D5 (075)-Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд D5 (075)-Маркетинг за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 109
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументDigital-маркетинг в системі комунікаційної діяльності ПрАТ «Одеський коньячний завод»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Явішева ВікторіяУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання удосконалення digital-стратегії просування продукції коньячного заводу. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади формування стратегії digital-комунікацій підприємства; 2. Аналіз маркетингової діяльності ПрАТ «Одеський коньячний завод»; 3. Удосконалення digital-стратегії просування продукції ПрАТ «Одеський коньячний завод». Метою кваліфікаційної роботи є дослідження digital-маркетингу в системі комунікаційної діяльності ПрАТ «Одеський коньячний завод». Предметом дослідження роботи є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів удосконалення digital-стратегії продукції ПрАТ «Одеський коньячний завод» з економічним обґрунтуванням запропонованих маркетингових заходів. При вирішенні поставлених завдань застосовувались такі методи, як PEST-аналіз, SWOT-аналіз, аналіз витрат, метод експертних оцінок, середньоквадратичне відхилення, метод медіан. У кваліфікаційній роботі після аналізу маркетингового середовища ПрАТ «Одеський коньячний завод» були розроблені пропозиції щодо удосконалення digital-стратегії просування продукції ТМ «Шустов», розроблено проєкт заходів та проведено оцінку його ефективності. Робота містить 15 таблиць, 1 рисунок та 40 літературних джерел.
- ДокументАналіз функціонування та вдосконалення заходів і засобів стимулювання збуту ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті снекової продукції.(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Юрій ІванАНОТАЦІЯ Кваліфікаційна робота присвячена аналізу функціонування та вдосконалення заходів і засобів стимулювання збуту ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті снекової продукції. Аналіз функціонування та вдосконалення заходів стимулювання збуту є дуже актуальною в сучасному бізнес-середовищі. Збут є ключовою складовою успішної комерційної діяльності будь-якої компанії. Ефективні заходи стимулювання збуту допомагають підвищити обсяги продажів, залучити нових клієнтів та зберегти вже існуючу клієнтську базу. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, а також списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є розробка теоретичних положень і методичних рекомендацій щодо вдосконалення заходів стимулювання збуту на підприємстві ТОВ «Сільпо-Фуд» (м. Одеса). Об’єктом дослідження є компанія ТОВ «Сільпо-Фуд». Предметом кваліфікаційної роботи виступають теоретичні основи, науково-методичні засади, і моделі аналізу та практичні заходи щодо удосконалення стимулювання збуту на підприємстві. У вступі розкрито актуальність та практична цінність обраної теми. Визначено основну мету та завдання, а також об'єкт та предмет дослідження. Також були вказані методики, які будуть використані під час проведення дослідження. Для проведення аналізу маркетингової діяльності компанії ТОВ "Сільпо-Фуд" були використані такі методи: PEST-аналіз для визначення зовнішніх факторів, що впливають на компанію; матриця McKinsey/GE; SWOT-аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища. Перший розділ присвячений теоретичним основам маркетингової діяльності та особливостям застосування інструментів мерчандайзингу для снекової продукції. У другому розділі надана загальна характеристика ТОВ «Сільпо-Фуд». Проведено аналіз засобів стимулювання збуту ТОВ «Сільпо-Фуд» (м.Одеса) та найближчого конкурента. Дослідженно чинники мерчандайзингу, що впливають на збут снекової продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» У третьому розділі вказано розроблено пропозиції і заходи мерчандайзингу щодо збільшення збуту снекової продукції, ТОВ «Сільпо-Фуд» (м. Одеса) У висновках та пропозиціях узагальнено результати маркетингового дослі-дження. Ключові слова: маркетингова діяльність, маркетингова стратегія, засоби стимулювання збуту, заходи мерчандайзингу, реклама.
