Публікаційна активність (Publications)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
- ДокументRiesling wines from Ukraine: specifics of the regional wines(Hochschule Geisenheim University, 2015) Tarasov A., Schüßler C., Hormuth M., Titlova O., Kameneva N., Rauhut D., Patzt C.-D., Tkachenko O., Jung R.
- ДокументОсобливості проведення економічної діагностики(2022) Новікова О. В.Ціль даної роботи - визначити основні завдання і принципи економічної діагностики та сформулювати основні етапи проведення економічної діагностики на підприємстві.
- ДокументДослідження аеродинамічного опору нерухомого щільного шару щебня(2022) Мукмінов І. І.Мета даної роботи - визначення аеродинамічного опору щільного шару сипкого матеріалу та оцінка можливості застосування теоретичних залежностей для розрахунку втрат тиску під час продувки повітрям шару щебню в циліндричному каналі.
- ДокументЯк впровадити програму стажування для молоді(2023)Цей посібник розроблений для органів місцевого самовряду- вання (ОМС) та їх посадових осіб, які відкриті до нових проєктів, зокрема до запровадження програми стажування для молоді в ОМС.
- ДокументУмови ефективного функціонування регіональних продовольчих ринків(2022) Савченко Т. В.; Родіна О. В.В статті досліджено умови функціонування підприємств агропромислового сектору в сфері маркетингу. Досліджено основні напрями забезпечення подальшого розвитку даного сектору економіки. Констатовано, що організація маркетингової діяльності в АПК у сфе- рі ЗЕД покликана вирішувати такі завдання: максимальне задоволення потреб покупців на світових ринках в продуктах харчування за кількістю, якістю і споживчими властивостя- ми; здійснення міжрегіонального обміну; вихід на внутрішній і зовнішній ринки. Визначе- но, що виходячи із сьогоднішніх економічних та соціальних реалій, найбільш раціональним є створення служби маркетингу саме за ринково-функціональною ознакою, коли спеціа- лісти з маркетингу керують різними функціями міжнародної маркетингової діяльності. Розроблено схему організації служби експортного маркетингу на підприємствах АПК за ринково-функціональною ознакою. Запропоновано модель удосконалення механізму марке- тингової діяльності підприємств агропромислового сектору.