Роботи 2024 року
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Роботи 2024 року за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 17 з 17
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументРозробка інтернет-магазину одягу для просування бренту(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Хоменко Оксана ВладиславівнаАктуальність теми. Рано чи пізно, бізнес пов’язанийз торгівлеюстикається з проблемою створення власного інтернет-магазину. Компаніяхочене лише залишатися на плаву серед своїх конкурентів, а йрозвиватисятазбільшувати свою популярність. Інтернет-магазин істотно зменшитьвитративиробника, заощадивши на утриманні фізичного магазина, а такожрозширивширинки збуту, так само як і можливість покупця – купувати будь-якийтоварубудь-який час. Веб-ресурс дозволяє компаніям подавати інформаціюпротоваричи послуги коротко і водночас повно. Розміщення актуальнихновинтаінформації на головній сторінці не будуть проблемою, а повідомленняпрознижки, акції або зміни режиму роботи фізичних магазинів значнополегшитьпокупцям життя. Це надасть нашому інтернет-магазину перевагупередзвичайними. Інтернет-магазини дозволяють розширити своюаудиторіюдалекозамежіфізичних магазинів, що є особливо важливим для брендів одягу. Вонинезамінять традиційний спосіб придбання товару, а запропонуютьспоживачусамому обирати комфортний для нього розвиток подій. Мета і задачі розробки. Метою даної роботи є розробитиінформаційнувеб-систему для торговельного бізнесу. Зі сторони клієнта застосунокповиненмістити функцію пошуку товару та його придбання. Зі сторониадміністратора–функцію додавання та прибирання товару, а також редагування вжеіснуючоїінформації. Методи розробки. При дослідженні основних проблемпредметної області,аналізі аналогів та засобів розробки використано системнийпідхід. Длястворення бази даних (БД) була використана реляційна СУБДMySQL. Розробкапрограмного продукту здійснювалася з використанням об'єктно-орієнтованогопрограмування (ООП) за допомогою мов PHP та JavaScript
- ДокументРозробка програми для генерації повідомлень за допомогою штучного інтелекту(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Бойко Владислав ДмитровичШтучний інтелект (ШІ) - це наука і технологія, що займаються створенням інтелектуальних машин і комп'ютерних програм. Ці системи прагнуть розуміти та моделювати людський інтелект, проте не обмежуються біологічно відтворюваними методами. Штучний інтелект (ШІ) - це галузь інформатики, яка займається розробкою інтелектуальних машин, здатних виконувати завдання, які зазвичай потребують людського інтелекту. Системи штучного інтелекту створені для навчання на досвіді, розпізнавання закономірностей і ухвалення рішень на основі вхідних даних. Класифікація типів штучного інтелекту (станом на 2021 рік) 1. Артифіційний суперінтелект (Artificial Super Intelligence, ASI) Гіпотетичний штучний інтелект, який не тільки здатен відтворити найвищі здібності людини, але й перевершити їх. Прихильники ASI вважають, що він зможе розуміти думки та почуття людини з метою підкорення її волі. 2. Штучний загальний інтелект (Artificial General Intelligence, AGI) Гіпотетичний інтелект, який знаходиться на рівні розуму нижчому за ASI. AGI може виконувати ті самі дії, що і людина. 3. Слабий, або обмежений інтелект (Artificial Narrow Intelligence, ANI) Інтелект, який демонструє слабкі натяки на розум і призначений лише для виконання вузького кола завдань. ANI не може діяти незалежно від людини чи розвиватися самостійно. Інтелект - це психологічна якість, що включає здатність адаптуватися до нових ситуацій, вчитися на основі досвіду, розуміти і застосовувати абстрактні концепції, а також використовувати знання для управління навколишнім середовищем. Інтелект об'єднує всі пізнавальні здібності людини, такі як сприйняття, пам'ять, мислення та уяву
- ДокументРозробка інтелектуального пошуку для сайту з продажу КТ(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Мироненко Анастасія ПавлівнаВ сучасному світі інформаційні технології відіграють ключову роль у багатьох сферах життя, включаючи комерцію. Інтернет-магазини, що пропонують широкий асортимент комп'ютерної техніки, стають дедалі популярнішими серед споживачів. Проте, з розширенням асортименту товарів виникає проблема ефективного пошуку необхідних продуктів, яка може впливати на користувацький досвід та рівень задоволеності клієнтів. Забезпечення зручного та швидкого пошуку товарів на сайті є однією з найважливіших задач для будь-якого онлайн-магазину. Традиційні пошукові системи часто не в змозі адекватно обробляти складні