Перегляд за Автор "Марочко, Ольга"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАвтоматизація процесу управління організацією збуту хлібопекарських виробів та їх логістикою на ВК ТОВ "Осьміног"(ОНАХТ, кафедра автоматизації технологічних процесів і робототехнічних систем, 2021) Марочко, ОльгаТема кваліфікаційної роботи бакалавра: «Автоматизація процесу управління організацією збуту хлібопекарських виробів та їх логістикою на ВК ТОВ «Осьміног» Розроблено цілий комплекс моделей даного бізнес-процесу, був проведений аналіз існуючої інформаційної системи та розроблений веб- додаток, створені моделi БД розробленого веб-додатка. Також розроблена SCADA-система для моніторингу технологічного об’єкту. Здiйснено вибiр технiчних засобiв для автоматизацiї процесу, приведені коди, які забезпечують їх взаємодiю з веб-додатком. В програмi IBM SPSS Мodeler був проведений кластерний аналiз на основi даних про кількість продажів хлібопекарської продукції. На основi отриманних результатiв була розроблена концепцiя прийняття рiшень. В економiчної частинi був розрахований додатковий прибуток вiд автоматизації процесу управління організації збуту хлібопекарських виробів на підприємтві. Кваліфікаційна робота складається зі вступу, основної частини, яка включає 9 розділiв , висновків, опису використаних джерел з найменувань.
- ДокументПідвищення ефективності автоматизованого управління організацією збуту хлібопекарських виробів ВК ТОВ «Осьміног»(ОНТУ, кафедра автоматизації технологічних процесів і робототехнічних систем, 2022) Марочко, ОльгаТоргівля є однією з найбільших галузей економіки будь-якої країни, як за обсягом діяльності, так і за чисельністю зайнятого в ній персоналу. Підприємства цієї галузі є найбільш масовими. Діяльність торгових підприємств пов'язана із задоволенням потреб кожної людини, підлягає впливу безлічі факторів і охоплює широкий спектр питань організаційно-технологічного, економічного і фінансового характеру, що вимагають повсякденного рішення. Динамічно конкурентне середовище, нові умови ведення бізнесу висувають високі вимоги до організації управління на торгівельному підприємстві. Таким чином, дослідження і раціоналізація інформаційних процесів у системі управління на підприємствах торгівлі є актуальним завданням в науковому і практичному відношенні. Управління продажами як збутовими процесами, зокрема продажами хлібопекарської продукції, - це трудомістка діяльність, яка будується на обліку замовлень, обліку клієнтів та обліку продажів, управлінні величезним обсягом інформації, великою кількістю людей і каналів збуту, умінні аналізувати отримані дані та приймати на їх основі правильні управлінські рішення. Для успішної реалізації конкурентних і маркетингових стратегій фірми, щодо збутових процесів дуже важливим є ефективне управління продажами. Кваліфікаційна робота на тему «Підвищення ефективності автоматизованого управління організацією збуту хлібопекарських виробів на ВК ТОВ «Осьміног»» демонструє актуальність підвищення ефективності процесу збуту хлібопекарської продукції, як за рахунок комплексної автоматизації всієї діяльності підприємства, так і автоматизації окремих процесів, які є вузькими місцями, шляхом вдосконалення програмних засобів бізнес-процесу. Принципова новизна запропонованої автоматизованої системи управління організацією збуту хлібопекарських виробів (АСУ ОЗХВ) полягає у введенні до системи функції управління формуванням активної групи покупців (АГП) та функції оптимізації показників якості і асортименту (ПЯіА). На основі даних розробок маємо можливість досліджувати та аналізувати проблеми бізнес-процесу для подальшої оптимізації поточних зусиль, спрямовані на пошук клієнтів і реалізацію продукції, а також знаходження нових напрямків збуту; подальшого дослідження та вдосконалення методів інтелектуального аналізу даних (ІАД) для вирішення існуючих проблем за допомогою впровадження даних методів у програмні засоби управління бізнес-процесом організації збуту хлібопекарських виробів.