121 Інженерія програмного забезпечення
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 121 Інженерія програмного забезпечення за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 52
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументДослідження переваг застосування мікросервісної архітектури в порівнянні з монолітним додатком в розробках веб-орієнтованих систем побудованих на платформі ASP.NET Web API Core(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2022) Шаврідіна Анастасія ОлександрівнаРозробка програмного забезпечення з кожним роком вимагає впровадження нових практик та підходів. Одним з таких нововведень є підхід гнучкої розробки програмного забезпечення з використанням мікросервісів, що представляє термін “Мікросервісна архітектура”. Від вибору архітектури залежать організація елементів програми та їх взаємодія, а також визначення вимог до програмного продукту. Обрана архітектура впливає на такі характеристики програмного забезпечення як : масштабованість, надійність, зручність тестування та супроводу. Мікросервісна архітектура почала набувати розповсюдження з 2010 року. Вона вбачає в собі альтернативне рішення Монолітної архітектури. Монолітна архітектура передбачає створення програм, компоненти яких є тісно зв’язанними. Проект розгортається на сервері й виконує всі операції як єдиний сервіс. Будь-які зміни, які мають бути внесені у програмне забезпечення, що впроваджене в користування, передбачають повну перебудову проекту. Мікросервісна архітектура передбачає розробку програм, які розділені на мікросервіси. Кожен мікросервіс містить елемент програми, який характеризується вузькоспрямованою функціональною можливістю: кожен сервіс відповідальний за конкретний процес, згідно поставлених перед ним задач. Кожен сервіс розгортається незалежно від інших й містить все необхідне для самостійного існування. Управління сервісами відбувається через эдиний центр керування. Взаємодія між сервісами відбувається через прикладний програмний інтерфейс(API). Сервіси є слабо зв’язаними, тобто кожен сервіс є самостійним і внесення змін в один сервіс не передбачає зміни інших сервісів.
- ДокументКластеризація та класифікація алгоритмів навчання нейронної мережі з використанням перетворень Фур'є при обробки SVD-матриць на прикладі обробки і стиснення зображень з використанням засобів Matlab(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2022) Водоп`ян Віталій АндрійовичОб'єкт дослідження: об'єктом дослідження є процес створення програм для обробки зображення з використанням засобів Matlab. Предмет дослідження: предметом дослідження є алгоритми, які існують для обробки зображень. Мета роботи: Створення програм для обробки зображень з метою дослідження роботи алгоритмів. Досягнуті результати: - Вибрані необхідні засоби розробки; - Визначено алгоритми, які використовуються для обробки зображень. Ключові слова: алгоритм, обробка, зображення, Matlab, перетворення. Обсяг: 53 стор., 22 рисунки, 4 табл. , 6 джерел.
- ДокументМодернізація програмного забезпечення для системи планування ресурсів підприємства(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2023) Янковой Данііл ДмитровичУ сучасному бізнесі ефективне управління складськими запасами та відстеження товарів є ключовими компонентами успішної системи планування ресурсів підприємства (ERP). Оптимальне управління запасами дозволяє підприємствам знизити витрати, покращити обслуговування клієнтів та підвищити загальну ефективність операцій. Метою дипломного проєкту є модернізація програмного забезпечення для системи планування ресурсів підприємства з особливим акцентом на функціональності відстеження товарів на складі. Для цієї цілі буде використовуватися мова програмування Python та бібліотека Tkinter для розробки функціонального інтерфейсу користувача. Відстеження товарів на складі має стратегічне значення для підприємства, оскільки дозволяє точно визначити наявність та розташування кожного товару у реальному часі. Це забезпечує оперативність при прийнятті рішень щодо постачання, доставки та управління запасами. Точне відстеження також допомагає запобігти втратам, крадіжкам та зменшити ймовірність дефіциту товарів на складі. Однак багато підприємств досі полагодуються на застарілі або неефективні системи відстеження товарів на складі. Це може призвести до помилок в обліку, затримок у обробці замовлень, втрати довіри клієнтів та втрати конкурентоспроможності. Тому модернізація програмного забезпечення, пов'язаного з відстеженням товарів на складі, є невід'ємною частиною оптимізації системи планування ресурсів підприємства. Мова Python має широкі можливості в галузі розробки програмного забезпечення та є однією з найпопулярніших мов програмування.