запити користувачів, що призводить до невідповідних результатів і втрати потенційних покупців. Саме тому виникає потреба у впровадженні інтелектуальних систем пошуку, здатних аналізувати запити та надавати релевантні результати. Цей дипломний проект спрямований на розробку інтелектуальної пошукової системи для сайту з продажу комп'ютерної техніки. Основною метою є створення пошукового механізму, який зможе ефективно обробляти запити користувачів, враховувати їхні потреби та пропонувати найбільш підходящі варіанти товарів. Використання сучасних методів машинного навчання та обробки природної мови дозволить забезпечити високу точність пошуку та покращити користувацький досвід. У даному проекті буде досліджено існуючі технології інтелектуального пошуку, проаналізовано їхні переваги та недоліки, а також розроблено та впроваджено власну систему, яка задовольнятиме специфічні потреби інтернет-магазину з продажу комп'ютерної техніки. Результати проекту можуть бути корисними не лише для конкретного сайту, а й для інших онлайнплатформ, що прагнуть покращити свої пошукові можливості та підвищити задоволеність клієнтів.
- ДокументРозробка програмної моделі "Хижак-жертва" для вивчення стохастичних процесів(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Кара Євген МиколайовичРозуміння стохастичних процесів та їхнього впливу на різноманітні сферизнань є ключовим елементом сучасного наукового та технологічногопрогресу.Стохастичні процеси, що характеризуються випадковими змінамиучасі,знаходять широке застосування у фінансах, економіці, біології, фізиці, соціологіїта багатьох інших галузях. У фінансовому секторі, стохастичні моделі використовуютьсядляпрогнозування цін на акції, опціонів та інших фінансових інструментів, атакождля управління ризиками та портфелями. У біологічних дослідженнях,стохастичні процеси допомагають моделювати еволюціюпопуляцій, розподілгенетичних властивостей та поширення хвороб. Уфізиці, вонивикористовуються для розуміння теплового руху частиноктаіншихстохастичних явищ. Стек технологій, заснований на мові програмування C#таплатформіWindows Forms, обрано не випадково. Використання C# забезпечуєнелишепотужність та ефективність у реалізації алгоритмів, але й широкі можливостіувзаємодії з іншими інструментами та бібліотеками. Платформа WindowsForms,у свою чергу, надає зручний інтерфейс для користувача та можливості швидкоїрозробки інтерактивних програм. Мета розробки програмної моделі "Хижак-Жертва" полягаєустворенніінструменту, який дозволить дослідникам та розробникаманалізуватитаекспериментувати зі стохастичними процесами. Ця модельбудевикористовуватися для вивчення взаємодії між "хижаком" та "жертвою"урізнихумовах та параметрах, допомагаючи розкрити важливі закономірностітатенденції.
- ДокументРозробка ігрового застосунку у жанрі раннер-платформер(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Чулаков Владислав ОлеговичЖанр раннер-платформер знаходиться у центрі уваги геймерівзавдякисвоїй динамічності та викликам, що пропонує. Ці ігри, які поєднуютьусобішвидкий біг, стрибки та подолання перешкод, створюють захопливуігровуатмосферу, що приваблює гравців будь-якого віку. Популярністьраннер-платформерів є джерелом натхнення для розробників, які постійновпроваджують інноваційні рішення для забезпечення плавного та захоплюючогоігрового процесу. Сучасні ігри цього жанру пропонують різноманітнірівніскладності, персонажів і механіки, що тримають гравців у напрузі тазаохочуютьдо досягнення нових вершин. Мета розробки нового раннер-платформера полягає у створенні гри,якавикористовуватиме передові ідеї для оптимізації ключових аспектівгеймплею.Вона буде включати різні рівні складності, системи досягнень, інтерактивніелементи та різноманітні режими камери, такі як 2D, ізометричний3D, 3Dвідтретьої особи та 3D від першої особи. Розробка відбувається на платформі Unity 3Dз використанняммовипрограмування C#, що дозволяє створювати захоплюючі тривимірні світизвисоким рівнем деталізації та плавною анімацією. ВикористаннямовиC#забезпечує надійну та ефективну реалізацію ігрової логіки, щодозволяєстворювати складні механіки та інтерактивні елементи. Грає важливу роль у вдосконаленні навичок гравців танадаєїмможливість насолоджуватися динамічним ігровим процесом. Практичнезначення розробленої гри полягає в тому, що вона стане чудовимдоповненнямдо колекції шанувальників жанру "раннер-платформер" та приверненовихгравців, які цінують високу якість та захопливий геймплей. Такимчином, новийраннер-платформер створить захоплюючий ігровий світ, якийзалишитьнезабутні враження у серцях гравців.
