45-а науково-методична конференція: Роль комплексного дипломного проектування у підвищенні якості підготовки фахівців
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 45-а науково-методична конференція: Роль комплексного дипломного проектування у підвищенні якості підготовки фахівців за Ключові слова "викладання дисципліни"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМета і завдання навчальної дисципліни «Кондиціювання води у виробництві напоїв»(2014) Коваленко, О.О.; Вєтров, Д.І.; Коваленко, І.В.Навчальна дисципліна «Кондиціювання води у виробництві напоїв» є новою дисципліною, яка згідно з освітньо-професійною програмою підготовки бакалавра за напрямом «Харчові технології та інженерія» відноситься до рекомендованих дисциплін вільного вибору студента професійного спрямування «Технології продуктів бродіння і виноробства». Метою викладання начальної дисципліни «Кондиціювання води у виробництві напоїв» є набуття студентами базових знань із сучасних технологій покращення якості природних вод, необхідних для прийняття інженерних рішень при розробці технологічних схем, а також проектуванні і реконструкції технологічних ліній і цехів підприємств з виробництва алкогольних і безалкогольних напоїв.
- ДокументМета і завдання навчальної дисципліни «Фізикохімічні основи води і водних розчинів»(2014) Коваленко, О.О.; Степанова, Г.О.; Базелева, Н.А.Навчальна дисципліна «Фізико-хімічні основи води і водних розчинів» є новою дисципліною, яка згідно з освітньо-професійною програмою підготовки бакалавра за напрямом «Харчові технології та інженерія» відноситься до рекомендованих дисциплін вільного вибору студента професійного спрямування «Технології питної води та водопідготовки харчових виробництв».
- ДокументРозвиток інтелектуальних здібностей студентів під час викладання дисципліни «Органічна хімія»(2014) Решта, С.П.; Данилова, О.І.Процес навчання хімії у ВНЗ постійно удосконалюється завдяки використанню новітніх технологій та різних методологічних підходів і методичних прийомів. В наш час з'явилася необхідність при викладанні курсу органічної хімії та засвоєнні його студентами надавати відомості, що дозволяють пристосовувати ці знанні для отримання теоретичного і практичного для оволодіння спеціальними дисциплінами, близькими до майбутньої професії, що забезпечує успіх підготовки компетентного фахівця на ринку праці.