123 - Комп'ютерна iнженерiя
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 123 - Комп'ютерна iнженерiя за Ключові слова "3D персонаж"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументСтворення анімованого 3D-персонажу з використанням технології Motion Capture(ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії, 2023) Марін МаксимДипломна робота присвячена створенню анімованого 3D персонажа в середовищі Blender з використанням сучасних технологій, таких як Motion Capture і новому програмному забезпеченню на основі штучного інтелекту. Метою роботи є розробка ефективного і реалістичного підходу до створення анімації персонажа, який максимально передаватиме природні рухи та поведінку. У ході дослідження будуть розглянуті основи моделювання та ріггінгу персонажа в Blender, а також методи захоплення рухів у Rokoko Studio (Motion Capture) для отримання реалістичної анімації. Проведений аналіз різних технік та інструментів, доступних в Blender, пов'язаних з Motion Capture, і вибрано найбільш підходящий підхід для даної роботи. Особлива увага приділена використанню штучного інтелекту для покращення якості анімації. Досліджені методи використання машинного навчання та алгоритмів генерації рухів, щоб створити плавні та природні анімаційні послідовності для персонажа. Результати роботи представлені у вигляді розробленої анімації 3D персонажа, заснованої на даних Motion Capture та оброблених за допомогою штучного інтелекту. Проведені порівняльні аналізи існуючих підходів та оцінено досягнуті результати в контексті реалізму та якості анімації. Дипломна робота має практичне значення для різних галузей, включаючи розважальну індустрію, розробку ігор, анімацію та віртуальну реальність.