Група 4РП-07

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 5 з 24
  • Документ
    Розробка гри "Японський кросворд" на програмному рушії Unity
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Щербакова Дмитра Сергійовича
    Досить давно людство отримало звичку якимось чином займати свій мозок у часи, коли потрібно щось чекати, або є вільний час. Для одних це приємне дозвілля, а для інших професійний інтерес. Серед способів займати мозок є такі ігри як судоку, кросворди різних типів та інші головоломки. Одні ігри розвивають пам'ять, а інші увагу чи здібність рахувати. Темою мого дипломного проекту є «Розробка гри Японський кросворд на програмному рушії Unity». Японські кросворди обрані через швидкість їх вирішення – за умовою знання правил – та користь, яку вони несуть для людини. Окрім того створення такої гри допоможе створити для людини приємне дозвілля. Розробка саме гри на програмному рушії Unity я вважаю актуальною через більшу портативність такого рішення. Дуже часто, японські кросворди розміщують в великих журналах, які не дуже зручно переносити з собою. Але маючи гру на смартфоні, або портативному ігровому пристрої, можна легко грати у будь-якому місці. Створена гра має бути «легкою» для виконання на більшості пристроїв та простою у використанні, водночас я маю мету створити ігровий процес наближений до того, що людина відчуває вирішуючи японські кросворди у реальному житті. Окрім того написання такої гри відкриває можливість у подальшому розвинути проект для створення спільноти гравців. У майбутньому, базуючись на існуючому проекті, можна розширити його для додавання соціальних елементів таких як рейтингова дошка, модифікатори складності, різні варіанти кросвордів, проведення заходів, тощо. Отже створення такої гри є базою для подальшого розвитку великого проекту. Використання ігрового рушія Unity відкриває легку дорогу у розробці гри з таким напрямом. Також, реалізація теми дипломного проектування дає змогу розвити та закріпити навички, пов’язані із створенням ігрових додатків для будьяких платформ.
  • Документ
    Розробка ігрового застосунку у жанрі раннер-платформер
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Чулаков Владислав Олегович
    Жанр раннер-платформер знаходиться у центрі уваги геймерівзавдякисвоїй динамічності та викликам, що пропонує. Ці ігри, які поєднуютьусобішвидкий біг, стрибки та подолання перешкод, створюють захопливуігровуатмосферу, що приваблює гравців будь-якого віку. Популярністьраннер-платформерів є джерелом натхнення для розробників, які постійновпроваджують інноваційні рішення для забезпечення плавного та захоплюючогоігрового процесу. Сучасні ігри цього жанру пропонують різноманітнірівніскладності, персонажів і механіки, що тримають гравців у напрузі тазаохочуютьдо досягнення нових вершин. Мета розробки нового раннер-платформера полягає у створенні гри,якавикористовуватиме передові ідеї для оптимізації ключових аспектівгеймплею.Вона буде включати різні рівні складності, системи досягнень, інтерактивніелементи та різноманітні режими камери, такі як 2D, ізометричний3D, 3Dвідтретьої особи та 3D від першої особи. Розробка відбувається на платформі Unity 3Dз використанняммовипрограмування C#, що дозволяє створювати захоплюючі тривимірні світизвисоким рівнем деталізації та плавною анімацією. ВикористаннямовиC#забезпечує надійну та ефективну реалізацію ігрової логіки, щодозволяєстворювати складні механіки та інтерактивні елементи. Грає важливу роль у вдосконаленні навичок гравців танадаєїмможливість насолоджуватися динамічним ігровим процесом. Практичнезначення розробленої гри полягає в тому, що вона стане чудовимдоповненнямдо колекції шанувальників жанру "раннер-платформер" та приверненовихгравців, які цінують високу якість та захопливий геймплей. Такимчином, новийраннер-платформер створить захоплюючий ігровий світ, якийзалишитьнезабутні враження у серцях гравців.