- ДокументРозробка веб-орієнтованої системи для колекціонування NFT-токенів(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Мелікян Давид АртемовичВ сучасних умовах розвитку цифрової культури NFT-токенисталиключовим елементом, що активно залучає людей до купівлі, продажу, обмінутаколекціонування унікальних цифрових активів. Зростання популярностіNFTвикликає необхідність у впровадженні ефективних та інноваційнихрішеньдляуправління колекціями цих токенів. Веб-орієнтовані системиуправліннявідіграють важливу роль у оптимізації процесів, забезпечуючизручність,швидкість та ефективність у роботі з NFT. Такі веб-системи можуть містити різноманітні модулі, включаючиплатформи для купівлі та продажу токенів, управління колекціями, перевіркуавтентичності, аналіз ринкової вартості тощо. Ці системидопомагаютьвласникам NFT ефективно керувати своїми активами, покращуючипродуктивність і забезпечуючи високий рівень обслуговування користувачів.Автоматизація за допомогою веб-систем дозволяє колекціонерамNFTшвидко реагувати на ринкові зміни, оптимізувати процесиуправлінняколекціями та прискорювати транзакції. Це сприяє підвищеннюконкурентоспроможності та стабільності у динамічному середовищі цифровогобізнесу. Системи управління колекціями NFT можуть включатифункціїдляперегляду та організації токенів, управління фінансами, звітності передподатковими органами та аналізу ринкових тенденцій. Використаннярізнихролей у системі дозволяє ефективно розподіляти обов'язки міжкористувачами,надаючи доступ лише до необхідної інформації та функцій для кожного. Метою даної роботи є створення веб-орієнтованої системидляуправлінняколекціями NFT, що використовуватиме передові технології дляоптимізаціїключових аспектів діяльності колекціонерів. Система повинна забезпечуватизручний та ефективний інструментарій для управління, проведеннятранзакційта аналізу даних, що дозволить власникам NFT підтримувативисокийрівеньсервісу та конкурентоспроможності.
- ДокументРозробка програмної моделі обходу графу для рішення задач пошуку в лабіринті(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Кущак Олександр ОлександровичРозуміння алгоритмів обходу графу та їхнього впливу нарізноманітнісфери знань є ключовим елементом сучасного наукового та технологічногопрогресу. Алгоритми обходу графу, що дозволяють знаходитиоптимальнішляхи та вирішувати завдання пошуку, знаходять широке застосуванняуробототехніці, логістиці, комп'ютерних науках, штучному інтелекті табагатьохінших галузях. У сфері робототехніки, алгоритми обходуграфувикористовуються для навігації роботів у складних середовищах, улогістиці–для оптимізації маршрутів доставки, а в комп'ютерних наукахташтучномуінтелекті – для пошуку рішень у складних мережах. Стек технологій, заснований на мові програмування C#таплатформіWindows Forms, обрано не випадково. Використання C# забезпечуєнелишепотужність та ефективність у реалізації алгоритмів, але й широкі можливостіувзаємодії з іншими інструментами та бібліотеками. Платформа WindowsForms,у свою чергу, надає зручний інтерфейс для користувача та можливості швидкоїрозробки інтерактивних програм. Мета розробки програмної моделі обходу графу полягає устворенніінструменту, який дозволить дослідникам та розробникаманалізуватитаекспериментувати з алгоритмами пошуку шляхів у лабіринті. Цямодельбудевикористовуватися для вивчення різних методів обходу графу у різнихумовахтапараметрах, допомагаючи розкрити важливі закономірності та тенденції. Розробка програмної моделі обходу графу для вирішення задачпошукувлабіринті відкриває можливості для більш глибокого розуміння цихпроцесівурізних областях. Ця модель може бути застосована у науковихдослідженнях,освітніх цілях та практичних застосуваннях, сприяючи розвиткуновихметодіваналізу та моделювання складних систем з пошуком оптимальнихшляхів
