Логотип репозиторію
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
Користувачам
  • Положення
  • Авторський договір
  • Форма для зовнішніх авторів
  • Авторська етика
  • Глосарій
  • English
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Мазурок, Т. Л."

Зараз показуємо 1 - 18 з 18
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Агентно-орієнтована технологія розробки системи автоматизованого управління індивідуалізованим навчанням
    (2017) Мазурок, Т. Л.
    Запропоновано агентно-орієнтований підхід до реалізації автоматизованої системи управління навчанням як розподіленої системи з непередбаченими взаємодіями структурних елементів, що утворюють індивідуальні траєкторії навчання. Запропоновані моделі і методи взаємодії між учасниками процесу направлення з метою інтелектуального управління ним. Наведено результати практичної реалізації та дослідження ефективності запропонованої технології.
  • Документ
    Визначення основних задач інтелектуального аналізу даних в автоматизованих системах управління навчанням
    (2020) Черних, В. В.; Мазурок, Т. Л.
    В умовах поширення різних форм електронного навчання, зокрема широкого впровадження засобів дистанційного навчання, особливої актуальності набувають питання вдосконалення системи управління навчанням.
  • Документ
    Застосування інтелектуальних технологій для управління інтегрованим навчанням
    (2017) Мазурок, Т. Л.
    Розглядається проблема автоматизації управління процесом інтегрованого навчання на основі застосування сучасних інтелектуальних технологій. Наведено приклади та результати дослідження ефективності впровадження цього підходу.
  • Документ
    Информационная технология поведенческих моделей мультиагентных робототехнических систем
    (2019) Кораблев, В. А.; Мазурок, Т. Л.
    Данное исследование имеет целью выведение комплекса задач и систематизацию подходящих для их решения методологий в ходе выработки единого теоретического базиса для моделирования мультиагентных роботизированных систем (МАРС). Таким образом тут будут описаны как оптимальные, для внедрения в будущий производственный процесс, существующие теоретические наработки внутри дисциплины, так и рекомендуемые направления для исследовательских работ. По данного наблюдения будет выработано следующее направление для дальнейшей деятельности по стандартизации моделей МАРС.
  • Документ
    Методичні особливості викладання курсу з систем управління навчанням
    (2018) Мазурок, Т. Л.
    Враховуючи концептуальні зміни у методології створення систем автоматизованого управління, які дозволяють на основі сінергетичного підходу та впровадження інтелектуальних компонент розв`язувати погано структуровані, неформалізовані задачі, з одного боку, і зростання й ускладненість дидактичних вимог щодо подальшої індивідуалізації навчання, вкрай актуальним є розроблення методології створення та використання автоматизованої системи управління педагогічною системою для індивідуалізованого навчання.
  • Документ
    Методичні особливості навчання методики пропедевтичного курсу інформатики
    (2018) Мазурок, Т. Л.; Рубанська, О. Я.
    Одним з найважливіших питань сьогодення є впровадження принципів концепції «Нова українська школа», що пов`язано з суттєвим реформуванням навчального процесу в початковій школі. Для розв`язання актуальної задачі щодо формування інформаційної культури майбутніх вчителів початкових класів в сучасних умовах, з оглядом на реалізацію основних положень та принципів концепції «Нова українська школа» розроблений єдиний методичний комплекс навчання інформатики та інформаційних технологій. Визначено основні завдання вивчення дисципліни «Основи інформатики та програмування».
  • Документ
    Методичні особливості розробки та використання online сервісу з викладання теми “Алгоритмізація”
    (2018) Мазурок, Т. Л.; Якименко, А. С.
    Одним з базових розділів, успішність якого створює передумови успішного вивчення інших розділів інформатики - інформаційних технологій, програмування та ін., є розділ з основ алгоритмізації. З метою створення умов для реалізації адаптивного навчання запропоновано використання засобів онлайн-сервісу Google для формування спеціально структурованого контенту, що складається з логічно пов'язаних послідовностей контенту окремих навчальних елементів.
  • Документ
    Нечітка модель інтегрованого навчання
    (2019) Мазурок, Т. Л.
    Запропоновано структурно-параметричну модель навчальної дисципліни та системи міжпредметних зв’язків, що сформовано на основі застосування теорії нечітких множин. Отримана модель дозволяє автоматизувати процес генерації навчального контенту з урахуванням найбільш доцільних взаємозв’язків між навчальними елементами в усіх формах інтегрованого навчання в умовах реалізації індивідуалізованого підходу.