- ДокументМодифікація класу гравця та ігрових механік для комп'ютерної гри «Террарія»(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2023) Циганов Владислав СерійовичМетою мого дипломного проектування було модифікація класу гравця та ігрових механік для комп'ютерної гри «Террарія». Актуальність внесення змін у гру Terraria полягає в бажанні покращити та розширити ігровий процес для гравців. Незважаючи на те, що Terraria вже є дуже популярною та захоплюючою грою, модифікації можуть запропонувати нові функції, механіку та вміст, які можуть оживити гру та надати гравцям нові виклики та можливості. Модифікації дозволяють гравцям адаптувати гру відповідно до своїх уподобань, додаючи нові виміри до дослідження, бою, крафта та прогресу. Вони можуть представити унікальну ігрову механіку, предмети, квести та навіть абсолютно нові ігрові режими, розширюючи довговічність і відтворюваність Terraria. Крім того, модифікації сприяють творчості та інноваціям у ігровій спільноті. Вони надають можливість початківцям розробникам ігор та ентузіастам продемонструвати свої навички та зробити свій внесок у розвиток ландшафту Terraria. Дозволяючи гравцям змінювати та налаштовувати свій досвід, гра стає платформою для співпраці, обміну ідеями та створення різноманітного та яскравого контенту Актуальність внесення змін у Terraria також поширюється на розвиток сильної та відданої спільноти. Спільноти моддингу об’єднують однодумців, які поділяють пристрасть до гри, заохочуючи активну участь, обговорення та співпрацю. Це відчуття спільності збагачує загальний ігровий досвід і заохочує постійний розвиток і підтримку гри. Загалом актуальність модифікацій у Terraria полягає в можливості розширити межі ігрового процесу, відкрити нові можливості та розвивати енергійну та творчу спільноту. Це дозволяє гравцям постійно відкривати для себе нові пригоди, випробування та досвід у улюбленому світі Terraria.
- ДокументМодифікація ігрових елементів оточення та персонажів для комп’ютерної гри «Террарія»(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2023) Волох Максим АндрійовичСтворення модифікацій для “Terraria” є дуже актуальним і відіграє значну роль у спільноті гри та загальному досвіді. Модифікації дозволяють гравцям розширювати та налаштовувати “Terraria” за межі оригінального вмісту, відкриваючи світ можливостей. Моди можуть запроваджувати нові ігрові механізми, функції та завдання, покращуючи загальний ігровий процес. Вони можуть представляти нові локації, ворогів, головних ворогів, предмети, зброю, броню та аксесуари, розширюючи доступний вміст і надаючи гравцям нові завдання та нагороди. Модифікації можуть запроваджувати нові режими гри, покращувати багатокористувацьку гру або покращувати якість життя, роблячи гру приємнішою та доступнішою для більшого кола гравців. Моди дозволяють гравцям налаштовувати “Terraria” відповідно до своїх уподобань, підлаштовуючи гру відповідно до свого стилю гри чи бажаного досвіду. Гравці можуть змінювати або створювати нові предмети, візуальні елементи, музику чи звукові ефекти, що дозволяє їм створювати унікальні теми, естетику чи атмосферу у своїх світах. Моди надають можливість створювати власних NPC, завдання, діалоги та сюжетні лінії, дозволяючи гравцям формувати розповідь і занурюватися у свої власні пригоди. Модифікації подовжують довговічність “Terraria”, надаючи новий вміст і виклики, дозволяючи гравцям продовжувати досліджувати гру та насолоджуватися нею навіть після завершення вмісту базової гри. Моди пропонують безмежні можливості для відтворення, оскільки кожен мод може представити унікальний досвід і створити нову пригоду для гравців. Загалом, створення модифікацій для “Terraria” додає величезну цінність грі та спільноті. Моди приносять новий вміст, параметри налаштування та ігровий процес, що робить “Terraria” більш динамічною та персоналізованою пригодою. Вони сприяють залученню спільноти, співпраці та інноваціям, гарантуючи, що гра продовжує розвиватися ще довго після її першого випуску.
