47-а науково-методична конференція: Перспективи розвитку науково-методичного забезпечення для самостійного вивчення дисциплін та їх окремих розділів (Prospects for the development the scientific and methodical provision for self-study of the disciplines and particular sections)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 47-а науково-методична конференція: Перспективи розвитку науково-методичного забезпечення для самостійного вивчення дисциплін та їх окремих розділів (Prospects for the development the scientific and methodical provision for self-study of the disciplines and particular sections) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 100
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументЩодо проблеми ціннісно-світоглядної переорієнтації вищої технічної освіти(2016) Лар’яновський, І.С.В новітній науці та сучасному технічному розвитку стрімко відбуваються масштабні світоглядно-методологічні зрушення, у відповідності до яких наукове пізнання та інженерна практика мають бути орієнтовані на системне вивчення реальності у її не редукованому різноманітті та безпечне оперування надскладними технологічними комплексами, до складу яких, так або інакше, включена людина та її культурні цінності.
- ДокументМетодичні підходи самостійної роботи студентів щодо організації вивчення термінологічної лексики в українській мові (за професійним спрямуванням)(2016) Лупол, А.В.Термінологічна лексика має велике значення для науково-виробничої комунікації, сприяючи її інтелектуалізації, полегшує процес засвоєння знань та реалізації їх у майбутній фаховій діяльності, поглиблює знання студентів про ознаки виучуваних понять, є засобом розширення активного професійно зумовленого словникового запасу, підвищує культурний рівень майбутньої української інтелігенції.
- ДокументПроцес адаптації студентів, як основний чинник успішності(2016) Палвашова, Г.І.; Мирошніченко, О.М.; Нікітчіна, Т.І.; Доценко, Н.В.Навчання у вищому закладі освіти для сучасної молодої людини один з найважливіших періодів її життєдіяльності, особистісного зростання та становлення як фахівця з вищою освітою. Пошук шляхів успішної адаптації до змінених соціальних умов та нової діяльності є нагальною проблемою для кожного, хто переступив поріг ВНЗ.
- ДокументОрганізація самостійної роботи з дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням» серед студентів-іноземців(2016) Южакова, О.І.; Казарян, Т.Г.Попри великий обсяг роботи викладачів кафедри українознавства та лінгводидактики щодо організації самостійної роботи з-поміж студентів-іноземців певні питання цієї проблеми потребують окремого обговорення. Це стосується не лише вдосконалення методичної бази кафедри, а насамперед нового погляду на самостійну роботу, яка, на нашу думку, не може бути абсолютно самостійною, позаяк все одно її результат оцінює викладач.
- ДокументДистанційна форма навчання як засіб подальшого розвитку високоякісної вищої освіти(2016) Єгоров, Б.В.; Браженко, В.Є.Впровадження інноваційних навчальних технологій навчання впливає на подальший розвиток високоякісної вищої освіти, яка базується на постійному вдосконаленні навчально-виховного процесу. Найважливішим складником навчально-виховного процесу є навчально-методична робота, що спрямована на методичне забезпечення й удосконалення існуючих форм занять викладачів зі студентами.
- ДокументШляхи оптимізації самостійної роботи студентів з курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)»(2016) Нарушевич-Васильєва, О.В.В умовах входження української системи вищої освіти в європейський освітній простір спостерігається стійка тенденція впровадження компетентністного підходу до формування змісту та організації навчального процесу. Освітні результати і пріоритети за такого підходу зміщуються від досягнення певного рівня знань, умінь та навичок до оволодіння сукупністю компетенцій – універсальних (базових, ключових) і спеціальних (предметних, професійних).
- ДокументНауково-методичне забезпечення навчального процесу дисципліни «Безпека життєдіяльності» для гуманітарних спеціальностей(2016) Неменуща, С.М.В даній роботі розглядається науково-методичне забезпечення навчального процесу дисципліни «Безпека життєдіяльності» для гуманітарних спеціальностей.
- ДокументОсобливості адаптації студентів-технологів ОКР «Бакалавр» першого року навчання до самостійної навчальної роботи з органічної хімії(2016) Гураль, Л.С.; Капустян, А.І.; Черно, Н.К.Підвищення якості вищої освіти є однією з актуальних проблем для освітніх систем світу. В Україні сучасна вища освіта орієнтована на європейські освітні процеси, зокрема на розширення спектру компетентно-орієнтованих навчальних дисциплін і, як наслідок, збільшення обсягів самостійної роботи студентів.
- ДокументМетодичні аспекти розробки та проведення мультимедійних лекцій(2016) Попков, Д.М.; Попкова, С.В.Сьогодні вже нікого не здивуєш використанням мультимедійного обладнання на лекціях. Але досі більшість викладачів не досконало, а інколи і зовсім недбало вміють застосовувати всі переваги ІТ технологій під час лекцій.
