D5 (075)-Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд D5 (075)-Маркетинг за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 114
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМаркетингова комунікаційна політика ПП «Добриня» і напрями її вдосконалення(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Вівчар, ОленаАктуальність теми обумовлена тим, що найважливішим серед маркетингових інструментів задля збереження та засобом зміцнення наявних ринкових позицій є реалізація ним ефективної комунікаційної політики, основним елементом якої є маркетингові комунікації, їх формування та розвиток. Реалізація маркетингових комунікацій має відбуватися за чіткою програмою та у відповідності до стратегії і цілей підприємства, його маркетингового плану. Метою дипломної роботи є дослідження, аналіз та вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій та просування товарів на основі аналізу діяльності Приватного підприємства (ПП) «Добриня». Для досягнення цієї мети необхідно вирішити наступні завдання: 1. Охарактеризувати комплекс маркетингових комунікацій та просування товарів та його необхідність у функціонуванні підприємства; 2. Проаналізувати комплекс маркетингових комунікацій на приватному підприємстві «Добриня»; 3. Визначити шляхи вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій підприємства. Об’єктом кваліфікаційної роботи було обрано приватне підприємство «Добриня». Предметом дослідження у курсовій роботі є теоретико-методологічні основи маркетингової комунікативної політики.
- ДокументФормування комунікативної політики ФОП Кульчицький К.В. (Кав’ярня №1)(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Ушаков, МикитаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо формування комунікативної політики ФОП Кульчицький К.В. (Кав’ярня №1). Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні основи маркетингової комунікаційної політики; 2. Аналіз функціонування ФОП Кульчицький К.В. (Кав’ярня №1); 3. Розроблення пропозицій з удосконалення комунікаційної політики підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є аналіз функціонування та вдосконалення комунікаційної політики ФОП «Кульчицький» (мережа кав’ярень «Кав’ярня №1»). Предметом дослідження є процес формування дієвої маркетинговокомунікаційної політики підприємства ФОП «Кульчицький» (мережа кав’ярень «Кав’ярня №1»). При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як системний, порівняльний та ретроспективний аналіз, PEST-аналіз, SWOTаналіз, матриця БКГ. У кваліфікаційній роботі на основі результатів аналізу було обґрунтовано стратегію та шляхи вдосконалення маркетингової діяльності мережі кав’ярень «Кав’ярня №1». Надано відповідні рекомендації: підвищення рівня стратегічного планування та розробка маркетингового плану; проведення ребрендингу торгових точок для підвищення рівня впізнаваємості серед споживачів; збалансування асортиментного портфелю; проведення промозаходів з метою просування нових асортиментних позицій; реалізація рекламної кампанії у соціальних мережах; вдосконалення вже існуючої програми лояльності; розробка та впровадження інструментів просування бренду мережі кав’ярень «Кав’ярня №1» через мережу Інтернет.
- ДокументМаркетингова асортиментна політикаТОВ "Сільпо Фуд" у сегменті рослинного молока(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Маринюк, МаринаОбгрунтовано теоретичні засади та методичні підходи до маркетингового дослідження асортиментної політики торговельного підприємства, проаналізовано стан ринку рослинного молока, асортимент рослинного молока в торговельній мережі ТОВ "Сільпо Фуд", запропоновано заходи з удосконалення асортиментної маркетингової політики у сегменті рослинного молока.
- ДокументРозробка маркетингових методів підвищення ефективності продажу мінеральних вод ТОВ «Сільпо-Фуд»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Осіфо, ГлоріяУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетингових методів підвищення ефективності продажу мінеральних вод ТОВ «Сільпо-Фуд». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади підвищення ефективності продажів продукції; 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд». 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо підвищення ефективності продажу мінеральних вод ТОВ «Сільпо-Фуд» Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингових методів підвищення ефективності продажу мінеральних вод ТОВ «Сільпо-Фуд». Предметом дослідження є аналіз теоретичних підходів до оцінки маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд», практичне оцінювання рівня та перспектив підвищення ефективності продажу мінеральних вод. У процесі роботи було з’ясовано, що із всіх шляхів підвищення ефективності продажів продукції найдоцільнішим буде впровадження заходів щодо: - зміни цін на продукцію, впровадження акцій, розміщення POSматеріалів; - розміщення мінеральної води поруч із супутніми товарами. Адже саме ці показники дають найбільшу матеріальну вигоду ТОВ «Сільпо-Фуд».