- ДокументПобудова веб-орієнтованої системи з використанням алгоритмів оптимізації запитів до бази даних з використанням мови C# і платформи ASP.NET Core MVC(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2022) Вєлков Іван ВасильовичОб'єкт дослідження: об'єктом дослідження є оптимізація запитів до бази даних Предмет дослідження: предметом дослідження стала розробка веб система у вигляді Flutter додатка. Мета роботи: Створення алгоритмів для оптимізації запитів до базі даних. Досягнуті результати: - Вибрані необхідні засоби розробки; - Розроблена архітектура взаємодії з мобільною складовою - Розроблена архітектура пакетів системи; - Створені необхідні таблиці в базі даних для перевірки алгоритмів оптимізації; - Виявлено проблеми непрацюючого і незатребуваного функціоналу і враховані при створенні алгоритмів оптимізації запитів; Ключові слова: .NET, Flutter, SQL, TCP. Обсяг: 46 стор., 24 рисунки, 7 табл. , 8 джерел.
- ДокументПобудова серверної частини для інтернет-магазину з використанням технологій мікросервісної архітектури(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2022) Тимощук Володимир ОлеговичУ сучасному світі при розробці програмного забезпечення дедалі частіше виникає ситуація, в якій вимоги до системи змінюються вже на кінцевих етапах розробки. До того ж, спостерігається постійний приріст функціональності у існуючих системах. Крім цього, до сучасного ПЗ пред'являються вкрай високі вимоги щодо продуктивності та відмовостійкості. Класична монолітна архітектура додатків не відповідала вимогам сучасного світу і на зміну їй прийшов сервісно-орієнтований підхід. Такий підхід має значні переваги в порівнянні з монолітними програмами, такі, наприклад, як краща масштабованість, менша зв'язаність між модулями, кращий контроль на етапах розробки, тестування та розгортання. Системи, побудовані за допомогою сервісно-орієнтованої архітектури, також розподілені. Взаємодія між сервісами здійснюється із використанням різних протоколів. Мікросервісна архітектура є одним із видів сервісно-орієнтованої архітектури. Це означає, що основний архітектурний компонент, з якого будується система, це сервіс. На жаль, ціною вищевказаних переваг є значне ускладнення системи. Потрібно підтримувати контракти протоколів, боротися з недоступністю послуг, управляти розподіленими транзакціями. Також до цих проблем відноситься необхідність розгортання великої кількості сервісів у різних оточення на всіх етапах розробки.
- ДокументПобудова та аналіз алгоритмів поведінки користувача та штучного інтелекту з використанням засобів JavaScript на базі веб-орієнтованої системи “Шахова гра”(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2022) Клещов Ілля МаксимовичОб'єкт дослідження: об'єктом дослідження є процес створення програми гри у шахи. Предмет дослідження: предметом дослідження є мова програмування, яка дає можливість розробляти ігри на веб сторінці. Мета роботи: Створення гри на веб сайті за допомогою мови програмування. Досягнуті результати: - Вибрані необхідні засоби розробки; - Визначено алгоритми, які використовуються для обробки зображень.
- ДокументПобудова і оптимізація процедур з бази даних і розміщення їх на хмарі за рахунок інструментів Azure і команд в Kudu(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2022) Коваленко Євген ОлександровичЗ появою магнітних дисків розпочалася історія систем керування даними у зовнішній пам'яті. До цього кожна прикладна програма, якій потрібно зберігати дані у зовнішній пам'яті, сама визначала розташування кожної порції даних на магнітній стрічці або барабані і виконувала обміни між оперативною та зовнішньою пам'яттю за допомогою програмно-апаратних засобів низького рівня (машинних команд або викликів відповідних програм операційної системи) ). Такий режим роботи не дозволяє або дуже ускладнює підтримку на одному зовнішньому носії кількох архівів інформації, що довго зберігається. Крім того, кожній прикладній програмі доводилося вирішувати проблеми іменування елементів даних та структуризації даних у зовнішній пам'яті.