- ДокументАналіз функціонування та вдосконалення заходів і засобів стимулювання збуту ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті твердих сирів(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Водовський МикитаАктуальність теми обумовлена тим, що ефективної роботи будь-якого підприємства необхідно постійно працювати над маркетинговою програмою, зокрема стимулювати збут, аби не лише утримувати наявних споживачів, а й залучати нових. Мета кваліфікаційної роботи – розробка заходів стимулювання збуту ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті твердих сирів. Об’єктом дослідження є підприємство ТОВ «Сільпо-Фуд». Предметом кваліфікаційної роботи виступають теоретичні основи, науково-методичні засади, і моделі аналізу та практичні заходи щодо удосконалення стимулювання збуту на підприємстві. У вступі розкрито актуальність та практична цінність обраної теми. Визначено основну мету та завдання, а також об'єкт та предмет дослідження. Також були вказані методики, які будуть використані під час проведення дослідження. Для проведення аналізу маркетингової діяльності компанії ТОВ ""Сільпо-Фуд"" були використані такі методи: PEST-аналіз для визначення зовнішніх факторів, що впливають на компанію. Перший розділ присвячений теоретичним основам маркетингової діяльності та особливостям застосування інструментів мерчандайзингу для сегменту твердих сирів. У другому розділі надана загальна характеристика ТОВ «Сільпо-Фуд». Проведено аналіз засобів стимулювання збуту ТОВ «Сільпо-Фуд» (м.Одеса) та його конкурентів. Дослідженно чинники мерчандайзингу, що впливають на збут твердих сирів ТОВ «Сільпо-Фуд» У третьому розділі вказано розроблено пропозиції і заходи мерчандайзингу щодо збільшення збуту твердих сирів, ТОВ «Сільпо-Фуд» (м. Одеса) У висновках та пропозиціях узагальнено результати маркетингового дослідження.
- ДокументАсортиментна політика ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті «кава розчинна»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Самойлова, Дар’яУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо удосконалення асортиментної політики ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті кава розчинна. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади управління асортиментом та якістю продукції; 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд»; 3. Розробка управлінських рішень щодо удосконалення товарного асортименту ТОВ «Сільпо-Фуд». Метою кваліфікаційної роботи є удосконалення асортиментної політики ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті кава розчинна. Предметом дослідження є комплекс наукових, теоретичних, методичних та прикладних аспектів формування маркетингової товарної політики ТОВ «Сільпо-Фуд» та управління асортиментом кавової продукції ТМ «Премія». При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як системний, порівняльний та ретроспективний аналіз, анкетування, багатокутник конкурентоспроможності, інтегральний показник конкурентоспроможності. У кваліфікаційній роботі за результатами проведеного дослідження маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд» та маркетингового дослідження споживачів розчинної кавової продукції вважаємо доцільним впровадження заходів щодо оптимізації товарного асортименту підприємства шляхом впровадження нової продукції у сегменті кавових міксів ТМ «Премія», запропонувавши новий вид продукції, який буде мате явні конкурентні переваги у порівнянні з конкурентами та краще задовольнить вимоги споживачів.
- ДокументВпровадження ефективної системи просування сокової продукції ТОВ «Сільпо-Фуд»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Марцей ЄлизаветаКваліфікаційна робота спрямована на вирішення актуальних питань, пов'язаних з впровадженням ефективної системи просування сокової продукції та надання практичних рекомендацій для утримання існуючих позицій на ринку. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади формування системи просування продукції до споживачів; 2. Аналіз комунікаційної політики ТОВ «Сільпо-Фуд»; 3. Впровадження системи просування сокової продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» до споживачів. Мета даної кваліфікаційної роботи полягає у розробці рекомендацій щодо впровадження ефективної системи просування сокової продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» до споживачів. Об'єктом дослідження є маркетингова діяльність ТОВ «Сільпо-Фуд» щодо просування сокової продукції. Предметом дослідження є комплекс науково- теоретичних, методичних і прикладних аспектів просування сокової продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» з економічним обґрунтуванням запропонованих маркетингових заходів. Практична значущість роботи полягає в можливості використання отриманих результатів для вдосконалення маркетингової стратегії ТОВ «Сільпо-Фуд» та підвищення ефективності її реалізації.
