075-Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075-Маркетинг за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 154
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументDigital-маркетинг в системі комунікаційної діяльності ПрАТ «Одеський коньячний завод»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Явішева ВікторіяУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання удосконалення digital-стратегії просування продукції коньячного заводу. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади формування стратегії digital-комунікацій підприємства; 2. Аналіз маркетингової діяльності ПрАТ «Одеський коньячний завод»; 3. Удосконалення digital-стратегії просування продукції ПрАТ «Одеський коньячний завод». Метою кваліфікаційної роботи є дослідження digital-маркетингу в системі комунікаційної діяльності ПрАТ «Одеський коньячний завод». Предметом дослідження роботи є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів удосконалення digital-стратегії продукції ПрАТ «Одеський коньячний завод» з економічним обґрунтуванням запропонованих маркетингових заходів. При вирішенні поставлених завдань застосовувались такі методи, як PEST-аналіз, SWOT-аналіз, аналіз витрат, метод експертних оцінок, середньоквадратичне відхилення, метод медіан. У кваліфікаційній роботі після аналізу маркетингового середовища ПрАТ «Одеський коньячний завод» були розроблені пропозиції щодо удосконалення digital-стратегії просування продукції ТМ «Шустов», розроблено проєкт заходів та проведено оцінку його ефективності. Робота містить 15 таблиць, 1 рисунок та 40 літературних джерел.
- ДокументАналіз функціонування та вдосконалення заходів і засобів стимулювання збуту ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті снекової продукції.(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Юрій ІванАНОТАЦІЯ Кваліфікаційна робота присвячена аналізу функціонування та вдосконалення заходів і засобів стимулювання збуту ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті снекової продукції. Аналіз функціонування та вдосконалення заходів стимулювання збуту є дуже актуальною в сучасному бізнес-середовищі. Збут є ключовою складовою успішної комерційної діяльності будь-якої компанії. Ефективні заходи стимулювання збуту допомагають підвищити обсяги продажів, залучити нових клієнтів та зберегти вже існуючу клієнтську базу. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, а також списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є розробка теоретичних положень і методичних рекомендацій щодо вдосконалення заходів стимулювання збуту на підприємстві ТОВ «Сільпо-Фуд» (м. Одеса). Об’єктом дослідження є компанія ТОВ «Сільпо-Фуд». Предметом кваліфікаційної роботи виступають теоретичні основи, науково-методичні засади, і моделі аналізу та практичні заходи щодо удосконалення стимулювання збуту на підприємстві. У вступі розкрито актуальність та практична цінність обраної теми. Визначено основну мету та завдання, а також об'єкт та предмет дослідження. Також були вказані методики, які будуть використані під час проведення дослідження. Для проведення аналізу маркетингової діяльності компанії ТОВ "Сільпо-Фуд" були використані такі методи: PEST-аналіз для визначення зовнішніх факторів, що впливають на компанію; матриця McKinsey/GE; SWOT-аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища. Перший розділ присвячений теоретичним основам маркетингової діяльності та особливостям застосування інструментів мерчандайзингу для снекової продукції. У другому розділі надана загальна характеристика ТОВ «Сільпо-Фуд». Проведено аналіз засобів стимулювання збуту ТОВ «Сільпо-Фуд» (м.Одеса) та найближчого конкурента. Дослідженно чинники мерчандайзингу, що впливають на збут снекової продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» У третьому розділі вказано розроблено пропозиції і заходи мерчандайзингу щодо збільшення збуту снекової продукції, ТОВ «Сільпо-Фуд» (м. Одеса) У висновках та пропозиціях узагальнено результати маркетингового дослі-дження. Ключові слова: маркетингова діяльність, маркетингова стратегія, засоби стимулювання збуту, заходи мерчандайзингу, реклама.
