075-Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075-Маркетинг за Ключові слова "багатокутник конкурентоспроможності"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументФормування конкурентної переваги ТОВ «Епіцентр К» в сегменті побутової техніки(ОНАХТ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2021) Дубчак, Володимир ЮрійовичМагістерська робота на тему: Формування конкурентної переваги ТОВ «Епіцентр К» в сегменті побутової техніки. Складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи становить 98 сторінок, з них 81 сторінку основного тексту. Робота містить 20 таблиць, 13 рисунків, 3 додатки. Перелік використаних джерел з 57 найменувань. Мета кваліфікаційної роботи полягає у формуванні комплексу конкурентних переваг ТОВ «Епіцентр К» у сегменті побутової техніки та плану заходів щодо її реалізації. Об’єктом дослідження є процес управління конкурентними перевагами в торговельному центрі «Епіцентр К» у м. Одеса. Предметом є маркетингова діяльність стосовно конкурентоспроможності у сегменті побутової техніки в торговельному центрі «Епіцентр К» у м. Одеса. Наукова новизна одержаних результатів визначається в подальшому розвитку: класифікації конкурентних переваг за певними ознаками; уточненні переліку конкурентних переваг, властивих торговельним підприємствам; класифікації методик оцінки конкурентних позицій за певними ознаками. Практична значущість полягає в оцінці конкурентоспроможності ТОВ «Епіцентр К» у сегменті побутової техніки, розробці програми заходів з підвищення конкурентоспроможності. Методи дослідження: АВС та XYZ –аналіз, опитування, статистичний аналіз, опис характеристик ТОВ «Епіцентр К», узагальнення даних, аналіз та синтез.