075-Маркетинг

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 5 з 153
  • Документ
    Впровадження ефективної системи просування сокової продукції ТОВ «Сільпо-Фуд»
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Марцей Єлизавета
    Кваліфікаційна робота спрямована на вирішення актуальних питань, пов'язаних з впровадженням ефективної системи просування сокової продукції та надання практичних рекомендацій для утримання існуючих позицій на ринку. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади формування системи просування продукції до споживачів; 2. Аналіз комунікаційної політики ТОВ «Сільпо-Фуд»; 3. Впровадження системи просування сокової продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» до споживачів. Мета даної кваліфікаційної роботи полягає у розробці рекомендацій щодо впровадження ефективної системи просування сокової продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» до споживачів. Об'єктом дослідження є маркетингова діяльність ТОВ «Сільпо-Фуд» щодо просування сокової продукції. Предметом дослідження є комплекс науково- теоретичних, методичних і прикладних аспектів просування сокової продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» з економічним обґрунтуванням запропонованих маркетингових заходів. Практична значущість роботи полягає в можливості використання отриманих результатів для вдосконалення маркетингової стратегії ТОВ «Сільпо-Фуд» та підвищення ефективності її реалізації.
  • Документ
    Розробка маркетингової стратегії ТОВ «Термінал»
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Слюсаренко Данііл
    У кваліфікаційній роботі розглянуті питання розробки маркетингової стратегії підприємства ТОВ «ТЕРМІНАЛ». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні аспекти розробки маркетингової стратегії підприємства; 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «ТЕРМІНАЛ»; 3. Маркетингова стратегія підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є розробка ефективної маркетингової стратегії ТОВ ""Термінал"", що дає змогу зберегти присутність компанії на ринку логістичних послуг, а також забезпечити її розвиток завдяки диверсифікації бізнесу та створенню додаткових конкурентних переваг. Предмет дослідження - комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів аналізу зовнішніх чинників, що впливають на формування моделі бізнесу конкретного підприємства та його маркетингової стратегії. При вирішенні поставлених завдань застосовувались методи аналізу і синтезу отриманої інформації, проведення PESTEL-аналізу, розробка SWOT-аналізу та комплекс маркетингу «4Р». Під час написання кваліфікаційної роботи. як метод дослідження, використовували метод системного підходу. На основі результатів дослідження було розроблено маркетингові інструменти, що створили умови для входження компанії в ринок зернотрейду і забезпечили приплив фінансових коштів для будівництва комплексу з очищення та сушіння зерна. Практична апробація одного с маркетингових інструментів, а саме SMM, була викладена на VI Всеукраїнській студентській науково-практичній конференції (ОНТУ, 17-18 квітня 2024 р.). Тема доповіді: «Механізм впливу SMM на структуру продажів у бізнесі». Робота містить 17 таблиць, 10 рисунків та 51 літературне джерело.
  • Документ
    Розробка маркетингової стратегії інтернет-провайдера «ЛІМАНЕТ»
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Веселовська Анастасія
    АНОТАЦІЯ до кваліфікаційної роботи СВО «бакалавр» здобувачки Веселовської А.Д. Кваліфікаціцна робота присвячена розробці маркетингової стратегії для інтернет-провайдера «ЛІМАНЕТ». Маркетингова стратегія є ключовим інструментом управління підприємством, який допомагає підприємствам досягти конкурентних переваг і збільшити свою клієнтську базу. У даній кваліфікаційній роботі бакалавра розглядається процес розробки маркетингової стратегії для інтернет-провайдера «ЛІМАНЕТ». Робота складається з трьох розділів, кожен з яких детально розглядає ключові аспекти формування та впровадження стратегії маркетингу: • Розділ 1. Теоретичні засади формування маркетингової стратегії підприємств • Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності інтернет-провайдера ""ЛІМАНЕТ"" • Розділ 3. Маркетингова стратегія підприємства інтернет-провайдера ""ЛІМАНЕТ"" Метою кваліфікайної роботи є розробка інтегрованої маркетингової стратегії для інтернет-провайдера ""ЛІМАНЕТ"", спрямованої на підвищення його конкурентоспроможності, розширення клієнтської бази та підвищення рівня задоволення клієнтів. Об’єктом досліджень кваліфікайної роботи є маркетингова діяльність інтернет-провайдера ""Ліманет"", включаючи його стратегічне планування, просування на ринку, комунікації з клієнтами та конкурентний аналіз. Для отримання результатів досліджень і досягення поставленної мети будуть використані такі методи як: PEST-аналіз, аналіз поведінки споживачів, SWOT-аналіз, а також методи стратегічного планування. У результаті проведеного дослідження встановлено, що успішність інтернет-провайдера «ЛІМАНЕТ» на ринку залежить від розробки та впровадження ефективної маркетингової стратегії, яка враховує специфіку його діяльності та конкурентне оточення.