- ДокументАналіз функціонування та вдосконалення заходів і засобів стимулювання збуту ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті твердих сирів(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Водовський МикитаАктуальність теми обумовлена тим, що ефективної роботи будь-якого підприємства необхідно постійно працювати над маркетинговою програмою, зокрема стимулювати збут, аби не лише утримувати наявних споживачів, а й залучати нових. Мета кваліфікаційної роботи – розробка заходів стимулювання збуту ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті твердих сирів. Об’єктом дослідження є підприємство ТОВ «Сільпо-Фуд». Предметом кваліфікаційної роботи виступають теоретичні основи, науково-методичні засади, і моделі аналізу та практичні заходи щодо удосконалення стимулювання збуту на підприємстві. У вступі розкрито актуальність та практична цінність обраної теми. Визначено основну мету та завдання, а також об'єкт та предмет дослідження. Також були вказані методики, які будуть використані під час проведення дослідження. Для проведення аналізу маркетингової діяльності компанії ТОВ ""Сільпо-Фуд"" були використані такі методи: PEST-аналіз для визначення зовнішніх факторів, що впливають на компанію. Перший розділ присвячений теоретичним основам маркетингової діяльності та особливостям застосування інструментів мерчандайзингу для сегменту твердих сирів. У другому розділі надана загальна характеристика ТОВ «Сільпо-Фуд». Проведено аналіз засобів стимулювання збуту ТОВ «Сільпо-Фуд» (м.Одеса) та його конкурентів. Дослідженно чинники мерчандайзингу, що впливають на збут твердих сирів ТОВ «Сільпо-Фуд» У третьому розділі вказано розроблено пропозиції і заходи мерчандайзингу щодо збільшення збуту твердих сирів, ТОВ «Сільпо-Фуд» (м. Одеса) У висновках та пропозиціях узагальнено результати маркетингового дослідження.
- ДокументАналіз і оцінка ефективності маркетингової діяльності АТ КБ «ПРИВАТБАНК»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Плохотнюк Кирило ОлександровичУ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні основи формування та маркетингової діяльності банку та її аналізу, розглянуто поняття ефективності та методичні підходи щодо оцінки маркетингової діяльності банку, проведено аналіз маркетингової діяльності АТ КБ «ПриватБанк», та аналіз маркетингового середовища, стратегічний аналіз (SWOT) АТ КБ «ПриватБанк», виконано оцінку маркетингової діяльності АТ КБ «ПриватБанк» та його конкурентів за показниками рентабельності маркетингових інвестицій та ефективності маркетингових витрат, визначено основні цілі та напрямки розвитку АТ КБ «ПриватБанк», запропоновано програму дій щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності банку, розглянуто економічну ефективність запропонованої програми дій щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності банку. Актуальність теми дослідження обумовлена тим, що становлення та розвиток підприємства як суб’єкта ринкових відносин — це тривалий, багатогранний, системно організований процес, а для здійснення успішної маркетингової діяльності підприємства повинні налагоджувати партнерські відносини та взаємодіяти з державними органами, діловими партнерами, споживачами, громадськими організаціями та суспільством у цілому, що можливо лише за умови організації та вдосконалення маркетингової діяльності підприємства. У сучасних умовах господарювання маркетингова діяльність підприємств повинна швидко і гнучко реагувати на постійні зміни маркетингового середовища. Застосування маркетингу в банківських підприємствах широко популяризувалося і є невід’ємною частиною більшості корпоративних заходів. Епізодичне здійснення окремих функцій маркетингу знижує загальний ефект від маркетингової діяльності, що обумовлює подальший пошук шляхів підвищення ефективності маркетингової діяльності. У роботі обґрунтовано подальший розвиток маркетингових комунікацій з цільовими аудиторіями на основі рекламних заходів та обґрунтовано їх ефективність.
- ДокументАсортиментна політика ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті «кава розчинна»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Самойлова, Дар’яУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо удосконалення асортиментної політики ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті кава розчинна. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади управління асортиментом та якістю продукції; 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд»; 3. Розробка управлінських рішень щодо удосконалення товарного асортименту ТОВ «Сільпо-Фуд». Метою кваліфікаційної роботи є удосконалення асортиментної політики ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті кава розчинна. Предметом дослідження є комплекс наукових, теоретичних, методичних та прикладних аспектів формування маркетингової товарної політики ТОВ «Сільпо-Фуд» та управління асортиментом кавової продукції ТМ «Премія». При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як системний, порівняльний та ретроспективний аналіз, анкетування, багатокутник конкурентоспроможності, інтегральний показник конкурентоспроможності. У кваліфікаційній роботі за результатами проведеного дослідження маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд» та маркетингового дослідження споживачів розчинної кавової продукції вважаємо доцільним впровадження заходів щодо оптимізації товарного асортименту підприємства шляхом впровадження нової продукції у сегменті кавових міксів ТМ «Премія», запропонувавши новий вид продукції, який буде мате явні конкурентні переваги у порівнянні з конкурентами та краще задовольнить вимоги споживачів.
