Перегляд за Автор "Кордзая, Н. Р."
Зараз показуємо 1 - 20 з 35
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- Документ143268 Композиція інгредієнтів для приготування батончиків зернових(2020) Кордзая, Н. Р.; Ковалів, І. О.Композиція інгредієнтів для приготування батончиків зернових, що містить зернову основу, рослинні добавки, зв'язуючий компонент і сіль, яка відрізняється тим, що вона додатково містить хмелі-сунелі, при цьому як зернову основу композиція містить кукурудзяні і вівсяні пластівці та рисові кульки, як зв'язуючий компонент - патоку, як рослинні добавки - висушені та подрібнені селеру та моркву, а як сіль - морську сіль.
- Документ38717 Харчова композиція для хліба із цільного диспергованого зерна(2009) Сердюк, Л. В.; Кордзая, Н. Р.Харчова композиція для хліба з цільного диспергованого зерна пшениці, що містить дисперговане зерно пшениці, сіль кухонну харчову, дріжджі, яка відрізняється тим, що вона додатково містить бланшовані та подрібнені корінь селери, петрушки, пастернаку.
- Документ39023 Харчова композиція для хліба із цільного диспергованого зерна(2009) Сердюк, Л. В.; Кордзая, Н. Р.Харчова композиція для хліба з цільного диспергованого зерна пшениці, що містить дисперговане зерно пшениці, сіль кухонну харчову, дріжджі, яка відрізняється тим, що додатково містить зернові культури (жито, овес).
- Документ3абезпечення продовольчої безпеки регіону в умовах сталого розвитку: теорія, методологія, практика(ОНАХТ, 2021-04-22) Кордзая, Н. Р.Дисертація на здобуття наукового ступня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.05 - розвиток продуктивних сил i регіональна економіка. У дисертаційнійроботі на основі теоретичного узагальнення обгрунтовано методологічні та методичні засади і розроблено практичні рекомендації щодо вирішення важливої наукової і практичної проблеми із забезпечення продовольчої безпеки Причорноморського регіону та визначення пріоритетів розвйтку агропродовольчої сфери в умовах сталого поступу економіки. 3 метою забезпечення рекомендованого рівня достатності певного виду продовольства (харчових продуктах) країни чи окремого регіону, запропоновано авторський методичний підхід до визначення індексу продовольчого самозабезпечення peгіону за певним видом продукції (ІС). Доведено, що стандартизація, як гарант якості та безпечності продукції, функціонально реалізуеться в контексті наукового, технічного, господарського, економічного, юридичного, естетичного і політичного аспектах, сприяє оптиматіьному впорядкуванню досліджуваних об'єктів для поліпшення якості продукції і як слідство підвищення ефективності виробництва з одного боку, а з іншого - удосконалення організації управління народним господарством, розвиток міжнародного економічного, наукового і технічного співробітництва. У результаті дослідження встановлено, що активізація зовнішньо-економічних та інвестиційних процесів з метою переходу на нову доктрину виробничо-текнологічних та соціально-економічних стандартів сталого регіонального розвитку агропродовольчої сфери та інноваційної моделі забезпечення продовольчої безпеки Причорноморського peгioнy можлива за умови запровадження системи Спеціального регіонального сільського господарства (СРСГ), як інноваційної стратегії активного та відповідального агропродовольчого виробиицтва.
- Документ41903 Композиція для хліба з цільного диспергованого зерна пшениці(2009) Мардар, М. Р.; Кордзая, Н. Р.Композиція для хліба з цільного диспергованого зерна пшениці, яка містить дисперговане зерно пшениці, сіль і дріжджі, яка відрізняється тим, що вона додатково містить бланшовані та подрібнені корені моркви, а як сіль - йодовану кухонну сіль.
- ДокументАПК – основа продовольчої безпеки України(2016) Кордзая, Н. Р.; Єгоров, Б. В.Наведено результат аналізу українського агропромислового комплексу, котрий свідчить про те, що АПК України є основним підгрунтям розвитку її продовольчої безпеки.
- ДокументДослідження ринку зернових батончиків, що реалізуються у роздрібних торговельних мережах м. Одеса(2017) Кордзая, Н. Р.; Ковалів, І. О.У результаті розповсюдження тенденції здорового харчування, а також швидкого темпу життя у населення планети з’явилася потреба в продуктах харчування швидкого приготування або повністю готових до вживання. Одним із видів корисних повністю готових до вживання продуктів є зернові батончики або батончики-мюслі.