- ДокументПроектування мікросервісної архітектури для веб-сайту ВСП «ОТФК ОНТУ»(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2023) Савінов Владислав СергійовичУ сучасному світі, де швидкість та ефективність є ключовими факторами, мікросервісна архітектура стає все більш популярною у розробці веб-додатків. Однією з важливих галузей, де ця архітектура може бути застосована з вигодою, є освітній сектор, зокрема сайти коледжів. Проектування мікросервісної архітектури для сайту коледжу відкриває безліч можливостей для поліпшення якості освітнього процесу та забезпечення зручності для студентів, викладачів та адміністраторів. Замість монолітної системи, де всі функції об'єднані в одному моноліті, мікросервісна архітектура дозволяє розбити функціональність на невеликі, незалежні компоненти - мікросервіси. Це підхід має кілька переваг. По-перше, розбиття системи на мікросервіси спрощує розробку, підтримку та масштабування сайту коледжу. Кожен мікросервіс може бути розроблений та підтримуваний окремо, що дозволяє розвивати його незалежно від інших компонентів системи. По-друге, мікросервіси можуть бути розгорнуті на різних серверах або контейнерах, що дозволяє гнучко розподіляти навантаження та забезпечувати стабільну роботу сайту. Крім того, мікросервісна архітектура дозволяє швидко впроваджувати нові функції та зміни без необхідності змінювати весь код сайту. Це забезпечує швидкий та ефективний розвиток сайту коледжу, а також дає змогу змінювати функції окремих компонентів без впливу на решту системи. У підсумку, проектування мікросервісної архітектури для сайту коледжу є важливим кроком у напрямку поліпшення освітнього процесу та забезпечення зручності для всіх учасників. Цей підхід дозволяє забезпечити гнучкість, масштабованість та швидкість розвитку системи, що стає невід'ємною частиною сучасного веб-розвитку.
- ДокументРеалізація логіки для ігрових об’єктів та елементів інтерфейсу 2D-гри в жанрі top down shooter(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2023) Попов Денис СергійовичАктуальність теми. Для повноцінної роботи людини у суспільстві їй необхідно задовольняти основі потреби, як їжа, сон та відпочинок. Такий відпочинок може приймати різні форми і одною із таких форм є гра в цифрові ігри. Комп’ютерні ігри пройшли великий шлях, від нішевої галузі ІТ-ринку, до великого кластеру останнього та створення цілої індустрії. В наш час цифрові ігри мають велику жанрову, структурну, апаратну та цільову диференціацію, але одна з основних функцій ігор залишається незмінною – комфортне проведення часу під час відпочинку. Процес створення таких цифрових продуктів має певні складові, якість виконання котрих напряму впливає на якість відпочинку людини. Темою даного дипломного проектування є «Реалізація логіки для ігрових об’єктів та елементів інтерфейсу 2D-гри в жанрі top down shooter» і саме реалізація цих складових має важливий вклад у створення якісного цифрового ігрового продукту. Крім того, актуальність теми дипломного проектування зумовлена і тим, що процес створення зазначених в темі складових є типовим для ігор різних жанрів, отже робота по реалізації цих елементів – це вклад у відточення процесів розробки цифрових ігор інших жанрів. Реалізація зазначених в темі складових, дасть змогу краще зрозуміти процес розробки цифрових ігор, а також створити шаблони та модулі для подальшої розробки інших проектів такого типу. Також, виконання теми дипломного проекту допоможе більш детально дослідити принципи розробки цифрових ігор за допомогою актуальних програмних рішень та технологій. Такий підхід дозволить у подальшому створювати рішення на сучасній технологічній основі, не відриваючись від технологій розробки ігор. Основною метою роботи є реалізація важливих складових будь-якого ігрового продукту, як логіка ігрових об’єктів та елементів інтерфейсу.
- ДокументРеалізація фізичної моделі автомобілю в 3D-просторі для ігрового додатку(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2023) Головаченко Леонід ДмитровичГоловною темою даного дипломного проекту є «Реалізація фізичної моделі автомобілю в 3D-просторі для ігрового додатку», і сам процес реалізації цих компонентів відіграє важливу роль у створенні високоякісного цифрового ігрового продукту. Реалізація фізичної моделі автомобілю включає в себе вивчення та застосування фізичних законів, таких як кінематика, динаміка, механіка та інші принципи, що забезпечують правильну поведінку автомобіля в ігровому середовищі. Для досягнення високої якості фізичної моделі можуть бути використані спеціалізовані фізичні двигуни та власноручно розроблені функціональні схеми. Окрім реалізації фізичної моделі автомобілю, важливим аспектом дипломного проекту є розробка ігрової структури та стратегій. Це включає в себе проектування рівнів, завдань, системи управління гравцем, штучного інтелекту для ігрових противників та інших компонентів, які створюють цікавий ігровий досвід. Для досягнення успіху в розробці комп'ютерних ігор також важливо бути в курсі останніх тенденцій та технологій у галузі. Це дозволить використовувати новітні програмні рішення та технології для створення інноваційних ігрових продуктів, що відповідають сучасним вимогам та очікуванням гравців. Отже, виконання теми дипломного проекту з фокусом на реалізацію фізичної моделі автомобілю в 3D-просторі для ігрового додатку дозволить глибше вивчити принципи розробки цифрових ігор, розвивати навички використання сучасних програмних рішень та технологій, а також створювати інноваційні ігрові рішення, відповідні сучасним тенденціям у галузі.
