44-а науково-методична конференція: Сучасні тенденції викладання у вищій школі: інформаційні та інноваційні технології навчання
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 44-а науково-методична конференція: Сучасні тенденції викладання у вищій школі: інформаційні та інноваційні технології навчання за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 204
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументДо питання про організацію самостійної роботи студентів при кредитно-модульній системі навчання(2013) Аркатов, Ю.М.В даній роботі розглядається питання про організацію самостійної роботи студентів при кредитно-модульній системі навчання.
- ДокументРГЗ як економічна складова курсу «Інтелектуальна власність»(2013) Туснолобов, В.К.
- ДокументОптимізація самостійної фізкультурно-оздоровчої діяльності студентів ОНАХТ(2013) Струк, Б.І.; Павлюк, О.В.
- ДокументВплив роботи школи педагогічної майстерності (ШПМ) на ефективність організації навчального процесу в ОНАХТ(2013) Євдокимова, Г.Й.; Стасюкова, К.В.Основним завданням школи педагогічної майстерності (ШПМ) є підвищення психолого-педагогічних, професійних, комунікативних компетенцій викладачів для покращення якості навчання і виховання студентів, тому що в умовах інноваційної освіти надзвичайно важливим є готовність викладацького складу забезпечити підготовку спеціалістів, здатних конкурувати на світовому ринку праці.
- ДокументТьюторський супровід процесу професіоналізації у вищій школі(2013) Коєва, Ж.В.Приєднання України до Болонського процесу, перехід до кредитно-модульної системи організації навчального процесу, створення умов щодо входження України до єдиного європейського освітянського простору, з одного боку, та появлення нових міждисциплінарних областей у науці, втілення у ВНЗ наряду з освітніми і дослідницькими процесами, ще й підприємницького, з іншого боку, пред’являють нові вимоги до технологій тьюторського супроводу процесу професіоналізації та перегляду його теоретичного підґрунтя.
- ДокументОсобливості методичного забезпечення розділу “Охорона праці” у дипломних проектах студентів освітньо-кваліфікаційного рівня “Бакалавр”(2013) Нетребський, О.А.; Бочковський, А.П.; Сахарова, З.М.
- ДокументДоцільність введення в програму навчання студентів інженерних спеціальностей спецкурсу “Процеси і апарати ефективного ресурсовикористання”(2013) Войтенко, О.К.; Шведов, В.В.Використання сировини в наш час можна вважати затратним і марнотратним. Це відбувається із-за відсутності все загального розуміння невідповідності обмежень сировинної бази Землі і бурно збільшується чисельність населення і пов’язаного з ним промислового виробництва. Таке відношення до проблеми не стимулює розробки теорій і практики процесів ефективного використання сировини і створення відповідних технологій у всіх галузях виробництва.
- Документ
- Документ
- ДокументМетодика організації та проведення самостійної роботи при вивченні української мови (за професійним спрямуванням)(2013) Віват, Г.І.Самостійна робота студента не є додатком до навчального процесу, а його необхідною складовою. Не є вона й самометою, а способом свідомого й міцного засвоєння знань, формування умінь і навиків. Вона повинна органічно входити до всіх ланок навчального процесу, узгоджуватися з іншими методами та прийомами. Самостійну роботу студентів треба планувати нарівні з іншими видами роботи у системі практичних занять із тієї чи тієї теми.
- ДокументІнноваційні підходи до проведення студентської конференції з вищої математики(2013) Арова, З.Д.; Кузаконь, В.М.; Худенко, Н.П.Кожного року вже стало доброю традицією проведення в рамках студентської наукової конференції ОНАХТ студентської конференції з вищої математики. Цим процесом охоплена велика кількість студентів усіх факультетів ОНАХТ переважно першого курсу.
- ДокументОптимізація самостійної роботи студентів у рамках дисципліни “Системи доступу користувача”(2013) Гайворонська, Г.С.; Сахарова, С.В.У зв’язку з впровадженням кредитно-модульної системи освіти в Україні, а також реформуванням та трансформацією системи вищої освіти у рамках Болонського процесу значна частина навчального часу відводиться на самостійну роботу студентів. Для ефективного використання такого ресурсу, що сприятиме розвитку творчих здібностей молодих спеціалістів, кращому засвоєнню знань, придбанню навичок у пошуку, структуруванню, аналізу інформації, формуванню результатів досліджень, необхідно грамотно та чітко поставити завдання до самостійної роботи студентів.