- ДокументВпровадження ефективної системи управління асортиментом і якістю товарів ТОВ «Сільпо Фуд» в сегменті шоколаду(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Краснянський ГлібКваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади управління асортиментом та якістю продукції. 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд». 3. Розробка управлінських рішень щодо удосконалення товарного асортименту ТОВ «Сільпо-Фуд». Метою кваліфікаційної роботи є розробка пропозицій щодо удосконалення системи управління асортиментом і якістю товарів ТОВ «Сільпо Фуд» в сегменті шоколаду. Предметом роботи є процес впровадження ефективної системи управління асортиментом та якістю продукції в діяльність ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті шоколаду. Дослідження включає аналіз існуючих систем управління асортиментом та якістю в ТОВ «Сільпо Фуд», виявлення їхніх переваг і недоліків. Далі у роботі детально розглядаються методи та інструменти, які можна використовувати для вдосконалення управління асортиментом та контролю якості продукції, зокрема у сегменті шоколадних виробів. Особлива увага приділяється впровадженню сучасних технологій управління, таких як системи автоматизованого контролю якості, програмне забезпечення для аналізу попиту та прогнозування продажів, а також методи вдосконалення процесів логістики та постачання. Дослідження також включає аналіз ринкових тенденцій у сегменті шоколадних виробів, враховуючи вимоги споживачів до якості та різноманітності асортименту. На основі зібраної інформації пропонуються конкретні рекомендації з впровадження ефективної системи управління асортиментом і якістю товарів у ТОВ «Сільпо Фуд», спрямовані на підвищення конкурентоспроможності компанії та задоволення потреб споживачів. Дослідження показало, що ефективне впровадження сучасних технологій управління може значно покращити процеси контролю якості, забезпечити оптимальне управління асортиментом та підвищити задоволеність клієнтів продукцією компанії. Аналіз ринкових тенденцій показав, що споживачі все більше звертають увагу на якість та різноманітність товарів у сегменті шоколаду, тому підвищення якості та розширення асортименту може сприяти збільшенню конкурентоспроможності компанії. Пропозиції та рекомендації, розроблені на основі результатів дослідження, спрямовані на практичне впровадження в компанії, з метою досягнення оптимального результату.
- ДокументКомплексна кваліфікаційна робота: "Маркетингове дослідження ринку морозива з метою впровадження нового продукту на ТОВ "ГОРМОЛЗАВОД №1""(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Іванцова, ВалентинаАНОТАЦІЯ до кваліфікаційної роботи СВО «Бакалавр» студентки Іванцової В.Ю. У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо стану і перспектив ринку морозива, обґрунтування необхідності впровадження інноваційного товару, розробки гіпотез стратегії виведення нового товару на ринок та доцільності побудови нового цеху. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження ринку морозива та розробка гіпотези стратегії виведення нового товару на ринок Об’єктом дослідження виступає ринок морозива України та маркетингова діяльність ТОВ «Гормолзавод» Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні засади прийняття стратегічних маркетингових рішень на обраному ринку. Для проведення маркетингове дослідження та розробки стратегій були використані модель Котлера «5 рівнів товару», індекс Херфіндаля-Хіршмана, PEST-аналіз, SWOT-аналіз, модель п’яти конкурентних сил М. Портера, анкетування, матриця конкуренції М. Портера, матриця Ансоффа. Загальний обсяг роботи складає 85 сторінок, з них 80 сторінок основного тексту. Робота містить 14 рисунків, 29 таблиць, список використаних джерел складається з 43 джерел.
- ДокументМаркетингова асортиментна політика ПрАТ "Одесавинпром"(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Сосов, КирилоУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо покращення маркетингової асортиментної політики ПрАТ «Одесавинпром». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади формування маркетингової асортиментної політики в діяльності підприємства; 2. Аналіз маркетингової діяльності ПрАТ «Одесавинпром»; 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо покращення асортиментної політики ПрАТ «Одесавинпром». Метою кваліфікаційної роботи є удосконалення маркетингової асортиментної політики ПрАТ «Одесавинпром». Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів покращення асортиментної політики на ПрАТ «Одесавинпром» з економічним обгрунтуванням пропонуємих маркетингових заходів. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як PEST-аналіз, SWOT-аналіз, аналіз ширини та глибини асортименту, життєвий цикл товару, матриця БКГ. У кваліфікаційній роботі після аналізу факторів маркетингового середовища для ПрАТ «Одесавинпром» було запропоновано для покращення фінансового становища підприємства слід диверсифікувати його товарний портфель. Посилаючись на проведений аналіз для удосконалення товарної політики ПрАТ «Одесавинпром» рекомендова розширити асортимент, шляхом впровадження у виробництво інноваційного продукту з високим вмістом біологічно активних сполук. Із всіх можливих різновидів даної категорії продуктів вирішено зупинити увагу саме на бальзамічному оцті. Робота містить 15 таблиць, 10 рисунків та 40 літературних джерел.
