Розробка мобільного додатка для урахування особистих коштів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2023
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра комп'ютерної інженерії
Анотація
Дана робота присвячена розробці комп’ютерної гри «Танковий лабіринт» змішаного жанру за допомогою Unity з використанням технологій нечіткої логіки, кінцевого автомату і штучного інтелекту. В роботі розглянуті основи цих технологій, представлений концепт і проект комп’ютерної гри, наведені фрагменти його реалізації. Також досліджено питання економічного обґрунтування проекту і охорони праці. Обсяг текстової частини пояснювальної записки – 83 аркуші, додатків – 9 аркушів.
Опис
Ключові слова
комп’ютерна гра, лабіринт, нечітка логіка, кінцевий автомат, штучний інтелект, Unity, гейм-дизайн.
Бібліографічний опис