48-а науково-методична конференція: Розвиток методологічних основ вищої освіти в ОНАХТ (Development of methodological basics of higher education in ONAFT)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 48-а науково-методична конференція: Розвиток методологічних основ вищої освіти в ОНАХТ (Development of methodological basics of higher education in ONAFT) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 188
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументМетодологія самостійної роботи в навчальній дисципліні «Технологічний інжиніринг підприємств галузі»(2017) Віннікова, Л. Г.; Савінок, О. М.; Азарова, Н. Г.Кожна навчальна дисципліна в учбовому плані містить значну частку годин відведену на самостійну роботу. І лектор, який розподіляє ці години в робочій програмі сам визначає напрямки її використання.
- ДокументПерспективи використання гібридного навчання у сучасному освітньому процесі(2017) Солецька, А. Д.Розробка інноваційних інтелектуальних освітніх програм вищої школи, яка враховує сучасні педагогічні теорії, орієнтується сьогодні,в основному, на потреби студента. Це викликає значні зміни в організації навчального процесу, у створенні систем дистанційного навчання та використанні гібридного навчання, які спрямовані на те, щоб задовольнити потреби сучасного студента.
- ДокументПопуляризація «мозкового штурму» як інтерактивного методу у підготовці фахівця консервної галузі(2017) Палвашова, Г. І.; Нікітчіна, Т. І.; Афанасьєва, Т. М.На сьогоднішній день усе складніше стає забезпечити високий рівень підготовки фахівців харчової галузі, зокрема за спеціальністю «Технології зберігання, консервування та переробки плодів і овочів», застосовуючи для цієї мети тільки традиційні методи навчання.
- ДокументЗабезпечення ефективності самостійної роботи бакалаврів туристичного бізнесу з курсу «Безпека життєдіяльності»(2017) Неменуща, С. М.З метою покращення підготовки бакалаврів напрямів 6.140101 «Готельно-ресторанна справа» та 6.140103 «Туризм» з курсу «Безпека життєдіяльності» на кафедрі створено навчальний посібник. Він допоможе студентам засвоїти матеріал з підготовки до дій у нормальних умовах середовища, надзвичайних ситуаціях і професійній діяльності.
- ДокументПрактична підготовка студентів ступеню «Магістр»: стан та удосконалення(2017) Купріна, Н. М.; Ступницька, Т. М.Сучасні вимоги до підготовки якісних фахівців будь-якої галузі потребує не тільки ґрунтовних теоретичних знань, але саме якісної практичної підготовки, що формує їх конкурентні переваги перед іншими фахівцями-«теоретиками», які випускаються з ВНЗ, більш високий рівень заробітної плати, більш стрімкий кар’єрний зріст, мобільність отриманої професії в різних галузях працевлаштування тощо.
- ДокументРаціональна організація навчального процессу та навантаження студентів з урахуванням психофізіологічного стомлення організму(2017) Кулаковська, Т. А.Під впливом навчально-трудової діяльності працездатність студентів зазнає змін, які чітко спостерігаються протягом дня, тижня, півріччя (семестру), навчального року.
- ДокументНауково-методичні та практичні підходи до наукової роботи(2017) Макаринська, А. В.Наукова робота – є невід’ємною частиною навчального процесу в вищих навчальних закладах (ВНЗ), зокрема в Одеській національній академії харчових технологій (ОНАХТ) та формування прогресивних наукових поглядів викладачів і майбутніх інженерних кадрів харчової та переробної промисловості.
- ДокументРеалізація технологій дистанційного навчання за кордоном та в Україні(2017) Каменева, Н. В.; Памбук, С. А.Щоб система дистанційного навчання зайняла гідне місце в системі освіти України, потрібно вирішити зазначенні проблеми. А насамперед створити глобальну комп'ютерну мережу освіти й науки, оскільки саме комп'ютер дає змогу отримувати навчальний матеріал, є водночас і бібліотекою, і центром довідкової інформації, і комунікативним центром.
- ДокументВпровадження комп’ютерних технологій в процесс навчання в сучасному ВНЗ(2017) Макоєд, Н. О.В теперішній час комп’ютеризація навчального процесу отримала додатковий імпульс для розвитку тому, що набули достатньо високого рівня різноманітні форми та методи дистанційного навчання, яке можна розглядати і як один з видів самостійної роботи студентів.
