075-Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075-Маркетинг за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 154
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументФормування комунікативної політики ПП «Євро-Вектор»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Бєлова, ІринаАктуальність теми обумовлена тим, що в сучасних умовах ринкової економіки використання лише основних засобів виведення та просування товару на ринок (виготовлення якісної продукції, встановлення конкурентоспроможної ціни тощо) є недостатнім. Зважаючи на теперішній асортимент аналогічних за якостями продуктів, такий товар залишиться непоміченим кінцевим споживачем. Тому ефективний вихід товару на ринок та його подальше просування неможливі без інтенсивного використання комплексу маркетингових комунікацій, що спрямовується на інформування, переконання, нагадування споживачам про товар, підтримку збуту, а також створення позитивного іміджу підприємства, ефективної реклами, яка є складовою маркетингової комунікації. Метою кваліфікаційної роботи є аналіз функціонування та вдосконалення комунікаційної політики ПП «ЕВРО-ВЕКТОР» (Юридична компанія). Для досягнення цієї мети необхідно вирішити наступні завдання: - вивчити теоретичні основи маркетингової комунікаційної політики; - навести характеристику підприємства; - проаналізувати маркетингове середовище підприємства; - проаналізувати комунікаційну політику підприємства та його основних конкурентів; - розробити пропозиції щодо вдосконалення комунікаційної політики на послуги підприємства. Об’єктом кваліфікаційної роботи є маркетингово-комунікаційна політика підприємства ПП «ЕВРО-ВЕКТОР» (Юридична компанія). Предметом дослідження у роботі є процес формування дієвої маркетингово-комунікаційної політики підприємства ПП «ЕВРО-ВЕКТОР» (Юридична компанія).
- ДокументФормування комунікативної політики ФОП Швець В.В.(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Швець, ВіталійАктуальність теми обумовлено тим, що досвід успішних західних та вітчизняних підприємств в умовах загострення конкуренції свідчить про те, що сучасне підприємство повинно не тільки визначити форму, контент, канали, періодичність маркетингових комунікацій, а і сформувати систему безперервного потоку доповнюючих різноманітних інформаційних взаємодій зі споживачем. Саме це підтверджує актуальність теми та необхідність теоретико-практичного дослідження щодо удосконалення маркетингової політики на підприємстві. Метою дипломної роботи є розробка теоретичних засад, а також практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства. Для досягнення цієї мети необхідно вирішити наступні завдання: - проаналізувати та узагальнити підходи до визначення поняття «маркетингова комунікаційна політика»; - визначити основні завдання та етапи розробки маркетингової комунікаційної політики; - проаналізувати організаційно-економічну діяльність ФОП Швець В.В.; - дослідити маркетингову комунікаційну політику ФОП Швець В.В.; - визначити основні передумови впровадження комплексу маркетингових комунікацій; - розробити рекомендації щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства ФОП Швець В.В. Об’єктом дослідження є маркетингова комунікаційна політика ФОП Швець В.В.. Предметом дослідження є теоретичні та практичні засади удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства.
- ДокументФормування асортиментної політики тихих вин ТМ «Bolgrad» (ТОВ «Алколайн»)(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Штефура, ОлександрУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо формування асортиментної політики тихих вин ТМ «Bolgrad» (ТОВ «Алколайн»), обґрунтування необхідності її удосконалення та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та формування асортимент-ної політики тихих вин ТМ «Bolgrad» (ТОВ «Алколайн»). Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є тихі вина ТМ «Bolgrad» виробника ПрАТ «Харчовик» для торгового дому ТОВ «Алколайн». Предметом дослідження є процес формування асортиментної політики тихих вин ТМ «Bolgrad». Для проведення дослідження номенклатури та асортименту ПрАТ «Хар-човик» були використані методика розрахунку показників асортименту, метод побудови життєвого циклу товарного асортименту, матриця McKinsey/GE, АВС-аналіз. Загальний обсяг роботи складає 74 сторінки, з них 64 сторінки основного тексту. Робота містить 15 рисунків, 15 таблиць, список використаних джерел складається з 52 джерел.
