Інтеграційні та інноваційні напрямки розвитку індустрії гостинності (Integration and innovation directions of hospitality industry)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Інтеграційні та інноваційні напрямки розвитку індустрії гостинності (Integration and innovation directions of hospitality industry) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 103
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументBranding as an instrument of attraccting tourists in Ukraine(2017) Sorokina, A.
- Документ
- ДокументPR – технології у діяльності закладів готельно-ресторанного господарства(2022) Безрук Н.; Халілова-Чуєва Ю. О.Ефективність рекламних і PR-кампаній сьогодні залишається актуальною і вимагає постійної уваги. Реклама та PR-техніки є важливими інструментами просування ресторанних та готельних послуг. Однак бажаний результат можна забезпечити лише в тому випадку, якщо реклама націлена на цільовий сегмент споживачів.
- ДокументThe latest trends in restaurant technology that blossomed in the restaurant business(2017) Kokhanova, K.
- ДокументWellness – центри в індустрії гостинності(2022) Жданова В. С.; Стрікаленко Т. В.Wellness-центри, як і wellness-готелі, є складовими wellness-індустрії, що включає фітнес-центри, SPA-салони, сауни, спорт-комплекси, догляд за шкірою і тілом, правильне харчування, БАДи, натуральні продукти для здоров'я та багато іншого. Таким чином, wellness-центри, як і wellness-готелі, суттєво змінюють традиційні уявлення про курорт як досить нудне місце для лікування та оздоровлення. Заклади wellness-індустрії як складової індустрії гостинності на курортах України можуть стати провідними щодо вибору місця для оздоровлення і засвоєння основних принципів здорового способу життя.
- ДокументАктуальность внедрения дополнительных услуг по ампело– и энотерапии в spa-отелях(2017) Соболева, А.В данной работе рассматривается актуальность внедрения дополнительных услуг по ампело– и энотерапии в spa-отелях.
- ДокументАмарантова олія в розробці страв для оздоровчого харчування(2017) Лаврів, О.В даній роботі розглядається амарантова олія в розробці страв для оздоровчого харчування.
- ДокументАнализ рынка ресторанов японской кухни в Украине(2013) Шиян, Н.Цель работы - анализ рынка ресторанов японской кухни в Украине.
- ДокументАналіз попиту на додаткові послуги в курортних готелях(2022) Світа А. М.; Тітомир Л. А.Оновлюючи умови комфортності, керівництво готелів також постійно проводить пошук підвищення конкурентоспроможності та шляхів отримання додаткового прибутку для повернення вкладених коштів. Досить значну частку у прибуток готелю вносять до даткові послуги. Вони є і інструментом зацікавлення споживачів в курортних готеля
- ДокументАналіз розвитку закладів формату “ Dark kitchen” в Україні(2022) Мазуренко П. В.; Новічкова Т. П.На популярність ресторанів формату «Dark Kitchen» в Україні дуже вплинула ситуація, яка склалася у світі, а саме, загроза розповсюдження потенційно тяжких інфекційних захворювань, таких як Covid-19. Неможливість приймати гостей в закладах вдарила по ресторанній справі в країні. Тому з часом, більшість закладів харчування прийняли вдале рішення перейти у формат приготування їжі на доставку. По перше, в непростий період для українського ресторанного бізнесу – це вдала опція, яка дозволила закладам переналаштувати процес роботи, забезпечити завантаженість кухні і розширити мережу доставок. У підсумку, це дало можливість зберегти бізнес, робочі місця і клієнтів в умовах наростаючої кризи. [
- ДокументАнімація в сфері гостинності(2022) Транченко Л. В.; Сереветна К. В.Добре організована анімаційна робота – це критерій успішності туристичної діяльності і вирішальна умова ефективного функціонування готельного підприємства. Правильно організована анімація не залишає гостя без належної уваги, а значить, він постійно зайнятий тим видом дозвілля, що доставляє йому задоволення, викликає позитивні емоції, формує прекрасний настрій і збуджує бажання повертатися до таких емоцій знову, а отже, й повернутися у готель. Анімаційна діяльність для успішного функціонування повинна, з одного боку, дотримуватися концепції закладу, з іншого –збільшувати спектр ексклюзивних та різноманітних анімаційних послуг, які змусять постійних відвідувачів повернутися у заклад неодноразово, а також привернути увагу потенційних відвідувачів.