- ДокументРозробка веб-орієнтованої системи для ведення кав'ярного бізнесу(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Курілець Наталія АндріївнаУ сучасному світі кав'ярні стають не лише місцями для вживаннякави,алей соціальними центрами, де люди збираються для роботи, зустрічейабопростовідпочинку. Зростання популярності кавової культури створюєпопитнаефективні та інноваційні рішення для управління кав'ярнимбізнесом.Застосування веб-орієнтованих систем управління стає критичноюнеобхідністюдля оптимізації процесів, забезпечуючи підприємствам зручність, швидкістьтаефективність у діяльності. Веб-системи для кав'ярень можуть об'єднувати в собі різноманітнікомпоненти, що включають у себе системи замовлення та доставки, управліннязапасами, контроль якості, аналіз витрат та інше. Ці системидозволяютьвласникам кав'ярень ефективно керувати усіма аспектами бізнесу, підвищуючипродуктивність та забезпечуючи високий рівень обслуговування дляклієнтів.Завдяки автоматизації засобами веб-систем, кав'ярні можутьшвидшереагувати на зміни в попиті, оптимізувати робочі процеси та прискорюватиобробку замовлень. Це дозволяє підприємствамбутибільшконкурентоспроможними на ринку та забезпечує їхнюстабільністьудинамічному середовищі бізнесу. Системи управління кав'ярнею можуть включати в себе функціоналдлязамовлення столиків, керування меню, обліку фінансів та звітності передконтролюючими органами. Застосування різних ролей у системі дозволяєефективно розподіляти відповідальність між персоналом, забезпечуючидоступлише до необхідної інформації та функціоналу для кожного користувача. Метою даної роботи є розробка веб-орієнтованої системидляведеннякав'ярного бізнесу, яка має застосовувати передові технології дляоптимізаціїосновних аспектів діяльності кав'ярні. Система повинна забезпечуватизручнийта ефективний інструментарій для управління, замовлення та аналізуданих,щодозволить власникам кав'ярень підтримувати високий рівеньсервісутаконкурентоспроможності
- ДокументРозробка гри "Японський кросворд" на програмному рушії Unity(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Щербакова Дмитра СергійовичаДосить давно людство отримало звичку якимось чином займати свій мозок у часи, коли потрібно щось чекати, або є вільний час. Для одних це приємне дозвілля, а для інших професійний інтерес. Серед способів займати мозок є такі ігри як судоку, кросворди різних типів та інші головоломки. Одні ігри розвивають пам'ять, а інші увагу чи здібність рахувати. Темою мого дипломного проекту є «Розробка гри Японський кросворд на програмному рушії Unity». Японські кросворди обрані через швидкість їх вирішення – за умовою знання правил – та користь, яку вони несуть для людини. Окрім того створення такої гри допоможе створити для людини приємне дозвілля. Розробка саме гри на програмному рушії Unity я вважаю актуальною через більшу портативність такого рішення. Дуже часто, японські кросворди розміщують в великих журналах, які не дуже зручно переносити з собою. Але маючи гру на смартфоні, або портативному ігровому пристрої, можна легко грати у будь-якому місці. Створена гра має бути «легкою» для виконання на більшості пристроїв та простою у використанні, водночас я маю мету створити ігровий процес наближений до того, що людина відчуває вирішуючи японські кросворди у реальному житті. Окрім того написання такої гри відкриває можливість у подальшому розвинути проект для створення спільноти гравців. У майбутньому, базуючись на існуючому проекті, можна розширити його для додавання соціальних елементів таких як рейтингова дошка, модифікатори складності, різні варіанти кросвордів, проведення заходів, тощо. Отже створення такої гри є базою для подальшого розвитку великого проекту. Використання ігрового рушія Unity відкриває легку дорогу у розробці гри з таким напрямом. Також, реалізація теми дипломного проектування дає змогу розвити та закріпити навички, пов’язані із створенням ігрових додатків для будьяких платформ.
