44-а науково-методична конференція: Сучасні тенденції викладання у вищій школі: інформаційні та інноваційні технології навчання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 44-а науково-методична конференція: Сучасні тенденції викладання у вищій школі: інформаційні та інноваційні технології навчання за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 204
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- Документ44-а науково-методична конференція "Сучасні тенденції викладання у вищій школі: інформаційні та інноваційні технології навчання"(Одеська національна академія харчових технологій, 2013)
- ДокументCodesys – універсальний інструмент програмування для промислової автоматизації(2013) Дубна, С.М.Обов'язковою умовою при підготовці фахівців в області автоматизації технологічних процесів є придбання в процесі навчання практичних навичок у програмуванні програмувальних логічних контролерів (ПЛК). Деякі виробники ПЛК можуть дозволити собі мати фірмовий комплекс програмування вищого класу, який для споживача має досить високу вартість.
- ДокументАльбом активізації учбового процесу(2013) Іваненко, А.В.; Сологуб, О.А.При вивченні дисциплін, на які було скорочено майже на третину кількість лекційних годин, а робочі програми вимагають глибоких знань, потрібно посилити самостійну роботу студентів через втілення методу змагання. Кожний студент відпрацьовує окрему тему робочої програми, подаючи історію сьогодення та погляд у майбутнє з врахуванням пріоритетної ролі України у світі. Історичний досвід представлено у багатьох підручниках та численних електронних носіях. Студенти повинні знати роботи своїх товаришів, що працюють над сумісними темами.
- ДокументАналогії та їх використання у навчальному і виховному процесі на основі сучасних інформаційних технологій(2013) Цикало, А.Л.; Чухрій, Ю.П.
- ДокументАнотування на заняттях з іноземної мови(2013) Олійник, Л.Й.; Денисова, О.В.
- ДокументБезпека інформаційної системи ВНЗ: проблеми та шляхи вирішення(2013) Седікова, І.О.
- ДокументБенчмаркінг як засіб підвищення ефективності сучасних освітніх технологій(2013) Трішин, Ф.А.; Калітка, Т.М.; Голубьонкова, О.О.
- ДокументВдосконалення вивчення дисципліни “Статистика” шляхом формування інформаційних баз даних(2013) Антонюк, О.П.; Немченко, В.В.В період вивчення дисципліни «Статистика першочерговою задачею є максимальна конкретизація положень шляхом використання інформації як загальнодержавного значення, так і тієї , що стосується конкретних підприємств та організацій. Це стосується всіх видів навчальної роботи: лекції, практичні завдання, індивідуальні навчально-дослідні, самостійна робота тощо.
- ДокументВдосконалення дипломного проектування магістрів зі спеціальності “Менеджмент організацій і адміністрування”(2013) Агеєва, І.М.В даній роботі розглядається вдосконалення дипломного проектування магістрів зі спеціальності “Менеджмент організацій і адміністрування”.
- ДокументВдосконалення проведення лабораторного практикуму з мікробіології(2013) Єгорова, А.В.; Шпирко, Т.В.; Труфкаті, Л.В.Дисципліни біологічного напряму, які викладаються на кафедрі біохімії, мікробіології та фізіології харчування – «Технічна мікробіологія», «Мікробіологія» та спецкурси з мікробіології є нормативними дисциплінами, оскільки їх знання є основою забезпечення біологічної стабільності харчових продуктів, відсутності збудників харчових захворювань у споживачів, мікробіологічної безпеки та якості їжі.
- ДокументВдосконалення самостійної роботи студентів як засіб оптимізації навчального процесу з фізичного виховання(2013) Халайджі, С.В.; Васильєв, В.П.
- ДокументВдосконалення і професійна спрямованість самостійної роботи студентів(2013) Аванесьянц, Г.А.У зниженні престижу інженерної професії значною мірою позначається недоліки інженерної підготовки. Загальний стан економіки і машинобудування особливо не припускає романтики інженерної праці із-за незатребуваності красивих конструктивних рішень, престижу витонченого точного розрахунку. Тим актуальніше стоїть завдання сучасного підходу до якісної підготовки фахівців, що включає придбання знань, вироблення умінь і практичних навичок, які можуть бути забезпечені тільки гармонійним поєднанням різних видів навчання, їх високим інтелектуальним і професійним рівнем.
- ДокументВживання комп’ютерної графіки в лабораторному практикумі за курсом «Технологічне обладнання зернових виробництв»(2013) Солдатенко, Л.С.; Тіщенко, В.А.
- ДокументВизначення кількості тестових завдань для якісної оцінки знань студентів(2013) Кравченко, М.Б.В даній роботі розглядаються визначення кількості тестових завдань для якісної оцінки знань студентів.
- Документ
- ДокументВикладання дисципліни «Органічна хімія» з використанням інноваційних форм, методів і засобів навчання(2013) Решта, С.П.; Данилова, О.І.
- ДокументВикладання філософії в технічному ВНЗ(2013) Бондаренко, І.В.; Клушина, Л.Ю.; Пурцхванідзе, О.В.Найважливішим фактором підвищення якості освіти майбутніх фахівців є викладання філософії. Філософія в технічному вузі повинна забезпечити набуття навичок здібності критичного мислення, толерантність до чужої думки, свій погляд на проблему, підвищення загальнокультурного рівня, знайомство з досягненнями світової інтелектуальної культури.
- ДокументВикористання ГІС-технологій у туристсько-краєзнавчих дослідженнях(2013) Ярьоменко, С.Г.; Черкасова, Г.М.
- ДокументВикористання ділових ігор в навчальній дисципліні “Зовнішньоекономічна діяльність підприємства”(2013) Басюркіна, Н.Й.Система навчання студентів вищих учбових закладів, яка функціонує в сьогодні, стикається з безліччю труднощів і не може повною мірою допомогти вирішенню багатьох сучасних проблем у справі підвищення рівня фахової підготовки. В зв'язку з цим важливим елементом активного навчання і підвищення рівня підготовки студентів стає організація і проведення ділових ігор.
- ДокументВикористання комп’ютерного моделювання при вивченні дисципліни «Глобальні комп’ютерні мережі»(2013) Бобрікова, І.С.Дисципліна «Глобальні комп'ютерні мережі» включає теоретичну базу основних принципів роботи протоколів мережного, транспортного та прикладного рівнів моделі OSI. Цей курс містить базові знання, керуючись якими студент зможе побудувати комп'ютерну мережу, розуміючи фундаментальні концепції та функції, а також особливості традиційних та перспективних локальних та глобальних мереж.