- ДокументМаркетингова комунікаційна політика тютюнових виробів для нагрівання на прикладі системи IQOS (ТОВ «Тедіс Україна»)(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Гаврилюк, Анастасія ОлександрівнаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики тютюнових виробів для нагрівання на прикладі системи IQOS (ТОВ «Тедіс Україна»), обґрунтування необхідності її та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел, додатків. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та удосконалення маркетингової комунікаційної політики тютюнових виробів для нагрівання на прикладі системи IQOS (ТОВ «Тедіс Україна»). Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є ТОВ «Тедіс Україна» та його партнери-виробники тютюнових виробів для нагрівання. Предметом дослідження є маркетингова комунікаційна політика тютюнових виробів для нагрівання на прикладі системи IQOS. Для проведення аналізу маркетингової комунікаційної політики ТОВ «Тедіс Україна» були використані модель Котлера «5 рівнів товару», маркетингове дослідження, мотиви диференціації товарних марок. Загальний обсяг роботи складає 89 сторінок, з них 76 сторінок основного тексту. Робота містить 22 рисунки, 17 таблиць, список використаних джерел складається з 51 джерела.
- ДокументМаркетингове дослідження ринку ресторанної індустрії з метою створення молодіжного кафе в м.Одеса(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Ковальов, ГеоргійАктуальність. У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо маркетингового дослідження ринку ресторанної індустрії з метою створення молодіжного кафе в м. Одесі, обґрунтувано його необхідність та доцільність. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1.Теоретичні підходи щодо маркетингового дослідження ринку ресторанної індустрії при розробці та впровадженні нового закладу; 2.Маркетингове дослідження ринку ресторанної індустрії; 3.Рекомендації щодо розробки та виведення на ринок нового молодіжного кафе. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження ринку ресторанної індустрії з метою створення нового закладу для молоді. Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів управління проектом створення молодіжного закладу і його просування на ринок м. Одеси. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як п'ять рівнів товару за сучасною концепцією Ф. Котлера, PEST-аналіз, SWOT-аналіз, анкетування. У кваліфікаційній роботі була проаналізована доцільність відкриття нового закладу «YOUTH-PLACE» в м. Одеса, орієнтованого на молодь та залучення людей усіх вікових категорій.
- ДокументМаркетингова комунікаційна політика ФОП Павлов Р.В. та шляхи її удосконалення(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Кошкодан, Євгенія ГеннадіївнаКваліфікаційна робота на тему «Маркетингова комунікаційна політика ФОП Павлов Р.В. та шляхи її удосконалення» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій і списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 70 сторінок, з них 65 сторінок основного тексту. Робота містить 13 рисунків, 5 таблиць, список використаних джерел складається із 44 найменувань. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження комунікаційної політики, що застосовується на ринку косметичних засобів на прикладі ФОП Павлов Р.В. та розробка шляхів її вдосконалення. Предмет дослідження – комунікаційна діяльність підприємця на ринку косметичних засобів. Об’єкт дослідження – методи просування продукції, зворотного зв’язку зі споживачами косметичної продукції ТМ «Kodi professional». Для проведення аналізу комунікаційної політики ФОП Павлов Р.В. на прикладі продукції ТМ «Kodi professional», було використано маркетингове дослідження, методика контент-аналізу, аналізу фінансово-господарської діяльності.
- ДокументМаркетингова асортиментна політикаТОВ "Сільпо Фуд" у сегменті рослинного молока(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Маринюк, МаринаОбгрунтовано теоретичні засади та методичні підходи до маркетингового дослідження асортиментної політики торговельного підприємства, проаналізовано стан ринку рослинного молока, асортимент рослинного молока в торговельній мережі ТОВ "Сільпо Фуд", запропоновано заходи з удосконалення асортиментної маркетингової політики у сегменті рослинного молока.
