075-Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075-Маркетинг за Ключові слова "SEO-оптимізація"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументФормування стратегії просування інтернет-магазину “Альфа Парфюм” в сегменті косметичної продукції(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Крижанівська КатеринаКваліфікаційна робота на тему: «Формування стратегії просування інтернет-магазину “Альфа Парфюм” в сегменті косметичної продукції» містить 105 сторінок, з них 101 сторінок основного тексту, 17 таблиць, 24 рисунка, 3 додатки. Перелік посилань нараховує 50 найменувань. Мета кваліфікаційної роботи – формування комплексу комунікаційних заходів щодо просування косметичних товарів інтернет-магазином «Альфа Парфюм». Об'єкт дослідження – інструменти просування інтернет-магазину косметичних засобів. Предмет дослідження – сукупність теоретичних, методичних та прикладних аспектів формування стратегії просування інтернет-магазину «Альфа Парфюм» в сегменті косметичної продукції. В роботі були досліджені теоретичні засади формування стратегії інтернет-просування, особливості використання інструментів та методів просування косметичної продукції в інтернет-просторі. проведено аналіз маркетингової діяльності, конкурентного середовища ТОВ «Альфа Парфюм Плюс» в сегменті косметичної продукції; аналізу сайтів топових за відвідуваністю інтернет-магазинів косметики та ефективності он-лайн продажів косметики в Інстаграм. Запропоновано проект маркетингових заходів щодо SEO-оптимізації сайта з метою підвищення трафіку на веб-сайт інтернет-магазину, застосуванню банерної реклами, розвитку співпраці з макро- та мікро- блогерами для просування гіпоалергеної косметики польського бренду Bell. Методи наукових досліджень: PEST-аналіз, модель 5 конкурентних сил Майкла Портера, SWOT-аналіз, аналіз ключових фраз в пошуковій видачі, SEO-аналіз сайту за допомогою сервісів SimilarWeb та Serpstat, аналіз активності соціальних сторінок за допомогою сервісу trendHERO. Наукова новизна результатів дослідження. Відповідно до мети і завдань у даній роботі містяться науково обґрунтовані рекомендації щодо формування комплексу комунікаційних заходів для підвищення ефективності просування косметичних товарів інтернет-магазином «Альфа Парфюм». Практичне значення отриманих результатів і висновків полягає в розробці плану заходів щодо формування комунікаційної стратегії інтернет-просування косметичних засобів ТОВ «Альфа Парфюм Плюс».
- ДокументФормування стратегії інтернет-просування тихих вин ПрАТ «Одесавинпром»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Бідна ДіанаКваліфікаційна робота на тему: «Формування стратегії інтернет-просування тихих вин ПрАТ «Одесавинпром» містить 96 сторінок, з них 91 сторінка основного тексту, 14 таблиць, 15 рисунків, 3 додатки. Перелік посилань нараховує 43 найменування. Мета кваліфікаційної роботи – формування комплексу комунікаційних заходів щодо інтернет-просування тихих вин ПрАТ «Одесавинпром» (ТОВ «Престиж Груп»). Об'єкт дослідження – інструменти інтернет-просування продукції виноробної компанії. Предмет дослідження – сукупність теоретичних, методичних та прикладних аспектів формування стратегії інтернет-просування ПрАТ «Одесавинпром» (ТОВ «Престиж Груп») в сегменті тихих вин. В роботі були досліджені теоретичні засади формування стратегії інтернет-просування, особливості використання інструментів та методів просування виноробної продукції в інтернет-просторі. Проведено аналіз маркетингової діяльності, конкурентного середовища ПрАТ «Одесавинпром» в сегменті тихих вин; аналізу інтернет-просування виноробної продукції компанії та її ключових конкурентів. Запропоновано проект маркетингових заходів щодо SEO-оптимізації сайта з метою підвищення трафіку на веб-сайт фірмового інтернет-магазину, редагування комерційного профілю фірмового магазину в Google, активізації просування тихих вин в соціальних мережах, застосування контекстної реклами. Методи наукових досліджень: PEST-аналіз, модель 5 конкурентних сил Майкла Портера, SWOT-аналіз, аналіз ключових фраз в пошуковій видачі, SEO-аналіз сайту за допомогою сервісу Serpstat, аналіз активності соціальних сторінок за допомогою сервісу trendHERO. Наукова новизна результатів дослідження. Відповідно до мети і завдань у даній роботі містяться науково обґрунтовані рекомендації щодо формування комплексу комунікаційних заходів для підвищення ефективності інтернт-просування тихих вин ПрАТ «Одесавинпром». Практичне значення отриманих результатів і висновків полягає в розробці плану комунікаційних заходів щодо впровадження стратегії інтернет-просування лінійок тихих вин «Французький Бульвар», «Одеса – Престиж», «Вино для друзів».