- ДокументРозробка сервера для цифрових помічників на основі штучного інтелекту(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Стремецький (Скорубський) Максим ВіталійовичШтучний інтелект (ШІ) визначається як галузь науки та технологій, зосереджена на створенні машин, які демонструють інтелектуальні здібності, та комп'ютерних програм, які імітують людський інтелект. Ці системи намагаються не лише розуміти, але й відтворювати людський розум, проте не обмежуються лише методами, що імітують природній біологічний процес. Станом на 2021 рік у сфері штучного інтелекту існує кілька основних напрямків: 1. Артифіційний суперінтелект (ASI) — це теоретична форма ШІ, яка може не тільки імітувати, але й перевершувати людські здібності, включаючи можливість впливати на людські думки та емоції. 2. Штучний загальний інтелект (AGI) є ще одним гіпотетичним видом ШІ, рівень якого є нижчим від ASI. Прихильники цієї ідеї вважають, що такий інтелект зможе виконувати різноманітні дії на рівні людини. 3.Слабкий, або обмежений інтелект (ANI) характеризується здатністю виконувати лише певні завдання, для яких він був спеціально розроблений, не маючи здатності до самостійного розвитку чи незалежної поведінки. Інтелект, як психологічний термін, означає здатність особи пристосовуватися до нових умов, навчатися на основі досвіду, розуміти та застосовувати абстрактні поняття, а також використовувати набуті знання для керування своїм оточенням. Ця загальна когнітивна здатність включає сприйняття, пам'ять, мислення та уяву. Реалізація даного проекту є створення сервера для цифрових помічників на основі штучного інтелекту є перспективним напрямком у розвитку інформаційних технологій. Створена платформа може бути використана у різних галузях, від бізнесу до освіти, і значно підвищує якість і доступність цифрових сервісів.
- ДокументРозробка гри-платформеру на JavaScript(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Кушко Вікторія ІгорівнаВ дипломному проекті розглядається розробка гри-платформеру на JavaScript. JavaScript — одна з найпопулярніших і найвідоміших мов програмування. Велика кількість фреймворків, його легкість вивчення та простота роблять його першим вибором для багатьох розробників. Ігри-платформери, написані на JavaScript, стають все більш поширеними, особливо завдяки можливості грати в них без потреби завантажувати їх, просто відкривши у браузері. Використання технології Canvas ще більше спрощує цей процес. Мета цього проєкту — створення гри, яка допоможе розвивати мислення. Розробка гри може бути джерелом задоволення для розробників, адже вона надає творчий вихід та почуття досягнення. Крім того, процес розробки гри сприяє розвитку навичок вирішення проблем і логічного мислення. Використання JavaScript дає можливість освоїти сучасні веб-технології, такі як HTML5, CSS3, WebGL та інші. А вивчення методів оптимізації коду та підвищення продуктивності гри на різних пристроях забезпечує ефективність та відмінний ігровий досвід. Результатом розробки є гра-платформер на JavaScript з використанням Canvas. Вона пропонує захоплюючий дозвілля для гравців різного віку, допомагаючи їм відволіктися від повсякденних турбот і насолоджуватися ігровим процесом. Гра сприяє розвитку швидкої реакції, координації рук і очей, а також логічного мислення, що корисно для гравців усіх вікових категорій.