  • Документ
    Нечітка модель інтегрованого навчання
    (2018) Мазурок, Т. Л.
    Запропоновано структурно-параметричну модель навчальної дисципліни та системи міжпредметних зв’язків, що сформовано на основі застосування теорії нечітких множин. Отримана модель дозволяє автоматизувати процес генерації навчального контенту з урахуванням найбільш доцільних взаємозв’язків між навчальними елементами в усіх формах інтегрованого навчання в умовах реалізації індивідуалізованого підходу.
  • Документ
    Особливості розробки мобільних додатків для поточного контролю засвоєння знань
    (2020) Шевченко, В. П.; Мазурок, Т. Л.
    Аналіз проблеми створення інформаційної системи для поточного тестування студентів дозволяє прийти до висновку щодо необхідності застосування сучасних засобів ведення баз даних із поєднанням засобів створення мобільного додатку, що взаємодіє з хмарним середовищем.
  • Документ
    Реалізація методу відкритих програм при навчанні роботі зі знання орієнтованими технологіями
    (2017) Мазурок, Т. Л.
    в методиці навчання інформатики, як в педагогічній галузі, існують дієві та апробовані методичні засоби щодо навчання програмуванню та роботі з прикладним програмним забезпеченням. Однім з таких добре відомих засобів є метод відкритих програм, який передбачає певні етапи роботи з програмою, що містить розвинуту систему коментарів, відображає основні структурні елементи програм даного класу.
  • Документ
    Розробка бази знань для веб-системи з діагностики проблем апаратного забезпечення
    (2020) Федоренко, Р. Т.; Мазурок, Т. Л.
    Актуальність даного дослідження полягає в застосуванні знання-орієнтованого підходу для вирішення проблеми діагностування причин відмови у роботі апаратного забезпечення комп’ютерних систем.
  • Документ
    Розробка мобільного додатку для тестування поточних знань
    (2020) Полуектов, М. В.; Мазурок, Т. Л.
    В даній роботі розглядається виключно часткова задача автоматизації тестування – забезпечення програмного забезпечення для контролю успішності з мобільних устроїв.
  • Документ
    Синергетичний підхід до розробки адаптивних систем управління навчанням
    (2019) Мазурок, Т. Л.
    Підвищення якості функціонування педагогічних систем значною мірою залежить від рівня управління ними. Поняття адаптації є одним з центральних у біології, але воно широко використовується в психологічних концепціях для опису взаємовідносин індивіда та його оточення, як процесу гомеостатичної рівноваги.
  • Документ
    Інтелектуальна підтримка управління пізнавальною діяльністю в дистанційному навчанні
    (2017) Мазурок, Т. Л.
    Реформування освіти, як складний та багатоаспектний процес, є завжди актуальним напрямом, результати якого мають суттєвий влив на всі інші галузі існування та розвитку суспільства.
  • Документ
    Інтелектуальні засоби адаптивного управління пізнавальною діяльністю в дистанційному навчанні
    (2018) Мазурок, Т. Л.
    Є постійно актуальним питання створення умов для підвищення ефективності навчання в широкому сенсі, тобто на протязі життя для кожної особи суспільства.
  • Документ
    Інтелектуальні засоби управління ступенем інтеграції в системах адаптивного навчання
    (2018) Мазурок, Т. Л.
    Ціллю дослідження є розробка моделі визначення ступеня інтеграції між навчальними дисциплінами та реалізація управління ним на основі використання інтелектуальних технологій. Об'єктом дослідження є процес інтегрованого навчання. Предметом дослідження є інтелектуальні засоби управління ступенем інтеграції в системах адаптивного навчання. Методи дослідження - теорія інтелектуального управління, теорія нечітких множин, апарат штучних нейронних мереж. Отримано структурно-параметричну модель міжпредметних зв'язків та досліджено доцільність її реалізації засобами нейро-нечіткого управління в системах адаптивного навчання.
  • Документ
    Інформаційна технологія підтримки прийняття рішень оператором холодильних установок
    (2020) Селіванова, А. В.; Мазурок, Т. Л.; Селіванов, А. П.
    Управління сучасними холодильними установками з врахуванням постійно актуального прагнення до підвищення ефективності їх експлуатації, потребує вдосконалення як всієї системи автоматизованого управління такими установками, так і інформаційної технології, що розроблена для підтримки прийняття рішень.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Зворотний зв’язок