Інтеграційні та інноваційні напрямки розвитку індустрії гостинності (Integration and innovation directions of hospitality industry)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Інтеграційні та інноваційні напрямки розвитку індустрії гостинності (Integration and innovation directions of hospitality industry) за Автор "Асауленко Н. В."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументЕ - маркетинг як ефективний засіб просування послуг підприємств гостинності(2022) Барбус О. С.; Асауленко Н. В.Інтернет-маркетинг або е-маркетинг - це сукупність прийомів в Інтернеті, спрямованих на привернення уваги до товару чи послуги, популяризацію цього товару в мережі і його ефективного просування з метою продажу.Використання сучасних інтернет - технологій для просування послуг підприємств гостинності підвищує його конкурентоздатність, стратегічне управління та з часом приносить свої дивіденди у вигляді нових відвідувачів.
- ДокументОсобливості управління підприємствами готельно-ресторанного господарства: світовий та вітчизняний досвід(2022) Аксьонова Г. О.; Асауленко Н. В.Ефективна робота та процвітання підприємств готельно-ресторанного господарства без сумнівів залежить від структури та підходу в управлінні. Сьогодні менеджмент вважається розвиненою наукою, де винайдено багато способів та методів управління. Менеджмент безпосередньо пов’язаний зі сферою гостинності, проте має деякі відмінності в побудові структури управління, що зумовлено особливостями діяльності. Перш за все особливості можна побачити в функціях менеджменту. Планування діяльності підприємства та об’єми його збуту можна достатньо точно прорахувати завдяки залежності потоків туристів та гостей від пори року, сезонності, туристичної привабливості, святкових заходів та інше
- ДокументСучасні системи мотивації на підприємствах готельно-ресторанного господарства(2022) Бороденкова Є. О.; Асауленко Н. В.Розвиток підприємств індустрії гостинності в Україні висуває нові вимоги до форм та методів управління персоналом. Для підприємств готельно-ресторанного господарства персонал являється одним із головних складових стратегічного потенціалу та резервом підвищення ефективності діяльності підприємства. Мотивація співробітників займає одне з центральних місць в управлінні персоналом, оскільки вона виступає безпосередньою причиною їхньої поведінки. Орієнтація працівників на досягнення цілей організації є головним завданням керівництва персоналом
- ДокументІнноваційні інформаційно-комунікаційні технології інструмент підвищення ефективності управління підприємствами гостинності(2022) Асауленко Н. В.; Седікова І. О.Світові тенденції використання інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу характеризуються застосуванням інноваційних технологій не тільки для бронювання готельних номерів або автоматичного управління закладом, а також для налагодження комунікаційних зв’язків з гостями.