- ДокументРозробка стратегії просування енотуристичних послуг Причорномор’я України(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Костенюк, Анастасія ВіталіївнаРобота на тему «Розробка стратегії просування енотуристичних послуг Причорномор’я України» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій і списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 78 сторінок, з них 67 сторінки основного тексту. Робота містить 1 рисунок, 17 таблиць, список використаних джерел складається із 70 найменувань. Метою кваліфікаційної роботи є розробка рекомендацій щодо формування стратегії просування енотуристичних послуг Причорномор'я України. Об’єктом роботи є винний маршрут Причорномор’я України. Предметом дослідження є: сукупність зовнішніх і внутрішніх факторів, що визначають доцільність використання тих чи інших заходів щодо просування продукції на ринок. Теоретичною і методологічною основою дослідження послужили праці зарубіжних і вітчизняних авторів за статистикою, аналізу, маркетингу, менеджменту, управління, і практичні дані аналізу енотуристичних послуг в Україні.
- ДокументАсортиментна політика ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті «кава розчинна»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Самойлова, Дар’яУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо удосконалення асортиментної політики ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті кава розчинна. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади управління асортиментом та якістю продукції; 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд»; 3. Розробка управлінських рішень щодо удосконалення товарного асортименту ТОВ «Сільпо-Фуд». Метою кваліфікаційної роботи є удосконалення асортиментної політики ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті кава розчинна. Предметом дослідження є комплекс наукових, теоретичних, методичних та прикладних аспектів формування маркетингової товарної політики ТОВ «Сільпо-Фуд» та управління асортиментом кавової продукції ТМ «Премія». При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як системний, порівняльний та ретроспективний аналіз, анкетування, багатокутник конкурентоспроможності, інтегральний показник конкурентоспроможності. У кваліфікаційній роботі за результатами проведеного дослідження маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд» та маркетингового дослідження споживачів розчинної кавової продукції вважаємо доцільним впровадження заходів щодо оптимізації товарного асортименту підприємства шляхом впровадження нової продукції у сегменті кавових міксів ТМ «Премія», запропонувавши новий вид продукції, який буде мате явні конкурентні переваги у порівнянні з конкурентами та краще задовольнить вимоги споживачів.
- ДокументРозробка маркетингових методів підвищення конкурентоздатності м’ясних напівфабрикатів ПП «Фірма Гармаш» консалтинговим агентством «Skillbiz» (ФОП Аль-Ватар Ахмед Мохамед)(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Григоренко, Катерина РоманівнаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетингових методів підвищення конкурентоздатності м’ясних напівфабрикатів ПП «Фірма Гармаш» консалтинговим агентством «Skillbiz» (ФОП Аль-Ватар Ахмед Мохамед), обґрунтуванні їх необхідності та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел, додатків. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингових методів підвищення конкурентоздатності продукції м’ясних напівфабрикатів ПП «Фірма Гармаш» консалтинговим агентством «Skillbiz» (ФОП Аль-Ватар Ахмед Мохамед). Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є ПП «Фірма «Гармаш», що діє на базі Олександрівського м’ясокомбінату, та його продукція заморожені м’ясні напівфабрикати ТМ «Гармаш». Предметом дослідження є процес розробки маркетингових методів підвищення конкурентоздатності заморожених м’ясних напівфабрикатів ТМ «Гармаш» консалтинговим агентством «Skillbiz» на замовлення ПП «Фірма «Гармаш». Для проведення аналізу маркетингової діяльності ПП «Фірма «Гармаш» були використані матриця SWOT-аналізу; метод розрахунку концентрації бізнесу на ринку за допомогою індекса Херфіндаля-Хіршмана; карта стратегічних груп; матриця конкурентного профілю; SPACE-аналіз, матриця McKinsey/GE, багатокутник конкурентоспроможності; розрахунок інтегрального показника конкурентоспроможності. Загальний обсяг роботи складає 82 сторінки, з них 70 сторінок основного тексту. Робота містить 20 рисунків, 23 таблиці, список використаних джерел складається з 48 джерел.