- ДокументМаркетингова асортиментна політика ФОП Щіпун Р.С. (клініка «Тарус») та шляхи її удосконалення(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Блануца, Олена ЕдуардівнаРобота на тему «Маркетингова асортиментна політика ФОП Щіпун Р.С. (клініка «Тарус») та шляхи її удосконалення» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій і списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 70 сторінок, з них 62 сторінки основного тексту. Робота містить 7 рисунків, 9 таблиць, список використаних джерел складається із 75 найменувань. Мета кваліфікаційної роботи - проаналізувати теоретичні концепції маркетингової асортиментної політики та запропонувати методи з її удосконалення для ФОП Щіпун Р.С. (клініка «Тарус»). Об’єктом дослідження є процес управління асортиментом в ФОП Щіпун Р.С. (клініка «Тарус»). Предметом дослідження – маркетингова діяльність стосовно асортименту на ринку офтальмологічних послуг. Джерелами інформації для написання роботи по темі послужили базова навчальна література, фундаментальні теоретичні праці найбільших мислителів у розглянутій області, результати практичних досліджень вітчизняних і зарубіжних авторів, проведене нами анкетування та його аналіз, статті та огляди у спеціалізованих та періодичних виданнях, присвячених тематиці розробки маркетингової асортиментної політки, довідкова література, інші актуальні джерела інформації.
- ДокументМаркетингова асортиментна політикаТОВ "Сільпо Фуд" у сегменті рослинного молока(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Маринюк, МаринаОбгрунтовано теоретичні засади та методичні підходи до маркетингового дослідження асортиментної політики торговельного підприємства, проаналізовано стан ринку рослинного молока, асортимент рослинного молока в торговельній мережі ТОВ "Сільпо Фуд", запропоновано заходи з удосконалення асортиментної маркетингової політики у сегменті рослинного молока.
- ДокументМаркетингова комунікаційна політика ПП «Добриня» і напрями її вдосконалення(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Вівчар, ОленаАктуальність теми обумовлена тим, що найважливішим серед маркетингових інструментів задля збереження та засобом зміцнення наявних ринкових позицій є реалізація ним ефективної комунікаційної політики, основним елементом якої є маркетингові комунікації, їх формування та розвиток. Реалізація маркетингових комунікацій має відбуватися за чіткою програмою та у відповідності до стратегії і цілей підприємства, його маркетингового плану. Метою дипломної роботи є дослідження, аналіз та вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій та просування товарів на основі аналізу діяльності Приватного підприємства (ПП) «Добриня». Для досягнення цієї мети необхідно вирішити наступні завдання: 1. Охарактеризувати комплекс маркетингових комунікацій та просування товарів та його необхідність у функціонуванні підприємства; 2. Проаналізувати комплекс маркетингових комунікацій на приватному підприємстві «Добриня»; 3. Визначити шляхи вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій підприємства. Об’єктом кваліфікаційної роботи було обрано приватне підприємство «Добриня». Предметом дослідження у курсовій роботі є теоретико-методологічні основи маркетингової комунікативної політики.
