Перегляд за Автор "Мазурок, Т. Л."
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументВизначення основних задач інтелектуального аналізу даних в автоматизованих системах управління навчанням(2020) Черних, В. В.; Мазурок, Т. Л.В умовах поширення різних форм електронного навчання, зокрема широкого впровадження засобів дистанційного навчання, особливої актуальності набувають питання вдосконалення системи управління навчанням.
- ДокументИнформационная технология поведенческих моделей мультиагентных робототехнических систем(2019) Кораблев, В. А.; Мазурок, Т. Л.Данное исследование имеет целью выведение комплекса задач и систематизацию подходящих для их решения методологий в ходе выработки единого теоретического базиса для моделирования мультиагентных роботизированных систем (МАРС). Таким образом тут будут описаны как оптимальные, для внедрения в будущий производственный процесс, существующие теоретические наработки внутри дисциплины, так и рекомендуемые направления для исследовательских работ. По данного наблюдения будет выработано следующее направление для дальнейшей деятельности по стандартизации моделей МАРС.
- ДокументМетодичні особливості викладання курсу з систем управління навчанням(2018) Мазурок, Т. Л.Враховуючи концептуальні зміни у методології створення систем автоматизованого управління, які дозволяють на основі сінергетичного підходу та впровадження інтелектуальних компонент розв`язувати погано структуровані, неформалізовані задачі, з одного боку, і зростання й ускладненість дидактичних вимог щодо подальшої індивідуалізації навчання, вкрай актуальним є розроблення методології створення та використання автоматизованої системи управління педагогічною системою для індивідуалізованого навчання.
- ДокументМетодичні особливості розробки та використання online сервісу з викладання теми “Алгоритмізація”(2018) Мазурок, Т. Л.; Якименко, А. С.Одним з базових розділів, успішність якого створює передумови успішного вивчення інших розділів інформатики - інформаційних технологій, програмування та ін., є розділ з основ алгоритмізації. З метою створення умов для реалізації адаптивного навчання запропоновано використання засобів онлайн-сервісу Google для формування спеціально структурованого контенту, що складається з логічно пов'язаних послідовностей контенту окремих навчальних елементів.
- ДокументНечітка модель інтегрованого навчання(2018) Мазурок, Т. Л.Запропоновано структурно-параметричну модель навчальної дисципліни та системи міжпредметних зв’язків, що сформовано на основі застосування теорії нечітких множин. Отримана модель дозволяє автоматизувати процес генерації навчального контенту з урахуванням найбільш доцільних взаємозв’язків між навчальними елементами в усіх формах інтегрованого навчання в умовах реалізації індивідуалізованого підходу.
- ДокументНечітка модель інтегрованого навчання(2019) Мазурок, Т. Л.Запропоновано структурно-параметричну модель навчальної дисципліни та системи міжпредметних зв’язків, що сформовано на основі застосування теорії нечітких множин. Отримана модель дозволяє автоматизувати процес генерації навчального контенту з урахуванням найбільш доцільних взаємозв’язків між навчальними елементами в усіх формах інтегрованого навчання в умовах реалізації індивідуалізованого підходу.
- ДокументОсобливості розробки мобільних додатків для поточного контролю засвоєння знань(2020) Шевченко, В. П.; Мазурок, Т. Л.Аналіз проблеми створення інформаційної системи для поточного тестування студентів дозволяє прийти до висновку щодо необхідності застосування сучасних засобів ведення баз даних із поєднанням засобів створення мобільного додатку, що взаємодіє з хмарним середовищем.
- ДокументРозробка бази знань для веб-системи з діагностики проблем апаратного забезпечення(2020) Федоренко, Р. Т.; Мазурок, Т. Л.Актуальність даного дослідження полягає в застосуванні знання-орієнтованого підходу для вирішення проблеми діагностування причин відмови у роботі апаратного забезпечення комп’ютерних систем.
- ДокументІнтелектуальні засоби адаптивного управління пізнавальною діяльністю в дистанційному навчанні(2018) Мазурок, Т. Л.Є постійно актуальним питання створення умов для підвищення ефективності навчання в широкому сенсі, тобто на протязі життя для кожної особи суспільства.
- ДокументІнтелектуальні засоби управління ступенем інтеграції в системах адаптивного навчання(2018) Мазурок, Т. Л.Ціллю дослідження є розробка моделі визначення ступеня інтеграції між навчальними дисциплінами та реалізація управління ним на основі використання інтелектуальних технологій. Об'єктом дослідження є процес інтегрованого навчання. Предметом дослідження є інтелектуальні засоби управління ступенем інтеграції в системах адаптивного навчання. Методи дослідження - теорія інтелектуального управління, теорія нечітких множин, апарат штучних нейронних мереж. Отримано структурно-параметричну модель міжпредметних зв'язків та досліджено доцільність її реалізації засобами нейро-нечіткого управління в системах адаптивного навчання.