D5 (075)-Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд D5 (075)-Маркетинг за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 154
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументФормування комунікативної політики ПП «Євро-Вектор»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Бєлова, ІринаАктуальність теми обумовлена тим, що в сучасних умовах ринкової економіки використання лише основних засобів виведення та просування товару на ринок (виготовлення якісної продукції, встановлення конкурентоспроможної ціни тощо) є недостатнім. Зважаючи на теперішній асортимент аналогічних за якостями продуктів, такий товар залишиться непоміченим кінцевим споживачем. Тому ефективний вихід товару на ринок та його подальше просування неможливі без інтенсивного використання комплексу маркетингових комунікацій, що спрямовується на інформування, переконання, нагадування споживачам про товар, підтримку збуту, а також створення позитивного іміджу підприємства, ефективної реклами, яка є складовою маркетингової комунікації. Метою кваліфікаційної роботи є аналіз функціонування та вдосконалення комунікаційної політики ПП «ЕВРО-ВЕКТОР» (Юридична компанія). Для досягнення цієї мети необхідно вирішити наступні завдання: - вивчити теоретичні основи маркетингової комунікаційної політики; - навести характеристику підприємства; - проаналізувати маркетингове середовище підприємства; - проаналізувати комунікаційну політику підприємства та його основних конкурентів; - розробити пропозиції щодо вдосконалення комунікаційної політики на послуги підприємства. Об’єктом кваліфікаційної роботи є маркетингово-комунікаційна політика підприємства ПП «ЕВРО-ВЕКТОР» (Юридична компанія). Предметом дослідження у роботі є процес формування дієвої маркетингово-комунікаційної політики підприємства ПП «ЕВРО-ВЕКТОР» (Юридична компанія).
- ДокументФормування комунікативної політики ФОП Швець В.В.(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Швець, ВіталійАктуальність теми обумовлено тим, що досвід успішних західних та вітчизняних підприємств в умовах загострення конкуренції свідчить про те, що сучасне підприємство повинно не тільки визначити форму, контент, канали, періодичність маркетингових комунікацій, а і сформувати систему безперервного потоку доповнюючих різноманітних інформаційних взаємодій зі споживачем. Саме це підтверджує актуальність теми та необхідність теоретико-практичного дослідження щодо удосконалення маркетингової політики на підприємстві. Метою дипломної роботи є розробка теоретичних засад, а також практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства. Для досягнення цієї мети необхідно вирішити наступні завдання: - проаналізувати та узагальнити підходи до визначення поняття «маркетингова комунікаційна політика»; - визначити основні завдання та етапи розробки маркетингової комунікаційної політики; - проаналізувати організаційно-економічну діяльність ФОП Швець В.В.; - дослідити маркетингову комунікаційну політику ФОП Швець В.В.; - визначити основні передумови впровадження комплексу маркетингових комунікацій; - розробити рекомендації щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства ФОП Швець В.В. Об’єктом дослідження є маркетингова комунікаційна політика ФОП Швець В.В.. Предметом дослідження є теоретичні та практичні засади удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства.
- ДокументФормування асортиментної політики тихих вин ТМ «Bolgrad» (ТОВ «Алколайн»)(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Штефура, ОлександрУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо формування асортиментної політики тихих вин ТМ «Bolgrad» (ТОВ «Алколайн»), обґрунтування необхідності її удосконалення та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та формування асортимент-ної політики тихих вин ТМ «Bolgrad» (ТОВ «Алколайн»). Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є тихі вина ТМ «Bolgrad» виробника ПрАТ «Харчовик» для торгового дому ТОВ «Алколайн». Предметом дослідження є процес формування асортиментної політики тихих вин ТМ «Bolgrad». Для проведення дослідження номенклатури та асортименту ПрАТ «Хар-човик» були використані методика розрахунку показників асортименту, метод побудови життєвого циклу товарного асортименту, матриця McKinsey/GE, АВС-аналіз. Загальний обсяг роботи складає 74 сторінки, з них 64 сторінки основного тексту. Робота містить 15 рисунків, 15 таблиць, список використаних джерел складається з 52 джерел.
