44-а науково-методична конференція: Сучасні тенденції викладання у вищій школі: інформаційні та інноваційні технології навчання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 44-а науково-методична конференція: Сучасні тенденції викладання у вищій школі: інформаційні та інноваційні технології навчання за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 130
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументСпрямованість підготовки майбутніх фахівців на професійну діяльність(2013) Мельник, І.В.Одним із важливих завдань Болонського процесу є орієнтація ВНЗ на кінцевий результат: знання і вміння випускників мають бути застосовані і практично використані на території всієї Європи. В теперішній час важливим моментом в підготовці спеціалістів до професійної діяльності є посилення практичної направленості навчання, необхідність випуску, перш за все, широко профільних спеціалістів, які володіють у той же час основоположними спеціальними знаннями і навичками.
- ДокументСучасні інноваційні технології навчання української мови (за професійним спрямуванням) у вищих навчальних закладах(2013) Войтенко, Г.М.Основною рисою випускника ВНЗ будь-якого профілю має бути його конкурентоспроможність, що передбачає не лише володіння теоретичними знаннями, а й здатність застосовувати набуті знання на практиці, високий рівень загального розвитку, володіння комунікативними навичками, уміння мислити цілісно, критично і нестандартно, приймати самостійні рішення й адаптуватися в мінливих умовах, виявляти творчий підхід до розв’язання проблемних виробничих ситуацій.
- ДокументВплив інтерактивних форм навчання на підвищення професійної компетентності студентів ОНАХТ(2013) Герасим, Г.С.; Нікітчіна, Т.І.; Манолі, Т.А.; Памбук, С.А.В сучасній Україні здійснюється модернізація системи освіти, розробляються державні освітні стандарти нового покоління. У стандартах поставлена мета підвищення якості освіти студентів на кожному освітньо-кваліфікаційному рівні. Фахові освітні програми за певною спеціальністю передбачають компетентнісний підхід, використання в освітньому процесі активних та інтерактивних форм проведення занять.
- ДокументБенчмаркінг як засіб підвищення ефективності сучасних освітніх технологій(2013) Трішин, Ф.А.; Калітка, Т.М.; Голубьонкова, О.О.
- ДокументВикористання соціальних мереж у роботі з студентами(2013) Лазуткіна, А.В.Роль соціальних мереж у сучасному світі важко переоцінити, вони дуже щільно злилися з суспільним життям людини. Соціальні мережі - це сайти, розроблені з метою познайомити та зібрати людей зі спільними інтересами, дати їм можливість спілкуватися на різні теми, викладати й обговорювати фото і відео, додавати один одного в друзі, завантажувати і слухати музику, тощо. Для всіх соціальних мереж характерна наявність друзів і груп, полів, для інформації про себе, по якій знайомі можуть знайти певного користувача, можливості спілкуватися як публічно, так і по засобам особистих повідомлень.
- Документ
- ДокументФормування понять ваги, невагомості і перевантаження(2013) Задорожний, В.Г.; Поліщук, С.Г.; Ревенюк, Т.А.Як показали практичні заняття з фізики більшість студентів першокурсників не розуміють фізичного змісту понять ваги, невагомості і перевантаження. Їхні значення на рівні донаукових уявлень.
- ДокументМетодологічні аспекти оцінювання якості товарів(2013) Черевата, Т.М.
- ДокументЩодо підвищення ефективності практичної підготовки студентів з дисципліни “Бухгалтерський облік” за допомогою лабораторних занять(2013) Іванченкова, Л.В.В даній роботі розглядаються підвищення ефективності практичної підготовки студентів з дисципліни “Бухгалтерський облік” за допомогою лабораторних занять.
- ДокументПрактична підготовка магістрів-пивоварів(2013) Мельник, І.В.Практична підготовка майбутніх магістрів пивоваріння на кафедрі технології вина та енології проводиться як на базових підприємствах з великою потужністю виробництва, так і на невеликих пивоварнях, які виготовляють пиво під торговельною маркою ресторану.
- ДокументНауково-методичні вказівки до вивчення деяких напрямків сучасної західно-європейської філософії(2013) Дейнеко, М.І.В даній роботі розглядаються науково-методичні вказівки до вивчення деяких напрямків сучасної західно-європейської філософії.
- ДокументРоль практичної підготовки фахівців в умовах впровадження болонських ініціатив(2013) Поварова, Н.М.; Шлапак, Г.В.
- ДокументПоліфункціональність політології в процесі професійної підготовки та формуванні громадянської позиції(2013) Дмитрашко, С.А.Формування політичної культури сучасної молоді є важливим завданням політології, тому що громадянину бажано навчитися розбиратися у складному політичному житті. В сучасному інформаційному просторі, в умовах існування політичних технологій бути вільним від політики, від впливу політичних партій, від участі в формуванні громадянського суспільства неможливо. Важливе місце в процесі навчання займає дослідження та обговорення сучасних політичних ідеологій.
- ДокументСвітові підходи до розвитку концептуальних засад якості освіти та моніторингу якості освіти(2013) Лобода, Ю.Г.; Орлова, О.Ю.Проблема якості освіти стала наріжним каменем у реформуванні національних освітніх систем, що розпочалося наприкінці ХХ ст. і відбувається нині в багатьох країнах світу. Саме якісні показники розвитку освіти визначають ефективність суспільного поступу держав в умовах глобалізації світу та підвищення їхньої конкурентної боротьби за якість життя своїх громадян. Отже, сьогодні освіта починає займати провідне місце в стратегії державної політики щодо суспільного розвитку багатьох країн світу й України зокрема.
- ДокументКафедра вищої математики ОНАХТ у сучасному науковому світі(2013) Кузаконь, В.М.; Коновенко, Н.Г.; Федченко, Ю.С.Актуальним для будь-якого спеціаліста є можливість донести свої наукові досягнення і розробки до колег. У такому аспекті науково-методичні конференції, школи та семінари дають значну можливість обміну досвідом. Навчально-методична робота кафедри вищої математики тісно пов'язана з сучасними науковими досягненнями в різних областях математики та її застосуваннях. Співробітники кафедри вищої математики активно беруть участь у розвитку сучасної математичної науки.
- ДокументКонструювання навчальних дисциплін(2013) Ліщенко, Н.В.Якість підготовки навчальних дисциплін визначає якість професійних знань, що здобуваються студентами. При підготовці (і відновленні) навчальних дисциплін необхідно враховувати показники їх ефективності, які згодом будуть застосовані для оцінки якості цих дисциплін. Аналіз педагогічної літератури показує, що в цей час, тобто при переході на кредитно-модульну систему організації навчального процесу у вузах, задача оцінки якості навчання студентів належить до актуальних.
- ДокументЗовнішній рейтинг як важлива іміджева складова ВНЗ(2013) Трішин, Ф.А.; Голубьонкова, О.О.; Буняк, О.В.
- ДокументВпровадження інновацій в систему вищої освіти(2013) Шевченко, Г.А.; Мельник, Ю.М.
- ДокументАналогії та їх використання у навчальному і виховному процесі на основі сучасних інформаційних технологій(2013) Цикало, А.Л.; Чухрій, Ю.П.