- ДокументФормування комунікативної політики ФОП Кульчицький К.В. (Кав’ярня №1)(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Ушаков, МикитаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо формування комунікативної політики ФОП Кульчицький К.В. (Кав’ярня №1). Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні основи маркетингової комунікаційної політики; 2. Аналіз функціонування ФОП Кульчицький К.В. (Кав’ярня №1); 3. Розроблення пропозицій з удосконалення комунікаційної політики підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є аналіз функціонування та вдосконалення комунікаційної політики ФОП «Кульчицький» (мережа кав’ярень «Кав’ярня №1»). Предметом дослідження є процес формування дієвої маркетинговокомунікаційної політики підприємства ФОП «Кульчицький» (мережа кав’ярень «Кав’ярня №1»). При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як системний, порівняльний та ретроспективний аналіз, PEST-аналіз, SWOTаналіз, матриця БКГ. У кваліфікаційній роботі на основі результатів аналізу було обґрунтовано стратегію та шляхи вдосконалення маркетингової діяльності мережі кав’ярень «Кав’ярня №1». Надано відповідні рекомендації: підвищення рівня стратегічного планування та розробка маркетингового плану; проведення ребрендингу торгових точок для підвищення рівня впізнаваємості серед споживачів; збалансування асортиментного портфелю; проведення промозаходів з метою просування нових асортиментних позицій; реалізація рекламної кампанії у соціальних мережах; вдосконалення вже існуючої програми лояльності; розробка та впровадження інструментів просування бренду мережі кав’ярень «Кав’ярня №1» через мережу Інтернет.
- ДокументМаркетингова комунікаційна політика ПП «Добриня» і напрями її вдосконалення(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Вівчар, ОленаАктуальність теми обумовлена тим, що найважливішим серед маркетингових інструментів задля збереження та засобом зміцнення наявних ринкових позицій є реалізація ним ефективної комунікаційної політики, основним елементом якої є маркетингові комунікації, їх формування та розвиток. Реалізація маркетингових комунікацій має відбуватися за чіткою програмою та у відповідності до стратегії і цілей підприємства, його маркетингового плану. Метою дипломної роботи є дослідження, аналіз та вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій та просування товарів на основі аналізу діяльності Приватного підприємства (ПП) «Добриня». Для досягнення цієї мети необхідно вирішити наступні завдання: 1. Охарактеризувати комплекс маркетингових комунікацій та просування товарів та його необхідність у функціонуванні підприємства; 2. Проаналізувати комплекс маркетингових комунікацій на приватному підприємстві «Добриня»; 3. Визначити шляхи вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій підприємства. Об’єктом кваліфікаційної роботи було обрано приватне підприємство «Добриня». Предметом дослідження у курсовій роботі є теоретико-методологічні основи маркетингової комунікативної політики.
- ДокументФормування асортиментної політики морозива ТМ «Ласунка» ТОВ «Одесахолод»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Орленко, ЛарисаКваліфікаційна робота на тему «Формування асортиментної політики морозива ТМ «Ласунка» ТОВ «Одесахолод» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 89 сторінок, в тому числі 89 сторінок основного тексту. Робота містить 20 таблиць, 21 рисунок, 46 літературних джерел. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є є асортимент морозива ТМ «Ласунка» ТОВ «Одесахолод». Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і практичних проблем, пов'язаних з формуванням асортиментної політики підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є розробити напрямки та конкретні заходи щодо удосконалення асортиментної політики морозива ТМ «Ласунка» ТОВ «Одесахолод», обґрунтувати їх доцільність та економічну ефективність. Основна частина кваліфікаційної роботи присвячена Основна частина кваліфікаційної роботи присвячена дослідженню номенклатури та асортименту ТОВ «Одесахолод» з метою удосконалення асортиментної політики морозива ТМ «Ласунка». Розглянуті сучасні тенденції світового та українського ринку морозива, проаналізована асортиментна політика морозива ТМ «Ласунка» та її основних конкурентів, сформована ієрархія споживчої цінності продукту «морозиво» за моделлю Ф. Котлера, в тому числі стан рівнів продукту морозива Тм «Ласунка». В роботі запропонована концепція нової лінійки алкогольного морозива, дизайн упаковки, маркетингове обґрунтування та зроблено розрахунки ефективності запропонованих заходів.