- ДокументРозробка 2D-гри у жанрі платформеу на програмному рішії Unity(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Рябошапка Дарія ЄвгенівнаІгрова індустрія стрімко розвивається, постійно з’являються нові технології та жанри. Проте, жанр платформерів залишається одним із найпопулярніших та затребуваних, як серед гравців, так і серед розробників. Це пов'язано з його простотою, динамічністю та можливістю реалізувати різноманітні ігрові механіки. Окрім цього, самі по собі відеоігри займають величезну частину ринку IT і користуються шаленим попитом, порівняно з минулими роками. Це пов’язано з появою мультимедійних пристроїв майже у кожної людини на планеті. Тепер, для того, щоб пограти в улюблену гру не обов’язково витрачати гроші та час, щоб піти в ігровий клуб, можна просто дістати телефон з карману і почати грати тут і зараз. Головне, щоб був доступ до мережі інтернет. Так як створення ігор давно перестало бути загадкою і ним займаються не лише компанії, а і інді розробники, моя тема «Розробка 2D-гри у жанрі платформеру на програмному рушії Unity» ставить перед собою мету – насамперед показати алгоритм створення таких ігор, тому що на основі одного алгоритму можна створити безліч ігор. Сам жанр платформеру передбачає величезну кількість різних версій майже однакових за суттю проектів. Вони можуть відрізнятись використанням різних рівнів, складніших платформ та перешкод, щоб кожен гравець міг знайти для себе оптимальну складність, або це може бути просто не складна гра, основною ідеєю якої є показати історію персонажа, що дуже легко зробити у грі жанру платформер. Також, можна сміливо заявити, що дана тема є актуальною технологічно, оскільки вона використовує сучасні мови програмування та засоби розробки, тому на прикладі готового проекту я покажу наскільки легшим стає його створення за умов використання сучасних інструментів розробки.
- ДокументРозробка універсальної веб-орієнтованої платформи з онлайн курсів для навчання та перевірки знань(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Гаврилюк Владислав СергійовичВ епоху стрімкого розвитку цифрових технологій онлайн-навчаннянабуває все більшого значення. Постійне зростання попиту надистанційніосвітні програми стимулює створення ефективних і інноваційнихрішеньдляорганізації освітнього процесу. Веб-платформи відіграють ключовурольунаданні зручних, швидких та ефективних інструментів для навчаннятаоцінювання знань. Такі системи можуть включати різноманітні компоненти, зокремаінтерактивні курси, системи управління навчальними матеріалами, інструментидля тестування та аналізу успішності. Вони дозволяють учасникамосвітньогопроцесу ефективно керувати своїм навчанням, підвищуючи продуктивністьізабезпечуючи високий рівень обслуговування. Використання автоматизованих веб-платформ дозволяєшвидкоадаптуватися до змін у навчальних програмах, оптимізувати процесинавчаннята прискорювати оцінювання знань. Це підвищує якістьосвітиіконкурентоспроможність освітніх закладів у динамічномуцифровомусередовищі. Платформи для дистанційного навчання можуть матифункціїдляперегляду та організації навчальних матеріалів, управління фінансами, звітностіперед адміністрацією та аналізу освітніх тенденцій. Використаннярізнихролейу системі дозволяє ефективно розподіляти обов'язки міжкористувачами,надаючи доступ тільки до необхідної інформації та функцій для кожного. Основна мета даної роботи полягає у створенні універсальноївеб-платформи для онлайн-курсів, яка використовуватиме передові технологіїдляоптимізації основних аспектів освітнього процесу. Системаповинназабезпечувати зручні та ефективні інструменти для управліннякурсами,проведення оцінювання та аналізу даних, що дозволить учасникамнавчальногопроцесу підтримувати високий рівень сервісу та конкурентоспроможності
- ДокументРозробка автоматизованої веб-системи для ОСББ(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Кучеренко Сергій ЮрійовичУ сучасних умовах еволюції технологій управління багатоквартирнимибудинками (ОСББ), автоматизовані веб-системи стають важливимиінструментами, що активно привертають увагу учасників довпровадження,використання, оновлення та підтримки новаторських рішень дляоптимізаціїуправління житловим фондом. Збільшення популярності такихвеб-системпороджує потребу в ефективних засобах для управління ОСББ. Веб-орієнтованіплатформи грають ключову роль у спрощенні процесів, забезпечуючикомфортність, швидкість та ефективність у взаємодії з ОСББ. Ці веб-платформи можуть містити різноманітні модулі, такі яксистемидля автоматизованого внесення звітності, управління фінансами, спільногодоступу до документів тощо. Ці інструменти допомагають учасникамОСББефективно управляти житловим фондом, підвищуючи продуктивністьтазабезпечуючи високий рівень обслуговування мешканців. Автоматизація через веб-системи дає можливість членамОСББоперативно реагувати на зміни в управлінні, оптимізуватипроцеситаприскорювати прийняття рішень. Це сприяє підвищеннюконкурентоспроможності та стабільності в управлінні мультиквартирнимибудинками. Системи управління ОСББ можуть включати функції для зборутааналізуданих, автоматизації процесів прийняття рішень, а такожзабезпеченнядоступудо інформації та сервісів для різних категорій користувачів. Метою даного дослідження є створення автоматизованої веб-системидляОСББ, яка використовуватиме передові технології для оптимізації управліннябагатоквартирними будинками. Система має надавати зручні таефективніінструменти для управління, забезпечення доступу до інформації тапідтримкичленів ОСББ.
