Використання штучного інтелекту для текстурування сцени закинутого міста
Ескіз недоступний
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії
Анотація
Дипломна робота присвячена впровадженню штучного інтелекту для генерації текстур за допомогою промптів у розробку 3D сцени закинутого міста. У сцені присутні моделі будинків, дерев, дороги, та рослінності.
Наповнення у вигляді машин, шин, та сторожових веж. Для генерації текстур використано штучний інтелект у Web додатку «Polycam». У першому розділі розглянуто штучний інтелект, де він застосовується та які існують програми штучного інтелекту, проведено аналіз аналогів і методів їхньої реалізації.
У другому розділі сформовано технічне завдання та розроблено пайплайн роботи. Розібрано технологію моделювання, що таке Prompt engeneering та створення текстур у «Polycam». У третьому розділі обґрунтовано вибір інструментів та програм розробки сцени та відео. Розписано процес розробки. Моделі створені у Blender, текстури згенеровані у Polycam, які інтегровані на моделі та розроблено демонстраційне відео у Adobe Premiere Pro. У четвертому розділі проведено оцінку ефективності створення сцени, а також розглянуто маркетинговий, науково – технічний, економічний, соціальний та екологічні ефекти від розробки проекту. У п'ятому розділі розглянута охорона праці.
Результатом роботи є готова 3D сцена закинутого міста з накладеними текстурами та демонстраційне відео розроблене у Adobe Premiere Pro, з відео монтажем, редагуванням кольорів, та фільтрами.
Опис
Ключові слова
штучний інтелект, текстурування, Blender, Polycam