- ДокументРозробка 2D-гри у жанрі платформеу на програмному рішії Unity(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Рябошапка Дарія ЄвгенівнаІгрова індустрія стрімко розвивається, постійно з’являються нові технології та жанри. Проте, жанр платформерів залишається одним із найпопулярніших та затребуваних, як серед гравців, так і серед розробників. Це пов'язано з його простотою, динамічністю та можливістю реалізувати різноманітні ігрові механіки. Окрім цього, самі по собі відеоігри займають величезну частину ринку IT і користуються шаленим попитом, порівняно з минулими роками. Це пов’язано з появою мультимедійних пристроїв майже у кожної людини на планеті. Тепер, для того, щоб пограти в улюблену гру не обов’язково витрачати гроші та час, щоб піти в ігровий клуб, можна просто дістати телефон з карману і почати грати тут і зараз. Головне, щоб був доступ до мережі інтернет. Так як створення ігор давно перестало бути загадкою і ним займаються не лише компанії, а і інді розробники, моя тема «Розробка 2D-гри у жанрі платформеру на програмному рушії Unity» ставить перед собою мету – насамперед показати алгоритм створення таких ігор, тому що на основі одного алгоритму можна створити безліч ігор. Сам жанр платформеру передбачає величезну кількість різних версій майже однакових за суттю проектів. Вони можуть відрізнятись використанням різних рівнів, складніших платформ та перешкод, щоб кожен гравець міг знайти для себе оптимальну складність, або це може бути просто не складна гра, основною ідеєю якої є показати історію персонажа, що дуже легко зробити у грі жанру платформер. Також, можна сміливо заявити, що дана тема є актуальною технологічно, оскільки вона використовує сучасні мови програмування та засоби розробки, тому на прикладі готового проекту я покажу наскільки легшим стає його створення за умов використання сучасних інструментів розробки.
- ДокументРозробка 2D-гри у жанрі слешер на програмному рушії Unity(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Лановенко Юрій ОлександровичІгрова індустрія займає значне місце в сучасному світі інформаційних технологій. Вона об'єднує розробників, художників, дизайнерів та гравців, створюючи величезні віртуальні всесвіти та незабутні враження. Від аркадних автоматів до високотехнологічних комп'ютерних та консольних ігор, ця галузь постійно розвивається і вдосконалюється. Індустрія ігор є фінансово перспективною галуззю, приносячи багатомільйонні прибутки, щороку, та продовжуючи зростати і розвиватись. Програмний продукт, що розроблятиметься протягом дипломного проекту представляє собою 2D гру в жанрі слешер, яка поєднує в собі основні ознаки типового проекту в цьому жанрі. Слешери є одними із найбільш динамічних та захоплюючих жанрів ігровій індустрії, а актуальність розробки таких проектів обумовлена високим попитом на екшен-гри, які дозволяють гравцям відчути себе частиною захоплюючих битв і пригод. Такі проекти не тільки розважають, але й сприяють розвитку реакції, стратегічного мислення та здатності приймати швидкі рішення. Для розробки даного проекту було обрано ігровий рушій Unity. Unity є одним з найбільш популярних і потужних інструментів для створення 2D та 3D ігор. Він пропонує широкий спектр можливостей, таких як підтримка різних платформ, багатий набір інструментів для роботи з анімацією, фізикою та графікою, а також доступ до великої спільноти розробників. Крім цього, Unity відомий своєю доступністю для початківців та високою ефективністю для професійних проектів, що робить його ідеальним вибором для реалізації цього дипломного проекту. Головною метою цього дипломного проекту є отримання і закріплення навичок роботи над проектом, від розробки концепту і планування робот, до реалізації механік ігрового процесу.
