47-а науково-методична конференція: Перспективи розвитку науково-методичного забезпечення для самостійного вивчення дисциплін та їх окремих розділів (Prospects for the development the scientific and methodical provision for self-study of the disciplines and particular sections)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 47-а науково-методична конференція: Перспективи розвитку науково-методичного забезпечення для самостійного вивчення дисциплін та їх окремих розділів (Prospects for the development the scientific and methodical provision for self-study of the disciplines and particular sections) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 100
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- Документ47-а науково-методична конференція ОНАХТ "Перспективи розвитку науково-методичного забезпечення для самостійного вивчення дисциплін та їх окремих розділів"(Одеська національна академія харчових технологій, 2016)
- ДокументАдаптація студентів до самостійного вивчення дисциплін академії(2016) Дем’яненко, Ю.І.Навчання у вищому закладі освіти для сучасної молодої людини - один з найважливіших періодів її життєдіяльності, особистісного зростання та становлення як фахівця з вищою освітою. Основний вид діяльності студента - професійне навчання, стає більш складним за формами та змістом, а тому підвищує вимоги до особистості.
- ДокументАналіз дипломних проектів студентів спеціальності «Технології зберігання і переробки зерна»(2016) Єгоров, Б.В.; Воєцька, О.Є.; Макаринська, А.В.Дипломний проект – це кваліфікаційне навчально-наукове дослідження студента, яке виконується на завершальному етапі навчання у вищому навчальному закладі. Дипломне проектування має комплексний характер і пов'язане з використанням набутих студентом знань, умінь та навичок зі спеціальних дисциплін.
- ДокументАудит фінансового стану підприємства в інноваційних дипломних проектах(2016) Ткачук, Г.О.; Іванченкова, Л.В.; Скляр, Л.Б.Інноваційні дипломні роботи, які отримали широке впровадження в процес атестації бакалаврів та магістрів в ОНАХТ, мають за мету створення реальних комерційних проектів. Дипломники та їх керівники пропонують підприємствам, на базі яких здійснюється дипломна робота, новітні розробки в галузі харчових технологій, технічного та інформаційного забезпечення тощо.
- ДокументВажливість самостійної роботи студента(2016) Каламан, О.Б.Сьогодні все більшої уваги потребує підготовка кваліфікованого професійного фахівця. Перш за все суворі вимоги до нього висуває суспільство, яке розглядає його як учасника системи соціальних взаємовідносин. Кожного дня зростає питома вага державних національних проектів та нових нормативно-документальних форм всіх напрямів життєдіяльності людини. Таким чином, досить логічними є високі кваліфікаційні вимоги до майбутнього фахівця.
- ДокументВдосконалення методичної основи підготовки студентів до курсового, дипломного проектування(2016) Браженко, В.Є.; Бордун, Т.В.; Донець, Л.ЯВ умовах впровадження інноваційних технологій на підприємствах зернопереробної промисловості, застосування найсучаснішого обладнання з високим рівнем автоматизації загострюються питання теоретичної та практичної підготовки студентів до виконання реальних курсових, дипломних проектів.
- ДокументВивчення юридичної термінології студентами ОНАХТ(2016) Осадча, І.А.Активізація інтеграційних процесів кінця ХХ – початку ХХІ ст. у світі і, зокрема на європейському континенті, для вироблення єдиних правових стандартів, що відповідають сучасним потребам цивілізаційного суспільного розвитку, вимагають упорядкування та унормування, а можливо й переструктурування національної юридичної терміносистеми.
- ДокументВикористання СДН Moodle для організації самостійної роботи студентів в курсі «Дискретна математика»(2016) Корнієнко, Ю.К.; Плотніков, В.М.Мета роботи -використання СДН Moodle для організації самостійної роботи студентів в курсі «Дискретна математика» .
- ДокументВикористання тематики науково-дослідних робіт кафедри біотехнології, консервованих продуктів і напоїв в курсових та дипломних проектах студентів(2016) Верхівкер, Я.Г.; Мирошніченко, О.М.Наукова дослідна робота кафедри пов'язана з замовленнями, які надходять від підприємств, з вирішенням насущних проблем виробництв харчової промисловості, з розробкою маловідходних та енергозберігаючих технологій переробки харчової сировини і обладнання.
- ДокументВища оствіта – важливий чинник прогресу у ХХІ столітті(2016) Кіров, І.М.На етапі революційних перетворень, які відбуваються в Україні, вкрай важливо щоб наша країна мала Проект України майбутнього, мала орієнтири, по яким потрібно рухатися у щасливе майбутнє, враховуючі можливі ризики і втрати на цьому шляху.
- ДокументВиявлення факторів, які впливають на якість освітнього процесу на основі системи менеджменту якості(2016) Мардар, М.Р.; Устенко, І.А.; Кручек, О.А.Мета роботи - виявлення факторів, які впливають на якість освітнього процесу на основі системи менеджменту якості.
