Анімація персонажа у місті майбутнього
Вантажиться...
Дата
2023
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії
Анотація
Дипломна робота присвячена дослідженню та розробці методів
створення нелінійної анімації персонажа з використанням інструменту Time
Editor у редакторі для роботи з 3D Autodesk Maya та онлайн-сервісі Adobe
Mixamo. Одним із ключових завдань дослідження є вивчення можливостей
комбінування різних анімаційних кліпів з метою створення більш складних та
реалістичних рухів персонажа.
Робота включає аналіз основних принципів анімації персонажів,
дослідження функціоналу та можливостей інструменту Time Editor в Autodesk
Maya та онлайн-сервісі Adobe Mixamo. Для досягнення поставленої мети,
виконується створення прототипу алгоритму, який дозволяє нелінійно
комбінувати анімаційні кліпи з різних джерел, таких як Mixamo, з метою
створення більш складних та змінюваних рухів персонажа.
У процесі розробки дипломної роботи проводяться експерименти з
використанням інструменту Time Editor для комбінування кліпів анімації,
досліджуються можливості покращення якості анімації шляхом редагування
ключових кадрів та впровадження розширених функцій інструменту.
Отримані результати будуть проаналізовані та порівняні з існуючими
методами створення анімації персонажів, що дасть можливість оцінити
ефективність запропонованого підходу.
Опис
Ключові слова
Maya, анімація, кліп, Adobe Mixamo