075-Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075-Маркетинг за Ключові слова "STP-аналіз"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументОрганізація та планування маркетингової діяльності АН Ірини Щучко(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Мезенцева МаринаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо організації та планування маркетингової діяльності АН «Ірини Щучко», обґрунтуванні їх необхідності та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є організація та планування маркетингової діяльності АН «Ірини Щучко» щодо підвищення ефективності його роботи. Об’єктом кваліфікаційної роботи є процес маркетингової діяльності АН «Ірини Щучко». Предметом стратегічні аспекти організації і планування маркетингової діяльності АН «Ірини Щучко». Для проведення аналізу маркетингової діяльності АН «Ірини Щучко» були використані метод PESTLE-аналізу для впливу всіх зовнішніх факторів на підприємство, модель п'яти сил конкуренції М. Портера, STP-аналіз для оцінки 3-ох основник стадій: сегментація ринку, вибір цільового ринку та позиціювання, матриця «товар-ринки» за І. Ансоффом для розробки стратегії підприємства. Загальний обсяг роботи складає 88 сторінок, з них 76 сторінок основного тексту. Робота містить 31 рисунків, 19 таблиць, список використаних джерел складається з 33 джерел.
- ДокументОрганізація та планування маркетингової діяльності перукарні «Катрін» (ФОП Демченко К.П.)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Чабанова ЄвгеніяУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо організації та планування маркетингової діяльності перукарні «Катрін» (ФОП Демченко К.П), обґрунтуванні їх необхідності та доцільності. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є організація та планування маркетингової діяльності перукарні «Катрін» та розробка заходів з їх вдосконалення. Об'єктом дослідження кваліфікаційної роботи є перукарня «Катрін» (ФОП Демченко К.П). Предметом кваліфікаційної роботи є стратегічні аспекти організації і планування маркетингової діяльності перукарні «Катрін»(ФОП Демченко К.П.). Для проведення аналізу маркетингової діяльності перукарні «Катрін» були використані метод PESTEL-аналізу для впливу зовнішніх факторів на підприємство, модель п'яти сил конкуренції М. Портера, STP-аналіз, карта позиціонування, матриця «товар-ринки» за І. Ансоффом для розробки стратегії підприємства. Загальний обсяг роботи складає 85 сторінок, з них 76 сторінки основного тексту. Робота містить 17 рисунків, 18 таблиць, список використаних джерел складається з 37 джерел, презентація 25 слайдів.
- ДокументУдосконалення комунікативної політики бару Radioactive (ФОП Стаковський М.О.)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Селезньова ЛіліанаУ кваліфікаційній роботі розглянуті питання розробки стратегічних рішень щодо удосконалення комунікативної політики бару Radioactive (ФОП Стаковський М.О.). Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є аналіз комунікативної політики та розробка стратегічних рішень щодо удосконалення комунікаційної стратегії бару «Radioactive» (ФОП Стаковський М.О.). Об'єктом дослідження даної кваліфікаційної роботи є діяльність бару «Radioactive» (ФОП Стаковський М.О.). Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних та прикладних аспектів розробки стратегічних рішень щодо удосконалення комунікативної політики бару «Radioactive» (ФОП Стаковський М.О.). Для проведення аналізу функціонування комунікативної політики бару «Radioactive» (ФОП Стаковський М.О.) були використані метод PESTEL-аналізу для впливу зовнішніх факторів на підприємство, модель п'яти сил конкуренції М. Портера, стратегічне сегментування – STP, що включає сегментацію та вибір цільового ринку та позиціонування, матриця «товар-ринки» за І. Ансоффом для розробки стратегії підприємства. Загальний обсяг роботи складає 94 сторінки, з них 84 сторінки основного тексту. Робота містить 22 рисунки, 16 таблиць, список використаних джерел складається з 58 джерел.
- ДокументУдосконалення комунікативної політики бутіку жіночої білизни «Наталі» (ФОП Ізвєкова Л.І.)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2023) Ізвєкова МаріяКваліфікаційна робота на тему «Удосконалення комунікативної політики бутіку жіночої білизни «Наталі» (ФОП Ізвєкова Л.І.)» складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. Загальний обсяг роботи становить 83 сторінки, в тому числі 82 сторінки основного тексту. Робота містить 21 таблицю, 28 рисунків, 30 літературних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є розробка маркетингових стратегічних рішень з удосконаленням комунікативної політики бутіку жіночої білизни «Наталі» (ФОП Ізвєкова Л.І.) Об’єктом дослідження є бутік «Наталі» ФОП Ізвєкова Людмила Іванівна. Предметом дослідження є комунікативна політика бутіку жіночої білизни «Наталі» (ФОП Ізвєкова Л.І.) Основна частина кваліфікаційної роботи присвячена дослідженню маркетингової комунікативної політики бутіка «Наталі» (ФОП Ізвєкова Л.І) та її основних конкурентів на ринку жіночої білизни. В роботі дана характеристика бутіку та основних конкурентів, проаналізована їх діяльність. На основі проведеного аналізу запропоновано пропозиції щодо удосконалення маркетингової комунікативної політики, а саме збільшення кількості клієнтів до кінця року на 50%, збільшення продажів через Інтернет, підвищення охоплення сторінки бутіка в Інстаграм, збільшення кількості підписників в Інстаграм та зміцнення на ринку жіночої білизни у місті Балта.