Перегляд за Автор "Халайджі, С. В."
Зараз показуємо 1 - 20 з 24
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВивчення мотивації студенток ОНАХТ до оздоровчих занять у позанавчальний час(2019) Халайджі, С. В.; Захлевська, Т. В.; Лаговська, Н. Г.; Цапенко, Л. М.В статті за допомогою анкетування визначено найбільш значущі мотиви до оздоровчих занять фізичною культурою студенток ОНАХТ в позаучбовий час та надані рекомендації по створенню у ЗВО умов для їх реалізації.
- ДокументВизначення ризику серцево-судинних захворювань студентів на початковому етапі занять фізичною культурою(2018) Халайджі, С. В.Проведено дослідження, метою якого було підібрати тест на виявлення у студентів ризику розвитку серцево-судинних захворювань та провести його на початку занять фізичною культурою на 1 курсі.
- ДокументВикористання інтернет-ресурсів для проведення самостійних занять з фізичної культури(2019) Халайджі, С. В.В теперішній час назріла необхідність створення інформаційного ресурсу, на якому би бажаючі займатися фізичними вправами самостійно, могли би знайти для себе відповідні програми тренувань.
- ДокументВиявлення ступеня ризику серцево–судинних захворювань у студентів-першокурсників до проведення медогляду(2017) Халайджі, С. В.Завданнями нашого дослідження було підібрати тест на виявлення у студентів ризику розвитку серцево-судинних захворювань та провести його на початку занять фізичною культурою на 1 курсі.
- ДокументДосвід проведення спортивних свят у дистанційному режимі під час карантину в ОНАХТ(2021) Халайджі, С. В.; Сергєєва, Т. П.; Яготін, Р. С.
- ДокументЗабезпечення ефективності навчання студентів шляхом дотримання раціонального режиму дня(2020) Халайджі, С. В.; Лаговська, Н. Г.; Захлевська, Т. В.У даному дослідженні взято за мету вивчити особливості організації режиму дня студентів першого курсу в період першого семестру їхнього навчання у вузі.
- ДокументЗаохочення студентів до занять фізичною культурою шляхом використання в освітньому процесі системи Табата(2019) Халайджі, С. В.; Павлова, Н. В.Метою дослідження є докладне вивчення однієї з нових видів фітнесу – Табата щодо подальшого впровадження цієї системи у навчальний процес з фізичного виховання.
- ДокументЗастосування системи Табата на заняттях фізичним вихованням для студентів спеціальних медичних групп(2021) Халайджі, С. В.; Захлевська, Т. В.; Яготін, Р. С.
- ДокументЗдоров'я – найбільша цінність студентської молоді(2022) Халайджі, С. В.
- ДокументЗдоровий спосіб життя як обов’язкова умова підвищення дієздатності студентів ОНАХТ(2016) Халайджі, С. В.; Болтоматіс, Д. В.В сучасних умовах потреба суспільства у формуванні здорового покоління набула надзвичайного статусу. Студенти, як майбутні фахівці, що будуть визначати подальшу успішність розвитку України, повинні мати не тільки високий рівень професійної підготовки, а й бути фізично витривалими і здоровими.
- ДокументКомплексний підхід до формування здоров’язбережувального освітнього середовища у технічному ЗВО(2019) Сергєєва, Т. П.; Халайджі, С. В.Статтю присвячено проблемі комплексного підходу до формування здоров’язбережувального освітнього середовища в технічному ЗВО. Здійснено теоретичний аналіз наукових робіт, присвячених дослідженню нових форм і методів збереження здopoв’я студентів. Запропоновано модель формування здоров’язбережувального освітнього середовища та проведений експеримент щодо підтвердження її ефективності. Визначено змістові компоненти досліджуваного середовища. Наведені основні аспекти комплексної програми формування здоров’язбережувального освітнього середовища.
- ДокументМетодика занять оздоровчим бігом на самостійних заняттях фізичною культурою(2018) Халайджі, С. В.Завданнями нашого дослідження було виявити основні методичні вимоги занять оздоровчим бігом, проаналізувати та встановити різні аспекти впливу оздоровчого бігу на організм студентів, визначити критерії дозування фізичного навантаження при зайнятті оздоровчим бігом.
- ДокументПервинна діагностика рівня фізичної підготовленості студентів до початку занять фізичними вправами(2018) Халайджі, С. В.; Сергєєва, Т. П.Розглянуто проблему визначення фізичної підготовленості студентів І курсу на першому етапі занять фізичною культурою (до проходження студентами медогляду). Проведено аналіз науково-методичної літератури та підібрано рухове тестове завдання, яке дало змогу визначити початковий рівень фізичної підготовленості студентів, не завдаючи шкоди їхньому здоров’ю. Це допомогло підібрати адекватне фізичне навантаження, розділивши першокурсників на групи з приблизно однаковим рівнем фізичної підготовленості.
- Документ
- ДокументПокращення якості освіти студентів за допомогою оптимальної організації їх навчальної діяльності(2020) Халайджі, С. В.; Захлевська, Т. В.
- ДокументПроблема формування ціннісного ставлення до здоров’язбереження майбутніх фахівців харчової промисловості(2018) Халайджі, С. В.; Сергєєва, Т. П.Метою є розгляд проблеми формування ціннісного ставлення до здоров’язбереження майбутніх фахівців харчової промисловості та пошук шляхів її вирішення.
- ДокументПідвищення адаптаційних можливостей організму на заняттях фізичною культурою в ЗВО(2018) Халайджі, С. В.; Сергєєва, Т. П.Метою даного дослідження було обґрунтування системи покращення адаптації до холоду організму студентів, що навчаються за спеціальністю «Кріогенна техніка і технології» в ОНАХТ. До завдань дослідження входило зʼясування первинного рівня адаптаційних можливостей організму до холоду студентів, що навчаються за цією спеціальністю, та розробка й апробація технології поліпшення цих можливостей.
- ДокументПідвищення мотивації студентів до здоров’язбереження шляхом визначення суб’єктивних показників стану їх здоров’я(2017) Сергєєва, Т. П.; Халайджі, С. В.Проведено дослідження, метою якого було вивчення самооцінки стану здоров'я студентів, визначення біологічного віку.
- ДокументПідвищення фізичного здоров'я здобувачів вищої освіти ОНАХТ засобами спортивного туризму(2022) Халайджі, С. В.; Болтоматіс, Д. В.; Захлевська, Т. В.
- ДокументПідвищення фізичної активності студентів в умовах вимушеного дистанційного навчання(2021) Сергєєва, Т. П.; Халайджі, С. В.; Кананихіна, О. М.