- ДокументРозробка Telegram-боту та сайту для відстежування оновлень фільмів та серіалів(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2023) Маковій Дмитро ВікторовичСучасний світ безперервно перетворюється під впливом стрімкого розвитку технологій. Інновації та зміни, які стали невід'ємною частиною нашого буття, мають глибокий вплив на різні аспекти нашого життя, включно зі сферою комунікацій. Технологічний прогрес призвів до появи безлічі комунікаційних платформ, які змінили наше уявлення про взаємодію з навколишнім світом. Месенджери стали незамінним інструментом для миттєвого обміну повідомленнями, даючи нам змогу залишатися на зв'язку з друзями, сім'єю і колегами в будь-який час і в будьякому місці. Однак важливість месенджерів не обмежується лише обміном текстовими повідомленнями. Вони надають можливості для передачі мультимедійного контенту, голосових повідомлень, відеодзвінків і навіть створення групових чатів для колективного спілкування. Особливе місце серед месенджерів посідає Telegram - одна з найпопулярніших і найбільш швидкозростаючих платформ комунікацій у світі. Telegram пропонує не тільки зручність і безпеку, а й розширений функціонал, що містить такі можливості, як канали для публікації контенту, групові чати, стікери, боти та багато іншого. Телеграм-боти, зі свого боку, являють собою програми, які автоматизують певні завдання і надають додаткові функції всередині Telegram. Вони дають змогу користувачам отримувати різну інформацію, робити замовлення, отримувати сповіщення, грати в ігри та багато іншого, всього лише взаємодіючи з ботом через текстові повідомлення. На сьогоднішній день Telegram належить до числа найбільш популярних месенджерів в Україні. Його початкова мета полягала в простому обміні повідомленнями між користувачами, але з плином часу Telegram претерпів значні зміни та вдосконалення. Тепер у співрозмовника будь-якого користувача може виступати не лише людина, а й автоматична програма - бот
- ДокументРозробка автоматизованої веб-системи для ОСББ(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Кучеренко Сергій ЮрійовичУ сучасних умовах еволюції технологій управління багатоквартирнимибудинками (ОСББ), автоматизовані веб-системи стають важливимиінструментами, що активно привертають увагу учасників довпровадження,використання, оновлення та підтримки новаторських рішень дляоптимізаціїуправління житловим фондом. Збільшення популярності такихвеб-системпороджує потребу в ефективних засобах для управління ОСББ. Веб-орієнтованіплатформи грають ключову роль у спрощенні процесів, забезпечуючикомфортність, швидкість та ефективність у взаємодії з ОСББ. Ці веб-платформи можуть містити різноманітні модулі, такі яксистемидля автоматизованого внесення звітності, управління фінансами, спільногодоступу до документів тощо. Ці інструменти допомагають учасникамОСББефективно управляти житловим фондом, підвищуючи продуктивністьтазабезпечуючи високий рівень обслуговування мешканців. Автоматизація через веб-системи дає можливість членамОСББоперативно реагувати на зміни в управлінні, оптимізуватипроцеситаприскорювати прийняття рішень. Це сприяє підвищеннюконкурентоспроможності та стабільності в управлінні мультиквартирнимибудинками. Системи управління ОСББ можуть включати функції для зборутааналізуданих, автоматизації процесів прийняття рішень, а такожзабезпеченнядоступудо інформації та сервісів для різних категорій користувачів. Метою даного дослідження є створення автоматизованої веб-системидляОСББ, яка використовуватиме передові технології для оптимізації управліннябагатоквартирними будинками. Система має надавати зручні таефективніінструменти для управління, забезпечення доступу до інформації тапідтримкичленів ОСББ.