- ДокументРозробка маркетингової стратегії ресторану «РUBLIC ВEACH СLUB» (м.Одеса)(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Спину, АртурУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо сутності та ролі маркетингової стратегії, її складових елементів та видів, з метою її розробки для ресторану «Рublic Вeach Сlub». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади формування маркетингової стратегії підприємств; 2. Аналіз маркетингової діяльності ресторану «Рublic Вeach Сlub»; 3. Маркетингова стратегія ресторану «Рublic Вeach Сlub». Мета кваліфікаційної роботи: аналіз особливостей формування маркетингової стратегії ресторану «Рublic Вeach Сlub» та розробка заходів з її вдосконалення. Відповідно до мети визначено такі основні завдання: 1. Вивчити теоретичні основи розробки маркетингової стратегії на підприємстві. 2. Провести аналіз маркетингової стратегії ресторану «Рublic Вeach Сlub». 3. Розробити практичні рекомендації щодо формування маркетингової стратегії ресторану «Рublic Вeach Сlub». Об’єктом даного дослідження є ресторан «Рublic Вeach Сlub». Предметом дослідження в кваліфікаційній роботі є процес формування маркетингової стратегії даного ресторану. У процесі роботи було з’ясовано, що ресторану «Рublic Вeach Сlub» необхідно: 1. Організувати доставку їжі додому; 2. Розробити систему знижкових карт та різноманітних акцій; 3. Встановити вітрини для приваблення додаткових клієнтів; 4. Провести ефективну рекламну кампанію. Робота містить 23 рисунка, 23 таблиці, список використаних джерел складається із 33 найменувань.
- ДокументРозробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності йогуртів ТМ «ГМЗ»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Сизоненко, ДаріяУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності йогуртів ТМ «ГМЗ», обґрунтуванні їх необхідності та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел та додатків. Конкурентоспроможність продукції є однією з найважливіших категорій ринкової економіки і характеризує можливість та ефективність адаптації підприємства до умов конкурентного середовища. Складністю визначення конкурентоспроможностіпродукції та потенціалу підприємства є в основному недостатність та несвоєчасність інформації простан ринку. У зв’язку з цим обґрунтування підходів до її дослідження з метою подальшої розробки маркетингових методів підвищення конкурентоспроможністю продукції є актуальним. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності йогуртів ТМ «ГМЗ». Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є ТОВ «Гормолзавод» та його продукція йогурти ТМ «ГМЗ». Предметом дослідження є маркетингові методи підвищення конкурентоспроможності йогуртів ТОВ «Гормолзавод». Для проведення аналізу конкурентоспроможності йогуртів ТМ «ГМЗ» були використані метод розрахунку концентрації бізнесу на ринку за допомогою індекса Херфіндаля-Хіршмана; карта стратегічних груп; матриця конкурентного профілю; маркетингове дослідження; матриця McKinsey/GE; багатокутник конкурентоспроможності; розрахунок інтегрального показника конкурентоспроможності; матриця SWOT-аналізу. Загальний обсяг роботи складає 81 сторінку, з них 66 сторінок основного тексту. Робота містить 23 рисунки, 19 таблиць, список використаних джерел складається із 55 джерел.
- ДокументМаркетингова асортиментна політика ПрАТ "Одесавинпром"(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Сосов, КирилоУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо покращення маркетингової асортиментної політики ПрАТ «Одесавинпром». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади формування маркетингової асортиментної політики в діяльності підприємства; 2. Аналіз маркетингової діяльності ПрАТ «Одесавинпром»; 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо покращення асортиментної політики ПрАТ «Одесавинпром». Метою кваліфікаційної роботи є удосконалення маркетингової асортиментної політики ПрАТ «Одесавинпром». Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів покращення асортиментної політики на ПрАТ «Одесавинпром» з економічним обгрунтуванням пропонуємих маркетингових заходів. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як PEST-аналіз, SWOT-аналіз, аналіз ширини та глибини асортименту, життєвий цикл товару, матриця БКГ. У кваліфікаційній роботі після аналізу факторів маркетингового середовища для ПрАТ «Одесавинпром» було запропоновано для покращення фінансового становища підприємства слід диверсифікувати його товарний портфель. Посилаючись на проведений аналіз для удосконалення товарної політики ПрАТ «Одесавинпром» рекомендова розширити асортимент, шляхом впровадження у виробництво інноваційного продукту з високим вмістом біологічно активних сполук. Із всіх можливих різновидів даної категорії продуктів вирішено зупинити увагу саме на бальзамічному оцті. Робота містить 15 таблиць, 10 рисунків та 40 літературних джерел.
- ДокументРозробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності тихих вин ТМ «Bolgrad» (ТОВ «Алколайн»)(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Маслова, ЛюдмилаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетинго-вих методів підвищення конкурентоспроможності тихих вин ТМ «Bolgrad» (ТОВ «Алколайн»), обґрунтуванні їх необхідності та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингових методів підви-щення конкурентоспроможності тихих вин ТМ «Bolgrad» для ТОВ «Алколайн». Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є тихі вина ТМ «Bolgrad» виробника ПрАТ «Харчовик» для торгового дому ТОВ «Алколайн». Предметом дослідження є формування маркетингових методів підвищен-ня конкурентоспроможності тихих вин ТМ «Bolgrad». Для проведення аналізу маркетингової діяльності ПрАТ «Харчовик» та виноробної продукції ТМ «Bolgrad» були використані модель п'яти сил конку-ренції М. Портера, індекс Герфіндаля-Гіршмана для визначення концентрації бізнесу на ринку тихих вин, багатокутник конкурентоспроможності продукції, розрахунок інтегрального показника конкурентоспроможності. Загальний обсяг роботи складає 77 сторінок, з них 67 сторінок основного тексту. Робота містить 10 рисунків, 20 таблиць, список використаних джерел складається з 54 джерел.
- ДокументРозробка маркетингової стратегії магазину «Тарус Оптика» (ФОП Щіпун Р.С. клініка «Тарус»)(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Остапенко, Ірина ОлександрівнаРобота на тему «Розробка маркетингової стратегії магазину «Тарус Оптика» (ФОП Щіпун Р.С. клініка «Тарус»)» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій і списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 63 сторінок, з них 60 сторінок основного тексту. Робота містить 9 рисунків, 9 таблиць, список використаних джерел складається із 48 найменувань. Мета кваліфікаційної роботи - проаналізувати теоретичні концепції маркетингової стратегії та запропонувати маркетингову стратегію розвитку магазину «Тарус Оптика» (ФОП Щіпун Р.С. клініка «Тарус»). Об’єктом дослідження є магазин «Тарус Оптика» (ФОП Щіпун Р.С. клініка «Тарус»). Предметом дослідження – маркетингова діяльність на ринку офтальмологічних товарів та послуг. Джерелами інформації для написання роботи по темі послужили базова навчальна література, фундаментальні теоретичні праці найбільших мислителів у розглянутій області, результати практичних досліджень вітчизняних і зарубіжних авторів, проведене нами анкетування та його аналіз, статті та огляди у спеціалізованих та періодичних виданнях, присвячених тематиці розробки маркетингової стратегії, довідкова література, інші актуальні джерела інформації.
- ДокументРозробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності ігристих вин (шампанського) на ПрАТ "Одесавинпром"(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Гуч, СвітланаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності ігристих вин (шампанського) на ПрАТ «Одесавинпром». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Конкурентоспроможність продукції: сутність, значення, методи оцінювання; 2. Дослідження конкурентоспроможності продукції підприємства за інтегральних показником; 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності ігристих вин (шампанського) на ПрАТ «Одесавинпром». Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів підвищення конкурентоспроможності ігристих вин (шампанського) на ПрАТ «Одесавинпром» з економічним обґрунтуванням пропонуємих маркетингових заходів. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як анкетування, багатокутник конкурентоспроможності, інтегральний показник конкурентоспроможності та комплекс маркетингу «4Р». У кваліфікаційній роботі після аналізу ринку винної продукції та конкурентоспроможності підприємства дійшли висновку, що для покращення діяльності доцільним буде впровадження нового виду продукції, а саме фруктового вина під назвою «Marie». Робота містить 20 таблиці, 10 рисунків та 40 літературних джерел.
- ДокументМаркетингове дослідження ринку виноробної продукції з метою просування нового продукту ТОВ " АЛКОЛАЙН"(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Влаєв, ІванАктуальність теми полягає в тому, що подальше загострення економічних, політичних, соціальних негараздів негативно відбилось на показниках роздрібної торгівлі, зокрема алкогольними напоями. Основною причиною падіння товарообігу стало зниження купівельної спроможності населення, що спричинило падіння платоспроможного попиту. Негативні явища у соціально-економічній, політичній сферах, динамічність ринкової ситуації, загострення конкурентної боротьби потребують прийняття своєчасних та обґрунтованих управлінських рішень, для розробки яких необ-хідний значний обсяг різноманітної інформації, що зумовлює підвищення ролі маркетингових досліджень у діяльності підприємств. Метою даної кваліфікаційної роботи є визначення особливостей планування виведення на ринок нового продукту. Виходячи із мети дослідження було поставлено наступні задачі: 1. Розглянути теоретичні підходи щодо маркетингового дослідження ринку при розробці та виведенні нового продукту; 2. Провести маркетингове дослідження ринку виноробної продукції в Україні; 3. Надати рекомендації щодо розробки гіпотези стратегії просування на ринок нової продукції. Об’єктом дослідження виступає ринок виноробної продукції України і діяльність на ньому ПрАТ «Одесавинпром». Предметом дослідження є теоретико-методологічні основи маркетингового дослідження ринку з метою розробки нового продукту та виведення його на ринок.