- ДокументМаркетингова комунікаційна політика підприємства та напрямки її вдосконалення ПрАТ «Одеський коньячний завод»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Пономаренко ОлександрАНОТАЦІЯ Тема: Маркетингова комунікаційна політика підприємства та напрямки її вдосконалення ПрАТ «Одеський коньячний завод» Спеціальність: 075 «Маркетинг» Освітньо-професійна програма: Маркетинг Випускник за СВО «Бакалавр»: Пономаренко Олександр Євгенович Керівник: старший викладач Євтушок Ольга Василівна Актуальність теми обумовлена тим, що стабільне функціонування підприємства забезпечує тісний зв’язок між споживачами та продукцією, яке виробляє певне підприємство. Мета кваліфікаційної роботи – розробка маркетингової комунікаційної політики для підтримки зв’язку зі споживачем та збільшення прибутку. До завдань роботи, що виконувались для досягнення поставленої мети, відносяться: визначити сутність та роль маркетингової комунікаційної політики в діяльності підприємства; охарактеризувати методи оцінки ефективності маркетингової комунікаційної діяльності підприємства; визначити вплив маркетингових комунікацій на формування іміджу компанії; надати загальну характеристику підприємства; охарактеризувати маркетингову діяльність підприємства; проаналізувати маркетингову комунікаційну політику підприємства та конкурентів; розробити елементи маркетингової комунікаційної політики; розробити проект заходів щодо реалізації маркетингової комунікаційної політики; обгрунтувати ефективність реалізації комунікаційної політики.
- ДокументМаркетингова комунікаційна політика ФОП Павлов Р.В. та шляхи її удосконалення(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Кошкодан, Євгенія ГеннадіївнаКваліфікаційна робота на тему «Маркетингова комунікаційна політика ФОП Павлов Р.В. та шляхи її удосконалення» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій і списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 70 сторінок, з них 65 сторінок основного тексту. Робота містить 13 рисунків, 5 таблиць, список використаних джерел складається із 44 найменувань. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження комунікаційної політики, що застосовується на ринку косметичних засобів на прикладі ФОП Павлов Р.В. та розробка шляхів її вдосконалення. Предмет дослідження – комунікаційна діяльність підприємця на ринку косметичних засобів. Об’єкт дослідження – методи просування продукції, зворотного зв’язку зі споживачами косметичної продукції ТМ «Kodi professional». Для проведення аналізу комунікаційної політики ФОП Павлов Р.В. на прикладі продукції ТМ «Kodi professional», було використано маркетингове дослідження, методика контент-аналізу, аналізу фінансово-господарської діяльності.
- ДокументМаркетингова стратегія створення та виведення на ринок застосунку для супроводу виконання кваліфікаційної роботи(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Сокіл АннаАнотація до кваліфікаційної роботи СВО «Бакалавр» здобувачки Сокіл А.П. Кваліфікаційна робота на тему «Маркетингова стратегія створення та виведення на ринок застосунку для супроводу виконання кваліфікаційної роботи» є складовою частиною комплексної кваліфікаційної роботи на тему: «Розробка та просування програмного продукту для супроводу виконання кваліфікаційної роботи», складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи становить 80 сторінок, з них 75 сторінок основного тексту. Робота містить 5 рисунків, 10 таблиць; список використаних джерел складається із 58 найменувань. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингової стратегії на основі концепції програмного продукту для супроводу виконання кваліфікаційної роботи. Об'єктом є ринок програмних продуктів з категорії task – tracker та їх доцільність використання у навчальному процесі закладів вищої освіти. Предмет дослідження – процес організації виконання та контролю праці над кваліфікаційною роботою в закладах вищої освіти України. В роботі проведено огляд теоретичних аспектів маркетингу програмних продуктів, процес життєвого циклу та особливості монетизації і просування застосунків. Проведено дослідження ринку програмних продуктів для організації роботи команд над проєктами, проаналізовано основні етапи виконання кваліфікаційної роботи та проблеми з якими стикаються здобувачі та викладачі. Розроблено концепцію застосунку для супроводу виконання кваліфікаційної роботи та маркетингову стратегію його виведення на ринок. Ключові слова: Програмний продукт, маркетингова стратегія, трекер задач, концепція застосунку, модель монетизації, просування.