- ДокументРозробка маркетингових методів стимулювання продажів кисломолочної продукції ТОВ «Сільпо-Фуд»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Кожухар, ВікторіяСучасні тенденції розвитку роздрібної торгівлі, коли відбувається глобалізація та посилення конкуренції, підсилюється інформаційне перевантаження суспільства та постійно збільшуються витрати підприємств на маркетингові комунікації, особливо гостро ставлять питання формування ефективної системи стимулювання збуту. Роздрібна торговельна мережа, маючи високоякісну продукцію та зручні для споживачів сервісні програми, але не сформувавши ефективної системи збуту, не може отримати бажаний економічний результат. Саме тому в умовах конкурентної боротьби однією з важливих передумов ефективного функціонування підприємств як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках є стимулювання збуту. Метою даної кваліфікаційної роботи є розробка теоретичних, методичних та організаційних положень і практичних рекомендацій щодо формування системи стимулювання продажів кисломолочної продукції ТОВ «Сільпо-Фуд». Виходячи із мети дослідження було поставлено наступні задачі: з’ясування суті основних понять, пов’язаних із збутовою діяльністю підприємств; виявлення основних компонентів системи стимулювання збуту; обґрунтування шляхів досягнення максимальної ефективності від збутової діяльності; провести аналіз маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті кисломолочної продукції визначення перспективних напрямків удосконалення системи стимулювання збутової діяльності на досліджуваному підприємстві; обґрунтування конкретних пропозицій та рекомендацій щодо удосконалення системи стимулювання збутової діяльності на підприємстві; визначити критерії та показники оцінки ефективності системи стимулювання збутової діяльності підприємства. Об’єкт дослідження – сучасні підходи до формування систем стимулювання збуту ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті кисломолочної продукції. Предмет дослідження – форми та методи системи стимулювання як інструмента збутової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд»
- ДокументМаркетингова асортиментна політика ФОП Щіпун Р.С. (клініка «Тарус») та шляхи її удосконалення(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Блануца, Олена ЕдуардівнаРобота на тему «Маркетингова асортиментна політика ФОП Щіпун Р.С. (клініка «Тарус») та шляхи її удосконалення» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій і списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 70 сторінок, з них 62 сторінки основного тексту. Робота містить 7 рисунків, 9 таблиць, список використаних джерел складається із 75 найменувань. Мета кваліфікаційної роботи - проаналізувати теоретичні концепції маркетингової асортиментної політики та запропонувати методи з її удосконалення для ФОП Щіпун Р.С. (клініка «Тарус»). Об’єктом дослідження є процес управління асортиментом в ФОП Щіпун Р.С. (клініка «Тарус»). Предметом дослідження – маркетингова діяльність стосовно асортименту на ринку офтальмологічних послуг. Джерелами інформації для написання роботи по темі послужили базова навчальна література, фундаментальні теоретичні праці найбільших мислителів у розглянутій області, результати практичних досліджень вітчизняних і зарубіжних авторів, проведене нами анкетування та його аналіз, статті та огляди у спеціалізованих та періодичних виданнях, присвячених тематиці розробки маркетингової асортиментної політки, довідкова література, інші актуальні джерела інформації.
- ДокументРозробка маркетингових методів підвищення ефективності продажів слабоалкогольних напоїв магазину «Єдельвейс» (ФОП Дулгер О.М.)(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Узун, ВікторіяУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетингових методів підвищення ефективності продажів слабоалкогольних напоїв магазину «Єдельвейс» (ФОП Дулгер О.М.). Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади підвищення конкурентоспроможності продукції; 2. Аналіз маркетингової діяльності магазину «Єдельвейс» (ФОП Дулгер О.М.); 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингових методів підвищення ефективності продажів слабоалкогольних напоїв магазину «Єдельвейс» (ФОП Дулгер О.М.). Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів підвищення ефективності продажів слабоалкогольних напоїв магазину «Єдельвейс» (ФОП Дулгер О.М.). При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як метод експертних оцінок, багатокутник конкурентоспроможності, інтегральний показник конкурентоспроможності, анкетування. У кваліфікаційній роботі після аналізу факторів маркетингового середовища магазину «Єдельвейс» дійшли висновку, що із всіх шляхів підвищення рівня конкурентоспроможності найдоцільнішим буде активізація рекламної діяльності, впровадження заходів щодо стимулювання збуту слабоалкогольних напоїв з метою збільшення обсягів реалізації товару. Адже саме цей показник отримав найменшу оцінку серед експертів та поступається за цим параметром серед конкурентів. Робота містить 21 таблиць, 19 рисунків та 42 літературних джерела
- ДокументРозробка стратегії позиціонування та диференціації мінеральної води ТМ «Кривоозерська»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Сидорова, Анна ЮріївнаРобота на тему «Розробка стратегії позиціонування та диференціації мінеральної води ТМ «Кривоозерська» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел і додатків. Загальний обсяг роботи становить 85 сторінок, з них 66 сторінок основного тексту. Робота містить 12 рисунків, 10 таблиць, список використаних джерел складається із 62 найменувань. Мета кваліфікаційної роботи - проаналізувати теоретичні концепції стратегій диференціації та позиціонування продовольчих товарів і запропонувати систему управлінських рішень для удосконалення диференціації та позиціонування мінеральної води ТМ «Кривоозерська». Об’єктом дослідження є ТОВ «Кривоозерська ХСФ». Предметом дослідження є стратегія позиціонування мінеральної води ТМ «Кривоозерська». В роботі досліджено стратегії диференціації та позиціонування мінеральної води різних брендів на ринку України, основні мотиви, що використовуються в просуванні мінеральної води. На підставі отриманих результатів розроблено пропозиції щодо удосконалення стратегії позиціонування мінеральної води ТМ «Кривоозерська».