- ДокументМаркетингова комунікаційна політика тютюнових виробів для нагрівання на прикладі системи IQOS (ТОВ «Тедіс Україна»)(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Гаврилюк, Анастасія ОлександрівнаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики тютюнових виробів для нагрівання на прикладі системи IQOS (ТОВ «Тедіс Україна»), обґрунтування необхідності її та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел, додатків. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та удосконалення маркетингової комунікаційної політики тютюнових виробів для нагрівання на прикладі системи IQOS (ТОВ «Тедіс Україна»). Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є ТОВ «Тедіс Україна» та його партнери-виробники тютюнових виробів для нагрівання. Предметом дослідження є маркетингова комунікаційна політика тютюнових виробів для нагрівання на прикладі системи IQOS. Для проведення аналізу маркетингової комунікаційної політики ТОВ «Тедіс Україна» були використані модель Котлера «5 рівнів товару», маркетингове дослідження, мотиви диференціації товарних марок. Загальний обсяг роботи складає 89 сторінок, з них 76 сторінок основного тексту. Робота містить 22 рисунки, 17 таблиць, список використаних джерел складається з 51 джерела.
- ДокументМаркетингове дослідження ринку ресторанної індустрії з метою створення молодіжного кафе в м.Одеса(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Ковальов, ГеоргійАктуальність. У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо маркетингового дослідження ринку ресторанної індустрії з метою створення молодіжного кафе в м. Одесі, обґрунтувано його необхідність та доцільність. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1.Теоретичні підходи щодо маркетингового дослідження ринку ресторанної індустрії при розробці та впровадженні нового закладу; 2.Маркетингове дослідження ринку ресторанної індустрії; 3.Рекомендації щодо розробки та виведення на ринок нового молодіжного кафе. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження ринку ресторанної індустрії з метою створення нового закладу для молоді. Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів управління проектом створення молодіжного закладу і його просування на ринок м. Одеси. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як п'ять рівнів товару за сучасною концепцією Ф. Котлера, PEST-аналіз, SWOT-аналіз, анкетування. У кваліфікаційній роботі була проаналізована доцільність відкриття нового закладу «YOUTH-PLACE» в м. Одеса, орієнтованого на молодь та залучення людей усіх вікових категорій.
- ДокументМаркетингова комунікаційна політика ФОП Павлов Р.В. та шляхи її удосконалення(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Кошкодан, Євгенія ГеннадіївнаКваліфікаційна робота на тему «Маркетингова комунікаційна політика ФОП Павлов Р.В. та шляхи її удосконалення» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій і списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 70 сторінок, з них 65 сторінок основного тексту. Робота містить 13 рисунків, 5 таблиць, список використаних джерел складається із 44 найменувань. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження комунікаційної політики, що застосовується на ринку косметичних засобів на прикладі ФОП Павлов Р.В. та розробка шляхів її вдосконалення. Предмет дослідження – комунікаційна діяльність підприємця на ринку косметичних засобів. Об’єкт дослідження – методи просування продукції, зворотного зв’язку зі споживачами косметичної продукції ТМ «Kodi professional». Для проведення аналізу комунікаційної політики ФОП Павлов Р.В. на прикладі продукції ТМ «Kodi professional», було використано маркетингове дослідження, методика контент-аналізу, аналізу фінансово-господарської діяльності.
- ДокументРозробка стратегії позиціонування та диференціації мінеральної води ТМ «Кривоозерська»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Сидорова, Анна ЮріївнаРобота на тему «Розробка стратегії позиціонування та диференціації мінеральної води ТМ «Кривоозерська» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел і додатків. Загальний обсяг роботи становить 85 сторінок, з них 66 сторінок основного тексту. Робота містить 12 рисунків, 10 таблиць, список використаних джерел складається із 62 найменувань. Мета кваліфікаційної роботи - проаналізувати теоретичні концепції стратегій диференціації та позиціонування продовольчих товарів і запропонувати систему управлінських рішень для удосконалення диференціації та позиціонування мінеральної води ТМ «Кривоозерська». Об’єктом дослідження є ТОВ «Кривоозерська ХСФ». Предметом дослідження є стратегія позиціонування мінеральної води ТМ «Кривоозерська». В роботі досліджено стратегії диференціації та позиціонування мінеральної води різних брендів на ринку України, основні мотиви, що використовуються в просуванні мінеральної води. На підставі отриманих результатів розроблено пропозиції щодо удосконалення стратегії позиціонування мінеральної води ТМ «Кривоозерська».
