Переглянути
Нові надходження
Зараз показуємо 1 - 5 з 154
- ДокументРозробка маркетингових методів підвищення конкурентоздатності морозива ТМ «Премія» для ТОВ «Сільпо-Фуд»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Тернова ОленаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання розробки маркетингових методів підвищення конкурентоздатності морозива ТМ «Премія» для ТОВ «Сільпо-Фуд». Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингових методів підвищення конкурентоздатності морозива ТМ «Премія» для ТОВ «СільпоФуд». Об'єктом дослідження даної кваліфікаційної роботи є діяльність ТОВ «Сільпо-Фуд», асортимент морозива, який реалізуються в роздрібній торговельній мережі та морозиво ТМ «Премія». Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних та прикладних аспектів розробки маркетингових методів щодо підвищення конкурентоздатності морозиво ТМ «Премія» для ТОВ «Сільпо-Фуд». Для проведення аналізу дослідження конкурентного середовища ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті морозива та розробки маркетингових методів були використані метод PESTEL-аналізу для впливу зовнішніх факторів на підприємство, модель п'яти сил конкуренції М. Портера, карта стратегічних груп конкурентів, позиціонування торгових марок, матриця «товар-ринки» за І. Ансоффом для розробки стратегічних рішень. Загальний обсяг роботи складає 96 сторінок, з них 81 сторінки основного тексту. Робота містить 25 рисунків, 19 таблиць, список використаних джерел складається з 75 джерел.
- ДокументВпровадження ефективної системи просування сокової продукції ТОВ «Сільпо-Фуд»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Марцей ЄлизаветаКваліфікаційна робота спрямована на вирішення актуальних питань, пов'язаних з впровадженням ефективної системи просування сокової продукції та надання практичних рекомендацій для утримання існуючих позицій на ринку. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади формування системи просування продукції до споживачів; 2. Аналіз комунікаційної політики ТОВ «Сільпо-Фуд»; 3. Впровадження системи просування сокової продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» до споживачів. Мета даної кваліфікаційної роботи полягає у розробці рекомендацій щодо впровадження ефективної системи просування сокової продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» до споживачів. Об'єктом дослідження є маркетингова діяльність ТОВ «Сільпо-Фуд» щодо просування сокової продукції. Предметом дослідження є комплекс науково- теоретичних, методичних і прикладних аспектів просування сокової продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» з економічним обґрунтуванням запропонованих маркетингових заходів. Практична значущість роботи полягає в можливості використання отриманих результатів для вдосконалення маркетингової стратегії ТОВ «Сільпо-Фуд» та підвищення ефективності її реалізації.
- ДокументРозробка маркетингової стратегії ТОВ «Термінал»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Слюсаренко ДаніілУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання розробки маркетингової стратегії підприємства ТОВ «ТЕРМІНАЛ». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні аспекти розробки маркетингової стратегії підприємства; 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «ТЕРМІНАЛ»; 3. Маркетингова стратегія підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є розробка ефективної маркетингової стратегії ТОВ ""Термінал"", що дає змогу зберегти присутність компанії на ринку логістичних послуг, а також забезпечити її розвиток завдяки диверсифікації бізнесу та створенню додаткових конкурентних переваг. Предмет дослідження - комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів аналізу зовнішніх чинників, що впливають на формування моделі бізнесу конкретного підприємства та його маркетингової стратегії. При вирішенні поставлених завдань застосовувались методи аналізу і синтезу отриманої інформації, проведення PESTEL-аналізу, розробка SWOT-аналізу та комплекс маркетингу «4Р». Під час написання кваліфікаційної роботи. як метод дослідження, використовували метод системного підходу. На основі результатів дослідження було розроблено маркетингові інструменти, що створили умови для входження компанії в ринок зернотрейду і забезпечили приплив фінансових коштів для будівництва комплексу з очищення та сушіння зерна. Практична апробація одного с маркетингових інструментів, а саме SMM, була викладена на VI Всеукраїнській студентській науково-практичній конференції (ОНТУ, 17-18 квітня 2024 р.). Тема доповіді: «Механізм впливу SMM на структуру продажів у бізнесі». Робота містить 17 таблиць, 10 рисунків та 51 літературне джерело.
- ДокументРозробка маркетингової стратегії інтернет-провайдера «ЛІМАНЕТ»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Веселовська АнастасіяАНОТАЦІЯ до кваліфікаційної роботи СВО «бакалавр» здобувачки Веселовської А.Д. Кваліфікаціцна робота присвячена розробці маркетингової стратегії для інтернет-провайдера «ЛІМАНЕТ». Маркетингова стратегія є ключовим інструментом управління підприємством, який допомагає підприємствам досягти конкурентних переваг і збільшити свою клієнтську базу. У даній кваліфікаційній роботі бакалавра розглядається процес розробки маркетингової стратегії для інтернет-провайдера «ЛІМАНЕТ». Робота складається з трьох розділів, кожен з яких детально розглядає ключові аспекти формування та впровадження стратегії маркетингу: • Розділ 1. Теоретичні засади формування маркетингової стратегії підприємств • Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності інтернет-провайдера ""ЛІМАНЕТ"" • Розділ 3. Маркетингова стратегія підприємства інтернет-провайдера ""ЛІМАНЕТ"" Метою кваліфікайної роботи є розробка інтегрованої маркетингової стратегії для інтернет-провайдера ""ЛІМАНЕТ"", спрямованої на підвищення його конкурентоспроможності, розширення клієнтської бази та підвищення рівня задоволення клієнтів. Об’єктом досліджень кваліфікайної роботи є маркетингова діяльність інтернет-провайдера ""Ліманет"", включаючи його стратегічне планування, просування на ринку, комунікації з клієнтами та конкурентний аналіз. Для отримання результатів досліджень і досягення поставленної мети будуть використані такі методи як: PEST-аналіз, аналіз поведінки споживачів, SWOT-аналіз, а також методи стратегічного планування. У результаті проведеного дослідження встановлено, що успішність інтернет-провайдера «ЛІМАНЕТ» на ринку залежить від розробки та впровадження ефективної маркетингової стратегії, яка враховує специфіку його діяльності та конкурентне оточення.
- ДокументРозробка маркетингових методів підвищення конкурентоспроможності круасанів ТМ «Премія» для ТОВ «Сільпо-Фуд»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Бондар ДаніілУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо забезпечення стійкого розвитку підприємств в умовах зростаючої конкуренції. Розробка і реалізація маркетингових методів для зміцнення ринкових позицій та задоволення потреб споживачів дозволить ТОВ «Сільпо-Фуд» підвищити конкурентоспроможність круасанів ТМ «Премія». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади підвищення конкурентоспроможності продукції; 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд»; 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингових методів, які сприятимуть підвищенню конкурентоспроможності круасанів ТМ «Премія». Об'єктом дослідження є маркетингова діяльність ТМ «Премія» ТОВ «Сільпо-Фуд» на ринку хлібобулочних виробів. Предметом дослідження роботи є маркетингові методи підвищення конкурентоспроможності круасанів. Для досягнення поставленої мети та вирішення завдань дослідження будуть використані такі методи: аналіз та синтез, порівняльний аналіз, маркетингові дослідження (анкетування, опитування), SWOT-аналіз, методи стратегічного планування. Результати даного дослідження можуть бути використані ТМ «Премія» для покращення маркетингових стратегій та підвищення конкурентоспроможності своєї продукції на ринку. Запропоновані методи та рекомендації також можуть бути корисними для інших компаній хлібобулочної галузі, що прагнуть підвищити ефективність своєї маркетингової діяльності.