- ДокументРозробка маркетингової стратегії магазину «Тарус Оптика» (ФОП Щіпун Р.С. клініка «Тарус»)(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Остапенко, Ірина ОлександрівнаРобота на тему «Розробка маркетингової стратегії магазину «Тарус Оптика» (ФОП Щіпун Р.С. клініка «Тарус»)» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій і списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 63 сторінок, з них 60 сторінок основного тексту. Робота містить 9 рисунків, 9 таблиць, список використаних джерел складається із 48 найменувань. Мета кваліфікаційної роботи - проаналізувати теоретичні концепції маркетингової стратегії та запропонувати маркетингову стратегію розвитку магазину «Тарус Оптика» (ФОП Щіпун Р.С. клініка «Тарус»). Об’єктом дослідження є магазин «Тарус Оптика» (ФОП Щіпун Р.С. клініка «Тарус»). Предметом дослідження – маркетингова діяльність на ринку офтальмологічних товарів та послуг. Джерелами інформації для написання роботи по темі послужили базова навчальна література, фундаментальні теоретичні праці найбільших мислителів у розглянутій області, результати практичних досліджень вітчизняних і зарубіжних авторів, проведене нами анкетування та його аналіз, статті та огляди у спеціалізованих та періодичних виданнях, присвячених тематиці розробки маркетингової стратегії, довідкова література, інші актуальні джерела інформації.
- ДокументРозробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності ігристих вин (шампанського) на ПрАТ "Одесавинпром"(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Гуч, СвітланаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності ігристих вин (шампанського) на ПрАТ «Одесавинпром». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Конкурентоспроможність продукції: сутність, значення, методи оцінювання; 2. Дослідження конкурентоспроможності продукції підприємства за інтегральних показником; 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності ігристих вин (шампанського) на ПрАТ «Одесавинпром». Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів підвищення конкурентоспроможності ігристих вин (шампанського) на ПрАТ «Одесавинпром» з економічним обґрунтуванням пропонуємих маркетингових заходів. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як анкетування, багатокутник конкурентоспроможності, інтегральний показник конкурентоспроможності та комплекс маркетингу «4Р». У кваліфікаційній роботі після аналізу ринку винної продукції та конкурентоспроможності підприємства дійшли висновку, що для покращення діяльності доцільним буде впровадження нового виду продукції, а саме фруктового вина під назвою «Marie». Робота містить 20 таблиці, 10 рисунків та 40 літературних джерел.
- ДокументРозробка маркетингової стратегії ТОВ «РЕСТАЙМ»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Пономаренко, АнастасіяУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетинго-вої стратегії ТОВ «Рестайм», обґрунтування необхідності її та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел, додатків. Метою кваліфікаційної роботи є аналіз особливостей формування марке-тингової стратегії ТОВ «Рестайм» та розробка заходів з її вдосконалення. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є ТОВ «Рестайм». Предметом дослідження є процес формування маркетингової стратегії для ТОВ «Рестайм» у сегменті спортивного взуття. Для проведення аналізу маркетингової діяльності ТОВ «Рестайм» були використані метод PEST-аналізу для аналізу впливу зовнішніх факторів на під-приємство, модель п'яти сил конкуренції М. Портера, маркетингове досліджен-ня, SWOT-аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища, матриця «товар-ринки» І. Ансоффом для розробки стратегії підприємства. Загальний обсяг роботи складає 84 сторінки, з них 71 сторінка основного тексту. Робота містить 23 рисунки, 26 таблиць, список використаних джерел складається з 53 джерел.