- ДокументВпровадження ефективної системи просування сокової продукції ТОВ «Сільпо-Фуд»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Марцей ЄлизаветаКваліфікаційна робота спрямована на вирішення актуальних питань, пов'язаних з впровадженням ефективної системи просування сокової продукції та надання практичних рекомендацій для утримання існуючих позицій на ринку. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади формування системи просування продукції до споживачів; 2. Аналіз комунікаційної політики ТОВ «Сільпо-Фуд»; 3. Впровадження системи просування сокової продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» до споживачів. Мета даної кваліфікаційної роботи полягає у розробці рекомендацій щодо впровадження ефективної системи просування сокової продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» до споживачів. Об'єктом дослідження є маркетингова діяльність ТОВ «Сільпо-Фуд» щодо просування сокової продукції. Предметом дослідження є комплекс науково- теоретичних, методичних і прикладних аспектів просування сокової продукції ТОВ «Сільпо-Фуд» з економічним обґрунтуванням запропонованих маркетингових заходів. Практична значущість роботи полягає в можливості використання отриманих результатів для вдосконалення маркетингової стратегії ТОВ «Сільпо-Фуд» та підвищення ефективності її реалізації.
- ДокументВпровадження ефективної системи управління асортиментом та якістю товарів на ТОВ «Алколайн»(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Гусєва, Дар"яАктуальність теми обумовлена тим, що виконуючи свої функції, торгівля здійснює реалізацію споживчої вартості (доведення товарів до споживачів) і реалізацію вартості (обмін товарів на гроші) при цьому в ході товароруху виникають небажані явища та процеси, що впливають на якість продукції. За таких умов діяльність торговельних підприємств насамперед спрямована на формування та управління певним асортиментом, що забезпечується розробкою дієвої асортиментної політики. Привабливість асортименту для споживачів, який би задовольнив їх потреби, забезпечить стійкість і конкурентоспроможність підприємства. Метою дипломної роботи є дослідження, аналіз та вдосконалення системи управління асортиментом та якістю товарів на ТОВ «Алколайн». Для досягнення цієї мети необхідно вирішити наступні завдання: 1. Розглянути теоретичні засади управління асортиментом та якістю товарів; 2. Проаналізувати маркетингову діяльність підприємства; 3. Розробити управлінські рішення щодо удосконалення товарного асортименту підприємства Об’єктом дослідження є процес формування системи управління асортиментом та якістю товарів. Предмет дослідження – система управління асортиментом та якістю ТОВ «Алколайн».
- ДокументВпровадження ефективної системи управління асортиментом і якістю товарів ТОВ «Сільпо Фуд» в сегменті шоколаду(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Краснянський ГлібКваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади управління асортиментом та якістю продукції. 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд». 3. Розробка управлінських рішень щодо удосконалення товарного асортименту ТОВ «Сільпо-Фуд». Метою кваліфікаційної роботи є розробка пропозицій щодо удосконалення системи управління асортиментом і якістю товарів ТОВ «Сільпо Фуд» в сегменті шоколаду. Предметом роботи є процес впровадження ефективної системи управління асортиментом та якістю продукції в діяльність ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті шоколаду. Дослідження включає аналіз існуючих систем управління асортиментом та якістю в ТОВ «Сільпо Фуд», виявлення їхніх переваг і недоліків. Далі у роботі детально розглядаються методи та інструменти, які можна використовувати для вдосконалення управління асортиментом та контролю якості продукції, зокрема у сегменті шоколадних виробів. Особлива увага приділяється впровадженню сучасних технологій управління, таких як системи автоматизованого контролю якості, програмне забезпечення для аналізу попиту та прогнозування продажів, а також методи вдосконалення процесів логістики та постачання. Дослідження також включає аналіз ринкових тенденцій у сегменті шоколадних виробів, враховуючи вимоги споживачів до якості та різноманітності асортименту. На основі зібраної інформації пропонуються конкретні рекомендації з впровадження ефективної системи управління асортиментом і якістю товарів у ТОВ «Сільпо Фуд», спрямовані на підвищення конкурентоспроможності компанії та задоволення потреб споживачів. Дослідження показало, що ефективне впровадження сучасних технологій управління може значно покращити процеси контролю якості, забезпечити оптимальне управління асортиментом та підвищити задоволеність клієнтів продукцією компанії. Аналіз ринкових тенденцій показав, що споживачі все більше звертають увагу на якість та різноманітність товарів у сегменті шоколаду, тому підвищення якості та розширення асортименту може сприяти збільшенню конкурентоспроможності компанії. Пропозиції та рекомендації, розроблені на основі результатів дослідження, спрямовані на практичне впровадження в компанії, з метою досягнення оптимального результату.
- ДокументДослідження поведінки винних туристів з метою розробки стратегії позиціонування для виноробні РETROPOL(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Сьопін ЛевКваліфікаційна робота на тему «Дослідження поведінки винних туристів з метою розробки стратегії позиціонування для виноробні РETROPOL» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел, додатків. Загальний обсяг роботи становить 80 сторінок, з них 74 сторінок основного тексту. Робота містить 10 таблиць, 8 рисунків, 29 літературних джерел та 2 додатка. Метою кваліфікаційної роботи є проведення дослідження макро- та мікро-факторів впливу на поведінку споживачів послуг винних турів для розробки пропозицій щодо елементів стратегії позиціонування для виноробні PETROPOL. Об’єктом роботи є поведінка туристів як споживачів послуг винних турів. Предметом роботи є сукупність теоретичних та практичних аспектів дослідження поведінки споживачів з метою формування стратегічних рішень щодо позиціонування виноробні Petropol та її продукції. В роботі було проведено низка інтерв’ю зі стейкхолдерами галузі щодо визначення основних аспектів організації турів на виноробню, проведено сегментування винних туристів, надано профілі 4-х сегментів, проведено глибинні інтерв’ю з типовими винними туристами, запропоновано ціннісну пропозицію нової виноробні за шаблоном VPD О. Остервальдера, а також елементи стратегії позиціонування виноробні PETROPOL, в тому числі позиціонування лінійок вин.
- ДокументЕфективність маркетингової діяльності та шляхи її підвищення в ПП «Агромаркет – Плюс»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Пасічник Анастасія ВіталіївнаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання ефективності маркетингової діяльності та напрями її підвищення в ПП «Агромаркет – Плюс», обґрунтовані заходи з розширення заходів digital - комунікацій. Метою кваліфікаційної роботи є розробка напрямів підвищення ефективності маркетингової діяльності в ПП «Агромаркет – Плюс». Об’єктом дослідження виступає процес формування ефективності маркетингової діяльності в підприємстві. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та прикладні аспекти формування ефективності маркетингової діяльності в умовах мінливого маркетингового середовища. Для проведення дослідження та розробки пропозицій були використані розрахунково-аналітичні та експертні методи, в аналізі ефективності маркетингової діяльності - загальнонаукові та специфічні методи маркетингових досліджень: аналіз і синтез, методи індукції і дедукції, абстрактно-логічний, економіко-статистичний, моделювання (модель Котлера «5 рівнів товару»), індексний (дослідження ринку на основі індексу Херфіндаля-Хіршмана), експертного та матричного аналізу (PEST-аналіз, SWOT-аналіз, модель п’яти конкурентних сил М. Портера, анкетування, матриця конкуренції М. Портера). Спеціально організовані спостереження здійснені на основі методу анкетування. За підсумками дослідження обґрунтовано систему показників оцінки ефективності маркетингової діяльності, проаналізовано ефективність маркетингової діяльності ПП «Агромаркет – Плюс», що здійснює електронну торгівлю насінням, посадковим матеріалом культурних рослин (фруктових та декоративних). Обґрунтовано перспективні напрями маркетингової діяльності підприємства: систему стимулювання збуту на основі сезонних знижок, інноваційні методи просування з облаштуванням пунктів доставки. Здійснено прогноз результативних показників маркетингової діяльності підприємства, розроблено бюджет маркетингу та обґрунтовано показники ROMI за окремими напрямами маркетингової діяльності.
