Переглянути
Нові надходження
- ДокументРозробка маркетингової стратегії борошномельно-круп'яної продукції (ФОП Кочубей І.В.)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2025) Кочубей АннаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо розробки маркетингової стратегії ФОП «Кочубей І.В.», обґрунтуванні її необхідності та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних та практичних аспектів розробки маркетингової стратегії на підставі аналізу мікро-, макросередовища ФОП «Кочубей І.В.» Об’єктом кваліфікаційної роботи є процес розробки маркетингової стратегії ФОП «Кочубей І.В.» Предметом стратегічні аспекти організації і планування маркетингової стратегії ФОП «Кочубей І.В.» Для проведення аналізу маркетингової діяльності ФОП «Кочубей І.В.» були використані метод PESTEL-аналізу для впливу зовнішніх факторів на підприємство, модель п'яти сил конкуренції М. Портера, матриця McKinsey/GE, SWOT-аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища, матриця «товар-ринки» за І. Ансоффом для розробки стратегії підприємства. Загальний обсяг роботи складає 108 сторінок, з них 95 сторінок основного тексту. Робота містить 17 рисунків, 26 таблиць, список використаних джерел складається з 56 джерел.
- ДокументРозробка товарно-ринкової стратегії в сегменті «ковбасні вироби» для ТОВ «Сільпо-Фуд»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2025) Кол АлінаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання розробки товарно-ринкової стратегії в сегменті «ковбасні вироби» ТОВ «Сільпо Фуд». Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування та розробка рекомендацій щодо удосконалення товарно-ринкової стратегії ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті ковбасних виробів з урахуванням сучасних ринкових тенденцій, результатів внутрішнього аналізу та застосування стратегічних моделей. Об'єктом дослідження виступає діяльність підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд» у контексті управління товарною політикою та ринковим позиціонуванням у межах сегмента «ковбасні вироби». Предметом дослідження є процес формування та реалізації товарно-ринкової стратегії в сегменті «ковбасні вироби», що забезпечують досягнення поставлених цілей. Для проведення аналізу дослідження номенклатури та асортименту ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті «ковбасні вироби» та розробки стратегічних рішень були використані метод PESTEL-аналізу для впливу зовнішніх факторів на підприємство, метод побудови життєвого циклу товарного асортименту, АВС-XYZ-аналіз, матриця McKinsey/GE, матриця «товар-ринки» за І. Ансоффом для розробки стратегії підприємства.
- ДокументРозробка маркетингової стратегії сегменті «макаронні вироби» для ТОВ «Сільпо-Фуд»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2025) Мінчева МаринаУ кваліфікаційній роботі розглянуто питання формування маркетингової стратегії у сегменті макаронної продукції ТОВ «Сільпо-Фуд», обґрунтовано необхідність її вдосконалення та доцільність реалізації. Кваліфікаційна робота включає вступ, три розділи, висновки та пропозиції, список використаних джерел і додатки. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингової стратегії у сегменті макаронної продукції ТОВ «Сільпо-Фуд». Об’єктом дослідження виступає маркетингова діяльність ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті макаронної продукції. Предметом дослідження є процес формування маркетингових стратегій у сегменті макаронної продукції для ТОВ «Сільпо-Фуд». Під час виконання випускної кваліфікаційної роботи було застосовано такі методи дослідження: методи стратегічного аналізу – SWOT-аналіз, PESTEL-аналіз; методи синтезу й аналізу, статистичні методи, а також методи графічного представлення результатів – у вигляді таблиць і графіків. Загальний обсяг роботи становить 70 сторінок, з яких 62 сторінки – основний текст. Робота містить 31 рисунок, 14 таблиць, а список використаних джерел налічує 21 найменування.
- ДокументРозробка маркетингової стратегії благодійної організації «ЮА КОІН»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2025) Ємельянов ЄвгенійКваліфікаційна робота присвячена розробці маркетингової стратегії для благодійної організації «ЮА КОІН». Маркетингова стратегія є важливим інструментом розвитку благодійних організацій, оскільки дозволяє ефективно залучати нових донорів, партнерів, волонтерів та формувати позитивний імідж організації у суспільстві. У даній кваліфікаційній роботі бакалавра розглядається процес створення комплексної маркетингової стратегії для благодійної організації «ЮА КОІН». Робота складається з трьох розділів, кожен з яких детально висвітлює основні аспекти формування та реалізації маркетингової стратегії: Розділ 1. Теоретичні основи формування маркетингової стратегії для неприбуткових організацій. Розділ 2. Аналіз діяльності благодійної організації «ЮА КОІН» та її зовнішнього середовища Розділ 3. Розробка маркетингової стратегії благодійної організації «ЮА КОІН» Метою кваліфікаційної роботи є розробка ефективної маркетингової стратегії для благодійної організації «ЮА КОІН», яка дозволить зміцнити її позиції в благодійному середовищі, розширити мережу партнерів і донорів, підвищити рівень довіри громадськості та збільшити обсяги благодійної діяльності. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність благодійної організації «ЮА КОІН» у контексті її стратегічного розвитку, позиціонування, комунікаційної взаємодії з цільовими аудиторіями та аналізу конкурентного середовища. Для досягнення поставленої мети у роботі використано такі методи: PEST-аналіз, аналіз цільової аудиторії, аналіз інформаційних каналів, SWOT- аналіз, методи стратегічного планування, а також сучасні інструменти цифрового маркетингу. У результаті проведеного дослідження встановлено, що ефективна маркетингова стратегія дозволяє благодійній організації «ЮА КОІН» підвищити свою видимість, залучити нових учасників до благодійної діяльності та досягти сталого розвитку в умовах сучасного конкурентного середовища.
- ДокументМаркетингова стратегія сталого розвитку у розробці альтернативних проектів виробництва морозива(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2025) Мельникова ОльгаУ кваліфікаційній роботі розглянуті науково-теоретичні основи формування маркетингових стратегій та прикладні аспекти реалізації стратегії сталого розвитку для підприємства молокопереробної галузі. Висвітлено питання щодо сутності та класифікації маркетингових стратегій, особливостей маркетингового стратегічного планування в підприємстві, результати аналізу діяльності та конкурентного середовища ТОВ «Гормолзавод», здійснено обґрунтування проєкту будівництва фабрики морозива та маркетингових стратегій сталого розвитку для нового виробництва. Метою кваліфікаційної роботи є розробка та обґрунтування маркетингової стратегії сталого розвитку для альтернативного проєкту виробництва морозива на прикладі ТОВ «Гормолзавод» з урахуванням ринкових можливостей, конкурентного середовища та потенціалу підприємства з будівництвом фабрики морозива в м. Балта. Об’єктом дослідження виступає діяльність ТОВ «Гормолзавод» у сфері стратегічного маркетингового планування, розвитку нових напрямів виробництва на прикладі реалізації проєкту будівництва фабрики морозива. Предметом дослідження є теоретичні та практичні засади розробки маркетингової стратегії сталого розвитку підприємства, зокрема у сфері просування альтернативних проектів виробництва морозива, та оцінка їх ефективності. Методи наукових досліджень: дослідження здійснене на основі системного підходу з використанням загальнонаукових та маркетингових методів дослідження (модель п’яти конкурентних сил М. Портера, матриця МакКінсі, STP-модель (сегментація, таргетинг, позиціонування). Розрахунково-конструктивний метод та прогнозно-економічні розрахунки застосовані для оцінки ефективності проєкту.