- ДокументМаркетингове дослідження ринку ресторанної індустрії з метою створення кафе "Морозиво" в м. Одесі при Гостинному дворі "Галіан"(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Мудренко, АлінаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо маркетингового дослідження ринку ресторанної індустрії з метою створення кафе «Морозиво» в м. Одесі при Гостиному дворі «Галіан». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні підходи щодо маркетингового дослідження ринку ресторанної індустрії при розробці та впровадженні нового закладу; 2. Маркетингове дослідження ринку ресторанної індустрії; 3. Рекомендації щодо розробки гіпотези стратегії виведення на ринок нового закладу. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження ринку ресторанної індустрії з метою виведення на ринок нового закладу. Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів проектом створення кафе-морозиво при Гостинному дворі «Галіан» в м. Одесі з економічним обґрунтуванням його доцільності і ефективності функціонування. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як п′ятирівнева концепція товару в маркетингу за Ф. Котлером, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, анкетування та комплекс маркетингу «4Р». У кваліфікаційній роботі після аналізу факторів маркетингового середовища було зроблено підсумок і визначено найбільш важливі з них, які потім було використано в розробці нового закладу, а саме кафе «Морозиво». Робота містить 34 таблиці, 26 рисунків та 40 літературних джерел.
- ДокументМаркетингове дослідження ринку виноробної продукції з метою просування нового продукту ТОВ " АЛКОЛАЙН"(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Влаєв, ІванАктуальність теми полягає в тому, що подальше загострення економічних, політичних, соціальних негараздів негативно відбилось на показниках роздрібної торгівлі, зокрема алкогольними напоями. Основною причиною падіння товарообігу стало зниження купівельної спроможності населення, що спричинило падіння платоспроможного попиту. Негативні явища у соціально-економічній, політичній сферах, динамічність ринкової ситуації, загострення конкурентної боротьби потребують прийняття своєчасних та обґрунтованих управлінських рішень, для розробки яких необ-хідний значний обсяг різноманітної інформації, що зумовлює підвищення ролі маркетингових досліджень у діяльності підприємств. Метою даної кваліфікаційної роботи є визначення особливостей планування виведення на ринок нового продукту. Виходячи із мети дослідження було поставлено наступні задачі: 1. Розглянути теоретичні підходи щодо маркетингового дослідження ринку при розробці та виведенні нового продукту; 2. Провести маркетингове дослідження ринку виноробної продукції в Україні; 3. Надати рекомендації щодо розробки гіпотези стратегії просування на ринок нової продукції. Об’єктом дослідження виступає ринок виноробної продукції України і діяльність на ньому ПрАТ «Одесавинпром». Предметом дослідження є теоретико-методологічні основи маркетингового дослідження ринку з метою розробки нового продукту та виведення його на ринок.
- ДокументРозробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності тихих вин ТМ «Bolgrad» (ТОВ «Алколайн»)(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Маслова, ЛюдмилаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетинго-вих методів підвищення конкурентоспроможності тихих вин ТМ «Bolgrad» (ТОВ «Алколайн»), обґрунтуванні їх необхідності та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингових методів підви-щення конкурентоспроможності тихих вин ТМ «Bolgrad» для ТОВ «Алколайн». Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є тихі вина ТМ «Bolgrad» виробника ПрАТ «Харчовик» для торгового дому ТОВ «Алколайн». Предметом дослідження є формування маркетингових методів підвищен-ня конкурентоспроможності тихих вин ТМ «Bolgrad». Для проведення аналізу маркетингової діяльності ПрАТ «Харчовик» та виноробної продукції ТМ «Bolgrad» були використані модель п'яти сил конку-ренції М. Портера, індекс Герфіндаля-Гіршмана для визначення концентрації бізнесу на ринку тихих вин, багатокутник конкурентоспроможності продукції, розрахунок інтегрального показника конкурентоспроможності. Загальний обсяг роботи складає 77 сторінок, з них 67 сторінок основного тексту. Робота містить 10 рисунків, 20 таблиць, список використаних джерел складається з 54 джерел.