- ДокументМаркетингове дослідження ринку «Beauty – Індустрії» і споживачів послуг салону краси «Merry One» (м. Одеса)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Літвінюк ВікторіяУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо маркетингового дослідження ринку beauty-індустрії з метою розробки та виведення на ринок нової косметологічної послуги. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні підходи щодо маркетингового дослідження ринку beauty-індустрії при розробці та впровадженні нової послуги; 2. Маркетингове дослідження ринку та продукції beauty-індустрії; 3. Рекомендації щодо розробки та виведення на ринок beauty-послуги на базі кліматичної косметики. Метою кваліфікаційної роботи є маркетингове дослідження ринку beauty-індустрії і споживачів послуг салону краси «Merry One» (м. Одеса). Предметом дослідження роботи є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів маркетингового дослідження косметологічного ринку на прикладі салону краси «Merry One» з економічним обґрунтуванням запропонованих маркетингових заходів. При вирішенні поставлених завдань застосовувались такі методи, як п'ять рівнів товару за сучасною концепцією Ф. Котлера, SWOT-аналіз, анкетування. У кваліфікаційній роботі за допомогою маркетингового дослідження ринку та продукції beauty-індустрії було проаналізовано доцільність виведення на ринок нової косметологічної послуги на базі кліматичної косметики.
- ДокументМаркетингове дослідження ринку виноробної продукції з метою просування нового продукту ТОВ " АЛКОЛАЙН"(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Влаєв, ІванАктуальність теми полягає в тому, що подальше загострення економічних, політичних, соціальних негараздів негативно відбилось на показниках роздрібної торгівлі, зокрема алкогольними напоями. Основною причиною падіння товарообігу стало зниження купівельної спроможності населення, що спричинило падіння платоспроможного попиту. Негативні явища у соціально-економічній, політичній сферах, динамічність ринкової ситуації, загострення конкурентної боротьби потребують прийняття своєчасних та обґрунтованих управлінських рішень, для розробки яких необ-хідний значний обсяг різноманітної інформації, що зумовлює підвищення ролі маркетингових досліджень у діяльності підприємств. Метою даної кваліфікаційної роботи є визначення особливостей планування виведення на ринок нового продукту. Виходячи із мети дослідження було поставлено наступні задачі: 1. Розглянути теоретичні підходи щодо маркетингового дослідження ринку при розробці та виведенні нового продукту; 2. Провести маркетингове дослідження ринку виноробної продукції в Україні; 3. Надати рекомендації щодо розробки гіпотези стратегії просування на ринок нової продукції. Об’єктом дослідження виступає ринок виноробної продукції України і діяльність на ньому ПрАТ «Одесавинпром». Предметом дослідження є теоретико-методологічні основи маркетингового дослідження ринку з метою розробки нового продукту та виведення його на ринок.
- ДокументМаркетингове дослідження ринку замороженої продукції з метою просування виробів ручної ліпки ТМ «Gusto» (ТОВ «Сільпо-Фуд»)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Латій АнастасіяУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо маркетингового дослідження ринку та адаптації маркетингових стратегій під його вимоги. В умовах жорсткої конкуренції на ринку харчової продукції, успішна маркетингова стратегія є ключовим фактором для досягнення комерційного успіху та підвищення рівня лояльності споживачів до бренду. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні та методичні засади організації маркетингових досліджень в підприємстві; 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд»; 3. Рекомендації щодо розробки та виведення на ринок продукції з низьким вмістом жиру. Метою кваліфікаційної роботи є маркетингове дослідження ринку замороженої продукції з метою просування виробів ручної ліпки ТМ «Gusto» (ТОВ «Сільпо-Фуд»). Об'єктом дослідження є ринок замороженої продукції в Україні, зокрема сегмент виробів ручної ліпки під торговою маркою «Gusto» (ТОВ «Сільпо-Фуд»). Предметом дослідження роботи є маркетингові стратегії та інструменти просування виробів ручної ліпки на ринку замороженої продукції. Для досягнення поставленої мети використовувались різні методи дослідження, включаючи аналіз літературних джерел та статистичних даних, маркетингові дослідження (анкетування, опитування споживачів), SWOT-аналіз, аналіз конкурентного середовища та методи порівняльного аналізу.
