48-а науково-методична конференція: Розвиток методологічних основ вищої освіти в ОНАХТ (Development of methodological basics of higher education in ONAFT)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 48-а науково-методична конференція: Розвиток методологічних основ вищої освіти в ОНАХТ (Development of methodological basics of higher education in ONAFT) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 140
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументРоль викладача в організації самостійної роботи студентів(2017) Коваленко, О. О.; Вєтров, Д. І.Кожний викладач ВНЗ задається питанням: «Як навчити студентів працювати самостійно?». Особливо це питання актуальне при вивченні дисциплін професійного спрямування.
- ДокументЕлементарні методи щодо активізації самостійного засвоєння знань студентами економічних спеціальностей(2017) Ліпова, О. Л.Самостійна робота студентів (на рівні з лекційними та практичними заняттями) є однією з провідних форм вивчення економічних дисциплін. Вона має стати активною формою пізнання та закріплення учбового матеріалу.
- ДокументОсобливості дистанційного навчання студентів при засвоєнні ними дисципліни «Хімія»(2017) Решта, С. П.Останнім часом набула широкого розповсюдження дистанційна форма навчання студентів з використанням комп’ютерних технологій, які забезпечують інтерактивну взаємодію викладачів та студентів на різних етапах навчання i самостійну роботу з матеріалами iнформацiйної мережі.
- ДокументПро спеціальність «IT-конструктор»(2017) Гладушняк, О. К.; Всеволодов, О. М.; Зиков, О. В.У відповідності до концепції діяльності Одеської національної академії харчових технологій з підготовки фахівців за ступенем вищої освіти «бакалавр» спеціальності 133 «Галузеве машинобудування» галузі знань 13 «Механічна інженерія» вони орієнтовані на такі сфери діяльності, як конструювання, експлуатація, ремонт, монтаж, виробництво.
- ДокументНеобхідність та методи організації самостійної роботи студентів(2017) Пурцхванідзе, О. В.В організації самостійної роботи слід використовувати як традиційні, так і інноваційні форми і методи навчання, як мають стати єдиною системою і умовою у підготовці кваліфікованих фахівців, конкурентоспроможних на ринку праці і здатних до професійної діяльності на рівні світових стандартів.
- ДокументЗабезпечення ефективності самостійної роботи бакалаврів туристичного бізнесу з курсу «Безпека життєдіяльності»(2017) Неменуща, С. М.З метою покращення підготовки бакалаврів напрямів 6.140101 «Готельно-ресторанна справа» та 6.140103 «Туризм» з курсу «Безпека життєдіяльності» на кафедрі створено навчальний посібник. Він допоможе студентам засвоїти матеріал з підготовки до дій у нормальних умовах середовища, надзвичайних ситуаціях і професійній діяльності.
- ДокументАналіз факторів, що впливають на якість освітнього процесу в ОНАХТ в рамках системи менеджменту якості(2017) Устенко, І. А.; Мардар, М. Р.; Кручек, О. А.Метою даної роботи було деталізувати процеси для управління підготовкою майбутніх фахівців, які повною мірою відповідатимуть вимогам ринку праці і потребам роботодавців та суспільства.
- ДокументМотивація самостійної роботи студентів при вивченні дисципліни «Стандартизація, метрологія та сертифікація»(2017) Дюдіна, І. А.Головною умовою реалізації особистісного потенціалу майбутнього спеціаліста в умовах глобалізації ринку праці є формування внутрішньої потреби у самоосвіті. З іншого боку, самостійна робота студента сьогодні виступає основним видом його учбової діяльності. Все це висуває низку якісно нових вимог до регламентації та організації самостійної роботи з боку викладача.
- ДокументДисципліна «Основи наукових досліджень» як фактор розвитку наукової етики студентів(2017) Дзюба, Н. А.; Валевська, Л. О.В науковому світі, середовищі науковців, наукових співтовариствах, етичні норми формуються й затверджуються у процесі руху, розвитку і спілкування від вчителя (наукового керівника) до учня. В цьому процесі має місце наслідування й успадкування духовного багатства колективу чи наукової школи і не тільки суто наукових здобутків, а й морально-етичних норм, традицій, тощо.
- ДокументВикористання інноваційних методів при викладанні дисципліни «Інтелектуальна власність»(2017) Чернега, І. С.; Фігурська, Л. В.Для підготовки конкурентоспроможних фахівців, готових до ефективної професійної діяльності необхідно широко застосовувати різні інноваційні методи.
