Підручники, навчальні посібники: ознайомчий фрагмент (Tutorials: a fragment)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Підручники, навчальні посібники: ознайомчий фрагмент (Tutorials: a fragment) за Автор "Альтман, Е. І."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументГідравліка(ФОП Бондаренко М. О., 2020) Альтман, Е. І.; Бошкова, І. Л.Представлені методичні матеріали, в яких викладені загальні теоретичні відомості, необхідні для вивчення дисципліни «Гідравліка», а також варіанти завдань та питання для самоперевірки. Навчальний посібник складається з дванадцяти розділів: властивість рідин і газів, гідростатика, динаміка і кінематика рідини, рівняння руху рідини, рух рідини в трубах та гідравлічні опори, розрахунок трубопроводів, витікання рідини через отвори і насадки, силова взаємодія потоку рідини і твердого тіла, гідродинамічна подоба, елементи теорії гідродинамічного пограничного шару, гідравлічні машини. Навчальний посібник розроблений для студентів спеціальності 185 «Нафтогазова інженерія та технології».
- ДокументГідрогазодинаміка(2019) Альтман, Е. І.; Бошкова, І. Л.Представлені методичні матеріали, в яких викладені загальні теоретичні відомості, необхідні для вивчення дисципліни «Гідрогазодинаміка», а також варіанти завдань, вихідні дані до них, схеми, питання для самоперевірки. Навчальний посібник складається з одинадцяти розділів: властивість рідин і газів, гідростатика, динаміка і кінематика рідини, рівняння руху рідини, рух рідини в трубах та гідравлічні опори, розрахунок трубопроводів, витікання рідини через отвори і насадки, силова взаємодія потоку рідини і твердого тіла, гідродинамічна подоба, елементи теорії гідродинамічного пограничного шару, газодинаміка. Навчальний посібник розроблений для студентів спеціальності 144 «Теплоенергетика» та 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка»
- ДокументГідрогазодинаміка(2012) Альтман, Е. І.; Бошкова, І. Л.; Кузнєцов, І. О.У гідравлічній лабораторії студент може практично спостерігати протікання різних складних гідравлічних явищ, ознайомитися з існуючими методами технічних вимірів, з’ясувати реальне значення коефіцієнтів, якими коригуються теоретичні дослідження гідравлічних явищ, вивчити конструкції гідравлічних машин (насосів), що в цілому дає можливість закріпити теоретичний матеріал лекцій і надалі застосовувати його для вирішення практичних інженерних завдань. Перед виконанням лабораторної роботи студент повинен самостійно проробити відповідні розділи курсу за підручниками і лекційним матеріалом, докладно вивчити методичний посібник з даного завдання. У гідравлічній лабораторії перед проведенням експерименту з’ясовується ступінь підготовленості студентів до проведення даної роботи, уточнюються конструктивні особливості установки, особливості постановки експерименту й обробки отриманих даних. Зроблені виміри й розрахунки записуються студентами в заздалегідь підготовлені протоколи, які потім пред'являються для перевірки керівникові занять. Експеримент повторюється, якщо отримані результати визнані керівником незадовільними. Протокол лабораторної роботи повинен складатися акуратно, містити схему установки, необхідні розрахункові формули й розрахунки. При проведенні експерименту й обробці результатів робіт студент користується довідковим матеріалом і дає критичну оцінку триманим результатам. Студент повинен захистити протокол роботи з результатами дослідів та розрахунків.