075-Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075-Маркетинг за Ключові слова "аналіз ринку"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМаркетингове забезпечення підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Алколайн»(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Кривоножко КсеніяМета кваліфікаційної роботи полягає в розробці пропозицій щодо маркетингового забезпечення підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Алколайн» на основі комплексного аналізу внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства, оцінки його ринкових позицій і розробки ефективних маркетингових стратегій. Об’єктом дослідження є процеси управління маркетинговою діяльністю підприємства сфери дистрибуції алкогольної продукції. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та прикладних аспектів підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Алколайн». Методики дослідження: аналіз вторинної інформації, стратегічного аналізу, кількісного та якісного дослідження, графічні методи тощо. В результаті роботи був проведений детальний аналіз алкогольного ринку України та всесвітній, проведений аналіз конкурентоспроможності ТОВ «Алколайн», запропонований захід з підвищення конкурентоспроможності шляхом впровадження у товарний асортимент винних спритзерів та консервованих коктейлів, а також доведена його економічна ефективність. Практичне значення отриманих результатів полягає у можливості застосування розроблених рекомендацій для вдосконалення маркетингової стратегії ТОВ «Алколайн», зокрема для впровадження RTD-напоїв (винних спритзерів та коктейлів на основі вина). Запропоновані заходи можуть бути використані для підвищення ефективності управлінських рішень, розширення асортименту продукції, зміцнення конкурентних позицій на ринку, а також для забезпечення економічної стійкості підприємства. Можливість реалізації отриманих результатів підтверджується довідкою ТОВ «Алколайн» від 10.12.2024 р. про впровадження у практику управління запропонованих маркетингових стратегій Апробація результатів кваліфікаційної роботи. Основні результати дослідження були оприлюднені на Міжнародній науково-практичній конференції «Світове господарство і міжнародні економічні відносини: нові реалії та можливості» (м. Ужгород, 07.12.2024 р., УНУ). За результатами дослідження опубліковані 1 тези доповіді. Пропозиції щодо можливих напрямів продовження досліджень: дослідження ефективності впровадження нових маркетингових стратегій у динаміці, аналіз довгострокових результатів, розширення асортименту іншими видами RTD-напоїв: на основі бренді, горілки, джину чи текіли.
- ДокументСтратегічний план розвитку студії «Літаючі маркери» (ФОП Аль-Ватар Ахмед Мохамед)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Савченко АнастасіяКваліфікаційна робота на тему: «Стратегічний план розвитку студії «Літаючі маркери» (ФОП Аль-Ватар Ахмед Мохамед)», містить 95 сторінок, 16 таблиць, 8 рисунків, 3 додатки. Перелік посилань нараховує 51 найменування. Розробка стратегічного плану розвитку студії «Літаючі маркери» була розглянуті у кваліфікаційній роботі. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою роботи - є проведення стратегічного аналізу маркетингової діяльності студії ""Літаючі маркери"", розробка маркетингового плану та визначення рекомендацій для поліпшення маркетингових стратегій студії. Об’єкт дослідження – процес проведення маркетингової діяльності студії «Літаючі маркери» на ринку онлайн-освіти. Предмет дослідження - теоретичні та практичні засади проведення стратегічного аналізу підприємства та розробка маркетингової програми в умовах діджитал ринку. У роботі були використані такі наукові методи дослідження: PESTEL-аналіз та SWOT-аналіз для аналізу зовнішнього середовища, аналіз п’яти конкурентних сил за Портером, аналіз місій підприємства, карта позиціонування, матриця МакКінсі, метод сегментації цільової аудиторії 5W, карта емпатії, стратегічне дерево цілей, односторінкова маркетингова стратегія. Результати дослідження було апробовано на п’ятій всеукраїнській студентській науково-практичній конференції «Актуальні аспекти соціально-економічного розвитку України: погляд молоді».