- ДокументНові форми самостійної роботи студентів із врахуванням їх індивідуальних особливостей при вивченні дисципліни «Технології зберігання, консервування та переробки молока»(2013) Дюдіна, І.А.; Лисогор, Т.А.Дотепер традиційними формами самостійної роботи студентів є: підготовка до лекцій, лабораторних та практичних занять, семінарів, контрольних робіт, написання рефератів, підготовка до заліків та іспитів. Одноманітність вищенаведених форм не дає можливості врахування індивідуальних особливостей студентів при вивченні дисциплін професійно-практичного блоку студентами спеціальності «Технології зберігання, консервування та переробки молока».
- ДокументCodesys – універсальний інструмент програмування для промислової автоматизації(2013) Дубна, С.М.Обов'язковою умовою при підготовці фахівців в області автоматизації технологічних процесів є придбання в процесі навчання практичних навичок у програмуванні програмувальних логічних контролерів (ПЛК). Деякі виробники ПЛК можуть дозволити собі мати фірмовий комплекс програмування вищого класу, який для споживача має досить високу вартість.
- ДокументДосвід та проблеми використання інноваційних технологій навчання у підготовці магістрів(2013) Стрікаленко, Т.В.; Тіщенко, В.М.; Ляпіна, О.В.; Берегова, О.М.Найважливішим завданням реформування вищої школи є підготовка освіченої, творчої особистості. Вирішення цієї проблеми, у свою чергу, передбачає обґрунтування змісту й методів сучасного навчально-виховного процесу, для якого стає притаманним перехід від авторитарної педагогіки до гуманістичного розвитку особистості, від накопичення знань - до вміння оперувати ними, від поточної організації навчання - до індивідуальної, від "одноразової" освіти - до безперервної.
- ДокументІнноваційні заходи при формуванні спрямованостей навчального процесу з фізичного виховання(2013) Гончарук, В.В.; Максимчук, Б.В.Провідна роль людства на всіх етапах існування відводила певну увагу фізичному вдосконаленню. Для більшості населення фізичне вдосконалення – це єдиний шлях до покращення та збільшення резервних можливостей органів і систем людини.
- ДокументМетодологія та ефективність професійної орієнтації(2013) Мельник, Ю.М.Профорієнтація є компонентою соціальних систем, функціонуючих у суспільстві; вона щільно пов’язана з розвитком людського чинника суспільного виробництва. Ось чому профорієнтація – значна суспільна проблема. Система профорієнтації молоді – це організована діяльність державних і суспільних організацій, підприємств, установ, шкіл, а також родини, спрямована на вдосконалення професійного і соціального самовизначення, ідентифікації молоді в інтересах особистості і суспільства.
- ДокументПро деякі характеристики особистості як суб'єкта навчання та виховання(2013) Цибра, М.Ф.
- ДокументВпровадження новітніх технологій навчання у підготовку компетентних фахівців(2013) Бєляєва, О.Л.Сучасний рівень розвитку суспільства диктує необхідність впровадження інноваційних освітніх технологій у процес навчання. Сьогодні вчені зазначають, що головними недоліками сучасної освіти є: несформованість у студентів достатньою життєвої компетентності; невміння використовувати отримані знання на практиці, особливо в нестандартних ситуаціях; неврахованих індивідуальних особливостей студента та його життєвих планів.
- ДокументВикористання інноваційних та інформаційних технологій у розвитку творчих та художніх здібностей студентів, що навчаються за напрямом легкої промисловості(2013) Кузнецова, П.В.В Одеському технічному коледжі на комісії легкої промисловості готують молодших спеціалістів швейного і взуттєвого виробництва, де навчають студентів мистецтву створювати красивий модний одяг, взуття і аксесуари, втіливши власні задумки і фантазії. Процес навчання проходить у рамках концепції моделі підготовки молодшого спеціаліста та системи компетентності випускника, де однією зі складових частин є - розвиток у студентів творчих і художніх здібностей.