- ДокументАсортиментна політика ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті «кава розчинна»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Самойлова, Дар’яУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо удосконалення асортиментної політики ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті кава розчинна. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади управління асортиментом та якістю продукції; 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд»; 3. Розробка управлінських рішень щодо удосконалення товарного асортименту ТОВ «Сільпо-Фуд». Метою кваліфікаційної роботи є удосконалення асортиментної політики ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті кава розчинна. Предметом дослідження є комплекс наукових, теоретичних, методичних та прикладних аспектів формування маркетингової товарної політики ТОВ «Сільпо-Фуд» та управління асортиментом кавової продукції ТМ «Премія». При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як системний, порівняльний та ретроспективний аналіз, анкетування, багатокутник конкурентоспроможності, інтегральний показник конкурентоспроможності. У кваліфікаційній роботі за результатами проведеного дослідження маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд» та маркетингового дослідження споживачів розчинної кавової продукції вважаємо доцільним впровадження заходів щодо оптимізації товарного асортименту підприємства шляхом впровадження нової продукції у сегменті кавових міксів ТМ «Премія», запропонувавши новий вид продукції, який буде мате явні конкурентні переваги у порівнянні з конкурентами та краще задовольнить вимоги споживачів.
- ДокументРозробка маркетингових методів підвищення конкурентоздатності м’ясних напівфабрикатів ПП «Фірма Гармаш» консалтинговим агентством «Skillbiz» (ФОП Аль-Ватар Ахмед Мохамед)(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Григоренко, Катерина РоманівнаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетингових методів підвищення конкурентоздатності м’ясних напівфабрикатів ПП «Фірма Гармаш» консалтинговим агентством «Skillbiz» (ФОП Аль-Ватар Ахмед Мохамед), обґрунтуванні їх необхідності та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел, додатків. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингових методів підвищення конкурентоздатності продукції м’ясних напівфабрикатів ПП «Фірма Гармаш» консалтинговим агентством «Skillbiz» (ФОП Аль-Ватар Ахмед Мохамед). Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є ПП «Фірма «Гармаш», що діє на базі Олександрівського м’ясокомбінату, та його продукція заморожені м’ясні напівфабрикати ТМ «Гармаш». Предметом дослідження є процес розробки маркетингових методів підвищення конкурентоздатності заморожених м’ясних напівфабрикатів ТМ «Гармаш» консалтинговим агентством «Skillbiz» на замовлення ПП «Фірма «Гармаш». Для проведення аналізу маркетингової діяльності ПП «Фірма «Гармаш» були використані матриця SWOT-аналізу; метод розрахунку концентрації бізнесу на ринку за допомогою індекса Херфіндаля-Хіршмана; карта стратегічних груп; матриця конкурентного профілю; SPACE-аналіз, матриця McKinsey/GE, багатокутник конкурентоспроможності; розрахунок інтегрального показника конкурентоспроможності. Загальний обсяг роботи складає 82 сторінки, з них 70 сторінок основного тексту. Робота містить 20 рисунків, 23 таблиці, список використаних джерел складається з 48 джерел.
- ДокументРозробка маркетингових методів стимулювання продажів кисломолочної продукції ТОВ «Сільпо-Фуд»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Кожухар, ВікторіяСучасні тенденції розвитку роздрібної торгівлі, коли відбувається глобалізація та посилення конкуренції, підсилюється інформаційне перевантаження суспільства та постійно збільшуються витрати підприємств на маркетингові комунікації, особливо гостро ставлять питання формування ефективної системи стимулювання збуту. Роздрібна торговельна мережа, маючи високоякісну продукцію та зручні для споживачів сервісні програми, але не сформувавши ефективної системи збуту, не може отримати бажаний економічний результат. Саме тому в умовах конкурентної боротьби однією з важливих передумов ефективного функціонування підприємств як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках є стимулювання збуту. Метою даної кваліфікаційної роботи є розробка теоретичних, методичних та організаційних положень і практичних рекомендацій щодо формування системи стимулювання продажів кисломолочної продукції ТОВ «Сільпо-Фуд». Виходячи із мети дослідження було поставлено наступні задачі: з’ясування суті основних понять, пов’язаних із збутовою діяльністю підприємств; виявлення основних компонентів системи стимулювання збуту; обґрунтування шляхів досягнення максимальної ефективності від збутової діяльності; провести аналіз маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті кисломолочної продукції визначення перспективних напрямків удосконалення системи стимулювання збутової діяльності на досліджуваному підприємстві; обґрунтування конкретних пропозицій та рекомендацій щодо удосконалення системи стимулювання збутової діяльності на підприємстві; визначити критерії та показники оцінки ефективності системи стимулювання збутової діяльності підприємства. Об’єкт дослідження – сучасні підходи до формування систем стимулювання збуту ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті кисломолочної продукції. Предмет дослідження – форми та методи системи стимулювання як інструмента збутової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд»