- ДокументРозробка алгоритмічного та програмного забезпечення для моделювання та візуалізації динамічної системи(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2022) Синяєв Микита Володимирович
- ДокументРозробка веб-додатків із застосування сучасних технологій (PWA)(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп`ютерних систем, 2022) Токарчук Гліб СергійовичОб'єкт дослідження: Об'єктом дослідження є PWA-додатки Предмет дослідження: Предметом дослідження стала розробка сайту та використання його як PWA-додатки Мета роботи: Дослідити процес створення сучасних веб-сайтів з використанням технологій складання проектів Досягнуті результати: ● Вибрано необхідний стек для розробки програми ● Розроблено front-end та back-end веб-сайту ● Створені необхідні таблиці у базі даних. ● Створено повноцінний PWA додаток, який може використовуватись на всіх сучасних веб-браузерах
- ДокументРозробка веб-орієнтованої системи для ведення кав'ярного бізнесу(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Курілець Наталія АндріївнаУ сучасному світі кав'ярні стають не лише місцями для вживаннякави,алей соціальними центрами, де люди збираються для роботи, зустрічейабопростовідпочинку. Зростання популярності кавової культури створюєпопитнаефективні та інноваційні рішення для управління кав'ярнимбізнесом.Застосування веб-орієнтованих систем управління стає критичноюнеобхідністюдля оптимізації процесів, забезпечуючи підприємствам зручність, швидкістьтаефективність у діяльності. Веб-системи для кав'ярень можуть об'єднувати в собі різноманітнікомпоненти, що включають у себе системи замовлення та доставки, управліннязапасами, контроль якості, аналіз витрат та інше. Ці системидозволяютьвласникам кав'ярень ефективно керувати усіма аспектами бізнесу, підвищуючипродуктивність та забезпечуючи високий рівень обслуговування дляклієнтів.Завдяки автоматизації засобами веб-систем, кав'ярні можутьшвидшереагувати на зміни в попиті, оптимізувати робочі процеси та прискорюватиобробку замовлень. Це дозволяє підприємствамбутибільшконкурентоспроможними на ринку та забезпечує їхнюстабільністьудинамічному середовищі бізнесу. Системи управління кав'ярнею можуть включати в себе функціоналдлязамовлення столиків, керування меню, обліку фінансів та звітності передконтролюючими органами. Застосування різних ролей у системі дозволяєефективно розподіляти відповідальність між персоналом, забезпечуючидоступлише до необхідної інформації та функціоналу для кожного користувача. Метою даної роботи є розробка веб-орієнтованої системидляведеннякав'ярного бізнесу, яка має застосовувати передові технології дляоптимізаціїосновних аспектів діяльності кав'ярні. Система повинна забезпечуватизручнийта ефективний інструментарій для управління, замовлення та аналізуданих,щодозволить власникам кав'ярень підтримувати високий рівеньсервісутаконкурентоспроможності
- ДокументРозробка веб-орієнтованої системи для колекціонування NFT-токенів(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Мелікян Давид АртемовичВ сучасних умовах розвитку цифрової культури NFT-токенисталиключовим елементом, що активно залучає людей до купівлі, продажу, обмінутаколекціонування унікальних цифрових активів. Зростання популярностіNFTвикликає необхідність у впровадженні ефективних та інноваційнихрішеньдляуправління колекціями цих токенів. Веб-орієнтовані системиуправліннявідіграють важливу роль у оптимізації процесів, забезпечуючизручність,швидкість та ефективність у роботі з NFT. Такі веб-системи можуть містити різноманітні модулі, включаючиплатформи для купівлі та продажу токенів, управління колекціями, перевіркуавтентичності, аналіз ринкової вартості тощо. Ці системидопомагаютьвласникам NFT ефективно керувати своїми активами, покращуючипродуктивність і забезпечуючи високий рівень обслуговування користувачів.Автоматизація за допомогою веб-систем дозволяє колекціонерамNFTшвидко реагувати на ринкові зміни, оптимізувати процесиуправлінняколекціями та прискорювати транзакції. Це сприяє підвищеннюконкурентоспроможності та стабільності у динамічному середовищі цифровогобізнесу. Системи управління колекціями NFT можуть включатифункціїдляперегляду та організації токенів, управління фінансами, звітності передподатковими органами та аналізу ринкових тенденцій. Використаннярізнихролей у системі дозволяє ефективно розподіляти обов'язки міжкористувачами,надаючи доступ лише до необхідної інформації та функцій для кожного. Метою даної роботи є створення веб-орієнтованої системидляуправлінняколекціями NFT, що використовуватиме передові технології дляоптимізаціїключових аспектів діяльності колекціонерів. Система повинна забезпечуватизручний та ефективний інструментарій для управління, проведеннятранзакційта аналізу даних, що дозволить власникам NFT підтримувативисокийрівеньсервісу та конкурентоспроможності.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »