Перегляд за Автор "Халілова-Чуваєва Ю. О."
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументДоцільність створення екоглемпінгів на півдні України(2022) Желяско Н. К; Халілова-Чуваєва Ю. О.; Коротич О. М.Українські глемпінги розповсюджені по всій території країни. Вони дивують не лише широтою послуг та комфорту, а й особливостями екстер’єру та внутрішнього ди зайну. Можемо ознайомитись як із прозорими номерами-капсулами у сучасному стилі, так і з стильними афреймами та комфортними наметами. Кожен номер-будиночок є самостійним у опаленні, електроенергії та водопостачанні. Обов’язково виконуються всі вимоги та в наявності складові звичного номера.
- ДокументЕкологічні інновації в індустрії гостинності(2022) Маркевич Є. Р.; Халілова-Чуваєва Ю. О.У сучасному світі все більше пожвавлюється тенденція до збереження природних ресурсів та впровадження екологічних інновацій у заклади гостинності. Саме тому розвиток еко-готелів, основна діяльність яких направлена на збереження природних ресурсів – це прибутковий бізнес, що забезпечить не тільки залучення зацікавлених туристів, підвищить поінформованість людей у даній сфері, але й зробить свій внесок у збе реження довкілля.
- ДокументЗастосування інноваційних технологій як один з елементів стратегії розвитку готельно-ресторанного бізнесу(2022) Сербенюк Ю. С.; Халілова-Чуваєва Ю. О.В умовах конкуренції, для розвитку готельно-ресторанного бізнесу необхідна розробка методів підвищення ефективності функціонування підприємств готельного та ресторанного господарства, яка б забезпечувала високий рівень прибутку та якості послуг. Метою дослідження: є аналіз інноваційних технологій, як одного з елементів стратегії розвитку готельно-ресторанного бізнесу, для підвищення ефективності господарювання, рівня якoсті пoслуг і комфорту споживачів, зменшенню витрат.
- ДокументМаркетингові інновації в ресторанному бізнесі(2022) Пазюк О. О.; Халілова-Чуваєва Ю. О.Запорукою успіху закладів ресторанного господарства є постійні зміни та ріст у напрямках, що активно розвиваються. Сфера гостинності базується на бажаннях гостей, тож і розвиток повинен спрямовуватись на задоволення потреб і побажань відвіду вачів. Саме в цьому закладам й допоможуть маркетингові інновації. Скоріш за все вони не занадто зменшать витрати на сировину або автоматизують швидке приготування смачних страв, але вони абсолютно в змозі створити такі враження й спогади у гостей, що вибір місця для відвідування наступного разу буде очевидним.
- ДокументНовітні технології приготування страв (напоїв) в закладах ресторанного господарства(2022) Дубінка Д. С.; Халілова-Чуваєва Ю. О.Сучасним трендом ресторанного бізнесу є молекулярна кухня, особливість якої полягає в поєднанні продуктів, новітньої технології та молеку лярної хімії. Цей напрям кулінарії постійно розвивається, шукає нові нестандартні шляхи для покращення смаку та текстури звичайних страв, для створення нових та не стандартних страв; це творчість та мистецтво кухарі. В молекулярної кухні є досить великі можливості. Напрям і зараз освоює нові технології та прийоми і є перспективним напрямком розвитку інновацій в сфері ресторанного господарства в Україні. Освоєння технологій молекулярної кухні може забезпечити новий потік відвідувачів, особливо вибагливих до зовнішнього виду та смаку страви. Відкриття такого ресторану зараз – вигідне капіталовкладення, адже це все ще новинка на українському ринку, яка й досі дивує навіть найдосвідченіших гурманів і викликає бажання розповісти про це і повернутися щоб скуштувати це ще раз.
- ДокументСоціальна відповідальність бізнесу у готельно-ресторанній сфері сучасної України(2022) Протасова Т. М.; Халілова-Чуваєва Ю. О.Готельний бізнес є достатньо не стабільним в умовах ринкового середовища, тому більшість підприємств мають на меті створити ефективну діяльність виробництва послуг. Сприянню ефективної роботи підприємств служить використання концепції соціальної відповідальності. В контексті бізнесу соціальна відповідальність трактується таким чином, що фірма функціонує не лише для вирішення фінансових питань, але зосереджена на суспільних проблемах. Концепція полягає в поєднанні прибутку з діяльностю, яка приносить користь людям.
- ДокументСоціальні інновації у готельному господарстві(2022) Патріченко Ю. С.; Халілова-Чуваєва Ю. О.З’ясовано, що впровадження соціальних інновацій у готельне господарство виступає не менш важливим, ніж впровадження технологічних, маркетин гових, процесних, управлінських та інших інновацій. Адже принципом сьогоденності кожного готельного підприємства стало «сервіс, доступний для всіх» та «все для задово лення клієнта». Використовуючи інноваційні методи і технології в соціальній галузі, го тель надасть кожному гостю відчуття особливості та унікальності, незалежно від віку, статі та фізичних можливостей особи. А це, у свою чергу, підвищить обсяг продажу готельного підприємства, поліпшить якість сервісу та оптимізацію витрат.
- ДокументСучасні маркетингові методи просування ресторанного бізнесу(2022) Паєвська А. О.; Халілова-Чуваєва Ю. О.Готельний бізнес на сьогодні є основною складовою туристичної галузі, який виконує ключові функції, оскільки пропонує відвідувачам цілий комплекс послуг. В умовах жорсткої конкуренції готелі змушені шукати нові заходи підвищення привабливості та доступності своїх послуг, на сьогодні вже недостатньо за пропонувати гарний та зручний номер, тому готельєрам потрібно вигадувати щось нове та дивувати своїх гостей. Інноваційний маркетинг в даний час грає важливу роль на ринку туристичних послуг і розглядається як найважливіший напрям у розвитку готельного господарства, оскільки інновації ведуть до створення абсолютно нових продуктів, які най частіше користуються великим попитом у споживачів та відіграють головну роль у кон курентоспроможності компанії.
- ДокументТехнічні інновації в готельному господарстві(2022) Ніколенко Н. В; Халілова-Чуваєва Ю. О.Протягом багатьох років готельна сфера активно розвивається. Інноваційний процес направлено на збільшення потоку споживачів та стабільності функціонування на ринку. Завдяки цьому, розвиток інноваційних технологій активно набирає обертів та впроваджує нововведення котрі не перестають дивувати. Запроваджена діяльність надає можливість закладу відповідати міжнародним стандартам готельної індустрії і досягнути лідируючих позицій у власному сегменті на ринку.
- ДокументІнновації в приготуванні страв та напоїв в закладах ресторанного господарства(2022) Наріжна Т. О.; Халілова-Чуваєва Ю. О.Провівши аналіз напрямів розвитку харчової індустрії, можна виділити дві основні групи інновацій в харчовій промисловості, які є перспективними. Перша група являє собою продуктові інновації - це застосування в приготуванні страв функціональних продуктів, продуктів спеціального призначення, продуктів з нових видів сировини, продуктів замінників або їх імітації, використання інноваційних способів обробки сировини. Другу групу складають такі технологічні інновації як використання інноваційної упаковки, харчових добавок, органічних продуктів, конфесійних продуктів, застосування технологій генної інженерії та харчових нанотехнологій