Підвищення ефективності автоматизованого управління організацією збуту хлібопекарських виробів ВК ТОВ «Осьміног»

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ОНТУ, кафедра автоматизації технологічних процесів і робототехнічних систем
Анотація
Торгівля є однією з найбільших галузей економіки будь-якої країни, як за обсягом діяльності, так і за чисельністю зайнятого в ній персоналу. Підприємства цієї галузі є найбільш масовими. Діяльність торгових підприємств пов'язана із задоволенням потреб кожної людини, підлягає впливу безлічі факторів і охоплює широкий спектр питань організаційно-технологічного, економічного і фінансового характеру, що вимагають повсякденного рішення. Динамічно конкурентне середовище, нові умови ведення бізнесу висувають високі вимоги до організації управління на торгівельному підприємстві. Таким чином, дослідження і раціоналізація інформаційних процесів у системі управління на підприємствах торгівлі є актуальним завданням в науковому і практичному відношенні. Управління продажами як збутовими процесами, зокрема продажами хлібопекарської продукції, - це трудомістка діяльність, яка будується на обліку замовлень, обліку клієнтів та обліку продажів, управлінні величезним обсягом інформації, великою кількістю людей і каналів збуту, умінні аналізувати отримані дані та приймати на їх основі правильні управлінські рішення. Для успішної реалізації конкурентних і маркетингових стратегій фірми, щодо збутових процесів дуже важливим є ефективне управління продажами. Кваліфікаційна робота на тему «Підвищення ефективності автоматизованого управління організацією збуту хлібопекарських виробів на ВК ТОВ «Осьміног»» демонструє актуальність підвищення ефективності процесу збуту хлібопекарської продукції, як за рахунок комплексної автоматизації всієї діяльності підприємства, так і автоматизації окремих процесів, які є вузькими місцями, шляхом вдосконалення програмних засобів бізнес-процесу. Принципова новизна запропонованої автоматизованої системи управління організацією збуту хлібопекарських виробів (АСУ ОЗХВ) полягає у введенні до системи функції управління формуванням активної групи покупців (АГП) та функції оптимізації показників якості і асортименту (ПЯіА). На основі даних розробок маємо можливість досліджувати та аналізувати проблеми бізнес-процесу для подальшої оптимізації поточних зусиль, спрямовані на пошук клієнтів і реалізацію продукції, а також знаходження нових напрямків збуту; подальшого дослідження та вдосконалення методів інтелектуального аналізу даних (ІАД) для вирішення існуючих проблем за допомогою впровадження даних методів у програмні засоби управління бізнес-процесом організації збуту хлібопекарських виробів.
Опис
Ключові слова
Автоматизована система управління організацією збуту хлібопекарських виробів, активна група покупців, показники якості хлібопекарської продукції, асортимент, інтелектуальний аналіз, програмне забезпечення, прогнозування
Бібліографічний опис