- ДокументНові основні програми спеціальності 133 «Галузеве машинобудування»(2017) Бурдо, О. Г.; Перетяка, С. М.Для підготовки якісного фахівця, який може на сучасному рівні вирішувати завдання конструювання технологічного обладнання необхідно відповідним чином модернізувати навчальні плани виділивши в них відповідну освітню програму підготовки.
- ДокументТестова психодіагностика на заняттях психолого– педагогічного семінару аспірантів ОНАХТ(2017) Черняк, Г. А.Психолого-педагогічний семінар аспірантів ОНАХТ працює вже понад 10 років. Його ціль — допомогти кожному аспіранту, хто в цьому зацікавлений, отримати початкове загальне уявлення про систему психодіагностичних наукових знань. На семінарі аспіранти знайомляться з світом психодіагностики, з основними категоріями, принципами та проблемами цієї науки.
- ДокументНауково-методичні та практичні підходи до наукової роботи(2017) Макаринська, А. В.Наукова робота – є невід’ємною частиною навчального процесу в вищих навчальних закладах (ВНЗ), зокрема в Одеській національній академії харчових технологій (ОНАХТ) та формування прогресивних наукових поглядів викладачів і майбутніх інженерних кадрів харчової та переробної промисловості.
- ДокументАктуальні питання управління якістю та безпекою біотехнологічних виробництв при викладанні дисциплін циклу «Біотехнологія»(2017) Пилипенко, Л. М.; Данилова, О. І.Для забезпечення ефективного використання біотехнологічних альтернатив у харчовій промисловості необхідне створення відповідного кадрового потенціалу кваліфікованих фахівців у сфері харчової промислової біотехнології, місцем роботи яких є харчові переробні підприємства, лабораторії контролю якості та безпеки харчової продукції та сировини, науково-дослідні та проектні установи тощо.
- ДокументВдосконалення фізичного виховання у ВНЗ(2017) Яготін, Р. С.Дані про ціннісні орієнтації студентів на здоровий спосіб життя і їх реальне відображення в життєдіяльності дають підставу до судження про наявність суперечності між абсолютною цінністю загальних положень здорового способу життя і професійного здоров’я.
- ДокументДистанційне викладання дисципліни «Технологічне обладнання галузі»(2017) Ліпін, А. П.; Шипко, І. М.У зв’язку з впровадженням дистанційної форми навчання на кафедрі технологічного обладнання зернових виробництв розроблено дистанційний модуль дисципліни «технологічне обладнання галузі» інтегрований в загальну програму навчання студентів.
- ДокументНеобхідність створення веб–сайтів ВНЗ(2017) Чернега, І. С.; Кордзая, Н. Р.Найбільш відчутні переваги використання мережі Інтернет у науковій сфері можна спостерігати у сегменті освіти, особливо у діяльності ВНЗ. Студентам надана можливість використовувати ресурси веб-сайту ВНЗ у процесі навчання. Абітурієнту немає необхідності купувати дорогі довідники або особисто відвідувати виші, адже тепер найактуальнішу та достовірну інформацію про будь-який навчальний заклад, можна отримати не виходячи із дому.
- ДокументВпровадження інноваційних технологій у процесс підготовки спеціалістів з напрямку «Облік і оподаткування»(2017) Маркова, Т. Д.Підготовка спеціалістів з напряму підготовки «облік і оподаткування», неабияк, має врахувати нові інноваційні технології та сучасні програмні забезпечення, які дозволяють здійснювати облік, аналіз та контроль.
- ДокументРоль студентських конференцій в підготовці сучасних IT-спеціалістів(2017) Швець, Н. В.Участь в роботі конференцій спонукає студентів до цілеспрямованого оволодіння знаннями і вміннями, необхідними в майбутній професійній діяльності, і є одним з видів їх професійної орієнтації, дозволяє усвідомлено вибрати направління спеціалізації і стати кокурентоспроможним спеціалістом в галузі інформаційних технологій.
- ДокументОсобистість викладача в системі сучасної вищої освіти(2017) Волков, В. Е.Якщо раніше головними вимогами до особистості викладача були його висока кваліфікація як фахівця та відповідний рівень методичної підготовки, то в теперішній час цього вже замало.