- Документ47-а науково-методична конференція ОНАХТ "Перспективи розвитку науково-методичного забезпечення для самостійного вивчення дисциплін та їх окремих розділів"(Одеська національна академія харчових технологій, 2016)
- ДокументНауково-методичне забезпечення дисциплін хімічного напрямку у навчанні студентів технологічних спеціальностей(2016) Решта, С.П.У сучасних умовах реформування системи освіти України набула актуальності проблема професійної підготовки фахівців технологічних спеціальностей в технічних ВНЗ з дисциплін, розуміння яких тісно пов’язано із протіканням технологічних процесів. До ґрунтовних дисциплін з цього напрямку можна віднести органічну, неорганічну, аналітичну, фізичну хімію, а також харчову, біоорганічну, біохімія, а також біотехнологію.
- ДокументОлімпіада – як нестандартна форма проведення занять з логіки(2016) Стояно, О.О.Логіка вивчає пізнавальну діяльність людини. Про це говорить сам термін «логіка». Він походить від грецького слова «логос», що означає слово, поняття, розум та ін.. І не випадково саме ця морфема завершує назви тих або інших конкретних наук – психологія, соціологія, антропологія та ін.. Логіка – наука в чистому вигляді. Мислення про мислення.
- ДокументТенденції розвитку і використання віртуального навчального середовища(2016) Коваленко, О.О.Віртуальне навчальне середовище – це програмна система, створена для підтримки процесу дистанційного навчання. При такому навчанні використовується мережа Internet, засоби автоматичного оцінювання знань, повернення робіт студентам, управління групами студентів тощо.
- ДокументЕкономічна оствіта в умовах глобалізації(2016) Самофатова, В.А.Глобалізація освіти – одна з фундаментальних тенденцій розвитку освіти, яка відображає формування єдиного соціального, інформаційного та освітнього простору в масштабах усієї планети.
- ДокументАудит фінансового стану підприємства в інноваційних дипломних проектах(2016) Ткачук, Г.О.; Іванченкова, Л.В.; Скляр, Л.Б.Інноваційні дипломні роботи, які отримали широке впровадження в процес атестації бакалаврів та магістрів в ОНАХТ, мають за мету створення реальних комерційних проектів. Дипломники та їх керівники пропонують підприємствам, на базі яких здійснюється дипломна робота, новітні розробки в галузі харчових технологій, технічного та інформаційного забезпечення тощо.
- ДокументПідвищення компетенції студентів-технологів при вивченні дисципліни «Товарознавство»(2016) Козлов, Г.Ф.; Решта, С.П.Випускник ОНАХТ повинен володіти не тільки системою загальних знань, спеціальних вмінь та навичок, але й отримати необхідну професійну обізнаність, досвід прийняття рішень, здатність до підвищення компетенції у подальшій професійній діяльності. Мова йде про формування спеціалістівтехнологів готельно-ресторанного бізнесу як творчої особистості з високою трудовою активністю.
- ДокументНауково-методичне забезпечення дисципліни «Мікробіологія»(2016) Єгорова, А.В.; Данилова, О.І.; Труфкаті, Л.В.Для досягнення сформованості професійно-творчої компетентності кадрів технічного профілю необхідна систематизація знань з основних принципів та підходів до створення та застосування технологій, методів дослідження сировини та готової продукції. При викладанні технічних дисциплін як методологічна основа має використовуватися концепція взаємозв'язку загальнонаукової, природничонаукової картини світу із вирішенням конкретних завдань.
- ДокументГруповий проект як форма організації самостійної роботи студентів(2016) Соколова, Н.Ю.; Лебеденко, Т.Є.; Пшенишнюк, Г.Ф.Перехід до нової освітньої парадигми вимагає відмови від колишніх, часто безнадійно застарілих форм організації навчального процесу, які орієнтували студента на пасивне сприйняття трансльованого викладачем матеріалу на користь нових, які включають його в процес творчого осмислення та перетворення отриманої інформації. Однією з таких форм, як відомо, є самостійна робота, яка особливо важлива при підготовці студента технічних спеціальностей.
- ДокументПро особливості формування соціальної відповідальності сучасного менеджера(2016) Ангелов, Г.В.; Кананихіна, О.М.; Соловей, А.О.В умовах глобалізації і відкритості ринків успіх бізнесу визначається не тільки здатністю знаходити оптимальні способи перетворення виробничих ресурсів на товари і послуги, але також участю компанії у вирішенні соціальних проблем.
- ДокументАдаптація студентів до самостійного вивчення дисциплін академії(2016) Дем’яненко, Ю.І.Навчання у вищому закладі освіти для сучасної молодої людини - один з найважливіших періодів її життєдіяльності, особистісного зростання та становлення як фахівця з вищою освітою. Основний вид діяльності студента - професійне навчання, стає більш складним за формами та змістом, а тому підвищує вимоги до особистості.