  • Документ
    Розробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності круасанів ТМ «Премія» для ТОВ «Сільпо-Фуд»
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Бондар Данііл
    У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо забезпечення стійкого розвитку підприємств в умовах зростаючої конкуренції. Розробка і реалізація маркетингових методів для зміцнення ринкових позицій та задоволення потреб споживачів дозволить ТОВ «Сільпо-Фуд» підвищити конкурентоспроможність круасанів ТМ «Премія». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади підвищення конкурентоспроможності продукції; 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд»; 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингових методів, які сприятимуть підвищенню конкурентоспроможності круасанів ТМ «Премія». Об'єктом дослідження є маркетингова діяльність ТМ «Премія» ТОВ «Сільпо-Фуд» на ринку хлібобулочних виробів. Предметом дослідження роботи є маркетингові методи підвищення конкурентоспроможності круасанів. Для досягнення поставленої мети та вирішення завдань дослідження будуть використані такі методи: аналіз та синтез, порівняльний аналіз, маркетингові дослідження (анкетування, опитування), SWOT-аналіз, методи стратегічного планування. Результати даного дослідження можуть бути використані ТМ «Премія» для покращення маркетингових стратегій та підвищення конкурентоспроможності своєї продукції на ринку. Запропоновані методи та рекомендації також можуть бути корисними для інших компаній хлібобулочної галузі, що прагнуть підвищити ефективність своєї маркетингової діяльності.
  • Документ
    Розробка стратегії інтернет-просування продукції ПрАТ «Одеський коньячний завод»
    (ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) ПАВЛІЧЕНКО Олександр
    АНОТАЦІЯ до кваліфікаційної роботи СВО «бакалавр» здобувача Павліченко О.О. Кваліфікаційна робота присвячена розробці маркетингової інтернет стратегії для ПрАТ «Одеський коньячний завод». Маркетингова інтернет-стратегія є ключовим інструментом для просування в інтернеті, який допомагає підприємствам досягти конкурентних переваг і збільшити свою клієнтську базу, завдяки інтернету. У даній кваліфікаційній роботі бакалавра розглядається процес розробки маркетингової стратегії для ПрАТ «Одеський коньячний завод». Робота складається з трьох розділів, кожен з яких детально розглядає ключові аспекти формування та впровадження стратегії маркетингу: - Розділ 1. Теоретичні засади формування маркетингової стратегії підприємств - Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності ПрАТ «Одеський коньячний завод» та його конкурентів - Розділ 3. Маркетингова інтернет-стратегія підприємства ПрАТ «Одеський коньячний завод» Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингової інтернет- стратегії для ПрАТ «Одеський коньячний завод», спрямованої на підвищення його конкурентоспроможності, розширення клієнтської бази та підвищення рівня задоволення клієнтів. Об’єктом досліджень кваліфікаційної роботи є маркетингова діяльність ПрАТ «Одеський коньячний завод» та його конкурентів, включаючи його стратегічне планування, просування на ринку, комунікації з клієнтами та конкурентний аналіз. Для отримання результатів досліджень і досягнення поставленої мети будуть використані такі методи як: PEST-аналіз, аналіз аудиторії, аналіз веб-сайту та соціальний мереж, SWOT-аналіз, а також методи стратегічного планування. У результаті проведеного дослідження встановлено, що успішність ПрАТ «Одеський коньячний завод» на ринку залежить від розробки та впровадження ефективної маркетингової інтернет стратегії, яка враховує специфіку його діяльності та конкурентне оточення.