- ДокументДослідження смаків населення щодо споживання харчових продуктів(2020) Кордзая, Н. Р.; Єгоров, Б. В.Сьогодні, питання забезпечення населення планети продовольством є одним з найбільш актуальних, а продовольча безпека кожної країни знаходиться у центрі уваги відповідних урядових та громадських організацій. У рамках вивчення проблеми продовольчої безпеки України та питання самозабезпечення населення якісними, безпечними та доступними харчовими продуктами вітчизняного виробництва та походження, було проведено дослідження щодо споживчих переваг населення м. Одеси під час виробу та купівлі продовольчої продукції.
- ДокументЕволюція поняття «продовольча безпека» в контексті глобалізаційних змін(2018) Кордзая, Н. Р.; Єгоров, Б. В.На сучасному етапі розвитку суспільства продовольча проблема є надзвичайно актуальною та належить до провідних проблем сучасності.
- ДокументЕкспертиза товарів(2015) Мардар, М. Р.; Кордзая, Н. Р.Навчальний посібник «Експертиза товарів. Лабораторний практикум» розкриває наступні питання: правила організації та порядку проведення експертиз кількості та якості продовольчих та непродовольчих товарів вітчизняного та зарубіжного виробництва, особливості проведення експертизи окремих товарних груп, санітарно-епідеміологічної, ветеринарної, фітосанітарної експертизи. Навчальний посібник призначений для підготовки студентів вищих навчальних закладів різної форми навчання освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр», «спеціаліст» та «магістр» за напрямом підготовки «Товарознавство і торговельне підприємництво».
- ДокументЗернові батончики – джерело здоров’я(2017) Кордзая, Н. Р.; Ковалів, І. О.На кафедрі безпеки, експертизи та товарознавства Одеської національної академії харчових технологій проводяться дослідження стану українського ринку зернових батончиків на прикладі м. Одеси та Одеської області. Одним з етапів дослідження став аналіз асортименту зернових батончиків в торговельних мережах м. Одеси та області.
- ДокументИнтернет-маркетинг как инструмент бизнес-коммуникации(2019) Кордзая, Н. Р.Интернет-маркетинг – это новый вид маркетинга, включающий традиционные элементы (товар, цена, продвижение, место продаж), реализованные при помощи инструментов сети Интернет в дистанционном и интерактивном режиме, а потому обеспечивающий возможность ускорения, удешевления и более качественного осуществления всех маркетинговых процессов. Интернет-маркетинг включает использование всех возможных видов рекламы в Интернете с целью привлечения максимального количества заинтересованных клиентов. Рассмотрены характерные черты и методы интернет-маркетинга.
- ДокументМаркетингова складова у популяризації наукових доробків(2018) Ольшевська, О. В.; Кордзая, Н. Р.У діній статті була розглянута маркетингова складова у популяризації наукових доробків.
- ДокументНапрями поліпшення споживних властивостей батончиків зернових(2020) Кордзая, Н. Р.; Ковалів, І. О.В Одеській національній академії харчових технологій на кафедрі товарознавства та митної справи проводяться дослідження з формування якості нових батончиків зернових. Для цього було проаналізовано компонентний склад батончиків зернових, що реалізуються в найбільших торговельних мережах м. Одеси та Одеської області та запропоновані шляхи розширення асортименту батончиків.
- ДокументНеобхідність створення веб–сайтів ВНЗ(2017) Чернега, І. С.; Кордзая, Н. Р.Найбільш відчутні переваги використання мережі Інтернет у науковій сфері можна спостерігати у сегменті освіти, особливо у діяльності ВНЗ. Студентам надана можливість використовувати ресурси веб-сайту ВНЗ у процесі навчання. Абітурієнту немає необхідності купувати дорогі довідники або особисто відвідувати виші, адже тепер найактуальнішу та достовірну інформацію про будь-який навчальний заклад, можна отримати не виходячи із дому.
