гарний музичний супровід, приємна картинка без надлишку деталей, різноманітність рівнів. Також опрацьовано питання економічної доцільності розробки гри, розрахунки параметрів, необхідні забезпечення оптимальних умов праці обслуговуючого персоналу.
- ДокументРозробка метеостанції для розумного будинку(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Скабалюк ВікторВ дипломному проекті було удосконалено автоматизовану метеостанцію з мікроконтролерним керуванням. Для порівняння розглянуто різні типи сучасних метеостанцій. Був проведений огляд мікроконтролерів та датчиків для реалізації керування макетом. Обґрунтовано вибір комплектуючих, у тому числі детально описано вибір елементної бази. Розроблено та описано електричну та функціональну схеми. Детально описано та зображено на схемах підключення сенсорів на макетну плату. Призначення автоматизованої метеостанції - вимірювання температури тиску та вологості повітря. Зручна для використання у невеликих приміщеннях, які не потребують великої точності вимірювань.
- ДокументПроектування та розробка симулятора роботи криптобиржі(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Курілко АртемійДипломна робота виконувалась за темою ""Проектування та розробка симулятора роботи криптобіржі"". Ця робота присвячена створенню програмного інструменту, який дозволить симулювати роботу криптовалютної біржі. Метою даного проекту є розробка симулятора, здатного моделювати основні аспекти роботи криптобіржі, такі як ордери на купівлю та продаж, склянку ордерів, історію торгів та зміну цін. Симулятор надасть можливість дослідження та тестування різних торгових стратегій, а також дозволить проводити аналіз ринку та оцінку ризиків. В рамках роботи буде проведено аналіз функціональних та нефункціональних вимог, визначено основні компоненти системи та їх взаємодію, а також спроектовано інтерфейс користувача для зручного використання симулятора. Буде розроблено алгоритми, що забезпечують генерацію випадкових даних, моделювання торгових операцій та оновлення стану ринку. У процесі розробки будуть використані сучасні технології програмування, такі як мова Java, фреймворки для розробки веб-застосунків та бази даних для зберігання історії торгів. Результати цього дослідження можуть бути корисними для трейдерів та інвесторів, дозволяючи їм перевірити та покращити свої стратегії торгівлі на основі реалістичних симуляцій. Також симулятор може бути використаний з освітньою метою, щоб допомогти студентам та новачкам розібратися в принципах роботи криптобірж та практичному застосуванні торгових стратегій.
- ДокументПроектування та розробка гри жанру «Runner» з процедурною генерацією рівнів(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Кулаков ВалентинДипломна робота присвячена розробці гри жанру «Runner» з процедурною генерацією рівнів. В першому розділі було досліджено історію розвитку ігор жанру «Runner», описано підходи до процедурної генерації, досліджено сучасні аналоги та розроблено завдання. В другому розділі було створено концептуальний та дизайнерські документи розроблюваної гри. У третьому розділі описано процес розробки головного героя, основних ігрових механік та реалізацію процедурного генератора рівнів. Четвертий розділ обґрунтовує науково-технічну ефективність гри. В п’ятому розділі описуються правила безпеки роботи за комп’ютером та алгоритм дії при надзвичайних ситуаціях. Результатом роботи є створена гра на платформі Android.
- ДокументПроектування мережі доступу у місті на базі технології Passive Optical Network(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Крушельницька МаргаритаДаний дипломний проект присвячений проектуванню мережі доступу на базі технології PON (Passive Optical Network). PON – це сучасна технологія передачі даних, що дозволяє використовувати оптичний кабель для передачі сигналів до клієнтів. У роботі були розглянуті основні поняття, принципи роботи та характеристики технології PON, а також описані її переваги та недоліки. Також, були розглянуті варіанти розгалуження мережі та її структурна схема. Окрема увага була приділена проектуванню архітектури мережі та її параметрів, зокрема розрахунку кількості клієнтів на один вузол. Були сформовані вимог до мережі та розробки технічного завдання, далі відбулося проектування мережі, яке включало розгляд основних принципів побудови мережі на основі технології PON. Особливу увагу було приділено аналізу навантаження на мережу, що створюється пунктами колективного доступу, а також проведеному економічному обґрунтуванню проекту. У роботі були представлені основні правила техніки безпеки та норми з охорони праці. Отже, цей дипломний проект мав на меті розробку оптимального проекту мережі доступу на базі технології PON, що дозволить забезпечити ефективний та стійкий доступ до мережі Інтернет для великої кількості користувачів.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »