Розробка маркетингової стратегії в сегменті безмолочної продукції ТОВ «Сільпо-Фуд»
Ескіз недоступний
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
У кваліфікаційній роботі розглянуті питання щодо формування маркетингової стратегії в сегменті безмолочної продукції ТОВ «Сільпо-Фуд», обґрунтування необхідності її удосконалення та доцільності.
Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел та додатків.
Метою кваліфікаційної роботи – є розробка маркетингової стратегії в сегменті безмолочної продукції ТОВ «Сільпо-Фуд».
Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність ТОВ «Сільпо-Фуд» в сегменті безмолочної подукції.
Предметом дослідження є формування маркетингових стратегій сегменті безмолочної подукції для ТОВ «Сільпо-Фуд».
У ході виконання випускної кваліфікаційної роботи використовувались наступні методи дослідження – методи стратегічного аналізу – SWOT-аналіз, PESTEL-аналіз; синтез та аналіз, методи статистичного аналізу, методи графічного представлення результатів – таблиці та графіки.
Загальний обсяг роботи складає 74 сторінок, з них 66 сторінках основного тексту. Робота містить 23 рисунка, 18 таблиць, список використаних джерел складається з 40 джерел.
Опис
Ключові слова
маркетинг, підприємство, безмолочна продукція, споживач, стратегія