- ДокументВпровадження дистанційної освіти(2016) Жигунов, Д.О.; Хоренжий, Н.В.Для інтеграції України в ЄТ в системі вищої освіти проводилось багато перетворень, в результаті чого структура навчання у ВНЗ перебудована у відповідності до структури навчання провідних країн світу. Однак актуальною залишається проблема впровадження інноваційних технологій навчання, зокрема дистанційної. Термін «дистанційна освіта» свідчить про певну територіальну відстань між викладачем та студентом.
- ДокументВпровадження інформаційних технологій для дистанційного навчання слухачами ВШПМ ОНАХТ(2016) Корнієнко, Ю.К.; Краснієнко, Н.В.; Кривченко, А.А.Національною програмою "Освіта. Україна ХХІ сторіччя" передбачено забезпечення розвитку освіти на основі нових прогресивних концепцій, запровадження у навчально-виховний процес новітніх педагогічних технологій та науково-методичних досягнень, створення нової системи інформаційного забезпечення освіти, входження України у трансконтинентальну систему комп’ютерної інформації.
- ДокументВрахування психологічних особливостей особистості як шлях підвищення ефективності самостійної роботи студентів(2016) Кулаковська, Т.А.Самостійна робота студентів – це індивідуальна або групова запланована пізнавальна, організована та методично забезпечена діяльність студентів, яка здійснюється на аудиторних заняттях або у позааудиторний час без прямої допомоги викладача для досягнення конкретного результату. Важлива роль у підготовці кваліфікованого спеціаліста належить психологічним умовам успішності самостійної роботи студентів, які полягають у формуванні стійкого інтересу до обраної професії та методам оволодіння її особливостями.
- ДокументВідкриття нових спеціальностей як чинник підвищення конкурентоздатності у сфері оствіти(2016) Агеєва, І.М.; Савенко, І.І.; Седікова, І.О.В результаті радикальної трансформації соціально-економічної моделі українського суспільства, що відбулася після набуття нашою країною незалежності, державні вищі навчальні заклади України одержали право надавати студентам можливість отримання вищої освіти на контрактній основі за кошти фізичних або юридичних осіб нарівні з недержавними вищими навчальними закладами. Таким чином, українські ВНЗ перетворилися на повноцінних суб’єктів комерційної діяльності на ринку освітніх послуг, який вони ж самі і створили.
- ДокументГравітаційні хвилі і викладання студентам курсу фізики(2016) Сергєєва, О.Є.На початку лютого 2016 року група американських вчених заявила про відкриття гравітаційних хвиль, існування яких передбачав Альберт Ейнштейн 100 років тому в рамках відкритої ним загальної теорії відносності. Хвилі були зафіксовані детекторами Лазерно-інтерферометричної гравітаційно-хвильової обсерваторії LIGO, розташованої в штатах Луїзіана і Вашингтон в США.
- ДокументГруповий проект як форма організації самостійної роботи студентів(2016) Соколова, Н.Ю.; Лебеденко, Т.Є.; Пшенишнюк, Г.Ф.Перехід до нової освітньої парадигми вимагає відмови від колишніх, часто безнадійно застарілих форм організації навчального процесу, які орієнтували студента на пасивне сприйняття трансльованого викладачем матеріалу на користь нових, які включають його в процес творчого осмислення та перетворення отриманої інформації. Однією з таких форм, як відомо, є самостійна робота, яка особливо важлива при підготовці студента технічних спеціальностей.
- ДокументДистанційна форма навчання як засіб подальшого розвитку високоякісної вищої освіти(2016) Єгоров, Б.В.; Браженко, В.Є.Впровадження інноваційних навчальних технологій навчання впливає на подальший розвиток високоякісної вищої освіти, яка базується на постійному вдосконаленні навчально-виховного процесу. Найважливішим складником навчально-виховного процесу є навчально-методична робота, що спрямована на методичне забезпечення й удосконалення існуючих форм занять викладачів зі студентами.
- ДокументДистанційне навчання при вивченні спеціальних технічних дисциплін(2016) Жихарєва, Н.В.Дистанційне навчання - це форма навчання з використанням комп'ютерних і телекомунікаційних технологій, які забезпечують інтерактивну взаємодію викладачів зі студентами на різних етапах навчання і самостійну роботу з матеріалами інформаційної мережі. Всі існуючі технології дистанційного навчання можна умовно розділити на три категорії: не інтерактивні – друковані матеріали, аудіо й відеоносії; інтерактивні комп’ютерні технології навчання – електронні підручники, тестові методики контролю знань, засоби мультимедіа; відеоконференції – сучасні засоби телекомунікації через аудіоканали, відеоканали та комп’ютерні мережі.
- ДокументДистанційне навчання як нова форма навчання(2016) Манолі, Т.А.; Баришева, Я.О.; Бочарова, О.В.Дистанційне навчання в наш час визначається як взаємодія викладача і студентів між собою на відстані, що відбиває всі властиві навчальному процесу компоненти (цілі, зміст, методи, організаційні форми, засоби навчання) і реалізоване специфічними засобами Інтернет-технологій або іншими засобами, що передбачають інтерактивність. Це самостійна форма навчання, для якої характерно, що інформаційні технології є провідним засобом.