  • Документ
    Розробка інтернет-магазину одягу для просування бренту
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Хоменко Оксана Владиславівна
    Актуальність теми. Рано чи пізно, бізнес пов’язанийз торгівлеюстикається з проблемою створення власного інтернет-магазину. Компаніяхочене лише залишатися на плаву серед своїх конкурентів, а йрозвиватисятазбільшувати свою популярність. Інтернет-магазин істотно зменшитьвитративиробника, заощадивши на утриманні фізичного магазина, а такожрозширивширинки збуту, так само як і можливість покупця – купувати будь-якийтоварубудь-який час. Веб-ресурс дозволяє компаніям подавати інформаціюпротоваричи послуги коротко і водночас повно. Розміщення актуальнихновинтаінформації на головній сторінці не будуть проблемою, а повідомленняпрознижки, акції або зміни режиму роботи фізичних магазинів значнополегшитьпокупцям життя. Це надасть нашому інтернет-магазину перевагупередзвичайними. Інтернет-магазини дозволяють розширити своюаудиторіюдалекозамежіфізичних магазинів, що є особливо важливим для брендів одягу. Вонинезамінять традиційний спосіб придбання товару, а запропонуютьспоживачусамому обирати комфортний для нього розвиток подій. Мета і задачі розробки. Метою даної роботи є розробитиінформаційнувеб-систему для торговельного бізнесу. Зі сторони клієнта застосунокповиненмістити функцію пошуку товару та його придбання. Зі сторониадміністратора–функцію додавання та прибирання товару, а також редагування вжеіснуючоїінформації. Методи розробки. При дослідженні основних проблемпредметної області,аналізі аналогів та засобів розробки використано системнийпідхід. Длястворення бази даних (БД) була використана реляційна СУБДMySQL. Розробкапрограмного продукту здійснювалася з використанням об'єктно-орієнтованогопрограмування (ООП) за допомогою мов PHP та JavaScript
  • Документ
    Розробка та дизайн мобільного програмного забезпечення для творчих виступів
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Туркол Олексій Дмитрович
    Flutter— один з найпопулярніших і найвідоміших інструментів для розробки мобільних додатків. Завдяки своїй багатофункціональності, зручності використання та широким можливостям, вони стають першим вибором для багатьох розробників. Додатки, створені за допомогою Flutter, отримують популярність завдяки їхній здатності працювати на різних платформах з однією кодовою базою. Використання Android Studio як інтегрованого середовища розробки (IDE) забезпечує потужний інструментарій та спрощує процес створення, тестування та налагодження додатків. Мета цього проєкту — створення зручного додатку для фокусів на базі Flutter. Такий застосунок допоможе розвивати мислення та розвинути навички магії. Розробка додатку для фокусів може бути джерелом задоволення для розробників, адже вона надає творчий вихід та почуття досягнення. Використання Flutter дає можливість освоїти сучасні мобільні технології, такі як Dart і вбудовані віджети Flutter. Це дозволяє створювати додатки з чудовою продуктивністю та привабливим інтерфейсом. Вивчення методів оптимізації коду та підвищення продуктивності додатку на різних пристроях забезпечує ефективність та відмінний користувацький досвід. Результатом розробки є зручний застосунок для фокусів на базі Flutter, який збіднює ефект нав'язування та вільного вибору глядача. Застосунок дозволяє глядачеві назвати будь-яке число, під яким миттєво з'являється заздалегідь визначене значення, що відповідає передбаченню фокусника. Глядач, вибравши число, бачить результат, який фокусник заздалегідь знає. Особливістю додатку є те, що він імітує робочий екран телефону, і людина навіть не здогадується, що запущено якийсь застосунок. Це робить трюк ще більш вражаючим та загадковим.
  • Документ
    Розробка програмного застосунку для розрахунку схем напівпровідникових випрямлячів
    (ВСП "ОТФК ОНТУ", Відділення Комп'ютерних систем, 2024) Тарахтій Владислав Олександрович