- ДокументОснови інтернет-маркетингу(ОЛДІ-ПЛЮС, 2018) Кордзая, Н. Р.Навчальний посібник «Основи інтернет-маркетингу. Частина 2» розкриває наступні питання: основні поняття інтернет-маркетингу; характерні риси та алгоритм проведення маркетингової кампанії у месенджерах; методика та особливості маркетингу у геосоціальних мережах/сервісах; основи ведення вірусного маркетингу; сутність advergaming; особливості контекстної та банерної реклами у просторі Інтернет; основи партнерського маркетингу; методика та особливості ремаркетингу. і У посібнику наведено питання щодо самоконтролю знань студентів, тести та завдання для самостійної роботи. Навчальний посібник призначений для підготовки студентів закладів вищої освіти різних форм навчання першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю «Маркетинг». Навчальний посібник може бути корисним для викладачів та студентів магістратури й аспірантури з економічних спеціальностей, науковців, підприємців різних сфер, керівників та співробітників маркетингових служб та рекламних агентств, широкому колу читачів.
- ДокументОснови інтернет-маркетингу. Частина 1(ОЛДІ-ПЛЮС, 2018) Кордзая, Н. Р.Навчальний посібник «Основи інтернет-маркетингу. Частина 1» розкриває наступні питання: основні поняття інтернет-маркетингу; методика та особливості пошукової оптимізації та оптимізації під соціальні мережі; характерні риси та алгоритм проведення маркетингової кампанії у соціальних мережах та Twitter, основи ведення e-mail маркетингу. У посібнику наведено питання щодо самоконтролю знань студентів, тести та завдання для самостійної роботи. Навчальний посібник призначений для підготовки студентів закладів вищої освіти різних форм навчання першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю «Маркетинг». Навчальний посібник може бути корисним для викладачів та студентів магістратури й аспірантури з економічних спеціальностей, науковців, підприємців різних сфер, керівників та співробітників маркетингових служб та рекламних агентств, широкому колу читачів.
- ДокументОсновні поняття продовольчої безпеки країни(2018) Кордзая, Н. Р.; Єгоров, Б. В.В монографії зроблена спроба узагальнення проблем формування продовольчої безпеки від зародження поняття терміну та його розвитку до сучасного його трактування. У виданні систематизовані та узагальнені дані з різних джерел: робіт відомих науковців, видань державних міжнародних установ, законодавчої бази України та країн світу, які були інтерпретовані автором для даної роботи. Зроблено огляд різних точок зору щодо генезису поняття «продовольча безпека». На основі аналізу вітчизняних та зарубіжних літературних й нормативно-правових джерел розглянуто різні підходи до визначення поняття «продовольча безпека», системи формування та шляхів вирішення даної проблеми. Сформульовано нове визначення терміну «продовольча безпека», де одними з основних чинників є взаємозв'язок основних факторів впливу і формування продовольчих ринків та імпортозалежність у кожному з них. Проведено аналіз підходів щодо виділення структурних елементів продовольчої безпеки країни. Досліджено стан розвитку законодавства країн світу та України щодо вирішення проблеми продовольчого забезпечення. Встановлено, що сьогодні, Україна є однією з країн, де механізм державної підтримки питань продовольчої безпеки ще не є сформованим. Запропоновано механізм формування продовольчих ринків. Розроблено модель формування продовольчої безпеки. Визначено основні елементи, які впливають на рівень продовольчої безпеки країни, серед яких одне з центральних місць посідає саме процес формування продовольчих ринків. Видання може буди корисним науковцям у даній галузі, керівникам та спеціалістам продовольчих ринків, органам правління агропромислового комплексу, законодавчій та виконавчій владі, державним діячам та депутатам різного рівня, керівникам промислових підприємств, студентам магістратури і аспірантам з товарознавства, маркетингу, фінансово-економічної безпеки, харчових технологій та широкому колу читачів.
- ДокументОсобливості формування продовольчої безпеки(2017) Кордзая, Н. Р.; Егоров, Б. В.Запропоновано модель формування продовольчої безпеки через формування продовольчих ринків. Визначено основні фактори впливу на рівень продовольчої безпеки і показано доцільність її розгляду у контексті формування продовольчих ринків.
- ДокументПошукова оптимізація, як елемент інтернет–маркетингу(2017) Кордзая, Н. Р.Найбільш популярним та ефективним методом інтернет-маркетингу, на сьогодні, вважається, пошукова оптимізація.