Перегляд за Автор "Стрікаленко, Т.В."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАнализ інновацій у педагогічних технологіях(2014) Коваленко, О.О.; Стрікаленко, Т.В.; Коваленко, І.В.; Дудник, Ю.В.Педагогічну технологію визначають як впорядковану систему дій, виконання яких призводить до досягнення поставленої мети, або, за визначенням ЮНЕСКО, як системний метод створення, впровадження і визначення цілісного процесу викладання і засвоєння знань з урахуванням технічних і людських ресурсів. У педагогічних і психологічних працях останніх десятиліть особливу увагу приділяють формуванню мислення, цілеспрямованому розвитку інтелектуальних умінь, тобто навчанню розумовим вмінням, процесам пізнавального пошуку. Загальновизнаною метою навчання у зарубіжній педагогіці вважають розвиток раціонального, критичного мислення.
- ДокументМетодики навчання та інноваційні технології в навчальному процесі: переваги і недоліки(2016) Стрікаленко, Т.В.; Берегова, О.М.; Орлова, М.Л.Сучасні тенденції соціально-економічного розвитку країни спонукають до пошуку нових моделей навчання, впровадження нових технологій, які спрямовані на неперервне професійне навчання, оптимізацію змісту освіти та оновлення всіх ланок навчального процесу. Тому актуальною є проблема створення у вищій школі системи навчання, яка повинна включати такі інноваційні технології, що можуть забезпечували відповідний рівень мобільності спеціаліста, який здатний швидко оволодіти професійними знаннями, вміннями, навичками і, за необхідності, перекваліфікуватись.
- ДокументНауково-дослідна робота студентів як засіб підвищення якості освітніх послуг(2013) Стрікаленко, Т.В.; Тіщенко, В.М.; Шалигін, О.В.; Подолян, Р.А.Організація науково-дослідної роботи студентів необхідна для поглиблення пізнавального інтересу до фахових та суміжних дисциплін, формування творчого підходу до вивчення та осмислення дисциплін і орієнтована на творчу практичну роботу за фахом, тобто на усвідомлену потребу у постійному вдосконаленні фахових знань. Саме таке розуміння завдань «наукових гуртків», що працюють при кафедрах, дозволяє вважати їх суттєвим засобом підвищення якості освітніх послуг та підготовки освічених творчих фахівців з раціональним критичним мисленням.
- ДокументОсобливості викладання дисципліни «Основи екологічного менеджменту»(2013) Крусір, Г.В.; Русєва, Я.П.; Пилипенко, Л.М.; Стрікаленко, Т.В.
- ДокументОсобливості показників якості води джерела водопостачання на підприємстві ПАТ «Миргородський завод мінеральних вод» (м. Миргород)(2016) Скліфос, Г.В.; Стрікаленко, Т.В.
- ДокументШляхи підвищення професійної компетентності студентів при виконанні практичних робіт з «Основ наукових досліджень»(2015) Стрікаленко, Т.В.; Берегова, О.М.; Тіщенко, В.М.; Дудник, Ю.В.В даній роботі розглядаються шляхи підвищення професійної компетентності студентів при виконанні практичних робіт з «Основ наукових досліджень».
- ДокументІнтерактивні технології навчання у формуванні професійної компетентності майбутніх фахівців(2014) Стрікаленко, Т.В.; Тіщенко, В.М.; Скубій, Н.В.Однією з основних проблем управління навчальним процесом у вищих навчальних закладах є необхідність трансформації навчально-виховного підходу до конкурентно-комерційно-навчально-виховного, що є процесом нерівноважним, проте стаціонарним. У цьому аспекті впровадження інноваційного підходу має сприяти набуттю студентами таких професійно важливих навичок як самоосвіта та професійна комунікативність.