Підвищення культури та якості обслуговування споживачів магазину «Mast company» (ФОП «Чабан Констянтин Ігорович»)

Ескіз недоступний
Дата
2023
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра маркетингу, підприємництва і торгівлі
Анотація
Ковальчук О.І. Підвищення культури та якості обслуговування споживачів магазину «Mast company» (ФОП «Чабан Констянтин Ігорович»). Метою даної праці є є оцінка культури та якості обслуговування «Mast company» та визначення напрямів її підвищення. Виходячи з цієї мети були поставлені наступні основні дослідницькі завдання: розкрити теоретичні основи оцінки культури та якості обслуговування торгового підприємства, оцінити рівень культури та якості обслуговування «Mast company», визначити напрямки підвищення культури та якості обслуговування «Mast company». Для оцінки привабливості «Mast company» як торговельного підприємства було проведено аналіз критеріїв вибору інтернет - магазину експертннм методом за результатами якого найважливішими критеріями на думку експертів є критерії спрямовані саме на підтримку сайту через трафік та ключові слова. Було проведено оцінку рівня якості та культури обслуговування «Mast company», для чого було за допомогою експертного методу визначено значимість показників та середня оцінка за показниками, результати оцінювання було узагальнено та розрахований інтегральний показник рівня якості та культури обслуговування та оцінено рівень якості та культури обслуговування «Mast company» як високий. Для підвищення рівня якості та культури обслуговування «Mast company» було запропоновано введення послуг таємного покупця та введення системи штрафів та преміювань за результатами роботи продавців.
Опис
Ключові слова
якість та культура обслуговування, мобільні телефони, споживчі уподобання, інтернет – магазин, SWOT – аналіз, критерії оцінювання система показників.
Бібліографічний опис