- ДокументМаркетингова асортиментна політика ПрАТ "Одесавинпром"(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Сосов, КирилоУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо покращення маркетингової асортиментної політики ПрАТ «Одесавинпром». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади формування маркетингової асортиментної політики в діяльності підприємства; 2. Аналіз маркетингової діяльності ПрАТ «Одесавинпром»; 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо покращення асортиментної політики ПрАТ «Одесавинпром». Метою кваліфікаційної роботи є удосконалення маркетингової асортиментної політики ПрАТ «Одесавинпром». Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів покращення асортиментної політики на ПрАТ «Одесавинпром» з економічним обгрунтуванням пропонуємих маркетингових заходів. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як PEST-аналіз, SWOT-аналіз, аналіз ширини та глибини асортименту, життєвий цикл товару, матриця БКГ. У кваліфікаційній роботі після аналізу факторів маркетингового середовища для ПрАТ «Одесавинпром» було запропоновано для покращення фінансового становища підприємства слід диверсифікувати його товарний портфель. Посилаючись на проведений аналіз для удосконалення товарної політики ПрАТ «Одесавинпром» рекомендова розширити асортимент, шляхом впровадження у виробництво інноваційного продукту з високим вмістом біологічно активних сполук. Із всіх можливих різновидів даної категорії продуктів вирішено зупинити увагу саме на бальзамічному оцті. Робота містить 15 таблиць, 10 рисунків та 40 літературних джерел.
- ДокументФормування асортиментної політики морозива ТМ «Ласунка» ТОВ «Одесахолод»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Орленко, ЛарисаКваліфікаційна робота на тему «Формування асортиментної політики морозива ТМ «Ласунка» ТОВ «Одесахолод» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 89 сторінок, в тому числі 89 сторінок основного тексту. Робота містить 20 таблиць, 21 рисунок, 46 літературних джерел. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є є асортимент морозива ТМ «Ласунка» ТОВ «Одесахолод». Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і практичних проблем, пов'язаних з формуванням асортиментної політики підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є розробити напрямки та конкретні заходи щодо удосконалення асортиментної політики морозива ТМ «Ласунка» ТОВ «Одесахолод», обґрунтувати їх доцільність та економічну ефективність. Основна частина кваліфікаційної роботи присвячена Основна частина кваліфікаційної роботи присвячена дослідженню номенклатури та асортименту ТОВ «Одесахолод» з метою удосконалення асортиментної політики морозива ТМ «Ласунка». Розглянуті сучасні тенденції світового та українського ринку морозива, проаналізована асортиментна політика морозива ТМ «Ласунка» та її основних конкурентів, сформована ієрархія споживчої цінності продукту «морозиво» за моделлю Ф. Котлера, в тому числі стан рівнів продукту морозива Тм «Ласунка». В роботі запропонована концепція нової лінійки алкогольного морозива, дизайн упаковки, маркетингове обґрунтування та зроблено розрахунки ефективності запропонованих заходів.
- ДокументРозробка маркетингової стратегії ресторану «РUBLIC ВEACH СLUB» (м.Одеса)(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Спину, АртурУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо сутності та ролі маркетингової стратегії, її складових елементів та видів, з метою її розробки для ресторану «Рublic Вeach Сlub». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади формування маркетингової стратегії підприємств; 2. Аналіз маркетингової діяльності ресторану «Рublic Вeach Сlub»; 3. Маркетингова стратегія ресторану «Рublic Вeach Сlub». Мета кваліфікаційної роботи: аналіз особливостей формування маркетингової стратегії ресторану «Рublic Вeach Сlub» та розробка заходів з її вдосконалення. Відповідно до мети визначено такі основні завдання: 1. Вивчити теоретичні основи розробки маркетингової стратегії на підприємстві. 2. Провести аналіз маркетингової стратегії ресторану «Рublic Вeach Сlub». 3. Розробити практичні рекомендації щодо формування маркетингової стратегії ресторану «Рublic Вeach Сlub». Об’єктом даного дослідження є ресторан «Рublic Вeach Сlub». Предметом дослідження в кваліфікаційній роботі є процес формування маркетингової стратегії даного ресторану. У процесі роботи було з’ясовано, що ресторану «Рublic Вeach Сlub» необхідно: 1. Організувати доставку їжі додому; 2. Розробити систему знижкових карт та різноманітних акцій; 3. Встановити вітрини для приваблення додаткових клієнтів; 4. Провести ефективну рекламну кампанію. Робота містить 23 рисунка, 23 таблиці, список використаних джерел складається із 33 найменувань.