- ДокументМаркетингове дослідження ринку молочної продукції з метою впровадження нового продукту на ТОВ ""Гормолзавод""(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Черницька, СофіяУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо маркетингового дослідження ринку молочної продукції з метою впровадження нового продукту на ТОВ «Гормолзавод». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоритичні підходи щодо маркетингового дослідження ринку при розробці та впровадженні нового продукту. 2. Маркетингове дослідження ринку молочної продукції. 3. Рекомендації щодо розробки гіпотизи стратегії виведення на ринок нового товару Метою кваліфікаційної роботи є дослідження ринку молочної продукції з метою виведення на ринок нового продукту. Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів впровадження у виробництво і виведення на ринок нових технологій виготовленя безлактозного йогурту на ТОВ «Гормолзавод» з економічним обґрунтуванням маркетингових заходів. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як п′ятирівнева концепція товару в маркетингу за концепцією Ф. Котлера, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, анкетування та комплекс маркетингу «4Р». У кваліфікаційній роботі після аналізу факторів маркетингового середовища було підведено підсумок і визначено найбільш ефективні напрямки розвитку, які потім було використано в розробці нового безлактозного йогурту. Робота містить 14 таблиць, 21 рисунок та 40 літературних джерел.
- ДокументМаркетингове дослідження ринку молочної продукції з метою впровадження нового продукту на ТОВ «Гормолзавод»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Морозюк ТетянаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо стану і перспектив ринку молочної продукції, обґрунтування необхідності впровадження інноваційного товару, розробки гіпотез стратегії виведення нового товару на ринок. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження ринку молочної продукції та розробка гіпотези стратегії виведення нового товару на ринок. Об’єктом дослідження виступає ринок молочної продукції України та маркетингова діяльність ТОВ «Гормолзавод». Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні засади прийняття стратегічних маркетингових рішень на обраному ринку. Для проведення маркетингового дослідження та розробки стратегій були використані модель Котлера «5 рівнів товару», PEST-аналіз, SWOT-аналіз, карта емпатії типового споживача, матриця Ансоффа. Загальний обсяг роботи складає 68 сторінок. Робота містить 6 рисунків, 10 таблиць, список використаних джерел складається з 25 джерел.
- ДокументМаркетингове дослідження ринку морозива з метою впровадження нового продукту на ТОВ «Гормолзавод»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Іванцова, ВалентинаКваліфікаційна робота є складовою частиною комплексного проєкту, що розроблено разом з кафедрою ТМОЖПтаІК за темою «Розширення ТОВ «ГОРМОЛЗАВОД» у м. Одеса з впровадженням асортименту морозива». Актуальність теми обумовлена тим, у структурі внутрішнього споживання молочної продукції серед українського населення спостерігається тенденція до переходу на здорове харчування, це в свою чергу підсилює популярність якісних молочних продуктів. Українські молокопереробні підприємства мають комплекс серйозних проблем: системне зростання цін на молоко-сировину, зростання тарифів на енергоносії, неконтрольоване, критичне зростання імпорту молочних продуктів, відсутність законодавчого врегулювання взаємовідносин з торговими мережами. В значній мірі проблеми забезпечення конкурентоспроможності молокопереробних підприємств можна вирішити за рахунок впровадження нових технологій комплексного використання сировини, розширення асортименту профілактично-оздоровчої продукції та виробничої і маркетингової диверсифікації діяльності молокопереробних підприємств. Мета кваліфікаційної роботи – проведення маркетингового дослідження ринку морозива та обґрунтування заходів з впровадження нового продукту в ТОВ «Гормолзавод» м. Одеса. Для досягнення поставленої мети були сформульовані та реалізовані наступні завдання: - дослідити теоретичні засади та особливості маркетингового дослідження ринку морозива; - проаналізувати зовнішнє маркетингове середовище ТОВ «Гормолзавод» у м. Одеса; - надати пропозиції з впровадження нового продуктуморозива в ТОВ «Гормолзавод», виготовленого з безлактозного молока; - здійснити обґрунтування інвестиційного проєкту з впровадження асортименту морозива, виготовленого на основі впровадження інноваційної технології комплексної переробки сировини.