- ДокументРозробка та дизайн мобільного програмного забезпечення для творчих виступів(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Туркол Олексій ДмитровичFlutter— один з найпопулярніших і найвідоміших інструментів для розробки мобільних додатків. Завдяки своїй багатофункціональності, зручності використання та широким можливостям, вони стають першим вибором для багатьох розробників. Додатки, створені за допомогою Flutter, отримують популярність завдяки їхній здатності працювати на різних платформах з однією кодовою базою. Використання Android Studio як інтегрованого середовища розробки (IDE) забезпечує потужний інструментарій та спрощує процес створення, тестування та налагодження додатків. Мета цього проєкту — створення зручного додатку для фокусів на базі Flutter. Такий застосунок допоможе розвивати мислення та розвинути навички магії. Розробка додатку для фокусів може бути джерелом задоволення для розробників, адже вона надає творчий вихід та почуття досягнення. Використання Flutter дає можливість освоїти сучасні мобільні технології, такі як Dart і вбудовані віджети Flutter. Це дозволяє створювати додатки з чудовою продуктивністю та привабливим інтерфейсом. Вивчення методів оптимізації коду та підвищення продуктивності додатку на різних пристроях забезпечує ефективність та відмінний користувацький досвід. Результатом розробки є зручний застосунок для фокусів на базі Flutter, який збіднює ефект нав'язування та вільного вибору глядача. Застосунок дозволяє глядачеві назвати будь-яке число, під яким миттєво з'являється заздалегідь визначене значення, що відповідає передбаченню фокусника. Глядач, вибравши число, бачить результат, який фокусник заздалегідь знає. Особливістю додатку є те, що він імітує робочий екран телефону, і людина навіть не здогадується, що запущено якийсь застосунок. Це робить трюк ще більш вражаючим та загадковим.
- ДокументРозробка 2D-гри у жанрі слешер на програмному рушії Unity(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Лановенко Юрій ОлександровичІгрова індустрія займає значне місце в сучасному світі інформаційних технологій. Вона об'єднує розробників, художників, дизайнерів та гравців, створюючи величезні віртуальні всесвіти та незабутні враження. Від аркадних автоматів до високотехнологічних комп'ютерних та консольних ігор, ця галузь постійно розвивається і вдосконалюється. Індустрія ігор є фінансово перспективною галуззю, приносячи багатомільйонні прибутки, щороку, та продовжуючи зростати і розвиватись. Програмний продукт, що розроблятиметься протягом дипломного проекту представляє собою 2D гру в жанрі слешер, яка поєднує в собі основні ознаки типового проекту в цьому жанрі. Слешери є одними із найбільш динамічних та захоплюючих жанрів ігровій індустрії, а актуальність розробки таких проектів обумовлена високим попитом на екшен-гри, які дозволяють гравцям відчути себе частиною захоплюючих битв і пригод. Такі проекти не тільки розважають, але й сприяють розвитку реакції, стратегічного мислення та здатності приймати швидкі рішення. Для розробки даного проекту було обрано ігровий рушій Unity. Unity є одним з найбільш популярних і потужних інструментів для створення 2D та 3D ігор. Він пропонує широкий спектр можливостей, таких як підтримка різних платформ, багатий набір інструментів для роботи з анімацією, фізикою та графікою, а також доступ до великої спільноти розробників. Крім цього, Unity відомий своєю доступністю для початківців та високою ефективністю для професійних проектів, що робить його ідеальним вибором для реалізації цього дипломного проекту. Головною метою цього дипломного проекту є отримання і закріплення навичок роботи над проектом, від розробки концепту і планування робот, до реалізації механік ігрового процесу.
- ДокументРозробка шахової гри на програмному рушії Unity(ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Павлюк Олексій Павлович