073-Менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 073-Менеджмент за Ключові слова "NPV"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументБізнес-планування як інструмент реалізації стратегії підприємства(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2023) Постолатій ЯнаАктуальність теми полягає в тому, що сучасні умови господарювання вимагають від керівників і спеціалістів стратегічного мислення та креативного підходу до ведення бізнесу, що базується на власній відповідальності за успішне функціонування та розвиток підприємства. Правильно розроблена і обґрунтована стратегія є флагманом стратегічного розвитку підприємства, що забезпечує високу ефективність його діяльності в довгостроковій перспективі. У першому розділі «Бізнеспланування та його роль в розвитку підприємства» визначено сутність бізнес-планування як інструменту досягнення стратегічних планів підприємства; розглянуто процес формування стратегії на підприємстві. У другому розділу «Діагностика стану стратегічного управління ЗАТ «Одесакондитер» виконано аналіз розвитку кондитерської галузі України, наведено результати аналізу внутрішнього та зовнішнього середовища ЗАТ «Одесакондитер», проиедено моніторинг стратегічної діяльності ЗАТ «Одесакондитер». У третьому розділі «Впровадження бізнес-планування як інструменту реалізації стратегії ЗАТ «Одесакондитер» розроблено рекомендації по використанню бізнес-планування як інструменту реалізації стратегії підприємства ЗАТ «Одесакондитер» та обгрунтувано ефективність запропонованих рекомендацій. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 69 сторінок, 29 таблиць, 11 рисунків. Перелік посилань нараховує 32 найменування.
- ДокументОрганізаційна культура як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2024) БІРЮКОВА ЄвгеніяАктуальність теми полягає в тому, що у сучасних умовах, коли спостерігаються значні зміни в суспільно-економічній сфері, організаційна культура стає все більш важливим фактором, що впливає на успішність господарської діяльності та конкурентоспроможність підприємств. Досвід зарубіжних компаній підтверджує, що успішні організації відрізняються високим рівнем розвиненості своєї організаційної культури. Організаційна культура є ключовим елементом їхньої конкурентної переваги та визначальним фактором успіху. У першому розділі «Теоретичні основи поняття організацийної культури та її впливу на конкурентоспроможність підприємства» визначено поняття організаційної культури. Розглянуто роль організаційної культури у формуванні конкурентоспроможності. У другому розділі «Організаційноекономічна характеристика підприємства та аналіз його діяльності» наведено загальну характеристику стану організацийної культури ПАТ «Одеський коньячний завод». Виконано аналіз конкурентоспроможності ПАТ «Одеський коньячний завод». У третьому розділі «Рекомендації щодо покращення управління інвестиційною стратегією підприємства» розроблено рекомендації з покращення організаційної культури підприємства для підвищення його конкурентоспроможності та обгрунтувано економічну ефективність запропонованих рекомендацій.
- ДокументУдосконалення механізму забезпечення прийняття управлінських рішень на основі аналізу конкурентоспроможності підприємства(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2023) Захарченко ДаріяАктуальність теми полягає в тому, що удосконалення механізму забезпечення прийняття управлінських рішень на основі аналізу конкурентоспроможності дозволяє керівникам і управлінським командам ефективніше планувати і реалізовувати стратегії, спрямовані на підвищення конкурентоспроможності. У першому розділі «Теоретичні основи формування управлінських рішень на основі аналізу конкурентоспроможності підприємства». Визначено сутність механізму формування управлінських рішень на підприємстві. Розглянуто прийняття управлінських рішень на основі аналізу конкурентоспроможності підприємства. У другому розділі «Аналіз механізмів прийняття управлінських рішень у конкурентному середовищі». Наведено загальну характеристику ПАТ “Одеський коньячний завод”. Виконано аналіз конкурентоспроможності ПАТ “Одеський коньячний завод” та існуючих механізмів прийняття управлінських рішень на основі аналізу конкурентоспроможності підприємства. У третьому розділі «Напрями удосконалення механізму забезпечення прийняття управлінських рішень на основі аналізу конкурентоспроможності ПАТ «Одеський коньячний завод». Розроблено рекомендацій щодо удосконалення ефективності діяльності підприємства та обгрунтувано економічну ефективність запропонованих рекомендацій. Кваліфікаційна робота бакалавра містить 64 сторінки, 15 таблиць, 15 рисунків. Перелік посилань нараховує 32 найменування.
- ДокументУправління інвестиційною стратегією підприємства та шляхи її підвищення(ОНТУ, кафедра менеджменту і логістики, 2024) Аржаковська АляАктуальність теми полягає в тому, що управління інвестиційною стратегією підприємства є критично важливим аспектом для забезпечення його стійкого розвитку та конкурентоспроможності в умовах динамічного економічного середовища. Ефективна інвестиційна стратегія сприяє оптимізації ресурсів, мінімізації ризиків, залученню капіталу та підвищенню конкурентоспроможності, що особливо актуально в сучасних умовах швидких технологічних змін і глобальної конкуренції. У першому розділі «Теоретичні аспекти управління інвестиційною стратегією підприємства» визначено сутність управління інвестиційною стратегією підприємства. Розглянуто основні етапи розробки та впровадження інвестиційної стратегії. У другому розділі «Організаційноекономічна характеристика підприємства та аналіз його діяльності» виконано аналіз ринку хлібопродуктів. Наведено загальну характеристику ДПЗКУ «Одеський комбінат хлібопродуктів». Виконано аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища ДПЗКУ «Одеський комбінат хлібопродуктів». У третьому розділі «Рекомендації щодо покращення управління інвестиційною стратегією підприємства» розроблено рекомендацій щодо покращення управління інвестиційною стратегією підприємства та обгрунтувано економічну ефективність запропонованих рекомендацій.