- ДокументКомплексна кваліфікаційна робота: "Маркетингове дослідження ринку морозива з метою впровадження нового продукту на ТОВ "ГОРМОЛЗАВОД №1""(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2022) Іванцова, ВалентинаАНОТАЦІЯ до кваліфікаційної роботи СВО «Бакалавр» студентки Іванцової В.Ю. У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо стану і перспектив ринку морозива, обґрунтування необхідності впровадження інноваційного товару, розробки гіпотез стратегії виведення нового товару на ринок та доцільності побудови нового цеху. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження ринку морозива та розробка гіпотези стратегії виведення нового товару на ринок Об’єктом дослідження виступає ринок морозива України та маркетингова діяльність ТОВ «Гормолзавод» Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні засади прийняття стратегічних маркетингових рішень на обраному ринку. Для проведення маркетингове дослідження та розробки стратегій були використані модель Котлера «5 рівнів товару», індекс Херфіндаля-Хіршмана, PEST-аналіз, SWOT-аналіз, модель п’яти конкурентних сил М. Портера, анкетування, матриця конкуренції М. Портера, матриця Ансоффа. Загальний обсяг роботи складає 85 сторінок, з них 80 сторінок основного тексту. Робота містить 14 рисунків, 29 таблиць, список використаних джерел складається з 43 джерел.
- ДокументМаркетингова асортиментна політика ПрАТ "Одесавинпром"(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Сосов, КирилоУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо покращення маркетингової асортиментної політики ПрАТ «Одесавинпром». Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні засади формування маркетингової асортиментної політики в діяльності підприємства; 2. Аналіз маркетингової діяльності ПрАТ «Одесавинпром»; 3. Розроблення пропозицій і маркетингових заходів щодо покращення асортиментної політики ПрАТ «Одесавинпром». Метою кваліфікаційної роботи є удосконалення маркетингової асортиментної політики ПрАТ «Одесавинпром». Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів покращення асортиментної політики на ПрАТ «Одесавинпром» з економічним обгрунтуванням пропонуємих маркетингових заходів. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як PEST-аналіз, SWOT-аналіз, аналіз ширини та глибини асортименту, життєвий цикл товару, матриця БКГ. У кваліфікаційній роботі після аналізу факторів маркетингового середовища для ПрАТ «Одесавинпром» було запропоновано для покращення фінансового становища підприємства слід диверсифікувати його товарний портфель. Посилаючись на проведений аналіз для удосконалення товарної політики ПрАТ «Одесавинпром» рекомендова розширити асортимент, шляхом впровадження у виробництво інноваційного продукту з високим вмістом біологічно активних сполук. Із всіх можливих різновидів даної категорії продуктів вирішено зупинити увагу саме на бальзамічному оцті. Робота містить 15 таблиць, 10 рисунків та 40 літературних джерел.
- ДокументМаркетингова асортиментна політика ФОП Щіпун Р.С. (клініка «Тарус») та шляхи її удосконалення(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Блануца, Олена ЕдуардівнаРобота на тему «Маркетингова асортиментна політика ФОП Щіпун Р.С. (клініка «Тарус») та шляхи її удосконалення» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій і списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 70 сторінок, з них 62 сторінки основного тексту. Робота містить 7 рисунків, 9 таблиць, список використаних джерел складається із 75 найменувань. Мета кваліфікаційної роботи - проаналізувати теоретичні концепції маркетингової асортиментної політики та запропонувати методи з її удосконалення для ФОП Щіпун Р.С. (клініка «Тарус»). Об’єктом дослідження є процес управління асортиментом в ФОП Щіпун Р.С. (клініка «Тарус»). Предметом дослідження – маркетингова діяльність стосовно асортименту на ринку офтальмологічних послуг. Джерелами інформації для написання роботи по темі послужили базова навчальна література, фундаментальні теоретичні праці найбільших мислителів у розглянутій області, результати практичних досліджень вітчизняних і зарубіжних авторів, проведене нами анкетування та його аналіз, статті та огляди у спеціалізованих та періодичних виданнях, присвячених тематиці розробки маркетингової асортиментної політки, довідкова література, інші актуальні джерела інформації.
