D5 (075) - Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд D5 (075) - Маркетинг за Автор "Бугор Олександра"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументУдосконалення системи базових стратегій закладу “Synergy Fitness Cafe” в м. Одеса (ФОП Сінітович Д.І.)(ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі, 2024) Бугор ОлександраМетою кваліфікаційної роботи є дослідження ринку громадського харчування з метою удосконалення системи базових стратегій закладу “Synergy Fitness Cafe” (ФОП Сінітович Д.І.). Об’єктом дослідження виступають підприємства ресторанної галузі в Україні і в місті Одеса. Предметом дослідження є комплекс науково-теоретичних, методичних і прикладних аспектів впровадження сучасних підходів для формування лідерських позицій на ринку. При вирішенні поставлених завдань застосовувалися такі методи досліджень, як: п′ятирівнева концепція товару в маркетингу за концепцією Ф. Котлера, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, комплекс маркетингу «7Р», матриця Бостонської консультативної групи (БКГ). Наукова новизна одержаних результатів полягає в удосконаленні маркетингової стратегії підприємства та просуванням нового напряму, сервісу доставки раціонів корисного харчування. Практична значущість одержаних результатів полягає в доцільності відкриття нового напряму, сервісу доставки раціонів корисного харчування та охаректизування його концепції. Обсяг і структура роботи. Магістерська дипломна робота складається з вступу, трьох розділів, загальних висновків, списку використаних джерел. Ключові-слова: ринок громадського харчування, мікро- та макросередовище, система базових стратегій, портфельний аналіз, рекламна кампанія, заклад.