- ДокументМаркетингове дослідження ринку ресторанної індустрії з метою створення кафе "Морозиво" в м. Одесі при Гостинному дворі "Галіан"(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Мудренко, АлінаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо маркетингового дослідження ринку ресторанної індустрії з метою створення кафе «Морозиво» в м. Одесі при Гостиному дворі «Галіан». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні підходи щодо маркетингового дослідження ринку ресторанної індустрії при розробці та впровадженні нового закладу; 2. Маркетингове дослідження ринку ресторанної індустрії; 3. Рекомендації щодо розробки гіпотези стратегії виведення на ринок нового закладу. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження ринку ресторанної індустрії з метою виведення на ринок нового закладу. Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів проектом створення кафе-морозиво при Гостинному дворі «Галіан» в м. Одесі з економічним обґрунтуванням його доцільності і ефективності функціонування. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як п′ятирівнева концепція товару в маркетингу за Ф. Котлером, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, анкетування та комплекс маркетингу «4Р». У кваліфікаційній роботі після аналізу факторів маркетингового середовища було зроблено підсумок і визначено найбільш важливі з них, які потім було використано в розробці нового закладу, а саме кафе «Морозиво». Робота містить 34 таблиці, 26 рисунків та 40 літературних джерел.
- ДокументРозробка маркетингової стратегії ТОВ «РЕСТАЙМ»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Пономаренко, АнастасіяУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетинго-вої стратегії ТОВ «Рестайм», обґрунтування необхідності її та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел, додатків. Метою кваліфікаційної роботи є аналіз особливостей формування марке-тингової стратегії ТОВ «Рестайм» та розробка заходів з її вдосконалення. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є ТОВ «Рестайм». Предметом дослідження є процес формування маркетингової стратегії для ТОВ «Рестайм» у сегменті спортивного взуття. Для проведення аналізу маркетингової діяльності ТОВ «Рестайм» були використані метод PEST-аналізу для аналізу впливу зовнішніх факторів на під-приємство, модель п'яти сил конкуренції М. Портера, маркетингове досліджен-ня, SWOT-аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища, матриця «товар-ринки» І. Ансоффом для розробки стратегії підприємства. Загальний обсяг роботи складає 84 сторінки, з них 71 сторінка основного тексту. Робота містить 23 рисунки, 26 таблиць, список використаних джерел складається з 53 джерел.
- ДокументРозробка стратегії позиціонування та диференціації мінеральної води ТМ «Кривоозерська»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Сидорова, Анна ЮріївнаРобота на тему «Розробка стратегії позиціонування та диференціації мінеральної води ТМ «Кривоозерська» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел і додатків. Загальний обсяг роботи становить 85 сторінок, з них 66 сторінок основного тексту. Робота містить 12 рисунків, 10 таблиць, список використаних джерел складається із 62 найменувань. Мета кваліфікаційної роботи - проаналізувати теоретичні концепції стратегій диференціації та позиціонування продовольчих товарів і запропонувати систему управлінських рішень для удосконалення диференціації та позиціонування мінеральної води ТМ «Кривоозерська». Об’єктом дослідження є ТОВ «Кривоозерська ХСФ». Предметом дослідження є стратегія позиціонування мінеральної води ТМ «Кривоозерська». В роботі досліджено стратегії диференціації та позиціонування мінеральної води різних брендів на ринку України, основні мотиви, що використовуються в просуванні мінеральної води. На підставі отриманих результатів розроблено пропозиції щодо удосконалення стратегії позиціонування мінеральної води ТМ «Кривоозерська».