- ДокументМаркетингова асортиментна політикаТОВ "Сільпо Фуд" у сегменті рослинного молока(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Маринюк, МаринаОбгрунтовано теоретичні засади та методичні підходи до маркетингового дослідження асортиментної політики торговельного підприємства, проаналізовано стан ринку рослинного молока, асортимент рослинного молока в торговельній мережі ТОВ "Сільпо Фуд", запропоновано заходи з удосконалення асортиментної маркетингової політики у сегменті рослинного молока.
- ДокументМаркетингова комунікаційна політика ПП «Добриня» і напрями її вдосконалення(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Вівчар, ОленаАктуальність теми обумовлена тим, що найважливішим серед маркетингових інструментів задля збереження та засобом зміцнення наявних ринкових позицій є реалізація ним ефективної комунікаційної політики, основним елементом якої є маркетингові комунікації, їх формування та розвиток. Реалізація маркетингових комунікацій має відбуватися за чіткою програмою та у відповідності до стратегії і цілей підприємства, його маркетингового плану. Метою дипломної роботи є дослідження, аналіз та вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій та просування товарів на основі аналізу діяльності Приватного підприємства (ПП) «Добриня». Для досягнення цієї мети необхідно вирішити наступні завдання: 1. Охарактеризувати комплекс маркетингових комунікацій та просування товарів та його необхідність у функціонуванні підприємства; 2. Проаналізувати комплекс маркетингових комунікацій на приватному підприємстві «Добриня»; 3. Визначити шляхи вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій підприємства. Об’єктом кваліфікаційної роботи було обрано приватне підприємство «Добриня». Предметом дослідження у курсовій роботі є теоретико-методологічні основи маркетингової комунікативної політики.
- ДокументМаркетингова комунікаційна політика підприємства та напрямки її вдосконалення ПрАТ «Одеський коньячний завод»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Пономаренко ОлександрАНОТАЦІЯ Тема: Маркетингова комунікаційна політика підприємства та напрямки її вдосконалення ПрАТ «Одеський коньячний завод» Спеціальність: 075 «Маркетинг» Освітньо-професійна програма: Маркетинг Випускник за СВО «Бакалавр»: Пономаренко Олександр Євгенович Керівник: старший викладач Євтушок Ольга Василівна Актуальність теми обумовлена тим, що стабільне функціонування підприємства забезпечує тісний зв’язок між споживачами та продукцією, яке виробляє певне підприємство. Мета кваліфікаційної роботи – розробка маркетингової комунікаційної політики для підтримки зв’язку зі споживачем та збільшення прибутку. До завдань роботи, що виконувались для досягнення поставленої мети, відносяться: визначити сутність та роль маркетингової комунікаційної політики в діяльності підприємства; охарактеризувати методи оцінки ефективності маркетингової комунікаційної діяльності підприємства; визначити вплив маркетингових комунікацій на формування іміджу компанії; надати загальну характеристику підприємства; охарактеризувати маркетингову діяльність підприємства; проаналізувати маркетингову комунікаційну політику підприємства та конкурентів; розробити елементи маркетингової комунікаційної політики; розробити проект заходів щодо реалізації маркетингової комунікаційної політики; обгрунтувати ефективність реалізації комунікаційної політики.
- ДокументМаркетингова комунікаційна політика торгової мережі ТОВ "Сільпо-Фуд" у сегменті сокової продукції(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Тюхтій, ТетянаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики торгової мережі ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті сокової продукції. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: 1. Теоретичні основи маркетингової комунікаційної політики; 2. Аналіз функціонування комунікаційної політики ТОВ «Сільпо-Фуд»; 3. Пропозиції з удосконалення комунікаційної політики ТОВ «Сільпо-Фуд». Метою кваліфікаційної роботи є аналіз функціонування та удосконалення маркетингової комунікаційної політики торгової мережі ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті сокової продукції. Предметом дослідження є процес формування дієвої маркетингово-комунікаційної політики підприємства ТОВ «Сільпо-Фуд». При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи, як системний, порівняльний та ретроспективний аналіз, зроблені необхідні розрахунки та запропонований проект заходів щодо удосконалення комунікаційної політики підприємства та розраховано ефективність від його впровадження. У кваліфікаційній роботі на основі результатів аналізу було обґрунтовано стратегію та шляхи вдосконалення маркетингової комунікаційної політики торгової мережі ТОВ «Сільпо Фуд» та надано відповідні рекомендації. Робота містить 8 таблиць, 24 рисунки та 45 літературних джерел.
- ДокументМаркетингова комунікаційна політика торгової мережі ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті сокової продукції(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Шукайло ВікторіяАНОТАЦІЯ Тема кваліфікаційної роботи: «Маркетингова комунікаційна політика торгової мережі ТОВ «Сільпо-Фуд» у сегменті сокової продукції». Спеціальність: 075 «Маркетинг». Освітньо-професійна програма: Маркетинг. Випускник за СВО «Бакалавр»: Шукайло Вікторія Олегівна . Керівники: к.е.н., доц. Голубьонкова Олена Олександрівна, к.е.н., ст. викл. Євтушок Ольга Василівна. Актуальність теми обумовлена тим, що ефективна маркетингова політика на підприємстві допомогає у стабільному функціонуванні на ринку. Мета кваліфікаційної роботи – розробка маркетингової комунікаційної політики для ефективної роботи підприємства. До завдань роботи, що виконувались для досягнення поставленої мети, відносяться: визначити сутність та роль маркетингової комунікаційної політики в діяльності підприємства; охарактеризувати методи оцінки ефективності маркетингової комунікаційної діяльності підприємства; надати загальну характеристику підприємства; охарактеризувати маркетингову діяльність підприємства; проаналізувати маркетингову комунікаційну політику підприємства та конкурентів; розробити проект заходів щодо реалізації маркетингової комунікаційної політики; обгрунтувати ефективність реалізації комунікаційної політики.
- ДокументМаркетингова комунікаційна політика тютюнових виробів для нагрівання на прикладі системи IQOS (ТОВ «Тедіс Україна»)(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Гаврилюк, Анастасія ОлександрівнаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо удосконалення маркетингової комунікаційної політики тютюнових виробів для нагрівання на прикладі системи IQOS (ТОВ «Тедіс Україна»), обґрунтування необхідності її та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел, додатків. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та удосконалення маркетингової комунікаційної політики тютюнових виробів для нагрівання на прикладі системи IQOS (ТОВ «Тедіс Україна»). Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є ТОВ «Тедіс Україна» та його партнери-виробники тютюнових виробів для нагрівання. Предметом дослідження є маркетингова комунікаційна політика тютюнових виробів для нагрівання на прикладі системи IQOS. Для проведення аналізу маркетингової комунікаційної політики ТОВ «Тедіс Україна» були використані модель Котлера «5 рівнів товару», маркетингове дослідження, мотиви диференціації товарних марок. Загальний обсяг роботи складає 89 сторінок, з них 76 сторінок основного тексту. Робота містить 22 рисунки, 17 таблиць, список використаних джерел складається з 51 джерела.
- ДокументМаркетингова комунікаційна політика ФОП Павлов Р.В. та шляхи її удосконалення(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Кошкодан, Євгенія ГеннадіївнаКваліфікаційна робота на тему «Маркетингова комунікаційна політика ФОП Павлов Р.В. та шляхи її удосконалення» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій і списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 70 сторінок, з них 65 сторінок основного тексту. Робота містить 13 рисунків, 5 таблиць, список використаних джерел складається із 44 найменувань. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження комунікаційної політики, що застосовується на ринку косметичних засобів на прикладі ФОП Павлов Р.В. та розробка шляхів її вдосконалення. Предмет дослідження – комунікаційна діяльність підприємця на ринку косметичних засобів. Об’єкт дослідження – методи просування продукції, зворотного зв’язку зі споживачами косметичної продукції ТМ «Kodi professional». Для проведення аналізу комунікаційної політики ФОП Павлов Р.В. на прикладі продукції ТМ «Kodi professional», було використано маркетингове дослідження, методика контент-аналізу, аналізу фінансово-господарської діяльності.