- ДокументМаркетингова асортиментна політика ФОП Щіпун Р.С. (клініка «Тарус») та шляхи її удосконалення(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Блануца, Олена ЕдуардівнаРобота на тему «Маркетингова асортиментна політика ФОП Щіпун Р.С. (клініка «Тарус») та шляхи її удосконалення» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій і списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 70 сторінок, з них 62 сторінки основного тексту. Робота містить 7 рисунків, 9 таблиць, список використаних джерел складається із 75 найменувань. Мета кваліфікаційної роботи - проаналізувати теоретичні концепції маркетингової асортиментної політики та запропонувати методи з її удосконалення для ФОП Щіпун Р.С. (клініка «Тарус»). Об’єктом дослідження є процес управління асортиментом в ФОП Щіпун Р.С. (клініка «Тарус»). Предметом дослідження – маркетингова діяльність стосовно асортименту на ринку офтальмологічних послуг. Джерелами інформації для написання роботи по темі послужили базова навчальна література, фундаментальні теоретичні праці найбільших мислителів у розглянутій області, результати практичних досліджень вітчизняних і зарубіжних авторів, проведене нами анкетування та його аналіз, статті та огляди у спеціалізованих та періодичних виданнях, присвячених тематиці розробки маркетингової асортиментної політки, довідкова література, інші актуальні джерела інформації.
- ДокументРозробка маркетингових методів підвищення ефективності продажів слабоалкогольних напоїв магазину «Єдельвейс» (ФОП Дулгер О.М.)(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Узун, ВікторіяУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетингових методів підвищення ефективності продажів слабоалкогольних напоїв магазину «Єдельвейс» (ФОП Дулгер О.М.). Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади підвищення конкурентоспроможності продукції; 2. Аналіз маркетингової діяльності магазину «Єдельвейс» (ФОП Дулгер О.М.); 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингових методів підвищення ефективності продажів слабоалкогольних напоїв магазину «Єдельвейс» (ФОП Дулгер О.М.). Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів підвищення ефективності продажів слабоалкогольних напоїв магазину «Єдельвейс» (ФОП Дулгер О.М.). При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як метод експертних оцінок, багатокутник конкурентоспроможності, інтегральний показник конкурентоспроможності, анкетування. У кваліфікаційній роботі після аналізу факторів маркетингового середовища магазину «Єдельвейс» дійшли висновку, що із всіх шляхів підвищення рівня конкурентоспроможності найдоцільнішим буде активізація рекламної діяльності, впровадження заходів щодо стимулювання збуту слабоалкогольних напоїв з метою збільшення обсягів реалізації товару. Адже саме цей показник отримав найменшу оцінку серед експертів та поступається за цим параметром серед конкурентів. Робота містить 21 таблиць, 19 рисунків та 42 літературних джерела
- ДокументРозробка маркетингових методів підвищення ефективності продажу мінеральних вод ТОВ «Сільпо-Фуд»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Осіфо, ГлоріяУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетингових методів підвищення ефективності продажу мінеральних вод ТОВ «Сільпо-Фуд». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади підвищення ефективності продажів продукції; 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд». 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо підвищення ефективності продажу мінеральних вод ТОВ «Сільпо-Фуд» Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингових методів підвищення ефективності продажу мінеральних вод ТОВ «Сільпо-Фуд». Предметом дослідження є аналіз теоретичних підходів до оцінки маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд», практичне оцінювання рівня та перспектив підвищення ефективності продажу мінеральних вод. У процесі роботи було з’ясовано, що із всіх шляхів підвищення ефективності продажів продукції найдоцільнішим буде впровадження заходів щодо: - зміни цін на продукцію, впровадження акцій, розміщення POSматеріалів; - розміщення мінеральної води поруч із супутніми товарами. Адже саме ці показники дають найбільшу матеріальну вигоду ТОВ «Сільпо-Фуд».