- ДокументАпробація технології знезаражування води для виготовлення нектару з айви у закладах ресторанного господарства(2013) Скубій, Н.; Шендрик, В.Метою роботи є апробація технології знезаражування води для виготовлення нектару з айви у закладах ресторанного господарства.
- ДокументАромамаркетинг у сфері гостинності – інноваційний спосіб заохочування клієнтів(2017) Гук, Ю.Аромамаркетинг - це окремий напрямок, який засновано на використанні різних ароматів для того, щоб залучити покупців і нових клієнтів, а також сприятливо впливати на їх рішення про покупку товарів.
- ДокументБіохакінг – сучасні тенденції, місце рекреаційного бізнесу у створені умов здорового життя населення(2022) Антонюк Ю.; Стрікаленко Т. В.Якщо дослівно, біохакінг це "біо" - те, що має відношення до здоров'я, а "хакінг" -багато хто думає, що це злом, але це не злом. Інші значення слова «хакінг» - це шліфування, усунення нерівностей, що більш відображає суть біохакінга. Біохакінг - це філософія ставлення до свого здоров'я як до вимірюваної величини, і навіть ставлення до свого здоров'я як до джерела благополуччя в усіх сферах життя. Про що, до речі, говорить визначення Всесвітньої організації охорони здоров'я: «здоров'я - це стан благополуччя: здоров'я тіла, розуму, духу, навіть соціальних зв'язків». І біохакінг - це не тільки філософія, це також технологія вимірюваного управління здоров'ям для лікування хвороб, управління ризиками виникнення захворювань, реалізація ідеї надлюдини, подовження життя і поліпшення його якості.
- ДокументВпровадження SPA – харчування на курортах Одещини(2022) Коротич О. М.; Д’яконова А. К.; Кожевнікова В. О.Кінцевий продукт дослідження – створене меню SPA-харчування, яке буде не дієтичним харчуванням. Це комплекс продуктів та компонентів, індивідуально підібраний для споживача в залежності від стану організму, роду занять, пори року і прийому їжі. За запитами споживачів пропонується створення програм SPA-харчування різного напряму для вирішення конкретних проблем: детоксикації організму, підвищення життєвої енергії, нормалізації обміну речовин, ваги споживача тощо. Програми включатимуть не тільки раціон харчування, а й рекомендації щодо зміни харчової поведінки споживачів, ство рення правильних звичок харчування, емоційної складової харчування, створення про грам впливу на сенсорні системи споживача та індивідуального підходу.
- ДокументВпровадження дієтичного харчування в готелі з оздоровчою спеціалізацією(2017) Болдирева, Ю.В даній роботі розглядається впровадження дієтичного харчування в готелі з оздоровчою спеціалізацією.
- ДокументВпровадження сучасних цифрових технологій для просування закладів ресторанного господарства(2022) Разкола В. В.; Скляр В. Ю.Перехід суспільства до цифровізації зосереджує розвиток у сфері інформаційних технологій, а саме у застосуванні інтернет мереж. Впровадження інноваційних цифрових інструментів допомагає закладам просувати свій бізнес, а саме: розширює можливості залучення нових потенційних відвідувачів, їх зацікавлення до діяльності підприємств, збільшує попит на продукцію, послуги закладу та прибутковість, підвищує конкурентоспроможність та відповідність до інтересів користувачів.
- ДокументВпровадження інноваційних послуг для дітей в готельному бізнесі(2022) Бандурська К.; Д’яконова А. К.; Жовтяк К. О.У зв’язку з насиченим конкурентним середовищем, готелі та ресторани проводять постійний моніторинг попиту споживачів, впроваджують інновації для утримання уваги го стей та збільшення кількості контингенту споживачів. Успішні готельно-ресторанні заклади сьогодення – це комплекси з широким асортиментом додаткових послуг, що виконують будь-які забаганки споживачів. Метою даної роботи є розробка нової концепції розвитку готелю «Бон Апарт» в Ар кадії м. Одеса шляхом впровадження додаткових анімаційних послуг для дітей.