- ДокументВеб-система дистанційного навчання з дисципліни «Основи автоматизованого проектування складних об’єктів та систем»(2017) Сіромля, С. Г.Однією з невід'ємних і важливих частин процесів інформатизації суспільства є комп'ютеризація освіти. У зв'язку, з чим нові інформаційні технології та програмні засоби повинні допомагати працівникам сфери освіти більш ефективно та ретельно вирішувати різноманітні задачі, пов'язані з поліпшенням навчального процесу,
- ДокументУдосконалення методики викладання дисциплін «Організація баз даних», «Проектування баз даних»(2017) Вохменцева, Т. Б.Метою викладання навчальних дисциплін, пов’язаних з базами даних є формування у студентів навичок практичного застосування існуючих систем управління базами даних; використання ефективних моделей забезпечення даних на основі вивчення предметної області, методів аналізу, пошуку та використання існуючих систем управління базами даних.
- ДокументРозвиток освітніх інновацій в навчальному процесі вищого навчального закладу(2017) Кац, А. К.; Дмитренко, Л. Д.; Станкевич, Г. М.Розвиток методологічного, науково-методичного і науково-технічного забезпечення навчального процесу у вищій школі сприятиме не лише його інтенсифікації, але й підвищенню якості української вищої освіти, а, відтак, і привабливості її як для українських, так і зарубіжних споживачів освітніх послуг.
- ДокументДо методики викладання дисципліни «Організація і методика економічного аналізу»(2017) Антонюк, О. П.Саме в дисціпліні «Організація і методика економічного аналізу» закладаються основи знань в галузі економічного аналізу тому методика викладання цієї дисципліни має допомогати студетам опановувати наукові основи та добувати навички прикладного застосування методів аналізу господарської діяльності підприємств.
- ДокументЕфективність застосування методу вирішення практичних проблем («Case study») в становленні фахівців спеціальності «Технології зберігання та переробки водних біоресурсів»(2017) Манолі, Т. А.; Нікітчіна, Т. І.; Баришева, Я. О.Інтерактивна методика вимагає оцінювання не стільки набору певних знань, скільки вміння студентів аналізувати конкретну ситуацію, приймати рішення, логічно мислити, при цьому найкраще використовувати багатокомпонентний метод формування підсумкової оцінки.
- ДокументЩодо проблем дистанційного навчання при розробці курсової роботи(2017) Гордієнко, Л. Л.; Відоменко, І. О.Метою даної роботи є дослідження методичних аспектів створення дистанційних модулів при розробці курсової роботи з метою підвищення ефективності підготовки студентів денної форми навчання.
- ДокументПитання підвищення ефективності аудиторних занять зі студентами-заочниками(2017) Кобєлєв, В. М.Ефективність проведення занять визначається багатьма факторами, серед яких можна виділити організаційний, навчально-змістовний, виховний. Важливість кожного з них проявляється лише в разі гармонійній їх єдності і неможливості виділити або забути про якийсь з них.
- ДокументЗастосування інтерактивного методу «Мозкового штурму» на практичних заняттях з дизайну(2017) Польова, С. Є.Метод мозкового штурму ефективний при вирішенні завдань, які не мають однозначного рішення, і завдань, де рішення потрібні нетрадиційні, коли необхідно отримати багато ідей за короткий час. Методика мозкового штурму універсальна.
- ДокументКомпетентністний підхід до змісту сучасної освіти(2017) Крупіца, І. В.Сучасне навчання повинне приділити особливу увагу розвитку найбільш важливих компетенцій, серед яких є прагнення до успіху; вміння працювати в команді; здатність до організації та планування діяльності; здатність застосовувати знання на практиці, приймати рішення, породжувати нові ідеї та їх реалізовувати (креативність); знання другої мови; лідерство; здатність адаптуватися до нових ситуацій; розвиток навичок управління інформацією.
- ДокументДистанційна освіта, її форми та роль у сучасній освітній політиці України(2017) Халілова-Чуваєва, Ю. О.За останні роки розвиток інформаційних технологій зробив актуальною проблему модернізації системи освіти. Сьогодення вимагає від спеціалістів будь-якої сфери високого рівня знань, умінь, навичок.
- ДокументПро особливості організації самостійної роботи студентів(2017) Ботіка, Т. С.Основне завдання вищої освіти полягає у формуванні творчої особистості фахівця. Це сприяє створенню нових форм та методів вищої освіти, спрямованих на розширення сфери самостійної діяльності студентів, які формують навички самоорганізації, самоосвіти, інноваційної діяльності.Враховуючи той аспект, що кожна людина повинна навчитися самостійно здобувати знання впродовж життя, значно зростає роль вищого навчального закладу у вмінні студента самостійно навчатися.