- ДокументРозробка стратегії просування енотуристичних послуг Причорномор’я України(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Костенюк, Анастасія ВіталіївнаРобота на тему «Розробка стратегії просування енотуристичних послуг Причорномор’я України» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій і списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 78 сторінок, з них 67 сторінки основного тексту. Робота містить 1 рисунок, 17 таблиць, список використаних джерел складається із 70 найменувань. Метою кваліфікаційної роботи є розробка рекомендацій щодо формування стратегії просування енотуристичних послуг Причорномор'я України. Об’єктом роботи є винний маршрут Причорномор’я України. Предметом дослідження є: сукупність зовнішніх і внутрішніх факторів, що визначають доцільність використання тих чи інших заходів щодо просування продукції на ринок. Теоретичною і методологічною основою дослідження послужили праці зарубіжних і вітчизняних авторів за статистикою, аналізу, маркетингу, менеджменту, управління, і практичні дані аналізу енотуристичних послуг в Україні.
- ДокументМаркетингова комунікаційна політика ПП «Добриня» і напрями її вдосконалення(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Вівчар, ОленаАктуальність теми обумовлена тим, що найважливішим серед маркетингових інструментів задля збереження та засобом зміцнення наявних ринкових позицій є реалізація ним ефективної комунікаційної політики, основним елементом якої є маркетингові комунікації, їх формування та розвиток. Реалізація маркетингових комунікацій має відбуватися за чіткою програмою та у відповідності до стратегії і цілей підприємства, його маркетингового плану. Метою дипломної роботи є дослідження, аналіз та вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій та просування товарів на основі аналізу діяльності Приватного підприємства (ПП) «Добриня». Для досягнення цієї мети необхідно вирішити наступні завдання: 1. Охарактеризувати комплекс маркетингових комунікацій та просування товарів та його необхідність у функціонуванні підприємства; 2. Проаналізувати комплекс маркетингових комунікацій на приватному підприємстві «Добриня»; 3. Визначити шляхи вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій підприємства. Об’єктом кваліфікаційної роботи було обрано приватне підприємство «Добриня». Предметом дослідження у курсовій роботі є теоретико-методологічні основи маркетингової комунікативної політики.
- ДокументРозробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності тихих вин ТМ «Bolgrad» (ТОВ «Алколайн»)(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Маслова, ЛюдмилаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетинго-вих методів підвищення конкурентоспроможності тихих вин ТМ «Bolgrad» (ТОВ «Алколайн»), обґрунтуванні їх необхідності та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингових методів підви-щення конкурентоспроможності тихих вин ТМ «Bolgrad» для ТОВ «Алколайн». Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є тихі вина ТМ «Bolgrad» виробника ПрАТ «Харчовик» для торгового дому ТОВ «Алколайн». Предметом дослідження є формування маркетингових методів підвищен-ня конкурентоспроможності тихих вин ТМ «Bolgrad». Для проведення аналізу маркетингової діяльності ПрАТ «Харчовик» та виноробної продукції ТМ «Bolgrad» були використані модель п'яти сил конку-ренції М. Портера, індекс Герфіндаля-Гіршмана для визначення концентрації бізнесу на ринку тихих вин, багатокутник конкурентоспроможності продукції, розрахунок інтегрального показника конкурентоспроможності. Загальний обсяг роботи складає 77 сторінок, з них 67 сторінок основного тексту. Робота містить 10 рисунків, 20 таблиць, список використаних джерел складається з 54 джерел.
- ДокументРозробка маркетингової стратегії магазину «Тарус Оптика» (ФОП Щіпун Р.С. клініка «Тарус»)(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Остапенко, Ірина ОлександрівнаРобота на тему «Розробка маркетингової стратегії магазину «Тарус Оптика» (ФОП Щіпун Р.С. клініка «Тарус»)» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій і списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 63 сторінок, з них 60 сторінок основного тексту. Робота містить 9 рисунків, 9 таблиць, список використаних джерел складається із 48 найменувань. Мета кваліфікаційної роботи - проаналізувати теоретичні концепції маркетингової стратегії та запропонувати маркетингову стратегію розвитку магазину «Тарус Оптика» (ФОП Щіпун Р.С. клініка «Тарус»). Об’єктом дослідження є магазин «Тарус Оптика» (ФОП Щіпун Р.С. клініка «Тарус»). Предметом дослідження – маркетингова діяльність на ринку офтальмологічних товарів та послуг. Джерелами інформації для написання роботи по темі послужили базова навчальна література, фундаментальні теоретичні праці найбільших мислителів у розглянутій області, результати практичних досліджень вітчизняних і зарубіжних авторів, проведене нами анкетування та його аналіз, статті та огляди у спеціалізованих та періодичних виданнях, присвячених тематиці розробки маркетингової стратегії, довідкова література, інші актуальні джерела інформації.
- ДокументРозробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності ігристих вин (шампанського) на ПрАТ "Одесавинпром"(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Гуч, СвітланаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності ігристих вин (шампанського) на ПрАТ «Одесавинпром». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Конкурентоспроможність продукції: сутність, значення, методи оцінювання; 2. Дослідження конкурентоспроможності продукції підприємства за інтегральних показником; 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності ігристих вин (шампанського) на ПрАТ «Одесавинпром». Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів підвищення конкурентоспроможності ігристих вин (шампанського) на ПрАТ «Одесавинпром» з економічним обґрунтуванням пропонуємих маркетингових заходів. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як анкетування, багатокутник конкурентоспроможності, інтегральний показник конкурентоспроможності та комплекс маркетингу «4Р». У кваліфікаційній роботі після аналізу ринку винної продукції та конкурентоспроможності підприємства дійшли висновку, що для покращення діяльності доцільним буде впровадження нового виду продукції, а саме фруктового вина під назвою «Marie». Робота містить 20 таблиці, 10 рисунків та 40 літературних джерел.
- ДокументМаркетингове дослідження ринку виноробної продукції з метою просування нового продукту ТОВ " АЛКОЛАЙН"(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Влаєв, ІванАктуальність теми полягає в тому, що подальше загострення економічних, політичних, соціальних негараздів негативно відбилось на показниках роздрібної торгівлі, зокрема алкогольними напоями. Основною причиною падіння товарообігу стало зниження купівельної спроможності населення, що спричинило падіння платоспроможного попиту. Негативні явища у соціально-економічній, політичній сферах, динамічність ринкової ситуації, загострення конкурентної боротьби потребують прийняття своєчасних та обґрунтованих управлінських рішень, для розробки яких необ-хідний значний обсяг різноманітної інформації, що зумовлює підвищення ролі маркетингових досліджень у діяльності підприємств. Метою даної кваліфікаційної роботи є визначення особливостей планування виведення на ринок нового продукту. Виходячи із мети дослідження було поставлено наступні задачі: 1. Розглянути теоретичні підходи щодо маркетингового дослідження ринку при розробці та виведенні нового продукту; 2. Провести маркетингове дослідження ринку виноробної продукції в Україні; 3. Надати рекомендації щодо розробки гіпотези стратегії просування на ринок нової продукції. Об’єктом дослідження виступає ринок виноробної продукції України і діяльність на ньому ПрАТ «Одесавинпром». Предметом дослідження є теоретико-методологічні основи маркетингового дослідження ринку з метою розробки нового продукту та виведення його на ринок.
- ДокументМаркетингове дослідження ринку ресторанної індустрії з метою створення кафе "Морозиво" в м. Одесі при Гостинному дворі "Галіан"(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Мудренко, АлінаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо маркетингового дослідження ринку ресторанної індустрії з метою створення кафе «Морозиво» в м. Одесі при Гостиному дворі «Галіан». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні підходи щодо маркетингового дослідження ринку ресторанної індустрії при розробці та впровадженні нового закладу; 2. Маркетингове дослідження ринку ресторанної індустрії; 3. Рекомендації щодо розробки гіпотези стратегії виведення на ринок нового закладу. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження ринку ресторанної індустрії з метою виведення на ринок нового закладу. Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів проектом створення кафе-морозиво при Гостинному дворі «Галіан» в м. Одесі з економічним обґрунтуванням його доцільності і ефективності функціонування. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як п′ятирівнева концепція товару в маркетингу за Ф. Котлером, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, анкетування та комплекс маркетингу «4Р». У кваліфікаційній роботі після аналізу факторів маркетингового середовища було зроблено підсумок і визначено найбільш важливі з них, які потім було використано в розробці нового закладу, а саме кафе «Морозиво». Робота містить 34 таблиці, 26 рисунків та 40 літературних джерел.